Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Makkaratutkimuksia, S (Sam & Gabriel)  (Luettu 1651 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 929
Otsikko: Makkaratutkimuksia
Kirjoittaja: Violetu
Fandom: Supernatural
Ikäraja: S
Hahmot: Sam & Gabriel
Genre: Slice of life, puoltoistaraapale

Summary: Sam käy Gabrielin kanssa kaupassa.

A/N: Osallistuu Arkifest II-hasteeseen, inspautunut kohdasta 42. Sijoittuu samaan maailmaan kuin Salaatinlehti ja pala aurinkoa, ja toimii periaatteessa itsenäisenä jatko-osana sille.

Sarjassa ilmestyneet:
1.Salaatinlehti ja pala aurinkoa(S) Spoilaa 13 kautta!
2. Makkaratutkimuksia
3.Kymmenensiipinen mulkero (S) Spoilaa 13 kautta!

***


Makkaratutkimuksia


”Sam, ei! Heti takaisin!”
Samin ja Gabrielin päät kääntyivät, kun pieni poika kirmasi marketissa heidän ohitseen äitiään karkuun. He seisoivat hetken ihan vain räpyttelemässä. 
Sam oli palaamassa makkarahyllylle, mutta Gabriel kiskaisi häntä hihasta sen verran kovaa, ettei Samilla ollut muuta vaihtoehtoa kuin seurata arkkienkeliä kenkähyllylle pikkupojan perässä.

”Minä tarvitsen tohvelit, ne teidän kivilattiat on ihan naurettavan kylmät”, Gabriel perusteli saaden Samin  pyörittämään silmiään.
”Kudo villasukat.”
”En ole vielä niin hyvä.”
”Taio lattialämmitys. Dean varmasti arvostaisi.”
”Ja sinäkö et?”
Sam oli jo sanomassa, että arvosti sitä, että Gabriel oli elossa, mutta äkkiä se tuntui liian siirappiselta ja hän tyytyi puremaan kieleensä ja pyörittämään silmiään.

He pysähtyivät pienen Sam-pojan viereen, joka kiskoi hyllystä niin suuria kumisaappaita, että olisi varmaan mahtunut saappaaseen koko lapsi.
Pojan äiti oli myös viimein saanut tämän kiinni ja nuhteli karkaamisesta.
”Sam pieni, nuo ovat aikuisten kengät”, äiti huoahti hiuksiaan haroen ja Sam yritti olla hymyilemättä seuratessaan, miten Gabriel pidätteli naurua.

”Kato äiti, minä olen nyt aikuinen”, pikkupoika otti pari vaappuvaa askelta ihan liian isoissa saappaissa. Gabriel kumartui hiukan alemmas ja katsoi lasta silmiin.
”Hieno aikuinen”, hän sanoi silmät hehkuen sitä samaa lämpöä, joka alkoi aina kuumottaa oikeasti aikuisen Samin poskia.

”Halusitko sinä ne tossut?” Sam murahti Gabrielille, kun pieni Sam äiteineen oli kadonnut viereisen hyllyn taakse.
”Ei, kun makkaraa”, Gabriel päätti ja tarttui tällä kertaa Samia kädestä vetäen tämän takaisin makkarahyllylle.
”Ihan kun olisi lapsen kanssa kaupassa…” Sam jupisi itsekseen, mutta ei saanut typerää hymyä pyyhittyä naamaltaan vielä silloinkaan, kun Gabriel lastasi heidän koriinsa ainakin viittä erilaista makkaraa.




***
« Viimeksi muokattu: 21.03.2018 23:22:48 kirjoittanut Violetu »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Supernatural: Makkaratutkimuksia, S (Sam & Gabriel)
« Vastaus #1 : 13.03.2018 15:03:39 »
Minä kuolen tähän söpöyteen, oh Chuck pidä musta kiinni <3

Niin tänhän vois lainaa tän fikin tähän niinku kokonaan, mutta se nyt ei välttämättä ole käytännöllistä. Mutta otetaan kuitenkin esimerkki:

Lainaus
am oli jo sanomassa, että arvosti sitä, että Gabriel oli elossa, mutta äkkiä se tuntui liian siirappiselta ja hän tyytyi puremaan kieleensä ja pyörittämään silmiään.
Jeesus, ota ratti <3 Siis joo, mä ymmärrän että olet laittanut että ei parita, mutta paritan nyt kuitenkin päässäni, koska Sam ja Gabe kaupassa on ihana idea <3 Olen itse asiassa joskus itsekin pyöritellyt samaa ideaa, jotain mis Gabe lirkuttelis menemään jollekin Hot Topicalin myyjille ja Sami sais kosketusta sisaisiin mustiin sukkiinsa.

Mutta toisaalta, minusta sinun nöähestymistapasi on hauskempi! Mä en tiedä miks, mut jostain syystä Gabriel ottamassa kontaktia lapsiin on söpöintä ikinä. En tiedö sitten tuleeko canon olemaan koskaan samaa mieltä kanssani, mut Gabe on musta jotenkin aina tuntunut lapsiystävälliseltä tyypiltä. Onhan Lokilla loren mukaan vaikka kuinka noita mukuloita xD

En tie mistä tää kommentti nyt olivinaan kotoisin, mutta sanotaanko, että minua ei mikään viehätä niin paljon kuin Sam ja Gabriel, että KIITOS.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 929
Vs: Supernatural: Makkaratutkimuksia, S (Sam & Gabriel)
« Vastaus #2 : 09.04.2018 23:55:00 »
Kiitos kommentista jossujb!
Kyllä se Sabriel siellä on, on vaan tässä sarjassa hitaasti heräilevä :D
Hitto, kirjota, olis ihanaa nähdä mustasukkainen Sam, vaikka se kuinka luulis olevansa sellasen yläpuolella. (kyllä se totuus tiedetään, Samin "hienovarainen" rykiminen muuttuisi varmaan aika nopeasti murhaavaksi mulkoiluksi, kuka ikinä Gabrielia yrittäisikin iskeä).
Äbvf, olin ihan sulaa, kun se pikkutyttö (pikku-Samin esikuva) siellä vaatekaupassa höpöili. Ja tämän ficin kirjoittamisen jälkeen avauduin kaverille, miten haluan, että Sam ja Gabriel hankkii lapsia ;D
Kiitos, mitenkäs Sam ja Gabriel voisi olla viehättämättä, ei sitten mitenkään<3

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Supernatural: Makkaratutkimuksia, S (Sam & Gabriel)
« Vastaus #3 : 03.05.2018 08:34:26 »
No awwww!! Sam kaupassa Gaben kanssa ja vieläpä tossuja ostamassa! Tai sitten makkaraa, whatever ;D

Sydämeni suli siinä kohdassa, kun Sam joutui puremaan huultaan vai puriko se kieltään, koska on asioita, joita Winchester ei ihan hevillä pysty sanomaan. Ja vaikka pystyisikin, niin tietty arkkienkeli ei ehkä oo valmis kuulemaan. Vaikka taisi se vahingossa varmaan vähän lukea ajatuksia ;D

Ihanaa arkiromantiikkaa pikku-Sameineen päivineen (kyllä se, tai ne molemmat, varmaan joku päivä onnistuvat täyttämään liian suuret saappaat ;) ) ja MAKKARAA! Lol, kaikesta herttaisuudesta huolimatta vähän höröhtelin makkaralle koska faktaahan on, ettö mulla on 12-vuotiaan (pojan) huumorintaju ;D ;D

Kiitos tästä! <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain