Kirjoittaja Aihe: Loputon ikuisuus | K-11 | Harry/Draco | scifi-AU, draama | raapalesarja, 49/x - 3.9.-23  (Luettu 22187 kertaa)

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 563
Hauska tuo viimeisin osa, jotenkin enemmän toiminnan makua, kun olikin pelkkää diaglogia! Ja voi apua, en uskalla edes ajatella, mitä Dracolle ja Harrylle voi käydä, jos signaalitkin on vaarassa kadota! Kiitos taas ja jännityksellä odotan jatkoa :)
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 501
Täällähän oli miljuuna uutta rapsua mua odottamassa, ihanan ahkerasti päivittelet :3 Hienoa, että kirjoittaminen sujuu, koska tää on edelleen tosi mielenkiintoista luettavaa! Oot tehnyt hienoa työtä juonen kanssa, tässä pysyy koko ajan tällänen scifi-tekstille ominainen tunnelma. Hitto vaan kun Harry ja Draco osaisivat kommunikoida, mutta se nyt on ihan liikaa vaadittu.

Lainaus
– Kahva on tiukka, mutta kyllä sen pitäisi antaa periksi, jos vähän pakottaa…

– Hah, toivottavasti et kohtele samalla tavalla petikumppaneitasi.

– Turpa kiinni, Johnso-oh! Nyt se aukesi!

Hah, tälle nauroin ääneen ;D Tykkään, että oot ottanut tähän mukaan epätavallisempia hahmoja, joita yleensä ei näe! Mielenkiinnolla edelleen seurailen, eikä mua ainakaan ollenkaan haittaa, että tämä venyy alkuperäisestä suunnitelmastasi :D


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
A/N: Kiitos Vendela, Kelsier, Melodie, Fairy tale, Thelina ja Angelina tosi paljon teidän ihanista kommenteistanne! ♥ Hauskaa, että miehistön sanailut ovat hauskuuttaneet ;D Pahoittelen nyt tämänkin tarinan puolella sitä, etten ole pitkään aikaan jatkanut! Innostukseni on vaihtunut nyt hetkeksi muualle, mutta en ole tätä fikkiä sentään kokonaan hyljännyt! Tässä uusi osa nautittavaksenne.



38.
100 sanaa

He olivat lentäneet reilut puoli tuntia tähtisumupilvessä, kun radioyhteys Comet 290:een katkesi. Draco oli totta kai tiennyt, että niin kävisi, mutta silti hän hätkähti, kun hiljaisuuden täytti yllättävä radiokohina.

Firebolt. Vastaanotatteko?

– Taidamme olla omillamme, Potter sanoi. Draco tuhahti: niin Potterin tapaista, sanoa nyt ääneen asioita, jotka olivat ilmiselviä. Hän nyökkäsi, vaikkei Potter sitä nähnytkään ja painoi radioyhteyden kiinni. Pitkään oli hiljaista.

– Saavumme SS Irisille kello seitsemän neljäkymmentäkuusi, Draco ilmoitti. Hän ei halunnut myöntää, että Potterin vaitonaisuus alkoi jo vaivata häntä.

– Meillä olisi nyt aikaa puhua, Potter sanoi, kuin ohimennen, mutta Draco oli varma, että hän oli valinnut sanansa tarkkaan.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Joo, heillä olisi tosiaan nyt aikaa puhua. Mutta "puhuminen" voi sotkea käsillä olevaa työtehtävää.
Saapi nähdä keksivätkö he jotain tunnelmaan sopivaa puhuttavaa.

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Puhua? Puhua! Voi Harry, melkoisen puhumisajan olet valinnut! Helppohan se on kun on kahlittuna yhteiseen alukseen... voi sentään! Mihinköhän tämä johtaa!

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 268
Kivaa, että tähän tuli jatkoa ja hienoa kuulla, ettet ole tätä täysin hylännyt :D

Iiih, vai että puhua, ihan mahtavaa ;D Ihana tällainen kutkuttava pala joka sai janoamaan lisää. Minua kiinnostaa kyllä ihan toden teolla näiden kahden välit ja se, mitä menneisyydessä onkaan tapahtunut! Joten toivottavasti tähän saadaan vastauksia pian.

Kiitos jatkosta, kuten varmasti arvaat, odotan lisää!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 563
Samaa mieltä kuin edelliset, kiva oli huomata jatkoa ja tämä on edelleen yhtä kutkuttava tarina kuin aina :) jännässä kohdassa ollaan edelleen ja oho, mitä Harry ehdottaa, että ihan puhua voisi! Katsotaan miten käy ;) Kiitos ja toivottavasti kuullaan pian lisää :)
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
A/N: Kääk! Tämä on ollut ihan rikollisen kauan päivittämättä! Olen tässä välissä intoillut muista fandomeista, mutta nyt halusin palata takaisin tähän maailmaan ja vähän scifeilemään. Lukaisin aikaisemmat osat uudestaan ja voi että kun harmittaa itseänikin, etten ole kirjoittanut jo aikaisemmin tähän jatkoa ;D Kiitos Fairy tale, Melodie, Vendela ja Thelina kommenteistanne ♥ Ihanaa, että olette niin pitkäjänteisesti tätä seuranneet. Tässä seuraava osa, toivottavasti lähipäivinä intoudun kirjoittamaan vähän isomman satsin. Olisi kiva postaa useampikin kerrallaan!




39.
100 sanaa

Kumpikaan heistä ei sanonut mitään. Tähtisumu kieppui heidän ympärillään ja tuntui sakenevan minuutti minuutilta.

– Loki, kirjauksen tekee luutnantti Harry Potter, Harry yhtäkkiä puhui. – Kello on kuusi nolla kolme. Sammutan ohjaamon nauhoituksen. Loppu.

Draco kuuli napsahduksen kuulokkeissaan ja sitten hänen kojelautansa näyttöön ilmestyi lyhyt viesti: CABIN REC OFF

– Mitä ihmettä sinä teet? Draco puuskahti. Hänen äänensä kuulosti tunkkaiselta, kuin ilma ei olisi päässyt kulkemaan kunnolla hänen keuhkoputkeaan pitkin.

– Sanoinhan jo, että nyt meillä olisi aikaa puhua.

– Ei ole mit–

– Vittu soikoon! Potter huusi. – Nyt jumalauta puhut tai vedän sinua turpaan, kun palaamme Cometille!

Draco puri huuleensa niin kovaa, että maistoi veren.


« Viimeksi muokattu: 31.05.2021 19:33:47 kirjoittanut Avaruuspiraatti »

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
A/N: Ja lisää! Halusin kokeilla tuon viimeisen kanssa vähän jotain erilaista.




40.
100 sanaa

– Oletko sinä vieläkin vihainen siitä, että he valitsivat minut erikoisjoukkoihin sinun sijastasi?

Draco puuskahti. – Olisipa se niin yksinkertaista.

– Sitten selitä minulle. Meillä on nyt aikaa.

Draco hengitti syvään. Hän ei todella halunnut puhua siitä.

Potter jatkoi empien: – Vai johtuuko tämä siitä yhdestä kerrasta? Olen pahoillani, jos sinusta tuntuu, että pakotin sinut siihen.

– Et sinä ole minua mihinkään pakottanut, Draco ärähti. Helvetin Potter, aina holhoamassa ja vetämässä johtopäätöksiä.

– Mutta et sinä siitä ilmeisesti nauttinutkaan…

– Älä pistä sanoja minun suuhuni. Helvetti, kuinka osaatkin käydä hermoilleni. Kaikki on sinun maailmassasi aina niin mustavalkoista. Tuliko sinulle koskaan mieleesi, että ehkä minä olisinkin halunnut jotain enemmän?



41.
100 sanaa

– Jotain enemmän? Potter toisti. Hän kuulosti siltä, kuin olisi kuullut konseptista ensimmäistä kertaa elämässään.

Dracon mielessä kuohui niin, ettei hän ensin tajunnut, että hän kuuli taas kuulokkeissaan rätinää. Mutta sitten, kun hän tajusi, hän unohti kokonaan, mistä he olivat Potterin kanssa edes puhuneet.

 – Olisitko sinä–?

– Turpa kiinni ja kuuntele! Draco karjaisi ja väänsi radion volyymin kovemmalle. Rätinä oli epätasaista ja aaltoilevaa, kuin signaali olisi yrittänyt saada heidän aluksestaan otteen, muttei aivan jaksanut pitää kiinni.

– Tuleeko se SS Irisiltä? Potter kysyi. – Onko se hätäsignaali?

– Ei, ei ole. Mutta siinä on selkeä kaava. Ajan sen laivaston tietokannan läpi. Pistä nauhoitus takaisin päälle.



42.
100 sanaa

CABIN REC ON
.
<0624> Loki, kirjauksen tekee luutnantti Harry Potter. Olemme vastaanottaneet tuntemattoman signaalin. Loppu.
.
.
KOODI SF37J65X LISÄTTY SIP-JÄRJESTELMÄÄN.
YHTEENSOPIVUUTTA ETSITÄÄN…
.
.
<0624> Pitäisikö meidän yrittää viestittää kapteeni Woodille?
.
.
KOODI SSFCOMET209C4B1 LISÄTTY RS-JÄRJESTELMÄÄN.
SSFCOMET209C4B1 SIGNAALIA HAETAAN…
.
.
.
SSFCOMET209C4B1 SIGNAALIA EI LÖYDETTY.
.
<0624> Olemme liian kaukana.
.
.
.
KOODIA SF37J65X EI LÖYDETTY SIP-JÄRJESTELMÄSTÄ.
.
<0625> Signaalia ei löydy tietokannasta.
<0625> Kokeillaan vastata siihen.
<0625> Emme edes tiedä, mitä se tarkoittaa.
<0625> Avaa radioyhteys.
.
COMMS ON
.
<0625> Tässä puhuu luutnantti Draco Malfoy Tähtilaivastosta. Olemme vastaanottaneet signaalinne. Yritämme muodostaa yhteyden. Vastaanotatteko?
.
.
.
<0627> Tässä puhuu luutnantti Draco Malfoy Tähtilaivaston Firebolt-hävittäjältä. Olemme vastaanottaneet teidän sign–.

<0627>






 Ä̶̢̡̗̫͕̟͎͕͉̼̱̤̳̞͇͉̺͎̖͖͈̈́͛̑̑͂̀̑̔͆͆̾͌̀̇̉͒̚̕̕͝͝l̵̡̨̻̪͈̖̠̰̱̼̪̦̘͎͉̻͍̺̱̜͒̏̅̂̍͛͗́̆̽̅̓͂̀͛͐͝Ķ̷̢̲̣̗̖̳̹̹̭͉̦̦̭̬̌̿̔̑̓̒͛͌̒̔̏̏̂̐̌̓̐̕̚͜͝ͅa̸̡̧͓̟̲̖̹͍͍͉͍͚̺̝̪̳͙͔͋̅̎̃̈́̈́̀͌̎̃͗͆̆́̕̚͝͠͠͝A̷̢̡̛̛̫͖̗͙̲̭͈̹͕͍͙͔̣̮͎̣͊̊̀̅͋̃̀̽͗̀̄̈́̒̕̚͘͠Ļ̸̨̬̣̘̗̰̱̩͓̪̹̣̱͈͖̣̦͇̦͐̑̔̈́͂̉͒̏̿̾̓̊͌̉̿͛̓̕͘ͅu̵̡̧͓̣̗͎̪̮͎͈̣̻̙̖͎͓̇͆̅́̽́̍͒̋̌̓̊͊͑́̓̇͗̕̚͜͠ơ̵̡̡͉͚͚̬̹͖̦̩͖̟̪̩͙̘͔̜̈́́̊́̑̃̀͗̀̽̃̊͋̃̔͘͠͝͠j̷̢̳̺̬͇̺̟̥̦̺͓̯͍̼̟̈́̀́͋̈́͆́̏́́͛͌̾͑͗͂̔̌͜͜͝͠͝ͅȧ̴̢̢̨̰̝̠̙͚͙̬̱̺̦̰̬̻̫̜͂̀̐̆̊̏̇̓͒͌͌̊̏͒͂̔͜͠ͅĄ̷̡̛̬̘̦͍̦̩͖̝̲͖̣̣̳͓̘̩̳̓͛̃̒͆̃̃̇͌̉̂̒̍̃̈́͌́̒̓͠Ŗ̴̛̝͉̰̝̝̙͙͔̞̣͓͓̻͔͙̩̜̲̇̿̾̀̈́͐̑̋̂̓͒̒̉̌͌̇͘͠͠ͅḿ̵̡̢̲̭̼̝͕̦̦̪͇̖͈͇͔̹͈̖̐͊̌͗̐͋͐̒̔̆͂̌͐̓́̓̑͘͝͠ą̶̧͕͓̻̟͍̯̲͓̥͕̣̦̳̟̰͂̓͋̀̽̈́͐̂͛̿͑̅̊̿͑̕͝͝ͅͅḧ̶̨̢̢̞̞̭̻̯̠̜̘̩̝̟̗͍̻́̈́́̆̾͑͊̒͋̒́̉̀̒̓̍̚͘̕̚͜ď̵̛̛̙͖̜̥̱̯͉̭͍͔͚̯̳͍͖̠̙̩̓̒̌̈͊̎̄̓̉̌̓́̈́̕̚̕͝͝Ǎ̶̢̛̻̟̝̘͕̗̘̜̝̖͈͚͇͙̞͈̤̼̪̀̈́̈́̈̎̄̆͋̅́͐̄̂́͒̈̚N̸̢̼̮̩̳͖̥̣̦͚͉̞̰̳̭͙̞͎̏̉̊̀̏̎́̆͂̒͆̀̿̒̿͋̎̿̋̚͜͝Ę̵̛̗̗̝͎̣͙͉̩̪͇̦̫̘͈̫̘̮̻̈́͐͆̒͐̑̀͗͂̿̾̐͌̊̕̕͠







"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 563
Aaaah, en kestä tuota keskustelua! Potter on ovela, kun aloittaa puhumisen tilanteessa, jossa Draco ei pääse karkuun, mutta tietenkin tulee muita keskeytyksiä! Juuri kun päästiin ilmeisen herkullisiin aiheisiin ;D Minusta tuo viimeinen osa oli hienosti toteutettu, sopii tosi hyvin scifi-tyyliin :) mutta mitä ihmettä heille tapahtui, haluan tietää! Kiitos kun jatkoit :)
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Oi että! On kuin olisi joulu!

Voi Harry, jotkin konseptit ovat hänelle sitten niin vieraita :( Draco-parka. Onneksi hän kuitenkin kuuli rätinän! Mutta mitähän kauheaa heille nyt tapahtuu! Äää!

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 268
Ihanaa, että tähän on tullut jatkoa! On ollut ikävä tätä tarinaa :D

Ah, kun tässä oli jännitystä kerrakseen! Viimeinen osa oli oikein onnistunut, pidin siitä tosi paljon, joten lisää tuollaisia saa laittaa :) Myös tuo, että nyt on aikaa keskustella oli huippu ;D Ja miten tuo keskustelu sitten menikään! Harry oli tietenkin harmissaan ettei Draco ollut tykännyt siitä heidän ainosta kerrastaan ja tuohtunut Draco tuli ehkä paljastaneeksi jotain, mitä ei olisi halunnut... Juuri näin ;D

Tykkään kun tässä on sekä tuo Harryn ja Dracon välinen selvittely menossa, sekä tämä jännitys mitä tuolla avaruudessa onkaan. Joten voit uskoa, että jatko olisi paikallaan niin saataisi tietää lisää tästä.

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Olipa kiva lukea jatkoa. Mukavaa että keskustelunavaus on nyt korkattu vaikka iki-ihanat keskeytykset vievätkin ajatuksia itse tehtävään. Mutta tästä keskustelunavauksesta ja sananvaihdosta ei kumpikaan voi enää perääntyä, ei tekosyitä.  ;)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Kiitos kaikista kommenteistanne Thelina, Melodie, Vendela ja Fairy tale! <3 Ja anteeksi ihan kamalasti, että tämä on jäänyt näin hirmuisen isoon cliffhangeriin :d Ihan itseänikin suututtaa, koska miten tästä nyt sitten jatkaisi etiäpäin?? Menneisyyden piraatti on kyllä jättänyt minulle liian suuret odotukset täytettäväksi :'D Mutta hei, nyt olen kuitenkin palannut takaisin ja toivottavasti tämä rapsusarja saisi aktiivisesti jatkoa!! (Puhun kuin en olisi itse tuosta jatkosta vastuussa...)




43.
100 sanaa

– Mitä helvettiä se oli? Harry kiroili.

– En saanut siitä selvää.

– Voitko toistaa nauhoituksen?

Draco rypisti otsaansa. – Se on korruptoitunut. Järjestelmä ei osannut tallentaa sitä edes tekstiksi.

– Mitä me nyt teemme?

En tiedä, Draco ajatteli. Hän ei voinut sanoa sitä ääneen; hän tiesi aina, mitä oli tekemässä.

– Draco?

– Meidän täytyy palata Cometille, hän sanoi.

– Ei missään nimessä! Harry huudahti. – Emme välttämättä poimi signaalia uudestaan, jos lähdemme nyt takaisin.

– Mitä sitten ehdotat?

– Lennämme SS Irisille, tietenkin. Signaalin on täytynyt lähteä sieltä, muuta vaihtoehtoa ei ole.

– Emme ole edes Irisin radiokantaman alueella!

– Hitto, Malfoy. Tehtävämme oli lentää tiedustelemaan. Me emme käänny enää takaisin.



44.
100 sanaa

Tähtilaivaston tukiasema SS Iris kellui pimeänä keskellä neljännen sektorin syönyttä tähtisumupilveä. Näky oli aavemainen. Edes hätäuloskäyntien valot eivät vilkkuneet.

Aavemaista oli myös täysi radiohiljaisuus.

– SS Iris, tässä on Firebolt tähtilaivastosta. Vastaanotatteko?

Hiljaisuus.

– SS Iris, teihin ei ole saatu yhteyttä viikkoihin. Vastaanotatteko?

Hiljaisuus.

– Onko siellä ketään vastaanottamassa? Haloo? SS Ir–?

– Lopeta jo, Harry ärähti. – Ei sieltä kukaan vastaa.

Draco hengitti syvään. – Loki, kello on kahdeksan nolla nolla. Emme saa yhteyttä SS Irisiin. Käännymme tak–

– Me nousemme asemalle, Harry keskeytti.

– Mitä sinä–?

– Suljen ohjaamon nauhoituksen. Onko sinun happitankkisi täynnä?

– Potter, ei!

Draco ohitti hävittäjän ensisijaisen ohjauksen, ennen kuin Harry ehti avata kattoluukun.



45.
100 sanaa

Harry kiroili, huusi ja hakkasi pimeäksi sammunutta kojelautaa.

– Loki, kirjauksen tekee luutnantti Draco Malfoy. Kello on kahdeksan nolla kaksi. Olen kiertänyt luutnantti Potterin ohjauksen itselleni.

Draco oli hengästynyt, adrenaliini poltteli suonissa. Hän ei ollut koskaan kuvitellut, että joutuisi astumaan Harryn yli tällä tavalla.

– Tehtävämme ei ollut nousta asemalle. Luutnantti Potter ei noudata käskyjä, eikä siksi ole kykenevä jatkamaan tehtävän pilottina. Loppu.

– HAISTA VITTU! HAISTA IHAN VITUN ISO VITTU!

Draco veti ohjaimista.

– Sammuta ohjaamon nauhoitus! Harry kiljui.

– En.

– Sammuta se! Vannon, ettet halua tätä nauhalle!

– Ei, Potter. Tiedät itsekin, että tein oikean päätöksen.

– Olet vain katkera, koska en enää nussi sinua!



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
46.
100 sanaa

CABIN REC OFF

Harryn kiihtyneet hengenvedot kuuluivat liian läheltä.

– Anteeksi, se vain… tuli ulos, hän mutisi. – Nauhoittiko se kaiken?

– Mitä luulet? Draco nälvi.

– Mutta olen oikeassa, enkö olekin, Harry jatkoi. – Sinua suututtaa, koska valitsin Ginnyn–

– Turpa kiinni.

– Osuinko arkaan paikkaan?

Napakymppiin.
– Kuvittelet itsestäsi liikoja, Potter, Draco sylkäisi. – Kaikki eivät palvo maata jalkojesi alla. Seksi ei merkinnyt minulle mitään.

– Mutta sanoit, että olisit halunnut enem–

– Antaisit jo vittu olla!

Harry veti terävästi henkeä. Draco sulki silmänsä ja laski viiteen.

– Kun palaamme takaisin, hän jatkoi hillitymmin, – vetäydyn tältä komennukselta.

– Älä viitsi olla lapsellinen. Emmekö voisi puhua–?

– Meillä ei ole enää mitään puhuttavaa.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 483
  • ava by Claire
Kylläpäs Dracon ja Harryn välienselvittely äityi. Minua kiinnostaa myös mitä siellä SS Irisillä on. Kiitos näistä pätkistä! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 563
Ihanaa, että tämä jatkui! Pääsin heti tunnelmaan taas mukaan, vaikka olikin ollut taukoa. En kestä, että Harryn sanat menivät ihan nauhalle XD minkähänlaisissa tunnelmissa tämä lento jatkuu, jos Draco ei suostu enää puhumaan… Mutta eihän hän kauheasti kai suostunut aiemminkaan, joten ei anneta sen häiritä :D kiitos näistä rapsuista <3
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 268
Tämä on jo hetken roikkunut lukulistallani kun huomasin, että tähän oli tullut jatkoa! Siis ensin jee, ihanaa että jatkoit tätä ja sitten ääh näitä tyyppejä kun eivät osaa puhua eivätkä anna toistensa puhua ;D Ihan parasta!

Mutta siis, tosiaankin kivaa että palasit (ainakin hetkellisesti) tämän pariin ja toki toivon kovasti, että sitä jatkoa tulee lisääkin. Onhan tässä nyt varsin herkullinen tilanne päällä ja siihen vielä jännitys, että miksi tuo SS Iris ei vastaa. Keitä siellä pitäisi olla vastassa ja mitä on tapahtunut. Mutta toki tässä on nyt päällimäisenä tuo Harryn ja Dracon tilanne, mikä näyttää hieman selviävän. Sitäpä en muuten enää muistakaan, että onko tässä ollut tietoa Harryn nykyisestä tilanteesta? Onko hän Ginnyn kanssa vai ei? Ja voihan Draco jolta lipsahti, että hän olisi ehkä halunnut enemmänkin. Voi jospa Harry nyt muistaisi nämä sanat eikä antaisi Dracon enää lipsahtaa käsiensä välistä :) Oi voi, nämä kaksi osaavat kyllä olla dramaattisia, en voi muuta sanoa ;D

Toivottelen oikein paljon kirjoitusintoa tämän pariin!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
"Aktiivinen jatko" osoittautui tässä tapauksessa kahden vuoden tauoksi :'D Enää en tee mitään lupauksia!! Tai ehkä mun pitääkin luvata toinen kahden vuoden tauko, jos se tarkoittaisi, että kirjoitan tämän ihmisten ajassa valmiiksi. Nämä seuraavat osat olin jo kirjoittanut valmiiksi varmaankin tuolloin kaksi vuotta sitten, mutta jostain syystä en ollut sitten postannut. Ehkä olin ajatellut, etten voi viedä tarinaa tähän suuntaan, mihin nämä seuraavat osat sen vievät – mutta jatkon keksiminen onkin sitten tulevaisuuden piraatin murhe! :) Kiitos Kelsier, Thelina ja Vendela jättämistänne kommenteista! <3




47.
100 sanaa

– Draco?

Harry oli pysynyt vaiti sen jälkeen, kun Draco oli painanut ohjaamon nauhoituksen takaisin päälle. Hiljaisuus oli ollut toivottua – vaikka Draco ei koskaan vapaaehtoisesti jättäytynytkään omien ajatustensa kanssa yksin.

– Draco.

– Mitä?

– Lennätkö meitä oikeaan suuntaan?

Draco tuhahti. – Totta helvetissä lennän.

– Miksi sitten olemme edelleen tähtisumupilvessä?

Draco katsoi kelloa. Harry oli oikeassa: heidän olisi pitänyt olla jo takaisin Comet 290:llä tunteja sitten. Draco avasi navigoinnin, mutta paluukoordinaatit olivat samat, jotka hän oli itse järjestelmään syöttänyt. Heidän kurssinsa ei ollut muuttunut; miksi sitten he eivät vieläkään olleet perillä?

– Katso, Harry kuiskasi. – Onko tuo…?

– Mitä helvettiä.

SS Iris kellui pimeänä keskellä loputonta tähtisumua.



48.
100 sanaa

– Olemme lentäneet tunteja, Harry puhui kiihtyneenä. Se ei ollut normaalia, Harry Potter ei koskaan panikoinut.

Dracon sydän hakkasi. Hänestä tuntui, että jokin yritti puristaa hänet kasaan.

– Emme ole mitenkään voineet lentää ympyrää!

Draco hengitteli. Yritti. Laske viiteen, laske viiteen.

 – Menikö järjestelmä sekaisin, kun käänsit ohjauksen itsellesi?

Yksi… kaksi… kolme…

– Draco, sano nyt edes jotain!

– M-minä… Draco haukkoi henkeä. – Minun on s-saatava… saatava tämä kypärä pois.

Ei! Harryn ääni oli tiukka. – Vedä henkeä.

– E-en, minä en saa–

– Tukehdut, jos otat kypärän pois. Vedä nyt vain henkeä.

Draco veti. Ja veti. Ja veti.

Hän oli varma että pyörtyisi, kun kuulokkeet alkoivat rätistä.



49.
100 sanaa

Firebolt, olemme vastaanottaneet hätäsignaalinne. Yritämme avata radioyhteyden. Kuuletteko?

Draco tuijotti typertyneenä näyttöpäätteen ruutua. Harry kiroili.

Firebolt, tässä puhuu SS Irisin komentokeskus. Vastaanotimme hätäsignaalinne. Kuuletteko meitä?

Ruutu oli tyhjä. Kukaan ei yrittänyt ottaa heihin yhteyttä, ei järjestelmän mukaan. SS Irisin radiolinkit olivat pimeinä.

– Älä vastaa sille, Harry kuiskasi.

– Haloo? Yhteys pätkii. Diggory! Saatko vahvistettua linkkiä mitenkään? Firebolt, näemme teidät tutkassamme. Lähetämme jonkun poimimaan teidät.

– Sinun täytyy lentää meidät pois täältä, Harry sanoi. – Nyt heti!

Draco yritti vetää ohjaimista, mutta mitään ei tapahtunut.

– Draco!

– Se ei tottele!

Firebolt, valmistautukaa kyytiinot–

Ääni katkesi rätinään. Draco pidätti hengitystään.

He odottivat.

Mitään ei enää tapahtunut.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 513
En tiennyt, mitä odottaa scifi-AU hoodeestä, mutta oli ehdottomasti lukemisen arvoista! Sinulla on todella taito vähällä luoda paljon. :) Avaruusseikkailuissa tuntuu olevan niin paljon mahdollisuuksia, että maailmanrakennus pitää olla todella yksityiskohtaista, mutta olet onnistunut sadan sanan raapaleissa ilman pitkiä kuvailuja luomaan tämän maailman hyvin selkeäksi ja originaaliksi, että ei ole mitään ongelmia uskoa luomaasi tarinaan. Dippaat ikään kuin lukijan vähän väliä tarinaan mukaan ja joka kerta tulee luetuksi vähän ja samalla hurjan paljon. Vaikka raapaleissa tapahtui käytännössä vähän, pystyin lukemaan pitkän tarinan sekä tämän maailman asetelmista sekä Dracon ja Harryn menneisyydestä. ^^ Ja kuten sanoit itsekin, tuntui hassulta ajatella Draco ja Harry scifiseikkailussa, mutta tämä toimi ihan älyttömän hyvin. Upeasti myös muut hahmot soljahtivat osaksi tarinaa, ihaninta oli, että Remus oli ylin auktoriteetti. ^^

Sekä seikkailuosuus, että Harryn ja Dracon menneisyyden paljastukset jäivät inhottavasti kesken viimeisimmissä raapaleissa ja todella toivon, että ei kestä kaksi vuotta, että saat jatkoa aikaiseksi. :D Oli tosi upeaa, miten mysteerikin tuli osaksi tarinaa vähän kuin yllättäen. Odotin, että jotain jännää siellä Iriksellä tapahtuu, mutta tämä meni vielä jännemmäksi kuin odotin. Pohdin jotain aikasilmukkajuttua ja tietenkin vihollisia, mutta millaisia vihollisia, en uskalla arvata. Mitä ihmettä Iriksellä on tapahtunut ja mitä sumussa tapahtuu? Liittyykö Harryn hermostus tehtävästä tähän jotenkin kaiken lisäksi? Superjännittävää!

Ja voi Draco-parkaa. Oli ihanaa lukea, kun hän angstaa ihastuneena Harryn perään, vaikka hänen tuntemuksensa olivat surullisia. Tykkäsin, miten Harry halusi koko ajan tietää, mikä Dracoa vaivasi, mutta kuitenkin molemmat suunnilleen tiesivät, mikä häntä hiersi. Voi mikä paljastus heidän suhteestaan! En voi ymmärtää, miksi Harry olisi valinnut Ginnyn ja haluan uskoa, että se ei ollut ihan noin yksinkertaista. Oi ei ja se kaikki meni vielä nauhoitukseenkin. ;D

Tämä on ollut tosi jännä lukukokemus, toivottavasti kirjoitat lisää, vaikka tämä on ollut jo tähän asti upeaa luettavaa! Kiitos näistä! ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