Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sekoitat mun pään (tapahtui Lemmenjoella) | K-11 | Edward/Jacob  (Luettu 6004 kertaa)

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 504
Kaarne: Korkeamman ikärajan jatko on säännöllisesti mielessä, mutta ei ihan vielä toteutuksessa :'D

Larjus: Juuh, mun Twilight-ficcikokemukset on melko rajallisia myös, kun mua ei oo koskaan oikein inspannut mikään shippi. Paitsi näköjään tämä, mutta Finissä tätä ei ainakaan oikein ole, eikä oo innostus riittänyt etsimään muualta :D Mä oon melko varma, että Jacob on tosiaan ängennyt väenvängällä mukaan, tai sitten Bella on kaikessa fiksuudessaan ajatellut, että ehkäpä Jacob ja Edward tulee lopulta juttuun jos ne vaan pakottaa viettämään aikaa yhdessä. No, näin voi ehkä käydä mutta en tiedä onko lopputulos sitten ihan sitä, mitä Bella haki :''D Mä en kyllä yhtään ihmettelisi, jos Edwardin kykenemättömyys Bellan ajatusten lukemiseen johtuisi juuri tuosta -- ei oo mikään salaisuus, etten Bellaa juuri hahmona fanita. Tätä oli kyllä laittoman hauska kirjottaa, pakko myöntää! Kiitos kommentista ja hauska kuulla, että teksti onnistui naurattamaan ;D

Vio: ksksks siitä telttakohtauksesta saisi kyllä tällä meiningillä paljon paremman, kuin mitä se alunperin oli ;D Bella voi nukkua autuaan tietämättömänä siitä, mitä nämä kaksi touhuaa... Jacob on tuittupäisyydessään kovin samaisuttava, koska kyllä muakin ärsyttäis Edwardin tyyneys ja viileys - mahtoi olla tyydyttävää saada hänetkin lopulta vähän yskimään :'D Kiitos ♥ Ja todellakin pitäis kirjottaa Twaikkua!! XD


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 516
Paritus taisi olla lopulta se, mikä sai minut valitsemaan tämän arpajaisiin listauksestasi, vaikka en ole koskaan lukenut kirjoja ja ensimmäisen leffankin katsoin vasta pari vuotta sitten. Mutta kieli poskella kirjoitettu Twilight kuulosti liian lupaavalta yhdistelmältä ohittaa. :D Ja onneksi en ohittanut, koska voihan lemmenjoki. Olen joskus nähnyt pätkän telttakohtauksesta (tokassa leffassa??), josta tulee aina mieleen Brokeback Mountainiin ja tämä yhteisessä veneessä istuminen ja siellä flirttailu kinastelu toi jälleen tuon mielikuvan päähän. ;D

Lainaus
Jacob pyörittää silmiään - joskus hänestä tuntuu, että Bella sählää tahallaan.

Ihhih, ehkä Bellakin toivoisi, että poikakaverinsa voisivat tulla toimeen muutenkin kuin kavereina, tai toivoo jotenkin alitajuisesti, kun tuppaa säheltämään niin, että ei päässyt kummankaan kanssa Lemmenjoelle. ;D En muistanutkaan, että Edward voi lukea ajatuksia, mutta saihan sen tämän pre-slashin paljon nopeammin käyntiin. Alusvaatemainos, voi Jacobia. Tykkään niin hänen tästä alfauros meiningistään, en tiedä onko se näin aggressiivista kirjoissa, mutta sopi kyllä niin hyvin tähän venereissuun. Pakko ääneen hokea, että vihaa Edwardia, ettei tämä erehdy kuvittelemaan muuta, ihan sama, vaikka ajatukset kirkuvat jotain ihan muuta kuin vihaa. ;D

Lainaus
Cullen alkaa yskiä ja on Jacobin vuoro virnistää.

Pfft, no onneksi Jacobkin pääsi niskan päälle ja vähän särön Edwardin tyyneen ulkokuoreen. Vähän käy sääliksi Bellaa, joka on ihan pihalla siitä, mitä hänen ympärillään tapahtuu, mutta ehkä hän väistäisikin sudenkuopan (öhhöh), jos nämä kaksi päätyisivätkin yhteen toistensa kanssa. Kauhean kiva olisi lukea jatkoa tälle, vaikka olikin hupaisa tällaisenaankin. Kiitos tästä piristyksestä! ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 504
Meldis: Mä aina jotenkin unohdan tän ficin olemassaolon, kunnes huomaan että tähän on kommentoitu 😂 Tää oli kyllä niin random, että ehkä parempi... Tosin, tän kirjottaminen oli kyllä hauskaa! Mä rehellisesti kyllä taisin vaan miettiä, että Bella nyt yleisesti ottaen on niin toope ja sähläri, että ei tässä välttämättä ollut mitään sen suurempaa tarkotusta hänen puoleltaan :'D Kunhan sattui olemaan oma uuno itsensä. Jacob ei sentään ihan näin aggre kirjoissa ollut, mutta kyllähän hänen ja Eetun välillä oli semmosta kikkelinmittailua läpi sarjan - mistä tulikin mieleen että ei hitto, pitäsköhän ne leffat pitkästä aikaa kyyliä! Saa nähdä tuleeko vielä joku suonenveto että tälle sais jatkoa kirjotettua ;D Kiitos kommentista <3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku