Kirjoittaja Aihe: Loputon ikuisuus | K-11 | Harry/Draco | scifi-AU, draama | raapalesarja, 49/x - 3.9.-23  (Luettu 21921 kertaa)

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Kiitos taas jatkosta, tämä on kyllä niin huippu että tahtoisin joka kerta, että osia olisi vielä enemmän, mutta olen iloinen näistäkin joita meille annat. Tämän olen tainnut sanoa jo aikaisemmin, ja niin ehkä joku muukin on sanonut, mutta minusta on hienoa että jokainen osa on tasan 100 sanaa, se on ihailtavaa :D

Mutta voi Draco! En tiedä mitä sanoisin, kun toisaalta tekisi mieli sanoa, että mene nyt ja sano Harrylle mitä tunnet, kun ei se Harry osaa lukea niitä ajatuksia! Toisaalta taas tämmöinen kiertely ja kärvistely on ihanaa ja herkullista. Koko ajan odottaa, että milloin se Harry ymmärtää. Mutta ei tässä auta kun odottaa edelleen mitä tuleman pitää. Hienosti kyllä kuljetat tätä näillä rapsuilla.

Kiittäen,
Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Vendela vei taas sanat suustani :D tuo Dracon toiminta on niin herkullista luettavaa, että en edes tiedä, haluanko sen loppuvan vai en! Kiinnostaa kyllä kovasti, mihin tässä vielä päädytään ja myös se, miten sinne päädytään! Ja tosiaan, en ollutkaan miettinyt Harryn ajatuksia aiemmin, luuleeko hän vaan, että Dracon on oikeasti suuttunut, vai eikö Harry ole vielä tajunnut, että Draco on ihastunut? Mutta kun jotain noiden välillä on selvästi ollut! Pidät meitä jännityksessä ja se on sekä ihanaa että kamalaa. Kiitos näistä herkullisista palasista <3
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Kiitos taas uusista osista (jotka jättävät lukijan taas hienoiseen ihmettelyyn).

Nyt on Harry aivan puulla päähän lyötynä. Hän ei siis ole tehnyt mitään.
Vaan jättänyt tekemättä kenties?

Lainaus
– Puhuisit minulle, Potter pyysi. – Se varmasti helpottaisi… tätä tilannetta.
Draco pudisti päätään ja lähti, ennen kuin Potter saisi hänet taas itkemään.

Dracolla alkaa olla tiukat paikat.

Tätä vääntämistä on kyllä mielenkiintoista seurata.  :)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vendela, Näitä 100 sanan raapaleita on ollut kyllä samaan aikaan tuska ja ilo väsätä :D Olen itsekin yllättynyt, etten ole vielä lipsunut tuosta 100 sanasta. Alkuunsa se oli vaikeampaa, mutta nyt olen päässyt vähän tähän lyhyiden raapaleiden rytmiin, niin ei tunnu enää yhtä hankalalta jättää osaa aina lyhyeen kohtausmakupalaan! Itse nautin suuresti tällaisesti kiertelystä ja kaartelusta, joten siitä saadaan nauttia vielä ainakin jokusen osan ajan! Se, kuinka paljon tuohon ”jokuseen” sisältyy, on kirjoittajalle itselleenkin mysteeri. Kiitos kommentista ♥

Thelina, Jotain siellä Harryn ja Dracon välillä on ollut, sitä ei ole kieltämään! Mutta siinäkään Draco ei valehellut, kun sanoi, että mikään heidän välillään ei ole muuttunut. Ehkä Harryn ajatukset saavat joskus tulevaisuudessa lisää, öh, valotusta? Tai mitä sanaa tässä nyt käyttäisi! Kiitos sullekin kommentista ♥

Fairy tale,
Lainaus
Vaan jättänyt tekemättä kenties?
Naulan kantaan!
Kiitos sinullekin kommentista ♥ ^-^

A/N: Kivaa, että näitä jaksaisi useammankin kerralla lukea! Olen kyllä kirjoittanut näitä osaan 25 asti, mutta en uskalla julkaista kaikkea kerralla, jos taas hetkeen en jaksakaan kirjoittaa. Olen tässä rinnalla kirjoittanut myös spin-offia Siriuksesta ja Remuksesta ja mitä heidän välillään tapahtuu kulisseissa. En vielä tiedä, alanko myös julkaista sitä tässä samalla vai odotanko, että saan tämän päätökseen (tai ainakin lähelle päätöstä). Ainakin niin kauan joudun sirremusta panttaamaan, että keksin sille nimen ;D Nimiongelmat ovat pahimpia! Seuraavissa osissa lisää tietoa tehtävästä ja Harry/Draco bondailua.





19.
100 sanaa

– Saavumme Gunopen kiertoradalle huomenna, komentaja Lupin sanoi ja silmäili tablettiaan. – Kun olemme käyneet suunnitelman läpi Marsin viestintäupseerien kanssa, jatkatte kapteeni Woodin johdolla neljännen sektorin tähtisumupilven laitamille. Kuten tiedätte, olemme vastaanottaneet yhdeltä sektorin siviiliasemista hätäsignaalin. Johnson, Spinnet, McLaggen ja Kirke suorittavat kapteeni Woodin kanssa tiedustelun ja mahdolliset pelastustoimet.

– Luutnantit Potter ja Malfoy jatkavat laivaston uudella Firebolt-hävittäjällä syvemmälle neljänteen sektoriin. Emme ole saaneet yhteyttä sektorin tukiasemaan sen jälkeen, kun se jäi tähtisumupilveen. Potter ja Malfoy lentävät aseman radiokantamaan ja yrittävät saada sen komentokeskukseen yhteyden, mutta eivät nouse itse asemalle. Kapteeni Wood päättää tiedustelun perusteella, miten sen jälkeen edetään. Onko teillä kysyttävää?



20.
100 sanaa

Draco tuijotti Potterin levollisia kasvoja, jotka veden pinta vääristi. Moottoreiden humina ja vedenottoviemärin kurlaus kaikuivat allashuoneen seinistä. Kloorin haju tarttui iholle. Draco nosti Potterin pintaan, ja Potter pyyhki otsatukan silmiltään. He olivat altaalla kahdestaan: Potter oli halunnut harjoitella, eikä Draco ollut osannut kieltäytyä.

– Olisit voinut pitää vielä hetken kauemmin, Potter sanoi.

– Unohdin katsoa kelloa.

– Älä ehkä myönnä tuota seuraavalla kerralla.

He katselivat valon hypnoottista väreilyä seinillä.

– Haluatko sinä kokeilla? Potter kysyi.

– En taida.

– Pelkäätkö sinä?

– En, Draco sanoi liian nopeasti.

Potter auttoi hänet kellumaan. Tämän ote oli varma, ja Dracon sydän kävi ylikierroksilla.

– Luota minuun.

Draco pidätti henkeään ja upposi.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Kuin tilauksesta sain näitä ihanuuksia lisää :D

Kivaa kuulla, että näitä on jo jokunen kirjoitettu varastoon ja vaikka kuinka toivoisin, että laittaisit ne kaikki tänne nyt heti, niin ymmärrän myös tuon panttaamisen. Julkaiset omaan tahtiisi :) Ja Sirremus sipn-off kuulostaa täydelliseltä! Saat miusta aivan varmasti lukijan sille. Muistathan sitten vinkata siitä täällä kun aloitat julkaisemaan.

Tehtävä kuulostaa mielenkiintoiselta ja oli kivaa, että olit napannut tuonne tuttuja tyyppejä canonista. Myös Firebolt-hävittäjä sai hymyn huulilleni :) Nyt kun tehtävästä saatiin lisäinfoa niin mieleen nousee, että mitähän tuolla tähtisumupilveen jääneellä asemalla oikein onkaan? Tämähän käy mielenkiintoiseksi!

Tuo luottamusharjoitus vedessä on kyllä hurja mutta äärimmäisen toimiva. Ihanaa kun Harry tahtoo treenata ja vähän niin kuin pakottaa Draconkin mukaan. Tuo luota minuun on niin awww! Miten saatkaan vähillä sanoilla sanottua niin paljon!

