Kirjoittaja Aihe: Tytöt, Pojat ja ne muut K-11, Kelmific. 27. luku!Sekä Kauniit, Komeat ja ne muut  (Luettu 52861 kertaa)

Vael

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Emma<3
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #180 : 16.04.2010 09:13:59 »
Tää on loistava!  Mä tykkäsin, tosi kiva! :D

Oon tosi pahasti koukkuuntunu... Kai jatkat?  :)
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 20:40:02 kirjoittanut Vael »
En voi uskoa tätä, ei se voi olla totta...
Totta helvetissä on!!

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #181 : 15.05.2010 10:51:44 »
Whoah oikeen 8 kommenttia.. wtf...

Anaid: Kiitos  :D
Neiti Musta: Kiitos :D
-ItseTuhoNappula-: Kiitos ystävä rakas, ehkä Jessican ja Remuksen aika koittaakin hieman myöhemmin ; ) Ja jooh, ei oo oikein ollu inspistä, mutta teitä ajatellen olen jaksanut kirjoittaa! Kiitoos <3
Kelmitär: Kiitos, nyt jatkoa tulee :D
_jj_: Kiitos kommentisasi :D
Lerosa: Olen yrittänyt olla uskollinen kirjoille, mutta se on välillä hieman vaikiaa :D Eikä kaikki olekaan kiveen hakattua, fanfiction, kiitos kommentistasi :D
``Milma: Joo ensimmäisiä lukuja en suosittele, ihan itteänikin hävettää lukea niitä! Kiitos risuista vaihteeksi.
Vael: Joo, en missään nimessä ole lopettamassa kun näin uskollisia kommentoijia on, koulu vaan pitää kiireisenä eikä aina ole ideoita. Kiitos kommentistasi :D


A/N: Joo olishan tästä ehkä pidemmän saanut ja joo, en tarkistanut tekstiä, mutta elämässä ei aina saa kaikkea. Sorryy.


Luku 6. Häät

Oli 23.12.1980 eli jouluaaton aatto. Samoin myös Siriuksen ja Christyn vihkimispäivän aatto. Perinteitä kunnioittaen morsian ja sulhanen eivät halunneet nähdä toisiaan ennen kuin vasta alttarilla, siispä Sirius oli mennyt Jamesin ja Remuksen luokse yöksi. Myös Peter oli kutsuttu mukaan.

”Vooi luoja.. Vooooiiiii luoja.. Vooo-” Sirius toisti äänekkäästi kuin nainen synnytyksessä, kävellen ympyrää Jamesin olohuoneessa, pidellen päätään, kun James keskeytti hänen valitusvirtensä.
”ANTURAJALKA! Teet sitä taas!” Hän napsahti ja kaatoi ystävälleen toisen lasin viiniä.
”Anteeksi.. Hermostuttaa vain huominen.. Se yleisö..” Sirius purkautui hypätessään sohvalle ja ottaen viinilasin ahnaasti vastaan.
”Älä murehdi sitä yleisöä, mieti vain rakastamaasi naista, joka kävelee luoksesi alttarille niin kauniina, ja sitoudette toisiinne koko loppuelämiksenne kunnes kuolema teidät erottaa..” Peter yllättäen alkoi luennoimaan. Sirius käänsi jäätävän katseensa häneen.
”TUONKO PITÄISI AUTTAA?! Ei se naimisiinmeno pelota, vaan se YLEISÖ! Milloin itse viimeksi seisoskelit noin tuhannen ihmisen edessä, pakko toistaa ne sen häiskän sanat, pakko olla änkyttämättä, pakko sanoa oikeat asiat, pakko muistaa oikea nimi... Tai unohtakaa viimeinen, sen muistan.. Pakko..” Sirius hätäili läikytellen viiniä sohvalle ja lattialle efektoidessaan käsillään dramaattisesti.
”Harjoitellaan sitä nyt! Minä voin leikkiä ’sitä häiskää’ eli pappia..” Remus sanoi melkeinpä innoissaan. James yritti vielä ensin tarjota lisää juomista kaikille.
”EI! Pullo pois niin kuin olis’ jo!” Sirius hyppäsi seisomaan osoittaen viinipulloa vetäen vihaisesti henkeä. Muut katsoivat häntä huvittuneina hänen ilmeestä johtuen.
”Christy tappaa meistä jokaisen jos huomenna on kankkunen!” Hän selitti kauhuissaan ja tyhjensi pullon ja lasit taikasauvan heilautuksella.
”Kiitoksia oikein paljon, sinne meni puoli pulloa erästä vuosisadan hienointa viiniä..” Remus sanoi kulmakarvat lähellä hiusrajaa, huulet puristuneina yhteen.
”Ahihi.. Okei. Sanokaa nyt jotain lauseita niin toistan ne!”
”Minä, Sirius Anturajalka Musta, myönnän James Sarvihaara Potterin olevan maailman komein, älykkäin, hurmaavin...”
”Remus John Kuutamo Lupin on viisain kaikista, susista vahvin..”
”Matohäntä rulettaa!”

”Naiset! Upeille häilleni, komealle sulhasellani, sekä seurasta parhaimmalle!” Christy ystävineen kohottivat maljan. He kilistivät ja siemaisivat hieman, kun ovikello kävi.
”Ah, juuri ajallaan!” Lily hihkaisi noustessaan ylös lattialta ja kipittäen avaamaan. Christy kurtisti kulmiaan Jessicalle, joka yhtä tietämättömänä kohautti olkapäitään.
”YLLÄTYS!” Marilyn huusi täyttä kurkkua saapuessaan Lilyn kanssa olohuoneeseen. Kahden muunkin naisen suunpielet levisivät suureen, hampaat paljastavaan hymyyn ja he kaikki rupesivat kirkumaan innoissaan sännätessään halaamaan kauan poissa ollutta ystävää.
”Milloin tulit takaisin Ranskasta!?” Christy kysyi innoissaan ja Jessica repi Marilyniltä jo takkia päältä. Hän nakkasi sen ja naisen hansikkaat ja myssyn suoraan eteisen naulakkoon, ja katsoi silmät pyöreinä omaa taidokkuuttaan.
”Ihan juuri äsken, tulen suoraan lentokentältä.. Pelotti aivan tajuttomasti nousta sinne kolme kertaa asuntoni kokoisen... peltikasan.. sisälle ja vielä joku jästi puikoissa!” Marilyn höpötti esitellen samalla suuria sormuksiaan ystävilleen.
”Ne ovat lentokoneita”, Lily valaisi nauraen ja sipaisten punaisen hiussuortuvan samalla korvansa taakse.
”Aivan aivan miten vain, Chris.. Toin teille aivan MIELETTÖMÄN häälahjan! Jos et rakastu siihen, olet menettänyt järkesi. Mutta on minulla teille tuliaisiakin matkalaukussani..” Marilyn höpötti ja kipaisi hakemassa mustan matkalaukkunsa ja palattuaan Jessica iski hänelle shamppanjalasin käteen.
”Jos juot tuon nyt heti kerralla, ehdit vielä saada meidät kiinni.”
Marilyn avasi laukkunsa ja antoi jokaiselle ystävättärelleen laatikon, jonka päällä luki merkki ranskaksi koukerokirjaimilla.
”Jeesus Kristus.. ovatko nämä... ei kai.. Mary.. rakastan sinua...” Lily sopersi kyyneleet silmissään, ääni väristen kun hän nosti laatikon kannen pois. Laatikosta paljastui sininen korkokenkäpari, mikä oli nähty syksyllä Pariisin muotiviikolla. Lily purskahti haltioissaan itkuun.
”Hän on muuten raskaana. Oih.. Ei varmaankaan ollut järkevää juoda kolmea lasillista shamppanjaa..” Christy tajusi hieman liian myöhään. Hän katsoi Jessican kanssa toisiaan silmiin ja tempaisivat kannet omista lahjalaatikoistaan. Jessican laatikosta paljastui samanlainen korkokenkäpari kuin Lilynkin omasta, ja Christyn laatikosta lumivalkoinen korkokenkäpari.
”Voi luoja!” Molemmat heistä henkäisivät läimäisten kätensä suun päälle. Marilyn näytti vaaleansinisessä pitkähihaisessa, polvipituisessa mekossaan hyvin itsetyytyväiseltä.
”Miten pitkäksi aikaa muuten aiot jäädä?” Lily kysyi häneltä halaten samalla uutta kenkäpariaan.
”En tiedä, ehkä pysyvästi. Pääsyythän lähtöönihän olivat se, että sain töitä Pariisista ja se, että se Voldemort –tyyppi olisi tehnyt tinkiä täällä. Mutta kun luin viime viikon Profeetasta, että hän olikin vain joku huomionhakuinen kaljupäinen huijari, päätin että on aika palata takaisin. Ja sain siirron Lontoon toimistoon päämajasta”, Marilyn selitti ja taas seurasi hysteerinen kirkuminen.

