Kirjoittaja Aihe: Fanipostia?  (Luettu 83387 kertaa)

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 437
  • © Ingrid
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #60 : 28.11.2010 21:05:49 »
YourAngel: En usko, että kannattaa laittaa mitään syötävää fanikirjeisiin... Matka kuitenkin kestää ja vaikken tiedäkään voiko salmiakki pilaantua niin mistä sen tietää? :P
Juu mietin itekkin vähän, joten ehkä en laita mitään sellasta mukaan. :'D Pitää keksiä jotain muuta yhtä "mielenkiintosta". :D Eh.

Voi hyvänen aika kun olis niin monta tyyppiä kenelle haluais fanipostia laittaa, mutta tuntuu ettei sitä ikinä saa aikaseks. Oon jo yhelle tyypille suunnitellukkin kirjeen valmiiks mut ei vaan saa aikaseks toteuttaa. >:( Pitäsi nyt vissiin vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alottaa. Kyllä täältä finistä sitten saa kaikenmoisia ihme villityksiä. :D



i lost my heart / my home is the ocean

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #61 : 30.11.2010 16:56:20 »
Hei kertokaas ihmiset: Luin jostain, et jos laittaa mukaan vastauskuoren, jossa on oma osote, ettei kannata laittaa postimerkkiä mukaan ku ei kuulemma käy?  Mää laitoin jo ja ärsyttää jos ei käykään -.-

Mut sit kyrsii vähän kun kirjotin osotteen ja liimasin postimerkin(ihan siis siihen oikeeseen kuoreen) VÄÄRINPÄIN!  >:( Ottaa pikkasen pattiin! Ei kai se haittaa? :D
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 652
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #62 : 30.11.2010 20:22:57 »
Hei kertokaas ihmiset: Luin jostain, et jos laittaa mukaan vastauskuoren, jossa on oma osote, ettei kannata laittaa postimerkkiä mukaan ku ei kuulemma käy?  Mää laitoin jo ja ärsyttää jos ei käykään -.-

   Minä oon saanut sellaisen kuvan, ettei se käy, koska suomalaisella postimerkillä varustettua kirjettä ei kai voi lähettää ulkomailta. :/

Mut sit kyrsii vähän kun kirjotin osotteen ja liimasin postimerkin(ihan siis siihen oikeeseen kuoreen) VÄÄRINPÄIN!  >:( Ottaa pikkasen pattiin! Ei kai se haittaa? :D

   En usko -  esimerkiksi itse sain joskus postikortin jostain päin Aasiaa, ja vaikka osoitteeni oli kirjoitettu (suomalaisen postijakelun näkökulmasta) ihan hassuun kohtaan, se löysi silti perille. Pääasia siis lienee se, että osoitteesta saa selvää. :)

   Hösdf, suunnittelin jo lähettäväni fanipostia, mutta jos ne suomalaiset postimerkit eivät toimi ulkomailta lähetettäessä, niin en ehkä saisi minkäänlaista vastausta... :<

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #63 : 30.11.2010 20:42:57 »
Lainaus
Hei kertokaas ihmiset: Luin jostain, et jos laittaa mukaan vastauskuoren, jossa on oma osote, ettei kannata laittaa postimerkkiä mukaan ku ei kuulemma käy?  Mää laitoin jo ja ärsyttää jos ei käykään -.-

   Minä oon saanut sellaisen kuvan, ettei se käy, koska suomalaisella postimerkillä varustettua kirjettä ei kai voi lähettää ulkomailta. :/


No voihan kikkare -.- Ne on jo liimattu siihen  :-[ Noh, ei auta kun toivoo, et ne sit ite kustantaa...
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Kaamoksensusi

  • ***
  • Viestejä: 13
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #64 : 30.11.2010 23:10:54 »
Aaa mie ja kaveirni aateltiin laittaa James ja Oliver Phelpsille fanipostia :3 Kellään hyviä fanipostiosoitteita noille, nimittäin löytyi yksi, mutten ole varma sen paikkansapitävyydestä..

James & Oliver Phelps
Susan Angel & Kevin Francis Ltd.
1st Floor
12 D'Arblay Street
London W1F 8DU
UK'

Klick?
Aloitteleva ficcari, neuvoja ja vinkkejä otetaan vastaan! ^^

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #65 : 11.12.2010 12:58:51 »
Kaamoksensusi, tuo on mun käsittääkseni joku niiden oikea osoite tai vastaavaa, itse en ainakaan tuohon lähettäisi. Mulla on ylhäällä osoite, joka on ainakin fanipostiosoite, ja käsittääkseni tähän samaan voi pistää joko erikseen jommalle kummalle tai molemmille, koska molempien sivuilla oli tismalleen sama osoite:

James & Oliver Phelps
c/o JOP Project
PO Box 9765
Sutton Coldfield B75 5XB
UK



Ja sitten. Mulle jäi tuo vastauskuoren postimerkkijuttu vähän epäselväksi, eli mistä niitä kansainvälisiä postimerkinostokuponkeja voi ostaa, ihan Postista vaan vai? Kuinka paljon yksi sellainen suunnilleen maksaa, ja montako sellaista suunnilleen tarvitsee laittaa jos lähettää postia vaikkapa johonkin toiseen Euroopan maahan? Ja onko mahdollista ostaa täältä Suomesta jotain sellaisia postimerkkejä siihen vastauskuoreen, jolla se kirje tulisi takaisinkin päin perille aivan varmasti, vai onko ainoa vaihtoehto tuo postimerkinostokuponki? Musta tuntuu että kyselen tosi typeriä, mutta joo, tahtoisin olla näistä varma ennen kun menen mitään lähettelemään :--)
« Viimeksi muokattu: 11.12.2010 13:00:41 kirjoittanut flawless »

bannu by Ingrid

roosauts`

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #66 : 11.12.2010 19:30:54 »
Hei haluaisin tietää Emma Watsonin faniposti osoitteen mihin voisin kirjeen lähettää, jos sellaisen saisin aikaiseksi, löydän netistä vain noita warner bros osoitteita mutta uskoakseni ne eivät enää käy, koska Harry Potter leffojahan ei enää kuvata. Olenko oikeassa (?) Tälläista ajattelin, että jos joku Emman osoitteen tietää voisi kertoa :3

Meleth

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 157
  • Always look on the bright side of life.
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #67 : 11.12.2010 23:01:57 »
Itse olen kirjoittanut 2 kertaa Daniel Radcliffelle ja olen saanut 2 hänen valokuvaa ja kirjettä. Se oli mahtavaa varsinkin kun fanitin häntä. Kirjoitin ensimmäisen salaisuuksien kammion aikaa ja toisen azkabanin vangin jälkeen. Minulla on azkabanin jälkeinen nimarilla varustettu kuva kehyksissä.

Lisäksi olen kirjoittanut kerran David Carusolle ( Horatio Caine, CSI Miami) ja hän vastasi minulle, kun laittoin kirjekuoren mukaan ja siihen oli laitettu amerikkalaiset postimerkit. Laskin vähän sen varaan että kyl näyttelijällä on varaa pariin postimerkkiin. Sain Davidiltä kortin ja nimarit muutamiin juttuihin.
Miul oli ihan huono päivä mut Davidin posti pelasti päivän <3

Myös olen kirjoittanut Viggo Mortensille ja Ewan McGregorille mutta niiltä en ole saanut vastausta.

Haluaisin kirjoittaa Alan Rickmanille mutten ole varma osoitteesta vaikka olen googlettanut sen.

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #68 : 01.01.2011 20:54:28 »
Ja sitten. Mulle jäi tuo vastauskuoren postimerkkijuttu vähän epäselväksi, eli mistä niitä kansainvälisiä postimerkinostokuponkeja voi ostaa, ihan Postista vaan vai? Kuinka paljon yksi sellainen suunnilleen maksaa, ja montako sellaista suunnilleen tarvitsee laittaa jos lähettää postia vaikkapa johonkin toiseen Euroopan maahan? Ja onko mahdollista ostaa täältä Suomesta jotain sellaisia postimerkkejä siihen vastauskuoreen, jolla se kirje tulisi takaisinkin päin perille aivan varmasti, vai onko ainoa vaihtoehto tuo postimerkinostokuponki? Musta tuntuu että kyselen tosi typeriä, mutta joo, tahtoisin olla näistä varma ennen kun menen mitään lähettelemään :--)

Mie oon vaan kerran laittanut vastauskuoren fanikirjeen mukaan, mutta pitäisi tehdä niin useamminkin että varmasti saisin Tom Feltonilta ja Rupert Grintiltäkin vastauksen. Mutta juu, mie menin Postiin selvittämään asiaa; kuinka paljon kirje painoi, millainen postimerkki siihen pitäisi laittaa ja minne kirje oli menossa. Miun tapauksessa postimerkki maksoi 1,05 € ja siihen läntättiin kaksi merkkiä - euron arvoinen postimerkki ja viereen viiden sentin merkki. Molemmissa luki Suomi, Finland. Kuoreen laitettiin myös Priority-tarrat. Kirje oli menossa Englantiin ja Eurooppaan menevän kirjeen 1,05 euron painorajana on maksimissaan 50 grammaa.  Ja kirje tuli takaisin haluamallani sisällöllä - sain julisteen ja valokuvan.
Pakko myöntää, etten ite ole kuullut tuosta postimerkinostokupongista, mutta kaipa kirje tulee perille ihan suomalaisella postimerkillä, jos postimerkki vain kattaa kirjeen painon? Ainakin näin miulla on onnistunut.

roosauts`, mie lähetin pari kuukautta sitten, kuitenkin Harry Potterien filmausten loputtua Emma Watsonille fanipostia tällaiseen osoitteeseen:

Emma Watson
c/o Leavesden Studios
PO Box 3000
Leavesden
Watford
Herfordshire
WD25 7LT
UK

Mie sain vastauksen nimmaroidulla valokuvalla. Mutta en tiedä, onko tuo nyt enää käyvä osoite, mutta Emma Watsonilta löytyy myös toinen osoite, josta miulla ei ole minkäänlaista kokemusta enkä tiedä viekö se oikeaan paikkaan:

Emma Watson
Markham and Froggatt Ltd
4 Windmill Street
London W1T 2HZ
UK

Tuo voi olla myös kotiosoite, eli itse en tuohon osoitteeseen lähettäisi mitään. Mutta voithan kokeilla. Laita vain kuoren vasempaan yläreunaan keneltä ja mistä kirje on (oma nimi, osoite, maa) niin jos tuota osoitetta ei ole olemassa, saat lähetetyn kirjeen sitten takaisin kotiin. Mie kuitenkin suosittelen, että kokeilet tuota ylempää osoitetta, että tärppäisikö sieltä vielä. Kuoleman varjelukset kun ei vielä ole ilmestynyt kokonaan, joten tuolta voisi vielä saada vastauksen.
« Viimeksi muokattu: 01.01.2011 21:04:13 kirjoittanut Peacock »

ava © vanilla
banneri © raitis

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #69 : 01.01.2011 20:59:45 »
Okei, kiitos vastailusta, Peacock :-) Enköhän mäkin sitten vaan tassuttele sinne Postiin kun kerkiän, saati sitten saan kirjeen kirjoitettua. Mun englantini on kyllä hyvä mutta vaatii silti vähän tarkistelua, en viitsi mitään kirjoitusvirheitä täynnä olevaa kirjettä lähettää :-D Muttamutta, ehkä mä vielä joskus saan sen kirjeen aikaiseksi. Joskus.

bannu by Ingrid

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #70 : 09.04.2011 21:44:37 »
Hei, tuosta Emma Watsonin fanipostiosoitteesta. Leavesdenissa ei ole enää Emmalle varattua postilaatikkoa, joten Emma on toivonut että nykyisyydessä faniposti lähetettäisiin hänelle tähän osoitteeseen:

Emma Watson
PO Box 68162
London
N1P 2AL
United Kingdom

Tuli muuten miunkin nyt kokeiltua tuo kansainvälinen postimerkinostokuponki, kun lähetin Elijah Woodille kirjeen. Ongelma vaan on, että mie en tiennyt eikä se postitäti tiennyt, että mikä on Yhdysvalloissa se pienin "kuorma" kirjeessä, joka normaalin postimerkin avulla menisi perille... Olisihan toisaalta sitä voinut kysyä kummisedältä, mutta enpä kehdannut Teksasiin soittaa ja meili ei ollut tullut edes edeltävänä päivänä mieleen. :- D

ava © vanilla
banneri © raitis

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #71 : 19.04.2011 19:20:22 »
Melkein puoli vuotta vierähti ja ehdin jo kokonaan unohtaa koko fanipostiasian, mutta tänään postiluukusta kolahti yllätys! Iso signeerattu kuva omistuskirjoituksella. :) Ei se nyt mikään elämää suurempi juttu ole, mutta tuli hyvä mieli, ja saipa kivan muiston yhdestä lempisarjasta. :)

Olin laittanut aika ison kirjekuoren, mutta kuva oli sitä leveämpi, joten olivat lähettäneet ihan uudessa kirjekuoressa ja vielä kaiken kukkuraksi laittaneet ne postimerkinostokupongit mukana takaisin (vahingossa vai tarkoituksella, sitä en tiedä, kun olivat edelleen taitettuina sen palautuskuoren välissä?) joten pitäisiköhän sitä nyt kirjoittaa vielä jonnekin muualle, että eivät mene hukkaan.

Lainaus
Ongelma vaan on, että mie en tiennyt eikä se postitäti tiennyt, että mikä on Yhdysvalloissa se pienin "kuorma" kirjeessä, joka normaalin postimerkin avulla menisi perille...
Tiedoksi nyt sitten muillekin, että US$ 2,08 oli postimerkin hinta siinä kuoressa, se riitti isolle kirjekuorelle ja kuvalle. En olisi tiennyt minäkään, siksi laitoin varmuuden vuoksi muutaman. ^^

Nyt alkaakin sitten miettiminen, kenelle sitä kirjoittaisi seuraavaksi, että saa nuo postimerkkilipukkeet käytetyksi uudelleen... Toisaalta, olisihan se aika jännä jos saisi joka lempisarjasta jonkun suosikkinäyttelijän kuvan muistoksi. :) Harmi etten oivaltanut aiemmin, nyt on useampikin lempisarjani varmaan jo kuvattu loppuun... Olen edelleen aika kyyninen sen suhteen, että elokuvatähdet mahtaisivat vastailla oikein kenellekään, mutta koska tv-sarjat kuitenkin tarvitsevat katsojia, niin voi olla että he myös herkemmin suosivat fanejaan?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

immobitch

  • Superhero
  • ***
  • Viestejä: 638
  • Yea, I can fly.
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #72 : 15.05.2011 21:27:53 »
Aaaaapua. Olen paniikissa, koska olen päättänyt lähettää Vin Dieselille fanipostia enkä yhtään tiedä mitä siihen kirjoittaisin, koska en halua olla kuitenkaan mikään ihkuttava fani joka on koko ajan silleen "omq oot niin KUUMA!"...

Mitä ihmiset yleensä kirjoitatte faniposteihin?



