Kuroko, Kise ja Midorima on kyllä melkoinen kolmikko muuttamaan yhteen

Onneksi kuitenkin tämän perusteella yhteiselo vaikuttaa ihan sopuisalta, mitä nyt Midorimalla pikkusen tota tavarapuolta. Ei heistä kukaan onneksi ole sieltä "hankalimmasta" päästä. (Jos kämppiksensä olis Kagami tai Aomine niin sit vois olla huomattavasti vaikeempaa

)
”Anna olla, minä huolehdin siitä”, Midorima sanoi. Hän vei itse ähisten ja puhisten älyttömän painavan pahvilaatikon sisään. Eihän hän kehdannut kertoa, että oli säilyttänyt kaikki viimeisen vuoden onnenkalunsa, sillä muutamat niistä tulivat käyttöön seuraavanakin vuonna.
Voi apua Midorima ja sen onnenkalut 😂 Eikä kehtaa edes muille myöntää säästäneensä ne. Pihan kivilaattakin oikein tallessa

Sen olis kyllä voinut jättää pihalle.
Kise oli halunnut levitettävän vuodesohvan, jotta huoneeseen voisi majoittaa muitakin. Muut kaksi sohvaa olivat nekin sopivia nukkumiseen.
Tietty laskeskelin heti, että tonnehan mahtuu nyt sit majoittamaan juuri sopivasti Murasakibaran, Akashin, Aominen ja Kagamin

Liekö ihan suunniteltu juttu. Tokihan sinne voi majoittaa muitakin, mutta tuo nelikko tuli ensimmäisenä mieleen. Siinä tosin melkoinen kokoonpano yöpymään samassa huoneessa!
Kukaan hänen tuttavistaan ei tietenkään kommentoisi mitä muuta hän oli kasvattanut, mutta kantoi itsensä ylpeänä ja yhtä itsevarmana, kuin aina.
Haha 😂 En taida minäkään erikseen kommentoida, vaikka en Rikon tuttuja olekaan (eihän sitä voiskaan olla), mutta tietysti Momoin kommentit pilaavat kaiken

Voi voi sitäkin, joskus olisi hyvä pitää suunsa kiinni tai edes vähän suodattaa kommenttejaan. Onneksi Hyuuga sai Rikon leppymään :3 Vähänkö oon muuten iloinen siitä, että he ovat tässä pari 😍 Se on jotenki niin lutunen paritus ♥ (vaikka tosi paikan tullen ei ehkä ole niin lutusta kun molemmat kyllä osaavat raivota oikee huolella

)
Mukava oli lukea tällaista rentoa hyväntuulista ficiä

Kiitos! Eipä sitä aina tarvitsekaan tätä korkeampaa ikärajaa, että pysyy mielenkiinto yllä.