Kiitos taas,
Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Siis haha, keskellä sataa sanaa lukee vedenottoviemärin kurlaus. Kaikki nuo moottorien hurinat ja kloorin haisut tähän päälle. Kyllä sataan sanaankin saa kuvausta.  :)
Draco ei pääse Harrysta eroon. Olen myös jäänyt pohtimaan noita avunpyyntöjä tuolta planeetan kamaralta. Mitä on mahtanut tapahtua?

Kiva kun kirjoittelet.

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Voi Draco! Niin nihkeä pieni olento. Vaan alkaa vaikuttaa siltä että hänkin pehmenee, kun kerran suostuu Potterin kanssa kaksin tekemään sukellusharjoituksia! Vaan eipä ihme, kun kerran tehtävä lähestyy, eikä Lupin tainnut suostua parinvaihtoon... (Alkoi vain spekuloida jotain asiaankuulumattomia järjettömyyksiä!)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vendela, Joo, lupaan vinkata täällä, kun sirremuksen aika koittaa! Heh, olihan mun taas pakko käydä napsimassa canonista pieniä murusia tähän lisää, eihän tämä muuten olisi niin kiva! Myönnän, etten tiedä noista ainuttakaan, jotka nimesin Alfa-tiimiin. Lyra ystävällisesti listasi mulle rohkelikkohuispaajia ja sieltä sitten nappasin tutuimman ja kiinnostavimman kuuloset xD Ja totta kai se on juuri Firebolt-hävittäjä ;) Tukiaseman kohtalo on mysteeri, joka toivottavasti raottuu ei-liian-monen-osan jälkeen! Kiitos kommentista ♥

Fairy tale, Raapaloinnissa ei olisi mitään hauskaa, jos sinne väliin ei (ehkä välillä vähän turhiakin) kuvauksia ripottele ;D Puolet kirjoittamisen hauskuudessa itselläni on dialogissa ja puolet sitten ympäristön kuvailussa. Näin ei tosin aina ole, mutta ainakin useimmiten :P Ehkäpä hätäviesteihinkin saataisiin joskus vastaus (en myönnä olevani itse yhtä tietämätön, köh. Olen ammattimainen fikkaaja). Kiitos kommentista ♥

Melodie, Nihkeästä pienestä olennosta tulee mieleen nahkiainen, mutta ehkä Draco ei ihan sellainen olisi ;D Mutta kyllä, Dracon kovan kuoren sisältä löytyy pehmoinen sydän, joka rikkuu helposti ♥ Pakko kyllä sanoa, että on se Lupin erikumma veikko, kun totta tosiaan, ihan asiaankuulumattomia kehtaa ääneen miettiä u_u On siinäkin heillä komentaja! Kiitos sullekin kommentista ♥

A/N: Olemme saapuneet niin sanotusti tarinan toisen näytöksen pariin! Tässä vaiheessa en ala edes spekuloimaan, kuinka pitkä raapalesarja tästä tulee. Tämän piti olla max. 15 osainen slice of life -pläjäys, mutta tämä lähti sitten vähän eri urille :D Toivottavasti ei haittaa! Itse olen tykännyt hirmuisesti kirjoitella näitä raapaleita ja on ollut kiva kuulla, että tekin olette tykänneet lukea ♥ Seuraavissa raapaleissa vähän kipuilevaa Harrya!





21.
100 sanaa

Johtoalus Phoenix saapui Gunopen kiertoradalle aamuyöllä. Draco hätkähti hereille, kun aluksen moottorit hiljenivät. Hän käveli ikkunalle vain huomatakseen, että tähtitaivasta peitti sotilasaseman runko. Sen alapuolella näkyi kaistale Gunopen sinertävästä pinnasta.

– Joko me olemme perillä? Potterin uninen ääni kysyi.

– Näyttää siltä.

– Hitto.

Draco kohotti kulmiaan. Potter kuulosti hermostuneelta. Koko punkka natisi, kun hän kääntyi peiton alla ja ojentui laidan yli nähdäkseen ulos.

– Hitto, hän toisti.

– Lupin tuskin kutsuu meitä keskellä yötä yläkannelle, jos sitä mietit, Draco sanoi. – Ehdit nukkua vielä.

– En minä sitä… Potter mutisi ja piiloutui takaisin peittonsa alle.

Draco tuijotti peittomyttyä pitkään. – Onko sinulla kaikki hyvin?

Potter ei vastannut.



22.
100 sanaa

He olivat kokoontuneet Gunopen sotilasaseman komentokeskukseen yhdessä Marsin viestintäupseerien kanssa kuulemaan tulevan tehtävän yksityiskohdista. Potter seisoi selkä suorana ja katse edessäpäin, mutta näytti kuitenkin huonovointiselta ja poissaolevalta. Draco tiesi, että hänen olisi pitänyt keskittyä tiedotustilaisuuteen, mutta hänen silmänsä hakeutuivat koko ajan Potteriin. Hänen olisi tehnyt mieli korjata tämän vinoon jäänyt uniformunkaulus, mutta oli parempi pitää asento.

– Ja tässä ovat luutnantit Potter ja Malfoy, komentaja Lupin esitteli. – He suorittavat Alfa-tiimin toisen tiedustelutehtävän.

Draco nyökkäsi upseereille ja pukkasi Potteria kyynärpäällään, kun tämä ei tehnyt samoin.

– Keskity, Draco sihahti, kun valot himmenivät diaesitystä varten. Potter katsoi häntä hätää kärsivänä.

– Minun täytyy päästä vessaan.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Mikähän muu Harrya vaivaa kuin pelkkä vessahätä? Mieshän on aivan hermona.
Mahtavaa että Draco on nyt se, joka hallitsee tilanteen.

Tätä tarinaa on hauska seurailla.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Voi ei ;D Luin täällä ihan tosissani ja vakavissani tätä ja mietin kuumeisesti, että mikähän Harrya mahtaa vaivata. Ja sitten: – Minun täytyy päästä vessaan. Whaaat ;D Repesin!

Mutta täytyy sanoa, että Fairy talen tavoin arvelen, että eiköhän siellä ole jotain muutakin taustalla kun pelkkä tarve päästä vessaan. Kivaa huomata, ettei Harry ehkä olekaan aivan niin täydellinen miltä tähän asti on näyttänyt ;)

Kiitos näistä, nautin taas kerran!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Tämähän etenee kivasti ja jotenkin näihin palasiin on syntynyt sellainen hyvä rytmi, että joka osassa on kaikkea sopivasti, kuvailua, dialogia, ajatuksia ynnä muuta ihanaa. Ja tuo tehtävä kuulostaa siltä, että siellähän voi sattua mitä vaan! Haistan seikkalua ja äksöniä olevan tulossa! Mutta mikä Harrya jännittää yhtäkkiä, ylimääräiset harjoituksetkin halusi pitää uima-altaalla ja kaikki ei vaikuta muutenkaan olevan normaalisti... kipuileva Harry on kyllä mielenkiintoista vaihtelua, kun hän on tähän asti ottanut kaiken aika rauhallisesti (vaikka toisaalta emme tiedä hänen ajatuksiaan, siellähän voi liikkua vaikka mitä). Kiitos näistä osista! P.S. Saatoin ehkä vähän innostua, kun mainitsit Sirius/Remus spin-offin, kuulostaa aivan mahtavalta! Ilmoittaudun lukijaksi jo etukäteen! ;D
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
A/N: Kiitos taas kommenteista Fairy tale, Vendela ja Thelina! Ihanaa, kun jaksatte aina käydä jotain pientä jättämässä, lämmittää kirjoittajansydäntäni kovasti ♥ Ja kivaa, että sirremus spin-off kiinnostaa! Julkaisen nyt pari päivää taas yhden osan kerralla ja yritän kirjoittaa enempi osia varastoon. Yritän kovasti pitää kiinni uudesta "julkaisen aamulla" rutiinistani ;D




23.
100 sanaa

Draco odotti kärsivällisesti, kun Potter oksensi vessakopissa.

– Kaikki hyvin? hän kysyi, kun tämä tuli pesemään käsiään. Potter katsoi häntä kulmiensa ali ja näytti siltä, että vetäisi vielä turpaan.

– Ehkä söit jotain sopimatonta, Draco ehdotti.

– Ei tämä mistään sellaisesta johdu.

– Mistä sitten?

Potter nojasi lavuaarin ylle ja näytti siltä, että oksentaisi uudestaan. – Olen vain vähän hermostunut, ei muuta.

– Et ole koskaan hermoillut tehtävien takia. Miksi nyt?

– En halua puhua siitä.

Potter.

– Eikö se sinustakin ole vähän epäreilua, että vaadit minua puhumaan, muttet itse kerro ikinä, kun sinua vaivaa jokin?

Draco hymähti.

– Voimmeko vain mennä takaisin? Potter sanoi väsyneenä. – En jaksa kinastella.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Minusta on kiva jättää pientä puumerkkiä, että olen lukenut :D Joten mukavaa kuulla, että se ilahduttaa ♥

Tämä oli minusta hyvä rapsu monellakin tapaa. Ensinnäkin se, että Draco oli mukana tuolla vessassa. Miksi? Ei kai hänen olisi tarvinnut olla siellä, mutta sieläl hän vain oli vaatimassa vastauksia Harrylta. Huippua! Ja sitten tuo Harryn vastaus, ettei Dracolla ei oikeutta kyselä kun ei kerran itsekään jaa itsestään. Niin totta! Viimeisenä vielä se, että mikä Harrya oikein vaivaa/ahdistaa. Kerrotahan tästä jossain vaiheessa :)

Kiitos taas! Aamulla julkaiseminen on ollut kiva :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Draco on minustaki niin ihana, kun se on aina olevinaan niin kamalan etäinen ja "en minä välitä Potterista yhtään", mutta kyllä hän sitten kuitenkin välittää ja on hyvä kaveri silloin, kun tarttee. Vaikka toki paljon opittavaa hänellä vielä onkin tunteista puhumisessa ja sen sellaisessa. Kiitos kommentista Vendela

A/N: Minä julkaisenkin tänään vielä yhden raapaleen, kun sain kirjoitettua tänään ihan mukavasti lisää raapaleita varastoon!





24.
100 sanaa

Oliver Wood näytti vakavalta ja asialliselta, vaikka hänellä oli servietti kauluksessaan ja kastiketahroja leuassaan. Hiljaisuus oli vaivaannuttavaa ja vain Alfa-tiimin aterimien kilinä täytti sitä. Potter tökki lihapullia haarukallaan, eikä syönyt suupalaakaan.

– Joten, Wood sanoi viimein ja pyyhki suunsa serviettiin, – huomenna on sitten H-hetki. Toivon, että menette jokainen aikaisin nukkumaan ja heräätte ajoissa viimeiseen käskynjakoon. Olen jo sopinut komentaja Lupinin– … Potter?

Potter tuijotti lautastaan kalpeana ja silmät vetisinä. Haarukka hänen kädessään vapisi. Wood katsoi Dracoa, joka kohautti tälle olkiaan.

– Potter, onko kaikki hyvin?

– Harry, Draco sanoi ja otti haarukan tämän kädestä. Potter säpsähti.

– Anteeksi. Minä… jäin ajattelemaan… Draco? Annatko haarukkani takaisin?



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
25.
100 sanaa

– Jos haluat, voit tulla viereeni nukkumaan. Saisit edes kunnon yöunet ennen huomista.

Potter lopetti hampaiden harjauksen ja näytti siltä, kuin Draco olisi paljastanut jotain järkyttävää. Hänen suupielestään valui hammastahnaa paidalle.

– Älä näytä tuolta, Draco hymähti, – se ärsyttää minua.

– Minä vain… yllätyin, Potter sanoi ja kävi huuhtelemassa suunsa. – Ja minä kun ajattelin, ettet siedä minua…

– Tässä tilanteessa on vähän pakko, Draco mutisi, mutta esti Potteria kipuamasta alapedille.

– Mitä nyt?

– En halua hammastahnaa sänkyyni.

Potter huokaisi ja veti t-paidan päänsä yli. Draco rypisti otsaansa, kun tämä kömpi saman peiton alle.

– Voisit pistää edes toisen paidan päällesi…

– Sinua on hemmetin vaikea miellyttää, Malfoy.



26.
100 sanaa

Comet 290 oli tähtilaivaston uuden polven kuhnuri, joka kantoi 20-päisen miehistön ja kaksi pienempää hävittäjää. Alus tuntui liian suurelta heidän seitsemänhenkiselle iskujoukolleen, mutta se oli nopea ja he saapuisivat neljänteen sektoriin alle viikossa. Draco istui Potterin viereen ja köytti itsensä turvavöihin.

Comet 290. Esivalmistelut suoritettu. Olemme valmiita lentoonlähtöön, Wood puhui.

– Comet 290. Hangaari tyhjennetty. Kiitotie C-4 vapaana, joku aseman viestintäupseereista vastasi.

Comet 290. Kiitotie C-4. Kuitti.

Aluksen moottorit ottivat lisää kierroksia. Draco joutui melkein huutamaan saadakseen äänensä niiden jyrinän yli kuuluviin.

– Yritä olla oksentamatta, Potter.

– Haista pas–.

Dracon keho painui istuinta vasten, kun alus kiihdytti hangaarin ovista ulos.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Jee, tarina etenee! Palan todellakin halusta kuulla, mikä ihme Harrya vaivaa. Tietääkö hän jotain tuosta tehtävästä tai siitä mikä heitä odottaa, vai mistä tässä on oikein kysymys :)

Draco on kyllä ♥ kun huolehtii Harrysta niin monin tavoin. Tuo haarukan ottaminen oli hauska ja Harryn reaktio siihen. Myös nukkuminen yhdessä, ah!

Lainaus
– Voisit pistää edes toisen paidan päällesi…

– Sinua on hemmetin vaikea miellyttää, Malfoy.
Tässä jotenkin näkyi kivasti näiden kahden välinen suhde. Toisaalta Draco tahtoo auttaa mutta silti hänellä on vaatimuksia. Harry puolestaan ei oikein taida tietää mitä tapahtuu vaikka toisaalta varmaan tietääkin.

Tuo lähtölaukaus-rapsu oli kiva. Nyt jään jännityksellä odottamaan mitä tuleman pitää!

Kiitos,
Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Ihana aamupala oli täällä odottamassa ja monta aiempaakin osaa, ihan jokaista ei ehdi kommentoida, mutta täällä ollaan <3 tykkäsin näistä viimeisimmistä osista tosi paljon! Dracohan alkoi suorastaan puheliaaksi Harryn pahoinvoinnin seurauksena ja vielä pyysi viereen nukkumaankin<3 hymyilen onnellisena ;D ja tuo viimeisimmän osan lentoon lähtö oli mainio, ”yritä olla oksentamatta” ja Harryn vastaus :D parasta!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Jotenkin kutkuttavaa että nyt on Harryn vuoro olla hermona. Hän on kovin osaava kaikessa, mutta onkohan hän mokannut jossain vastaavassa tehtävässä tätä aikaisemmin, kun niin jännittää vai mitähän ihmettä?

Ja Draco huolehtii vuorostaan. Hän jopa tietää että Harry nukkuu paremmin hänen vieressään. Voi lutusta kaksikkoa.  ;)

Kiitos taas jatkosta.

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
A/N: Kiitos taas kommenteista Vendela, Thelina ja Fairy tale ♥ Viikonlopun kunnaksi neljä uutta osaa! Haluan päästä pikaisesti itse tehtävän pariin, vaikka en ole itsekään sinne asti vielä varastoon kirjoittanut ;D




27.
100 sanaa

Draco makasi oleskelutilan sohvalla ja tuijotti sinertävän sävyisiä LED-valoja katonrajassa. McLaggen, Kirke ja Johnson pelasivat korttia ja puhuivat jostain tytöstä, jonka McLaggen oli onnistunut hurmaamaan edellisenä iltana asemalla. Spinnet oli jäänyt Woodin kanssa ohjaamoon valmistelemaan aluksen automaattiohjausta yötä varten.

Potterin paljaat jalat läpsyivät lattiaa vasten. Hän istui melkein Dracon päälle sen sijaan, että olisi ottanut vapaan paikan kauempaa. Potter oli kuivannut tukkansa huonosti suihkun jälkeen ja nyt mustilta suortuvilta tippui pisaroita Dracon vatsalle.

– Vittu, Kirke kiroili ja läimäytti kortit pöytään.

– Lakkaa kitisemästä ja jaa.

Draco taputti Potterin reittä ja yritti kiinnittää tämän huomion, mutta Potter tuijotti vain tiukasti varpaitaan.



28.
100 sanaa

– Onko sinulla kaikki hyvin? Wood kysyi matalalla äänellä istuessaan Potterin viereen. Draco yritti olla salakuuntelematta ja keskittyä sen sijaan syömään aamupalapuuroaan, mutta se osoittautui varsin hankalaksi.

– On, Potter naurahti vähän hermostuneena, tai ehkä nolostuneena, ja raapi niskaansa. – Olen vain nukkunut vähän huonosti viime aikoina.

– Vaivaako sinua jokin?

Draco laski pikaisesti katseensa takaisin puurolautaseensa, kun Potter vilkaisi häntä pöydän yli.

– Ei varmaankaan, Potter vastasi viiveellä.

– No, voit tulla aina juttelemaan kanssani, jos siltä tuntuu, Wood sanoi ja taputti Potteria rohkaisevasti selkään. – Ja lääkekaapissa on useampi levy melatoniinia. Ehkä se auttaisi unettomuuteen.

– Ehkäpä...

– Lupaa kokeilla sitä. En halua lähettää sinua väsyneenä tiedustelulle.



29.
100 sanaa

Potter istui lattialla ja kurotti kohti varpaitaan. Draco yritti lukea, mutta huomasi keskittyvänsä enemmän siihen, miten Potterin paidanhelma nousi ylös ja paljasti tämän pisamaisen selän ja selkärangan nikamat. Hän antoi lopulta periksi ja painoi tabletin kiinni, kun Potter levitti jalkansa ja luikersi lattialle hitaasti kuin käärme.

– Potter.

– Mitä? Potter puhui lattialle.

– Minulla on niska jumissa.

Potter vilkaisi häntä kainalonsa alta. – Et ole tosissasi. Pyytäisit edes nätisti.

Draco ei vaivautunut vastaamaan. Potter nousi ja kömpi hänen selkänsä taakse. Draco ummisti silmänsä, kun tämän lämpimät peukalot painuivat hänen hartioihinsa.

– Ethän sinä edes ole jumissa.

Draco vakuutteli itselleen, ettei ollut vain kaivannut läheisyyttä.



30.
100 sanaa

– Missä Potter on? Wood kysyi ja katsoi Dracoa sen näköisenä, että oletti hänen olevan perillä kaikista Potterin mielenliikkeistä.

– En ole nähnyt häntä aamupalan jälkeen, Draco sanoi ja sulloi suunsa täyteen ruokaa siinä toivossa, että Wood jättäisi keskustelun sillä sikseen.

– Hän ei ole käynyt vielä syömässä. Onko se sinusta hyvä asia?

Draco pureskeli hitaasti. Wood katsoi häntä tiukasti silmiin.

– Minä en ole hänen lapsenvahtinsa, Draco tiuskaisi.

– Te olette taistelupari. Se tuo mukanaan vastuuta toisesta ja sinä tiedät sen hyvin itsekin. Et ole tyhmä.

– Minä olen vastuussa Potterin turvallisuudesta, en hänen lounastauoistaan.

Wood nousi pöydästä. – Sinun on aika alkaa miettiä prioriteettejasi, Malfoy.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Oi, eilisen aamulukemiston jälkeen osasin jo odottaa aamupalaa tällekin päivälle <3 Näissä oli mielestäni hyvin kuvattu porukan arkisia hetkiä, kortinpeluut, aamiaiset ja venyttelyt mukaan lukien. Ja ihanaa läheisyyttä Harryn ja Dracon välillä, vaikka eihän Draco sitä vieläkään myönnä ;D Vähäsen vaan huolestuttaa, mikä Harrya edelleen vaivaa. Enpä muuten ollut ajatellut, että Harryllakin voisi olla pisamia, mutta olipa ihana yksityiskohta ja tietty Draco huomasi sen <3 Kiitos kun kirjoitat, nautin jälleen suuresti.
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