Fio: Miten tuo postimerkinostokuponki-juttu toimii? O____ö ja mistä sellaisia saa ja silleen?
ava & ban by raitis

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #73 : 15.05.2011 21:36:51 »
Lainaus
Mitä ihmiset yleensä kirjoitatte faniposteihin?

Varmaan kaikista persoonallisin ja mielenkiintoisin kirje olisi sellainen, jossa kertoo mitä kyseinen henkilö ja hänen teoksensa (musiikki, elokuvat, kirjat jne.) merkitsevät noin henkilökohtaisemmalla tasolla, ei tietenkään mitään ylisyvällistä avautumista, mutta itse ainakin tahtoisin tietää mitä tekoni merkitsevät ihmisille. Itsestäänkin voi vähän kertoa, muttei kannata jaaritella liikaa, niitä kirjeitä kun tulee julkisuudessa oleville aika hemmetin paljon - ja valitettavasti niitä kaikkia ei tosiaan itse lueta. Lisäksi kannattaa varmaan kertoa miten esimerkiksi kyseisen ihmisen teokset tai muu on vaikuttanut elämääsi, antaa tunnustusta muttei ihkuttaa ihan överipaljon. Kertoa sellaisia asioita joita haluaisit itse kuulla, sellaista minkä uskot saavan hymyn kirjeen lukijan huulille ja minkä kuulemisen uskot merkitsevän hänelle jotain. Kyllä sitä kerrottavaa löytyy :)

bannu by Ingrid

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #74 : 15.05.2011 21:53:14 »
Lainaus
Fio: Miten tuo postimerkinostokuponki-juttu toimii? O____ö ja mistä sellaisia saa ja silleen?
Ihan vain Postin toimistosta pyysin postitädiltä. En edes muistanut mikä sen lippusen virallinen nimitys oli, mutta kyllähän tuo tiesi mitä tarkoitin. Se maksoi enemmän kuin mitä sillä saatavan postimerkin arvo on, mutta ei nyt mitenkään kohtuuttomasti kun ajattelee että eihän noita usein lähettele.

Lainaus
Mitä ihmiset yleensä kirjoitatte faniposteihin?
En tosiaan yleensä kirjoittele fanipostia, mutta tähän kirjoitin mitä olen tykännyt sarjasta ja kiitin sekä näyttelijäkaartia että käsikirjoittajia. Lisäksi kerroin lyhyesti itsestäni ja vähän Suomesta, että tietävät millaiselta tyypiltä se posti oikein tuli.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #75 : 09.06.2011 18:36:39 »
Lainaus
Mitä ihmiset yleensä kirjoitatte faniposteihin?

Fiorella ja flawless kirjoitti jo joitakin asioita, mitä miekin siihen kirjeeseen yleensä rustaan. Mutta mie komppaan kaikista eniten kuitenkin tuota Suomesta kirjoittamista, sillä esimerkiksi Amerikassa yleiset luulot ovat että myö eletään pingviinien kanssa ja taistellaan jääkarhujen kanssa. Joten mie kerron Suomesta pikkufaktoja - tosin en kerro mikä on Suomen väkiluku yms. Ja sitten tarkennan asiat omaan paikkakuntaani, missä asun. Esimerkiksi Saimaa on hyvä jutunaihe, jos sitä lähellä asuu. (=

Aluksi kuitenkin kerron juuri miksi fanitan tyyppiä ja mistä lähtien sekä kerron juuri nuo hänen tekemänsä asiat, mitkä merkkaavat miulle jotain. Jos kirjoitain HP-näyttelijälle, kerron mikä elokuva oli miusta kaikista parhain, miksi ja mikä/mitkä kohtaus/kohtaukset erityisesti. Kannattaa kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi mielipiteensä niin sitten ei tule sitä turhanpäiväistä jaarittelua siihen kirjeeseen.

Itsestään kannattaa kertoa vähäsen, koska luultavasti nuo julkkikset haluavat edes tietää hieman, millaisia faneja heillä on. Kerron yleensä ikäni, paikkakuntani, perheenjäsenet, lemmikit ja harrastukset - erilaisesta harrastuksesta kannattaa selittää vähän enemmän esimerkiksi mie olen kertonut miten karatessa nuo vyöarvot menevät ja miten sen vyön saa.

Ja en usko, että joku muutama sananen jonkun julkkiksen hyvännäköisyydestä tekee pahaa. (; Toki sellaistakin on mukava lukea, mutta kannattaa pitää kuitenkin se ihkutus sillä lailli kurissa. Oonhan miekin kertonut Tom Feltonille ja Elijah Woodille, kuinka komeita hyö ovat. :- D

Tuohon postimerkinostokuponkiin vielä lisäys, että sen avulla saa ulkomailla ostettua heidän määritelmissään (rahan ja kirjeen painon suhteen) postimerkin kirjeeseen. Suomen postimerkit eivät välttämättä käy kaikissa maissa, mutta ainakin useimmissa Euroopan maissa ne toimivat ihan hyvin. Jos nyt taas sinne Yhdysvaltoihin kirjeen haluaa lähettää, niin silloin kannattaa laittaa se kansainvälinen postimerkinostokuponki kirjeen mukaan, koska kun sen kupongin näyttää paikallisessa postissa halutessaan laittaa kirjeeseen postimerkin, kirjeeseen pläntätään siihen kuponkiin määrätyn enimmäispainoa vastaava postimerkki. Toivottavasti selvensi vähäsen...

ava © vanilla
banneri © raitis

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #76 : 20.06.2011 01:40:54 »
Oli pakko tulla postaamaan kun huomasin tän topicin! Oon itsekin lähettänyt joskus kauan kauan sitten fanipostia muutamallekin näyttelijälle ja mietin sitä tässä taas yhtenä päivänä... Sanonpa vaan, ettei näiden viestien lukeminen ideaa ainakaan lieventänyt  ;D Toisaalta mulla kuitenkin on hassu ajatus siitä, että onko se liian "lapsellista". Riippuu toki varmasti paljon siitä, että mitä niihin kirjeisiin kirjottaa :''D.

Anygays, lähetin joskus about kuus-seittemän vuotta sitten fanipostia Daniel Radcliffelle, Tom Feltonille ja Orlando Bloomille.
Kahdelta ensimmäiseltä tuli vastaus ja olin innoissani, vaikka kyseessä oli valokuvat, joissa oli painetut nimmarit. Molemmilta tuli myös kirjeet, mutta niissä oli sellaista yleistä löpölöpöä, jotka lähetetään kaikille niille, joille vastaukset ylipäätään laitetaan. Vähän harmitti toisaalta, henkilökohtanen vastaus olis ollu ihan unelmaa :----D. Bloomilta ei tullut sitten yhtään mitään, että kiitos vaan. Uudestaan en yritä! >:( (Tarkennettakoon vielä, että en kenellekkään laittanut mukaan kirjekuorta/postimerkkejä).

Karu totuushan se on, että tähdet itse lukee varmaankin noin yhden kirjeen kolmesta miljoonasta, että aika hyvä tuuri saa olla että kirje edes päätyy itse staran käsiin, saati jos saa henk.kohtaisen vastauksen... Useimmitenhän homma taitaa mennä niin, että palkatut ihmiset avaa kuoret, tsekkaa osotteet ja pistää vastaukset tuleen. Tylsä ajatus tosin, ei pitäs aina olla niin pessimisti  ;)

Tällä hetkellä jos tosissani lähettäisin fanipostia, kirjeitä lähtis luultavasti Rowlingille, Musen tyypeille, Tom Feltonille (taas!) ja Hugh Grantille  :D.


ava & bannu © Inkku

merimies

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #77 : 27.06.2011 11:52:33 »
Ei voi olla totta, mutki saitte innostumaan, kun löysin tän topicin! :)
Mutta haluaisin näin ekaksi kysyä, että laittaako vai ei se vastauskuori mukaan? kun itse en oikein saanut selvää edellisisitä vastauksista..... tai sain, mutta en ole nyt oikein varma.... :D

Ja vielä siitä, että miten teen postimerkkien kanssa? laitanko mahdolliseen palautuskuoreen suomen postimerkin, vai pitääkö siihen olla jokin erilainen juttu? =)

immobitch

  • Superhero
  • ***
  • Viestejä: 638
  • Yea, I can fly.
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #78 : 27.06.2011 16:24:28 »
Hei miten on, oletteko laittaneet kirjeiden kohteille mitään fanilahjoja tms? Jos olet, millaista juttua ja tuliko mahdollisessa vastauskirjeessä kommenttia lahjasta?


Oon nimittäin keksinyt suht kivan systeemin minkä EHKÄ voisin Vin Dieselille laittaa, mutta haluaisin kuulla millaisia kokemuksia teillä on fanilahjojen lähettämisestä :D
ava & ban by raitis

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #79 : 27.06.2011 19:09:36 »
Lainaus
Hei miten on, oletteko laittaneet kirjeiden kohteille mitään fanilahjoja tms? Jos olet, millaista juttua ja tuliko mahdollisessa vastauskirjeessä kommenttia lahjasta?
Miun lähettämät fanilahjat ovat ihan mitättömiä, mutta jos miettii kuinka paljon omaa rahaa niillä julkkiksilla on niin ei sinänsä harmita, ettei ne lahjat ole mitään taivaallisia. Suklaata ei todellakaan kannata lähettää - maalaisjärkikin sanoo sen - ja vaikka Muumitikkari olisi suloinen fanilahja, ei ne julkkikset kuitenkaan sitä voi syödä kun ne voi olla heijän mielestään myrkytettyjä tai huumattuja... Joten kaikenlainen muu Suomi-kama on ihan kelpo tavaraa jos haluaa kotimaatansa mainostaa. :D

Itse asiassa mie joskus meinasin laittaa Tom Feltonille menemään bokserit, joissa lukis "Bad boy" mut enpä kehannu - tajusin, että se olis aivan liian härskiä ja pervoa. ;D

Oon kyllä lukenut jostain, että Emma Watson oli lähettänyt itse fanilleen takaisin kirjeen, kun fani oli lähettänyt hänelle iPodin. Ois kyllä hemmetin hienoa, jos sais ihan itse julkkikselta sen henkilökohtaisen vastauksen, mutta en mie kuitenkaan mitään kovin hintavia lahjoja viitsi alkaa ostamaan...

Lainaus
Mutta haluaisin näin ekaksi kysyä, että laittaako vai ei se vastauskuori mukaan?
Se riippuu aika paljon julkkiksesta, kenelle aiot kirjeen lähettää. Jotkut postittavat omaan piikkiinsä sen kirjeen fanilleen mutta jotkut eivät vastaa, ellei mukana ole vastauskuorta. Joten jos olet todella sen vastauksen perään, niin suosittelen lämpimästi vastauskuorta. :)

Lainaus
Ja vielä siitä, että miten teen postimerkkien kanssa? laitanko mahdolliseen palautuskuoreen suomen postimerkin, vai pitääkö siihen olla jokin erilainen juttu? =)
Miun mielestä Euroopassa käy tuo Suomen postimerkki siinä vastauskuoressa, mutta jos muualle aiot lähettää niin kannattaa hommata kansainvälinen vastauskuponki (mie sanon sitä postimerkinostokupongiksi). Postin sivuilta löytää hyvin vastauksen kaikkiin lähettämiseen liittyviin kysymyksiin.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2011 19:16:36 kirjoittanut Peacock »

ava © vanilla
banneri © raitis