Kirjoittaja Aihe: Fanipostia?  (Luettu 83655 kertaa)

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 494
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #100 : 19.04.2012 22:21:01 »
Sellainen jäi vaivaamaan, että onko ideaa lähettää itse näyttelijästä joku tietty kuva, johon sitten haluaisi sen nimmarin? Aika harvoinhan näyttelijät itse vastaa, mutta olisi niin kiva saada siihen lempikuvaansa se nimmari, vaikka epäilen vahvasti, että ne vain laittavat sieltä niitä valmiita nimmarilla varustettuja valokuvia.

En usko, että siitä mitään haittaakaan on. Tietysti ei kannata pettyä, jos saatkin sen valmiin kuvan. Fanikirjeitä tulee niin paljon, että todella harvaan ne tähdet itse raapustaa nimmarit, valitettavasti. Mutta yrittänyttä ei laiteta, joten kokeile ihmeessä. Mahtavaahan se varmasti olis, jos sattuis käymään tuuri ;)


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

rockinficcer

  • ihmettelee maailmaa
  • ***
  • Viestejä: 157
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #101 : 20.04.2012 01:58:13 »
Apua..

Jos Tämä
Fan Mail Address:

Jeff Hordley
Curtis Brown Group Ltd.
Haymarket House
5th Floor
28-29 Haymarket
London SW1Y 4SP
UK

On oikea osoite niin tekis mieli laittaa sille jotain :)
En tiedä kuka olen, vieläkään.
Yritän löytää vastauksia maailmaan.
Tykkään niin monesta asiasta, etten laita niitä kaikkia tähän.
Liisa Ihmemaassa on mahtava, kaikissa muodoissaan.
Tee on elämä.

Meleth

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 157
  • Always look on the bright side of life.
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #102 : 24.04.2012 12:51:20 »
Olen tässä miettinyt kirjoittaa Bones sarjassa Boothia näyttelevälle David Boreanazille. Hänestä olen niin pitkään pitänyt ja jonkinlaista kirjeen tynkään olen saanut valmiiksi mutta ongelmana on sen etten tiedä mihin hänelle voisi kirjoittaa. Netistä varmaan löytyy osoite toivottavasti. Olisi kiva saada hänen nimmarinsa. aww.

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #103 : 29.04.2012 08:57:10 »
Onko kukaan lähettänyt fanipostia Jedwardille? Minua on tehnyt jo kauan mieli, mutta kun googlettelin, löysin ainakin kolme osoitetta, enkä tiedä, mikä niistä on oikea.
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

MiNi

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #104 : 06.10.2012 22:29:40 »
Ajattelin lähettää kirjeen Eric Saadelle, joka kiittää monesti fanipostistaan twitterissä. Pian on Ericin syntymäpäivä ja syntymäpäiväksi sen haluaisin lähettää. Piirsin aluksi kuvan hänestä ja kaikki on nyt kannustanut mua lähettämään sen, kun se on heidän mielestään hieno. Miten saan Ericin näkemään sen? Laitanko sen neonväriseen kirjekuoreeseen, jotta se erottuu joukosta? Vai laitanko ihan tavalliseen? Apua jos nopeasti saisi niin hyvä olisi, sillä pitäisi lähettää ennen 15 päivää, jotta pääsee mukaan Eric Saade Finlandin syntymäpäivälahjaan :)

Yökulkija

  • ***
  • Viestejä: 538
    • Rainbowned
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #105 : 07.10.2012 12:37:08 »
Ajattelin lähettää kirjeen Eric Saadelle, joka kiittää monesti fanipostistaan twitterissä. Pian on Ericin syntymäpäivä ja syntymäpäiväksi sen haluaisin lähettää. Piirsin aluksi kuvan hänestä ja kaikki on nyt kannustanut mua lähettämään sen, kun se on heidän mielestään hieno. Miten saan Ericin näkemään sen? Laitanko sen neonväriseen kirjekuoreeseen, jotta se erottuu joukosta? Vai laitanko ihan tavalliseen? Apua jos nopeasti saisi niin hyvä olisi, sillä pitäisi lähettää ennen 15 päivää, jotta pääsee mukaan Eric Saade Finlandin syntymäpäivälahjaan :)
Jos kerran neonvärinen kirjekuori on saatavilla niin se. Neonväri erottuu varmasti, ja onhan se kirjekuorena mielenkiintoisempi kuin perusvärinen. (Voihan sitä paitsi olla, että erottuva kuori kiinnittää paremmin huomion ja houkuttelee avamaan ennemmin kuin tylsä peruskuori.) Kai kuoreen voi liimailla tarroja tms. tai raapustella jotain kivaa. Jos olisin itse julkkis, tykkäisin kyllä sellaisesta fanipostista, jonka eteen on nähty vaivaa. Joten näpertely voisi olla plussaa. :)

MiNi

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #106 : 07.10.2012 13:01:14 »
Yökulkija kiitos noista :) Neonväristä kirjekuorta ei ole mut neonvärejä ja valkoinen kuori ;) sit pitää vaan uskaltaa lähettää se :/

Zafrina_Black

  • Hiddlestoner
  • ***
  • Viestejä: 117
  • Loki's army!
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #107 : 07.10.2012 19:06:06 »
Mä oon ite tehny ekan version fanikirjeestä Tom Hiddlestonille. Ajattelin vielä tarkistaa tekstin virheiden varalta. Kyseinen näyttelijähän on "syypää mun hymyyn" (rasittava biisi), sillä hän sai tästä tytöstä karistettua pessimistisyyden positiivisuudellaan :) kyllä Tomppa on paras!

Mutta niin haluisin kysyä, että:

1. Millaisen postimerkin kirje tarvitsee?
2. Paljonko mahdollisesti maksaa lähettää kirje Britteihin?
3. Laitanko oman osoitteeni kirjeen sisäpuolelle vai kuoreen, kuten jotkut on sanonu?
4. Jos haluan näyttelijältä vaikkapa nimikirjoituksen, pitääkö ite laittaa kuva sinne kirjeen mukaan?
"You've been Loki'd again! LOKI'D!"

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 494
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #108 : 08.10.2012 10:21:00 »
1. Millaisen postimerkin kirje tarvitsee?
2. Paljonko mahdollisesti maksaa lähettää kirje Britteihin?
3. Laitanko oman osoitteeni kirjeen sisäpuolelle vai kuoreen, kuten jotkut on sanonu?
4. Jos haluan näyttelijältä vaikkapa nimikirjoituksen, pitääkö ite laittaa kuva sinne kirjeen mukaan?

1. Riippuu kirjeen painosta. Melkein kannattaa mennä suoraan postiin, jossa ne punnitsee kirjeen ja laittaa siihen sopivat postimerkit. Sama homma pätee myös kysymykseen nro 2. Saatat selvitä ihan vaan sillä ykkösluokan postimerkillä (joka maksaa 0,80€), tai sitten voit joutua maksaan vähän enemmän, mutta ei se todellakaan montaa euroa ole.
3. Mä laitoin aikoinani osoitteeni vaan siihen kirjeeseen, enkä erilliseen kuoreen, mutta se on ihan sun oma päätös. Voi olla, että vastaus tulee varmemmin jos on erillinen kuori mukana, voi olla että ei.
4. En usko että tarvitsee, mutta aina voi koittaa. Yleensä vastauksena valitettavasti tulee sellaisia valmiita kuvia, joissa on nimmari painettuna. Aina voi kuitenkin yrittää, siinä ei häviä mitään.

Toivottavasti vastailin ymmärrettävästi :D


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Zafrina_Black

  • Hiddlestoner
  • ***
  • Viestejä: 117
  • Loki's army!
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #109 : 08.10.2012 19:09:57 »
Vastasit joo :) kiitosta!!! :)
"You've been Loki'd again! LOKI'D!"

lietome

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #110 : 12.11.2012 16:42:11 »
Mä olen aina tahtonut kirjoittaa fanipostia muutamalle näyttelijälle (Michael Madsen, Johnny Depp, Al Pacino, Tim Roth - neljä suurinta rakkauttani), mutta en jostain syystä ole uskaltanut. Tuntuu jotenkin järjettömältä; periaatteessahan ne ovat vain sanoja paperilla, eikö? Mutta sitten se, että olen kyseisten henkilöiden lähes pakkomielteinen fani, ja todella kirjoittaisin heille, ilmoittaisin olemassaolostani, tuntuu lähes pelottavalta - se teksti jota kirjoittaisin ei olisi vain sanoja paperilla. Tai ei se, että he saisivat tietää minun olevan olemassa pelota niinkään - vaan se, etteivät he välittäisi. Jaksaisi vastata. Mitä nyt kukaan yhestä hullusta fanitytöstä välittäisi?

Koska eksyin kuitenkin lukemaan tätä topicia, otin itseäni niskasta kiinni. Tähän mennessä olen vain etsinyt kaikkien neljän fanipostiosoitteet, mutta huomenna aion kirjoittaa ainakin yhdelle heistä fanikirjeen. En usko, että saisin kaikille kirjoitettua yhdessä päivässä jotain siedettävän näköistä, koska englantini ei ole sitä parasta... mutta koska kerroin englanninopettajalleni aikomuksesta, hän lupasi lukea tekstini läpi ja auttaa korjailemaan kielioppivirheet. Tässä auttaa se, että kyseinen henkilö pitää myös kaikista mainitsemistani näyttelijöistä eikä niinkään hävetä näyttää hänelle palvomiskirjeitäni, olkoonkin että hän on mies, joten no problemos. Nyt vain toivotaan parasta ja että saisin vielä ensivuoden puolella jonkinnäköisen vastauksen edes yhdeltä. Jälleen olisi yksi unelmistani toteutunut. ;D
   ääää oon ettiny kauan jo tim rothin faniposti osotetta ja sit lukee vaa tollee  :D pliiiis voisko joku ees kertoo mistä tän osotteen löytää tai ehkä jopa kertoa itse osotteen  ;D???pliiis joku vastatkaaa

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #111 : 12.11.2012 16:45:29 »
Mä olen aina tahtonut kirjoittaa fanipostia muutamalle näyttelijälle (Michael Madsen, Johnny Depp, Al Pacino, Tim Roth - neljä suurinta rakkauttani), mutta en jostain syystä ole uskaltanut. Tuntuu jotenkin järjettömältä; periaatteessahan ne ovat vain sanoja paperilla, eikö? Mutta sitten se, että olen kyseisten henkilöiden lähes pakkomielteinen fani, ja todella kirjoittaisin heille, ilmoittaisin olemassaolostani, tuntuu lähes pelottavalta - se teksti jota kirjoittaisin ei olisi vain sanoja paperilla. Tai ei se, että he saisivat tietää minun olevan olemassa pelota niinkään - vaan se, etteivät he välittäisi. Jaksaisi vastata. Mitä nyt kukaan yhestä hullusta fanitytöstä välittäisi?

Koska eksyin kuitenkin lukemaan tätä topicia, otin itseäni niskasta kiinni. Tähän mennessä olen vain etsinyt kaikkien neljän fanipostiosoitteet, mutta huomenna aion kirjoittaa ainakin yhdelle heistä fanikirjeen. En usko, että saisin kaikille kirjoitettua yhdessä päivässä jotain siedettävän näköistä, koska englantini ei ole sitä parasta... mutta koska kerroin englanninopettajalleni aikomuksesta, hän lupasi lukea tekstini läpi ja auttaa korjailemaan kielioppivirheet. Tässä auttaa se, että kyseinen henkilö pitää myös kaikista mainitsemistani näyttelijöistä eikä niinkään hävetä näyttää hänelle palvomiskirjeitäni, olkoonkin että hän on mies, joten no problemos. Nyt vain toivotaan parasta ja että saisin vielä ensivuoden puolella jonkinnäköisen vastauksen edes yhdeltä. Jälleen olisi yksi unelmistani toteutunut. ;D
   ääää oon ettiny kauan jo tim rothin faniposti osotetta ja sit lukee vaa tollee  :D pliiiis voisko joku ees kertoo mistä tän osotteen löytää tai ehkä jopa kertoa itse osotteen  ;D???pliiis joku vastatkaaa
Google antoi seuraavan osoitteen:
Tim Roth
Polaris Public Relations
8135 W. 4th Street
2nd Floor
Los Angeles, CA 90048
USA

spell
ℒ-O-V-E


sateenkaarinalle

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #112 : 11.02.2013 12:41:59 »
Oon miettiny jo monta kuukautta, että haluaisin lähettää fanikirjeen Evanna Lynchille. Kirjeen olen kirjoittanut jo aikoja sitten, mutta osoite puuttuu. En löydä netistä mitään. http://potterfanit.suntuubi.com/?cat=71 tuolta ei löydy.

Ainoat mitkä löysin ovat:

Evanna Lynch
Schumacher Management
10323 Santa Monica Boulevard
Suite 101
Los Angeles, CA 90024
USA


Evanna Lynch
Agency for the Performing Arts L.A.
405 S Beverly Drive
Beverly Hills, CA 90212-4425
USA


Mutta eikö Evanna asu Irlannissa eikä USA:ssa? Jos joku osaisi kertoa jonkun Irlantiin tai Britanniaan menevän fanipostiosoitteen, olisin kiitollinen :)
we accept the love we think we deserve

Zafrina_Black

  • Hiddlestoner
  • ***
  • Viestejä: 117
  • Loki's army!
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #113 : 25.02.2013 08:58:55 »
Pitäs seuraavaksi pitäs ettiä Adrien Brodyn, Anthony Hopkinsin ja Alan Rickmanin faniosoitteet. Joo huvittavaa kun  kaikkien nimet alkaa a:lla :D
"You've been Loki'd again! LOKI'D!"

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #114 : 25.02.2013 11:50:08 »
Mun ei olis pitänyt alkaa lukea tätä keskustelua. Voi ei, nyt haluan kirjoittaa kirjeen Tomille ja Emmalle! En ole ikinä kirjoittanut fani postia kellekkään, joten nyt tuli semmoinen pikku paniikki. Miten ihmeessä uskallan kirjoittaa, jollekkin sellaisen kirjeen, joka olisi järkevä. Minulla ei ole hajuakaan mitä kirjoittaa, jos kirjoitan omasta elämästäni, niin entäs jos kirjoitan ihan liikaa itsestäni? Voiko niin käydä? Minulle ainakin voi...  :-\
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends

sateenkaarinalle

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #115 : 25.02.2013 18:21:50 »
Hei!
MInulla on ongelma johon haluaisin vastauksen! Lähetin eilen fanipostia 8 potter tähdelle: Bonny,Danniel, Emma, Ruberst, Tom, J.K.Rowling, Mathhew ja Evanne! Haluaisin tietää vastaavatko kyseiset näyttelijät nopeasti ja vastaavatko itse?
Kiitos jos joku osaa auttaa! (:

Melkein kaikki nimet oli väärin, mutta tarkoitat Evannella varmaankin Evannaa..? Mikä on hänen fanipostiosoitteensa? Itse en löydä sitä mistään.
we accept the love we think we deserve

Tipsu(:

  • Rohkelikko
  • Esitarkastus
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #116 : 25.02.2013 20:58:52 »
Keille kaikille Potter näyttelijöille olette lähettäneet fanipostia? Ja onko tullut vastauksia!? :)

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #117 : 25.02.2013 22:28:50 »
Lainaus käyttäjältä: sateenkaarinalle
Mutta eikö Evanna asu Irlannissa eikä USA:ssa? Jos joku osaisi kertoa jonkun Irlantiin tai Britanniaan menevän fanipostiosoitteen, olisin kiitollinen

Evanna oleskeli kyllä Losissa ainakin vielä vähän aikaa sitten eli eiköhän mene posti USAn osoitteella perille. : )
If inconvenient, come anyway.

sateenkaarinalle

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #118 : 26.02.2013 10:37:59 »
Lainaus käyttäjältä: sateenkaarinalle
Mutta eikö Evanna asu Irlannissa eikä USA:ssa? Jos joku osaisi kertoa jonkun Irlantiin tai Britanniaan menevän fanipostiosoitteen, olisin kiitollinen

Evanna oleskeli kyllä Losissa ainakin vielä vähän aikaa sitten eli eiköhän mene posti USAn osoitteella perille. : )

Okei, kiitos :)
we accept the love we think we deserve

Tipsu(:

  • Rohkelikko
  • Esitarkastus
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #119 : 26.02.2013 14:43:35 »
Lainaus käyttäjältä: sateenkaarinalle
Mutta eikö Evanna asu Irlannissa eikä USA:ssa? Jos joku osaisi kertoa jonkun Irlantiin tai Britanniaan menevän fanipostiosoitteen, olisin kiitollinen

Evanna oleskeli kyllä Losissa ainakin vielä vähän aikaa sitten eli eiköhän mene posti USAn osoitteella perille. : )

Okei, kiitos :)

Kaverini laittoi 2 viikkoa sitten englantiin fanipostia ja sieltä tuli vastaus tänään! Evannalle siis, onneksi samasta osoitteesta, minne mäkin laitoin! (: Mun kamua sai nimmarin ja ite kirjotetun lyhyen kirjeen! <3333333333 :) ;) :D :-*

// !!!
Tän viestiketjun innoittamana laitoin kaikille Harry Potter tähdille, joista mä vähänkin pidän+ tietysi J.K.Rowlingille! Siinä ohessa myös Kate Winsletille ja one Directionille, nyt on tullut vastaus Katelta, emmalta, jamesilta&oliverilta ja Joannalta! (: <3  :)
Katelta sain kuvan jossa luki "to ja mun nimi" + kirje joka lähetetään kaikille  :P
Emmalta sain kirjeen ja tulostetun nimmarin , mutta olin silti tosi innoissani! :)
Jamesilta&oliverilta sain henkilökohtaisen kirjeen ja neljä kuvaa niistä, joissa oli yhdessä pidempi viesti, kuin muissa(kaikissa luki " to ja mun nimi") olin tosi innoissani  :) ;) :D ;D
J.K.Rowlingilta sain eräänä päivänä, kun olin kotona niin ison paketin(asun omakotitalossa ja postelijooni tuli koputtamaan oveemme ja pyysi kuittausta ja kirjoitin nimeni vähän hämmästyneenä) jossa oli viimeinen harry potter osa englanniksi ja siinä oli omistus kirjoitus! <3  :D :) Sitten siinä oli myös sellaisi kai kirjanmerkkejä ja tooooosi pitkä henkilökohtainen kirje! :) MUn aarteet!

« Viimeksi muokattu: 02.04.2013 06:59:26 kirjoittanut Tipsu(: »