Kirjoittaja Aihe: Aleksi & Joonas (K-11, teinislashia)  (Luettu 39803 kertaa)

Mills_3

  • *
  • Viestejä: 2
    • Mun novellit, tarinat, piirrustukset ym.
Vs: Aleksi & Joonas (K-13, teinislashia)
« Vastaus #120 : 26.02.2011 13:27:49 »
Mä luin tän kaiken läpi nyt hiihtarilla. Mä  en vaa pystyny välillä lopettaa. Kirjotat toodella taitavasti ja hahmoista kerroit juuri tarpeeksi, niin että jäi omillekin arvailuille jotain varaa. Juoni oli uskottava välillä tosin ennalta arvattava, mutta yks parhaimmista slasheista, mitä olen lukenut netistä. :)
www.munjutut.suntuubi.com <- mun tarinat ja elämän :)

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Aleksi & Joonas (K-13, teinislashia)
« Vastaus #121 : 22.04.2011 20:55:47 »
AIVAN IHANA!! :) ♥♥

Mä en pystyny lopettaan tän lukemista, ja sen takia mun siskopuoli vähän hermostu muhun. Minkä mä voin sille, että tää on niiiiiiiin ihana ja söpö ja hauska ja Aleksi on niiiin hot, etten voi siirtää kuvia kamerasta koneelle..? :) Ja ehkä se johtu myös osittain siitä, etten kertonu sille mitä teen. :)

Anyway, tää oli siis oikeesti aivan loistava!! Joonas vaikutti aluks ei niin räikeeltä, kun Aleksi, mutta siitäkin selvästi löyty sellanen ihana räväkkä puoli! :) Aivan ihanaa! ♥ Ja vaikka mä pidin todella todella paljon Joonaksesta, niiin mä jostain syystä tykkäsin silti Aleksista vieläkin enemmän! :)

Tykkäsin myös tosi paljon siitä, miten tää ficci eteni. Tarkotan siis sitä, että tää meni koko ajan sellasella ihanan tasasella tahdilla eteenpäin ja kaikki kohdat oli selkeitä. Okei, olihan Aleksilla ja Joonaksella toki vähän riitaa ja kinaa ja tappelua siinä välissä, mutta silti tää koko juoni meni samalla eteenpäin. Eli siis, tässä ei jääty ärsyttävästi todella pitkäks aikaa vatvomaan jotain niiden pientä riitaa. :)

Jaaa.. sitten oli vielä jotain.. hmm.. tää oli ehdottomasti hauska. Mä naureskelin typerästi ja istuin monta tuntia epämukavassa asennossa lukien tätä, mut huomasin sen vasta siinä vaiheessa kun olin saanut tän luettua ja mun piti lähteä liikkeelle. Heh, se ei tuntunut kauheen kivalle, mutta ihan sama. Tää oli niiiiiin suloinen, että olisin voinu vaikka kestää tällä tuolilla pidempäänkin. :)

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Nantte

  • ***
  • Viestejä: 39
Vs: Aleksi & Joonas (K-13, teinislashia)
« Vastaus #122 : 29.05.2011 16:20:02 »
No huh huh! Onneks löysin tän ja luinki sunnunnuntain iloks! Tykkäsin ja paljon.. Kivasti päättyki ja eipä niitä kirjotusvirheitäkään paljoa ollut. :´)

Kiiitoos! ♥

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Vs: Aleksi & Joonas (K-13, teinislashia)
« Vastaus #123 : 27.07.2014 20:36:50 »
Meinasin jo vaipua epätoivoon, vaikutti aidosti siltä, etteivät pojat enää päätyisi yhteen. Joonas liian itsepäisenä mustasukkaisuuden jälkeen ja Aleksi liian sekaisin itsensä ja kaapista tulon kanssa. Teki välillä mieli ottaa ja ravistaa molempia, hitto mitä elämän tuhlausta, jos eivät olisi tajunneet lähteä samaan aikaan bileistä! Aleksista sai varsin elämänmakuisen kuvan ja Joonas oli se hillitty, mutta lienee ihailtu. Ehkä he alunperinkin olivat sen verran eri maailmoista, että siksi välirikon aikana "vanhaan" elämään palaaminen oli yllättävän helppoa. Mutta molemmilla oli silti kaipuu, eikä pakottaminenkaan tunteita lopeta.

Kuulepas. Olisiko näistä "Viisi vuotta jälkeenpäin" -tarina mitään?*vihjaa*

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Aleksi & Joonas (K-13, teinislashia)
« Vastaus #124 : 23.08.2014 00:43:40 »
Oi minkä helmen mä taas löysin !! Tää oli aivan mahtava. Oli kyllä oikeesti niiiin hyvä. Sun kuvailu oli kyllä niin taidokasta että jokainen onnentunne ja tuskan hetki tuntui omassakin vatsassa. Ihanaa kun löysin tämän, kiitos  :-*
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Mirakle

  • ***
  • Viestejä: 61
  • I'm not perfect. I'm just me.
Vs: Aleksi & Joonas (K-11, teinislashia)
« Vastaus #125 : 28.05.2015 08:54:28 »
Oon aivan sanaton  :o Tää oli jotain niin upeeta ja kaunista et ihan itkettää ♥ Yksi sana: täydellinen ♥♥
"I'd rather die than live without passion" -Jeon Jungkook, BTS ♥