24.12.1980 Vihkimispäivä & jouluaatto. Miehet ja naiset olivat omissa ryhmissään lähteneet Christyn vanhempien kartanolle Yorkshireen. Miehet olivat majoittautuneet kartanon länsisiipeen pukeutumaan ja terästämään Siriusta tulevaa koitosta varten. Naiset puolestaan kaunistautuivat itäsiivessä. Kaikki olivat täydellisesti. Aurinko paistoi, vastoinkäymisiä ei ollut, vihkimispaikka oli järjestetty takapihalle, vieraat olivat saapuneet ja kaikki oli hyvin. Lahjoja oli tullut muutaman makuuhuoneellisen täydeltä. Siriuksen puolella vihkimisseremoniaa katsomassa istuivat muutama rivillinen mukavia sukulaisia ja ystäviä kouluajoilta, kun taas Christyn puolella oli kaikki viisikymmentä riviä tiiviisti täynnä laajan suvun ja ystäväpiirin ansiosta. Christyn setä toimi vihkijänä, James Siriuksen bestmanina ja Remus ja Peter sulhaspoikina. Christyllä Jessica oli kaaso, ja Lily ja Marilyn morsiusneitoja.

”Hermostuttaako?” Kysyi James sulhaselta kuiskaten, käsi tämän olkapäällä rauhoittavasti.
”Niin paljon, että taidan pian pyörtyä”, tuli vastaus.
”Hyvin se menee. En sentään unohtanut tuoda sormuksia”, James yritti saada Siriusta rentoutumaan, kun orkesteri alkoi soittamaan häämarssia.
”Nyt se on menoa..”
”Hitto minun pitää juosta..”
Kaikki läsnäolijat kääntyivät katsomaan kun morsiusneidot kulkivat sulhaspoikien kanssa kohti vihkikaarta punaista mattoa pitkin, samoin kuin kaaso ja bestman. Marilyn ja Peter, Lily ja Remus, sekä Jessica ja James. Viimeisinä ennen morsianta Christyn sisarukset kulkivat kukkaistyttöinä. Noin kymmenen metriä heidän jäljessään tuli itse morsian. Christy näytti maailman kauneimmalta. Hänellä oli hyvin luonnollinen, mutta kaunis ja hieman kimalteleva meikki, tuuheat ja tummat ripset, hiukset täydellisillä kiharoilla, suortuvat edestä takana vaaleansinisillä helmipinneillä takana, sekä ihana tiaara päässä. Kaikki sopi kaikeen ja hän näytti täydelliseltä. Yleisöstä kuului monta ihastunutta huokaisua. Nainen käveli itsevarmoin askelin, onnenkyyneleet silmissään kohti vihkimiskaarta jonka alla hänen komea sulhasensa odotti. Perillä hän antoi kukkakimppunsa Jessicalle ja otti Siriuksen kädet omiinsa hymyillen onnellisena.

”Hyvä juhlayleisö, olemme kokoontuneet tänään tänne juhlistamaan Christyn ja Siriuksen yhteisen elämän virallista alkua heidän astuessa avioliittoon...
Tahdotko sinä, Christy Megan Burrows, ottaa tämän miehen, Sirius Mustan, aviomieheksesi, rakastaa häntä niin myötä- kuin vastoinkäymisissä, kunnioittaa ja tukea häntä kunnes kuolema teidät erottaa?”
”Tahdon”, Christy vastasi hymyillen leveästi miettimättä.
”Sama kysymys, tahdotko sinä, Sirius Musta, ottaa tämän naisen, Christy Megan Burrowsin, aviovaimoksesi, rakastaa häntä niin myötä- kuin vastoinkäymisissä, kunnioittaa ja tukea häntä kunnes kuolema teidät erottaa?”
”Joo”, Sirius vastasi sen kummempia miettimättä hyvin vakavana. Yleisöstä kuului mutinaa.
”Tai siis tahdon”, hän korjasi itseään.
”Nyt, jos kenellään on mitään tätä liittoa vastaan, puhukoon nyt taikka vaietkoon ikuisesti”, pappi kysyi ja morsiuspari katseli yleisöä jännittyneenä.
”Hyvä on, jatket-” pappi meinasi jo kiirehtiä eteenpäin kun jotain yllättävää tapahtui.
”Oikeastaan, minulla olisi jotain sanottavaa..”

”JESSICA!” Christy kirkaisi järkyttyneenä.
”Rauhoitu pikkuinen, tässä ei mene kauaa. Haluan vain sanoa nyt, siltä varalta ettei toista tilaisuutta tule, että Sirius.. riko hänen sydämensä ja minä rikon jokaisen luun kehossasi. Kiitoksia, ei muuta”, Jessica uhkasi nyrkkiä heristäen nopeasti, mutta palasi viimein omaan sulokkuuteensa.
”Selvä.. Jatkakaamme eteenpäin. Sormukset..” James ja Jessica antoivat kauniit sormukset, Christyn omassa kolme timanttia, yksi isompi kahden hieman pienemmän keskellä, ja Siriuksen oma puhdasta kultaa.
”Christy, toista seuraavat sanani: Minä, Christy Megan Burrows, otan tällä sormuksella sinut, Sirius Musta.. aviomiehekseni, ja lupaan rakastaa, kunnioittaa ja tukea sinua niin myötä- kuin vastoinkäymisissä.. ja vaalia tätä liittoa.. kuolemaan saakka”, he sanoivat ja seuraavaksi Sirius toisti samat asiat vain nimet toisinpäin, mokaamatta kertaakaan.
”Julistan nyt teidät mieheksi ja vaimoksi. Voitte suudella morsianta”, pappi antoi luvan ja Sirius siirsi kätensä hitaasti naisen selälle, taivutti hänet suudelmaan virnistäen koko ajan onnellisesti. Koko juhlakansa alkoi taputtaa raikuvasti, kuului paljon vislauksia, ja suudelma vain jatkui.

Ateriat oli syöty, puheet pidetty ja muistoja jaettu. Oli hääparin ensimmäisen tanssin aika hämärän tultua. He siirtyivät tanssilattialle, mikä oli järjestetty ison juhlateltan ulkopuolelle. Tuore aviopari asteli käsi kädessä ruusuköynnöksin koristellulle korokkeelle ja ottivat valssiasennon. Samalla hetkellä kun orkesteri alkoi soittaa, tummalta taivaalta alkoi hento lumisade. Hääpari katsoi tanssiessaan hymyillen ylöspäin ja sitten taas toisiaan, ja suutelivat romanttisesti, kun molemmat samalla hetkellä todella tajusivat saavansa viettää loppuelämänsä toistensa kanssa.



Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #182 : 15.05.2010 11:14:12 »
Sori mä en kommentoinu tota viime lukua!
Mut nää molemmat luvut oli tosi hyviä  :)
Sirius oli niin ihana.. :D
Tosi hyvin kirjotat ja en huomannu, ku
yhden virheen:

Lainaus
Tahdotko sinä, Christy Megan Burrows, ottaa tämän miehen, Sirius Mustan, aviomieheksesi, rakastaa häntä niin myötä- kuin vastoinkäymisissä, kunnioittaa ja tukea häntä kunnes kuolema teidät erottaa?”
Eli lainausmerkit puuttuu alusta (:

Ei mulla muuta.. Mut jatkoo nopeesti, kiitos  ;)

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

-ItseTuhoNappula-

  • ***
  • Viestejä: 27
  • nam <3
    • http://www.finfanfun.arkku.net
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #183 : 15.05.2010 17:51:51 »
Yllättävän tylsämystyttävää kommentoida aina samaan tyyliin, mutta minkäs sille voi. JÄLLEEN (ehkä noin 27 kerran) hyvä luku. Tosiaan niinku sanoit, tästä olisi saanut pidemmänkin, mutta ei sitä aina voi jaksaa ja perusidea pysy kuitenki kasassa eikä mikään jääny epäselväksi, joten ei valittamista! :) Ja huomasin tosiaan ehkä pari virhettä (en nyt jaksa ettiä niitä tähän) mutta ei se järin paljoa lukunautintoo haitannu. KIITOS taas hyvästä luvusta ;)  :-*

-ITN- kiittää

P.s.
Lainaus
”Matohäntä rulettaa!”
Älä koskaa pure kiveä sillä siinä voi mennä hampaat tuusan nuuskaksi.. ja jäädä sanattomaksi niinkuin minä nyt..

Kelmitär

  • Vieras
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #184 : 16.05.2010 10:23:37 »
 IHANA! Ei voi muuta sanoa, aivan loistava! Jatka samaan malliin niin seuraan tätä jatkossakin...

jatkoa odotellen..
Kelmitär

Anne Lee

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #185 : 08.06.2010 13:41:54 »
Täällä olisi uusi lukija! ;) Se on lueskellu tätä tässä muutaman kuukauden ajan ja pettyi äsken, kun ei voinutkaan suoraan jatkaa seuraavaan lukuun  :(  Mutta se toivoo jatkoa ja PIAN.  Ainoa jatkuvasti silmiin pistävä virhe taitaa olla se että päätteitä puuttuu jatkuvasti, mutta se on jotenkin tämän ficin kirjoitustyyli tai jtn, sillain hienosti xD Älä edes yritä ymmärtää...

