Kirjoittaja Aihe: Multifandom | Satumestarin tarinoita, S, joulukalenteri 2017, 24/24  (Luettu 17022 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Title: Satumestarin tarinoita
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandoms: originaali (*10), Harry Potter (*10) & Hobitti (*4)
Characters: Dunaidhin perhe: isä Iain, äiti Ailios, poika Seòsaidh (15) ja tytär Catriòna (5)
Pairing: parituskimara!
Beta: -
Genre: sokerisiirappi, johon sisältyy myös fantasiaa ja draamaa
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficceissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa näistä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
A/N: Keksin vahingossa mielestäni ehkä parhaimman joulukalenteri-idean ikinä. Tästä siis tulee omalla tavallaan lyhyt jatkis, vaikkakin erittäin erikoinen sellainen. Toivon kuitenkin, että jaksatte pysytellä matkassa mukana, jos kyytiin nousette. (: Ja, kyllä, tämä on tavallaan jatkis, ja valtaosa tästä on originaalia, mutta tämä on silti muiden fandomien osastolla, koska täältä löytyy ficcejäkin seasta. Tämä varmasti kuulostaa todella sekavalta, mutta kaikki selviää kyllä aikanaan. :D Jos luukun alussa ei lue mitään poikkeavaa, on ”fandomina” originaali ja hahmoina nämä yllä mainitut henkilöt (tai ainakin osa heistä). Kalenterin otsikosta erityiskiitokset Saappaattomalle, vaikka hän tarjosikin sitä vähän eri jutun nimeksi. (; <3


Luukku 1: 1.12. , S [originaali]
Luukku 2: Kohtaaminen rautatieaseman illassa, S, omistettu Ronenille [originaali]
Luukku 3: Takkatulen äärellä, S, Luna/Ginny, omistettu Crystedille [Harry Potter]
Luukku 4: Joululahjaongelmia, S, Draco/Harry, omistettu Dokumentille [Harry Potter]
Luukku 5: 5.12., S [originaali]
Luukku 6: Tapaaminen mökissä, S, Bard/Thranduil, omistettu Seculle [Hobitti]
Luukku 7: 7.12., S [originaali]
Luukku 8: Luminen poni, S, omistettu Isfetille [originaali]
Luukku 9: 9.12., S [originaali]
Luukku 10: Paras herätys ikinä, S, Kíli/Tauriel, omistettu Ilomietteelle [Hobitti]
Luukku 11: Lämmitystä, S, Sirius/Remus, omistettu FrostyFrozenille [Harry Potter]
Luukku 12: Lumisia leikkejä, S, Inka/Oona, omistettu Avaruuspiraatille [originaali]
Luukku 13: Tee jotain!, S, Harry/Ron, omistettu Beelsebuttille [Harry Potter]
Luukku 14: 14.12., S [originaali]
Luukku 15: Unettava arki, S, omistettu Mirrorille [Hobitti]
Luukku 16: Väsyneitä katseita, S, Molly/Arthur, omistettu rimpsessakerpeeralle [Harry Potter]
Luukku 17: Sinä saat minut hymyilemään, S, Kíli/Tauriel, omistettu Keijulle [Hobitti]
Luukku 18: Kupponen teetä, S, omistettu Waulishille [Harry Potter]
Luukku 19: 19.12., S [originaali]
Luukku 20: Lumisateessa lämmittelyä, S, Nymfadora/Charlie, omistettu Lunalotalle [Harry Potter]
Luukku 21: Ansaittu lepohetki, S, omistettu Huurteelle [Harry Potter]
Luukku 22: Pöydälle nostettu kissa, S, omistettu Clearwaterille [Harry Potter]
Luukku 23: Hyvää joulua, pikkuveli, S, omistettu Odolle [Harry Potter]
Luukku 24: 24.12., S [originaali]
« Viimeksi muokattu: 24.12.2017 08:45:22 kirjoittanut LillaMyy »

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
1.12.

“Isä, luetko minulle iltasadun?” viiden vanha lettipäinen tyttö kysyy raahaten mukanaan melkein itsensä levyistä, raskasta kirjaa.
”Mikä kirja sinulla siinä on?” Iain ihmettelee nähdessään ruskeakantisen opuksen, joka näyttää siltä, kuin sitä olisi luettu satoja kertoja.
”Äiti antoi sen”, tyttö vastaa ja yrittää ojentaa kirjaa isälleen, mutta teoksen paino on liikaa pienen tytön heikoille käsivoimille.
”Anna kun minä otan sen, niin katsotaan asiaa”, Iain toteaa ja ottaa kirjan Catrìonalta.

Satumestarin tarinoita”, Iain lukee kannesta, ”vai että sellaista sinä haluat iltasaduksi.”
Catrìona nyökkää ja tapittaa isäänsä niin anovasti, kuin vain ikinä viisivuotiaan tahdolla osaa.
”No, tulepas tänne, niin aloitetaan sitten”, Iain toteaa ja nostaa kirjaa tehdäkseen syliinsä tilaa pienelle tytölle. Nopeasti Catrìona kampeaa itsensä isänsä syliin, ennen kuin möreä-ääninen mies ehtii muuttaa mieltään iltasadun suhteen. Pieni tyttö näyttää suuren miehen sylissä entistäkin pienemmältä, kun Iain avaa kirjan eteensä ja karaisee kurkkuaan.

Tämä kirja kertoo muista, kaukaisista maista, joissa tapahtuu ihmeellisiä asioita. Jos suljet silmäsi, voit huomata astuneesi ulos omasta todellisuudestasi seuraamaan näitä tapahtumia”, Iain lukee möreällä äänellään.
Catrìona lepuuttaa päätään isänsä rintaa vasten ja seuraa tarkkana riimuja isän tahdissa. Iain kääntää sivua, ja pikkutyttö vahtii tarkkana, ettei isä vain hyppää yhdenkään tarinan yli.

Satumestarin tarinoita, ensimmäinen luku, Kohtaaminen rautatieaseman illassa”, Iain aloittaa.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Uu, onpa hauska idea ja vielä joulukalenteriksi! Tarinat tarinoiden sisällä on aina kiehtovia, joten jännä nähdä, millaisiin maailmoihin, tapahtumiin ja ihmiskohtaloihin tämän tarinan puitteissa pääsee käymään ^.^ Odotan erityisesti "sokerisiirappia" ;-) Jään seurailemaan!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Uu, kuulostaa lupaavalta! Jään seurailee. :3


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Iiiih, jään tänne roikkumaan! Ehdin jo rakastua vanhaan ja painavaan kirjaan täynnä riimumerkkejä <3
ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Mäkin jään seuraamaan, aivan mahtava idea :3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 069
  • Sateenvarjounelmia
Tägäydyn tänne, koska olen odottanut tätä kuin kuuta nousevaa. :D Tykkään muuten nimistä, hirveästi, etenkin Catrìona on nimi, jolla on mun sisällä joku spesiaalipaikka. <3 (Joko voisit julkaista seuraavan, jos oikein nätisti pyydän?)


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Avaruuspiraatti: Kiitoksia, tykkään itsekin tästä ideastani, vaikka toteutus ei ehkä ihan onnistunutkaan niin hyvin kuin toivoin. :’D Sitä voipi sitten vaan odotella rauhassa, että mitä täältä tulee, ja sokerisiirappia taitaa kyllä olla useammassakin luukussa. :D Kiitti kommentista! (:

mimamu: Toivottavasti tästä tulee odotuksen arvoinen! :D Kiitoksia kommentistasi! (:

Odo: Toivottavasti lopputulos on yhtä lupaava kuin mitä odotat! Kiitti kommentista! (:

Isfet: I KNOW! <3 Mun pitää vääntää kohta itsellenikin sellainen, kun ajatus suuresta ja paksusta riimukirjasta on niin kiehtova! Kiitos kommentista! (:

Lunalotta: Kiitos kehuista ja kommentista! (:

Saappaaton: Kamalaa, kun ihmiset on niin kauheasti odottaneet tätä, että tässähän tulee paineita! :’D Ja sori, mutta en harrasta etukäteisluukkuja kuin vaan hätätilanteissa. Kiitti kuitenkin kommentista! (:



Kohtaaminen rautatieaseman illassa
Fandom: originaali
Characters: Antero, mysteerimies ja muita junan odottajia
A/N: Hyvää (myöhästynyttä syntymäpäivää ja) joulua Ronen! <3

Antero seisoi hytisemässä Seinäjoen rautatieasemalla. Isän luota lähtiessä lämpömittari oli ollut reilusti pakkasella, joten isän uuden naisystävän lahjoittamat lapaset ja pipo tulivat tarpeeseen. Vaikka Anteroa vähän nolottikin pitää suurta tupsupipoa, ei hän sentään niin tyhmä ollut, että olisi ollut näin kylmänä iltana ulkona korvat paljainakaan.

Kuten tavallista, pohjoisesta saapuva juna oli myöhässä, joten Antero joutui odottamaan laiturilla pidempään. Hänen hengityksensä huurustui pakkasilmassa, kun hän yritti lämmitellä itseään hypähtelemällä puolelta toiselle.

Aikansa kuluksi Antero katseli muita laiturilla seisoskelevia ihmisiä ja mietti, mihin he mahtoivat olla matkalla ja mistä tulossa. Eräs ruotsiksi kiistelevä pariskunta oli selvästi matkalla Vaasasta Turkuun, kun taas eräs viisihenkinen perhe oli palaamassa kotiin Tikkurilaan Lapuan mummolasta.

Vaikeimmaksi tapaukseksi osoittautui eräs nuorukainen, joka seisoi yksin nojailemassa tolppaa vasten. Tämä oli vetänyt päähänsä lippalakin, josta roikkui suuri, yhtenäinen läppä peittämään korvia ja niskaa. Käsissä tällä oli suuret nahkarukkaset ja jalassa kanootin kokoiset maiharit.

Vaikka Antero kuinka yritti ja yritti, hän ei vain osannut keksiä, mihin nuorukainen voisi olla menossa, vaikka olikin aika selkeää, että tämä oli lähtöisin maaseudulta. Lopulta Anteroa jäi vaivaamaan asia niin pahasti, että hän ei voinut tehdä muuta kuin napata kassinsa mukaan ja kävellä nuorukaisen luokse.

”Hei, anteeks. Saanko mä häiritä hetken?”
”Hmm, joo”, nuorukainen mörähti.
”Mä oon tässä aikani kuluksi miettinyt, et mihin kaikki ihmiset on menossa, mut mä en osaa keksiä sulle määränpäätä. Et haluisit sä avata, miksi sä oot täällä odottamas junaa etelään?” Antero kysyi tuntien itsensä aavistuksen tyhmäksi.
”Mistä sä päättelit, että mä olen nousemassa junan kyytiin?” nuorukainen puolestaan kysyi.
”Ai, hitto, anteeks, mä luulin…” Antero aloitti nolona, kunnes huomasi nuorukaisen nauravaisen ilmeen.
”Hei! Toi ei ollu hauskaa”, Antero puuskahti naurahtaen.
”Sori, oli pakko. Mut siis, Tampereelle takas menossa.”
”Ei hitsit, niin mäkin.”

Lopun aikaa Antero seisoikin juttelemassa nuorukaisen kanssa, ja olisi varmaan unohtanut koko junan, ellei nuorukainenkin olisi ollut nousemassa samaan junaan.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Aww, ihanaa originaalia :3 Ja mun sisäinen parittaja nosti päätään ja alko heti parittaa Anteroa ja tätä mysteerijätkää :D :D Mutta mäkin teen ihan liian usein tuota että mietin minne muut on menossa tai mistä tulossa! Se on hauskaa :3 Ja ihanan uskalias tuo Antero kun rohkaistui juttelemaan. Mäkin oon sellainen että uskaltaisin mennä juttelemaan tai kysymään tuntemattomilta jotain, jos sellainen tilanne tulisi vastaan. (: Mutta ihana luukku taas <3 Ja sun joulukalenterisi on kyllä yksi niistä, joiden luukkuja eniten odotan x3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Aww, onpa nyt söpöä! Se on jännä, että vaikkei tässä ole edes halimista tai pusuttelua tai mitään sellaista, niin silti olen ihan höttöfiiliksissä :-D Voi että, Antero on kyllä aikamoinen! Voin vain kuvitella, kuinka kovasti hän on innostunut noita määränpäitä miettimään, että kun yksi jää häiritsemään, sen on pakko mennä sitä ihan hepulta itseltään kysymään. Tai ehkä se on vain tuon mysteerimiehen hölmö seksikäs lakki, joka Anteron vetää puoleensa ;-)

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 069
  • Sateenvarjounelmia
Ei tästä nyt paineita kannata ottaa, höh ja pöh, pois sinusta sellainen!

Tää oli piraattia lainatakseni jotenkin tosi höttöinen, vaikkei tässä tapahdu juuri mitään. :D Itse en samaistunut tilanteeseen siltä osin, etten ikinä uskaltaisi kysellä tuntemattomalta mihin nämä ovat menossa! (Tai ehkä uskaltaisin, haha, olen käynyt kyselemässä mitä paidassakin lukee, niin ei tiedä. Eksyn aiheesta. :D) Ihana pieni tunnelmapätkä ja siis propsit nolottavasta tupsupiposta! Hauska yksityiskohta, joka toi heti kättelyssä Anteroon vähän syvyyttä.

Sitten kun sulta joskus loppuu kirjoittaminen kesken (:DDD) niin näistä pojista lisää, vaikka sellaista mukavaa junajutustelua! Joo, pus, lopetan. :D <3


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Iltasatuhetki ja rautatieasema, oi että <3

Slashin mahdollisuus, junia, pakkasta ja höyryävää hengitystä, snadisti kettuilevaa huumoria... ihan täydellistä. Myttis, oot ihana ja mahtava ja muita ylisanoja, kiitos ihan älyttömän paljon tästä söpöstä pikku synttärilahjasta <333 Jään seurailemaan tietty muidenkin pätkien osalta. Mukavaa joulu(nodotust)a sinnekin!

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Lunalotta: Parittaminen on ihan okei, minäkin meinasin jotain sen suuntaista, mutta tila loppuikin kesken. :’D Se on kyllä hauska miettiä, että mihin ihmiset on menossa tai mistä tulossa, mutta itse en uskaltaisi käydä juttelemaan uppo-oudoille. Kiitoksia kehuista ja kommentista! :3

Avaruuspiraatti: Hihih, hötöksi se oli tarkoitettukin! (; Antero kävi niin uteliaaksi, että se oli vaan pakko tyydyttää jotenkin, ja kun muu ei auttanut, oli pakko käydä kysymässä! (; Ja, saattaa siinä tietysti jotain muutakin olla taustalla. :D Kiitti kommentista! (:

Saappaaton: Hem, hupsis, paineistun helposti. :’D Se on taitolaji, että osaa kirjoittaa höttöä kirjoittamatta juuri mitään! (; En minäkään uskaltaisi, mutta Antero on vähän uskaliaampi kuin me kaksi (tai minä yksin). Jei, joku nosti nolon tupsupipon esille! Ihan niin kuin multa muka joskus loppuisi kirjoittaminen kesken, mutta pistetään korvan taakse, että näistä halutaan lisää. (; Kiitos kommentista! (:

Ronen: Keh, keh, myönnän ehkä lukeneeni sen sun toivelistan aika tarkkaan ja poimineeni sieltä kaikkea mahdollista tuohon lahjaasi. :D Kääk, mitä ylistystä! :D Ei tällaiseen osaa edes vastata, joten sanon sitten vaan, että kiitoksia kommentistasi, kiva että tykkäsit lahjastasi näin paljon! ((:



Takkatulen äärellä
Fandom: Harry Potter
Pairing: Luna/Ginny
A/N: Hyvää joulua Crysted! <3

Luna istui kaikessa rauhassa sohvan nurkassa ja tuijotteli uneksuvasti takan liekkeihin. Tulen suloinen lämpö levisi olohuoneeseen ja rauhoitti sen tunnelmaa.

Hetkeksi Lunan tuijotteluhetki katkesi, kun Ginny käveli hänen näkökenttäänsä.
”Toin sinulle kaakaota”, punatukkainen tyttö sanoi ja ojensi toiselle höyryävän mukin. Luna otti sen ja suukon vastaan Ginnynkin siirtyessä istumaan sohvalle.

”Meidän pitäisi ostaa uusi sohva, tässä ei saa hyvää asentoa millään”, Ginny puhisi.
”Tarvitset vain lisää pehmustetta”, Luna vastasi ja osoitti sohvalla lojuvia tyynyjä.

Ginny murahti tyynyille, nojasi päätään Lunan olkaan ja kiemurteli itsensä sopivaan asentoon.
”Nyt on hyvä”, hän tuumasi. Luna vain hymähti jotain ja jatkoi takkatulen seuraamista hymyillen.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Äh, samaan aikaan rakastan ja vihaan lukea tällaisia "istutaan takan ääressä ja juodaan kaakaota" -tekstejä, koska 1) niistä tulee ihanan höttöinen ja lämmin olo, mutta 2) olen myös mökömökö, koska meillä ei ole takkaa (eikä minulla liiemmin ole kaakaotakaan, jota hörppiä) ;-; Mutta ehkä ihanista asioista lukeminenkin on enemmän kuin ei mitään! Luna ja Ginny on onnekkaita, kun heillä on takan ja kaakaon lisäksi myös toisensa ^.^

// Ai niin! Jos joku haluaa päästä oikein kunnolla tuon pienen pätkän tunnelmaan, niin kehotan kuuntelemaan tätä siinä samalla! Kyseessä on mynoise.netin fireplace-generaattori (äänigeneraattori? -simulaatio? en tiedä, miksi näitä pitäisi kutsua) ja sieltä voi klikkailemalla noita valmiita asetuksia sivusta tai itse slideja säätelemällä löytää juuri itselleen sopivan takkatuliäänen ^.^
« Viimeksi muokattu: 03.12.2017 11:35:28 kirjoittanut Avaruuspiraatti »

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Oi, ihana idea tälläinen satukirja! Sitenhän saa mahtumaan vaikka kuinka paljon fandomeita yhteen ficciin luontevasti :)

Tuossa tokassa luukussa mua alkoi ihan kylmettää Anteron puolesta :D Junan odottelu kylmässä on tuttua hommaa :D
Oi ja Ginny/Lunaa, takkatulta ja kaakaota jee! Kiitoksia paljon omistuksesta :3 Edellisen luukun aiheuttama kylmä kyllä suli tätä lukiessa :D Nää kaksi luukkuahan sopii tosi hyvin peräkkäin!

Avaruuspiraatti tuo takkaäänijuttuhan on kivaa kuunneltavaa tuota lukiessa! Kaikellaista sitä onkaan olemassa nykyaikoina :D Kuuntelenpa sitä ihan huvikseni tässä seuraavia luukkuja odotellessa :))

Never underestimate the power of fanfiction

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Tuo arvailu junaa odottaessa kuulostaa hauskalta.
Itse pohdin välillä kuka ihmisistä sopisi olemaan haltia, gondorilainen, hobitti, kääpiö, entti tms. ja kaikenlaisia on vastaa tullut, myös entti entinaskeleineen, joiden perässä hobitti ei tahtonut pysyä.

Myös minä taisin jo alkaa parittaa poikia ajatuksissani, mutta joo. Kyllä näitä ihmisiä on, jotka aloittavat juttelemaan ventovieraalle keksien juttua vaikka kirveenvarresta.

Takkatuli ja kaakaota. Oih.
Kaakaon voin toteuttaa heti, mutta takkatulen äärelle pääsen vasta jouluna. Mutta ainahan niistä voi lukea ja päästä jo nyt tunnelmaan. Jään lukemaan myös seuraavia luukkuja.

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Oijoi mitämitä!! <33 Luna/Ginnya! Kieltämättä ensin kun en lukenut A/N:ä mietin että kirjoititko tän mulle mut se olikin Crystedille :D No ei se mitään, ihanaa jos tulee useampi Luna/Ginny (tai mistä minä tiedän mitä sä oot mulle kirjottanut, jos oot ees kirjottanut :D) Kaakao on parasta, ja Luna/Ginny on parasta, ja takkatuli on parasta, ja sohvalle kullan kanssa käpertyminen on parasta. Olikohan tää mahdollisimman hype-jossa-ei-ole-punaista-lankaa-kommentti? :D Rakastin tätä pientä tekstiä ja voisin lukea sen vaikka monta kertaa <3 (niinku varmaan luenkin)
Uusia lukuja odotellessa <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Avaruuspiraatti: Oh noes, anteeksi, tuo höttö-osuus oli tarkoituksellista, mutta ei ollut tarkoitus aiheuttaa takka-kateutta! >: Mutta toivottavasti ihanista asioista lukeminen on ihan riittävää sitten. Kiitoksia kommentista ja tuosta ääni-linkkivinkistä, toivottavasti se auttaa pääsemään tunnelmaan mukaan! (:

Crysted: Joo, tykkään itsekin tästä ideastani ihan sikana! Junan odottelu on jo muutenkin ärsyttävää, mutta sitten kun sen joutuu tekemään vielä kylmässä, niin vähemmästäkin kaipaa jotain muuta tekemistä! :D Ole hyvä, hyvä että tämän osan myötä suli se edellisessä koettu jäätyminen! En ollut edes ajatellut asiaa tuolla tavalla tökätessäni nämä perätysten. :’D Kiitos kommentista! (:

Fairy tale: Se on kivaa, suosittelen kokeilemaan joskus! (; Ooo, tuo sinunkin versiosi kuulostaa varsin hauskalta, pitää kenties kokeilla itsekin sitä joskus! :D Joo, meitä mahtuu moneen junaan. Valitettavasti minäkin pääsen nauttimaan takkatulesta vasta jouluna, mutta ehkä tuo Avaruuspiraatin linkittämä ääni-juttu voi helpottaa sitä kaipuuta? Kiitoksia kommentista! (:

Lunalotta: Juu, ei ollut nyt sinulle tällä kertaa tämä. :D Katsotaan sitten ajallaan, mitä sinä saat, jos saat mitään… Kylläpäs nyt osui paljon parhaita asioita samaan lyhykäiseen raapaleeseen. :D Kiitoksia ihqutus-kommentistasi! (:



Joululahjaongelmia
Fandom: Harry Potter
Pairing: Draco/Harry
A/N: Hyvää joulua Dokumentti! <3

Draco oli surkea keksimään joululahjoja. Etenkin silloin kun piti keksiä joululahja henkilölle, jolla oli jo se kaikista tärkein, eli hänet. Siispä, kun hänen piti ensimmäistä kertaa ostaa Harrylle joululahja, tulivat hyvät neuvot tarpeeseen.

”Tilaa hänelle aika parturiin”, Blaise ehdotti.
”Teetä hänelle alastonkuvakalenteri itsestäsi”, Theodore heitti.

Loppujen lopuksi jouluaattona Draco odotti Harrya erittäin piskuisen paketin kanssa.
”Hyvää joulua!” Draco toivotti heti, kun Harry viimein suvaitsi saapua, ja työnsi pienen avaimen, jota koristi suuri vihreä rusetti, tämän käteen.
”Hyvää joulua!” Harry vastasi, ”mikä tämä on?”
”Malfoyn kartanon avain.”

Hetkeen Harry ei sanonut mitään, tuijotti vain kättään.
”Tarkoittaako tämä...?”
”Haluan sinun muuttavan luokseni.”

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Voi aws ihana lahja Dracolta! Vaikka kyllä olisi alastonkuvakalenterikin ollut varmasti Harrylle mieleen xD

Never underestimate the power of fanfiction

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Aww, voisin kompata Crystediä :D Mutta ihanaa että Harry pääsee muuttamaan Dracon kanssa <3 jotenkin kun näin tuon parituksen niin aattelin automaattisesti että se on Dokumentille, vaik on tääl muitakin Drarry-faneja :D Ja huiui, Lillis pelottelee mua etten saa lahjaa, oonko mä ollut liian tuhma tai jotain? :( No jaa, mutta silti ihana luukku taas <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3