Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220398 kertaa)

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #460 : 08.05.2017 18:57:43 »
Mä pelailen peliä työmatkoilla, ja on kyllä tullut harvinaisen huonoja pokemoneja vastaan... Napsin niitä miten sattuu ja välillä pyörittelen pokestoppeja, mutta menen kyllä myös surutta monen ohitse. Mitään jännempää en ole saanut aikoihin :D

Oonko ainoa, jolla on jatkuvasti reppu täynnä? Saan lähes päivittäin poistella kaikkea. Poistan aina kaikki gymeillä käytettävät jutut, mutta lisäksi yritän pitää punaiset pallot nollissa. Silti joudun vielä poistamaan marjojakin jatkuvasti, vaikka yritän käyttää niitä aina kun jaksan. Rasittavaa :D

Fiorella, rakastan sun nimityksiä pokemoneille! Mietin itse usein samansuuntaisesti niitä xD
Never regret something that once made you smile.

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #461 : 08.05.2017 20:12:25 »
Hoh, täällä tuo ruohoeventti antoi paljon enemmän kuin mitä vesieventti. Bulbasaureja tuntui olevan joka nurkalla. Olin siis Popcult Helsingissä koko viikonlopun ja siinä tuli ihan kivasti käveltyäkin.
Sain viimein kerättyä karkit Venusaurin kehittämiseen alusta asti ja Chikoritojakin löytyi jokunen, ja se käpy. Hirveästi mitään muuta jännää ei tullut vastaan, mutta olen kyllä tosi tyytyväinen tuohon päälle paritonniseen Venusauriini ^^
Conissa oli yksi joka cossasi Vileplumea, ihan näin pienenä offina :D

Munista tullut vaihteeksi melkein pelkkää kökköä, mutta Smoochum oli sentään iloinen yllätys. Kaverilla kuoriutui Chansey :o
Tyroguen sain myös munasta joskus ennen vappua ja katsoin juuri sen statsit... Mikähän siitä tulee, kun HP ja Defense on yhtä hyviä?

nominal et ole ainoa, itsellä on kans täynnä aika usein, varsinkin nyt viikonloppuna sai olla koko ajan tyhjentämässä jotain pois. Asun ihan stopin vieressä ja välillä GPS sekoilee, jolloin sen stopin saa otettua sisätiloissa, joten ihmekös tuo, että reppu täyttyy. Olen kyllä ainakin pariin otteeseen ostanut lisää tilaa, ja silti se mokoma aina täyttyy...

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #462 : 08.05.2017 20:31:54 »
Fiorella, rakastan sun nimityksiä pokemoneille! Mietin itse usein samansuuntaisesti niitä xD
Kiitos tästä. Pelkään aina salaa että muita ärsyttää kun en osaa/muista noita nimiä ulkoa. xD Enkä jaksa viestin kirjoittamiseksi lähteä etsimään ensin puhelinta toisesta huoneesta ja avata peliä että näen mikä mikäkin on.

Sain männynkävyn kehitettyä taistelualuksen näköiseksi möröksi. Samoin Chikorita, jota en ole tähän mennessä edes nähnyt, löytyi ruohoeventin myötä ja sen verran monena kappaleena vielä että sain senkin kehitettyä toiseen muotoon. :) Sunkerniäkin löytyi riittävän monta, että saisin kehitettyä, mutta on niin matalat pisteet että mietin, kävisinköhän vielä iltalenkillä katsomassa jos löytyisi edes hiukan parempi. Kun siihen tarvitsee sen erikoiskivenkin (jonka viimein sain!) ja sen verran olen teiltä oppinut että ihan kaikkea ei tarvitse heti kehittää välittömästi kun pisteet riittävät.

Veljenpoikani opetti viikonloppuna miten tehdään kierreheitto. Enpä tuotakaan tiennyt ennestään, vaikka olen jo aika pitkään pelannut. Tämän seurauksena olen heitellyt melkein kaikki pallot hatelikkoon harjoitellessa, kun ne lähtevät pyörityksestä ihan eri suuntaan kuin pitäisi. xD Pitäisi käydä pelkkien pokestoppien pyörityskierros tai pari, että saisi pallovarastot täyteen taas. Yleensä kyllä minullakin näyttää aina vähän päästä, että bag is full, ja joutuu poistamaan jotain.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #463 : 08.05.2017 21:31:15 »
Violetu, mun mielestä se ominaisuus, jonka se tiiminjohtaja mainitsee ensimmäisenä, kertoo, mikä on sen pokemonin vahvin ominaisuus ja luulisin, että se toimii Tyroguen kohdalla niin, että sen kehitysmuoto määräytyy sen ominaisuuden mukaan, jonka se tiiminjohtaja mainitsee ensimmäisenä. Varma en tästä tietenkään ole, kun itsellä ei ole ollenkaan tuota Tyrogueta, joten en ole sen evolvaamista pääsyt vielä kokeilemaan. :'D Mut jos se mainitsee sen HP:n ensimmäisenä, niin kuvittelisin, että siitä kehittyisi sitten se Hitmontop. :)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #464 : 08.05.2017 22:10:43 »
Minun tietääkseni se tulee randomilla niiden kahden (tai kolmen) väliltä, jos ne on yhtä hyviä. Eli tässä tapauksessa Hitmontop tai Hitmonchan.

Minullakin välillä reppu täyttyy, mutta ei se nyt niin paha ongelma ole. Pokemontilan täyttyminen sen sijaan on, olen ostanut siihen aika paljonkin lisätilaa ja silti se täyttyy, kun en raskisi poistaa periaatteessa ihan hyviä pokemoneja.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #465 : 19.05.2017 17:15:34 »
Pogossa on meneillään nyt joku kivieventti ja buddy-pokemonin kilsamäärät on vaan neljäsosa tavallisesta. Eli nyt sitten vaan kaikki kävelyttämään pokemoneja. :'D

Sain tänään kymppimunasta Chanseyn ja nyt on sitten hyvä yksilö Blisseytä varten ja karkkejakin nyt 33, joten otin sen kaveriksi, kun sen kanssa pitää kävellä tän eventin ajan vaan 1,25 km per nami, kun kyseessä on siis viiden kilsan kaveri. :D Ehkä nyt vihdoinkin alkaisi todella häämöttää se Blissey jo horisontissa. :'D Flaaffyllekin on jo yli 70 namia. Toi ranneke on ollut kyllä suureksi avuksi noiden kilsojen kartuttamisessa työpaikalla. Vapaa-ajalla ei enää oikein jaksa pelata, kun työ on niin fyysistä. :<

Mites teidän muiden pelailut on sujuneet? :) Innostaako nää eventit avaamaan pogoa useammin?

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #466 : 19.05.2017 17:59:04 »
Ohoh, vau! Tällaista eventtiä on todellakin kaivattu! :D Eli nyt satakertaisesti kävelyttämään niin ehkä nuo minunkin pokemonit saisi viimein kehitettyä. Laskeskelin taannoin että ei minulta nyt enää hirveästi noita edes puutu. Olikohan niin että 19 entistä ja 33 uutta pokemonia vain puuttuu? :) Ja pari on enää jokusen candyn päässä, tai muutaman kymmenen. Tuoreimmat uudet oli iso lammas (juuri tuo Flaaffy?) ja iso Kabuto.

Chanseytä pitäisikin nyt itsekin alkaa kävelyttämään. En ole ikinä nähnyt sellaista kuin vain tuon yhden munasta onnekkaasti joskus saamani (plus tietysti niitä mitä muilla on saleilla) ja siinä taitaa peräti olla 6 candya eli kävelyä riittää! ;)

« Viimeksi muokattu: 22.05.2017 20:14:39 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #467 : 19.05.2017 20:04:16 »
Aerodactyl-eventtiä olen pitkään odottanutkin, ja se tuotti tulosta heti illalla, kun sain Aerodactylin lähipuistosta. Ihan mahtavaa. Nyt tosin harmittaa entistä enemmän, etten onnistunut löytämään Laprasta vesieventin aikaan (ja erityisesti se, että en etsinyt tarpeeksi ahkerasti, silloin oli niin paljon huonommat säät), se on nimittäin nyt ainoa minulta puuttuva ykkösgenin pokemoni (paitsi tietty alueelliset ja legendaariset).

Löysin myös Macgargon ja paljon Slugmia. Ja Houndour-pesän, niin olen nyt taas hieman lähempänä Houndoomia. Se pesä vaan on aika kaukana meiltä, niin en ihan koko ajan pääse siellä käymään. Buddyksi otin nyt Larvittaren, kun sen kävelyttäminen normaalisti on niin hidasta.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #468 : 19.05.2017 22:04:14 »
Slugmia ja Houndoureja satelee täälläkin. Aika jännä, kun ne ei ole kivityyppiä. Vai oliko niiden ilmestymiselle joku erillinen syy? :0 (mul on menny ohi jos ne on mainittu eventin tiedoissa.) No, en valita, että niitäkin sataa joka puolella, koska kumpaakin kaipaan.

Toivon kans, että saisin tän eventin myötä ykkösgenen valmiiksi. Puuttuis vielä Kabutops ja Dragonair (ja regionaalit toki). Sudowoodokin (tai Usokkie, kuten mä oon sitä tottunut kutsuu) puuttuu vielä :/ Tänään näin semmoisen, mutta mokoma karkas heti, vaikka heitin keltasella pallolla vatun kera -.-
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #469 : 20.05.2017 13:53:12 »
Slugman seuraava muoto (Magcargo) on tuli/kivi-tyypin pokemon, joten siksi se on tässä eventissä mukana. :D Houndourista taas en osaa sanoa, kun se ei ole ainakaan kivityyppiä. Houndoureja itse en ole nähnyt tämän eventin aikana, mutta toisaalta en ole vielä päässytkään kunnolla pelaamaan, joten siksi kai en ole siihen törmännyt. Houndoureille olisi kyllä käyttöä, kun olen vain yhden sellaisen onnistunut nappaamaan ja sekin on huono. ::)

Larjus, nyt on ollut sitä Sudowoodoa tän eventin ansiosta paljon liikkeellä, joten toivottavasti onnistuisit sen nappaamaan. Mä olen niitä saanut munista ja luonnosta ihan riesaksi asti. :'D

Rae, kivaa kun innostuit taas pelaamaan ja sait käyttäjätunnuksenkin selville. :D Mustakin nää eventit on hyvä tapa aktivoida ihmisiä takaisin pelin ääreen. :)

Eilen oli muuten Lapras tässä äidin kodin lähellä, mutta en lähtenyt sen perään, kun Laprakselle ei ole mulla enää tarvetta. Ei niitä viitsi enää paljoa power uppaillakaan, kun tuossa taannoin sen CP:tä laskettiin niin roimasti alaspäin. ::)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #470 : 20.05.2017 15:51:03 »
Joo vähän mietinkin, että Slugman kohdalla toi vois olla syy. Nyt sain senkin kehitettyy ^^ Sain myös Kabutopsiin tarpeeksi karkkeja, joten nyt Dragonite on ainoa ykkösgenestä puuttuva, jonka voin Suomessa saada. Sudowoodojakin ilmestyi pari, jotka sain napattua. Ihan oon tyytyväinen saaliiseeni. Vielä ku löytäis Larvittaren (ja sen kehitysmuodot). Yksi näkyi tänään nearbyssa, mutta olin tietty silloin bussissa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #471 : 22.05.2017 20:14:14 »
Sopivasti sain sen oikean evoluutiokiven nyt kun oli tuo kivieventti, ja saa pyydystettyä myös Onyxeja, niin sain sen ison Onyxin kehitettyä. :) Lisäksi myös Sandslashiin tuli käveltyä viimeiset puuttuvat candyt ja nyt olen vuorotellut Charmanderia ja Dratinia, joilta molemmilta puuttuu kolmisenkymmentä candya ja toivon että ehtisin vielä vähän vaikka sitä Chanseytakin kävelyttää, mutta se on ehkä jo liikaa toivottu.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #472 : 24.05.2017 12:31:02 »
Minä olen taas saanut pelailtua vähäsen. Kyllä nämä kelit vaikuttaa heti siihen, miten jaksaa pelailla. Kävin tuommoisella metsälenkillä, minkä lopussa on useampi salikin, jossa luulisi Pokemonien pysyvän pitkään. Valitettavasti yksi niistä oli 7 levelin sali, joissa kaikki oli niin kovia, etten olisi koskaan saanut omaa Pokemonia sinne, toiseen mahtui juuri se yksi Pokemon ilman taistelua, ja kolmannen olisin saanut kahdella hakkauskerralla niin, että omanikin olisi mahtunut. No tietysti akun piti sanoa siinä vaiheessa yhteistyösopimus irti, kun olisin saanut sen toisen kerran hakattua. :D

Mutta olen saanut nyt useamman Kabuton ja uutena jopa muutaman Omanyten! Jälkimmäistä en ollut edes nähnyt koskaan aiemmin, joten olin aika iloinen, kun sain sen ensimmäistä kertaa. Sain myös kaksi uutta Pokemonia, mutta en muista niiden nimiä. Ne oli 2. genestä ja niitä en oikeastaan tunne, joten nimetkään ei jää päähän. Toinen oli semmoinen sininen otus, jolla oli hassu virnuileva naama ja toinen sitten jokin kilpikonna, jolla oli semmoinen tosi pyöreä suikelo pää ja jotain "lonkeroita", varmaan ne kuitenkin oli sen jalat. Siinä taisi olla keltaista ja punaista, mutta en jaksa nyt tarkistaa. Sain myös power upattua itselleni ensimmäinen yli 2000cp:n Pokemonin Rhyhornista.

Ihan kivaa on ollut taas pelailla. Jos kelit taas jossain vaiheessa suosii niin voisin käydä keskustassa keräilemässä palloja ja haaveilla, jos nappaisin lisää jotain uusia. Keskusta vaan ei ole ollut kovin antoisa pelipaikka uusien Pokemonien suhteen, mitä olen siellä jossain vaiheessa enemmän pelaillut. Yleensä löytyy paremmin, kun lähtee vähän kauemmaksi. Sieltä tosin ainoastaan saa kunnolla palloja, joita olisi hyvä keräillä varastoon niin voi pelata muuallakin. Uusin päivityskin oli kiva, harmi, että tämä kestää niin vähän aikaa, kuten muutkin eventit. Oon kuitenkin ymmärtänyt, että niitä olisi ollut nyt aika useasti ja minua ne ainakin aktivoivat pelaamaan edes vähän, kun pitkään olin avaamatta koko peliä ollenkaan. Tosin kaikki kävelytystä vaativat extrat ei paljoa minua ole lämmittänyt, kun en ole sentään niin paljoa pelannut, että huomattavasti kertyisi hyötyä.

Teillä kaikilla on ihanan paljon saaliita, kun itselläni on vielä miljoona Pokemonia, mitkä puuttuu. Ehkä minäkin tulen hitaasti perässä ja saan joskus kovempiakin Pokemoneja kuin nuo nykyiset. Ei mitenkään hurjan vahvoja ole oikeastaan yhtään. Rhyhorn on ihan hyvä, iskut 15 ja 120 ja hp:ta taisi olla 140. En ole kyllä Candelalta kysynyt, mitä mieltä se on siitä. Jossain vaiheessa sain munasta sellaisen käpyotuksen, mikä on kuulemma tosi huippuyksilö. Olisin sitä mieluummin ottanut kyllä jonkun uuden ensimmäisen genen Pokemonin, kun kerran vihdoin sain yhden kymppikilsan munan.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #473 : 14.06.2017 14:02:10 »
Onko taas menossa joku eventti? Huomasin vain pelatessani, että expaa saa nyt nappauksesta 300xp:tä ja joka puolella tuntuu olevan tulityypin pokeja, mitä normaalisti en näe juuri missään. Kilometrin lenkillä nappasin kolme Growlithea, Ponytan, Vulpixin ja Charlemeonin, joista mitään en ole kovin usein nähnyt. Yhden Vulpixin olen mm. eläissäni napannut. Kaiken lisäksi noita näkyy Nearbyssa koko ajan. Sain myös ensimmäisen Houndourini (aiemmin en ole edes nähnyt) ja Nearbyssä näkyy toinen mokoma! Sekin ilmeisesti osaksi tulityyppiä. Olen aika innoissani, koska tulityypit on aika rakkaus. <3

Kaikenlisäksi lisäexpat ja näköjään myös lucky egg alet on aika jees. Olen miettinyt, että käytän jossain vaiheessa lucky eggin ja evolvailen noita, mitä mulla on mahdollista evolvata. Jonkun verran olen jättänyt 1. geniä evolvaamatta, kun olen etsinyt parempaa yksilöä tai halunnut napata villinä. Nyt kuitenkin vuoden pelailtua taidan uskoa, että joidenkin saaminen villinä on sula mahdottomuus. Kokoelmaan tulee uutena siis ainakin Rapidash, Geoduden seuraava muoto ja Arcanine, joka on lempparini ylitse muiden. Harkitsen vielä, onko 534cp ja 528cp Eeveet tarpeeksi hyviä noihin 2. genen muotoihin, mutta enpä ole koskaan tainnut nähdäkään yli kuuden sadan Eeveetä, joten taitaa olla aika turhaa koettaa etsiä. 

Kun olin Turussa sain myös napattua vinonpinon Magicarppeja! Tarkalleen ottaen viisi, vaikka en pelannut juuri yhtään. Nyt candyjä on kasassa 195! Vielä on perhanan pitkä matka Gyaradokseen, mutta on saldo kasvanut jo aika huimasti. Ihan kivaa odotella sitä, vaikka Gyarados ei taidekaan enää olla ihan niin kova Pokemon, kun se oli jossain vaiheessa? Ainakin, mitä olen saleja seuraillut. Mutta onhan se siisti!

Onko kesä saanut ihmisiä enemmän pelailemaan? Itse en pelaa vieläkään paljoa, mutta kyllä tämä on jo vähän enemmän saanut lähtemään liikkeelle, kun kelit ovat olleet suotuisat.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #474 : 14.06.2017 14:51:48 »
Odo, tuo on varmaan se Pokemonin yksivuotis-juhlaevent? Siitä tuli joku aika sitten sähköpostiin ennakkotiedote.

Lainaus
Can you believe that Pokémon have been appearing in the real world for nearly a year? It’s been an incredible year and we have lots of things planned over the next few months to celebrate this occasion with you. You’ll see a glimpse of our celebration plan below, and look for more news from us in upcoming emails, on our official blog, or on the official Pokémon GO social media channels.    

We can’t wait to share all of the exciting things that we have planned to celebrate Pokémon GO’s one year anniversary with you! Over the next couple months, we’re releasing some awesome new game features focused on cooperative real-world play. We’re also hosting a variety of in-game and real-world events including a thrilling in-game event featuring both Fire-type and Ice-type Pokémon and Pokémon GO Fest, the official real-world event for Pokémon GO, in Chicago, Illinois, USA at the Grant Park on July 22, 2017. Tickets and more information for Pokémon GO Fest Chicago will be available at PokemonGOLive.com/Fest on June 19 at 10:00 A.M.PDT. European Trainers can look forward to Pokémon GO celebrations hosted across the continent from June through September in partnership with Unibail-Rodamco shopping centers. We'll be posting a complete schedule for these events very soon. Also, The Pokémon Company is organizing a Pokémon event in Yokohama, Japan this August where they’re exploring a unique Pokémon GO experience. Visit PokemonGOLive.com to stay up to date on all of the latest details about Pokémon GO.

Minun pelikiinnostus vähän lopahti kun ei ole aikoihin tullut mitään uutta vastaan, munistakin vain samoja. Mutta katsotaan mitä tämä toisi tullessaan. Tänä aamuna itsekin huomasin pitkästä aikaa varjoja eli ennen näkemättömiä pokemoneja. Sain jo yhden, Cyndaquilin tms nukkuvan siilin näköisen. Toivottavasti noita uusia tulisi lisää!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #475 : 14.06.2017 17:17:01 »
Nyt on tosiaan menossa joku tuli/jää-eventti, joskin en ole jäätyypin pokemoneihin juurikaan vielä törmännyt. Eventti kestää 20. päivä asti. Jos nyt saisi kerättyä karkkeja enemmän Houndourille ja Cyndaquilille, joiden vikat muodot multa vielä puuttuu. :)

Odo, itse olen napannut yli 600 ja 700 CP Eeveitä paljonkin, joten sinuna ehkä odottaisin kohdalle isomman CP:n omaavia Eeveitä. Toisaalta noita isompia Eeveitä alkaa ilmestyä varmaan vasta kun on päässyt isommille leveleille, joten ehkä kannattaa odottaa vielä, ellet sitten halua niitä uusia jo dexiin. :) Yleensä, mitä ylemmille leveleille nousee, sitä paremman CP:n omaavia pokemoneja sulla on mahdollisuus kohdata luonnossa.

Onko kesä saanut ihmisiä enemmän pelailemaan?
Eipä oikeestaan, koska olen koko kesän töissä, eikä viikonloppuisinkaan jaksa lähteä ulos liikkumaan, kun on niin väsynyt. Mut pogo-ranneke on töissä käytössä koko ajan ja mitä enemmän olen sen kanssa pelannut, sitä enemmän olen alkanut vihata sitä. :'D Se toimii niin huonosti ja vaihtelevasti, murr. Älkää menkö ostamaan sellaista, koska se ei ole hintansa väärti. Säästäkää rahanne johonkin järkevämpään. ::)

// Ai niin sitäkin piti hehkuttaa, että mun pitää kävelyttää Flaaffylle enää seitsemän karkkia ja sitten saan vihdoinkin kehitettyä siitä Ampharoksen. Järkyttävä urakka ollut keräillä sille nameja, kun se on kuitenkin viiden kilsan kaveri ja Ampharos vaatii sen sata karkkia...
« Viimeksi muokattu: 14.06.2017 17:19:12 kirjoittanut Kosmik »

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #476 : 14.06.2017 18:22:09 »
Kävin pokemonlenkillä töiden jälkeen ja sain myös tuon Houndourin, jota en minäkään ollut ikinä ennen nähnyt, lisäksi monta siiliä lisää niin sain kehitettyä siitä puolivälimuodon, seuraavaan pitääkin taas haalia sata pistettä. Ja myöskin Charmanderia, Growlitheä ja Ponytaa tuli useampi vastaan. Kiva kun vaihteeksi tulee muutakin kuin lintua ja rottaa. :) Toisaalta harmittaa salaa, koska vietin pitkän ajan Charmanderin kävelytyksessä, että saisin sen kolmannen muodon, ja nyt niitä tuli useampi vastaan ihan noin vain, kun pitkään aikaan ei näkynyt ainuttakaan.

Nyt minulla on jo niin monta eri pokemonia, että pokedexin ensimmäinen puuttuva (joka on kävelyn alla etenemässä) on myyrän isompi muoto. Sitä en ole koskaan edes nähnyt, minulla on vain ne kaksi myyrää, mitkä tulivat jo viime kesänä munasta, enkä sen koommin ole niitä missään nähnytkään.

Kymppimunista on tullut kolmesta peräkkäin joku typerä halloween-lepakko, ja se harmittaa vähän myös. Noita erikoisuuksia, joita ei voi kehittää, voisi tulla vaikka vain muutama per henkilö. Myös niiden evoluutiokivien kanssa on epäonnea. Minulla on jo neljä suomua, kaksi muistitikkua ja yksi metallilieriö, ja mitään noista en saa nyt kehitettyä tai olen ne jo kehittänyt aiemmin, mitä niillä saa. Aurinkoa ja sitä kiveä kaipaisin, kun niitä varten olisi valmiina pokemonit ja candyt, puuttuu vaan se typerä kivi, että saisi kehitettyä.  >:( ::)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #477 : 14.06.2017 20:51:44 »
Tosiaan, tuli- ja jää- eventti on menossa ja into on kasvanut sen myötä. Tänään sain puolet  typhlosioniin tarvittavista karkeista ja huomenna sitten paremmin metsälle.
Oon pelaillu kyllä vähän joka päivä, mut kesä ei ole tuonut kauheasti uutta intoa. Ehkä tilanne muuttuu jos eventtejä on paljon ja pogon synttäritkin tulossa. Toivon silloin paljon kaikkea kivaa!

Dexistä puuttuu enää 9 poksua ja gen1 on täysi! (Ainakin niiltä osin mitä Euroopassa voi saada) :D
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #478 : 14.06.2017 23:53:23 »
Kävin kaupassa ja samalla toisella iltalenkillä ja sain niin monta koiraa, että riitti kehittää seuraava muoto. :) (Ne ananaskarkit ovat tässä hyviä!)

Laskeskelin, että minulta puuttuu enää ekasta genistä 15 ja toisesta 25 pokemonia. Aika hyvin! :D Pokedexin lukema tällä hetkellä 208 erilaista hallussa ja 226 erilaista nähty. :)

Osaa noista ei siis ymmärtääkseni edes saa Suomesta, osa on sellaisia mihin tarvitsee hulluna candyja kehittämiseen, osaa en ole ikinä missään nähnytkään ja lopuksi muutama odottaa candyt valmiina niitä rasittavia evoluutiokiviä...

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #479 : 16.06.2017 10:12:27 »
Vähän harmittaa, että kävelytin viime eventin aikana Larvitarta, koska yhtäkkiä sain kolme 10 km munaa ja niistä kaikista tuli Larvitar! Sitten oli karkkia enemmän kuin tarpeeksi Tyranittaren kehittämiseen, sain vielä powerupattua sitä ihan hyvin. Olisi vain pitänyt koko ajan kävelyttää Totodilea, en ole vieläkään saanut niitä kuin kaksi.

Jääeventti myös loistava, olen saanut jo kaksi Laprasta! Niiden myötä nyt ykkösgeni täynnä (paitsi alueelliset ja legendaariset). Cyndaquilille ja Houndourille myös karkit nyt kasassa eventin ansiosta. Sitten oikeasti ei puutu enää kuin karkit Feraligatriin ja Ampharokseen. Ja Unown. Koskahan tulee taas lisää pokemoneja peliin, vai tuleekohan legendaarisia nyt kesällä?