Jatkoa
Ja sitten katsotaan onnistuiko tämä, kun olen uusi tällä sivustolla... xD

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #186 : 08.07.2010 19:20:58 »
CandyApple, eip, en jaksanut kirjoittaa papin koko puhetta joten pistepistepiste ja entteriä. Jatkoin vain tuosta kohdasta, joten mistäs minä tiedän onko tuo kieliopillisesti oikein, mutta puhuja ei siis vaihtunut. Kiitos kaunis kommentistasi : )
-ItseTuhoNappula-, no en todellakaan jaksa aina kirjoittaa pitkää lukua! Itseasiassa en koskaan! XD Kiitos kommentistasi :3
Kelmitär, kiitoksia : )
Anne Lee, en ole laittanut sijapäätteitä ja omistusliitteitäkö? Ja vihjaatko nyt ettei älykkyyteni riittäisi sekavan kirjoituksen ymmärtämiseen? Mielestäni olen kyllä molemmissa onnistunut poikkeuksellisen hyvin, jos mun kiälioppia meinaat korjata niin esimerkkiä pöytään vaan. Kiitos kommentistasi : )

Yeah I'm pissed off. Surprise surprise. Jatkoa saattaa tulla joskus sadan vuoden päästä, kattoo nyt miten jaksaa. Jatkakaa kommentointia ja villasukkien neulomista.
Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.

tonksfani

  • Vieras
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #187 : 23.07.2010 08:23:01 »
Jatkoa tää on niin ihana ♥♥♥♥♥

Antelope

  • Vieras
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #188 : 25.07.2010 23:37:48 »
Oih, ihanaa Christy ja Sirius meni naimisiin! Ihanaa! Nyt on kai sitten Lilyn ja Jamesin vuoro. Saat kirjottaa kahdet häät. ;D
Oon seurannu tätä ficciä, jo tosi kauan ja tää on ihana! En ole ennen tätä vaan saanu kommentoitua... ;D

Sun täytyy luvata mulle, että kirjotat jatkoa! ;)
« Viimeksi muokattu: 26.07.2010 14:04:34 kirjoittanut Antelope »

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #189 : 31.07.2010 20:55:47 »
Kiitoksia uusista kommenteista, tykkään. Tarkoitus on ollut kirjoittaa uusi luku, mutta minkäs teet kun ei ole inspiraatiota. Oikeasti, kuuluu korkeintaan vain kärpästen surinaa kun mietinkin uutta lukua. Olen itse nyt lomalla keskittynyt enemmänkin muiden tuotosten lukemiseen, joten unohdan nimiä ja taustatarinoita ja plääh. Lopeta en, mutta jatkoa joudutte vielä valitettavasti odottamaan jonkin aikaa. En pidä deadlinea itselläni, mutta yritän aina välillä.
Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.

sukkula

  • Vieras
Vs: Tytöt, Pojat ja ne muut K-13, Kelmific. 27. luku!
« Vastaus #190 : 23.12.2010 11:30:21 »
Ooo! Alotin tän lukemisen joskus vuonna nakki ja peruna, enkä muistanut tätä vähään aikaan, mutta onneksi löysin tämän taas. Ehdottomasti paras kohta oli kyllä se kun Jamssu koko ravintolan kuullen vaan huusi sen, että Lils on raskaana. En oo huomannu kirjotusvirheitä, kun teksti on vieny mukanaan ja luvut on just sopivan pituisia. Jotkut jutut, niinku se et Jessy meni hoitoon on ollu sellasia, että en oo ihan heti tajunnu pointtia, mut sit ne on valaistunu kyl aina hetken kuluttua. Tulipas sekavaa. Yhteenveto; Jatkoa!

<3 sukka

pieni ficcityttö

  • Puhdasverinen
  • ***
  • Viestejä: 41
  • Jäätelöä ja vesisadetta
Ekaks, tää on mun suosikki ficci ainaski tähän asti mitä niit nyt on vastaan tullu. Olen lukenu sen varmaan kolme kertaa läpi ja nyt taas ja sain vasta nyt kommenttia aikaiseks. Laiska(ko) olen. Rakastan kelmificcejä ylipäätään hulluuteen asti ja tämä on... Loistava. Olen repeilly useammin kuin kykenen laskemaan. Kiitos!
Pelkäksi ihkutukseksi meni tämäkin kommentti, mutta toivon pointin selvinneen -tykkään.

jatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoaPieni ficcityttö
"Kukassa, ihmisessä valtaa kaksi,
hyvä ja paha pyrkii voittajaksi;
ja missä pahan mahti hyvän lyö,
se kasvin pian kuolon toukka syö."