Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sekoitat mun pään (tapahtui Lemmenjoella) | K-11 | Edward/Jacob  (Luettu 5752 kertaa)

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Title: Sekoitat mun pään (tapahtui Lemmenjoella)
Author: Angelina
Fandom: Twilight
Rating: K-11 (kielenkäytön vuoksi)
Genre: pre-slash
Paring: Edward Cullen/Jacob Black

A/N: Mitä mää taas teen :----D Avaruuspiraatti antoi mulle twaikkuhaasteen (jota olin idioottina pyytänyt), enkä edes muista enää haastetta kokonaisuudessaan, mutta tivoliin sen piti sijoittua ja no, this is what happened. Tää on kieli poskessa kirjotettua pre-slashia ja jälleen kerran I have no idea what I'm doing. Kiitos ja anteeksi Pirre ♥ Ja kiitos Vendela, joka joutui toimimaan esilukijana :'''D <3

Haasteet: Vuosi raapalehtien ja Multifandom




SEKOITAT MUN PÄÄN
(tapahtui Lemmenjoella)





Lemmenjokeen on puolen tunnin jono, mutta Bella haluaa ehdottomasti kokeilla sitä. Koko Forks on ilmeisesti päättänyt tulla tivoliin juuri tänään - jokaikinen koju ja huvilaite kuhisee väkeä ja Jacobia vituttaa.

Hänellä ei kuitenkaan ole aikomustakaan päästää Bellaa ja Cullenia kaksin istumaan ja kuhertelemaan pieneen, sydämillä koristeltuun veneeseen.

Ei helvetissä

Jonotus on tuskaa ja Bellan epätoivoisista yrityksistä huolimatta keskustelu kolmikon välillä ei ota tuulta alleen. Itseasiassa Jacob ei kuuntele puoliakaan, vaan keskittyy mulkoilemaan Edwardia sivusilmällä ja tuhisemaan itsekseen.

Hän voisi lyödä vaikka vetoa, että jossain kohtaa vampyyrin suupieli kääntyy pieneen hymyntapaiseen, mikä saa automaattisesti Jacobin puristamaan kätensä nyrkkiin ja puremaan hampaansa yhteen.

***

Juuri ennen heidän vuoroaan Bellan puhelin soi ja hän astuu sivuun vastaamaan. Jacob pyörittää silmiään - joskus hänestä tuntuu, että Bella sählää tahallaan.

Ennen kuin Jacob ehtii tajuta mitä tapahtuu, on Lemmenjoen vetäjä jo ohjannut hänet veneeseen istumaan ja yhtäkkiä Cullen istuu hänen vieressään.

“Mit -”

Edward kohottaa kulmiaan. Jacob ottaa sen haasteena ja päättää istua veneessä koko matkan, vaikka henki menisi.

He kääntyvät ensimmäiseen kurviin, kun Jacobin itsehillintä pettää.

“Minä vihaan sinua.”

Edward ei käänny edes katsomaan, mikä saa Jacobin ärsyyntymään entistä enemmän.

“Niin.”

Vampyyrin viileän tyyni ulkokuori saa Jacobin sykkeen nousemaan. Hän haluaa iskeä nyrkkinsä noihin täydellisen sileisiin, posliininvalkeisiin kasvoihin.

***

Edward hymähtää, mutta yrittää naamioida sen yskäksi.

“Pysy poissa päästäni”, Jacob sihahtaa ja Edward nostaa kätensä ilmaan viaton ilme kasvoillaan.

“Anteeksi.”

“Vittu.”

Helvetin Lemmenjoki
Helvetin Bella
Helvetin Cullen ja ajatusten lukeminen


“En minä varsinaisesti lue ajatuksia”, Edward korjaa, “minä vain... kuulen ne.”

Jacob katsoo vieressään istuvaa vampyyria ilmeettömästi.

“Ai, no jos sinä vain kuulet ne! Ei tässä sitten mitään. Oletko oikeasti yhtä tyhmä, kuin miltä näytät?”

Paitsi ettei Cullen näytä tyhmältä ollenkaan ja sekös Jacobia kismittää.

Helvetin runkkari on kuin suoraan jostain hajuvesimainoksesta
Tai alusvaatekuvastosta

Mitä helvettiä

Edward nauraa ääneen ja Jacobille iskee paniikki.

“Pää kiinni! Lopeta!”

Edward nauraa kovempaa.

***

Jacobin itsehillintä pettää.

Hän työntää Cullenia rinnasta, yrittäen saada tämän putoamaan veneestä. Vampyyrin tasapaino ei kuitenkaan petä - Edward tarttuu Jacobia ranteista, eikä hievahdakaan. Hän ei enää naura, mutta virnistää lähes omahyväisesti.

Hän ärsyttää minua tahallaan

“Olet fiksu koiraksi.”

Jacob murahtaa ja yrittää repiä käsiään vapaaksi, mutta Edward ei päästä irti.

“Mitä sinä teet?”

Edward katsoo häntä silmiin. Vampyyrin katse on utelias, kiinnostunut. Jacobin poskia alkaa kuumottaa.

“Haluatko ottaa kuvan?”

Edward ei välitä hänen sarkasmistaan, vaan nojautuu hieman lähemmäs. Jacobin hengitys kiihtyy, eikä hän enää yritä repiä käsiään vapaaksi.

Aikooko hän -

Yhtäkkiä Edward hymyilee, irrottaa otteensa ja istuu kauemmas.

Mitä vittua

***

Heidän veneensä palaa lähtöpaikalle ja Bella kiiruhtaa heidän luokseen huolestunut ilme kasvoillaan.

Ei, emme tappaneet toisiamme

Jacob saattaisi tuntea olonsa paremmaksi, mikäli he olisivat edes yrittäneet.

“Kaikki hyvin?”

Bella katsoo heitä ja Jacobin tekee mieli nauraa hysteerisesti.

Luulen, että sinun vampyyripoikaystäväsi haluaa vaihtaa sylkeä kanssani

Cullen alkaa yskiä ja on Jacobin vuoro virnistää. Toisen tyyneys näyttää kadonneen kuin tuhka tuuleen, kun he eivät ole enää kaksin.

Bella vie heidät kojulta toiselle ja yrittää jälleen pitää keskustelua yllä. Jacob ei enää edes esitä kuuntelevansa. Hän on liian kiireinen suunnitellessaan, miten sotkea Cullenin ajatuksia lisää.

Edwardin ilmeestä päätellen hän on oikeilla jäljillä.


« Viimeksi muokattu: 22.08.2021 19:59:49 kirjoittanut Angelina »


ava & bannu © Inkku

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Hei nyt, tämmöinen UST on ihan laitonta! Tätä lukiessani oli vähintään yhtä kuumottavaa kuin Jaakolla siinä kohtaa, kun Eetu melkein jo vaikutti pussaavan Lemmenjoen paatin kyydissä. Taitaa kyllä yllättävän paljon Jaakkoakin kiinnostaa, kun "täydellisen sileät" kasvot omistava "alusvaatekuvaston runkkari" istahtaa yhtäkkiä viereen... hmmh ::) En pistäisi ollenkaan pahakseni, jos tälle tulisi jatkoa vaikka korkeammalla ikärajallakin :o

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Aahaha en kestä. The madlad actually did it. Kuinka kauan olen tätä odottanut? Aika kauan. Oliko tämä parempi kuin odotin? Ehottomasti. Sanoisinko jopa, että tämä on antoisimpia fikkejä, joita oon hetkeen lukenut (enkä nyt meinaa sarkasmilla, käsi sydämellä, ihan aikuisten oikeesti). Mä olen tämmöisen dynamiikan suurin fani, enemies-to-lovers 4 life, baby! Mä en ole ikinä kokenut edes pientä lukuhalun varjoakaan Twilighteja kohtaan, mutta nyt kun vähän asiaa mietin, niin Eetvartti ja Jaakobbihan on just sellainen shippi, josta voisin oikeasti pitää. Premissikin heillä olis mitä mainioin: kaks jätkää tappelee samasta tytöstä, mutta rakastuvat lopulta toisiinsa. Voisin ihan hyvin diggaa semmosesta, kyllä kyllä. Enkä meinaa sarkasmilla, käsi sydämellä. Ihan aikuisten oikeesti.

Tässä on kivasti kuumia tunteita (ilmaisun vihamielisemmässä merkityksessä... vaiko sittenkään?). Jacob on kamala kuumakalle ja kiihtyy nollasta sataan sekunnissa, ja Edward tietty ottaa siitä kaiken ilon irti ja oikein tahallansa sörkkii herhiläispesää. Heidän naljailuaan oli oikeen viihdyttävä lukea, hymyilin täällä itekseni (koskaan kuvitellut, että sanoisin mitään tällaista jostain twaikkufikistä, jösses soikoon).

Koska mua viisaampi sanoi sen paremmin:
Lainaus
En pistäisi ollenkaan pahakseni, jos tälle tulisi jatkoa vaikka korkeammalla ikärajallakin

Miten olis uus Twilight-buumi finiin? ::thinking::

Kiitos ja saat anteeksi! Also, veit tällä mun Twilight-neitsyyteni, mitä tulee fikkeihin. (Se kannattaa lisää CV:seen.)

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 049
Kyllä tämä sekoitti munkin pääni, täytyy myöntää! Tykkäsin aikoinaan Twilightista ihan hirveästi (ja revin sieltä ekan fininikkinikin ::)) mutta en ole jostain syystä ikinä lukenut twaikkuficcejä muutamaa vilkaisua enempää. Oon ehkä menettänyt helmiä, koska tämä ainakin oli mitä mainioin!

Imelä otsikko houkutteli paikalle mutta itse teksti olikin sitten vähän muuta kuin imelä, aah. Sun räiskähtelevän vittuuntunut Jacob ihastutti niin maan vietävästi. Ja totta kai Edward oli sitten mielettömän viileä kaveri. Kunnes ei sitten ollutkaan, hahaa! Sähläävä (ja miehiään piiloparittava) Bella oli myös hulvaton!

Ai että, kiitos kovasti! Jatkoa olisi tosiaan kiva saada! Voisit vääntää liekkiä vielä pari astetta kuumemmalle! ;)
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Parris: :''''DD Oon pahoillani! Mä leikin ajatuksella korkeamman ikärajan kamasta, mutta rehellisesti en tiedä miten osaisin kirjottaa vampyyrin ja ihmissuden välistä seksiä ;D Mutta pakko sanoa, että tätä kirjottaessa oli sen verran hauskaa lopulta, ettei se ehkä ihan tuhoon tuomittu idea ole...... Kiitos kun luit ja kommentoit ♥ Ja kyllä, Jaakoppia kiinnostaa myös ;)

Pirre: asdadsdadsd hei, mää lupasin! I keep my promises, vaikka saattaakin kestää ;D ;D Enemies-to-lovers on  p a r a s t a ♥ Ja siis joo --- oon lukenut ehkä 3 twaikkuficciä elämäni aikana ja ne tais kaikki olla Edward/Jacob (ellei joku Edward/Emmett myös?), koska tää on ainoo vähääkään kiinnostava pari just tuon alkuasetelman takia :--D Ai hemmetti, twaikkubuumi Finiin ja Forks & La Push takas niinku olis jo!!!! Hah, meen samantien päivittään CV:n ♥ Ihanaa että (toivottavasti) tykkäsit :''''D <3

Sisilja: HAH, ihan loistavaa että toi typerä nimi houkutteli :'''D Se kuvas mun mielestä loistavasti tän ficin älyttömyyttä. Kuumakalle!Jacobia oli kyllä nautinnollista kirjottaa, tosin nautin myös Edwardin hienovaraisesta vittuilusta :----D Älkää nyt houkutelko mua jatkaan :'''DD Kiitos kun luit ja kommentoit ♥


ava & bannu © Inkku

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 747
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta! Koin, että tämä on varsin hyvä hetki tarttua tuttuun, mutta ficci-puolella tuntemattomaan fandomiin eli Twilightiin, kun melkoisen uutta sellaista listauksestasi löysin :D Ja tämä oli kyllä huikea löytö! Kirjojen lukemisesta on vierähtänyt jo jonkin aikaa, mutta eihän tuota kuumaa kolmiodraamaa Bellan, Jacobin ja Edwardin välillä voi unohtaa. Tässä päälaelleen käännetty draama toimii todella hyvin ja tämä on varsin viihdyttävää luettavaa :D

Asetelma toimii ja se, kuinka Jacob ja Edward päätyvät ihanaan Lemmenjokeen on kutkuttavaa. Tykkään myös siitä, miten Bellan käytös ärsyttää Jacobia - luulisi, että Edwardin hyvät käytöstavat miellyttäisivät enemmän, mutta Jake kiihtyy sen verran nopeasti nollasta sataan, etten tiedä, mikä häntä oikein miellyttäisi. Vaikka... loppua kohden se vähän selviääkin ;) Dialogi toimii tässä todella hyvin ja varsinkin tuota keskustelua, joka kulkee Jacobin ajatusten ja Edwardin vastausten välillä, on helppo seurata ja oikeastaan tosi virkistävääkin lukea! Poikien vittuilu naurattaa ja jotenkin ihastuttaa, kun se muuttuu yhä söpömmäksi ja alkaa olla täynnä mahdollisuuksia, mitä pidemmälle tuo risteily etenee. Etenkin tämä ihastutti:

Lainaus
Edward katsoo häntä silmiin. Vampyyrin katse on utelias, kiinnostunut. Jacobin poskia alkaa kuumottaa.

Ah ♥ Lopetus on myös onnistunut ja rakastan sitä, että Jacob yllättää Edwardin ajatuksillaan ja saa hänet yskimään :D Bellalla ei luonnollisesti ole asioiden kulusta aavistustakaan. Tämä oli kyllä todella viihdyttävä ja hauska Twilight-ficci, suuri kiitos tästä! :D

between the sea
and the dream of the sea

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
hiddenben - HAH, en ois kyllä heti uskonut että joku randomisti tän listauksestani nappaa ;D Hauska ylläri kuitenkin, tää kun oli aika kieli poskessa kirjoitettua läppää vaikka parituksena tää on oikeesti mielenkiintonen - paljon enemmän tuntemuksia herättävä kun pojat kuolaamassa kilpaa Bellaa. Mahtava kuulla, että dialogi toimi ja Edwardin ajatuksia siellä seassa oli helppo seurata! Mietin, että meneeköhän se liian sekavaksi mutta hyvä jos ei :3 Ja jos loppukin vielä toimi, niin sittenhän kaikki on oikein mainiosti :D Kiitos ihanasta kommentista ♥


ava & bannu © Inkku

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Katsoin tuossa viime viikolla pikakelauksella ekan ja kaksi viimeistä leffaa, joten olipa kiva tulla lukemaan tämä kun oli nuo hahmot ns. tuoreessa muistissa :D Ja siis kuinka olen unohtanut kokonaan kommentoida tämän, vaikka olen siis lukenut! Mutta ei mitään, tämän luki kyllä oikein mielellään uudelleen!

Hihii, Bella sählää tahallaan, olen aivan samaa mieltä ;D Tykkäsin Jacobista tosi paljon, hän oli oikein oma itsensä kaikkine ajatuksineen. Edward oli myöskin oikein onnistunut salaperäisine myhäilyineen, mutta voi kun meni lopulta pupu pöksyyn, sillä kyllähän tämä aivan huusi siitä suukkoa! No, toivottavasti Jacob sekoittaa oikein kunnolla Edwardin päätä niin että jossain kummitusjunassa nämä pääsevät viimein toistensa huulille ;)

"Nukuin" autuaasti koko tämän twaikku-huuman ohi silloin vuosia sitten ja nyt olen hieman yrittänyt päästä kärryille että mikä tämä juttu oikein on ollut. Mutta tällaiselle slasharille ei oikein tunnu löytyvän ficcejä tai sitten en ole osannut vain etsiä. Joten kiva, että näitä aina silloin tällöin tulee hyviltä kirjoittajilta, eli kiitos tästä!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vendela: Hahahahahaa mä en tiedä että kannattaako tästä sen enempää ottaakaan selvää, jos oot tähänkin asti pystynyt pysymään erossa :'DD Mä luin kyllä ne kirjat ja katoin leffat, mutta ficcipuolella en koskaan innostunut mm. sen takia, ettei paritukset innostaneet. Tää on käytännössä ainoo mistä voisin kuvitella jotain lukevani, mutta ainakaan Finissä ei Edward/Jacobia oo. Tätä oli kyllä yllättävän hauska lopulta kirjottaa, vaikka olinkin vähän kauhuissani ;D Saa nähdä jatkuuko näiden kahden säätö koskaan, toisaalta vähän jopa houkuttelis :: D Kiitos kommentista taasen <3


ava & bannu © Inkku

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Ai saakeli, nyt on kyllä kova! :D Nauroin täällä ääneen samalla kun Edwardkin nauroi ja voi jestas. Mahtavaahan tästä teki se, että lopussa se kiusantekijä olikin Jacob, ja siis Team Jacob o/ Kiitos tästä, oli varsin bueno tapa hukuttaa ajatuksensa jonnekin muualle kuin minne piti. Ja siis oli ihan pakko vaan tulla tirkistelemään, että miten hitossa sinä kirjoitat twaikkuja ja mikä ihmeen Lemmenjoki. ;D


I'm into Herbology now u_u

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Frac: Huutonaurua kyllä, kun huomasin että oot tänne jostain eksyny :'''DD Ite olin kyllä kirjojen kanssa team Edward, mutta Jacobia oli kyllä yllättävän hauska kirjottaa (kuten lopulta tätä koko sekoilua). Kiitos kun luit ja nauroit ja vielä kommentoitkin ♥♥


ava & bannu © Inkku

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
Asiahan on sillä tavalla, että telepaatit on minun suuri heikkous (vaikka Edward ei kyllä ole :D ), ja telepatiaficit on aina nannaa. Jostain syystä olin jo kokonaan unohtanut nuo Edwardin skillzit, joten en yhtään osannut odottaa niitä, kun tämän klikkasin auki. (Sen tein lähinnä koska nimi oli niin mainio, ja koska tosiaan yllätyin, kun huomasin sun kirjoittaneen Twilightia. :D Kombo, joka oli odottamaton, mutta selvästi mitä parhain!) Siksipä olikin hauskaa, kun telepatia oli tässä niin keskeisessä roolissa ja vieläpä niin hienosti toteutettu, tämä piristi todellakin hyvin harmaata ja ankeaa sunnuntaitani. ♥

Edward ja Jacob ovat minusta tosi kiinnostava pari, ja sitä paitsi siitäkin hauska, että kun heidät laittaa kimppaan, ei tarvitse valita, että kumpaa tiimiä edustaa. :P (Itsehän toki olen Team Jacob, mutta kyllä hänet voi mieluusti Edwardillekin laittaa, ei aina tarvii Bellaa sotkemaan kuviota. Ja Renesmeen voi laittaa vaikka roskiin.)

Tässä oli ihanaa UST:tä, ja Parrisin ja Piraatin tavoin minäkin olen luonnollisesti sitä mieltä, että kyllä tämä teksti suorastaan huutaa jatkoa! Toivon siis, että vuonna 2021 saisit jonkun eeppisen inspiraationpuuskan ja me saisimme lukea näistä klopeista lisääkin, tsihii.

Kiitos, tää oli just sellainen kuin hyvän Twilight-ficin kuuluukin olla. ♥


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Kaarne: Haha joo, en olis kans ihan heti uskonut Twaikkuja kirjottavani mutta kaikkea kannattaa näemmä kokeilla :'DD Oon kyllä samaa mieltä että Renesmeen voi unohtaa kokonaan ja Bellan voi dumpata kans välillä huoletta sivuun - Edward/Jacobissa on sentään jotain mielenkiintosta! UST on herkkugenre, pitäs kirjottaa sitä useemmin! En vieläkään lupaa mitään, mutta onhan tässä vuotta jäljellä ;D Kiitos kun luit ja kommentoit <3


ava & bannu © Inkku

Kineza7

  • ***
  • Viestejä: 303
Mä luin tämän jokunen viikko sitten ja päätin tulla kommentoimaanja tää sai mut edelleen hymyilemään niin hölmistyneen näköisenä kuin olla ja voi. En ehkä kestä. Siis tätä paritusta (ja sitä miten hyvin oot tän rakentanut) ja ylipäätään siitä, että oot kirjoittanut Twilightista. Mä ehdottomasti pyydän ja toivon lisää, kiitos! Sanoinko jo, että tää on upeesti rakennettu kokonaisuus? Ihanasti käytit hyödyksi tuota Edwardin kuuntelutaitoa, en ehkä kestä!

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Kineza7: Hah, jos ficci sai sut hölmistyneenä hymyileen niin se on täyttänyt tarkoituksensa ;D Tätä oli kieltämättä kyllä hauska kirjottaa, enkä sano ei mahdolliselle jatkolle jossain kohtaa (ja siis mähän tosiaan typeränä osallistuin Twilight-haasteeseen, joten...) Tosi kiva kuulla että tykkäsit, kiitos ❤


ava & bannu © Inkku

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Lainaus
Mitä mää taas teen :----D
Kelasin samaa kun huomasin sulta Twaikkuficin ja kelasin samaa myös kun löysin itseni lukemasta sitä ja tykkäämässä siitä, wtf.

Mutta olihan tää herkullinen! Mä niin fiilaan tätä asetelmaa, kyllä oikeesti vois Eetu ja Jaakoppi lakata Mary Suen perään kuolaamisen ja kuolata vähän toisiaan, kuinka makoisa asetelma. Kaikki enemies2lovers-henkinen viba toimii tässä tosi hyvin, siis tää paritushan on ihan prime matskua siihen tropeen. Tykkäsin myös siitä, miten tässä tuo ajatusten kuuleminen kannatteli tätä ja kuinka Edward käytti sitä hyväksen kiusoitellakseen Jacobia, joka sitten käänsikin tilanteen lopulta toisin päin. Kannatan jatko-osaa, jossa Jacob saa Edwardin hikoilemaan ajattelemalla tuhmia ;D Edwardin reaktio kertoi paljon, hän on varmasti tottunut kuulemaan seksuaalisia ajatuksia itsestään, mutta Jacob pääsikin aika ihon alle, miksiköhän... :P

Kiitos, olipahan hauskan erilainen lukukokemus! Milloinkohan sitä viimeksi olisi lukenut tai ees ajatellut Twaikkua. Mikä nostalgian tuulahdus. :D

bannu by Ingrid

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
flaw: Oon ehkä vähän helpottunu että tää teksti aiheuttaa muissakin epämääräsiä fiiliksiä ja ajatuksia :'D Mutta silti ihana kuulla, että tykkäsit! Ja siis kyllä, unohtakaa se vietävän Bella ja keskittykää toisiinne, paljon herkullisempaa ;D Eetun taidolla oli kyllä mehukas leikkiä ja kieltämättä se antais ihan herkullisen asetelman jatkolle.... Ei saakeli, täytyyköhän sitä tosissaan harkita :D Kiitos kommentista ♥


ava & bannu © Inkku

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
^Täytyy. Täällä jatkoa odotellaan edelleen innolla.  8) Ei mulla muuta.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Ei apua mikä fici XD Kauheesti en ole Twilightista ficejä lukenut (eipä se oo sarjana muutenkaan kuulunut lemppareihini), mutta tällä oli sen verran houkutteleva tiivistelmä listauksessasi, että tähän oli pakko tarttua. Onhan siitä nimittäin kiva lukea että Jacobia vituttaa XD

Tälle tuli naureskeltua kyllä makoisasti, koska ei apua mikä idea :D Mietin et onkohan nää alun perinkin ajatellut menevänsä tonne tivoliin kolmistaan vai onko tyyliin Jacob vain änkeytynyt mukaan - koska eihän sitä voi päästää Edwardia ja Bellaa yhdessä varsinkaan lemmenjoen pieneen paattiin! Ajattelikohan Jacob että hän itse aikoo mennä veneeseen Bellan kanssa vai että he kaikki kolmisin XD No, joka tapauksessa suunnitelma vähän vesittyi. Nään niin hyvin mielessäni sen tilanteen, kun paikan työntekijä ohjaa Jacobin ja Edwardin samaan veneeseen, ja tikahdun :DD

Edwardin ajatusten lukeminen (tai no, kuuleminen) toi tähän hauskan lisän ja taas yhden vitutuksen syyn Jacobille. Kyllä muakin vituttais, jos joku tietäis, mitä kaikkea ajattelen. Tuli tosta ajatusten luvusta mieleen yksi ainakin tumbrlissa kiertänyt postaus/pohdinta siitä, että syy, miksei Edward voi lukea Bellan ajatuksia, on se, ettei tyttö ajattele mitään :D Semmosen rinnalla Jacob päivänselvine ajatuksineen on ainakin vaihtelua. Ja selvästi hyvää viihdettä!

Lainaus
Helvetin runkkari on kuin suoraan jostain hajuvesimainoksesta
Tai alusvaatekuvastosta

Mitä helvettiä


Edward nauraa ääneen ja Jacobille iskee paniikki.
Ahahaha ei apua mikä tilanne 😂😂

Kiva tuossa lopussa että sai Jacobkin tilaisuuden virnuilla. Ja voi että, millasiinkohan suunnitelmiin Jacob tuossa päätyy :D Mutta ilmeisesti suunta on ainakin oikea. Taitaa käydä jatkossakin niin, että Jacob ja Edward ovat ne, jotka lemmenjoen samaan veneeseen päätyvät XD
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Lol,  tämä oli yhtä viihdyttävä kuin muistinkin 😂
Muistin myös oikein,  että kaipasin edelliskerralla tälle jatko-osaa,  ja kaipaan edelleen xD haluan ne tuijottamaan toisiaan kolmosleffan telttakohtauksessa eiku
Ihanaa,  että Edwardinkin tyyni kuori alkoi loppua kohden rakoilla,  ja Jacob oli koko ajan ihan hemmetin viihdyttävä kuumapäisyydessään.
Voin myös hyvin kuvitella Bellan sähläämässä tahallaan. Oot vanginnu nää kaikki hahmot tässä huomattavasti alkuperäisteosta aidommin ja kiinnostavammin👍 vaikka olikin kieli poskessa tehty😂
Tää on just sellasia ficcejä,  jotka pistää miettimään pitäiskö itsekin kirjottaa jotain twaikkua xD🔥

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.