Kirjoittaja Aihe: Shirley Simson (K-11, romanssi, huumori, H/D) - 13. luku 21.8.2023  (Luettu 27946 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Shirley Simson (10. luku 26.10)
« Vastaus #60 : 26.10.2008 20:01:41 »
Haukka3, Dina, Svajone ja Luihuinen_89, kiitos kovasti!

Servetti: (Kuten huomaat, inspis iski) Onnea ekasta sijasta :P
Juu, riippuu vähän, mihin tulee eka (nyt myös fanfiction.net:ssä...)
Näh, saatoin myös olla epäselvä :P Kiitos ja jatkoa tässä!

Merriadoc: Ah, virhe korjattu. Hei, saan mä olla kauhuissani, saanhan?
Ei, ei suurempaa ongelmaa :P Ta!

Laura90: Kiitos! Olisi vaikeuttanut muiden huijaamista, jos eivät olisi toimeen tulleet...

Lohikäärme-feeniks:  Hih, sekin selvisi :P
Kaikki osat eivät tietenkään voi olla yhtä hyviä... Nuo tunteet... noh, kyllä ne vielä esiin tulee...
Kiits!

Killmore: Men ees tajuu, mistä nimi tuli... Kiitos kehuista ja tuota... tämän toiminta ilmenee hitaasti :D Jatkoa tässä

A/N: Inspis oli eilen hukassa ja tänään se palasi... Kiroilin muutaman kerran, kun works päätti tehä virheen ja poistaa jo kirjoittamiani kohtia, mutta mutta, kärsivällisyys palkitaan :D Enjoy!

10. luku: Viimeiset päivät väärässä ruumiissa

Harryn avatessa oven käyttämättömään tyttöjen vessaan Draco tuijotteli ympärilleen etsien Myrttiä katseellaan. "Mitä me täällä ensinkään teemme?"

Pansy huokaisi. "Myrtti jätti jotakin kertomatta, kun Potter kyseli häneltä sinun tilastasi."

Draco katsoi yllättyneenä Harryyn. "Onko hän nyt sitten kertonut sen, mitä silloin jätti kertomatta?"

Kikattaen Myrtti ilmestyi Dracon taakse säikäyttäen tämän. "Olen. Harry kysyi niin nätisti.” Ilkamoiva hymy vaihtui myrtyneeseen ilmeeseen. “Tai oikeastaan hän uhkasi jättää minut yksin tai valittavansa rehtorille.”

Hermione katsoi Harrya tuimasti. “Mitä sinä oikein sanoit?”

Myrtti kääntyi Hermionen puoleen. “Älä sinä häntä syytä, hän oli oikeassa. Mikä minä, pelkkä haamu, olisin vastaan sanomaan? Sitä paitsi, jos minä kerran tiedän asiasta, miksi turhaan pitäisin itselläni salaisuuksia, mihin niitä muka yksi turha olento tarvitsee, säälittävä kuollut tyttö?”

Harry koetti olla kuin ei olisikaan Hermionen katseen alla ja toivoi Pansyn tai Blaisen pyytävän Myrttiä kertomaan muille se, minkä tämä hänelle oli jo kertonut. Pansy päättikin ottaa sen asiakseen. "Myrtti, et viitsisi kertoa meille, mitä Harryllekin kerroit?" hän sanoi sokerisimmalla äänellään käyttäen Harryn etunimeä tietäen sen olevan edukseen.

Myrtti jätti Hermionen rauhaan ja kääntyi Pansyn puoleen. "Mikäpä siinä, miksen kertoisi. Mitään te ette kuitenkaan minulle tee, vaikka minä autankin teitä ja kerron teille, kuinka asiat olivat nuoruudessani. Eikö vain?"

"Myrtti", Harry sanoi sovittelevasti, "minä lupaan käydä useammin luonasi."

Myrtti nauroi ilkamoivaa nauruaan. "Ai, niinkö? Aiotko tällä kertaa pitääkin lupauksesi?" Myrtin pistävä katse sai Harryn nyökkäämään ja päättämään, että hän todella kävisi useammin. Draco katsoi kohtausta tietämättä miten reagoida siihen eikä hän olisi ehtinytkään Myrtin aloittaessa. "No niin, tahdotteko kuulla koko version vai vain lyhyen, sen, johon Harry tyytyi hyläten minut ja juosten etsimään näitä kahta?" hän kysyi Pansya ja Blaisea osoittaen.

Vain Hermione ja Harry näyttivät siltä, että tahtoisivat kuulla pitkän version - toinen säälistä ja toinen tietäen Myrtin muutoin kertovan vielä pitemmän version. "Pitkä versio, kiitos", Hermione pyysi.

Myrtti hykerteli tyytyväisenä. "Hyvä on, aloitan kertomuksen Viimeiset päivät väärässä ruumiissa."

"Hän on nimennyt tämän?" Ron kuiskasi peloissaan muiden suhistessa hänet hiljaiseksi ja keskittyessä kuuntelemaan Myrttiä.

Kesä lähestyi nopeasti. Oppilaat käyttivät hellevaatteita ja kaavut löytyivät useammin käsivarsilta kuin päältä. Musta hiosti ja useimpien päällä olikin haaleita ja vaaleita värejä, keltaista, vaaleanpunaista, vihertävää...

Eräässä joukkiossa oli viisi tyttöä - kaksi paras-kaveri-paria ja yksi ylimääräinen, jonka muut tahtoivat kuitenkin ottaa juttuihin mukaan.

"Myrtti", eräs tytöistä huokaisi, "oletko huomannut Michaelin tuijottavan sinua?"

Myrtti virnisti ja mietti kuinka paljon rakkautta olikaan ilmassa. "Olen. Itse asiassa", hän sanoi tiivistäen tyttöjen välejä, "hän lähestyi minua eilisiltana ja pyysi iltakävelylle tänään."

"Eikö sinulla ole vaikka kuinka paljon läksyjä?"

"Äh, Sharon, minusta on paljon mielekkäämpää mennä treffeille, sitä paitsi olen tehnyt viime öinä niitä pois alta."

Sharon huokaisi parhaan ystävänsä innostukselle ja kääntyi muiden puoleen. "Marie, oliko sinun pakko muistuttaa häntä? Ja te kaksi, onko tämä teistä oikein, pitäisikö hänen mennä noille treffeille?"

Kaksi muuta, Guinevere ja Isabella, nyökkäsivät yhtaikaisesti. "Tietysti pitäisi!"


"Miksi me kuuntelemme tarinaa nuoruudestasi?" tuskastunut Blaise kysyi ilmaisten ääneen hänen ja Ronin turhautumisen. Draco katsahti Harryyn ja tajusi, että vaikka tämä olikin pääosin kertonut Blaiselle ja Pansylle mitä oli kuullut, oli tämä jättänyt jotain kertomatta.

"Hys", Harry suhahti ja läimäisi käden toisen suun päälle. "Se selviää kyllä."

Myrtti tuijotti ärtyneenä Blaisea. "Kiitos, Harry. Hmph, luihuiset, mitään käytöstapoja", hän sanoi palaten tarinaansa.

Sharon luovutti ja ryhtyi yhdessä muiden kanssa suunnittelemaan miten Myrtin tulisi pukeutua ja käyttäytyä Michaelin kohdatessaan.

Ilta lähestyi nopeasti ja ennen pitkää viisikko odotti jo Michaelia. Tämä tuli, vietti illan Myrtin kanssa ja toivoi saavansa viettää tämän kanssa enemmänkin aikaa. Myrtti oli seitsemännessä taivaassa ystäviensä pommittaessa häntä kysymyksillä.

**

Seuraavana aamuna Myrtti heräsi tavallista myöhemmin ja oli myöhästyä aamiaiselta. Juostessaan saliin hän huomasi useiden ihmisten tuijottavan häntä ja ihmetteli asiaa, sillä useimmiten juuri kukaan ei huomioinut häntä - poikkeuksena tietysti Michael.

Salissa Myrtti ryntäsi omalle paikalleen ja huomatessaan ystäviensä tuijottavan häntä hämmentyneenä, hän kysyi: "Mikä tänä aamuna minussa on pielessä?"

"Kuka sinä olet?" Guinevere kysyi.

Myrtti tuijotti tätä ihmeissään ja kertoessaan henkilöllisyytensä hänen ystävänsä haukkoivat henkeään. He kertoivat hänen näyttävän pojalta.


"Miksei Dumbledore kertonut meille tästä, sillä hänhän opetti täällä jo tuolloin?" Draco kysyi viimeisen sanan jälkeen.

Harry huokaisi ja Myrtti kiivastui. "Minä tulen siihen kohta. Ihan totta, onko teillä luihuisilla mitään tapoja? Aina keskeyttämässä, kun jotakin kerrotaan!"

Draco mutisi jotain anteeksipyynnön tapaista Hermionen huokaistessa ja Ronin sekä Blaisen hihittäessä hiljaa. "Jos nyt saisin jatkaa rauhassa?" Kuulijajoukko nyökkäili.

Muiden tahtoessa kertoa rehtorille ja muille opettajille Myrtti vannotti näitä pysymään hiljaa. "Tahdon selvittää tämän itse. Mutta mitä minä kerron Michaelille?"

Muut kunnioittivat tytön tahtoa ja miettivät, mitä Michaelille voisi kertoa. "Kerrotaan, että olet lähtenyt sairaan isoisäsi luo!"

"Mutta miten me selitämme poikamaisen minun?"

"Olet ystäväni, joka on tahtonut tulla tutustumaan Tylypahkaan, mutta jonka lähettämä pöllö ilmoituksineen on karannut matkalla. Kyllä jotain järjestyy."

Myrtti nyökkäsi ja toivoi pian palaavansa tytön olotilaan.


Ron huomasi pienen tauon ja kysyi: "Miksi kerrot hän-muotoisesti etkä käytä minä-kertojaa?"

"Enkö sanonut nimenneeni tämän? Tietysti olen mielessäni kirjoittanut tämän täydellisesti!" Myrtti sanoi, joskaan ei ollut niin äkäinen keskeytyksestä kuin aiemmin, sillä tämä kysymys liittyi jopa hänen omaan tarinaansa eikä Dracon omaan. "Mutta nyt jatkan. Saisin tästä paljon pidemmän, mutta tiedän miltä se odotus tuntuu, joten tiedän Dracon tahtovan takaisin itsekseen kovasti. Siksipä hyppään muutaman päivän yli."

Tyttöviisikko onnistui huijaamaan opettajiaan ja kanssa-opiskelijoitaan väittäen Myrttiä toisaalta tutustumaan tulleeksi Peteriksi. Kaiken aikaa he koettivat keksi keinoa muuttaa Myrtti takaisin omaksi itsekseen. Viisi päivää kului ilman muutoksia. Kuudentena Sharon hölkkäsi tyttöjen kokoontumispaikkana toimivan tammen luo kädessään kirja.

"Minä keksin sen!" hän huudahti näyttäen muille kirjaa. Väärinkäsitysten vääristävät vaikutukset.

"Mitä tuossa nyt muka sitten on?" myrtynyt Myrtti kysyi.

"Syy."

Myrtti nappasi kirjan ja avasi sen sivulta 136, jolla oli Sharonin merkki.
"'Kovinkaan monet eivät usko, että väärinkäsityksillä on suuria seurauksia. Mutta rakkaudessa sattuneet väärinkäsitykset vääristävät totuuksia ja - harvoin - myös väärin käsittänyttä ihmistä. Luullessaan jonkun rakastavan itseään antautuu väärinkäsitysten tielle - tietoisesti tai tiedostamatta. Jos toinen ei rakasta mutta osoittaa käytöksellään näin tekevänsä, saattavat muutkin käsittää asian väärin ja väärin käsittänyt saattaa teoillaan ahdistaa väärinkäsitysten aiheuttajan tilanteeseen, josta tämä ei pääse pois ja väärinkäsitysten sarja jatkuu suurempana.'’” Myrtti käänsi katseensa Sharoniin. ”Tarkoittaako tuo, ettei Michael rakasta minua? Että minä ajoin hänet käytökselläni tilaan, josta hän ei keksinyt mitään ulospääsyä vaan tunsi pakottavaa tarvetta jatkaa näytelmäänsä?”

Sharon katsoi eteensä vaikeana. ”No... minä uskoisin niin.”

Myrtti nyökkäsi masentuneensa ja luki kirjaa hyppien riviltä toiselle ja koetti etsiä keinoa palata itsekseen. Hän ei löytänyt mitään keinoa, joten hän kääntyi taas Sharonin puoleen. ”Keksitkö matkalla palautumiskeinoa?”

Sharon väänteli käsiään. ”Luultavasti.”

”No?” Neljä silmäparia tuijotti Sharonia tiiviisti.

”Oletan, että sinun täytyy kertoa Michaelille, että olet tajunnut hänen tilanteensa. Tuossa olemuksessa.”

”Mitä?” Guinevere ja Isabella huudahtivat. Marie katsoi sympaattisesti Myrttiä ja tämä nyökkäsi ymmärtäen.

”Hyvä on.”

Guineveren ja Isabellan päivitellessä keskustelua ja Sharonin toteamusta Sharon ja Marie toivoivat Michaelia etsivää Myrttiä onnistavan.


“Onnistiko sinua?” Hermione kysyi, kun oli selvää, ettei Myrtti jatkaisi kertomustaan.

Myrtti kohautti olkiaan. “Mistäpä sitä tietäisin. Basiliski yllätti minut matkalla. Olin - vanhasta tottumuksesta - tullut tähän naistenhuoneeseen valmistautumaan ja hieman itkemään, enkä päässyt pidemmälle. Monet ihmettelivät, kuinka olin päässyt takaisin koululle, mutta kukaan ei kysellyt. Sharon kävi toisinaan luonani, mutta pian hän alkoi viettää yhä enemmän aikaa Marien kanssa. Ja Michaelin.” Sen sanottuaan Myrtti katosi ja kaikki jäivät tuijottamaan tyhjää tilaa pöllämystyneinä.

Harry sai puhekykynsä ensimmäisenä takaisin. “No niin, Draco. Kerropa minulle, kuka olisi saattanut johdattaa sinua harhaan ennen tätä sattumusta ja ketä olisit saattanut painostaa siihen tilanteeseen?”

“Isäni”, Draco totesi miettimättä. “Jos hän siis ei koskaan ole aikonut antaa minulle merkkiä, vaikka onkin uskotellut ja minä olen toiminut niin, ettei hän ole voinut kertoa totuutta.”

Harry katsoi Dracoa suoraan silmiin ja virnisti. “Tahdotko ottaa siitä selvää tytöksi pukeutuneena ja mennä kertomaan tajunneesi asian?”

Draco kalpeni. “Voi ei. En.”

“Älä huoli, emme me sinua yksin päästä”, Harry jatkoi. Draco mietti, miksi tämä ei ollut luihuisessa - ilme ainakin oli sopiva. “Minä ainakin tulen mukaan, tahdon nähdä, miten isäsi reagoi kauniissa mekossa paikalle koikkaroivaan nuoreen naiseen, joka esittäytyy ‘Isä, se olen minä’.”

Neljät kasvot katsoivat Harrya kalpeina ja viidennet punaisina. “Harry Potter, sinä et saa minua sinne.”

“Saanpas.”

“Miksi saisit, miksi edes olettaisit, että hän ei tahtoisi minun saavan merkkiä?”

Harry sivuutti kysymyksen. “Hermione, mitä luulet, toisikohan Dobby meille - luultavasti jo autioon - Tarvehuoneeseen jotain syötävää? Minulla on nimittäin vielä lisää uutisia.”

**

Draco päätti kysyä mieltään painavan kysymyksen Tarvehuoneessa Harryn ja Hermionen kiivaan väittelyn jälkeen. “Miksi sinä olettaisit, ettei hän tahdo minun saavan merkkiä?”

“Syö nyt ensin, kerron pian”, Harry huokaisi. Hermione tuijotti häntä edelleen ärtyneenä Ronin koettaessa selittää tälle, että oikeastaan oli ihan hyvä, että se oli Harry, joka pyysi palveluksia kotitontuilta eikä joku toinen ja Pansy ja Blaise istuivat sohvalla kuiskien ja tuijottaen Harrya odottavasti ja mietteliäästi.

Hetken kuluttua Dobby ilmaantui Winkyn ja muutaman muun kotitontun kanssa kantaen ruokia kuudelle sopivaan pöytään. Harry kiitti ja lupasi palkita tontut vaatekappaleilla tarjoilun jälkeen. Kuusikko istahti paikoilleen ja söi hiljaisuuden vallitessa.

Kaikkien siirryttyä jälkiruokaan Harry päätti kertoa asiansa. “Olet oikeassa, Draco, sen suhteen kuka sinua on pettänyt asiassaan. Lucius kävi itse koululla - lähetettyään minulle ensin pöllön - ja kertoi huolestaan. Hän kertoi jo ilmoittaneensa Killalle, ettei aio taistella Voldemortin puolella ja tahtoi selvittää asiat minun kanssani. Kohtaaminen ei todellakaan ollut ystävällismielisin, mutta - selvisimme siitä molemmat. Siksi sinun pitäisikin koettaa onneasi isäsi kanssa, koettaa, josko se muuttaisi sinut takaisin.”

Neljä silmäparia tuijotti Harrya apposen avoimina, Dracon katse sitä vastoin oli luotu pöytään. Pansy huomasi Hermionen ja Ronin tuijotuksen ja rykäisi. “Eikö teidän pitänyt olla parhaita ystäviä ja tietää toistenne salaisuudet?”

Harry nauroi. “Miten niin? Eivät he tiedä monia asioita minusta tai minä heistä, tietysti meillä kaikilla on salaisuutemme.” Hän käänsi katseensa Dracoon. “Miten on, uskotko minua ja lähdet kanssani isäsi luo?”

Draco huokaisi ja nyökkäsi. “Mitä muutakaan voisin tehdä?”

Harry hymyili. “Hyvä. Minä haen tavarani ja voimme lähteä heti.”

“Heti?”
« Viimeksi muokattu: 14.12.2010 15:00:13 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: Shirley Simson (10. luku 26.10)
« Vastaus #61 : 26.10.2008 21:50:30 »
Jee, uusi luku<3 :D
Tämä oli ihana, varsinkin tuo Myrtin tarina. Viimeiset päivät väärässä ruumiissa.
En keksi mitään rakentavaa juuri nyt, mutta tämä oli ihana.<3
Jatkoa? (;


Life is an illusion.



Geena

  • Vieras
Vs: Shirley Simson (10. luku 26.10)
« Vastaus #62 : 27.10.2008 13:47:26 »
Olen ollut laiska,  enkä ole kommentoinut aikaan, joten teen sen nyt. Niin hyvin kuin kuukauden valvonut voi.
Jatkoa on viimeinkin tullut. Väliaika on ollut aikas pitkä, mutta hyvää jaksaa odottaa, ja tämä ficci on hyvä. Melko omaperäinen, ja sujuvasti kirjoitettu. Pieniä virheitä löytyy, mutta en nyt niitä jaksa poimia, kun eivät ole maata kaatavia.
Viimeiset päivät väärässä ruumiissa, ihana :)
Jatkoa odottelen.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 13:28:19 kirjoittanut Geena »

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Shirley Simson (10. luku 26.10)
« Vastaus #63 : 30.10.2008 15:21:30 »
hmmm....mitähän kommentoisi.:)
jatkoa?! ;D

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Shirley Simson (10. luku 26.10)
« Vastaus #64 : 18.11.2008 17:12:40 »
En ollu taas huomannu, että jatkoo oli tullu ja nyt sitten luin tän. Tää menee kokoajan jännittäväksi ja ihmettelin suuresti Luciuksen kääntymistä oikealle puolelle. ::) Minkähän lainen kohtaaminen se oli olis kiva tietää..  ootan taas lisää jatkoo ja sitä koska Harry älyää että Draco pitää hänestä ::)
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Shirley Simson (10. luku 26.10)
« Vastaus #65 : 18.11.2008 19:22:52 »
Katsos, jatkoa ;D Kivaa. Tykkäsin taas ^^ On tämä vaan niin hyvä. Tekstini töksähtelee ja pahasti. Kiitos, odotan jatkoa :D
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Shirley Simson (11. luku 14.11.09)
« Vastaus #66 : 14.11.2009 14:33:25 »
A/N: Hmm, anteeksi, että tässä kesti näääääiiiiiin pitkään.
Kiitän teitä kaikkia ihanuuksia kommenteista.
Olen pahoillani, jos tyyli on muuttunut ihan liikaa, mutta, kuten näette, tässä on kulunut jo yli vuosi viime luvusta ja olen sinä aikana itsekin muuttunut :D
Mutta, lukuiloa!


11. luku: Toinen syy?

Harry ei enää vastannut Dracon kysymykseen, nousi vain paikaltaan ja lähti pakkaamaan.

Hermione rauhoitteli Dracoa. ”Älä huoli, ei Harry anna mitään tapahtua sinulle, vaikka se rauha ei olisikaan aivan niin todellinen.”

Draco hymähti ja nyökkäsi. Hän mietti sitäkin, mitä tapahtuisi, kun asia olisi käyty läpi; muuttuisiko hän heti pojaksi vai vaatisiko se yön, ja jos hän muuttuisi heti pojaksi, mitä hänen vaatteilleen tapahtuisi? ”Blaise!” hän huudahti. ”Hae minulle normaalit vaatteeni. Enhän edes tiedä, mitä siellä tapahtuu, mutta en kyllä poikana tahdo tässä mekossa olla.”

Blaise hymähti. ”Mikset? Minusta se voisi olla aika hauskaa!” Dracon murhaavan katseen alla hän kuitenkin päätti hakea pojalle tämän pyytämät vaatteet. Pansy seurasi hänen mukanaan ja Hermione viittoi Ronin katseellaan lähtemään ja huoneeseen jäivät vain Hermione ja Draco.

"Kerropa minulle nyt, aiotko tehdä jonkinlaisen liikkeen?"

Draco mutisi: "Arvasin, että hän juonii jotain", ja vastasi kysymykseen: "Mitä sinä oikein tarkoitat?"

Hermione hymyili; hän oli kuullut Dracon sanat ja halusi jonkinlaisen todellisen vastauksen pojalta. "Kyllä sinä tiedät; minä tiedän hyvin, että tiedät. Että aiotko? Vai aiotko ensin odottaa, että muutut takaisin pojaksi millä tahansa keinolla ennen kuin sanot yhtään mitään? Minulla on nimittäin omat epäilyni toisesta keinosta muuttaa sinut pojaksi, toisesta syystä, jonka vuoksi olet tyttö."

Yllätys ilmestyi pojan kasvoille eikä tämä heti sitä saanut pois pyyhittyä. "Toinen syy?" hän kysyi tuijottaen Hermionea lempeillä silmillään. "Ja ei, minä en aio tehdä 'jonkinlaista liikettä', kuten sinä asian ilmaiset, ellei sinulla ole oikein hyvää syytä."

"Toinen syy. Kuuntelithan sinäkin Myrttiä tarkkaan. Minä epäilen, että hän saattoi olla väärässä. Että ne olivat hänen omat tunteensa, jotka hänet muuttivat. Että hänen olisi pitänyt tunnustaa tunteensa kunnolla tuolle Michaelille eikä kertoa, että oli ymmärtänyt tämän vasta nyt. En usko Michaelin edes ajatelleen, että hän seurusteli Myrtin kanssa."

"Et voi olla tosissasi", Draco ehti vastata juuri kun Blaise toi pojan pyytämät vaatteet. Hän otti ne kiitollisena vastaan ja pyysi Blaisea poistumaan ennen kuin jatkoi: "Et vain voi olla tosissasi. Yritätkö sanoa, että muutun takaisin pojaksi vain, jos kerron Harrylle, mitä ajattelen?"

Mainittu poika oli juuri ilmestynyt huoneeseen. "Ajattelet mistä? Eikö sinun pitäisi valmistautua, että pääsisimme teillekin?"

Hermione katsoi Dracoa mietteliäänä ja tämä pudisti päätään. "En yhtään mistään. Nyt, menkää oven ulkopuolelle, jotta saan vaihdettua vaatteeni. Sen tehtyäni voimme minun puolestani lähteä!"

**

Malfoyn kartano nousi poikien edessä suurena ja Dracon oli vaikea niellä. Hän oli yllättynyt, että he olivat päässeet ovelle asti ilmaan minkäänlaista hälyä, mutta toisaalta jos hänen isänsä kerran oli ottanut yhteyttä Harryyn, niin kai tämä sitten salli pojan kulkea alueella – tuntemattomankin ihmisen kanssa. Rauhoittaen itseään Draco koputti oveen.

Oven aukaisi vanha kotitonttu. ”Niin?” se kysyi toljottaen tulijoita.

”Onko Lucius Malfoy paikalla?” Draco kysyi siveästi ja näki Harryn hymähtävän.

”Onko teillä jotain asiaa herralle?”

Harry nyökkäsi. ”Ilmoittaisitteko herra Malfoylle, että herra Harry Potter on saapunut tapaamaan häntä erään äärimmäisen arkaluontoisen asian takia?”

Hieman epäröiden kotitonttu astahti taaksepäin ja pyysi herraa ja neitiä astumaan peremmälle, Lucius-herra tulisi pian heitä noutamaan. Sitten se poistui paikalta, oletettavasti Luciusta etsimään.

Draco katseli ympärilleen ja totesi, että juuri mikään ei ollut talossa muuttunut, ei ainakaan niin, että hän olisi siihen huomiota kiinnittänyt. Kauan hän ei ehtinyt tutkia seiniä, sillä Lucius ilmestyi huoneeseen aika pian.

”Potter”, Lucius tervehti ennen kuin pysähtyi. ”Micky sanoi, että sinulla oli jotain arkaluontoista asiaa. Hän ei kuitenkaan osannut selittää tämän neidin osaa.”

Harry hymyili anteeksipyytävästi. ”Me emme tahdo asian leviävän kaikkien korviin.”

”Niinpä. Minusta olisi hyvin harmi, jos kotitontutkin tietäisivät kaiken, mitä teen. On jo riittävän paha, että ne lomilla tutkivat huonettani ilman lupaani!” Draco tuhahti ennen kuin tajusi, ettei Lucius vielä tiennyt kuka hän oli. ”Aivan, anteeksi, etten esittäytynyt. Tosin kyllä sinä minut tunnet.”

Lucius katsoi Dracoa epävarmana. ”En voine sanoa tuntevani.”

”Voi, kyllä tunnet! Oikein hyvin. Olemme kuitenkin niin läheistä sukua! Olen Draco Malfoy – tai tässä olomuodossani suurin osa kyllä tuntee minut Shirley Simsonina, mutta kuitenkin.”

Lucius tuijotti Dracoa edelleen ennen kuin käänsi katseensa Harryyn. ”En ymmärrä... Tämäkö se arkaluontoinen asia oli? Onko tuo todella Draco? Mitä oikein on tapahtunut?”

Huoneen nurkassa oli tuoli, jolle Lucius vetäytyi. Harry hymyili hyvin epävarmasti. ”Tämä se asia on.” Hän ei tiennyt, miten suhtautua Luciuksen käytökseen, tämä oli yleensä tyyneyden perikuva. ”Emme tiedä, miksi näin on käynyt. Epäilimme, että sinun tapaamisesi voisi palauttaa Dracon ennalleen.”

”Ja jos ei se toimi – Hermionella oli toinen arvaus siitä, miten voisimme toimia”, Draco mutisi, kuitenkin niin kovaa, että hänet kuultiin. Harry katsahti häneen uteliaana, mutta kääntyi kuitenkin takaisin Luciuksen puoleen.

