Kirjoittaja Aihe: Lapsi joka salattiin (K-11) luku 17! 2.12  (Luettu 38453 kertaa)

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Aika lyhyt osa, mutta ei se haittaa jos illalla kerran on lisää tulossa  ;)
Oli hyvä luku, ihan niin kuin aikaisemmatkin.
Jatkoa vaan.  :-*
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Whippii! Jatkoa!
Äh en keksi nyt muuta, kun on kiire.
Tuun myöhemmin kommentoimaan
lisää (jos jaksan ::))
Kiitos ihanasta luvusta  :-*
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
A/N: Eli jälleen jatkoa..


Luku 6
"Minä ryhdistäydyn"



Lilith lähti juoksemaan pois Dracon luota.

”Hitto Lilith! Nyt ryhdistäydy!” Lilith mumisi itsekseen juostessaan käytävillä, mutta kyyneleet edelleen vierivät hänen silmistään haitaten näköä ja hän kaatuukin lattialle kiroten.
Lilith oli nousemassa, kunnes joku tarttuikin häntä kädestä nostaen hänet istumaan viereiselle penkille. Lilith avasi turvonneet silmänsä ja pyyhki kyyneleitään häpeissään nähdessään edessään kolme mieshenkilöä, Luciuksen, Severuksen ja Siriuksen.
 
”Miksi sinä.. Mitä itketkö sinä?” Severus kysyi ihmeissään, johon Lilith mumisi jotain epäselvästi vastaukseksi.
”Sattuiko sinua kun kaaduit? Miksi ylipäätään juokset käytävällä tähän aikaan.. kello on jo vaikka mitä”, Lucius kyseli. Lilith pyöritteli päätään ja häpesi edelleen
”Ei.. en minä siksi itke, ei minua sattunut”, Lilith sanoi ja katsoi Siriusta joka oli nostanut maasta valokuvan jonka Lilith kaatuessaan pudotti. Sirius tuijotti hiljaa valokuvaa ja Lilith oli näkevinään hänen kasvoillaan pienen hymyn. Lilith kummastui tuosta hymystä, aikaisemmin illalla Dumbledoren kansliassa Sirius oli lähes vihannut veljeään ja nyt hymyili valokuvalle jossa veljensä oli.

”Oletko varmasti kunnossa?” Sirius kysyi ja antoi kuvan Lilithille. Lilith tuhahti, miksi tämä oli nyt edes kiinnostunut Lilithistä?
”Ei, ei minua sattunut.. Taidan tästä lähteä..” Lilith sanoi nousten penkiltä ylös. ”Lilith..” Sirius aloitti ja katsoi veljentyttöään edessään hymyillen tälle ensimmäistä kertaa.
”Tulen ensi viikolla käymään Tylypahkassa jälleen, jos sinulle sopii, voisimme vaikka nähdä ja jutella?” Sirius ehdotti Lilithin hämmästykseksi.
”Tuota.. Täytyy katsella, heippa!” Lilith sai sanottua hämmästykseltään ja lähti Luihuisten makuusaleja kohti.

Aamulla Lilith heräsi päänsärkyyn.
”Hitto, taisin sittenkin löydä pääni”, Lilith sanoi ja haukotteli. Puettuaan vaatteet päälleen ja harjattuaan hiuksensa Lilith lähti kohti ruokasalia aamiaiselle, vaikka hänellä ei nälkä ollutkaan. Juon mehua Ginnyn mieliksi, Lilith ajatteli.
Luihuisten pöydässä istuivat Draco, Pansy, Blaise, sekä Grabbe ja Goyle. Lilith huokaisi ja istui heidän joukkoonsa.
”Ovat ainakin he sopineet riitansa..” Lilith mietti katsellessaan Dracoa ja Blaisea jotka istuivat toisiaan vastapäätä.

Lilith kaatoi lasiinsa mehua ja pyöritteli sitä käsissään turhautuneena. ”Lilith! Mitä sinun naamallesi on tapahtunut?”, Pansy huudahti huomattuaan Lilithin.
Lilith katsoi häntä loukkaantuneena ”Anteeksi mitä?” Lilith kivahti.
Pansyn huudahduksesta koko pöytäseurue kääntyi katsomaan Lilithiä. ”Verta! Naamassasi! Ja silmäsikin ovat aivan turvonneet!” Pansy sanoi ja katseli häntä huolestuneena.
Lilith kokeili päätään kohdasta jota oli särkenyt hänen herätessään.
”Ei tässä..” Lilith aloitti - mutta kun hän katsoi sormiinsa, ne olivat veressä. ”Hitto!” Lilith huusi ja pyyhki veren pöydällä olevaan liinaan.
”Oletko kunnossa?” Draco kysyi huolissaan nähdessään verta Lilithin käsissä.
”Ei, ei tässä mitään..” Lilith valehteli vaikka häntä pyörrytti.
”Oletko varma?” Blaise varmisteli ja Lilith joi mehulasinsa samalla kun nousi pöydästä lähteäkseen.
”Lilith! Et syönyt mitään!” Pansy huudahti, mutta Lilith ei ollut kuulevinaan, vaan lähti sairaalasiipeen.

Matami Pomfrey puhdisti haavan Lilithin päässä ja antoi lääkettä sen parantumiseen.
”Aika ison haavan olet saanut, miten se tuli?” Matami Pomfrey kyseli vielä tarkastellessaan Lilithin päässä olevaa haavaa. ”Kaaduin eilen illalla juostessani..” Lilith mumisi vastaukseksi.
”Tyttö hyvä miksi et jo silloin tullut tänne!”
”Ei sitä sattunut juuri ollenkaan.. Kiitos nyt kuitenkin”, Lilith sanoi ja lähti pois sairaalasiivestä.

Lilith lähti tunnille, ensimmäinen Kalkaroksen tunti oli jo alkanut hänen saapuessaan.
”Neiti Musta, jälleen myöhässä”, Kalkaros totesi Lilithin istuutuessa paikallensa eturiviin. Tunnilla puhuttiin loitsuista jotka ovat hyödyllisiä kaksintaistelussa, Lilith kirjoitteli ajatuksissaan muistiinpanoja eikä keskittynyt tunnin kulkuun ollenkaan. Hetken kuluttua Kalkaros yskäisi Lilithin edessä ”Neiti Musta, kysyin sinulta kysymyksen..” Kalkaros sanoi.
”Mi-mitä? Ai..” Lilith änkytti ja katsoi hämmästyneenä opettajaa edessään.
”Kysyin mitä lopeti loitsuimes tekee?” Kalkaros toisti.
”Se kumoaa loitsun vaikutuksen”, Lilith vastasi nopeasti.
”Hyvä, sait tuvallesi viisi pistettä oikeasta vastauksesta”, Kalkaros totesi ja lisäsi vielä tunnin päättyvän.
Oppilaat poistuivat luokasta kun Lilith jäi vielä pakkaamaan kirjojaan laukkuunsa.
”Lilith onko kaikki kunnossa?” Kalkaros kysyi Lilithin hämmästykseksi.
”Ai, tuota on.. Olen ajatuksissani vain..” Lilith mumisi ja lähti luokasta. Kalkaros katsoi huolissaan Lilithiä, joka ei ollut oma itsensä.

Parin päivän kuluttua Lilith oli miettinyt päänsä puhki keinoa liittyä kuolonsyöjiin – olla kuten isänsä.
Hän joutui myöntämään, ettei Blaise häntä auttaisi. Dracolle puolestaan Lilith ei edes tahtonut sanoa, Lucius oli kuolonsyöjä – tosin Dumbledoren vakoojana, Draco oli kertonut sen vuosia sitten.
”Joten Dracostakaan ei ole hyötyä..” Lilith huokaisi.

Mutta Grabbe ja Goyle! He ovat varmasti liittyneet myös kuolonsyöjiin. Hitto, miksi en aiemmin tajunnut..
Lilith päätti puhua heti samana päivänä Grabbelle, hänen kanssaan Lilith oli sentään jonkin verran puhunut aiemminkin – vaikka eivät ylimpiä ystäviä olleetkaan. Lilith lähti päättäväisenä illalliselle ruokasaliin.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 11:47:26 kirjoittanut meliza »
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Ihanaa että joku jaksaa olla täällä kommentoimassa  ;D
(mulla on joku kirjoitustulva meneillään - eikä loppua näytä tulevan..)

rupeaa ahdistamaan, mietin miten teen Lilithin liittymisessä kuolonsyöjiin.. pitää katsella!
(luulen että tämä mun kirjoitustulva jatkuu tämän illan, joten se selviää vielä tänään)

--huomenna voisin pitää lepopäivän kirjoittamisen suhteen sitten  :P
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
A/N : Noniin saimpahan tämän valmiiksi! (anteeksi kirjoitusvirheistä, olen vähän sellainen..)



Luku 7
Metsä


Lilith juoksi Grabben, Dracon ja Goylen kiinni käytävällä.
”Grabbe!” Lilith huudahti ja tämä kääntyi kummastuneena Lilithin puoleen
”Niin?”
”Minulla olisi sinulle asiaa, tärkeää – kahdenkeskeistä”, Lilith sanoi ja katsoi Goyleen ja Dracoon pahoittelevasti. ”Ahaa..” Grabbe sanoi mietteliäänä, mutta Lilithillä ei ollut aikaa odotella tämän hidasta järjenjuoksua vaan nappasi tämän mukaansa.

He kävelivät ulkona. Lilith vei heitä niin pitkälle, ettei kukaan enää ollut kuuloetäisyydellä. ”Mitä ihmeen asiaa sinulla minulle on?” Grabbe kysyi ihmeissään kun Lilith vihdoin pysähtyi.
”Grabbe, minun täytyy kysyä sinulta jotain”, Lilith tokaisi. Häntä ärsytti, kun hän joutui pyytämään Grabbelta apua tähän – ei joutuisi jos Blaise olisi suostunut.
”Sinä olet kuolonsyöjä, etkö olekin”, Lilith jatkoi ja Grabbe nyökkäsi.
”Siinä tapauksessa, tarvitsen apuasi.” ”Mitä sinä tahdot minun tekevän?” Grabbe kysyi epäröivästi.
”Tahdon liittyä kuolonsyöjiin – pystytkö auttamaan siinä?” Grabbe tuijotti Lilithiä hetken, mutta vastasi
”Kyllä, voin tuoda asian ilmi seuraavassa kokouksessa..”
”Hyvä, sano että eräs Mustien suvusta tahtoo liittyä joukkoonne”, Lilith sanoi tiukasti Grabben puheen päälle. Grabbe nyökkäsi ja oli juuri vastaamassa, mutta Lilith ennätti ensin
”Koska teillä on seuraava kokous?” ”Saattaa olla koska vain, sitä ei koskaan tiedä”, Grabbe vastasi.
”Kiitos, mutta älä kerro tästä kenellekään.. ystävistämme, tiedäthän?” Grabbe nyökkäsi jälleen.


Seuraavana yönä Lilith heräsi, kun joku tuli hänen huoneeseensa.
”Mitä...” Lilith mumisi ja samassa joku tarttui häntä kädestä
”Lilith, herää!”, huoneeseen saapunut sanoi ja Lilith tunnisti sen Grabben ääneksi.
”Tule, nyt mennään”, Grabbe sanoi ja nosti Lilithin sängystä. Lilith laittoi kaavun yöpukunsa päälle ja he lähtivät hiljaa ulos.
”Minne me menemme?” Lilith kuiskasi Grabbelle kun he kävelivät pitkin koulun pihaa.
”Kokous”, Grabbe murahti ja kiristi tahtia niin, ettei Lilith melkein pysynyt vauhdissa.
”Niin mutta missä se on?” Lilith tiukkasi Grabbelta joka johdatti heitä pimeässä yössä.
”Metsässä”, Grabbe vastasi. Lilith melkein naurahti, Pimeyden Lordi pitää kokouksia metsässä.. ”Okei, olen hyvin väsynyt..” Lilith ajatteli.

Metsässä oli pimeää ja hyvin kylmä, mutta Lilith odotti innoissaan, tosin jännittyneenä mitä tulisi tapahtumaan. Pian heidän vierelleen ilmestyi pienikokoinen mies mustassa viitassaan, hänen vieressään oli langanlaiha, pitkä mies jonka punaiset silmät kiilsivät pimeydessä – muuta Lilith ei erottanut pimeässä metsässä.
”Tuo on varmasti Pimeyden Lordi..” Lilith ajatteli ja jännittyi entisestään.

”Nuorempi herra Grabbe kertoi iloksemme illan kokouksessa, että joukkoihini tahtoisi liittyä uusi henkilö..” Voldemort sanoi kylmällä äänellään ja katsoi silmät kiiluen Lilithiä.
”Kyllä”, Lilith vastasi, tosin turhaan sillä mies jatkoi puhettaan
”..hän kertoi tämän henkilön olevan Mustien sukua”
Grabbe perääntyi hieman Lilithin viereltä, selvästi peläten miestä edessään, Lilith kuitenkin pysyi paikoillaan.
”Minä olen”, Lilith sanoi ja kumarsi miehelle edessään.
”Ja saanko kysyä mitä sukua Mustille neiti väittää olevansa?” Voldemort kysyi pilkkaa äänessään.
”Regulus Mustan tytär”, Lilith vastasi ja Voldemort katsoi hämmästyneenä Lilithiä.
”Väitätkö olevasi Regulus Mustan – entisen luottomieheni – tytär?” Voldemort kysyi kohottaen ääntään.
”En minä väitä, minä olen”, Lilith vastasi Voldemortille kylmästi. Voldemort kääntyi pienikokoisen miehen puoleen vieressään
”Matohäntä, tee testi, jotta näemme onko hän todella Regulus Mustan tytär”, Voldemort sanoi ja samassa Matohännäksi kutsuttu mies lausui omituisen loitsun ja osoittaa sauvallaan Lilithiä.
Lilith tunsi rinnassaan kipua, mutta se lakkasi nopeasti.

”No, mitä sanot Matohäntä?” Voldemort kysyi ja asteli Lilithin eteen osoittaen tätä sauvallaan.
”Kyllä, kyllä herrani, hän on Regulus Mustan tytär”, Matohäntä sanoi ja siirtyi Voldemortin taakse. Voldemort katseli Lilithiä arvostelevasti sanoen ”Sinä siis puhuit totta, ja haluat liittyä palvelijakseni?”
”Kyllä Herrani”, Lilith sanoi ja kumarsi Voldemortille.
Voldemort taikoi käsiinsä maskin - samanlaisen joka Grabbella oli kasvoillaan – ja sanoi
”Laita tämä siis kasvoillesi”, ja antoi maskin Lilithille. Lilith laittoi maskin kasvoilleen ja kuuli Voldemortin jälleen puhuvan ”Grabbe, tule tänne ja ojenna kätesi”, Grabbe totteli häntä.

”..kutsumme kaikki muutkin katsomaan tätä suurta tapahtumaa – saamme Mustien suvusta nuorta, puhdasta verta joukkoihimme..” Voldemort sanoi ja laski sauvansa Grabben piirron päälle. Lilith huomasi Grabben purevan huuliaan kivusta.

Hetken kuluttua heidän ympärilleen ilmestyi useita muitakin velhoja ja noitia maskeissaan. Lilith huomasi joukossa Luciuksen, ja toivoi, ettei tämä tunnistaisi häntä. Paikalle saapuneet kumarsivat Voldemortille ja asettuivat ringiksi Lilithin ja Voldemortin ympärille.
”Olemme saaneet kunnian.. ottaa joukkoihimme uutta puhdasta verta!” Voldemort julisti ja ympärillä olevat kuolonsyöjät supisivat keskenään. Lilithin sydän hakkasi rinnassa ja hän toivoi ja rukoili, ettei Voldemort sanoisi hänen nimeään.

”Hyvä neiti, nostaisitko paitasi hihoja?” Voldemort sanoi juhlallisesti ja Lilith kääri toisen kätensä hihan ylös. ”Tästä lähtien olet yksi meistä”, hän jatkoi ja kosketti sauvallaan Lilithin paljasta kättä.
Voldemort liikutti sauvaa Lilithin kädellä piirtäen siihen merkkejä ja mutisi hiljaa loitsun.
Lilith tunsi äkisti kipua kädessään, kuin sauvan tilalla olisikin ollut terävä puukko, jolla Voldemort leikkasi hänen ihoaan irti. Lilithin päässä pyöri ja häntä oksetti, mutta ei antanut sen näkyä – hän vain puri hampaitaan yhteen. Lilith katsoi kättään, kun Voldemort nosti sauvansa pois – hänen kädestään tuli verta, mutta siitä muodostuikin kuvio jossa oli pääkallo ja käärme. ”Pimeän piirto”, Lilith mumisi mielessään.

”Nyt, sinä olet yksi meistä – minun palvelijani, ja minä olen sinun Herrasi”, Voldemort sanoi ja Lilith nyökkäsi ”Kyllä Herrani”
 
”Hienoa, tervetuloa joukkoihini. Nyt, Kalkaros ja Malfoy – viekää uusi tulokkaamme sekä nuorempi herra Grabbe takaisin kouluun. Varmistakaa ettei kukaan näe heitä”, Voldemort sanoi käskevästi ja kaksi miestä astui ringistä ottaen Lilithiä kädestä.
 
Ei voi olla, ei voi olla.. Kalkaros ei ole kuolonsyöjä! Kalkaros tai Lucius eivät saa nähdä minua ilman maskia..

Lilith ei kuitenkaan voinut irrottautua kahden miehen otteista, jotka taluttivat häntä pois metsästä, Grabbe heidän perässään. Lilithiä oksetti ja pyörrytti.
”Kuka sinä olet?” Lucius sihahti maskinsa takaa Lilithille, kun he olivat jo poissa metsästä.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 11:47:51 kirjoittanut meliza »
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

Whitegirl

  • Vieras
Olin just meinaamassa kirjoittaa kommenttia, kun lisäsit uuden luvun. :D Että olit nopeempi. Mutta siis, luin nämä kolme viimeksi ilmestynyttä lukua putkeen, ja täytyy sanoa, että himoitsen lisää, koska olet hyvä kirjoittamaan, ja nyt luvut menevät sopivaa tahtia, ainakin minun makuuni. :)

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Mä oon poissa vaan 2 tuntia ja tänne on tullu jo 2 lukua.  :o
Kirjoitat ihanan nopeasti :D
Kiitos tästäkin luvusta. Olin aivan innoissani, kun Lilith liittyi
kuolonsyöjiin (ai mitenniin olen pahisten puolella?).
Toivottavasti jatkoa tulee pian  :-*
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Whitegirl : haha joo nyt olenkin kirjottanut aikalailla. ja kiitoskiitos :) ajattelin kirjottaa pienen one-shotin Luciuksen näkökulmasta lähiaikoina, mutta kyllä tämäkin toki jatkuu piakkoin! Ja kiitos kun pidät  :)

Oi vjanna taas käynyt kommentoimassa heihei  :-* ! ja kaippa mun on teidän mieliksi pakko kirjoittaa heti huomenna lisää taas ;D (okei tämä rupeaa olemaan minulle pakkomielle kirjoittaa kokoajan .. :D) mutta odotappa vain, kyllä jatkoa tulee !
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
No huhhuh, liittyipäs se helposti (kun miettii millaista rumbaa Adara meni läpi päästäkseen kuolonsyöjiin).

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Fubuki:  no, eri kirjoittaja kirjoittaa eri tavalla, kuten myöskin ajattelee eri tavalla. minä ajattelin tehdä näin :D
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Niiii, mutta tämä taas lisää sitä että kaikki menee ihan älyttömän nopeasti :/ suosittelen viäläkin sitä kuvailua enemmän, vaikka mikä minä olen neuvomaan, en ole itse sen parempi  ^^'

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Sinä kirjoitat eri tavalla, osaat kirjoittaa hienosti ja pitkästi - minä olen puolestaan kärsimätön ja janoan kokoajan lisää "tapahtumia tapahtumia hetiheti"
(joka saattaa ärsyttää toisia, toiset saattavat pitää..)

mutta kiitos mielipiteestäsi, kyllä minä varmasti hetken kuluttua hidastan vauhtiani, tämä on tätä alkua, ensimmäinen ficci pitkästä aikaa josta oikeasti olen kiinnostunut  ;D
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
A/N : En viitsinyt tehdä tälle Luciuksen pohdinnalle erikseen omaa aihetta jollekkin osastolle. Kirjoittelin tätä eilen unenpöpperössä, mutta toivon teidän antavan kirjoitusvirheet jälleen anteeksi. Kiitos. Itku, rakastan Luciusta - yrittäkää ymmärtää.


***

Kävelin metsästä kohti Tylypahkan ovia taluttaen Severuksen kanssa nuorta tyttöä. Katselen tyttöä huolestuneena, hän on juuri liittynyt kuolonsyöjiin.

Olenhan minäkin kuolonsyöjä, itse liityin nuorena ja hölmönä.

Onneksi käännyin Dumbledoren puoleen myöhemmin, ja toimin nyt hänen sekä killan vakoojana kuolonsyöjien keskuudessa.

Onneksi ymmärsin sen vääryyden, mitä Pimeyden Lordi laittaa palvelijansa tekemään – tappamaan viattomia noitia ja velhoja, lapsia sekä aikuisia – kiduttamaan jästejä kuin eläimiä.


Muistan kuitenkin ikuisesti sen kivun, kun Pimeyden Lordi teki käteeni merkin, pimeän piirron. Tuntui kuin minua olisi isketty puukoilla ympäri kehoa, vain veri puuttui. Nyt katselen nuorta tyttöä vieressäni joka on juuri tuntenut saman kivun, mutta hän ei valita ollenkaan.

”Kuka sinä olet?” kysyn tytöltä ja katson häntä silmiin. Hänen silmissään näen jotain etäisesti tuttua, mutta käännän katseeni hänestä ystävääni Severukseen, joka toistaa kysymykseni.
”Kuka sinä olet?” Severus toistaa, mutta tyttö ei vastaa vaan vajoaa maahan.

Istuudun kylmälle ruoholle hänen viereensä ja katson maskin läpi hänen silmiään uudestaan.

Ne ovat samanlaiset kuin erään naisen josta kerran välitin, jota rakastin paljon.  Tytön silmät ovat hunajanväriset ja ne kiiltävät kyynelistä. Yritän ottaa maskin tytön kasvoilta, jotta näkisin kuka tämä on.

”Älä koske minuun!” tyttö huudahtaa kylmästi kyyneltensä läpi ja työntää käteni pois maskinsa päältä.
Tyttö tärisee maassa, ehkä kivusta tai kylmyydestä.


”Hyvä on, emme koske sinuun – mutta meidän täytyy viedä sinut sisälle”, Severus sanoo vieressäni.
Tyttö nyökkää ja nousee maasta hoippuen, yritän tarttua häntä kädestä, mutta hän työntää sen pois.

”Osaan kävellä itse makuuhuoneeseeni, kiitos”, tyttö sanoo jälleen kylmästi ja lähtee hoiperrellen kohti linnaa.
Minä nyökkään Severukselle joka lähtee tytön perässä sisälle.

Minä mietin niitä silmiä joita juuri katselin.
Ne olivat kuten Gabriellen silmät.
Ne olivat kuten kadonneen serkkuni silmät.


”Lilith?” kuiskaan hiljaa mutta pudistan päätäni.
Ei Lilith liittyisi kuolonsyöjiin.

« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 11:48:17 kirjoittanut meliza »
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
”Lilith?” kuiskaan hiljaa mutta pudistan päätäni.
Ei Lilith liittyisi kuolonsyöjiin.

Voi voi miten väärässä oletkaan Lucius.  :D
Tämäkin oli hyvä vähän lyhyt vain,
mutta ei se haittaa.  ;)
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Oi ihanat vakkarit täällä jälleen kommentoimassa :D
Riiku : Kiitos jälleen kerran että pidät! Ja joo.. tosiaan lepopäivästä puhuin, mutta töitä en ole vielä löytänyt - ja koneella pyöriessäni sitten innostun naputtelemaan aina jatkoa  ;D

vjanna : Kiitos sinulle myöskin - jälleen ;)
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
A/N: kyllä, meliza on kirjoittanut jälleen.. ja virheistä on erittäin pahoillaan.


Luku 8
Suhdesolmuja



Lilith hoiperteli Luihuisten oleskeluhuoneen läpi kohti makuusaleja huonovointisena.
”HITTO!”, Lilith huusi kuuluvasti törmättyään nojatuoliin pimeässä huoneessa.
”Noniin ja kuin kukaan ei olisi herännyt tuohon”, Lilith ajatteli jatkaen matkaansa varoen törmäämästä enää mihinkään. ”Kuka siellä on?” kuului Dracon ääni poikien makuusalin ovensuusta. Lilith jähmettyi paikoilleen.
”Minä vain, en saanut oikein nukuttua ja voin huonosti..” Lilith yritti sanoa kepeästi, mutta hänen äänestään Draco arvasi Lilithin valehtelevan.

Samassa Grabbe tallusteli sisään oleskeluhuoneeseen. ”Grabbe?” Draco kysyi hämmästyneenä
”..mitä sinä tähän aikaan täällä teet?” Draco jatkoi hämillään ja sulki poikien makuuhuoneen oven takanaan.
”No tuon aivot eivät ainakaan keksi mitään kunnon valetta..” Lilith tuhahti mielessään.
Grabbe raaputti päätään mietteliäänä. ”Kävin ulkona haukkaamassa happea, kun en saanut unta”, Grabbe tokaisi ja meni makuusaliin tönäisten Dracon tieltään.

”Mikäs hänellä on?” Draco kysyi hämillään Lilithiltä. ”Öh, en tiedä, mutta taidan tästä mennä nukkumaan.. jos viimeinkin saisin unta..” Lilith mutisi ja vältti katsomasta Dracoa silmiin. Draco tunsi Lilithin liian hyvin, ja näki tämän jälleen valehtelevan.
”Lil, tuota siitä mitä tapahtui silloin.. sinä ja Blaise..” Draco aloitti, mutta Lilith pyöritteli päätään ”Draco, puhutaan myöhemmin – oikeasti, minä en jaksaisi nyt..” Lilith kuiskasi ja lähti tyttöjen makuusaliin.

Lilith yritti saada unta, turhaan. Hänen päätään särki ja kättään pisteli ja vihloi, lisäksi hänen mielessään pyöri liikaa asioita, tieto isästään ja äidistään, Kalkaros oli kuolonsyöjä, Sirius Musta hänen setänsä.. ”Pitäisi tavata Sirius huomenna..” Lilith mumisi puolinukuksissa ja nukahti hetken kuluttua.


Aamulla herätessään Lilith katsoi itseään peilistä. Hänen silmänalusensa olivat tummina valvomisesta, kasvot kalpeat pahoinvoinnista. Lilith haukotteli ja harjasi hiuksiaan mutisten itsekseen ”Ei teitä saa mitenkään laitettua, vaikka harjaisin kuinka, te pystytte tuollaisina!” ja viskaisi harjan sängylleen. Lilith vaihtoi yöpukunsa päivävaatteisiin, ja laittoi kaapunsa päälleen.
”Mitähän Ginnylle kuuluu?” Lilith ajatteli lähtiessään kohti ruokasalia.

”Lil!” Ginny huudahti ja juoksi Lilithin luokse hänen saavuttuaan saliin. Ginny halasi ystäväänsä ja kertoi hänelle kuulumisiaan, sekä unelmoi Harrysta – tapansa mukaan.
”Käyn laittamassa jotain suuhuni, puhutaan myöhemmin lisää. Minulla on sinulle asioita kerrottavana!” Lilith sanoi ja hyvästeli Ginnyn lähtiessään kohti Luihuisten pöytää.

Pöydässä istui vain pari Lilithin tuttavaa, ja hän päättikin istua Pansyn ja Blaisen väliin. ”Hei Lil, mitä kuuluu?” Pansy kysyi ja katseli arvostelevasti Lilithin tummia silmänalusia sekä tavallistakin kalpeampia kasvoja, kuitenkaan mainitsematta niistä mitään.
”Eipä kummempia..” Lilith mutisi pureskellessaan pientä kurkunpalaa lautasellaan.
”Mitä sinun päällesi oli silloin tapahtunut?” Pansy jatkoi ja katseli Lilithiä edelleen ahdistavan tutkivasti. ”Ei mitään, olin vain kaatunut ja oli tullut pieni haava”, Lilith vastasi ja joi mehulasinsa.
”No hyvä juttu”, Pansy sanoi ja rupesi rupattelemaan vastapäätä istuvalle tytölle, jonka nimeä Lilith ei muistanut.

Syötyään ja juotuaan Lilith lähti etsimään Ginnyä, kuitenkin tuloksetta. Lilith halusi kuitenkin kovasti kertoa Ginnylle vanhemmistaan, ja rohkaistui menemään Ronin ja Harryn juttusille. ”Hei Ron, Harry..” Lilith mutisi ja katsoi poikia edessään epäilevänä ”..että sen Ginnyn pitikin mennä hukkaan, juuri kun olisi ollut asiaa” Lilith mumisi mielessään.
”Öh, hei Lilith”, pojat vastasivat ja katsoivat Lilithiä varautuneesti – mitä asiaa tuolla Luihuisella heille olisi, Lilith arveli heidän miettivän.
”Tuota satutteko tietämään missä Ginny on? Yritin etsiä häntä mutta en löytänyt”, Lilith kysyi ja toivoi epämieluisan tilanteen loppuvan piakkoin. ”Tuota.. joo, professori McGarmiwa pyysi häntä luokseen, oli jotain puhuttavaa kokeista”, Ron sihahti vastaukseksi.
”Olisiko sinulla hänelle jotain tärkeää asiaa, voisimme sanoa sen hänelle?” Harry kysyi Lilithin yllätykseksi.
”Joo, nuo eivät halua minun ja Ginnyn olevan missään tekemisissä..” Lilith ajatteli.
”Ei teidän tarvitse, puhun hänelle sitten myöhemmin itse” Lilith sanoi ja oli lähtemässä, kunnes Kalkaros saapui heidän luokseen.

”Neiti Musta.. Potter, Weasley..” Kalkaros sanoi saapuessaan paikalle. ”Teidän täytyisi tulla Dumbledoren kansliaan”, Kalkaros jatkoi ja Lilith katsoi häntä epäillen, ja hänen mieleensä palautui yön tapahtumat.
”Mitä asiaa rehtorilla meille kolmelle on?”, Harry kysyi ihmeissään, mutta Kalkaros ei vastannut, vaan käski heidät seuraamaan häntä.
Lilithin päätä särki edelleen ja hän voi pahoin, kun he saapuivat Dumbledoren kansliaan. Kansliaan oli tuotu lisää tuoleja ja kaksi uutta sohvaa, heidät ohjattiin istumaan niille. Lilith istuutui yhdelle tuoleista pidelleen päätään käsissään värähtäen kivusta.

”Onko kaikki kunnossa?” Dumbledore kysyi katsoen kummastuneena Lilithiä. Lilith nosti päänsä ja huomasi huoneeseen saapuneet ihmiset, Dumbledoren, Siriuksen ja Luciuksen.
 ”Öh, on.. päätä vain hieman särkee”, Lilith vastasi ja väläytti pienen tekohymyn Dumbledorelle.
”Niin miksi me olemme tulleet tänne?” Harry kysyi kärsimättömänä ja katsoi kummastuneena kummisetäänsä joka oli saapunut kansliaan.
Dumbledore istuutui tuolilleen ja sanoen ”Sirius, kerrotko asiasi?” Sirius istuutui sohvalle Harryn ja Ronin viereen ja hieroi käsiään yhteen hermostuneesti.
”On tulossa joulu, ja sinähän Harry olet jo tulossa luokseni Kalmanhanaukiolle, kuten sinä Ron ja perheesi..” Sirius aloitti katsoen ensin Harryyn ja sitten Roniin.
”Öh, niin mutta miten se liittyy tähän, että meidät pyydettiin tänne?” Ron kysyi ja katsoi tympääntyneenä Lilithiä edessään.
”No, ajattelin tässä ilmoittaa, että pyytäisin Lilithin myös jouluksi Kalmanhanaukiolle.” Sirius sanoi ja hymyili nyt Lilithille katsoen tätä kysyvästi.

 Harry nousi sohvalta ja näytti puulla päähän lyödyltä, Lilith naurahti hiljaa. ”Mitä – miksi HÄN – tulisi joululomaksi meidän seuraamme?” Harry huudahti hölmistyneenä ja Ron veti hänet takaisin alas istumaan. ”Niin miksi hän, sinun luoksesi?” Ron kysyi hieman ystävällisempään sävyyn kuin Harry.
”Olen hänen setänsä”, Sirius sanoi hieman tuohtuneena Harryn ja Ronin reagointiin ”..ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, te kolme ette oikein tule toimeen keskenänne – ja nyt olisi aika edes yrittää”, hän jatkoi mutta Harry nousi jälleen sohvalta pompahtaen ”Sinä – hänen – setänsä.. Mitä sinä puhut?” Harry huudahti änkyttäen ja katsoi vuoroin kummisetäänsä ja vuoroin Lilithiä.

Lilith ei tiennyt mitä ajattelisi kaikesta, hän oli aiemmat vuodet viettänyt joulut Tylypahkassa. Ensimmäisenä ja toisena vuotenaan hän vietti ne vielä Harrisonien luona, mutta ajan kuluessa he etääntyivät toisistaan, ja Lilith oli jäänyt jouluiksi koululle, viimeisimmät kesälomat Lilith oli viettänyt vuoroin Ginnyn perheen luona ja Dracon perheen kesähuvilassa. Nyt hänen oikea setänsä pyysi häntä luokseen jouluksi..

”Niin, hän on veljeni tytär..” Sirius vastasi ja katsoi hermostuneena Harryyn ja vuoroin Lilithiin joka jälleen piteli päätään käsissään näyttäen huonovointiselta. ”Sen – sen kuolonsyöjän tytär?” Ron änkytti ja samassa Lucius, Kalkaros ja Sirius loivat Roniin vihaisen katseen, Ron katsoi häpeilevästi lattiaa korvat punaisina. Lilith ei välittänyt Ronin sanoista, toisin kuin Kalkaros, Lucius ja Sirius vaikuttivat loukkaantuneilta. Harry toisti Ronin kysymyksen ”Veljesi Reguluksen – kuolonsyöjän – tytär?”
”Hiljaa!” Kalkaros tiuskahti Harrylle.

”Kyllä, veljeni tytär”, Sirius sanoi ja katsoi nyt hieman suuttuneena Harryyn ”Lilith, mitä sanot, tuletko Kalmanhanaukiolle joululomaksi?” Sirius jatkoi kääntäen katseensa Lilithiin. Lilith nosti katseensa Siriukseen empien.
”Tuota.. en tiedä”, Lilith sanoi ja katsoi kysyvästi Kalkarokseen ja Luciukseen, mitä he olivat siitä mieltä?
”No, miksi et tiedä?” Lucius kysyi hämmästyneenä.

”Hitto, menisinkö minä Killan päämajaan jouluksi, juuri kun olen liittynyt kuolonsyöjiin.. Silloin on suurempi riski että he saisivat tietää…”
Lilith mietti mielessään.

”Lilith?” Sirius kysyi kun Lilith oli vaipunut ajatuksiinsa. ”Öh, tuota.. Kai minä voisin tulla..” Lilith mutisi hiljaa ja katsoi Siriukseen joka hymyili
”Hienoa!” Sirius sanoi ja hänen silmänsä loistivat. Lilith laski päänsä jälleen käsiinsä – hänen päätään särki hirveästi.
”Minulla on aika huono olo, voinko nyt lähteä?” Lilith kysyi ja noustessaan tuolista hän hoippui. Lucius tarttui Lilithin käteen, ettei tämä kaatuisi.
”Aih!” Lilith huudahti, Lucius oli juuri tarttunut siihen kohtaan mihin pimeyden piirto oli viimeyönä tehty. Kaikki katsoivat Lilithiä hämmentyneinä ja Lilith mutisi satuttaneensa kätensä kaatuessaan pari päivää sitten.

”Hyvä on, voit lähteä Lilith”, Dumbledore sanoi rikkoen hiljaisuuden, lisäsi kuitenkin vielä ”..minusta olisi parempi, että joku saattaa sinut, et näytä olevan kovinkaan hyvässä kunnossa.”
”Ei, ei minulla mikään ole. Voin vain huonosti..” Lilith intti, mutta Dumbledore lähetti Luciuksen saattamaan tämän Luihuisten oleskeluhuoneeseen.

”Varmaan kuumetta.. ja olen syönytkin huonosti..” Lilith selitti Luciukselle joka katseli tätä huolissaan taluttaessaan häntä pois kansliasta.
”Syö sitten paremmin illallisella…” Lucius sanoi tyrmien ovella ja loi vielä tutkivan katseen Lilithin. Lilith hyvästeli Luciuksen ja meni sisälle oleskeluhuoneeseen huokaisten. ”Tästä tulee hankalampaa kuin kuvittelin”

« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 11:48:45 kirjoittanut meliza »
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Riiku täällä jälleen, hienoa :) jatkoa saat - luultavasti nopeasti - kuten tapani on :D
on ihanaa aina lukea täältä teidän kommentteja, ne piristävät ja sitten jaksan jälleen kirjoittaa enemmän :D

ja te ilkeät lukijat, jotka ette kommentoi, hyi teitä. mars heti sormet näppäimistölle ja kommentoimaan.
(okei seuraavaksi jotkut hyökkäävät tänne haukkumaan minua..)
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
On muuten vaikeaa yrittää lukea ficciä ja samaam aikaa
väkertää matikan läksyjä, mutta yritän tässä jotain
kommentoida.
En tiedä miksi, mutta toivon koko ajan, että Lilith kertoisi
jollekkin olevansa kuolonsyöjä.  :D
Jatkoa odotellaan (innoissaan).  :-*
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

Kinuskitoffee

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 82
Upea ficci.
Hauska kun joku muukin saa salatun lapsen kuin Sirius (kaikki kunnia Fubukille).  :D
Kuten aiemmin on jo maininnu, tarina etenee hieman turhan nopeasti, ja loikkii tapahtumasta toiseen, joten perässä pysyminen tuottaa joillakin osin pikkuisen vaikeuksia. Muuten kirjoitat hyvin, ja tekstiäsi on oikein mukava lukea.  :)

Ja jatkoa olisi hauska saada lisää.
~Kinuski
Say one, more word,
I double-dare you,
It's my world, you're in it,
It'll take it down in a minute

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
vjanna täällä käynyt taas, heii :) ficci alkaa jo haittaamaan koulunkäyntiäsi - olen pahoillani ;D  en uskalla paljastaa mitään juonesta, mutta pian rupeaa tapahtumaan ;)

Kinuskitoffee ! uusi lukija hei myös :) juu, saatan välillä (okei joskus turhan useasti..) hyppiä aika nopeasti.. mutta yritän hiljentää vauhtia, kiitos kuitenkin ;D
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan