Kirjoittaja Aihe: The Walking Dead (tv-sarja)  (Luettu 77824 kertaa)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #60 : 13.12.2016 01:43:30 »
Spoilaa seiskakauden kahdeksatta jaksoa
Spoiler: näytä

Minäkin olin hyvällä mielellä tämän jakson johdosta. :) Loppuhaleista tuli iloiseksi, ja oli niin hellyttävää, miten Daryl puhkesi kyyneliin päästyään viimein omiensa joukkoon. He ovat kuitenkin ainut perhe, mitä miehellä on jäljellä. Ja oli varmasti helpotus ettei häntä syytetty Glennin takia tai mitenkään hyljeksitty. Ja että hän tavallaan ansaitsi itsekunnioituksensa takaisin tuomalla Rickille hänen aseensa, osoittamalla hyödyllisyytensä ja uskollisuutensa sen myötä.

Oli vain tosi surullinen juttu se, että "Fat Joey" menetti henkensä sillä tavalla. Olisi ollut paljon parempi, jos vastaan olisi tullut joku muu, jonka nirhaamisesta ei olisi jäänyt ikävä tunnelma. Tavallaan tapahtuma kertoi myös siitä, miten lujille Daryl oli tosiaan joutunut ja miten päättäväisesti hän halusi pois vankeudestaan. Hän ei vain voinut ottaa mitään riskiä sen suhteen, että tulisi taas paljastetuksi ja joutuisi jälleen takaisin selliinsä. Joey sattui huonoon aikaan kohdalle, mutta toisaalta, hän olisi voinut tehdä hälytyksen - ja hänellä oli kuin olikin piilossa ase, jota hän olisi hyvinkin voinut käyttää, kun Daryl olisi kääntänyt selkänsä. Ehkä se pehmoilu Dwightin kanssa metsässä aikoinaan tuli mieleen; sen armon osoituksen seurauksena menehtyi Denise ja moni muu homma meni pieleen. Joeyn tappoon kuitenkin purkautui se Darylin pitkäaikainen paineen alla olemisen tuska, ja ehkä se omalla tavallaan sai hänet takaisin raiteilleen ja järkiinsäkin? Toivomme ainakin näin.

Spencerin menetys oli minusta ihan vain oikein - sellainen paskiainen joutikin kuolla, ja Neganin sanaleikki oli minusta osuva. ;) Olivian menetyskään ei liiaksi surettanut, vaikka olihan se sääli, kun häneen juuri vasta alettiin tutustua. Rositan oma pelleily osui (Lucillen lisäksi) omaan nilkkaan ja Eugenen kohtaloksi. :( Harmin paikka. Eugenen puolesta tuli paha mieli.

Niiinan tavoin ilahduin siitä, että ei se Carl tainnut onneksi kuitenkaan kääntyä Neganin kelkkaan. ;) Vaikka siellä olisikin ollut naisia ja viinaa luvassa. Rick ei nyt oikein päässyt kovin hyvin perille tapahtuneesta, mutta ehkä se alkaa valjeta tiskatessa Neganin kokkailun jälkiä. Voin kuvitella, ettei se mokoma ole laittanut edes kattiloita likoamaan veteen.

Carolin tilanne oli sinänsä harmillinen, että Richard oli minusta tosi sympaattinen ja heidän olisi kannattanut jakaa vähän enemmän taustoja hänen kanssaan, että olisi ymmärtänyt paremmin miksi he olivat tuota mieltä. Oletan, että se salaperäinen jalkapari saattaisi kuulua vaikkapa hänelle. Tai sitten sille, joka salaperäisessä järvimökissä asusteli. Ehkä joku uusi tyyppi?

Minusta oli hellyttävää, miten Morgan ylpeänä esitteli Carolin parhaana taistelijana ja Carol lähinnä oli siinä että "Voisitteko vaan mennä pois..." eikä paljon edes jaksanut kommentoida. Jos tuo kulunut aika ei tosiaan vielä pitkä ole, niin tuskinpa ressu on kerinnyt paljon siinä asioitaan puimaan, kun on pitänyt hätistellä kosijoita oveltaan harva se päivä. Mutta sentään oli oppinut syömään granaattiomenaakin? ;) Siinä sneak peek -pätkässä katsottuna tuntui, että hän oli suorastaan töykeä, mutta nyt tarkemmin katsoen ei sentään, pelkästään pahoillaan, pettynyt ja kyllästynyt toistamaan samaa yhä uudelleen.

Ja Sasha on minusta jotenkin tosi hellyttävä myös. Siitä tulee ihan joku leijonakuninkaan piirretty hahmo mieleen tai jotain, sillä on sellaiset piirroshahmon kasvot. Toivottavasti Sashalle tulisi jotakin kivaa jatkossa eikä vain tapettaisi pois.

Ja parta sopi Neganille paremmin. Siitä lähti särmää pois heti kun parta ajettiin.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017 19:50:48 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #61 : 13.12.2016 10:10:57 »
Spoilaa joo seiskakautta!!!

Musta taas toi jakso oli jotenkin hirveän tylsä ja taas liikaa ihmisiä. Muistin, miksi aikoinaan en jaksanut enää sarjaa seurata. Negan on tavallaan hauska, mutta muuten hahmot on melko tylsiä. Rickin munaton tuijotus, kun toisia hakataan. Joo, se kuuluu asiaan, mutta silti. Ääh, ja kun vihdoin olisi ollut joku ärsyttävä hahmo, josta voisi kehittyä todella v-mäinen se tapetaan heti. Carol oli yksinkertaisesti tympeä, vaikka ymmärtäähän sen. Niin paljon kaikkea vanhaa mistä en tykännyt ja kohta taas alkaa mäiske, mistä en tykkää, ja ihmisiä, joilla ei ole niin väliä, kuolee ja blaa blaa. Taistelua ja kuolemaa. Joo, tykkäsin tuosta välivaiheesta, mutta nyt kun palataan takaisin samaan vanhaan "tappelevat jengit keskenään" niin musta tuntuu, etten enää odota jatkoa mitenkään innolla. Taas vanha jengi koossa ja mieli korkealla. Blääh! Lässähtää kuin lehmänhäntä. No ehkä olen väärässä.

Toisaalta voisin keskittyä kaikkiin hyviin hetkiin kuten siihen, että Eugene sanoi että tykkää katsella hahahaha ja Negan sai kohtauksen, kun Lucilleen tuli luoti. Ei ole enää pinta sileä. ;D Ja se Neganin läppä "You have no guts".

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #62 : 13.12.2016 10:15:13 »
Spoilaa joo seiskakautta!!!

Musta taas toi jakso oli jotenkin hirveän tylsä ja taas liikaa ihmisiä. Muistin, miksi aikoinaan en jaksanut enää sarjaa seurata. Negan on tavallaan hauska, mutta muuten hahmot on melko tylsiä. Rickin munaton tuijotus, kun toisia hakataan. Joo, se kuuluu asiaan, mutta silti. Ääh, ja kun vihdoin olisi ollut joku ärsyttävä hahmo, josta voisi kehittyä todella v-mäinen se tapetaan heti. Carol oli yksinkertaisesti tympeä, vaikka ymmärtäähän sen. Niin paljon kaikkea vanhaa mistä en tykännyt ja kohta taas alkaa mäiske, mistä en tykkää, ja ihmisiä, joilla ei ole niin väliä, kuolee ja blaa blaa. Taistelua ja kuolemaa. Joo, tykkäsin tuosta välivaiheesta, mutta nyt kun palataan takaisin samaan vanhaan "tappelevat jengit keskenään" niin musta tuntuu, etten enää odota jatkoa mitenkään innolla. Taas vanha jengi koossa ja mieli korkealla. Blääh! Lässähtää kuin lehmänhäntä. No ehkä olen väärässä. Mutta mulla on mahdollisuus tauon aikana unohtaa koko sarjan, kun en jäänyt yhtään odottaviin tunnelmiin.

Toisaalta voisin keskittyä kaikkiin hyviin hetkiin kuten siihen, että Eugene sanoi että tykkää katsella hahahaha ja Negan sai kohtauksen, kun Lucilleen tuli luoti. Ei ole enää pinta sileä. ;D Ja se Neganin läppä "You have no guts". Ai niin ja se Darylin ja Rickin hellä hetki ja jälleennäkeminen oli ihan näkemisen arvoinen. Se aseen antaminenkin repäisi. Yksittäisiä hauskoja juttuja, mutta kokonaisuus jätti valjun kuvan ja koko jengi koossa -puolivälin etappi tuntui tekemällä tehdyltä.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2017 15:34:59 kirjoittanut Karvalakkirakastaja »

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #63 : 03.01.2017 23:20:05 »
SPOILAA seiskakauden tulevia jaksoja!

Löysin videon, jossa on jonkinlaista juonipaljastuspohdiskelua.
Spoiler: näytä


TÄMÄ LINKKI SPOILAA!

Lyhyesti sanoen, monien iloksi kauden loppuosa tulee olemaan action-painotteinen ja heti 9. jaksossa tullaan näkemään paljon ellei jopa kaikkia sarjan hahmoja.

Ikävä juttu on, että Daryl on kidutuksensa kärsineenä nyt myös muuttunut mies ja kuten Fat Joeyn kanssakin nähtiin, ei epäröi listiä Pelastajia jos tarvis vaatii. :( Nyyhkistä. Tästä en tykkää.

Kauden loppukin seurannee hyvin läheltä sarjakuvan juonta, kuten jo alkupuoliskokin on tehnyt, mutta erityisesti Darylin kohdalla ei voi tietää, miten käy. Häntä on jo aiemminkin rinnastettu sarjakuvan Dwightiin, mutta tuskinpa kuitenkaan menevät ihan yksi yhteen. Joka tapauksessa nyt viimein Ezekielin porukka tutustuu Rickin väen kanssa.

Mikä ei ainakaan minua ilahduta, olen lukenut monia epäilyksiä siitä, että Sasha saisi sarjakuvien Hollyn roolin.

Tässä vielä tuplaSPOILERIVAROITUS Hollyn kohtalosta:

Hollyn kohtalo tosiaan on kuolla, hän hyökkää Negania vastaan mutta jää kiinni, ja hänet palautetaan vaihdossa keskustelusta Rickin porukalle, mutta hupun alla onkin zombiksi muuttunut/muutettu tyttö ja pahaa aavistamaton vaihdon vastaanottaja tulee purruksi. Sitäkin voidaan arvailla, kuka se tv-sarjan versiossa tulee olemaan, sillä Denisehän on jo kuollut aiemmin.

Mitä tähän nyt sanoisin. Toivon niiiiiin kovasti, että Darylista ei tulisi liian kovaa, ja että Carol saisi elämänhalunsa ja ystävien seuran kaipuun takaisin ja että Daryl ja Carol voisivat lohduttaa toisiaan tavalla tai toisella ainakin, ja että Neganin ylivallan aika olisi ohitse. Ja että Sasha ja Jesus olisivat uusi pari ja nähtäisiin hellyttävää teinien seurustelua, Maggie saisi söpön vauvan ja kaikkea muutakin hauskaa. ;) Ja mitä luultavasti käy, niin tulee vain se typerä all out war ja hirveä action-hässäkkä... Plääh.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017 19:51:45 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #64 : 13.02.2017 12:36:19 »
Olen ollut niin pitkään hiljaa tässä topicissa, että voitte kaikki olla ylpeitä minusta ja taputella olalle kannustavasti. ;) Mutta sori vain, nyt intoilu jatkunee jälleen, kun uudet jaksot alkavat tänä iltana (maailmalla jo eilen!) ja päästään jälleen vatvomaan asioita. Tai toivon ainakin, että muitakin kuin minua vielä kiinnostaa.

Olen tällä kertaa spoilannut itseäni vain suhteellisen lievästi, mutta sen voin sanoa ilman spoilaustakin, että jenkkiyleisö on ottanut tämän jakson hyvin vastaan ja se ennustaa varmaan meillekin jotakin mieluisaa katsottavaa. :)


I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #65 : 13.02.2017 15:38:21 »
Hui kauheeta, jotenkin, en mä tiedä mikä tää kynnys tänne kirjoittamisesta on ollut. Sarjan parissa on tullut vietettyä iltoja ja itkuraivareita vuodesta 2014, jos en ihan valehtele, ja kivaa, että Finissä on tälle ihan oma topa! Olen vaan stalkkaillut ja myötäillyt itsekseni teidän keskusteluja, mutta kai tässä premieren aattona pitää sitä juhlistaaksen itsekin tulla jotain raapustamaan (luetaan: vuodattamaan) ;)

Tykkään melkein kaikista Team Familyyn kuuluvista hahmoista enemmän tai vähemmän. Suosikkihahmojakin on kuitenkin muutama, joistain sitten vain pidän. Olen myös yksi näistä Darylin fanitytöistä, vaikken ehkä enää samalla tavalla kuin joskus aikaisemmin siinä neloskauden aikoihin. Jotenkin alkoi hahmokehitys latistua ja hahmo on tarinassa enemmänkin vaan täytteenä ja tuntuu toisinaan ehkä vähän turhalta -- Normanille nostan kuitenkin hattua, pidän hänen näyttelemisestään sarjassa paljon. Rick on myös omia lemppareita, tosin hänen kohdallaan menee yleensä niin, että jossain kohdassa pidän ja sitten menee taas hermot ja inhoan niin, että korvissa soi ja pian pidän taas. Ei siinä, nyt on taas se hetki, että ihan hyvillä mielin listaan Rickin suosikkeihini. Michonnesta olen pitänyt alusta lähtien, samoin Carolista. Carol on kiinnostava ja tykkään Melissan tavasta esittää häntä. Michonne on ihana, vaikken Richonnea kauheasti shippaakaan. Ja siis ihan tosi, tunnen olevani yksi niistä harvoista, jotka oikeasti pitivät Abrahamista :D Tai siis joo, jotenkin kammoksuin häntä siinä, kun hän tuli, mutta nyt ennen 7x01:sta hänestä alkoi tulla yksi suosikeista. Mutta nyt ihan viimeaikoina suosikkilistan melkeinpä kärkeen on noussut Jesus! Siis ihan mielettömän mielenkiintoinen ja hieno ja suloinenkin hahmo (se on semmonen mom friend <3) ja ihana saada uutta brittiverta sarjaan mukaan Tom Paynen myötä! Olen ihan fanityttöä :D Muita hahmoja joista pidän ovat Aaron, Carl, Maggie, Glenn ja Sasha.

En ikinä minäkään pitänyt Shanesta, kammotti vain. Loria inhosin myös, tosi ristiriitainen persoona. Andreakaan ei kauheasti ilahduttanut ruudulla. Tällä hetkellä inhoan varmaan eniten Gregorya, Simonia ja Dwightia, kaikissa on jotain mitä en vain voi sietää. Rositastakaan en erityisemmin pidä. Spenceristä en oppinut koskaan pitämään, jotenkin oli aina vähän jollain tasolla random.
Negan on kumma! Siis tavallaan vihaan hahmoa vihaamisesta päästyäni, mutta tavallaan rakastan. Tahdon tietää siitä niin paljon enemmän ja mua kiehtoo Negan niin valtavasti. Ja siis olin ihan pähkinöinä, kun JDM valittiin rooliin, olin fanityttö jo ennen sitä. Olen trash, hupsis :D

Seiskakauden alkupuolisko jätti vähän sekavat fiilikset. Siis taso laskee ja nousee sarjalla aika tasaisesti, on tehnyt sitä jo ihan alusta asti (en erityisemmin tykännyt ykköskaudesta, mutta jatkoin silti katsomista ja jäin koukkuun, katson nyt oikeastaan hahmojen takia, koska olen kiintynyt). Toivon, että loppupuolisko toisi vähän väriä ja toimintaa mukaan -- ei sitä 7x01 kaltaista kamaa, se oli aivan kauheaa, itkin ja huusin sen jakson aikana niin paljon. Luin jostain aikahypystä tän puoliskon aikana ja nyt oon vaan miettinyt, että missähän välissä se tulisi ja miten paljon siinä hypättäisiin. Lähinnä odotan ryhmän kohtaamista Ezekielin ja Shivan kanssa (ii, Shiva on ihana <3) ja, että miten Carol ja Morgan tapaavat ryhmän taas. Myös se, että saadaanko Kingdomista ja Hilltopista apua Neganin ja porukan päihittämiseen. Voi olla aika toiminnantäyteinen b-puolisko tulossa, toivon mukaan.

Voi olla, että ehkä liityn tänne keskustelemaan ainakin epätasaiseen tahtiin :D Koska reaalimaailmassa voin hirveän vähän purkautua niin, että saan jonkun pohtimaan mun kanssa, kun mun kavereista kukaan ei katso sarjaa ja ainoa, jolle voin purkautua, on äiti. Toivon siis tosissaan, että kiinnostusta riittäisi vielä ja saataisiin keskustelua aikaiseksi samalla tavalla, kun saitte a-puoliskostakin^^.
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #66 : 14.02.2017 00:31:23 »
Ihanaa saada sinut mukaan keskusteluun, Clearwater! Sitten vain osallistut aktiivisesti, niin eiköhän tässä jutussa pysytä. :)

No mutta olipas tämä mukava jakso! :D Olen mitä ilmeisemmin jenkkien kanssa samoilla linjoilla tällä kertaa. Mitäs olitte mieltä te muut?

SPOILAA seiskakauden 9. jaksoa!

Spoiler: näytä
Ihan ensiksi, minusta oli niin ihanaa kuulla pitkästä aikaa Darylin puhuvan! <3 Se taisi olla hiljaa käytännössä koko seiskakauden alkupuolikkaan... Tykkään Normanin äänestä ja myös Darylin junttikorostuksesta. ;) Ja tosi hyvä kun Daryl jäi turvaan, vaikka ei siitä itse kovin hyvillään ollutkaan. Se näytti siltä kuin voisi ruveta itkemään eron hetkellä, pikku muru. Hylkäsivät toisen noin vain, vieläpä liikuttavan jälleennäkemisen jälkeen.

Ja oli ihanaa nähdä Carol terveenä ja tomerana! Ja se, miten Daryl oli hänestä huolissaan ja ikävöi ilmeestä päätellen. Awww, kun se on vaan niin suloinen. <3 Jos se nyt jäi Kingdomiin, niin onhan tuo todennäköistä, että törmäävät jossakin vaiheessa ja sitten jos oikein onni käy, väistyvät granaattiomenat Carolin mökin kammarista ja Ezekiel saattaa katua että otti vastaan turvapaikanhakijan, joka vei häneltä naisen. ;) Carolin hiuksia oli vähän leikattu - kiitos ja ylistys - eikä ollut enää yhtään niin mummomaisen näköinen kuin tuossa välissä jo kerkisi olemaan. Huh!

Mutta mikä ihmeen pelleily se oli oikeasti, mitä Morgan sanoi; "Carolia ammuttiin mutta se oli vain pikku naarmu"? No joopa joo. Sitä ammuttiin keskelle reittä, käsivarteen ja sitten oli ennestään vielä se kyljen vammakin. Plus kaikki muut pikku kolhut siinä ennen ja jälkeen matkan varrella. Anteeksi vain, mutta näissä ohjelmissa koetaan kaiken sortin ihmeparantumisia jatkuvalla syötöllä. Eihän tuo Darylinkaan ampumahaava olkapäässä pitkään vaivannut, vaikka Dwight siihen posautti lähietäisyydeltä... Sentään lääkäri tarkisti, ettei tulehdu. Minusta näissä ei olla realismia lähelläkään, siinä mielessä olen entistä iloisempi, kun itse kirjoitin tuon vammoista toipumisen vähän pidemmän kaavan mukaan.  ;D Vastaisku!

Odotin koko ajan toiveikkaana, että joukko olisi hilannut Gregoryn porukalla nurkan taakse nuijittavaksi. Ylivoimaa ei varmaan olisi paljonkaan edes tarvittu tuollaisen nössön kukistamiseen. Mutta no, kiva että ovat kunnollisia. Maggie taisi menettää naisellisen puolensa Glennin mukana. Kiva, että siinä riittää kostoenergiaa ja toimintakykyä, mutta minua jotenkin tympii kun sen kävelytapakin on jotenkin niin äijämäinen nykyään. Tykkään silti Maggiesta.

Oliko teidän mielestänne Ezekielin rastatukka entistä harmaampi? Minusta se näytti nyt ihan tosi tosi harmaalle mutta pitää tarkistaa, onko syy vain valaistuksessa tai huonoissa muistikuvissa tauon jälkeen? Minusta se oli sellainen harmahtavan ruskea, mutta silti enemmän tumma kuin vaalea. Näytti vain tässä jaksossa melkein hopeaiselta...

Ymmärrän toisaalta hyvin, että nuo suhteellisen rauhan keskellä eläjät eivät sotaretkestä ihan hetkessä innostu, mutta eiköhän ne siitä kohta mukaan saada suostutelluksi. Luulen, että lopussa Rick riemastui nimenomaan siitä, kun löytyi sellainen naisten armeija. :D Kaikki tuolla netissä ruinaavat, että kertokaa mikä sitä niin ilahdutti, mutta kai nyt vähemmästäkin. Vanha kunnon Rick se on sellainen hurmuri (LOL) että varmasti saa naiset puolelleen hetkessä.

Ja minusta oli jotenkin tosi hilpeästi keksitty se kulkijoiden listintäoperaatio. Minuutissa miljoona nurin, tai melkein ainakin. ;)

Rosita oli tosi ärsyttävä. Sasha on suloinen ja koettaa olla ystävällinen, ja toinen on tuollainen ärsyttävä kusipää. En oikein ole alun pitäenkään tykännyt Rositasta mutta nyt vielä vähemmän kuin ennen. Tara oli taas sivuosassa, mutta mukava tyttö sekin on. Ja minusta oli söpöä kun Enid ja Carl vaihtoivat katseita ja hymyjä tuon tuostakin. <3

Lopuksi, mikä nyt ei liity mihinkään oikeasti, mutta tuli vain väkisinkin mieleen, kun Paul/Jesus esitteli Rickin Ezekielille. Olen joskus aikoja sitten nähnyt netissä jonkun memen, jossa Carl esittelee kiusallaan jollekulle: "Ja tässä on isäni, Dick Grimes".  ;D
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017 19:53:06 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #67 : 14.02.2017 09:34:39 »
Fiorella, olen aika samalla kannalla kuin sinä. Mulla oli jostain syystä hyvin hilpeää.


SPOILAA seiskakauden 9. jaksoa!




Mä en jotenkin pystynyt ollenkaan katsomaan Rickiä ilman, että mua alkaa naurattaa. Ja siinä kohtaa, missä se alkoi kertoa Ezekielille sitä satua, mä repesin aivan täysin.  ;D Odotin muuten Gregoryn tapaamisen jälkeen, että ne muut ihmiset olisivat vaan lähteneet mukaan ja ignoroineet Gregoryn. Toinen täyden repeämisen hetki oli se, kun Daryl jäi sinne portin taakse ja Rick vielä kääntyi katsomaan sitä.  ;D ;D Hajosin ihan täysin.  :D Mäkin huomasin Darylin tuskallisen ilmeen, kun kävi ilmi, että Carol on ollut siellä ja sitä on ammuttu. Jäin myös miettimään, että oliko siinä kyse mustasukkaisuudesta vai mistä, että Morgan vähätteli Carolin vammoja. Se ei varmaan halunnut kertoa. Niin, montako potentiaalista miestä Carolilla nyt on? ;D

Rosita ei ärsytä mua. Se on niin stereotyyppinen läheisensä menettänyt kaikille lähellä oleville kostava akka, että vähän naurattaa. Sashaa käy kyllä sääliksi. Mutta mikä se oli se Rickin virne siinä lopussa? ;D Kolmas hajoaminen tapahtui siinä. 


Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #68 : 14.02.2017 12:51:54 »
Hilpeää oli joo, ja toivottavasti hilpeys jatkuu. Huomasitko Neganin Lucille-kommentin radiopuhelimen kautta, Karvalakkirakastaja;D

SPOILAA seiskakauden 9. jaksoa!
Spoiler: näytä


Lainaus
Mäkin huomasin Darylin tuskallisen ilmeen, kun kävi ilmi, että Carol on ollut siellä ja sitä on ammuttu. Jäin myös miettimään, että oliko siinä kyse mustasukkaisuudesta vai mistä, että Morgan vähätteli Carolin vammoja. Se ei varmaan halunnut kertoa. Niin, montako potentiaalista miestä Carolilla nyt on? ;D
Morgan taitaa tosiaan pelata omaan pussiinsa - nyt kun Carol sillekin pikkuhiljaa lämpiää. Sama kävi mielessä. Toisaalta se myös lupasi olla kertomatta muille, eli ehkä se yrittää kerätä lisäpisteitä Carolin silmissä osoittautumalla luotettavaksi? ;) Jos se olisi kertonut, vähintään Daryl olisi syöksynyt Carolin luo alta aikayksikön, ja todennäköisesti Rick perässä. Varsinkin jos se tosiaan vähätteli vammoja, etteivät lähtisi perään etsimään sitä enää... Tuo oli hyvä pointti.

Minua jaksaa huvittaa, miten Carol on nyt suosittu. Ehkä sillä on syytäkin esittää vähän vaikeasti tavoiteltavaa. ;)

Rositan ärsyttävyys jotenkin vain korostuu koko ajan, mitä enemmän sitä näytetään sarjassa. Se ei juuri koskaan hymyile tai ole ystävällinen, ja melkein rupesi veljeilemään senkin ällön patsastelijan Spencerin kanssa, aiheutti harmia Eugenelle ja muillekin - puhumattakaan sivullisesta uhrista Oliviasta - sen luotijuttunsa kanssa ja muutenkin. Toki on ymmärrettävää että harmittaa kun Sashalle meni sen mies (joka vieläpä perusteli valintaansa niin rumasti, että sanoi "luulin ettei maailmassa ole enää muita naisia jäljellä"!!!) ja joka vielä tapettiin sen silmien edessä. Mutta ei se tosiaan ole mikään kovin helposti pidettävä hahmo ollut koko aikana. Toivon, että jos lisäuhreja sivuhenkilöistä tulee, hahmojoukosta viskattaisiin mieluummin pois Rosita kuin joku muu.

Lainaus
Mutta mikä se oli se Rickin virne siinä lopussa? ;D Kolmas hajoaminen tapahtui siinä.
Rick näki edessään lauman sotaisia naisia, joilla on kostonhimo Negania kohtaan pinnassa ja aseet kädessä. Eli keinon päihittää se pölvästi. Näin veikkaisin. :D Varmaan laiskuri Rick ajatteli, että eihän tässä enää tarvitse itse mitään tehdäkään!

En muuten kiinnittänyt huomiota, mutta netissä puhutaan että Gabrielin takapenkillä olisi ollut sama huppuhahmo, jonka Rick siinä naisjoukossakin näki. Olisiko siellä siis ollut jo valmiiksi pieni salaliitto meneillään Rickin ahkeroidessa Neganin ruoka- ja tarvikevarastojen eteen? :D Jännää. Veikkaan itsekin, että Gabrielin salamyhkäisissä puuhissa on enemmän takana kuin pelkkä pako tarvikkeiden kanssa. ;)

Ai niin ja Rickin aksentille vitsaillaan edelleen. "It's called the Kangdom?"  ;D
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017 19:54:19 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #69 : 14.02.2017 16:52:30 »
Kiitos Fiorella kutsusta tulla keskustelemaan, enköhän mä tässä aina välillä jotain heitä mukaan :D Tykkäsin ysijaksosta kyllä aika paljon, pitänee vielä tänään illalla katsastaa se uudelleen, josko huomaisi jotain lisää.

Spoilaa kauden uusinta jaksoa!

Spoiler: näytä
Ensimmäisenä jäi mieleen kyllä se Rickin hymy/virne/mikälie siinä lopussa! Oma tulkinta on, että ehkä Rick ajatteli nyt saaneensa armeijansa tai, että tosissaan näki jotain siellä joukossa.
Mua otti Rosita jaksossa päähän ihan törkeästi; kaikki mitä se lausui oli jotenkin tosi kärttyisää tai loukkaavaa - Sasha-parka. En menisi Sashaa syyttelemään, koska tuskin sen ja Abrahamin välillä edes ehti tapahtua mitään, mitä Rosita sanoi. Ja en ymmärrä sitä, että Rosita huutaa Eugenelle koko ajan, eihän toinen ole hänelle mitään tehnyt.

Mä lähinnä repesin Neganin Lucille-kommentille, ei sille vaan voinut olla nauramatta. Joey-juttu oli siinä ja siinä, että oliko se edes hauska, mutta se oli hyvin neganmainen :D Ja siis Rickin ja Michonnen autokohtaus oli mitä mahtavin, oikea helmi -- taisin vähän fanityttöillä liikaa ja tuli siinä sitten pelättyä, että nytkö jompikumpi menetetään. Rick tuppaa aina selviämään kaikista tuollaisista läheltä piti -tilanteista säikähdyksellä.

Ezekielin kohtaaminen oli hieeeno! Jesus oli oikein suloinen tajutessaan, ettei kertonut Shivasta ja Rick tyynesti totesi, että "tiikeri" :D Mua huvitti siinä, kun Kingdomin (vai onko se nyt Kangdom? :D) miehet tulivat hevosillaan, että miten pieni Jesus oikeasti on! Tom Payne kun on sen 170cm tai jotain sinne päin. On se pikkuruinen <3
Voi, Daryl! Toisaalta Kingdom on parempi paikka hänelle kuin Alexandria, koska kuten Simon sanoi, se uhkaus ei vanhene koskaan. Daryl on koko ajan tähtäimessä, mikä on ihan kamalaa hahmon kannalta, kun täytyy koko ajan olla varpaillaan. Sain hirvittävän suojelunhalu-kohtauksen Simonin tullessa Alexandriaan. Hämmentävää.

Gabriel? En osannut kyllä yhtään odottaa tätä. Ja se huppupäinen todennäköisesti on se, jonka saappaat on nähty kaudella jo aikaisemmin. Ja entäs se Aaronin ja Ericin kohtaus? Siinäkö se nyt oli?

Pakko kyllä kompata siinä, että olisivat voineet mennä nuijimaan Gregoryn jonnekin nurkan taakse - Maggie olisi varmasti mennyt hyvillään etunenässä.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2017 16:45:36 kirjoittanut Clearwater »
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #70 : 14.02.2017 17:37:23 »
Joo Clearwater mukaan vain joukkoon sekavaan! Mukavaa saada uusia höpisijöitä mukaan. Oon vähän naureskellutkin, että muutamia kommentteja lukuunottamatta täällä samat höpöttelee kauhealla innolla :D Eli toivottavasti kukaan ei säikähdä ja ei uskaltaisi tulla mukaan. Kaikki vaan jakamaan tämä innotus meidän kanssa!

Olipas uusi jakso sinänsä kiva piristys! On näitä jaksoja jo välillä ehtinyt odottaakin, kun nämä tauot tekee mulle vaan huonoa kun meinaa jo osa jutuista unohtua tyystin ja vähän se sen hetkinen innotus laantuu. Jospa se tästä taas nousisi!

Spoilaa seiskakauden 9.jaksoa
Spoiler: näytä
Jaksossa oli mukavaa kun käytiin useammassa paikassa ja mulle tuli siitä kohtauksesta mieleen, missä pistettiin vähän zombeja kasaan, että tuohon olisi loistava tapa tappaa noita ällötyksiä miljoonia kun nehän mielellään vaihtelee siellä valtateillä! :D

Musta tää oli aika rauhallinen jakso ettei sinänsä jäänyt kamalasti mieleen asioita, mitä olisi edes kaivannut erityistä keskustelua ja avautumista, mutta halusin silti tulla liputtamaan, että jakso on nähny!

Rickin ilme lopussa oli kyllä... Aiheutti pientä koomisuutta. Toivottavasti saa toivomaansa lisäapua. Ja tosiaan tosi kiva, että kuuli Darylin puhuvankin enemmän ja voi raukka kun joutui jäämään sinne Kindomiin. Jospa hän tosiaan törmäisi Caroliin, koska musta hänestä on nyt tehty vähän turhake siellä mökkerössään, eli mukaan hänetkin sieltä kuvioihin! En kohta enää muista koko naista! Ja Rosita on kyllä minustakin tosi ärsyttävä ja en vuodattaisi kyyneliä jos menehtyisi sarjasta seuraavaksi.

Naurattaa miten tööt - kommentti, mutta paikalla! :D


/ Pakko sanoa, että kun tässä katsoin Love Actually leffan muutama kuukausi takaperin pitkästä aikaa, niin meinasin tukehtua veteeni, kun siellä se niin raamikas ja körmy Rick leperteli rakkauskorttejaan. :D Pakko kyllä nostaa hattua tuolle näyttelijöiden muuntautumiskyvylle. Kyllä ovat tuossa elokuvassa ja tässä tv-sarjassa kuin yö ja päivä. :D
« Viimeksi muokattu: 13.05.2017 20:58:01 kirjoittanut niiina »

niiina
Dramione

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #71 : 14.02.2017 20:34:17 »
Spoilaa seiskakauden 9.jaksoa



Mulle tuli Rositan ärsyttävyydestä takauma Potterien lukemiseen ja siihen, että valmistellaan hahmon kuolemaa. Pottereissa oli mun mielestä kaava, että kuolemaa edeltävinä hetkinä hahmoista tuli ärsyttäviä. Voi olla, että kyse oli vaan mun mielipiteestä. Ehkä Rosita kohta kuolee. Ainakaan sitä ei tällä menolla kukaan jää kaipaamaankaan.  :P

Musta on oikein hauskaa se, että Carolilla on nyt valinnanvaraa miesten suhteen, mutta toivottavasti ei oikeasti nähdä mitään typerää sen suhteen. Esimerkiksi että miehet tapattaa toisensa Carolin takia.  :P Neganin Lucille-kommentti tuli kyllä rekisteröityä ja Joey-läppä oli yksinkertaisesti huono, erittäin huono, mutta tunnustan, että vähän silti nauratti. Mua toisaalta nauratti tuossa jaksossa vähän kaikki.  ;D Tunnustan myös, että tykkään kovasti ainakin tähän mennessä Jesuksesta. Ja täytyy myös sanoa, että Carl, josta en todellakaan ole juuri tykännyt, on jotenkin söpö sen tyttönsä kanssa.

Rickin ilmeestä lopussa tuli mulle tietenkin mieleen myös kaikkea hävytöntä ja kaikkia hävyttömiä mahdollisuuksia. Rick amatsonien keskellä.  ;D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #72 : 20.02.2017 02:01:51 »
Katsoin vihdoin ja viimein senkin viitoskauden viimeisen jakson. Sen viime näkemisestä olikin jo niin pitkä aika, että vaikka olin nähnyt sen ennenkin, siinä (ja edellisessä jaksossakin paikoin) oli yllättävän monta kohtaa, jotka olin jo kerinnyt unohtaa. Esimerkiksi nämä:
* Carol toden teolla suorastaan painosti Rickiä tappamaan Peten! Sepä vasta manipuloivaa oli. Jäin miettimään, oliko tämä joku viivästynyt kostoisku hakkaaville aviomiehille vai halusiko Carol vain saada Rickin asettumaan aloilleen Jessien kanssa niin että kaikki saisivat asettua Alexandriaan? Tykkäsin kovasti siitä kohdasta, kun Carol kävi viemässä ruokaa kuin kiltti lähiötäti kuunaan, ja samalla uhkailemassa Peteä veitsellään.  ;D That´s my girl.  :D
* Olin totaalisesti unohtanut, miten Morgan oikein palasi ja löysi Rickin joukot. Siis lähinnä sen, että se törmäsi matkalla Susiin ja miten se Susien johtaja keskusteli hänen kanssaan nuotiolla, kertoi motiiveistaan ja kuinka hän löysi Aaronin repun ja valokuvat Alexandriasta ja Rickin porukasta. Moni on spekuloinut, että tämän kautta Sudet löysivät sinne ja tekivät hyökkäyksensä, mutta olisivat ne sinne tupanneet joka tapauksessa muutenkin jossakin vaiheessa, eli en pitäisi sitä kenenkään syynä. Muistin vain sen lopun, kun se tuli siihen tilanteeseen Darylin ja Aaronin kanssa, mutta en sitä heidän tapaamistaan. Itse asiassa mietin että olenkohan ylipäätään kelannut sitä niin paljon aikoinaan katsoessa, että tuo Susien homma meni minulta jo silloin vähän ohi, kun siihen liittyi kaikenlaista hässäkkää. Sitä en tosin vieläkään ymmärtänyt, ketä olivat ihmiset, joita Sudet silpoivat ja sitoivat puihin ja merkitsivät, ja minkä ihmeen takia he niin tekivät? Huvikseen? 
* Olin myös unohtanut Deannan miehen kohtalon. Muistin vain loppulaukauksen ennestään. Kuutoskautta katsoessa ihmettelin kuka se koko Deannan mies edes oli.
* Mikä oli Gabrielin pöllöilyn motiivi? Oma kieroutunut oikeudentaju, piittaamattomuus ja koston tarve? Vai ihan puhtaasti joku vilpitön vinksahtaneisuus? Kuutoskaudella Gabriel oli muistaakseni jo palannut järkiinsä ja seiskakaudella aika lailla mukana kokonaisuudessa.
* No, Sashan hajoamisen muistin kyllä, mutta en sitäkään ihan kokonaan. Ja Rositan kunniaksi sanottava, että se oli noissa viitoskauden vikoissa jaksoissa ystävällisempi kuin kuunaan. En ollut muistanut sitäkään. Tai siis, kohtuullisen ilmeetön, mutta sentään helpommin lähestyttävä ja jopa paikoin hymyileväkin.

Mutta nyt olen vihdoin ajan tasalla ja päässyt selville niistä omituisista aukoista, joita minulle jäi kuutoskaudesta. Jee! :D Pitäisi melkeinpä nyt sitten katsoa kuutoskausi uudestaan, että pääsisin taas vahvistamaan senkin mielikuvan. ;)

Spoilaa seiskakauden 9.jaksoa
Spoiler: näytä
Toisin kuin Karvalakkirakastajaa, minua epäilyttää, että koska Rosita on ärsyttävä, se juuri ei kuole. Yleensä tuossa sarjassa on nimenomaan tuotu hahmon sympaattisia puolia esiin juuri ennen sen tappamista. Juuri kun hoksaa, että ai tuossa oli tuollainenkin mukava sivuhenkilö, mitähän sille seuraavaksi tapahtuu, se kuolee suunnilleen seuraavassa jaksossa.  ::) Oikein kaiken huippu oli se neloskauden jakso, jossa Rick ja Carol tapasivat mukavan nuorenparin ja iloitsin jo, miten kivoja tyyppejä saadaan joukkoon, niin goodbye vain kaksikolle jo heti saman tien...  ::) Kauheata haaskausta tuollainen!

Rick amatsonien keskellä totisesti, hih hih. ;)

Entä jos siellä oli joku tuttu joukossa, vaikkapa unholaan täysin jäänyt Heath, jonka Rick riemukseen tunnisti? :D No ei, vaikuttaa kuitenkin muulta?


Lainaus
/ Pakko sanoa, että kun tässä katsoin Love Actually leffan muutama kuukausi takaperin pitkästä aikaa, niin meinasin tukehtua veteeni, kun siellä se niin raamikas ja körmy Rick leperteli rakkauskorttejaan. :D Pakko kyllä nostaa hattua tuolle näyttelijöiden muuntautumiskyvylle. Kyllä ovat tuossa elokuvassa ja tässä tv-sarjassa kuin yö ja päivä. :D
En kestä! xD Olen nähnyt tuon elokuvan vaikka miten monesti, muistan kohtauksen, enkä ikinä ole yhdistänyt tuota näyttelijää samaksi kuin Walking Deadissa! Iiks!  ;D Mutta nyt tajuan monta memeä paljon paremmin, kun en ole ikinä tajunnut, miksi Rick näyttää viestejä Darylille jne.

HUOM HUOM  Spoilaa seiskakauden 10. jaksoa eli tämäniltaista Suomessa!!!  HUOM HUOM Ja vähän tulevan arvailuakin vaikka ei virallista tietoa.

Spoiler: näytä
En jaksanut enää jatkaa eilistä viestiä niin myöhään ja näin aamulla onkin jo jotain pohjaa ajatuksilleen, kun voi tutkailla mitä ovat tykänneet tuolla Amerikan puolella katsojat. Nyt on sentään jotakin ihanaa luvassa, kun Carol ja Daryl tapaavat jälleen. Tätähän tiesimme jo odottaakin. <3 Richardilla on omat jekkunsa mielessään. Siitä on spekuloitu, onko se kuitenkin jopa petturi, jolla on Negania kohtaan omat mietteensä. Saapa nähdä miten pitää paikkansa. Joka tapauksessa kuulemma joku pettää ryhmän jossakin vaiheessa tätä loppukautta.

Nyt löytyi instagramista toinenkin RICKIN HYMYN SYY K-15? Kaiken varalta, koska kuva SPOILAA 10. jaksoa ja voi olla jonkun piikkikammoisen mielestä pelottavakin (vaikka todennäköisesti vain minusta eikä minustakaan paljon).

Kymppijaksossa tapahtuu taas paljon, eli kyllä ne kirjoittajat ovat jostakin palautteesta selvästi ottaneet vinkkiä. ;)

Rickin tonttuilua taas on vähän arvosteltu. Michonne selkeästi on sen aivot nykyään. ;) Mutta hyvähän se on että mies on löytänyt kunnollisen avun rinnalleen. Jotain selviytymisen mahdollisuutta siis niilläkin.  ;D Henkilökohtaisesti epäilen, että jompikumpi homoparista on vaarassa, niin paljon on nyt korostettu sitäkin viime aikoina. "Aaron, älä mene, en tahdo että sinulle sattuu mitään..." Varmaan kohta sattuu itselleen, tai jotain?

Odotan niin jo iltaa! Olen katsonut niin paljon söpöjä kuvia ja videoklippejä netistä tähän mennessä, että tahdon vain lisää. <3
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017 19:56:00 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #73 : 20.02.2017 17:08:23 »
Fiilaan sua Fiorella noissa pointeissa, mitä tulee vitoskauden finaaliin! Katsoin itse just vitoskauden 10. jaksosta eteenpäin seiskan mid-season finaleen ja se finaali oli melkoinen pommi, kun en jotenkin muistanut mitä siinä tapahtuu.
Erityisesti se Carolin ruokaveto oli ihan loistava! Jotenkin niin hahmossa, kun kovistelihan hän Merleäkin silloin vankilassa :D
Gabriel on omasta mielestä ollut aina vähän outo, en oikein ota siitä mitään selkoa. Jotenkin en yllättyisi, vaikka hän tekisi mitä tulevaisuudessa, kun koko hahmo ei ole mulle oikein auennut :D
Mitä tulee Sashaan niin musta on ihanaa, miten hän on tavallaan löytänyt selkeämmin paikkansa ryhmässä ja varsinkin nyt seiskakaudella tykkään Sashasta jotenkin tosi paljon.

Ja Love Actually, ai että! Andy on hyvin erinäköinen siinä kuin TWD:ssä. Jaksan aina vitsailla, että onko siinä Rickin nuoruus ennen Loria ja Carlia, varsinkin ennen apocalypsea :P

Spoilaa 7x09 & 7x10!

Spoiler: näytä
Tohon Rositaan ja sen raivostuttavuuteen on nyt pakko sanoa, että oon melkein varma sen lähtevän pelastamaan Eugenea jossain vaiheessa. Joku Team Familyn jäsen kuolee finaalissa, joten... Kaikissa spekulaatioissa lukee, että se olisi Sasha. Jotenkin mietin, että mitä jos Rositasta tulisi sympaattinen loppua kohden ja se olisi hän, mutta on ehkä vähän kaukaa haettua ja toiveajattelua :)

Mä rakastan sitä kymppijakson Caryl-kohtausta! Olen pitkin päivää nähnyt siitä kuvia Instagramissa ja Tumblrissa, enkä muuta voi kuin fanityttöillä. Samaten Darylin ja Shivan kohtaus, jota odotan paljon!

Henk.koht. en halua, että Aaronille ainakaan käy mitään, ja se rikkoisi hänet jos Ericille kävisi jotain. Jossain nyt paritetaan Jesusta paitsi Darylille (tää on aika kova juttu Tumblrin uumenissa ja vähän huvittaa, suoraan sanottuna) myös Aaronille. En nyt tiedä... Aaron on sympaattinen, mutta on pelottavasti ollut nyt mukana ja meinasi jo kerran heittää henkensä, kun joutui uppeluksiin kauden a-puoliskolla. Toivottavasti ei <3

Rick nyt vetää välillä vähän överiksi, mutta onneksi hänellä on Michonne! Vaikken Richonnea shippaa, olen silti aidosti onnellinen, että viimein Rick löysi vierelleen jonkun aidosti järkevän ihmisen :D Lori kun sitä ei ollut eikä Jessiekään sen suuremmin haha.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2017 16:46:37 kirjoittanut Clearwater »
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #74 : 21.02.2017 02:14:29 »
IIIH kun olen vieläkin ihan fiiliksissä tuosta uusimmasta jaksosta! <3 <3 <3 Minusta on kuoriutunut joku sellainen crazy fangirl toden teolla. ;D Ihan nolottaisi jos ei olisi niin hauskaa!

Spoilaa seiskakauden 10. jaksoa!

Spoiler: näytä
Oih kun tykkäsin tästä jaksosta. Kukaan ei kuollut, näytettiin paljon suosikkejani ja oli paljon söpöjä kohtauksia eikä paljoakaan ällöyttä. Jee! *happyhappydance* Tulin tästä niin hyvälle tuulelle.

Lainaus
Mä rakastan sitä kymppijakson Caryl-kohtausta! Olen pitkin päivää nähnyt siitä kuvia Instagramissa ja Tumblrissa, enkä muuta voi kuin fanityttöillä. Samaten Darylin ja Shivan kohtaus, jota odotan paljon!
Oih, no niinpä! Sitä katsoin koko onnellisen päivän aamusta asti ja kihisin jännityksestä ja odotuksesta. :D Ihana Shiva ja Daryl myös. Ja olen entistä enemmän syvemmässä sympatiassa myös Morgania kohtaan. :)

Minusta oli taas niin hassua, miten Rick on yksi hullunkurinen pelle nykyään. Se mielipuolinen virnistely, ja omituinen jalat harallaan -linkkaava kävelytyyli ja suorastaan flirttailu niille naisille... En kestä katsoa nauramatta. ;D Joku siinä äänensävyssä ja ilmeessäkin oli sellaista "olen sellainen hurmuri, että puhun sinut kyllä ympäri"... Ja mies ei tajua mitään ilman että Michonne neuvoo vierestä. ;) Ja kun ottaa huomioon, miten nuo ovat listineet kulkijoita pitkin koko sarjaa vaikka millaisissa tilanteissa, tuntui hassulta että Rickin sai suunnilleen pikkurillillä tönäisemällä nurin roskakasan päältä alas ja ettei se pärjännyt yhdelle zombille, jossa tosin oli piikkejä, mutta ovathan nuo pahemmistakin selvinneet.

Ajatelkaapa, jos kaiken jälkeen Rick kuolisikin verenmyrkytykseen likaisen piikin takia, kun tökkäsi käpälänsä siihen kaatopaikkazombiin?  ;D

Uudet puolimykät porukat outoine tanssikoreografia-piirityksineen (harjoittelevatkohan ne sitä, kun meni niin sujuvasti?) ja hassuine kampauksineen eivät ilmeisesti ole ainakaan suoraan olemassa sarjiksessa tai missään. Jonkinlainen Scavengers -ryhmä on ollut, johon noita on verrattu, mutta se oli melkoisen erilainen. Siinä mielessä jännä, ettei voi tietää, mitä noilta osaa odottaa.

Morganin sopeutuminen osaksi Kingdomin joukkoa oli kiinnostavaa seurattavaa ja se poitsu siellä on hellyttävä. Toivottavasti sitä ei tapeta liian pian, eikö olisikin veikeä katsoa jotain Enidin kolmiodraamaa kahden teinipojan väliltä? ;) Sellaista ei sarjassa ole vielä ollutkaan!  ;D

Ezekielin hassu teatraalinen puhetapa sai Carolin suupielet nykimään. Se oli veikeää. Jäin miettimään, miten syvälliseksi heidän suhteensa oikeastaan tuossa on mennyt ja onko hedelmillä ja piirailla kosiskelu tuottanut tulosta. Morgan viittaa siihen, miten kuningas vierailee Carolin luona ja molemmat Darylin kanssa ovat sitä mieltä että Ezekiel on ihan cool kun kerran se tekee Carolille hyvää. (Ja ihan selvästi Morgan tykkää Carolista itsekin!!!) Ja kumpikin tahtoo varjella Carolia kaikelta pahalta ja pitää hänestä huolta. (Carol saa kyllä raivarin kun selviää, että mokomat ovat kumpikin valehdelleet hänelle, mutta kaipa se sen jossakin vaiheessa ymmärtää.)

Minusta oli ihanaa, että vaikka Carol haluaisi miten olla yksin ja rauhassa, Daryl ei kuulu siihen joukkoon jolle hän sanoo että mene pois. Jälleennäkeminen oli niin tunteikas ja herttainen. Vaikka siinä ei olisikaan romantiikkaa mukana, on kiistatonta miten rakkaita kumpikin toisilleen ovat. Ja Daryl näkee miten hauras Carol siinä edelleen on ja miten kovasti hän tarvitsee edes hetken sitä rauhallista aikaa itselleen toipuakseen, ettei hän tahdo murtaa sitä; vaikka valehtelu tekeekin kipeää, hän tekee sen Carolin vuoksi. Ja antaa tälle sitä, mitä tämä eniten tarvitsee - kotoisan illan rakkaan ihmisen kanssa kahdestaan, ilman murheita mistään muusta. <3 Ja sitten itse käy läpi tunteitaan tiikerin seurassa. Shiva-kohtauskin oli NIIIIN suloinen! <3 Tiikerikin rakastaa Darylia. Kukapa ei?

Ja se oli vain niin ihanaa, että Daryl vielä kääntyi ja kiiruhti halaamaan Carolia uudestaan lähtiäisiksi. Voi lutuset. Kyllä siinä olisi joku suukkokin sivussa mennyt, mutta jos se nyt on välttämättä pidettävä sisarellisena suhteena niin ei se ole huono tuokaan. Minusta näytti kyllä todellakin siltä, että Carol rakastaa Darylia, mutta tietää, että se ei sitä saa.  :'(  Darylille Carol on rakkaampi kuin kukaan muu, mutta silti ei ehkä kuitenkaan siinä mielessä.

Oli kiva nähdä Tara hymyilevänä ja toiveikkaana, joskin Rosita oli taas yksi mököpylly. Jerry oli taas niin aurinkoinen ja ihana että se on todellakin uusi sivuhahmosuosikkini. Tai no on ollut ensinäkemltä asti. Ihan vastustamaton hymy! :D

Richard oli ärsyttävä ja olin iloinen kun se otti turpiinsa moisen ehdotuksen päätteeksi. :D Tiesin tuon Richardin "Carol houkutuslintuna" -juonikuvion kun luin joskus ennakkoon netistä ja se meni kuin menikin ihan niin, vaikka en ollut varma, oliko se kuitenkin vain jonkun oma arvaus vai oikea totuus.

Lainaus
Joku Team Familyn jäsen kuolee finaalissa, joten... Kaikissa spekulaatioissa lukee, että se olisi Sasha.
Kunpa se olisikin Rosita! En jäisi kaipaamaan. Ja jos joku homopojista lähtee, niin toivottavasti mieluummin se inisevä poikakaveri kuin Aaron. Sasha on kieltämättä vahva ehdokas, mutta toivon ettei se kuitenkaan olisi, nyt kun se on taas löytänyt elämänilonkin.

Mikä minua vähän pelottaa, on se, että Carol kuolisi tai että jotakin ikävää tapahtuisi hänelle - nyt kun hellyttävä jälleennäkeminen on (fanien mieliksi) esitetty ja kaikkea... Carol on oikeastaan nyt se kaikkia taistelijoita yhdistävä tekijä, eikö? Jos Richard toteuttaa typerän ideansa (vaikka vain kostoksi turpasaunasta ellei muuten) eikä Daryl ole paikalla pelastamassa, niin Carol puolustautuu, jää ylivoiman alla vangiksi, Neganin väki kiikuttaa Carolin pomonsa jalkojen juureen, ja arvatkaapa vain, miten kivaa on Neganilla, kun se saa selville, että siinä on paitsi Rickille tärkeä nainen, myös Darylille rakkain ihminen maailmassa...  :o 

Vaihdoehdot: Carol on vankina ja kaikki yhdistävät voimansa pelastaakseen hänet / Carolia kidutetaan ja Negan alistaa sen avulla kaikki valtaansa paitsi Daryl hyökkää kuitenkin pelastamaan sitä, joutuu tapetuksi tai jotain vastaavaa, Carol näkee Darylin kuolevan ja tekee jonkun itsemurhaiskun kun elämä on menettänyt merkityksensä ja pelastaa kaikki muut / tai sitten - toivon toki mieluiten jotain tällaista  ;D - miljoonan liittoutuneen joukko yllätyshyökkää yhteistyössä Neganin tukikohtaan, näkevät Carolin tukalassa tilanteessa, hämäävät nerokkaalla juonella Negania, Carol yllättää ja tekee jonkun badass-liikkeen kesken "olen silkka avuton kotirouva ja makaronilaatikkokin unohtui uuniin, voi ei" -esityksen, ja näin pelastuu Carol, joka saa onnekkaasti valita kolmesta miehestä ellei useammastakin elääkseen onnellisena (mieluusti vielä pitkän) elämänsä loppuun saakka, Negan jää vangiksi ja Rick saa omat kiksinsä kun pääsee vaihteeksi niskan päälle, kaatopaikkaväki saa kaikkea mitä haluaa Neganin varastoista ja muillekin vielä riittää, Neganin onnettomat minionit saavat elää normaalia elämää tavallisten ihmisten kanssa, Michonne ja Rick saavat söpön vauvan, Sasha ja Paul/Jesus löytävät lohdun ja onnen toisistaan, Oceansiden porukan nätti tyttö saa Taran hymyn levenemään vielä nykyisestään, Rosita puhuu tunteistaan Gabrielin kanssa ja oppii ystävälliseksi kanssaihmisilleen, Maggie syrjäyttää typerän Gregoryn ja ryhtyy Hilltopin johtajaksi itse (ja sopivan tilaisuuden tullen löytää uuden ihanan miehen, kun Glennin muisto on säädyllisesti jo hieman hiipunut ja vauvasta kasvanut söpö lapsukainen) ja nuoriso saa kokoontua yhteen teineilemään johonkin mukavaan nuorisotaloon lukemaan sarjiksia ja pelaamaan pleikkaria ja vilkuilemaan toisiaan söpösti... Ja kaikkea sellaista vastaavaa joka hahmolle, jota en nyt vielä maininnut. Joo, kannatan tätä viimeistä vaihtoehtoa. :D Jonka tosin keksin lähestulkoon kokonaan itse, eli ehkä tässä on sitten seuraava ficci-idea, elleivät käsikirjoittajat ole samoilla linjoilla kanssani...  ::)

(Tämä kaikki siis ihan vain omaa arvailuani, joka ei perustu mihinkään, mutta olen jo nyt huomannut että muillekin katsojille on tullut samantapaisia ajatuksia mieleen... Ja moni on kerinnyt kyllästyä vastaan venkoilevaan Caroliin, joka tahtoo lukea kirjaa takkatulen hohteessa omassa kodissaan sillä välin kun muut taistelevat.  :-\ Yhyy. Carol on ihana ja sitä ei saa kiusata. )


Voisin varmaan vieläkin jatkaa, mutta nyt taas on jo myöhä ja nukuttaa. Osallistukaa ihmeessä keskusteluun kaikin voimin, kuka vain kynnelle kykenee. :D
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017 19:57:30 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #75 : 21.02.2017 09:15:04 »
Spoilaa seiskakauden 10. jaksoa!

Mä aattelin Fiorella heti sua, kun Daryl henkeen ja vereen oli valmis puolustamaan Carolia. Se oli niin ihkua. Itse asiassa olin vähän järkyttynyt siitä, miten voimakkaasti se kohtaus muhunkin vaikutti, vaikka olenkin pitkään tykännyt noista kahdesta. Ja sitten se jälleennäkeminen...sulan vieläkin. Hitto, että voikin olla niin pehmo! ;D Mutta se oli lykykäisyydessäänkin niin paljon puhuva.

Mun ajatukset näköjään menee tosi samaa rataa Fiorellan ajatusten kanssa, koska mä mietin kanssa sitä, että Rick kuolee verenmyrkytykseen.  ;D Se johtui siitä, kun siinä puhuttiin mädäntyneistä tölkeistä niin mietin, että antibiootitkin on varmaan vanhentuneet kohta tai niitä ei enää löydy, joten looginen seuraus, että Rick lopulta kuolee verenmyrkytykseen eikä se tule sille pöljälle ollenkaan edes mieleen.  ;D Onneksi on Michonne. No mä tykkään tärähtäneeltä vaikuttavasta Rickistä. Sitä ei voi katsoa vakavana. ;D

Olen vakuuttunut, että Aaron tai Eric kuolee. Ihan senkin vuoksi, että sarjoissa ei voi olla onnellisia, hengissä selviäviä homopareja. Siis muissa sarjoissa kuin komedioissa. Homoille käy aina huonosti. Jos ne haluaisi poiketa kaavasta, jompikumpi noista ei kuolisi, mutta en usko siihen. Aina homot tapetaan. Muissa kuin komedioissa. ;D Jesus ja Aaron voisi kyllä olla ihan hottispari, jos sille tielle lähdetään, mutta vihjausten perusteella Aaron on se, joka kuolee. Ei voi saada turpiinsa kolmasti kuolematta tai jotain.  ;D



Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #76 : 21.02.2017 11:12:48 »
Spoilaa seiskakauden 10. jaksoa!


Spoiler: näytä
Oon samoilla linjoilla siinä, että jakso oli vaihteeksi ihanan söpö ja hyväntuulinen - unohtamatta sitä, miten raivostuin, kun se Pelastaja otti Morganin kepin. Törkimys.

Caryl-kohtaus oli ihan yhtä koskettava kuin odotin, meinasin sulaa siihen paikalleni ja tuli siinä muutama kyynelkin tirautettua. Musta ne on aina olleet jotenkin kauheen söpöjä, vaikkei romanttisessa mielessä ehkä, mutta silti. Darylin valehtelu oli selkeästi niin suojeleva teko, että sillekin tuli vähän itkettyä (jopas, mähän itken nyt kaikelle :D). Puhumattakaan kohtauksesta Shivan kanssa! Se oli aivan ihana! Talking Deadissa jakson jälkeen Chris Hardwick vitsaili jutulla, joka tuli myös mun mieleen: mitä jos Daryl vain yhtäkkiä häviäisi, kuuluisi hirveä rouskis eikä kukaan enää puhuisi asiasta? Shiva, ei saa syödä viattomia ihmisiä! :D

Rick väärine kinttuineen on musta jotenkin ihan hirveän koominen. En pysty katsomaan sen juoksemista suoralla naamalla. Hyi että se kohtaus sen Winslow'n kanssa oli ihan hirveä, jotain sanktioita siitä kädestä on pakko tulla. Tosin luin Kirkmanin sanoneen, että Rickin käden menetys hidastaisi toimintaa ja maksaisi paljon, Rick kun on mukana useissa toimintakohtauksissa. Ja tappaisiko ne päähenkilön nyt jo? Verenmyrkytyskään ei tosin ole mikään pikkuinen juttu, että katsoo nyt mihin Rick tästä menee. Se kissapatsas-juttu oli ihana, Michonnen ilme oli aika kultainen <3

Tulen jotenkin hirveen surulliseksi ajatuksesta, että Aaron kuolisi. Mieluummin näkisin Rositan päättävän päivänsä kuin Aaronin, se on niin muru. Voisivat olla kyllä aika omalaatuinen pari Jesusin kanssa, hän kun nyt ilmeisesti on homo myös tv-sarjassa, mikä on aika kivaa koska tykkään tän sarjan hahmokaartin kirjavuudesta.

Mä en tiedä miksi, mutta tää uusi Gabriel jotenkin... Ottaa mua päähän :D Tai en mä tiedä onko se lintu vai kala.
Mitähän muuta mun vielä piti sanoa? Ainiin, Morgan! Tykkään ja paljon, ihana miten hän tulee hyvin toimeen Benjaminin kanssa. Ja Jerry nyt on aika kultainen, haha :D

Rakastan Fiorella tuota sun juonikuviokyhäelmää! Katsotaan, mitä käsikirjoittajat päättävät meille tuoda ;)

Ensi viikon jaksossa ilmeisesti ei juurikaan nähdä muita kuin Pelastajia ja Eugene. Sinällään vähän meh, kun en kauheasti Dwightia fanita ja sen naama lähinnä vain raivostuttaa mua. Negan on ihan kiva nähdä taas vaihteeksi. Haluaisin jo vain saada tietää joko Jesus ja Sasha pääsivät Hilltopiin ja kun Daryl menee sinne. Oivoi.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2017 16:46:59 kirjoittanut Clearwater »
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 893
  • ava © Ingrid
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #77 : 21.02.2017 14:38:33 »
Spoilaa seiskakautta!

Olen ihan järkyttynyt, kun Daryl on alkanut pitkästä aikaa puhumaan ja toimimaan. :'D Se on kuitenkin ollut jo aika pitkään vaan taustalla ja syrjässä, eikä sille ole kehitelty mitään omia juonikuvioita, vaan se on vain peesaillut Rickiä ja sopeutunut kulloiseenkin tilanteeseen. Mäkin pidin tosi paljon Carolin ja Darylin kohtaamisesta. Pidän niiden suhteesta juuri tuollaisena, enkä toivo, että sitä sudetta mennään sotkemaan millään romantiikalla. Mua hieman ehkä ärsytti se, kun Daryl valehteli Carolille, mut hän tahtoi varmaan vaan suojella Carolia. En vaan voi olla ajattelematta, että Carol saa kuitenkin jostain tietää ennemmin tai myöhemmin, mitä on tapahtunut, koska harvoinhan tällaisissa sarjoissa mikään pysyy salassa. Hirvittää ajatellakin, mitä sitten tapahtuu. :/

En ole lukenut mitään spoilereita, miten kausi tulee päättymään, mutta jos joku kerran tulee kuolemaan, niin mäkin toivon, ettei se olisi ainakaan Aaron. Muakin kyrsii tv-sarjoissa se, miten homot pidetään aina sivuhahmoina ja niille kirjoitetaan monesti tosi traagiset kohtalot. -__- En haluaisi kylläkään Sashankaan kuolevan. Rosita voisi mun puolesta kuolla, koska se on ollut tosi ärsyttävä Abrahamin kuoleman jälkeen. Mutta mäkin vähän epäilen, että joku kiva tapetaan kuitenkin ja Aaron on ollut aika paljon esillä tällä kaudella, joten hän voi olla mahdollisesti se joka pääsee hengestään.

Musta se piikkizombi oli aikas pähee. :'D Muutenkin tykkään, kun joka jaksossa on vähän jotain zombien lahtaamista ja toi Rickin taistelu sen piikkiörmelön kanssa oli melkein kuin joku pomotaistelu jossain pelissä. Kyllä ihmettelen, jos Rick ei saa mitään verenmyrkytystä sen piikin takia, joka lävisti sen käden.


Musta on jotenkin koomista verrata tätä tv-sarjaa The Walking Dead -peleihin, jotka jollain tasolla tuntuu olevan jonkin verran realistisempia ja olen huomannut, että niihin TWD-pelien hahmoihinkin olen kiintynyt enemmän kuin tv-sarjan ja peleissä tapahtuneet kuolemat on oikeasti itkettäneet mua, toisin kuin tv-sarjassa, jossa en muista itkeneeni varmaan kenenkään kuolemalle (Glennin ja Bethin kuolemille taisi tulla vähän itkettyä, mutta ei noin muuten). Hassua silleen huomata, että Telltale gamesin pelit on mielestäni onnistuneempia kuin tää tv-sarja, vaikka molemmissa onkin periaattessa eri hahmot ja kuviot. Tää tv-sarja on tuntunut paikoitellen polkevan paikallaan, välillä on eksytty ihme sivuraiteille ja kun hahmoja on niin paljon, niin välillä saa odottaa pitkänkin aikaa ennen kuin palataan taas jonkun tietyn hahmon näkökulmaan. Toisaalta pelit tapahtuu pääosin vain pelattavan hahmon näkökulmasta, mutta sivuhahmotkin on pääosin onnistuneita ja pelit on juonellisesti täynnä yllätyksiä, jo senkin puolesta, kun itse pystyy valinnoillaan vaikuttamaan jonkin verran siihen, ketkä kuolee tai jää henkiin. Mut joo, en tuon enempää nyt viitsi offata. :'D Olis kiva kuulla, jos joku muukin tietää tv-sarjan lisäksi jotain niistä Telltame Gamesin TWD-peleistä.

Eipä mulla oikein mitään asiaa nyt ollut näistä uusista jaksoista. Ihan mukavia jaksoja olleet nuo kaksi tuoreinta, joskin mua ärsyttää, kun juoni laahaa vähän sen takia, kun Ezekieliä pitää nyt kauheasti vakuutella hyökkäämään Rickin ja muiden kanssa Pelastajia vastaan ja kun pitää keräillä nyt kamaa sille porukalle, joka suostui auttamaan Rickiä ja muita. Ja varmaan tässä kauden vikalla osiolla vaan valmistaudutaan siihen hyökkäykseen. Tuntuu vähän sellaiselta tarinan pitkittämiseltä. Joskin mun on vaikea uskoa, että Rick ja kumppanit onnistuisi yllättämään Neganin. Jotenkin mulla on nyt sellainen kutina, että Negan ehkä osaisi odottaa sitä hyökkäystä, koska ei se mikään tyhmä äijä ole.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2017 14:47:44 kirjoittanut Kosmik »

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #78 : 21.02.2017 22:30:49 »
SPOILAA 7. kautta ja uusinta jaksoa erityisesti.

Spoiler: näytä
Ai niin, Morganin keppiä jäi minunkin ikävä, kun sen mainitsitte. Mokomat ilkimykset. Mutta kepin menetys ei selvästikään vielä riittänyt vakuuttamaan Morgania hyökkäyksestä, että saisi sen takaisin. ;)

Lainaus
Puhumattakaan kohtauksesta Shivan kanssa! Se oli aivan ihana! Talking Deadissa jakson jälkeen Chris Hardwick vitsaili jutulla, joka tuli myös mun mieleen: mitä jos Daryl vain yhtäkkiä häviäisi, kuuluisi hirveä rouskis eikä kukaan enää puhuisi asiasta? Shiva, ei saa syödä viattomia ihmisiä! :D
Oi ei, mikä draama tästä seuraisikaan. xD

Siitä Rickin ottamasta kissapatsaasta oli jossakin hauska kuvakin, kun Michonne oli aikaisemman kissapatsaansa kanssa siinä.

Lainaus
...jos joku kerran tulee kuolemaan, niin mäkin toivon, ettei se olisi ainakaan Aaron. Muakin kyrsii tv-sarjoissa se, miten homot pidetään aina sivuhahmoina ja niille kirjoitetaan monesti tosi traagiset kohtalot. -__- En haluaisi kylläkään Sashankaan kuolevan. Rosita voisi mun puolesta kuolla, koska se on ollut tosi ärsyttävä Abrahamin kuoleman jälkeen. Mutta mäkin vähän epäilen, että joku kiva tapetaan kuitenkin ja Aaron on ollut aika paljon esillä tällä kaudella, joten hän voi olla mahdollisesti se joka pääsee hengestään.
Minusta TWD:ssa on ollut enemmän avoimesti homoja ja lesboja kuin suunnilleen missään muussa sarjassa. Kuolevat ne tässä näköjään kaikki kuitenkin, suuntauksesta riippumatta, mutta jos ajatellaan että onhan noita heteroitakin kuollut vähintään samassa suhteessa. ;) Silti tahtoisin, että Aaron säästyisi mieluummin. Minustakin se on kiva, vaikka poikaystävänsä (Eric?) ei niin mieleeni olekaan.

Nuo verenmyrkytykset ym ovat ihan aiheellinen huoli tässä vaiheessa. Sen lisäksi, että lääkkeet menevät vanhaksi, bensa kuluu eikä sitä tule lisää, ja todennäköisesti bensakin vanhentuu ajan kanssa. Jos koko ajan ajelee kauemmaksi etsimään polttoainetta, voi olla että sieltä pitääkin joku kerta kävellä takaisin...  ::) Lisäksi on outoa, että ovat niin paljon kuiva- ja purkkiruoan varassa, koska sekin on rajallinen asia, ja pitäisi koko ajan panostaa ahkerasti niin viljelyyn kuin karjankasvatukseenkin, että olisi mitään realistisia mahdollisuuksia jatkaa elämää pidemmällä tähtäimellä. Toisin sanoen selviytymisen pitäisi käydä vuosi vuodelta vaikeammaksi kun sekä elintarvikkeet että muut tarvikkeet vähenevät, vaatteet loppuvat kaupoista ja mätänevät zombien päälle (olisi kannattanut riisua mahdollisimman paljon kulkijoita varhaisessa vaiheessa niin olisi saanut uutta vaatetta!) joten kohta siellä on lauma alastomia selviytyjiä, kun sopivaa vaatetta ei enää löydykään ja kyllähän alusvaatteet sun muutkin kuluvat puhki käytössä, varsinkin kun tuohon tapaan rymyävät.

Lainaus
Eipä mulla oikein mitään asiaa nyt ollut näistä uusista jaksoista. Ihan mukavia jaksoja olleet nuo kaksi tuoreinta, joskin mua ärsyttää, kun juoni laahaa vähän sen takia, kun Ezekieliä pitää nyt kauheasti vakuutella hyökkäämään Rickin ja muiden kanssa Pelastajia vastaan ja kun pitää keräillä nyt kamaa sille porukalle, joka suostui auttamaan Rickiä ja muita. Ja varmaan tässä kauden vikalla osiolla vaan valmistaudutaan siihen hyökkäykseen.

Minä edelleen pahoin pelkään, että nimenomaan Carol on se trigger, joka pistää Ezekielinkin liikkeelle. Kun vihollinen iskee silmänsä kuninkaan lemmittyyn, siitä seuraa aina sota. ;) Ja Morgan ei jää sivuun hänkään, Darylista nyt puhumattakaan.

Pitkittäminen on vähän rasittavaa, mutta outoa sekin toisaalta olisi, jos sinällään rauhassa elellyt Ezekiel yhtäkkiä päättäisi että joo, onhan tämä vähän tylsää, ruvetaan ihan vaikka huvin vuoksi vähän sotimaan... ;) Ja melko varmasti tosiaan sota alkaa vasta ensi kaudella, ja tämä kevät keräillään joukkoa kasaan ja motivoidutaan pikkuhiljaa kostoiskuun ja valloitukseen.

Noista peleistä tiedän mutten ole ikinä pelannut tai nähnyt. Tahtoisin nähdä kylläkin sen uuden pelin (ei siis twd vaan joku muu peli), jonka hahmona on käytetty Norman Reedusia.  ;D Se oli niin söpö niissä promokuvissa, joissa piteli keskosvauvaa alastonta rintaansa vasten ja itki.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017 19:58:42 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: The Walking Dead (tv-sarja)
« Vastaus #79 : 24.02.2017 09:25:28 »
Kosmik, mä ostin jokunen vuosi sitten Walking Dead -pelin, mutta en muista enää, minkä version, kun lainasin sen veljelleni ja se on vieläkin sillä, mutta olen samaa mieltä. Itse sarja ei ole aiheuttanut mulle lähellekään samanlaisia tunteita kuin peli. En ole kiintynyt oikeastaan ollenkaan sarjan hahmoihin. Vaikka ihkutankin Darylia niin en mä taitaisi itkeä senkään perään. Jotenkin homma pysyy mun henkilökohtaisista tunteista etäällä. Peli sen sijaan oli niin kauhean tunteisiin käyvä, etten uskaltaisi enää sellaista peliä ostaa. :o :o

//Olin just silloin manaillut, että kun pelit ei käy tunteisiin ja sitten löysin pelin, joka oli aivan liian rankka. Luultavasti en Walking Deadia edes seuraisi, jos se olisi yhtä rankka. Mä tykkään nykyisestä tilanteesta, että ajoittaiset kohtaukset vetoaa tunteisiin, mutta muuten ei ole syvää kiintymystä hahmoihin.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2017 09:29:48 kirjoittanut Karvalakkirakastaja »