Kirjoittaja Aihe: Loputon ikuisuus | K-11 | Harry/Draco | scifi-AU, draama | raapalesarja, 49/x - 3.9.-23  (Luettu 21920 kertaa)

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Mä katsoin tätä jo kun ilmotit tästä Spurttiin, mutta sitten Vendela vielä vinkkasi tästä mulle ja vihdoin tajusin tulla lukemaan ;D

Tässä on tosi hieno idea! Luen loppujen lopuksi aika harvoin AU-Drarrya, mutta sekin kyllä toimii, kun se on näin hyvin toteutettu. Tykkään tuosta, miten yksityiskohtia tosiaan paljastuu pikku hiljaa tekstin edetessä ja oot mielestäni hyvin saanut tähän kiedottua canonista tuttuja asioita mukaan, kuten "Poika-Joka-Elää" jne :3 Ja Sirius on ah, ihana! 100 sanaa per raapale on kyllä hieno saavutus, koska tää joka tapauksessa etenee mielestäni tasaisesti ja kaikki tarpeellinen tulee sanottua. Jään mielenkiinnolla seurailemaan!


ava & bannu © Inkku

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Olipa kokolailla mielenkiintoista sananvaihtoa.
Lainaus
– Ei kuulu sinulle, miten vietän yöni.
– Kyllä kuuluu. Tiedät sen itsekin.

Huonosti nukutut yöt alkavat vaan pikkuhiljaa kostautua...

Ja sitten se, että Harry on surkeana koska Draco välttelee häntä. Mutta Draco taitaa olla rehellinen vastatessaan ettei hän vihainen ole. Hän on vain jotain muuta, mitä ei nyt viitsi Potterille kertoa.  ;)

Tätä on hauska seurailla.





Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vai on sitä kaveerattu kadettikoulussa!! Mitäköhän tähän miesten väliseen ystävyyteen onkaan sisältynyt...

Voi kamalaa, Draco-parka kun kaikissa harjoitteissa menee hankalasti ja Potter aina painostaa!

Vai sellaista siellä kadettikoulussa on puuhattu! Voi miten hankala tilanne heille on luvassa (jos Draco nyt ei romahda ennen sitä).

Inhaa kun Sirius tulee pilaamaan lounaskeitonkin :(

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
En ymmärrä millä noituudella onnistut joka osassa vain 100 sanassa aina sanomaan niin paljon, että jokainen osa tuntuu täydellisen pituiselta ja kokonaiselta... syötät meille pisara kerrallaan tätä herkkua ja joka osassa saadaan joku kiinnostava tiedonmurunen lisää. Toimii erittäin hyvin!  Tätä lukiessa juuttuu sellainen typerä kestovirnistys naamalle, syytän Siriusta, ja tietysti Malfoyta, joka ei myönnä olevansa lettuna Potteriin! Ja se, että nuo ovatkin tunteneet jo kadettikoulussa ja vieläpä nukkuneet vierekkäin, ihanaa! P.S. Minuakaan ei pieni sirremus sivujuonteena haittaisi ;)
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vendela, Ehkäpä Dracon luotto Harrya kohtaan kasvaisi tästä vielä! Heh, ahkera päivittelyni koki pienen laskun, mutta nyt olen palannut taas tämän pariin. Kiitos kommentista ♥ (Ja kiitos, että vinkkailit tätä eteenpäin!)

Angelina, Oon yrittänyt ujuttaa tähän mahdollisimman paljon yksityiskohtia canonista, mutta välillä se tuntuu kyllä hankalalta, kun mielikuvat tietyistä asioista ovat niin vahvasti velhomaailmaan sidonnaisia ;D Mutta vähän jotain vanhaa, paljon jotain uutta… Sillä ei voi mennä vikaan! Kivaa, että tämä AU on ollut mielestäsi toimiva ja tarinaa on ollut mukava lukea. Kiitos kommentista ja tervetuloa muitakin osia lukemaan ^-^

Fairy tale, Draco on rehti mies! Tosin joskus totuutta täytyy kierrellä sen aikaa, että ehtii kerätä rohkeutta tehdä asialle jotain. Kiitos taas kommentista ♥

Melodie, Harryn ja Dracon kadettiajoista tähän sopisi linkata se ”oh my god they were roommates” vine. Paitsi, että mitään ei kadettikoulussa tapahtunut - ei ainakaan mitään, mitä Draco olisi toivonut. ;) Sirius on kyllä aika ilkeä, kun kiusaa pieniä poikia (paitsi, että Draco ei ole ihan pieni poika vaan aikuinen mies, mutta silti…) Kiitos sullekin taas kommentista ♥

Thelina, Siis 100 sanaan on ihan kamalan vaikea saada joskus sisällytettyä kaiken, mitä haluaisi! Vaikeaa = mahdotonta. Mutta tykkään toisaalta 100 sanan raapaleissa siitä, että ne ovat vain lyhyitä hetkiä pidemmässä kokonaisuudessa ja lukija saa itse täyttää välit, joita ei ole kirjoitettu auki. Näitä on kevyempi kirjoittaakin juuri siksi, ettei mun tarvitse pureutua jokaiseen kohtaukseen ja jokaiseen yksityiskohtaan, vaan saan oman mielenkiinnon mukaan pomppia vähän sinne sun tänne. Kiitos kommentista, kiva kuulla että tämä on ilahduttanut! ^-^

A/N: Seuraavaa osaa pukkaa! Tällä kertaa tapaamme lyhyesti uuden hahmonkin! En ole ennen tästä hahmosta kirjoittanut, joten jännä päästä tutustumaan häneenkin ;D





11.
100 sanaa

– Saavumme määränpäähämme kahden viikon päästä, komentaja Lupin aloitti. Hän istui tapojensa vastaisesti työpöytänsä päällä, ei sen takana; Sirius Musta oli vienyt hänen tuolinsa ja lepuutti jalkojaan kalliilla puulla. Hän kaiveli tikulla hampaitaan ja katseli tiukasti Dracon suuntaan. Draco vältti katsomasta tätä takaisin.

– Olemme valinneet Alfa-tiimille vetäjän, Lupin jatkoi ja nyökkäsi suoraselkäiselle miehelle. – Tässä on kapteeni Oliver Wood. Vastaatte hänelle, kun saavumme Gunopen kiertoradalle. Kapteeni, tässä ovat luutnantit Potter ja Malfoy.

Draco ja Potter tervehtivät uutta tiiminvetäjäänsä.

– Aluksen lennonjohdossa teitä auttaa ryhmä viestintäupseereja Marsin pääasemalta. He odottavat meitä määränpäässä. Käymme tehtävän yksityiskohdat läpi myöhemmin tällä viikolla koko tiimin kesken. Voitte poistua.


« Viimeksi muokattu: 08.09.2019 13:18:00 kirjoittanut Avaruuspiraatti »

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Tottakai vinkkailen tämmöistä helmeä eteenpäin :D

Hehee Sirius ;D katselee Dracoa joka yrittää välttää katsekontaktia. Mahtavaa! Ja Oliver Wood, hyvä valinta tiiminvetäjäksi.

Kiitos tästä, mukana roikun edelleen. Pahoittelut tämmöisestä tynkäkommentista mutta puh.

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vendela, Eipä näitä sen kummemmin tarvitse kommentoida! Kivaa, että luet ja jaksat aina jättää puumerkkiä ♥ Tässä taas lisää luettavaa, näitä valmistuikin nyt useampi!




12.
100 sanaa

– Harry Potter, Wood virnisti ja kätteli tätä reippaasti. – Olisihan minun pitänyt arvata, että komentaja palkkaisi sinut tälle tehtävälle. Mahtavaa päästä tekemään yhteistyötä.

– Kuin myös, Potter vastasi. Draco hymyili kireästi, kun Wood kääntyi hänen puoleensa.

– Malfoy, Wood nyökkäsi, – hauska nähdä sinuakin.

Draco epäili sitä suuresti.

– Pakko myöntää, että minun on vaikea uskoa, että suostut tekemään Potterin kanssa yhteistyötä.

– Näinkö on?

Wood kohautti olkiaan. – No, kadettivuosistani on tietenkin jo kulunut aikaa. Tulette nykyään varmasti paremmin juttuun. Hei, mitä sanotte, jos menisimme lasilliselle vaihtamaan kuulumisia?

Potter kohotti Dracolle kulmiaan.

– Taidan jättää välistä, Draco mutisi ja marssi tiehensä, ennen kuin Potter ehtisi pyytää toistamiseen.



13.
100 sanaa

– Draco? Potter kuiskutti palatessaan illalla hyttiin. Draco oli jo peiton alla ja esitti nukkuvansa. Potter käveli hänen punkkansa viereen ja hetken harkittuaan istuutui sen reunalle.

– Draco?

Draco yritti hengittää rauhallisesti. Potter laski kätensä hänen kyljelleen ja silitti häntä peiton päältä, ennen kuin ravisti kevyesti.

– Mitä sinä haluat, Potter?

– Halusin nähdä, oletko vielä hereillä.

Draco hymähti. – No nyt ainakin olen. Oletko sinä humalassa?

– En.

– Taidat olla.

– Ei Wood antanut minun juoda kuin kaksi olutta.

Draco avasi viimein silmänsä ja kierähti selälleen. Hän ei ottanut Potterin ilmeestä selvää pimeässä hytissä.

– Mitä sinä haluat? hän toisti.

Potter nielaisi kuuluvasti. – Voisimme nukkua taas vierekkäin.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 437
  • ava by Rosmariini
Minusta näissä on ihana, sellainen toismaailmallinen fiilis. Kiva, että olet tehnyt Lupinista komentajan. Hän jää aina vähän syrjään yleensä, niin hyvä, että hän on tässä korkella arvoasteikossa. Mitähän Dracon ja Harryn välillä on menneisyydessä tapahtunut?

(Oikeasta tämä on vain tägiviesti, että näen heti milloin tulee uusia osia. Anteeksi ;) :-[ )
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Sirius on mainio, jalat vaan pöydällä, ja Lupin taas on niin asiallinen, vaikka ei voikaan istua virallisesti pöytänsä takana. Ja hei jee, Woodkin on mukana, ilahduin hänestä suuresti. Mutta vielä enemmän Harryn sanoista viimeisimmässä osassa! Uuh, mitäköhän Draco vastaa?! Jatkoa äkkiä!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Kelsier, Lupin on ihana ja ansaitsee oman aluksen ♥ Kivaa että olet tullut tätä lukemaan, kiitos kommentista ^-^

Thelina, Sirius on! ;D Minä mietin pitkään, kenet minä nappaisin tähän tiiminvetäjäksi. Sitten muistin, että Pottereissahan on kamalan kätevästi noita huispausjoukkueita ja Woodhan sieltä sitten valikoitui tähänkin kapteeniksi. Kiitos kommentista ♥





14.
100 sanaa

Draco panikoi aamulla. Alapeti oli kahdelle liian pieni, Dracon selkä oli hiestä märkä ja Potterin käsivarsi tuntui liian tiukalta hänen ympärillään. Helvetti, hän ajatteli sykkeen noustessa ja kiemurteli Potterin käsivarren alta pakoon. Hän astui melkein tämän silmälaseille kiirehtiessään kylpyhuoneeseen.

Kun hän oli rauhoittunut ja käynyt kylmässä suihkussa, Potter oli jo herännyt. Tämä katseli häntä sellaisella levollisuudella, jota hän itse ei uskonut koskaan saavuttavansa.

– Nukuitko hyvin? Potter kysyi.

On hänellä otsaa, Draco ajatteli ja jätti vastaamatta. Potter puheli huolettomana tulevasta päivästä ja oli kuin he eivät olisi juuri nukkuneet vierekkäin. Dracoa kiukutti aina vain enemmän ja lopulta hän lähti yksin aamupalalle.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
No mutta hitsi. Multa olis jäänyt näitä väliin.

Lainaus
– Malfoy, Wood nyökkäsi, – hauska nähdä sinuakin.
Draco epäili sitä suuresti.

Dracon ajatukset sitten osuvat naulan kantaan.

Ja sitten Harry haluaa Dracon viereen ja taitaa nukkua siinä oikein makeasti, kun taas Dracon uni taitaa edelleen jäädä hieman vajaaksi.

Lainaus
– Nukuitko hyvin? Potter kysyi.
On hänellä otsaa, Draco ajatteli ja jätti vastaamatta.

Voi hyvä ihme. Taas Draco teki sen. Ajatteli.
Nää ajattelut ja sananvaihdot ovat niin maanmainoita.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vierekkäin nukkuminen on ehkä parasta mitä tiedän, joten siitä haluaisin ehdottomasti kuulla lisää ;) Tässä on jännää se, ettei lukija tiedä ovatko nämä vain nukkuneet silloin kadettikoulun aikoihin vierekkäin vain onko siinä ollut muutakin... Nyt ainakin taisi olla pelkästä nukkumisesta kyse.

No, voin sanoa, että kovasti kiinnostaa kuulla lisää :D Kiitos näistä!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Näinköhän Harry sitten nukkui kuin tukki, vai kävikö hänkin vähän ylikierroksilla Dracon vieressä? Tästä jäi kyllä sellainen kuva, että Harry nukkui tyytyväisenä kuin pikku murmeli, mutta Draco valvoi puoli yötä jännittyneenä ;D Vendela ja Fairy tale pukivatkin jo sanoiksi loput mietteeni: minäkin haluan tietää, mitä kadettikoulussa tapahtui ja Dracon ajatukset on parhaita<3 Kiitos tästä <3
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Oijoijoi vai sellaiseen on pari olutta Harryn ajanut! Mutta taisi olla ihan kivaa <3

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
A/N: Kiitos ihanista kommenteista Fairy tale, Vendela, Thelina ja Melodie ♥ Olen nyt vähän väsynyt, mutta toivottavasti ei haittaa, että kiitän tällä tavalla yhteisesti teitä!




15.
100 sanaa

– Haluan parinvaihdon, Draco ilmoitti heti komentajan toimistoon kävellessään. Lupin näytti siltä, että kärsi yhtäkkiä vuosisadan päänsärystä.

– Voimmeko puhua tästä muulla ajalla? Minulla olisi muita hommia…

– En suostu yhteistyöhön Potterin kanssa. Haluan siirron.

– Draco, Lupin hengähti ja viittoi häntä istumaan. – Puhutaan hetki.

Draco ei tiennyt, miten olisi suhtautunut niin tuttavalliseen puhuttelutapaan, ja kävi epäröiden tuolille.

– Tiedän kyllä, että sinulla voi olla nyt… hieman epämukavaa… Harrykin voi olla hitaasti lämpenevä… Lupin kierteli.

– En tiedä, mistä te puhutte, herra komentaja, Draco sanoi ja takertui sotilasrooliinsa kuin pelastusrenkaaseen.

– Mutta sinähän olet ihastunut Harryyn?

Draco pudisti itsepintaisesti päätään. Lupin näytti siltä, että oli valmis hermolomalle.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
16.
100 sanaa

– Hitto, mitä rääkkiä, Potter valitti viereisen suihkun alta. Hän nojasi otsaansa kaakeliseinää vasten ja antoi veden piiskoa paljasta selkäänsä. Draco yritti olla katsomatta häntä liian pitkään.

– Ne ovat olleet kadettikoulussa teille liian lepsuja, Wood huikkasi pukuhuoneen puolelta. – Tervetuloa isojen poikien liigaan.

– Itse koulutit meitä ensimmäisenä vuonna, Potter muistutti.

– Poikkeus tekee säännön.

Draco hengitti syvään ja yritti sulkea keskustelun suihkun kohinan ulkopuolelle. Hän säikähti, kun tunsi lämpimät sormet hauiksellaan.

– Onko kaikki hyvin? Potter kysyi. – Vaikutat poissaolevalta.

Draco nielaisi. Hän tiesi punastelevansa. – O-on. Olen vain vähän väsynyt.

Potter taputti häntä olalle ja lähti pukemaan. Dracoa suututti. Miksi kaikki oli Potterille niin helppoa?



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
No eipä ole päänsärkyisellä komentajallakaan ihan helpoimmat alaiset johdettavaan. Koko ajan jotain pientä kitkaa ilmassa.
Draco, Draco, äläs nyt suurentele asioita. Tämä (ihastumisjuttu) on vain ihan pieni hyttysen pee avaruudessa...

Isojen poikien liiga? Haha. Wood puhuua asiaa.

Kiitos paljon jatkosta (jota ehdin jo vähän kaipaamaan).  :)

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Minäkin olin jo vähän kaivannut jatkoa<3 kiitos siis, vaikka kyllähän nämä on kaiken odotuksen arvoisia, joten eipä sen puoleen julkaisutahdilla mitään väliä ole. Voi Lupin-parkaa, voin niin kuvitella hänen ilmeensä ja Dracon käytös kyllä naurattaa :D varsinkin kun Harry on ihan cool ja vaan taputtelee toisen olkapäätä suihkussa (!). Vähemmästäkin hämmentyy, mutta sehän onkin Dracon kohdalla jo huomattu. Ah, tämä on kyllä niin mainio tarina <3
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Ihanaa, jatkoa! Näitä lukee todella mielellään :)

Remus oli varsin mainio, ja heti tietenkin mietin että missä Sirius mahtoi olla ;D Mutta niin, kaikki muut paitsi Draco itse taitavat tietää hänen ihastumisensa paremmin kuin hän itse, mahtavaa! Eikä se Draco mitään siirtoa saa. Kyllä sen paikka on tuossa Harryn rinnalla.

Suihkukohtaus sitten. Ah, aina niin herkullista. Draco yrittää olla katsomatta ja sitten Harry tulee hiplailemaan kättä. Tykkään!

Kiitos näistä,
Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
A/N: Kiitos taas kommenteista Fairy tale, Thelina ja Vendela ♥ Ihana kuulla, että tarinaa on ehditty jo kaipaakin! Draco tekee kyllä kärpäsestä härkäsen, mutta se olisikin tylsää, jos hän ei vähän kriiseilisi ;D Tässä vähän lisää Dracon tuskasteluja!




17.
100 sanaa

– Kerro, mitä minä olen tehnyt, että olen suututtanut sinut tällä tavalla?

– Luoja, Potter, antaisit jo tämän asian olla. En ole suuttunut.

– Kyllä sinä olet, Malfoy. Älä jaksa puhua paskaa. Olemme kuitenkin tässä aikuisia molemmat. Kerro, mitä olen tehnyt, niin voin pyytää sitä anteeksi.

Draco tuhahti ja pyöritti silmiään, vaikkei Potter sitä voinut nähdä.

– No?

– Ei se ole mitään, mitä sinä olisit tehnyt…

Potterin pää pilkisti esiin yläpunkan laidan yli. Hän katsoi Dracoa typeränä ja kohotti kulmiaan selvästi odottaen, että hän jatkaisi vielä jotenkin. Draco ei aikonut jatkaa.

– Onko se jotain, mitä en ole tehn–?

– Taidan mennä sittenkin kävelylle. Hyvää yötä.



18.
100 sanaa

Potterin askeleet rikkoivat levollisuuden, jonka yön yksinäisyys oli valanut Dracoon. Hän tuijotti tiukasti tähtien kirjomaa taivasta ja varoi katsomasta Potterin heijastusta, kun tämä seisahtui hänen viereensä. Hänen sydämensä tykytti sitä nopeammin mitä pidemmäksi hiljaisuus venyi. Sitten Potter huokaisi.

– Mikä meidän välillämme muuttui? Potter kysyi. Hän kuulosti siltä, että oli miettinyt kysymystä koko aamuyön.

– Ei mikään, Draco sanoi katkerana. – Ei yhtään mikään.

– Miksi sinä sitten olet tällainen?

Draco olisi kaiketi nauranut ilkeästi, jos hänen rintansa ei olisi tuntunut niin kireältä.

– Puhuisit minulle, Potter pyysi. – Se varmasti helpottaisi… tätä tilannetta.

Draco pudisti päätään ja lähti, ennen kuin Potter saisi hänet taas itkemään.



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"