Kirjoittaja Aihe: Shirley Simson (K-11, romanssi, huumori, H/D) - 13. luku 21.8.2023  (Luettu 27926 kertaa)

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Shirley Simson (7. luku 13.7)
« Vastaus #40 : 13.07.2008 20:52:00 »
Jälleen kerran ihana  ::)
sori kun ei tuu nyt mitään rakentavaa ajattelin vaan ilmoittaa että nyt olen lukenut ja jatkoa odotellaan
 ;D
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
Vs: Shirley Simson (7. luku 13.7)
« Vastaus #41 : 16.07.2008 13:16:28 »
jipii, komppaan vähäsen merriadoccia! , hoodeetä hoodeetä<3
Tuo hermionen kysely homma oli kiva juttu, kerrankin tykkään hermionesta!
Noni, jatkoa nopsaa. (ja lissää hoodeetä!) :D
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.

coward

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Shirley Simson (7. luku 13.7)
« Vastaus #42 : 25.07.2008 22:45:08 »
namnnn. <3 n_n
pidin, pidin todella paljon. (: nyt odottelen vaan sitä jatkoa. parani loppua kohden todella paljon. (:

kiitos kiitos ja laitappa sitä jatkoa pikaisesti. (:
H/D <3

Geena

  • Vieras
Vs: Shirley Simson (7. luku 13.7)
« Vastaus #43 : 30.07.2008 10:49:02 »
Ihana<3 Mielenkiintoista, Draco tyttönä..
Jatkoa pian!

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Vs: Shirley Simson (7. luku 13.7)
« Vastaus #44 : 07.09.2008 19:19:46 »
Oh! Ihana idea!

Jotain erillaista. Ja mielenkiintoista. Myönnän pitäväni tästä hyvinkin paljon ja ilmoitan että odottelen jatkoa innoissani.

Rakentava lähti katselemaan Egyptiin pyramidejä, eikä se oli suostunut palaamaan, anteeksi (;

Siiseli

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Shirley Simson (7. luku 13.7)
« Vastaus #45 : 05.10.2008 08:26:14 »
Ihana luku jälleen kerran. Odotan seuraavaa lukua jo innolla, vaikka vasta luin tämän. ::)
Draco on kyllä aika hassu, kun se keksi sen että toiset pystyy koskettamaan sitä itseänsä.. no ei siinä kumminkaan niin käynyt.
Tää on vaan niin kiva ficci ja justiin se että kuvailua on tarpeeksi ei liikaa on kiva että saa päättää myös itse millaiset maisemat ja kaikki tässä on.. näen taas päässäni näitä.. oon vähän kummallinen, mutta joo en tiiä onko tässä nyt kamalaski järkevää kommenttia, mutta silti ;D


KiiToS


Luihu

// oho olinkin jo kommentoinut ja lukenut... en vaan muistanut.. kertaus on opintojen äiti ;D
missä jatko?
« Viimeksi muokattu: 05.10.2008 08:28:09 kirjoittanut Luihuinen_89 »
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Shirley Simson (8. luku 5.10)
« Vastaus #46 : 05.10.2008 19:32:21 »
Minttushka: Thih, kiva, että pidit. Ole hyvä vaan omistuksesta!

Luihuinen_89: No, ainakin muistat mitä tässä tapahtuu, kun luvun olet kahdesti lukenut.... Olen pahoillani viivästyksestä, kiitokset kommentistasi.

Merriadoc: Kiitos kehuista ja pakotuksesta. Hmm, mä en tajua, mä en ite löydä H/D:tä kunnolla, mutta muut löytää... Alitajunta, my saviour.

enas: Hermione är bra! Nice you liked ja tässä jatkoa (anteeksi, sekotan ain kieliä ::))

coward: Juu, tää aina toisinaan paranee... :D Kiitos, ja jatkoa viimein

Geena: Pakkomielle siihen... :D

Siiseli: :D Kiitos, erilaista ja mielenkiintoista on hyvä palaute. Toivottavasti sillä on hyvä matka!

A/N: Olen pahoillani viivästyksestä. En vain ole ollut innokkaalla tuulella kirjoittamaan mitään vähänkään onnellista. Olen kirjoittanut lähinnä angstia ja horroria ja mielenvirtausta enkä edes ole kunnolla saanut tätä ajateltua, vaikka aina toisinaan olen tätäkin vähitellen jatkanut. Heti, kun angstituuleni katoaa, kirjoitan tätä enemmän (vaikka saatankin toisinaan pistää Jelenan edelle, sillä se kuitenkin on ennen tätä aloitettu).
Älkää ihmetelkö tiettyjä sulkuja tai lauseita, minuun lukeminen vaikuttaa muokaten kirjoitustyyliäni ja tällä hetkellä sattuu minulla olemaan kesken Douglas Adamsin viisiosaisen trilogian kolmas osa (eli siis toinen jatko-osa kirjalle Linnunradan käsikirja liftareille). Ja se todella muokkaa...
Ai juu, olkaa kilttejä ja kertokaa epäjohdonmukaisuuksista. Kirjoitin tähän vahingossa kerran koetti päätään, kun piti lukea pudisti päätään, joten en ihmettele niiden esiintymistä.
Juu, on taas vaihteeks lyhyt... Wää!

8. luku: Sinä vaikutat siltä, että pakahdut uteliaisuudesta

Pari tuntia myöhemmin Draco käveli Harryn vieressä kohti tyrmiä ja liemien luokkaa. Hermione ja Ron kulkivat heidän edellään toisiinsa liimautuneina, Pansy ja Blaise taas tulivat heidän takanaan. Harry oli sanonut Dracolle, että jälkimmäinen kaksikko oli suostunut Harryn ehdotukseen, eli Draco saisi istua Blaisen vieressä ja Harry Pansyn. Osittain Draco oli tyytyväinen järjestelyyn, mutta hän epäili, että Harry aikoi keskustella Pansyn kanssa jostakin häntä koskevasta. Hän toivoi, että Harry olisi vihjannut puheenaiheesta keskustellessaan Pansyn ja Blaisen kanssa, koska siten hänen olisi helpompi päätellä, mistä kaksikko keskustelisi, eikä vain tyytyä miettimään kauhuissaan: mitä Pansy minusta nyt kertoo?

Luokassa Draco katsoi kauhulla Harrya ja Pansya Blaisen koettaessa rauhoitella häntä. "Harry tahtoo tietää vain, millainen sinä olet ihmisenä ja millä kaikin tavoin voisimme sinua auttaa. Hän tahtoo auttaa sinua, ei tuhota sinua keräämällä likaisia juttuja tietoonsa."

Draco irvisti. "Pitikö tuon muka sitten auttaa?"

Blaise kohautti olkiaan. "Minä olen luihuinen, eikö minun pidä olla hieman luihu ja ilkeä ajoittain? Sitä paitsi, näin voin edes osittain kostaa sitä, mitä aikaansait unohtamalla antaa sen kirjeen."

Draco mutisi anteeksipyytävällä äänensävyllä jonkinlaisen vastauksen saaden Blaisen vilkaisemaan itseään pahoittelevasti. "Draco, en minä tarkoittanut, että olisin ikuisesti vihainen, me vain olimme Pansyn kanssa äärettömän huolissamme sinusta ja suoritimme jonkinlaisia kyselyitä ihmisiltä. Tahdoimme tietää mitä he arvelivat. Ja viimeisenä turvauduimme Potteriin, joka oli yllättävän ymmärtäväinen ja ystävällinen. Mikset sinä ollut kertonut edes hänelle tai Grangerille totuutta?"

Draco mietti hetken. "Minä olin kyllä jo päättänyt kertoa, kun tiesin, etten itse onnistuisi tätä selvittämään, mutta jotenkin tuntui vain hankalalta uskoutua jollekulle, jonka tiesin inhoavan minua. Enkä voinut tietää oliko hän mukava Shirleylle vain vai olisiko hän aiemmin jo ymmärtänyt minua vai vain epäillyt, että koetan selvittää hänen salaisuuksiaan."

Blaise nyökkäsi ymmärtävästi. "Mutta nyt sinä tiedät, mitä hän ajatteli. Kyllä hän olisi sinua uskonut. Eikö se muka lainkaan selvinnyt hänen käytöksestään?"

Draco kohautti olkiaan ja huomasi Kalkaroksen kävelevän heitä kohti. "Herra Zabini ja neiti Simson. Ettekö te ymmärrä, että teidän pitäisi työskennellä eikä vain keskustella? Ohje on taululla." Lopetettuaan professori lähti kohti Harrya ja Pansya ja Draco huomasi kaksikon tekevän lientään keskustellen samalla hiljaisesti. Kalkaros ei näyttänyt välittävän keskustelusta, vaan kehui lientä nopeasti, kuin Harryn kehuminen olisi tuottanut sisäistä tuskaa (ja jos kukaan olisi nähnyt Kalkaroksen mieleen, olisivat he tienneet, että se tuottikin, sillä Harry muistutti etäisesti todella paljon Kalkaroksen rakastettua, joka oli tylysti vain hylännyt Kalkaroksen).

Draco ei kuitenkaan välittänyt vaan luki taululla olevan ohjeen. "...kolme ripausta lohikäärmeen kyyneliä." Hän pudisti päätään epäuskoisena. "Mistä Kalkaros on saanut lohikäärmeen kyyneliä?" hän mietti ja Blaise vain pudisti päätään. "Viimeksi ne olivat loppu ja hän valitti, ettei kukaan suostu myymään hänelle. No, haetaanpa tarvikkeet."

Blaise nyökkäsi ja nousi hakemaan tarvikkeet, sillä hänellä ja Dracolla oli aina ollut sopimus, että Draco teki suurimman osan työstä (koska hän osasi) ja Blaise haki tarvikkeet ja avitti Dracoa (koska ei ollut niin hyvä liemissä).


Muutamien epäonnistuneiden lienten ja monien onnistuneiden jälkeen Kalkaros oli päästänyt luokan ajoissa pihalle (haukuttuaan ensin Harrya ja kehuttuaan Dracoa). Keskimäärin Kalkaros oli vaikuttanut olevan hyvällä tuulella, sillä hän oli hymyillen käskenyt luokan ulos ja Draco epäili miehen ottaneen himoja hillitsevää lientä jonkin toisen liemen kanssa sekaisin. Kalkaros ei näet ollut kuolannut poikaa laisinkaan.

Draco huomasi Pansyn juoksevan Blaisen luo heti, kun se oli mahdollista ja meinasi itse mennä kyselemään tytöltä mitä Harry oli kysellyt, mutta päätyi siihen, että koittaisi ensin udella Harrylta, josko tämä vaikka itse vaivautuisi vastaamaan hänelle. Niinpä hän ensimmäisen mahdollisuuden tullen liittyikin pelkän Harryn seuraan.

"Hei Harry", hän aloitti miettien, miten muotoilisi kysymyksensä siitä, mitä Harry oli udellut Pansylta.

Harry nyökkäsi huomion merkiksi. "Sinä vaikutat siltä, että pakahdut uteliaisuudesta", hän totesi kuivasti. "Tahdot varmaankin tietää, mitä kyselin Pansylta ja mitä sain sinusta selville."

Draco vain nyökkäsi tietäen, että oli ollut melko ilmiselvää (Harryllekin) mitä hän tahtoisi tietää. "Kerrotko vai joudunko elämään epätietoisuudessa koko loppuelämäni ja ehkä kuolemaan jännityksen tähden?" hän siis kysyi päästäen draamakuningattaren itsessään esiin.

Harry huokaisi. "Kerron pääasiat kun syömme, käykö? Kai jaksat odottaa..." hän katsoi kelloa, "...seuraavan tunnin ajan?"

Draco nyökkäsi pettyneenä ja istuutui taikahistorian tunnilla Harryn viereen koko ajan kirjoittaen vihkoonsa kysymyksiä, jotka aikoi esittää Harrylle tämän koettaessa pysyä hereillä. Draco kirjoitti myös jonkin verran muistiinpanoja, mutta koska hän odotti jännityksellä ruokailua, ei Binnsin opetuksen seuraaminen onnistunut niin helposti.

Tunnin loppuessa Draco kiiruhtikin Harrya vetäen ruokalaan tietäen, että toinen ei suostuisi matkallakaan mitään sanomaan. Sitä paitsi Harryn kasvoilla näytti olevan hieman ärtynyt ilme eikä Draco edes viitsinyt udella mitään, mikä voisi lisätä toisen ärtymystä. Toisaalta Draco pelkäsi ärtymyksen merkitsevän sitä, että Pansy oli kertonut hänestä jotakin, joka oli saanut Harryn ärtymään ja toisaalta hän epäili sen saattavan merkitä sitä, ettei tyttö ollut kertonut Harrylle mitään. Kuitenkin avatessaan suuren salin ovet ensimmäinen vaihtoehto tuotti Dracolle enemmän kammoa kuin toinen ja hän alkoi todella uskoa sen olevan se, mitä todellisuudessa oli tapahtunut ja istuessaan alas Draco oli enemmän ärtynyt kuin Harry ja hyvin kauhuissaan.

Harry huokaisi istuttuaan alas ja juotuaan lasillisen kurpitsamehua. "Minä kerron sinulle, Shirley - Draco, että sinun ei tarvitse olla huolissasi. Parkinson vain kertoi asioita, joita olinkin jo arvaillut, kuten sen, ettet sinä oikeasti tahdo kuolonsyöjäksi ja muuta. Omituisinta oli ehkä syy miksi tappelet kanssani. Hän väittää, että koetat vain härnätä minua, pitää minut ja muut kaukana teistä kolmesta. Niin, että vanhempasi sentään saisivat olla turvassa. Ja Parkinson kertoi sinun huolehtivan heistä ja aikovan jossain vaiheessa keskustella minulle." Harry katsoi Dracoa tarkasti. "En siltikään ymmärrä, mikset voinut vain tulla meidän puheillemme tai vaikka Hermionen - hän on aina valmis ja halukas auttamaan kaikkia - vaan sinun piti vain pitkittää ja pitkittää asian puheeksi ottamista. Olen tavallaan tyytyväinen, että muutuit tytöksi. Ainakin sait kerrottua ja te kaikki saatte apua. Parkinson lupasi kertoa muillekin luihuisille, että autan heitä kyllä."

Draco pysyi hetken hiljaa tietäen Harryn tahtovan kuulla jonkin syyn käyttäytymiselleen. "Minä uskoin, että sinä torjuisit meidät etkä uskoisi meidän todella tahtovan tulla puolellesi. Että sinä uskoisit meidän yrittävän vain tehdä jotakin sisältä käsin sen jälkeen. Sen tähden en koskaan puhunut sinulle."

Harry nyökkäsi. ”Voi olla, että olisi mennyt jonkin aikaa ennen kuin olisin uskonut sinua, mutta olisin minä lopulta uskonut. Menneisyytemme tähden sinun pitäisi kyllä sanoa sen olevan aivan ymmärrettävää. Koska olisitko sinä uskonut minua jos olisin vain joskus tullut ehdottamaan rauhaa ja maininnut samalla, että todellisuudessa saattaisin kuulua luihuiseen?”

Draco tuijotti Harrya intensiivisesti uskomatta kuulemaansa. Harry ei voinut olla purskahtamatta nauruun nähdessään toisen ilmeen. ”Sinä... mitä?”

”Siis voisin olla luihuinen, mutta sinun käytöksesi tähden minusta tuli rohkelikko.”

Draco jatkoi toisen tuijottamista mutta Harry alkoi rentoutua. ”Annapa kun kerron sinulle siitä päivästä kun tuvat valittiin”, hän aloitti ja jutteli Dracon kanssa pitkän aikaa (ja meinasi sen tähden myöhästyä tunneiltaan).

**

Draco ei muilla päivän tunneilla enää jaksanut keskittyä Harryn kanssa käymänsä keskustelun jälkeen. Paljastus siitä, että Harry olisi saattanut ilman häntä olla luihuinen oli yllättänyt hänet täysin. Hän ymmärsi jossain vaiheessa, että Harry oli käyttänyt tuota keskustelun aloitusta vain keinona päästä selville hänen elämästään - ja onnistunutkin siinä. Draco oli kertonut kaikenlaista ja luvannut jatkaa keskustelua illemmalla, tuntien päätyttyä. Hän ei tiennyt olisiko asioista mitään apua hänen itsensä ennalleen muuttamisesta, mutta sillä hetkellä häntä ei oikeastaan haitannutkaan. Hän piti Harryn kanssa keskustelemisesta ja oli tyytyväinen tämänkin osoittaessa olevansa aivan tyytyväinen häneen keskusteluseuranaan.

Draco hakeutui oleskeluhuoneeseen miettien yhä näitä asioita ja etsi Harrya katseellaan. Löytäessään tämän hän käveli takkaa vastapäätä olevalle sohvalle, jolla Harry istui.

”Jatkaisimmeko keskeytynyttä keskusteluamme?”

Harry säpsähti. ”Eh, voisitko mitenkään auttaa minua nyt niissä liemien tehtävissä?” hän kysyi.

Draco mietti hetken mitä Harry tarkoitti kunnes muisti viikonloppuisen lupauksensa. ”Tottahan toki”, hän vastasi istuen alas. Harry siirsi edessään olleet kirjat sivuun ja otti esiin lienten kirjan. ”Mitä sinä äsken teit?”

”PVS:n läksyjä. Sitä esitelmääni aiheella Pimeyden voimat suuremman hyvän eduksi.”

Draco älähti. “Ei ole totta, olen unohtanut koko esitelmän!”

“Eikö sinulla ollut aiheena Muodonmuutokset ja pimeyden voimat? Jos, niin voisin kyllä auttaa sinua - jos siis tahdot ja ensin viitsisit auttaa minua lienten esseen kanssa”, Harry ehdotti.

Draco nyökkäsi hyväksyvästi vaikka mielessään hieman harmittelikin sitä, että keskustelun mahdollisuus oli siirtynyt jonkin verran myöhemmäksi, kenties vasta seuraavalle päivälle. Hän katsoi Harrya kysyvästi ja tämä selittikin mitä ei ymmärtänyt. Dracon kuullessa kaiken hän kysyi: “Miten sinä olet koskaan pärjännyt tunneilla?”

Harry virnisti: “Hermionen avulla.”

**

Yhdeltätoista Draco huokaisi helpotuksesta Harryn viimein saadessa kirjoitettua viimeisenkin lauseen pergamentille. “Aiotko mennä jo nukkumaan vai voisimmeko me jatkaa sitä keskustelua nyt?”

Harry kääntyi Dracoa kohti. “Okei, kyllä se käy. Mihin me jäimmekään lounaalla?”

“Siihen kuinka kerroin isäni tavasta kohdella kotitonttuja julmasti ja kuinka hän yritti saada minutkin siihen.”

“Hmm, aivan. Älä vain koskaan mainitse Hermionelle tuosta. Älä varsinkaan, jos itse tottelit isääsi - tottelitko muuten?” Harry sanoi uteliaana.

Draco kohautti olkiaan. “Pakkohan minun oli, ties mitä hän olisi tehnyt, jos en olisi totellut.”

Harry nyökkäsi ymmärtäen. “Olen käsittänyt, ettei hän ole mukavimpia ihmisiä, jonka kanssa elää.”

“No, en tiedä. Siis, kyllä hän osaa olla erittäin jääräpäinen ja todella ärsyttävä, mutta hän on isäni. Kyllä hänen kanssaan voi elää ja hän osaa olla sivistynytkin. Sitä paitsi, hän on viimein tajunnut, ettei kuolonsyöjän elämässä ole mitään väliä ja on valmis liittymään valon puolelle, kunhan vain on varmaa, että häntä, äitiä ja minua vahditaan.” Draco katsoi mietteliäänä eteensä. “Millaista sinun elämäsi oli nuorena? Kohtelivatko sukulaisesi sinua kuin kuningasta?”

Harry hymähti. “Kyllä varmasti, yhtä paljon kuin sinua on kidutettu päivittäin fyysisesti.”

“Oletan tuon olleen sarkasmia”, Draco sanoi tyytymättömänä. “Mikä muka sinun elämässäsi on ollut niin pahaa?”

“Asuin kymmenisen vuotta komerossa. Sitä ennenhän asuin tietysti jonkin aikaa vanhempieni kanssa, mutta yllättäen heidät murhattiin. Dumbledore teki päätöksen, että muuttaisin tätini luo Surreyyn. Siellä tätini ja setäni eivät kovinkaan pitäneet siitä, että saivat äitini lapsen luokseen. Olin heidän mielestään omituinen ja epänormaali. Niinpä asuin komerossa ja tein suuren osan kotitöistä sekä olin serkkuni nyrkkeilysäkki. Yksitoistavuotiaana sain oman huoneen, kun Hagrid kävi ilmoittamassa, että olen päässyt Tylypahkaan. Huone oli vierashuone ja entinen varasto, mutta parempi kuin aiempi. Teen kotityöt yhä kesäisin enkä oikeastaan koskaan saa näyttäytyä vieraille.”

Draco tuijotti Harrya epäuskoisena. “Koko kansakunnan pelastajaa kohdeltiin noin huonosti?”

“Mm, minua kohdeltiin samoin, kuin te kohtelisitte ehkä kotitonttuja.”

“Tiesikö tätisi edes mitä olet hänen hyväkseen jo tehnyt?”

“Ehkä, en tosin usko, että hän olisi tahtonutkaan kuulla. Hän kertoi minulle vanhempieni kuolleen auto-onnettomuudessa ja vasta Hagridilta kuulin totuuden.” Harry hiljeni ja Draconkin täytyi jonkin aikaa pohtia kuulemaansa.

“Kuinka sinä kestät asua heidän luonaan?”

“Minun on pakko. Talo suojaa minua. Mutta lopetetaan näin masentavista asioista keskustelu, eikö?”

Draco myöntyi käsittäessään, että Harrya ei oikeasti kiinnostanut keskustella asiasta, joten hän vaihtoi keskustelunaihetta ja ryhtyi juttelemaan pimeyden voimilta suojautumisen esitelmistä ja puolenyön jälkeen kaksikko katosi jo nukkumaan.

**

Aamulla Draco heräsi siihen, kun Hermione ravisteli häntä. “Shirley, nouse ylös!”

“Mitä nyt?” Draco säpsähti hereille.

“Dumbledore on palannut. Ja hän haluaa tavata meidät.”
« Viimeksi muokattu: 14.12.2010 14:57:09 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lohikäärme-feeniks

  • ***
  • Viestejä: 187
  • Epämääräinen ruukkukasvi
Vs: Shirley Simson (8. luku 5.10)
« Vastaus #47 : 05.10.2008 21:29:54 »
Jes jatkoa ja minä ensimmäinen kommentoija!

Olen lukenut tätä jo aikoja sitten ja muistaakseni kommentoinutkin, mutta viestejäni ei vain näy.
No, sille ei voi mitään ja ihana kun sitä jatkoa on tullut. Kirjoitat hyvin ja juoni etenee sopivaa tahtia ja on selkeä. Pidän todella paljon tästä ficistä. On ihanaa kun mainintoja on Tylypahkan mistakin oppilaista ja yksityiskohdat elävöittävät tarinaa. Ainoa lukemani Draco on tyttö-ficci, mutta tämä on todella hyvä siitä huolimatta. Harry on jotenkin sympaattinen enkä osaa yhtään selittää miksi. Olen joskus aiemmin kirjoittanut Smithin valitsemisesta Harryn ihastumiseksi ja taisit vastata jotain, että joku oli pakko keksiä. Ei se enää haittaa yhtään ja kaikki me ainakin tiedämme, että todellisuudessa hän tykkää Dracosta ;D

Osaat jätää osat aina kiinnostaviin kohtiin ja hamuan taas innolla lisää jatkoa!

Anteeksi lyhyt viesti, mutta taidan tulla lisäämään siihen vielä jotain piakkoin.

-Feen
Tosi asiaksi jää, että Voldemort pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros shampoo pullon nähdessään.

Pour

  • sidekick
  • ***
  • Viestejä: 203
  • En rupea arvailemaan
Vs: Shirley Simson (8. luku 5.10)
« Vastaus #48 : 05.10.2008 21:41:19 »
Nams, jatkoa. Oon tätä jo aika kauan seuraillu mutta en ole saanut kommenttia aikaiseksi.
Tykkään tosi paljon tästä ideasta, vaikka välillä henkilöt ovatkin vähän OOC. Harrysta ja Blaisesta tykkään jotenkin erityisen paljon tässä ficissä.
Eikä sekään juuri häiritse, että lukujen tyyli hieman muunteleekin, sillä yleisesti ottaen teksti on kulkevaa ja sopivaa lukea. Itse tykkään myös siitä ettei tämä mene heti H/D-actioniin, pidän tuskaisesta viivyttelystä ;> Lisäksi taustahenkilöt ja tapahtumat rikastavat tekstiä mukavasti.

Juu ei ihmeempiä. Pidemmät luvut olisivat aina plussaa, mutta eihän sitä voi pakottamallakaan jatkaa jos ei fiilistä löydy.n___n
Lisää vaan tulemaan.
-Purr
Muutatko kanssani smialiin?
Toujours purrrrr
Combining History and Hetalia can actually be good.

Haukka3

  • ***
  • Viestejä: 19
  • die for it?
Vs: Shirley Simson (8. luku 5.10)
« Vastaus #49 : 09.10.2008 18:37:17 »
Ooh jeejee!!! alkaa tulla toimintaa!!!!!!!!>; D Ihanaa lukee tätä! <3

By:
~Haukka3
Mikä toisi veden kielelle paremmin kuin Harry ja Draco päällekkäin? >; P' ; D


Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: Shirley Simson (8. luku 5.10)
« Vastaus #50 : 12.10.2008 07:17:52 »
ääks. luin tämän putkeen ja tällaiseen kohtaan jäänyt. :D
Koko ficin alku oli vähän outo, liian nopea tempoinen? Mutta kun päästiin alusta, niin ficci sujui hyvin ja tästä tuli yksi lempificeistäni.
Minäkin hei haluun liittyä DMFC:iin! :D
Joo, jatkoa, kiitos!


Life is an illusion.



Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #51 : 12.10.2008 21:13:04 »
Lohikäärme-feeniks: Siihen on luultavasti aika hyvä syy, ettei sun kommentteja löydy. Etkö sä olekin Lohikäärmelady Vuotiksessa? Se nimittäin käy järkeen...
Hah, mä en enää pidä sitä sattumana, että otin Zachariaksen... Siitä on tullu mulle eräänlainen hahmo, jonka kanssa Harryn saa silloin tällöin parittaa...
Kiva, että nää jää sillai, että hamuat lisää, sitä mä koetan saada aikaiseksi.
Pyh, lyhyt :P Kiitti

purr: Ei se mitään, jos ei keksi sanottava, vaikka ne kommentit motivoivatkin. Kiva kuitenkin, että luet
Hmm, jotenkin en ihmettele OOC:yttä :P Kiva, että pidät nuista ja että teksti ei oo liian sekavaa... Mä rakastan kanssa pitää sen kauan poissa actionista... Taustahenkilöitä tässä lisää... Luvut pitenee heti, kun opin taas kunnolla kirjoittaan pitkälti.
Kiitti

Merriadoc: Edes muutaman sanan... :P
Miksen ihmettele, että Plasmis saa keskusteltua asioista niin, että tekee ihan viattomasta lauseesta naurettavan (viaton, juupajuu). Hei, se keskustelu ei vielä ole sähköpostiini ilmestynyt! *Tahtoo*
Ei, EI edelleenkään Sev/Jamesia. Tiedät jo miksei: Severus on TÄSSÄ ficissä HETERO. Ja se oli 'Harry muistutti etäisesti todella paljon' :P
Kiitos vaan sulle

Haukka3: Tee hee, kai sitä joskus. Kiitos!

Servetti: Miksen ihmettele, että alku on hieman outo/nopeetempoinen... oli hankaluuksia. Thih, et joutunut kauan ootteleen jatkoa.
Kylläpä DMFC:hen tahtoo moni...
Kiitti :D

Minttushka: Tack så mycket!

A/N: Kukaan tässä mainituista hahmoista ei ole OC. Geoffrey viittaa Geoffrey Hooperiin, joka todella on Rohkelikossa ja Mandy Brocklehurst on Harryn ikäluokkaan kuuluva Korpinkynsi.
Luku on kerrankin melko nopeasti tuotettu, ei parin kuukauden taukoa... :D
Nauttikaa, olkaat hyvät:

9. luku: Ja tuntisit omat muotosi

Puoli tuntia heräämisensä jälkeen Draco seisoi jo Dumbledoren toimistossa Hermionen, Harryn, Pansyn, Blaisen sekä Ronin kera. Itse rehtori katsoi vakavana puolikuulasiensa yli kuusikkoa ja mietti miten muotoilisi asiansa.

"Olen viettänyt viime päivät matkustellen ja koettaen selvittää syytä sinun", Dumbledore lopulta sanoi osoittaen Dracoa, "muuttumisellesi. Missään ei kerrottu samankaltaisista tapauksista, vaikken voikaan uskoa tämän olevan ensimmäinen laatuaan. Mutta jos on, aiomme selvittää tämän perinpohjin ja auttaa niitä, jotka tämän kohtaavat - ellei tässä ole jotain muuta syytä takana."

Dracon mieliala laski toiveikkaasta epätoivoiseen sekunnin sadasosassa ilmoituksen johdosta. Hän kääntyi poistuakseen, sillä ei tahtonut masentaa itseään enempää, kun Dumbledore jatkoi: "Olen kuitenkin aivan varma, ettei tämä kestä ikuisesti. Näkisit muuten itsekin itsesi tyttönä ja tuntisit omat muotosi."

Draco koetti torjua viimeisten sanojen aiheuttamat kuvat mielestään ja nyökkäsi edelleen hieman apaattisena. Dumbledore ymmärsi ja antoi kaikkien mennä tietäen muiden aikovan lohduttaa Dracoa. Sillä välin hän ja muu henkilökunta koettaisi keksiä eri keinoja, joilla palauttaa Draco ennalleen, vaikkei se helppoa ilman mitään ajatuksia olisikaan.

Rehtorin huoneen ulkopuolella muut saivat Dracon kiinni ja Pansy ja Blaise tarttuivat tätä käsivarsista vieden tätä eteenpäin määränpää jo selvänä. Rohkelikkokolmikko katsoi hetken luihuiskolmikon perään epäröiden, mutta Pansyn nyökätessä eteenpäin he seurasivat näitä.

Jonkin matkaa kuljettuaan oli selvää, mihin he olivat matkalla. Pansy ja Blaise ohjasivat kuusikkoa tarvehuoneeseen. Dumbledore oli sallinut kaikille vapaapäivän tietäen heidän sitä tarvitsevan.

Huoneeseen päästyään kaikki istuivat, Draco Pansyn ja Blaisen välissä sohvalla, Hermione toisella sohvalla Harryn ja Ronin välissä.

"Draco", Pansy aloitti hiljentyen saman tien. Hetken päästä hän koetti uudelleen. "Draco. Kai sinä ymmärrät, että tämä loppuu vielä ja sinä palaat ennallesi löytämään elämäsi miehen?"

Pansyn viimeinen sana sai kaksi rohkelikkoa huokaisemaan yllättyneenä ja Pansyn tuijottamaan Dracoa epäuskoisena. “Sinä olet tietoinen Potterin homoudesta ja kaikesta mitä rohkelikkotornissa tapahtuu, mutta nuo kaksi eivät tiedä mitään”, Pansy lopetti kääntyen kohti toisella sohvalla olevaa kolmikkoa.

Hermione hymyili. "Minä arvelin asian olevan niin kun hän tunnusti, että oli pettynyt Harryn ollessa ihastunut Zachariakseen. Hänen ilmeensä vain oli niin näkemisen arvoinen: 'ei, en minä sitä tarkoittanut'."

Pansy naurahti ja Draco punastui. "Hah, enpä olisi uskonut, että saat häntä mitään sellaista tunnustamaan. Mitä sinä teit, uhkasit kertoa Potterille, että Draco on ihastunut häneen, tai, vielä parempaa, kertoa Weasleylle?"

Koska Dracosta oli alkanut tuntua siltä, että tytöt puhuivat, kuin huoneessa ei muita olisikaan, päätti hän puuttua puheeseen. “Me voisimme vain antaa olla. Katsoa, jos tämä on haihtuvaa. Jos minä vaikka palaan ennalleni, kunhan vain odotamme. Tai jos jokin teko laukaisee sen, jos olen jättänyt tekemättä jotakin ja minun nyt pitäisi tehdä se.”

“Tuossa on kyllä jotain järkeä”, Hermione vastasi melkein heti muiden joutuessa yhä miettimään, mitä Draco oli tarkoittanut. “En oikeastaan yhtään ihmettelisi, jos tämä on jokin ajallinen lumous tai teolla kumoutuva. Vaikkakin teolliseen voi mennä pitempään, sillä emme voi tietää mikä se on ja se suurella mahdollisuudella tapahtuu sattumalta ja aivan arvaamatta.”

Draco nyökkäsi. Hän näytti jo piristyneemmältä ja alkoi hieroa käsiään yhteen. “Meillähän on tässä vapaapäivä. Mitä tekisimme?”

Harry puisti päätään. “Minä menen ainakin tekemään läksyjä. Se essee on yhä kesken, lienten tehtävät ja kaikki ne, joissa meidän pitää ottaa muita kiinni sen kalmanliemi-episodin seurauksena.”

Hermione nyökkäsi ja apaattisena Ron seurasi tyttöystäväänsä. Pansy ja Blaise ilmoittivat olevansa valmiita tekemään jotain mukavaa mutta Draco ilmoitti vallan unohtaneensa korvaavat tehtävät ja seurasi Harrya auttaakseen tätä ja saadakseen tältä apua. Pansy ja Blaise katsoivat parivaljakon perään tietäväisinä.

**

Kyllästyneenä Draco tuijotti pimeyden voimilta suojautumisen kirjaansa ja nostikin ajoittain katseensa Harryyn vain huomatakseen tämän edelleen syventyneen läksyihinsä. Koska hän ei tahtonut häiritä toisen opiskelua, antoi hän katseensa harhailla.

Nopeasti Draco huomasi eräässä pöydässä olevan poikatrion, joka tuijotteli häntä koettaen kuitenkin peittää sen hänen katseensa osuessa heihin. Dracon huulille nousi pirullinen ilme hänen kuvitellessaan poikien ilmeet, jos nämä olisivat tienneet hänen olevan poika. Silmät olisivat luultavasti vain auenneet järkytyksestä. Hän suunnitteli, kuinka nousisi ja viekoitellen kävelisi näiden luo. 'Tiesittekö muuten että minä olen Draco Malfoy?' Pojat hyppäisivät pystyyn ja tuijottaisivat häntä. 'Et... et kai sinä ole tosissasi?' ja hän nyökkäisi: 'Tottakai olen.'

"Shirley?" Harry koputti Dracoa olalle. Tällä meni hetken aikaa käsittää kelle puhuttiin ja sitten miksi Harry kutsui häntä Shirleyksi.

"Niin?"

"Sinä näyt vain tuijottavan heitä. Oletko siis valmis, on ruoka-aika nimittäin?" Harry näytti jo kasanneen tavaransa ja nosti ne käsivarsilleen. Draco nyökkäsi ja keräsi omat tavaransa lähtien seuraamaan Harrya.

Salin ovilla Harry kysyi: "Tahtoisitko kenties syödä luihuispöydässä?"

Draco katsoi häntä hetken ihmeissään. "Miksi? Siis kyllähän Blaise ja Pansy auttaisivat minua, mutta nuo muut katsoisivat hieman oudosti. Istunhan kuitenkin yleensä rohkelikkopöydässä ja tuollainen muutos herättäisi muissakin epäilystä."

"Minä voin tulla myös", Harry sanoi kohauttaen olkiaan. "Ovathan muut jo nähneet, että olen alkanut ystävystyä heidän kanssaan, toisaalta siitä on vain pari päivää..."

Draco huokaisi. “Jos kuitenkin ainakin vielä tänään istutaan ihan vain rohkelikkopöydässä. Joutuisit vielä käärmeiden keskelle.”

“Mutta olethan sinäkin leijonien kidassa.”

Draco irvisti. “Huonoja vitsejä kyllä.”

Harry nyökkäsi ja käveli paikalleen Dracon seuratessa häntä. He istuivat riitelevää paria vastapäätä. “Mikä teillä tällä kertaa on ongelmana?” Harry huokaisi.

Kumpikaan ei vastannut mutta Harryn toisella puolella istuva Neville rykäisi ja sai Harryn kääntymään tätä kohti. “He tekivät tehtäviä, kun Ron päätti alkaa lähennellä Hermionea ja suuteli tätä yllättäen. Hermione löi Ronia, koska hän todella tahtoi opiskella ja Ron suuttui. Hermione suuttui Ronille jo suudelmasta ja nyt he vain riitelevät.”

Harry nyökkäsi. “Phah, mitään uutta Auringon alla...” Hän silmäili pöydän antimia ja tyytyi perunoihin ja kalaan.

“Harry...”

Harry kääntyi Dracoa kohti. “Mhm?”

“Salaattia.”

Harrylla kesti hetken tajuta mitä toinen tarkoitti kun tämä ei ojentanut kättä ottaakseen itselleen salaattikulhoa ja silmiään pyöritellen Harry täytti lautastaan salaatilla. “Oletkos nyt tyytyväinen, äiti?”

“Havaitsenko sarkasmia?” Draco kysyi virnistäen ja täyttäen omaa lautastaan. Yhtäkkisesti hän käänsi päätään vasemmalle. “Kuka se oli?” Hänen silmänsä tarkentuivat pöydän taakse piiloutuvaan Geoffreyhin. “Ei ole hauskaa.”

Harryn katse oli uteliaisuutta täynnä hänen seuratessaan tapahtumaa. “Mitä hän oikein teki?”

Draco kääntyi takaisin vasta Geoffreyn pyydettyä anteeksi. “Koetti käyttää jotakin lemmenlumousta minuun.”

“Mhm”, Harry totesi ja jatkoi ruokailuaan.

**

Iltapäivän kuluessa Draco otti Hermionen kanssa selvää, mitä läksyjä nuorille oli tullut, sillä opettajat eivät niitä kertoneet. Käytyään McGarmiwan puheilla kuusikolle oli selvinnyt, että he joutuisivat luokkatovereiltaan kysellen selvittämään läksynsä ja niinpä tämä kaksikko oli pistetty läksyjen selvittämiseen.

“Miten sinä ja Ron, joko sovitte riitanne?” Draco kysyi heidän etsiessään Mandy Brocklehurstia, ainutta, joka heidän taikakausien historian tunnillaan oli saattanut ottaa läksyt ylös.

Hermione kohautti olkiaan. “Tavallaan. Tavallaan taas tuntuu, että se vain siirrettiin myöhemmälle. Yhteenotto on jossain vaiheessa edessä, sen tiedän kyllä, vaikken tahdokaan sitä ajatella.” Tyttö hiljeni ja kääntyi kohti Korpinkynsien tupaa huomaten Mandyn käytävällä. “Mandy!”

Mandy käännähti kuullessaan nimeään huudettavan. Hän hymyili kohti käveleville Dracolle ja Hermionelle. “Hermione! Sinua ei näkynyt tunneilla.”

Hermione hymyili. “Dumbledore antoi meille - syystä - vapaapäivän. Selvitämme läksyjä nyt, kun opettajat eivät niitä suostu antamaan. Mitä tehtävää Binns antoi?”

Mandy hymähti. “Käski vain lukemaan eteenpäin, en ole varma mihin asti, sitä hän ei sanonut. Mutta hei, minulla on sinulle ihan asiaakin. Voisitko jäädä hetkeksi juttelemaan?”

Hermione myöntyi Dracon katsellessa kummastuneena. Hän ei kuitenkaan sanonut muuta kuin: “Nähdään sitten myöhemmin, Hermione.”

“Nähdään, Shirley.”

Draco lähti kävelemään kummastellen Mandyn ja Hermionen tuttavallisuutta toisiaan kohti ja kuin huomaamattaan käveli kohti luihuisten tupaa. Havahtuessaan mietteistään hän huomasi lähteneensä aivan väärään suuntaan ja kääntyi rohkelikkotornia kohti. Matka sujui nopeasti ja oleskeluhuoneeseen päästyään hän etsi Ronin ja Harryn katseellaan. Löydettyään nämä pelaamasta räjähtävää näpäystä hän siirtyi katsomaan pelin etenemistä toivoen sen loppuvan pian.

Ikuisuudelta tuntuvan ajan - todellisuudessa parinkymmenen minuutin kuluttua - peli olikin ohi ja Draco pääsi kysymään mieltään painavan kysymyksen vedettyään kaksikon sivuun, sillä hän ei edelleenkään aikonut paljastaa henkilöllisyyttään kaikille.

“Mikä ystävyyssuhde Hermionen ja Mandyn välillä oikein on?”

Harry ja Ron tuijottivat Dracoa ihmeissään.

“Siis kun minä luulin, että hän viettää lähes kaiken aikansa kanssasi, kuinka hän on muita ystävyyssuhteita ehtinyt hankkia?”

“Tarkoitatko sinä, ettei sinulla ole Luihuisen ulkopuolelta ystäv..- ei, älä vastaa. Minä ymmärrän kyllä. Hermionesta on hyvä olla tupienvälisiä suhteita ja hänen on ollut helppoa solmia ystävyyssuhde juuri Mandyyn, sillä tämä on aikalailla hänen kaltaisensa”, Harry vastasi ymmärrettyään Dracon tarkoituksen. Ron tuijotti Dracoa yhä pöllämystyneen ja nälkäisen näköisenä.

“Ymmärrän. Hmm, minä luulin Ronin kuolaamisen loppuneen siihen, kun hän tajusi kuka minä olen.”

Harry nauroi: “Et oikeasti voinut luulla! Ron ei muutu tuosta miksikään.”

Draco näytti hieman loukkaantuneelta ja oli juuri sanomassa jotakin kun Ginny tarttui häntä olasta. "Shirley!"

Draco säpsähti ja käännähti punapäätä kohti. "Niin, Ginny?"

"Sinua ei ole näkynyt DMFC:n kokouksissa etkä ilmoittautunut kumpaankaan puoleen, auttamaan etsintään tai tietojen, loitsujen ja liemien löytämiseen. Me ihmettelimme puuttumistasi", Ginny selitti. "Enkä ole muutenkaan voinut jutella kanssasi, olet aina ollut jossain. Olen tahtonut kysyä neuvojasi."

"Vai niin", Draco sanoi pohtien miten pelastaisi itsensä pulasta.

"Vai niin? Etkö edes kerro, mikset ole käynyt DMFC:n kokouksissa?"

"No tuota", Draco jatkoi raapien päätään. "Itse asiassa sen tähden, etten tahdo teettää tai tehdä turhaa työtä."

"Turhaa työtä?!"

"Niin, sillä Draco on täysin turvassa ja minä tiedän täsmälleen missä hän on."

"Kerro missä!" Ginny innostui Dracon uutisesta.

Draco näytti vaivaantuneelta. "En minä voi, se on salaisuus. Mutta sinä voit kertoa seuraavassa kokouksessanne varmaan, että hänen olinpaikkansa on meidän tiedossamme."

"Meidän?" Ginny sanoi uteliaana ja kääntyi katsomaan Dracon taakse huomaten Harryn ja Ronin. "Te tiedätte asiasta jotakin!"

"Nooo..."

"Minä tiesin sen! Minä menen kertomaan Katielle!" Ginny huudahti hypäten ympäri ja lähtien etsimään Katieta.

Draco kääntyi toivottomana Harryn ja Ronin puoleen. “Kun hän saa kerrottua Katielle ja muille... he tulevat ahdistelemaan meitä ja jos me emme keksi jotakin, he lypsävät tiedon meistä.”

Harry virnisti. “Älä sinä siitä huoli. Menkää te Ronin kanssa hakemaan Hermione ja odottakaa meitä Tarvehuoneen ovella, minä käyn hakemassa Pansyn ja Blaisen.”

**

Odoteltuaan Tarvehuoneen edessä jonkin aikaa Draco, Ron ja Hermione huomasivat Harryn, Blaisen ja Pansyn saapuvan kiivaasti keskustellen. Kuusikon kohdatessa keskustelu loppui ja Harry käveli ympyrää mutisten samalla jotakin. Hetken kuluttua ovi ilmestyikin seinään ja Harry osoitti Pansya, jotta tämä menisi ensin. Avatessaan oven tämä järkyttyi. “Tämähän on DMFC:n kerhohuone”, hän kuiskasi hiljaa yllättyneenä, sillä kukaan kerhon jäsenistä ei vielä ollut huomannut hänen ovelle ilmestymistään. Harry nyökkäsi ja osoitti, että Pansy menisi sisään. Tytön mentyä muut seurasivat perässä ja kävelivät seinän viereen.

Draco kuunteli kiinnostuneena Katien ja Ginnyn puhetta.

“Ginny on tuonut tietooni, että Shirley, Harry, Ron ja ainakin Hermione tietävät, missä Draco on. Oletamme myös Pansy Parkinsonin sekä Blaise Zabinin tietävän, sillä kaksikko on parina viime päivänä viihtynyt edellä mainitun nelikon seurassa enemmänkin ja saanut myös tämän päivän vapaaksi. Emme vain Ginnyn kanssa ole pystyneet päättelemään, missä Dracoa pidetään, vaikka epäilemmekin, ettei se ole kovin kaukana.”

“Olemme myös miettineet, mahtavatko opettajamme tietää Dracon sijainnin ja tulleet siihen tulokseen, että he tietävät. He käyttäytyvät Shirleyn lähellä nimittäin turhan ystävällisesti.”

“Mutta eikö se voi vain johtua Shirleyn lumovoimasta?” joku kerhon jäsenistä huudahti.

Ginny nyökkäsi. “Emme kuitenkaan voi uskoa, että McGarmiwa olisi lesbo tai biseksuaali emmekä täten tahdo uskoa tuota teoriaa.”

Kerhon jäsenet mumisivat myöntyvästi. Sillä hetkellä Harry päätti astua esiin. “Ginny, tulisitko tänne?” hän huudahti ja tyttö lähti lavalta heitä kohti pyytäen anteeksi Katielta ja ihmetellen muiden mukana sitä, missä vaiheessa Harry, ja nuo viisi muuta, oli ilmaantunut.

Saavutettuaan Harryn, Dracon ja muut Ginny kysyi: “Mitä te täällä teette? Ja mitä aiotte kertoa?”

“Tahdoin vain kertoa sinulle, että olette oikeassa, Malfoy on edelleen tässä koulussa. Hän palaa kun on palatakseen ja toivoo, ettette te puuttuisi asiaan sen enempää. Hänellä on täällä tehtävä suoritettavana ja hän koettaa selvitä ongelmistaan.”

Ginnyn utelias katse sai Dracon puhumaan. “Hän on luvannut palata takaisin normaaliin arkeen heti kun vain mahdollista. Se ei vain vielä onnistu.”

“Miksi sinä muuten tiedät hänestä mitään?” Ginny kysyi.

Draco mietti hetken, mutta Harry ehti pelastaa hänet. “Shirley on Malfoyn serkku.”

Ginnyn epäluuloinen katse ei haihtunut, mutta hän palasi Katien luo ja kertoi Harryn kertoman uutisen Dracon olinpaikasta. Draco kiitti Harrya äänettömästi katsoen tätä silmiin ja sai tältä vastauksen nyökkäyksenä. “Mennään nyt, minun täytyy kertoa teille, mitä jo kerroin Pansylle ja Blaiselle, jotka eivät kyllä pitäneet siitä niin kovasti”, Harry kuiskasi johdattaen joukkiota ovelle. Kuusikko noudatti pyyntöä ja astui ulos huoneesta.

“Minne me sitten menemme?”

“Myrtin luo.” Pansy ja Blaise huokaisivat hieman ärtyneinä tietäen kuitenkin sen olevan pakollista.

“Myrtin luo?” Draco kysyi yllättyneenä muttei saanut muuta vastausta kuin jo pois kulkevan Harryn.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2010 14:58:05 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #52 : 12.10.2008 21:27:22 »
Oh, luin tämän ensin vuotiksessa, kun sinne tuli ennen finiä. :)
Pidin luvusta, vaikkei siinä tapahtunut paljon mitään..
Ehkä oli hieman sekava, tuossa kohtaa kun Pansy kertoo Dracon olevan homo. Tai sitten se johtuu siitä, että oon jo niin väsyny. ;D
Mutta tottakai kaikki haluu Dracsun fan clubiin! :D
Jatkoa odottelen.

// Olin eka, jee! xD


Life is an illusion.



Haukka3

  • ***
  • Viestejä: 19
  • die for it?
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #53 : 13.10.2008 17:10:34 »
uijuijuiii!!! <3 olin ihan fiiliksissä ku luin ^__^ siis ei voi muuta sanoo ku JATKOA NOPEESTI!!!!

Kiitos!

~Haukka3
Mikä toisi veden kielelle paremmin kuin Harry ja Draco päällekkäin? >; P' ; D


Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #54 : 13.10.2008 20:33:53 »
Jee, jatkoa. En olekaan kommentoinut vähään aikaan, mutta olen kyllä seurannut ahkerasti ^^ Toivottavasti jatkoa tulee pian :D
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Laura90

  • ***
  • Viestejä: 38
  • Edward Cullen & Isabella Swan
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #55 : 15.10.2008 16:00:14 »
Jatkoa tahtoisin, niin nopeasti kuin mahdollista. Tykkäsin Dracosta tyttönä, vaikka jotenkin aika alussa hämmästytti miten MALFOY tuli niin hyvin toimeen POTTERIN kanssa. Mutta enää se ei häiritse. Rakentava otti äkkilähdön Kreikkaan, eikä pysty nyt ottamaan osaa tähän viestiin.

Jatkoa tulossa...?
This world keeps on spinning
Only she stills my heart
She's my inspiration
She's my northern star
I don't count my possession
All I call mine
I will give her completely
To the end of all time

I am not a hero
I am not an angel
I am just a man
Man who's trying to love her
Unlike any other
In her eyes I am

Lohikäärme-feeniks

  • ***
  • Viestejä: 187
  • Epämääräinen ruukkukasvi
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #56 : 15.10.2008 20:14:53 »
Kappas kehveliäXD

Niihän se olikin! Kävin lukemassa tämän jo aiemmin vuotiksessa (kauan sitten), mutta näitä lukemiani ficcejä on jo niin järkyttävän monia ja kahdessa eri paikassa, etten voi millään niitä kaikki muistaa;)
Ja kyllä, olen vuotiksen Lohikäärmelady. Kiva kun tunnistit :D

Sitten itse ficciin. Taas uusi osa (jihuu!) ja mysteeri alkaa selvitä. En pitänyt tästä osasta ihan niin paljon kuin edellisistä, sillä tässä oli jotenkin liikaa tuota kaikkien pohtimaa "missä Draco on?" -teoriaa. Muuten osa oli ihan kiinnostava, mutta olisin halunnut myös enemmän Dracon tai Harryn tunteita esille. Ne jäivät hieman vähiin...
Myrtti!? Kiinnostavaa.


Ginny nyökkäsi. “Emme kuitenkaan voi uskoa, että McGarmiwa olisi lesbo tai biseksuaali emmekä täten tahdo uskoa tuota teoriaa.”



Repesin ;D


Juoni etenee ja virheitäkään en löytänyt.
Jatka ihmeessä kirjoittamista!


-Feen,
         eli lohikäärmelady;)
« Viimeksi muokattu: 15.10.2008 20:19:13 kirjoittanut Lohikäärme-feeniks »
Tosi asiaksi jää, että Voldemort pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros shampoo pullon nähdessään.

Killmore

  • dr. duck
  • ***
  • Viestejä: 72
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #57 : 21.10.2008 22:23:00 »
Oo. Ensin epäröin lukea tämän nimen takia (: D) mutta nyt en kadu. Olet loistava kertomaan ja kuvailemaan. Juoni on hyvä, mutta toimintaa saisi (kyllä sinä tiedät mitä toimintaa tarkoitan ;3) olla enemmän. Noh, en koskaan kyllästy odottamaan säpinää Harryn ja Dracon välille. Muttamutta asiasta kahdeksanteen... Elikkäs minulla ei ole kerrassaan mitään valittamista, ja toivoisin jatkoa! n_n

~ killmore
me kaikki ollaan avaruuspölyä.

Svajone

  • *
  • Viestejä: 2
  • Moonlight is bleeding from out of your soul
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #58 : 23.10.2008 20:58:13 »
Oi tää oli kiva, jään oottelemaan jatkoa  ;)
Just life that's what it is
Don't be afraid of an angel's kiss.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Shirley Simson (9. luku 12.10)
« Vastaus #59 : 25.10.2008 23:07:17 »
Vau tänne oli tullut paljon jatkoo.. menee mielenkiintoiseksi  ::) ootan innolla taas lisää...
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me