”Miten minä tähän mitenkään liityn?” mies kysyi väsyneenä. Harry alkoi epäillä, että tähän muuttuneeseen käytökseen oli vaikuttanut kenties eniten muutos Voldemortin puolelta hänen puolelleen, jolloin Luciuksen täytyi varoa entisiä ystäviään.

Draco rykäisi. ”Saattaa olla – vain saattaa – että tämä johtuu väärinkäsityksestä. Siitä, että olen koko ajan odottanut sinun haluavan minusta kuolonsyöjää, olen luullut niin ja alkanut pelätä ja vihata sinua, mutta nyt minulle paljastuikin, ettet haluakaan sitä. Mutta minä en tiedä, mitä minun pitäisi edes sinulle sanoa, jotta saisin tietää, liittyykö tämä uskooni ja pelkooni ja vihaani.”

”Väärinkäsitys. Niin sanoit. Ei, en usko, että se johtuu siitä. Tai tästä. Luulisin, että tuon olisi jo pitänyt vaikuttaa. Mutta olen kiitollinen, että kuitenkin kerroit ajatuksesi. Olen pahoillani – olen pahoillani siitä, mitä olette joutuneet kestämään Narcissan kanssa”, Lucius vastasi, yllättävän tunteellisesti. Harry ei osannut yhdistää noita sanoja sen miehen suuhun, jona oli oppinut Luciusta pitämään. Dracon ilme oli jopa Harryn omaa yllättyneempi.

Draco palautti tasapainon kasvoilleen. Koska kumpikaan muista ei sanonut mitään muutoksesta, hän uskoi edelleen olevansa Shirley. ”Minä epäilen, että olet oikeassa. Isä, toivottavasti muutoksesi on pysyvä.” Lucius ja Harry pystyivät lukemaan kasvoilta muutakin, mutta kumpikin päätteli – aivan oikein – ettei tämä tahtonut sanoa enempää Harryn läsnäollessa. ”Ehkä meidän sitten pitää lähteä keksimään toista keinoa. Tai no, selvittämään jo olevan toisen keinon tehoa.”

Lucius nyökkäsi. Hän nousi tuolilta ylös ja käveli avaamaan oven.

Poikien astuessa ulkopuolelle Draco sanoi: ”Älä kerro äidille.” Lucius nyökkäsi ja kolmikko sanoi näkemiin.

**

Neljä päätä kääntyi keskiviikkoaamuna katsomaan suuren salin ovelle sen avautuessa. Kun sisään astuivat Shirley ja Harry, he kaikki huokasivat ja kääntyivät ruokiaan kohti odottaen kuitenkin selostusta päivän tapahtumista.

Blaise ja Pansy miettivät luihuispöydässä olisiko liian kummallista, jos he kävelisivät rohkelikkopöytään Hermionen ja Ronin ja pian saapuvan kaksikon luo. He päättivät, että ei olisi, sillä heitä ei kiinnostanut elää epätietoisuudessa pitempään. Niinpä pian rohkelikkopöydässä supistiin ja kaikissa pöydissä yritettiin ymmärtää tätä yllättävää ystävyyttä.

”Se ei sitten toiminut”, Pansy huokaisi.

”Minä arvelinkin niin”, Hermione totesi. Kaikki kääntyivät katsomaan häntä.

Draco pudisti päätään. ”Minä epäilen sitäkin.”

”Älä viitsi. Aina kannattaa kokeilla. Eikä se minusta edes ole niin huono idea”, Hermione hymähti. ”Sitä paitsi, siitä voisi kehkeytyä vaikka mitä hyvää.”

Pyöritellen silmiään Draco totesi: ”Tai sitten ei. Mutta en kyllä ainakaan täällä aio puhua.”

Hermione oli avaamaisillaan suunsa, kun hänet keskeytettiin. ”Mistä te puhutte?” Ron kysyi. Muut nyökkäsivät ja jäivät odottamaan vastausta.

”Emme mistään, mikä teidän olisi tiedettävä.”

”Tai ehkä sittenkin...”

”Mutta ei vielä ainakaan!”

Dracon ääni oli noussut sen verran, että kuusikon keskustelu kiinnitti uudelleen ihmisten huomion. He miettivät, mikä mahtoi saada Shirleyn huudahtamaan kesken kiivaan keskusteluun ja mistä ylipäänsä niin tärkeästä mahdettiin keskustella, että keskustelun osapuolina oli sekä luihuisia että rohkelikkoja. Kyseinen kuusikkokin tajusi herättämänsä huomion ja vaivihkaa kaikkien katseiden saattelemana poistui ruokailutilasta.

Vasta tarvehuoneessa nuoret jatkoivat keskusteluaan. Pansy kysyi erään mieltään painaneen kysymyksen: ”Missä te oikein olitte yötä?”

”Kolmessa Luudanvarressa.”

Hermione nyökkäsi ja oli aloittamassa keskustelua ennen kuin huudahti: ”Eihän meillä tänään ole vapaapäivä! Meidän pitää kiiruhtaa tunneille!”

Jokainen oli ollut tohkeissaan selvittämässä tapausta, ettei muistanut päivän olevan keskiviikko, kun edellinenkin päivä oli ollut vapaapäivä. Kaikille tuli kuitenkin kiire, Hermione hätäili esseitään, Draco mietti kirjojaan, muita ei olisi oikeastaan edes kiinnostanut. Tietenkin muut olisivat mieluummin selvittäneet Dracon ongelmaa kuin lähteneet kohti Pimeyden voimilta suojautumisen tai ennustuksen tai jonkin muun aineen tunteja, joilla joutuisivat toisistaan eroon ja epätietoisuuteen.

**

Istuessaan Hermionen vieressä muinaisten riimujen tunnilla Draco mietti tytön aiemmin kertomaa varteenotettavaa keinoa muuttua takaisin pojaksi. Hän ei vain tiennyt, miten voisi sen toteuttaa, hänellä kun ei ollut tapana kertoa tuollaisia asioita niille, joita ne koskivat.

Hermione nykäisi häntä hihasta. ”Keskity”, hän sihahti, ”Babbling opettaa kerrankin jotain tärkeää.”

Draco käänsi ajatuksensa takaisin tunnille. Bathsheba Babbling selitti juuri jotain muinaisten riimujen synnystä ja osoitti takanaan olevaa tekstiä. ”Emme ole pystyneet selvittämään kunnolla vielä, mitä tällä tekstillä tarkoitetaan ja ajattelin, että te voisitte kirjoittaa esseen siitä, mitä teksti teidän mielestänne voisi tarkoittaa. Huomatkaa, että tässä on kaksoismerkityksisiäkin riimuja, joten teidän täytyy olla tarkka siinä, mitä luette. Toisaalta voi olla, että huomaatte tekstissä jotakin, mitä muut eivät ole huomanneet tekemällä omia muutoksianne.” Hän hymyili ja alkoi pakkailla tavaroitaan lennättäen samalla kopion tekstistä jokaisen oppilaan pulpetille. ”Työn iloa. Ja minun mielestäni voitte aivan hyvin auttaa toisianne käännöstyössä, sekin on opettavaista.”

Oppilaat ottivat paperin ja pistivät laukkuihinsa kääntyen kohti ovea. Pian luokka oli tyhjä ja Draco kysyi kävellessään: ”Mitä sinä tarkoitit tärkeällä?”

Hermione hymyili kaikkitietävää hymyään ja kaivoi tekstin esille. ”Näetkö?” hän kysyi osoittaen tekstiä noin puolesta välistä. ”Siinä puhutaan muutoksesta. Sukupuolen muutoksesta. Ja jos en lainkaan erehdy, tämä on hyvin vanha teksti ja tästä voi olla hyötyä sinun tilanteessasi.”

Draco tutki tekstiä ja päätti syventyä siihen paljon tarkemmin illalla aloittaessaan esseen teon. Hermionen sanat olivat hyvin vakuuttavia ja Dracokin ymmärsi täysin mitä tyttö tarkoitti. Kaikkitietävä hymy vain levisi tytön kasvoilla, kun hän näki Dracon pohtivan hänen sanojaan.

”Käännät tuota kai sitten minun kanssani?”

Nyökkäys riitti vastaukseksi.

**

Rohkelikkojen oleskeluhuoneessa Harry yritti keskittyä läksyihinsä, mutta Ginny oli päättänyt häiritä häntä ja udella asioiden todellista puolta. Draco näki tämän heti astuessaan sisään ja huomasi myös Deanin katkeran silmäyksen kaksikkoon. Hän päätti mennä Deanin luo, ehkä olisi hyvä soluttautua syvemmälle 'vihollisalueelle', jona hän ennen rohkelikon tupaa oli pitänyt.

”Hei”, Draco sanoi pojalle ja istui tämän viereen. Dean käännähti kohti ääntä.

”Hei.”

Draco mietti, miten voisi aloittaa keskustelun kuulostamatta tunkeilevalta. Dean ratkaisi asian hänen puolestaan. ”Shirley, kerro minulle, miksi naiset koettavat aina ottaa oman paikkansa miehen sydämessä, vaikka tämä ei haluaisi ja vaikka heillä olisi jo joku muu.”

Draco häkeltyi tästä kysymyksestä ja koetti miettiä jotain sopivaa vastausta. Tokihan Dean oletti hänen tietävän, hänhän kuitenkin oli naispuolisen näköinen. ”Tarkoitat Ginnya?” Dean nyökkäsi ja Draco huokaisi. ”Asia ei ole niin yksinkertainen. Minusta tuntuu, että tuossa ei ole kyse sydämeen pääsemisestä vaan tietojen utelusta. Ja oikeastaan ihan hyvästä syystäkin. Mutta en minä sitä tiedä, miksi naiset kuvaamasi kaltaisia ovat. Eivätkä he ole ainuita, on senkaltaisia miehiäkin, se, jos mikä on aivan varmaa.”

Dean nyökkäsi. ”Olet varmaankin oikeassa. Tuosta tämänhetkisestä tilanteesta. Ainakin Harry näyttää tuskastuneelta – ei samalla tavoin, kun hän näytti silloin, kun Ginny tyrkytti itseään hänelle, vaan samalla tavoin kun aina, kun häneltä kysellää asioista, joita hän ei voi vielä paljastaa.”

Yllätys paistoi Dracon kasvoilta. Hän ei ollut osannut arvata, että Dean näkisi ihmisten kasvoilta näiden ajatuksia. Mutta toisaalta, eipä hänellä ollut ollut kovin suuria odotuksia rohkelikkojen suunnalta, sillä vaikka hän olikin jo aikaa sitten päättänyt kääntyä valon puolelle ja rohkelikkojen puoleen, olivat luihuisten ja hänen perheensä ennakkoluulot yhä elossa ja syvällä hänessä. Dean näki yllätyksen ja naurahti.

”Kovin moni ei tiedä, että luen ihmisten kasvonilmeitä. Minusta se on... mielenkiintoista elämää.” Hymy säilyi huulilla. ”Ah, Ginny on tulossa tänne. Minusta tuntuu, että hänellä on ennemminkin asiaa sinulle kuin minulle.”

Dean oli oikeassa, Ginny sanoi molemmille ensin hei ja aloitti sitten: ”Shirley, Harry sanoi, että sinä voisit auttaa minua paremmin kuin hän kadonneen oppilaan arvoituksen selvittämisessä.”

Draco voihkaisi mutta nousi ylös. ”Mihin menisimme juttelemaan?”
« Viimeksi muokattu: 14.12.2010 15:00:59 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Shirley Simson (11. luku 14.11.09)
« Vastaus #67 : 08.06.2010 22:50:28 »
Jäin tähän ihann koukkuun, luin tätä mota päivää ja olin innoissani kun täällä oli näinkin monta lukua :)

Millon tulee jatkoo? ;< Tää on tullu jatkoo viimeks viime vuonna :(
« Viimeksi muokattu: 14.08.2010 19:01:35 kirjoittanut MissWeasley »
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Shirley Simson (11. luku 14.11.09)
« Vastaus #68 : 31.10.2010 23:54:17 »
Voihan hiisi, taas koukutuin ja vieläpä sellaiseen, johon on tullut päivitystä viimeksi melkein vuosi sitten.

Viimeisimmän luvun ja sitä edellisten lukujen välillä oli pientä eroa, sillä tässä et ollut kirjoittanut niin "monimutkaisesti" mitä aikaisemmin, ja muutenkin oli laatu hieman muuttunut paremmaksi. Ei sillä että se ennen oli huonoa mutta kuiten, tajuat pointin? :D
Tässä on omalaatuinen juoni, sillä Draco naisena kuulostaa jännältä idealta. Ja se että hänet kuitenkin lajiteltiin Rohkelikkoon, tuli hienoisena yllätyksenä. Jossakin tuolla syvällä mielessäni kuvittelin että se jatkaa Luihuisessa, mutta jotenkin hän ei olisi sopinut sinne enää niin hyvin. Myös se, miten Draco sopeutui niin nopeasti Rohkelikkojen pariin, hämmensi, luulin että se olisi vienyt kauemmin.
Muista hahmoista sen verran, että olit saanut heidät pysymään aika hyvin omina itseinään, mutta tuo Harryn pieni luottamuksen puute omiin parhaimpiin ystäviinsä joissakin asioissa oli hieman erikoista ja myös hänen sarkasminsa eri asioissa. Ja se, miten nopeasti Harry, ei ehkä ystävystyi, mutta tutustui Pansyyn ja Blaiseen, oli vähän epäloogista, olihan näiden välillä aina ollut pientä vihamielisyyttä. Kuten myös muidenkin välillä.
Hermionen ja Ronin kiistat oli niin tutun kuulosia, etenkin se kun Ron häiritsi Hermionen läksyjen tekoa pussaamalla tätä. Toi jotenkin tutun tunteen. :)

Kun alussa luin
Lainaus
"Mutta eikö Dumbledore..?"
   "Älä huolehdi, hän on homo", Kalkaros keskeytti.
kohdan, alkoi ihan armottomasti naurattamaan. :D Dumbledore homona, huvittava ajatus.
Kun tuossa jossakin luvussa tuli DMFC, mietin pitkän aikaa sitä, mikä se voisi olla, kuitenkin yhdistin siihen Dracoon. Ja sitten kesken tekstin lukiessani Ginnyn ja Katien puhuvan siitä, tajusin sen ja nauroin omalle tyhmyydelleni. :D

Sitten pari huomautusta:
Lainaus
"Mutta voisimme tänään katsoa, jos löytäisimme jonkun, joka ehkä tietäisi asiasta...)
Pitäisikö tuohon sulkeen tilalle tulla "-merkki? En muista mistä kohdasta tämän löysin, enkä ole varma, onko joku jo huomauttanut siitä.
Lainaus
”Emme mistään, mikä teidän olisi tiedettävä.”
Ja sitten tämä. En sanoisi tätä virheeksi, mutta mielestäni kuulostaisi paremmalta jos sanan mikä tilalla olisi mistä. Toki se on vain maku kysymys, minkä sanan siihen haluaa laittaa :)

Vaikka viime päivityksestä onkin vuosi aikaa, niin olisiko tähän mahdollisesti tulossa joskus jatkoa? Jätit tämän nimittäin aivan liian kesken :D
mi-ra

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Shirley Simson (11. luku 14.11.09)
« Vastaus #69 : 16.11.2010 16:00:39 »
jee tänne on tullut jatkoa. En ensin tajunnut, koska otsikossa on väärä vuosi ;D

Kiva toi isän ja "pojan" jälleen näkeminen ;D

Dean on kyllä hyvä lukeen kasvonpiirteitä toivottavasti tulee pian jatkoa, et saa tietää mitä inny oikeen suunnittelee...

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Shirley Simson (11. luku 14.11.09)
« Vastaus #70 : 10.12.2010 17:42:05 »
Vastaanpa teille ihmisille nyt. Ihan yleisesti anteeksi kaikille, jotka tätä lukee/on lukeneet. Kadotin kaiken innon kirjoittaa tätä, ja minulla katosi joksikin aikaa into koko hoodeehen. Mutta nyt aion palata tämän kanssa, otin tavoitteeksi kirjoittaa tämän fandomnanossa loppuun, eli tammi- ja helmikuun aikana (mikä ei tarkoita, että luvut tulisivat julkaistuiksi saman tien, silloin vain kirjoitan ja sen jälkeen lukaisen läpi ja korjailen). Toisaalta, jos epäonnistun, niin saattaa sitten johtua siitä että aloitan uudessa koulussa samalla. Kyllä, olen todella fiksu, ja otan paljon kirjoitettavaa uuden koulun aloitukseksi! :D
Ja yritän vielä ennen ficciwrimon alkua saada kirjoitetuksi yhden luvun, kunhan ensin luen tämän kokonaan läpi :D

Natty-boy, onpa kauheeta ku väität, että koetan luoda helppoo ja nopeeta tapaa lopettaa =( (ei vaiskaan, todennäköisesti silloin meinasinkin, mutta siitähän ei puhuta)
Ja niin, ethän siä nyt mitään tyylinvaihdosta huomaiskaan (haluutko muuten betata loput luvut?)

Miss-Weasley Uh, uus lukija! Joo, siis, mulla katos ihan täydellisesti kaikki ajatus tähän fikkiin, mutta nyt tallensin tän ja luen tänään tai jotain läpi, ja koetan saada vielä tässä kuussa uutta lukua. Ei, tämä ei ole lupaus, mutta yritän!

mi-ra, ja toinenkin uusi lukija!
Joo, tiedän, että se muuttui. Oon kuitenkin (toivottavasti) kehittynyt kirjoittajana sillä välillä, kun kirjoittelin. Seuraava luku on todennäköisesti taas vähän erilaista, kun, kuten todettua, edellisestä on se noin vuosi aikaa. Okei, vähän yli, joo.
Totta kai Draco sopeutuu mihin tahansa! (Okei, myönnän, olin vähän huonompi hahmojen OC:nä pitämisessä silloin, joten niissä on tiettyjä epäjohdonmukaisuuksia, mitä ei tietenkään voi enää muuttaa, koska sitten pitäisi muuttaa koko fikkiä.) Harryn nopea ystävystyminen Blaiseen ja Pansyyn, no, se johtuu fikeistä, joita olen lukenut. Olen lukenut sentyyppisiä niin paljon, että! Mutta kiva, että kuitenkin olet tykännyt!
Korjasin nuo mainitsemasi virheet. Huolimattomuutta, sitä se oli. Kiitän.
Ja kuten jo mainitsin, koetan jo tässä kuussa saada vielä yhden luvun lisää. Sitten tammi- ja helmikuun aikana tähän pitäisi kirjoittaa vielä n. 10 000 sanaa, kun laitoin tämän ficciwrimoon, että saisin edes joskus valmiiksi (:

Luihuinen_89, joo, 'väärä' vuosi. Pitäisi oikeestikin kirjoittaa useemmin tätä :D
Kiitän, että tykkäät, hihi :)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Shirley Simson (12. luku 29.12.10)
« Vastaus #71 : 29.12.2010 11:58:37 »
A/N: Täällä se viimein on! Kauan odotettu jatko (hiljaa, ootte nyt leikisti odottanu tätä).
Natty-boylle suuret kiitokset betaamisesta <3 (vaikka siinä aikaa menikin)
Ainakin hän valitti, että on pitkiä virkkeitä, anteeksi niistä sitten, jos sekoittavat =(
Mutta! Olkaa hyvät ja lukekaa:


12. luku: Minun on jo jonkin aikaa pitänyt keskustella hänen kanssaan

Draco ei yhtään yllättynyt siitä, että Ginny lähti johdattamaan häntä kohti tarvehuonetta. Huoneesta oli viime päivien aikana tullut hänelle yllättävän tuttu ja melkein kaikki tärkeät asiat tuntuivat tapahtuvan siellä. Hän ei myöskään yllättynyt siitä, että huone, johon he astuivat, oli punakultainen, sillä hän oli aina pitänyt Ginnya mitä täydellisimpänä rohkelikkona – heti Harryn jälkeen siis.
 
”No niin”, Ginny sanoi, kun he olivat päässeet sohvalle istumaan. ”Kerropa minulle vähän enemmän itsestäsi.”
 
Draco tuijotti Ginnya hämillään. Hän oli odottanut kysymyksiä itsestään – oikeasta itsestään, ei Shirleystä. ”Mitä sinä tahdot tietää?”
 
”Millaista elämää sinä olet elänyt ja millaisessa perheessä ja miten sinä nyt yhtäkkiä päädyit kouluun, kun kerran kotiopetuksessa olet niin kauan ollut?” Ginny laukoi kysymyksiä ja Draco alkoi miettiä, oliko hän jo alkanut epäillä jotain. Tai kenties hän vain todella oli niin utelias.
 
Draco kohautti olkiaan. ”Olen elänyt käsittääkseni aivan normaalia elämää. Joskaan en tietenkään ole tavannut niin paljon omanikäisiäni kuin te täällä, kun olen kuitenkin viettänyt aikaa niin paljon kotonani ja muut ovat olleet kouluissaan. Olen viettänyt enemmän aikaa jästinuorten kanssa, mutta se on ollut välillä turhauttavaa, kun ei ole voinut olla täysin oma itsensä. Elän vanhempieni kanssa ja olen ainut lapsi. Vanhempani välittävät minusta kovasti. Ja minulla ei ole mitään tietoa siitä, miksi he näin vain päättivät minut tänne laittaa, joskin epäilen, että sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että tutustun muihin noitiin ja velhoihin, laajennan ystäväpiiriäni”, hän vastasi koettaen pitää vastauksensa mahdollisimman lähellä totuutta.
 
”Millaista on kasvaa ainoana lapsena?”
 
Draco mietti, mihin Ginny oikein pyrki näillä kysymyksillä. ”No, en minä osaa sitä selittää. Välillä se on hieman yksinäistä, kun vanhemmat ovat vanhempia ja heitäkään ei kuitenkaan aina jaksa, olen useinkin miettinyt, millaista elämä olisi, jos olisi sisaria tai edes yksi. Vanhempani ovat olleet melko tarkkoja senkin suhteen keiden kanssa kaveeraan, mutta toisaalta nykyään ymmärrän sen; olisinhan muuten pienenä saattanut paljastaa taikuuteni ystävilleni, mutta en sitä kuitenkaan koskaan tehnyt, sillä minulla ei ollut ketään niin läheistä, johon olisin luottanut niin täysin.” Ei hän nyt niin kauheasti valehdellut. Olihan hän tietysti tuntenut joitakin vanhempiensa tuttavien lapsia, joista oli tullut hänelle tärkeitä, mutta hänellä oli myös ollut jästituttavia, vaikka hänen isänsä ei ollutkaan arvostanut näitä. ”Kerro sinä puolestasi minulle, millaista on kasvaa monilapsisessa perheessä.”
 
”Hmm, mielenkiintoista”, Ginny mutisi ja hymyili. ”Osasin odottaa, että utelisit tuota. Se on toisinaan niin tuskastuttavaa, kun missään ei tunnu saavan olevan rauhassa, varsinkaan kun on nuorin ja ainut tyttö, kaikki tuntuvat haluavan holhota minua, kuin en itse osaisi pitää huolta itsestäni. Ronkin jatkaa sitä, hän aina valittaa poikaystävistäni ja puhuu siitä, kuinka olen liian nuori mihinkään suhteeseen. Minkä minä sille voin, että hän ja Hermione odottivat näin kauan tunteidensa tunnustamista.” Hän hymyili vinosti. ”Sitä paitsi minulla ja Michaelilla menee ihan hyvin.”
 
Draco koetti miettiä, kuka mahtoi olla Michael, muttei ehtinyt mietteissään kovin pitkälle kun Ginny esitti kysymyksen, joka läheni jo niitä, joita hän oli odottanut. ”Miten paljon sinun perheesi on tekemisissä sukunsa kanssa?”
 
”No ihan kiitettävästi. Olen aika paljon ollut tekemisissä serkkuni kanssa, sillä hän on kuitenkin samanikäinen kanssani ja hän ymmärtää minua sen puoleen paremmin, vaikka toista sukupuolta onkin”, Draco vastasi hieman välttelevästi.
 
”Oletan, että tarkoitat Draco Malfoyta”, Ginny totesi kuitenkin kohottaen kulmiaan kysyvästi.
 
Draco nyökkäsi. ”Eipä minulla muita serkkuja oikein olekaan”, hän mutisi miettien suvusta erotettua tätiä ja tämän tytärtä.
 
”Kerro minulle hänestä”, Ginny pyysi ja Draco tiesi arvanneensa oikein syyn siihen, miksi hänet oli pyydetty tänne.
 
”Mitä sinä haluat tietää?” Draco kysyi alistuen kohtaloonsa.
 
Ginny mietti. Miettiessään hän tuijotteli ympärilleen ja tuntui etsivän esineistä oikeita sanoja. ”Minä haluan tietää, käyttäytyykö hän ystäviensä seurassa niin ylimielisesti kuin vihamiestensä. Mikä hänen lempivärinsä on, kaikki sanovat aina, että se on vihreä, mutta minä uskon, että se on harmaa. Millaiset hänen vanhempansa todellisuudessa ovat.”
 
Draco sulki silmänsä hetkeksi ja mietti vastaustaan. Sitten hän pakotti itsensä muistamaan, että hänen pitäisi puhua itsestään kolmannessa persoonassa ensimmäisen sijaan. ”Kyllä hän minun seurassani ainakin on ihan mukava. Ja ainakin hän puhuu Blaisesta ja Pansysta arvostavaan sävyyn, kyllä minä uskon, että hän on kunnon ihminen heidän seurassaan. Hänen lempivärinsä on hopeanharmaa, eli olet aika oikeassa. Hänen vanhempansa rakastavat häntä, vaikka heidän kasvatustapansa eivät aina ole kaikkein parhaimmat.”
 
Ginny nyökkäili ja tuijotti Dracoa kuin tajuten jotakin. ”Tiedätkö, en ollut oikeastaan tajunnut aiemmin, en edes silloin kun Harry kertoi, että olet Dracon serkku, miten paljon näytät häneltä. Oikeasti, olette aika samannäköisiä.”
 
Draco alkoi miettiä uniaan ja näkemiään ulkopuolisia kuvia itsestään tai no, Shirleystä, ja hänen täytyi myöntää, että heissä oli jonkin verran samannäköisyyttä. Tai heissä ja heissä, yhdestä ihmisestä kuitenkin oli vain kyse. Yhdestä ihmisestä, joka käytti kahta henkilöllisyyttä, mutta sille nyt ei voinut juurikaan mitään.
 
”Etkö sinä todellakaan voisi kertoa minulle, missä hän on?” Ginny pyysi keskeyttäen Dracon mietteet ja havahduttaen tämän takaisin todellisuuteen.
 
”En”, Draco vastasi ja nousi ylös. ”En mitenkään. Ja nyt minun pitää kiiruhtaa, minä lupasin tehdä Hermionen kanssa riimuläksyjä.” Hän kiirehti ulos huoneesta, sillä hän ei tahtonut jäädä hetkeksikään pitempään, ettei olisi vahingossa paljastanut salaisuuttaan eteenpäin. Eikä hän ollut edes paljon valehdellut. Hän ja Hermione eivät ehkä olleet sopineet, koska he koettaisivat riimuja selvittää, mutta kyllä toinen varmasti heti suostuisi.
 
**
 
Kirjastossa istuen Draco koetti kääntää riimuja. Hän oli osunut oikeaan, Hermione oli ollut heti valmis lähtemään selvittämään mystisten vanhojen riimujen salaisuutta, ja nyt hän istui jo kolmatta tuntia kirjojensa parissa.
 
”Jos kääntäisimme tuon mieheksi, olisiko siinä mitään järkeä?” Hermione kysyi nostaen päätään hetkeksi omista kirjoistaan. Tällaista heidän keskustelunsa oli ollut sen aikaa, kun he olivat riimuja selvittäneet.
 
Draco tutki kohtaa, josta Hermione puhui. ”Kyllähän se sopisi. Mutta toisaalta siinä voisi olla myös ihminen tai kuu.”
 
”Hyvä on. Tehdäänkö niin, että kumpikin meistä tekee raakakäännökset itsekseen ja sitten voimme tutkia niitä yhdessä ja katsoa, mikä kävisi parhaiten järkeen?” Hermione ehdotti turhautuneena. Mikään ei tahtonut toimia.
 
Draco nyökkäsi ja sulki kirjansa jättäen merkin kirjan väliin. ”Meidän pitäisi muutenkin varmaan jo vähitellen lähteä täältä, taidamme olla ainoat ja Prilli on katsellut meitä jo niin kuin tahtoisi meistä eroon.”
 
Hermione huokaisi ja nyökkäsi sulkien omat kirjansa. Kaksikko nousi pöydästä ja lähti kulkemaan pois kirjastosta ja kohti rohkelikkotornia. Hiljaisuus alkoi sulkeutua heidän ympärilleen eikä Draco oikein välittänyt siitä, se sai hänet vain miettimään omaa kohtaloaan. Siksi hän kiitti onneaan, kun Pansy käveli heitä vastaan.
 
”Siinähän te olette!” tyttö huudahti. ”Tiedättekös, he päättivät sen kysymättä minulta ensin!”
 
Draco ja Hermione tuijottivat Pansya käsittämättä, mitä tämä oikein puhui.
 
”Aivan niin, te ette olekaan kuulleet, koska olette olleet hautautuneina kirjoihinne kirjastossa. He päättivät järjestää tuparajat ylittävät juhlat, puhuivat jotain perjantaista. Oletan myös, että tarvehuoneessa olisi tarkoitus järjestää”, Pansy selosti.
 
”Mitä? Näinkö pian jo? Minun täytyy jutella Harrylle. Draco, Pansy, tuletteko kanssani?” Hermione kysyi jo kävellen kohti tupaansa.
 
Draco pudisti päätään. ”Minulla on asiaa Pansylle. Minun on jo jonkin aikaa pitänyt keskustella hänen kanssaan.”
 
Hermione nyökkäsi ja jätti kaksikon taakseen. Pansy tuijotti hölmistyneenä Dracoa ja mietti, mitä tällä oikein mahtoi olla asiaa.
 
”Kuljetaanpa varoen kohti rohkelikkotornia. Vai haluatko, että saatan sinut tyrmiin?” Draco kysyi hymyillen vinosti.
 
Pansy kohautti olkiaan. ”No sinä saat saattaa minut tyrmiin, kun olet kuitenkin se oikea herrasmies.”
 
Draco irvisti ja lähti kävelemään kantaen kirjojaan mukanaan. ”Ja sinä pistät minut kantamaan näitä koko matkan?”
 
”No itsepähän kysyit”, Pansy vastasi hymyillen viattomasti. ”Mutta mistä sinä oikein tahdoit keskustella?”
 
Draco kohautti olkiaan ja nyrpisti nenäänsä kaikille kirjoilleen. Hän ei sitä tiennyt, mutta jos joku olisi hänet nähnyt, tämän ensimmäinen ajatus olisi ollu ”söpö”. Joten ehkä oli vain hyvä, että Dracolla ei ollut mitään tietoa siitä, mitä muut hänestä ajattelivat. ”No, en mistään kovin suuresta. Minun on pitänyt kysyä tätä jo muutaman päivän ajan siltikin. Milloin sinä olet haudannut sotakirveen ja alkanut käydä vaateostoksilla Ginny Weasleyn kanssa?” Katse, jonka hän loi Pansyyn, oli yhtä aikaa piinaavan tarkka ja ystävällisen utelias.
 
”Ai. Tuota noin. Siitä on kai vuosi, kun päätin jutella hänelle. Ajattelin, että hän saattaisi kuunnella minua, ja yllättäen hän kuuntelikin. Tosin ensin taistelimme päivittäin viikon ajan, mutta lopulta hän uskoi – kenties siksi, etten käyttänyt häneen mitään voimakkaita kirouksia – että en tahdo hänelle mitään pahaa, vaan haluan ihan totta tutustua häneen. En minä hänen kanssaan pelkästään vaateostoksilla ole käynyt, me olemme kai ihan ystäviä. Tai ainakin jotain sinne päin”, Pansy totesi tuijottaen suoraan eteensä. He olivat kävelleet vasta kohtuullisen lyhyen matkan, sillä, kuten aina ennenkin, heidän kävelynsä tuntui hidastuvan heidän keskustellessaan.
 
Draco mietti vastausta ennen kuin kysyi: ”Miksi?”
 
Pansy kohautti olkiaan ja käänsi päänsä Dracoa kohti. ”En minä tiedä. Kai minä halusin, että minulla olisi jo jotain taustatukea, kun juttelisimme Potterille. Ginnylla on kuitenkin aina ollut jonkinlaista valtaa tähän, ainakin tämä luottaa häneen. Ja jos hän olisi sanonut tuntevansa minut jo paremmin ja tietävänsä, että minä olen jo aiemmin vaihtanut puolia, niin ehkä Potter olisi huolinut meidät suojeltavakseen nopeammin kuin jos miettii hänen yleistä käytöstään.”
 
Draco ei voinut kuin nyökätä ja hetken aikaa kaksikko kävelikin hiljaisuuden vallitessa kohti määränpäätään, joka lähestyi uhkaavasti. Pansy kuitenkin keskeytti hiljaisuuden ennen perille pääsyä.
 
”Tiedätkö miten outoa on katsoa sinua ja tietää, että se olet sinä, vaikka sinä näytät joltain toiselta? Vaikka sinussa on omia piirteitäsi, mutta niitä ei ole niin paljoa, että niitä tajuaisi, jollei tarkkaan katsoisi.”
 
Draco hymyili. ”Minusta taas on outoa katsoa peiliin ja nähdä itseni ja samalla tietää, että kukaan muu ei näe minua. Joskin minä tiedän kyllä, mitä he näkevät. Toisaalta mietin, miten tiedän muuttuneeni takaisin itsekseni. Jos muutun nukkuessani ja nousen ennen muita, tiedän tietenkin siitä, että kirouksia sataa niskaani. Ja jos muutun muualla, niin kai minä huomaan sen sitten muiden reaktioista”, hän totesi. Kirjat tuntuivat ajautuneen hänen mielensä perukoille eikä niiden kantaminen näyttänyt lainkaan raskaalta. ”Aamuisin tunnen pukeutuvani vaatteisiin, jotka eivät sovi minulle, ja näen kyllä niiden peittävän rintojani kuin minulla todella olisi sellaiset, mutta jos vien itse käteni vartalolleni, tunnen yhä vain omat muotoni.” Hän huokaisi raskaasti. ”Enkä tajua sitäkään, miten kukaan ei silloin muuttumispäivänäni ihmetellyt, kun kuljin luihuisten vaatteissa ja seuraavana päivänä minut lajiteltiin rohkelikkoon!” Jos he olisivat olleet ulkona ja jokin lumipaakku olisi sattunut hänen eteensä, hän olisi todennäköisesti potkaissut sitä. Mutta he olivat sisällä ja hän joutui tyytymään turhautumiseen ja kirjojen viskaamiseen lattialle, mitä hän katui saman tien.
 
Pansy ei edes ihmetellyt Dracon tekoa, vaan laskeutui saman tien polvilleen ja alkoi auttaa Dracoa kirjojen kasaamisessa. ”Minä ymmärrän sinua kyllä. Jos minä muuttuisin pojaksi noin vain, olisin paniikissa. Varsinkin jos itse tuntisin rintani yhä ja jonkun muun käsi vaikuttaisi menevän siitä lävitse.” Hän nosti kolmatta kirjaa vilkaisten pikaisesti sen nimeä. Väärinkäsitysten vääristämät vaikutukset. Hän nappasi sen itselleen. ”Hei, oletko sinä lukenut tätä?”
 
Draco katsahti Pansyn pitelemään kirjaan. ”En vielä. Olen tänään tutkinut vain riimuja. Miten niin?”
 
”Tämä on se sama kirja, jota Myrtin ystävä, mikä hänen nimensä nyt olikaan, tutki! Odotapa, oliko se 130 jotain...” Pansy mietti alkaen selata kirjaa. ”Haa!” Hän alkoi lukea tekstiä, ja Draco päätti kasata loputkin kirjat ennen kuin vaivautuisi edes kysymään miksi hän luki kirjaa, kun he tiesivät jo sen sisällön.
 
Kun Pansy viimein lopetti lukemisen, Draco kysyi: ”Oliko siitä mitään apua?”
 
”Kenties”, Pansy sanoi mystisesti, ”mutta ehkä ei kuitenkaan. Silti haluaisin ottaa tämän itselleni, sillä minusta tuntuu, että se Myrtin ystävä päätti jostain syystä hieman huiputtaa Myrttiä.” Draco vain nyökkäsi kyllästyneen näköisenä uskomatta, että Pansy voisi löytää kirjasta mitään apua. Tyttö sulkikin kirjan ja vaihtoi sitten puheenaihetta: ”Oletko muuten jutellut Harryn kanssa siitä, että olet ihastunut häneen? Kun te jotenkin vain ohititte sen siellä kaikkien kanssa.”
 
Jos Draco olisi hieman miettinyt, olisi hän tajunnut, että Pansyn tarkoituksena oli kääntää hänen ajatuksensa muualle. Hän ei kuitenkaan juuri jaksanut, vaan päätti, että tyttö vain oli utelias. ”Ei. Emme ole. Olin koettanut unohtaa koko välikohtauksen, en siis kiitä tästä muistutuksesta.” Sitten, kuin vasta tajuten, että ei hänen ollut tarkoitus noin vastata, hän lisäsi: ”Ei sillä, että se edes kuuluisi sinulle.”
 
”Pyh pah, totta kai kuuluu! Ja toivon, että keskustelisitte pian. Mutta eihän se tietenkään mitenkään paha ole, mikäli ette juttele. Todennäköisesti vain kumpikin kuvittelette jotain, mikä ei ole totta”, Pansy totesi jatkaen matkaansa. ”Mutta öitä, Draco. Nähdään huomenna. Minusta tuntuu, että en halua rasittaa sinua tämän enempää.”
 
”Öitä, Pansy”, Draco mutisi tuijottaen hämillään tytön perään. Hän koetti karistaa epäluulot tytön suunnitelmia kohtaan mielestään, muttei oikein kyennyt. Niinpä hän vain käveli rohkelikkotorniin toivoen, että pääsisi rauhassa nukkumaan, mutta tietenkään mikään ei voinut mennä niin kuin hän ajatteli. Hermione oli päättänyt, että hänelle pitäisi heti ilmoittaa, mistä Pansyn mainitsemissa juhlissa oli todellisuudessa kyse.
 
”He suunnittelevat valon puolelle siirtyvien luihuisten kutsumista yhteishenkeä kohottavaan tilaisuuteen, jossa Harry aikoo kertoa, että nämä otetaan avoimin käsin vastaan. Sinua kukaan ei tietenkään paljasta ennen kuin joko muutut takaisin itseksesi tai päätät itse kertoa heille, kuka todellisuudessa olet”, kiharapäinen tyttö kertoili melkein heti Dracon astuttua tyhjään oleskeluhuoneeseen.
 
”Sepä hienoa”, Draco mutisi. ”Aivan mahtavaa. Kerrassaan upeaa.”
 
”Älä nyt, se todella on!” Hermione huudahti ja Draco tajusi, miten paljon tyttö todella välitti siitä, että muitakin autettiin.
 
”Kyllä minä sen tiedän. Minä olen vain väsynyt ja turhautunut ja tahdon nukkumaan”, Draco totesi jokseenkin anteeksipyytävään sävyyn.

Hermione hymyili ymmärtävästi. ”Totta kai. Anteeksi vain. Ja mennään sitten vain nukkumaan.”

Draco nyökkäsi ja seurasi tyttöä makuusaleihin. Aamulla hän muisti nähneensä unta Shirleystä alastomana ja ensimmäinen päätös, jonka hän teki, oli se, että heti kun hän saisi selvitettyä, kuka oli nähnyt hänet suihkussa jonakin niistä muutamista kerroista, saisi turpaansa tai tulisi kirottua mahdollisimman pahasti.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Shirley Simson (12. luku 29.12.10)
« Vastaus #72 : 29.12.2010 21:33:18 »
Oooh, jatkoa!! :D Jos tähän saisi pomppivan hymiön laittaisin sellasen :)
Miten olin jo ehtiny kokonaan unohtaa tän? :o

Tää idea on edelleen mielenkiintoinen, tosin piti ensin vähän selailla edellisiä lukuja, jotta muistin missä mennään :D

Mun mielestä lauseet ei ollu ollenkaan liian pitkiä :) Ja loppu oli hauska :D Ja muutenkin pidin luvusta, vaikkei tässä periaatteessa päästy eteenpäin. Mutta mitähän Pansy mahto keksiä kirjasta? Ehkä se selviää ;)

Jatkoa toivon nopeammin kuin vuoden päästä ;) Kirjoittele kun ehdit


~Missy~ :-*

P.S Eka! :)
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

LND

  • ***
  • Viestejä: 374
  • Luihuisista luihuisin Korpinkynsi
Vs: Shirley Simson (12. luku 29.12.10)
« Vastaus #73 : 30.12.2010 16:54:37 »
En ole luultavasti vielä kommentoinut tätä... Aika omituista :)

Luin kaiken nyt putkeen ja haluan jatkoa.

Olet hienosti ujuttanut huumoria ja draamaa mukaan melko tavanomaiselta vaikuttavaan ficciin. Idea on suunniteltu hyvin ja siinä on riittävästi oma peräisyyttä. Rehellisesti kommentoiden kaikesta hyvästä huolimatta joissakin kohdissa nousi teennäisyys esille ja tuntui hieman turhauttavalta lukea.

Virheetöntä tekstiä, ei vaikeasti ymmärrettäviä virkkeitä. Jokseenkin itseäni hämmentäviä sanamuotoja kuitenkin löytyi (esim. keskustella Dracolle), mutta  yritän hyväksyä ne ;D

Kiitos.
LND
Vaikka olisi valoisaa, on silti pimeä
Vaikka olisi lämmin, on silti kylmä
Ja vaikka olisi miljoonan ihmisen keskellä, on silti yksin.

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Shirley Simson (12. luku 29.12.10)
« Vastaus #74 : 31.12.2010 09:50:27 »
Löysin tän ficin eilen ja tässä on kertakaikkiaan mahtava idea! En olekkaan ennen lukenut mitään missä Draco -tai kukaan muukaan- olsi muuttunut tytöksi. Pidän kanssa siitä kuinka hyvin Pansy ja Blaise tulee toimeen Harryn ja kumppaneiden kanssa.

Täytyy sanoa, että onneksi löysin tän vasta nytten, koska en varmasti olisi jaksanut noita pitkiä päivitys taukoja. On nimittäin niin koukuttava ja hyvä ficci kyseessä.

Toivottavasti saat kirjoittua tätä, vaikka aloitatkin uuden koulun. :)

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Shirley Simson (12. luku 29.12.10)
« Vastaus #75 : 08.01.2011 13:20:26 »
Ginny on kyllä ovela, kun se yrittää saada tietoja Dracosta ;) ihmettelin tosipaljon tuota Pansya kuinka se on valmis tustumaan paremmin myös Harryyn sitten kun Draco on muuttunut ennalleen tai sen käsityksen sain :)

kiitos jälleen lukunautinnosta :)

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

harukaze

  • ***
  • Viestejä: 116
Vs: Shirley Simson (12. luku 29.12.10)
« Vastaus #76 : 09.01.2011 20:58:01 »
Huomaamattani lisää lukuja on tullut. Johtunee varmaan siitä, etten muistanut kommentoida
kun luin tätä ensimmäistä kertaa.

Itse henkilökohtaisesti en pidä ficeistä, joissa jompikumpi pojista muuttuu tytöksi, mutta
joudun toteamaan; poikkeus vahvistaa säännön. :)
Juoni on kekseliäs ja siksi mielenkiinto on pysynyt alusta aina tähän lukuun saakka.
Välillä jää avoimeksi, mitä henkilöiden ajatuksissa liikkuu: mitä he tuntevat tai ajattelevat?

(Epäselvästä kommentistani huolimatta) Toivon Wingalle paljon inspiraatiota jatkoa varten. :)

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Onko tämä jatkumassa? :)
Nimittäin suosikit-kansioni alkaa olemaan aika täynnä, enkä viitsisi viedä tilaa ficeillä jotka jäävät kesken ;)

Jatko olisi kyllä kiva juttu :3
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
MissWeasley: Ääh, mulla alko koulu ja sitten unohtui taas tämä ja nyt on töitä, mutta betani yrittää patistaa mua kirjottaa tätä nyt (sillä on mulle oikein lista asioista, mitä mun pitäis tehdä....) että ei tää oo jäämässä kesken. Pitäis taas vähän lukea tätä niin sais jatkettua.

LND: Joo, välillä tän kirjoittaminen on ollut, että nyt kirjoitan enkä lopeta ennen kuin oon valmis. Mutta yleisesti kivaa. Ja mun yleistyyliin kuuluu vähän erikoisemmat lauserakenteet (tässä yllättävän normaalit), koska kirjoitan kuulemma yleensä jotenkin runotyyliin.

Arosalie: uudet lukijat on kivoi! Joo, en oo saanu jatkettua tätä (enkä ihan kauheesti kirjotettuu muutakaan), mutta yritän nyt tässä ennen koulujen alkua saada seuraavan luvun kirjoitettua!

Luihuinen_89: Draco ja Pansy on parhaita kavereita! (Mun universumissani.) Kai se nyt haluu tutustuu ystävänsä kavereihin ja tietää, mitä nämä meinaa toisen päänmenoks ;)

harukaze: Hihii :) Kiva, että tykkäät tästä! Yritän nyt saada inspiraatiota ja innostusta tätä kohtaan taas =)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Aivan ihana tarina ! Ja todella mukaansa tempaava. En tiedä onko jatkoa tulossa - edellisestä viestistä on niin pitkä aika - mutta toivoisin että olisi. Olisi tietysti kiva jos ilmottaisit jos et jatka tätä enään.
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide