Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220360 kertaa)

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #440 : 14.04.2017 19:00:43 »
Nominal mulla ainakin tiedoston koko pysyy samana vaikka poistaisin. En siis ole poistanut pogoa vaan toisen pelin ja ladattuani sen uudelleen koko oli yhä sama :/ Joten arvelen samaa pogon kohdalla.
Tosi kamalaa jos peli päättyy puhelimen muistin täyttyessä D: Ootko miettinyt uutta muistikorttia?

Kiitos tiedosta! Olin menossa poistamaan peliä tämän luettuni - ja tättädättädääää - sehän ei ollut edes muistikortilla! :O En tiedä, miksi ei, koska mielestäni olen yrittänyt laittaa sinne kaiken mahdollisen. No, ilmeisesti en ollutkaan, joten siirsin sitten pogon ja muut mahdolliset sovellukset muistikortille. Niinpä riittii tilaa tällekin pelille, jee! :)

Hauskaa, että tuli uusi tapahtuma! En vain ihan kauheasti jaksa keräillä noita xp:itä, koska en koe oikein tarvitsevani niitä mihinkään. Tuossa jokunen viikko käytin toisen lucky eggini, ja eiköhän peli taas kaatuillut kiitettävästi, joten puolet suunnittelemistani kehitettävistä pokemoneista jäi kehittämättä. Samalla laitoin luren, enkä saanut mitään nappaamisen arvoista pokemonia :'D Pelkkiä lintuja ja rottia. Löl.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2017 19:02:33 kirjoittanut nominal »
Never regret something that once made you smile.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #441 : 17.04.2017 13:07:59 »
Mä en ole pelaillut kunnolla moneen päivään, kun ulkona on niin kylmä ja kun ei ole ketään, jonka kanssa voisi pelailla. Olen huomannut, että kylmässäkin sietää tota peliä pelata, jos seura on hyvää, mutta äiti on palannut töihin, niin ei ole voitu yhdessä pokeilla, mikä vähän harmittaa. Olen jäänyt aika paitsi tästä pääsiäiseventistä. Eilen käytin lucky eggin ja evolvasin kaiken mahdollisen (paitsi Larvitarta, jota en viitsi vielä evolvata jos tulee parempi kohdalle). Mareepin evolvasin eilen Flaaffyksi ja otin sen nyt kaveriksi, jotta saisin sen vikan muodon joskus. Pitäisi kävellä yli neljäsataa kilsaa sen kanssa, hiphei... ::) En halua ottaa Totodileä tai Cyndaquilia kaveriksi, kun mulla ei ole kummastakaan hyvää yksilöä, joten keskityn nyt niihin pokemoneihin, joissa on pontentiaalia. Sain myös eilen Sun Stonen sattumalta lähtistopilta ja sain vihdoinkin Sunfloran kehitettyä. Siitä tuli kertarykäisyllä yksi mun lempi tokan genen pokemoneista. Se on niin söpö. :'D Tekis mieli nimetä se jollain hauskalla nimellä, mutta vielä en ole sopivaa nimeä sille keksinyt. :') Haha, nyt mielessäni paritan mun poika-Bellossomia tolle mun poika-Sunfloralle, ne olis aika söpö pari. :'D Mun Gyarados-perhekin on aika hauska. Mun tyttö-Gyaralla on suurin CP ja se on kokonsa puolesta paljon isompi kuin mun pojat. :'D Mutta yleensähän kalojen maailmassa naaraat on koiraita suurempia, joten ehkä se on ihan sopivaa. :) Ai niin, kehitin mun poika-Machampille myös tyttöystävän, josta tuli kertaheitolla yli 2000 CP. Edelleen jaksaa naurattaa, miten ihmeessä Machamp (ja sen pienemmät muodot) voi olla myös tyttöjä, kun se niiden fysiikka on aikas maskuliininen. :'D

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #442 : 17.04.2017 20:10:09 »
Sain vihdoin ja viimein mun eka  lapraksen!!!  ;D Tulihan se viimein 10  km munasta, kun niitä jo tukun olen hautonut. Ja tupla karkit, ai että! Harmi vain ettei mun The Lapras ole hyvällä iv:llä pilattu ja liikkeetkin on keskiverrot. Ja tässä nyt pohdiskelen josko säästäisin karkit hyvään yksilöön, kun kerran jaksoin odottaa näin kauan niin kai jaksaisin odottaa vielä hetken.

Miltank pääsi karkuun tänään, harmi. Toisaalta irtona napattu 1900cp Draconite ei ole paha xD
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #443 : 20.04.2017 11:51:02 »
Tämä event ei kyllä minulle ole vielä paljon onnea tuonut. Toistaiseksi munista on tullut kaksi Abraa, sellainen pikku kasvi ja Natu-lintu. Muutama vielä jäljellä, ehkä niistä tulisi joku jännempikin.

Minusta paras eventtijuttu ikinä olisi se, että saisi taas kaikesta tuplacandyt; buddysta ja napatuista ja professorille vaihdetuista. Se olisi oikeasti hyödyllinen ja jokainen saisi valita, mistä olisi hänelle parhaiten etua.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #444 : 20.04.2017 17:12:46 »
En oo kiireiden ja huonon vointini takia hyötynyt paljoakaan tästä eventistä. Pari Grimeria on noista kahden kilsan munista tullut, ja koska kävelytän parhaillaankin sellaista Mukin saadakseni, karkit tulee käyttöön (ja sainpa paremman Grimerinkin kehitettäväksi hähää). Se on kans kiva, että vitosista on nyt tullut kakkosgenen starttereita, kun sieltä tuli ihan hyvä Totodile mulle (entinen ainokainen on ihan hanurista :'D). Chikorita-karkkejakin tuli yhden mukana, eli Meganiumin saaminen on taas vähän lähempänä. Mulla on vielä yksi tän eventin aikana saatu vitosmuna hautumassa. Toivon, että sieltä tulis Cyndaquil, koska niitä mulla on vain yksi, ja se on niin tasoltaan kuin IV:ltään niin huono, etten sitä viitti kehittää.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #445 : 20.04.2017 19:23:53 »
Taitaa olla paikallisia eroja, Larjus, kun minulle ei ole tullut ainuttakaan noista koko viestissä mainitsemistasi vielä ollenkaan. ;) Saisi kyllä olla kaikkia pokemoneja kaikkialla, kun ei se välttämättä ole kovin todennäköistä, että kaikilla olisi tilaisuutta matkustella edestakaisin (muutenkaan, saati sitten pokemonien perässä ;) ).

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #446 : 21.04.2017 01:57:59 »
Vasta tänään pääsin vähän ahkerammin pelailemaan Pogoa. En ole siis viime aikoina noin muuten paljoa pelaillut. Paljon silti tuli tänään vielä kahden kilsan munia, joista tuli Grimer, Magby, Slowpoke ja Pichu. Vitosen munasta tuli yllättäen Chikorita. :D Olisin ollut iloisempi Cyndaquilista tai Totodilestä, kun Chikoritan kaikki muodot mulla onkin jo dexissä, mutta kyllä toikin kelpaa. :) Yhdestä vitosen munasta tuli sitten Paras taas vaihteeksi. ::) Sain myös kaksi kymppimunaakin, jotka on nyt hautumassa. Toivottavasti niistä tulee jotain muuta kuin Sudowoodo, Gligar, Mantine tai Scarmory. ::) Nyt ollaan parhaillaan neljällä gymilläkin, kun ahkeroitiin niin kovasti tänään äidin kanssa tuolla paskasäässä. Ollaan näköjään ainoat hullut tällä paikkakunnalla, jotka pelaa tuuli- ja vesikeleilläkin. ::) Myös yhden lucky egginkin käytin vielä tän eventin puitteissa ja olen jo yli puolivälissä kohti 31 leveliä. :D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #447 : 23.04.2017 18:49:39 »
Tänäänpä oli hyvä pokemon-päivä. :) Sain munasta viimein Togepin, jota olen toivonutkin, ja sain myös kehitettyä lyhtykalan isompaan muotoonsa. :) Ja muutenkin oli kaunis päivä kävellä. 

Huonona puolena, taas kerran tuli seitsemännen päivän erikoisesineenä se upgrade, joka käy vain leluankkaan. Ja minulla on niitä jo käytetty kaksi, ja kaksi käyttämättömänä lisäksi. Tahtoisin jonkun muun!  ::)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #448 : 24.04.2017 16:51:27 »
Tietääkö kukaan mitään tuosta Pokemon Go Plus -rannekkeesta? Tänään tuli töissä mieleen, että tuollainen olisi tosi kätevä noissa hommissa, kun tuolla tulee liikuttua paljon, enkä voi tietenkään puhelin kädessä tehdä hommia, eikä akkukaan kestäisi koko päivää, jos mulla olis toi peli koko ajan päällä.

Mitäköhän tuo ranneke vaatii toimiakseen? Jostain luin arvosteluja tuosta laitteesta ja jotkut valitti, ettei koko ranneke edes toiminut heillä. Ilmeisesti puhelimessä pitäisi olla bluetooth-yhteys, Pogo pitäisi olla ladattu puhelimeen jne. Mun puhelimessa on se uusin Android-käyttis, joten sen puolesta ton rannekkeen kai pitäisi toimia. Ja pitääkö Pogon olla sillä hetkellä auki puhelimessa, jotta ranneke toimisi?

Mut onko kenelläkään kokemusta tuosta rannekkeesta? Onko hankkimisen arvoinen? :)



//Minä hullu menin ja ostin tuon rannekkeen. :'D Ihan simppelisti sain sen toimimaan ja toimii tosiaan Bluetooth-yhteydellä. Olen jo yhden Ledyban tuolla napannut. :D Kiva mennä ens viikolla takas töihin, kun voi pitää tätä ranteessa ja keräillä työpaikalta pokemoneja, esineitä stopeilta ja kävellä metrejä, eikä tarvitse sitten vilkuilla puhelinta koko ajan. :D Hintahan tällä on suolainen, mutta mulla on rahaa säästössä ja sitä on kiva käyttää välillä myös tällaisiin turhuuksiinkin. :'D
« Viimeksi muokattu: 29.04.2017 14:26:32 kirjoittanut Kosmik »

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #449 : 05.05.2017 18:11:58 »
Anteeksi taas kun tuplapostaan, mutta haluan vain tulla kertomaan, että tänään alkaa joku ruohopokemon-event, joka kestää vain 8. päivä saakka. Eli siis ruohotyypin pokemoneja on ilmeisesti enemmän liikenteessä. :) Alkaa jo mietityttää, olisiko tähänkin eventtiin lisätty joku ruohotyypin shiny-muoto, kun vesieventin aikanakin oli shiny Magikarpit ja Gyaradokset. ??? No, ainahan voi toivoa parasta. :D

Sain muuten vihdoinkin ensimmäisen yli 3000 CP pokemonini. Dragonitehan tuo eikä 31 leveliinkään ole enää pitkä matka. :) Vähän on ristiriitaiset fiilikset tuosta Pogo-rannekkeesta. Se toimii aika vaihtelevasti ja katkaisee välillä yhteyden. Pitää tarkistella puhelinta tuon tuosta, jos ranneke ei hetkeen hälyyttele mitään. :/ Mut on se kyllä ihan kätevä ollut tuolla töissä, kun ei tarvitse koko aikaa pitää puhelinta auki ja olen saanut munia haudottua ihan kivasti tässä viikon aikana. :) Nyt taas yksi kymppi odottamassa hautomoon pääsyä. Olen saanut paljon Dratineja viime aikoina kymppimunista ja mulle ne kyllä kelpaa, jotta voi sitten power uppailla tuota Dragoniteani. :D

Miten teidän muiden pogoilut? Tää topa on ollut aika hiljainen viime aikoina. :o

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #450 : 05.05.2017 21:04:09 »
Olen minäkin ollut hiljaisempi kun olin flunssassa ja sen jälkeen kiireinen kun kaikki tekemiset oli jääneet rästiin.

Mitä se ranneke oikein tekee? Sinulle siitä varmaan on hyötyäkin kun pelaat paljon. Tiedän vain yhdennettikaverin jolla sellainen on, enkä siitäkään sen enempää.

Olen saanut viime aikoina muutaman uuden munista. Männynkävyn, lampaan, jonkun omituisen otuksen mistä en edes tiedä mikä se on. Lisäksi olen saanut jotain kehitettyä. Yritän saada ison Togepin kun viimein sain sellaisenkin munasta, tai peräti kaksi, tuosta pääsiäiseventistä.

Erikoisin minkä sain hiljattain, oli nyrkkeilijävauvapokemon? Luin netistä että siitä voi tulla Hitmonchan, Hitmonlee tai joku kolmas, mutta se riippuu tilanteesta. Tahtoisin sen kolmannen, koska sitä minulla ei vielä ole, mutta en tiedä miten. Joku niksi siihenkin vaaditaan, luin, mutten ymmärtänyt miten se käytännössä tehdään. Saa neuvoa! :)




I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #451 : 05.05.2017 22:46:26 »
Mullakin on pogon pelaaminen vapaa-ajalla jäänyt vähemmälle, kun työt alkoi ja mulla on yks pleikkaripelikin, joka vie ihan mukavasti mun vapaa-aikaa, mutta kyllä tuosta pogostakin jaksan edelleen olla kiinnostunut ja pelaan sitä aina kun olen liikenteessä. :)

Fiorella, tuolla rannekkeella saa napattua pokemoneja (vain punaisilla palloilla tosin), sillä saa napattua esineet pokestopeilta ja lisäksi se kerryttää kävelymetrejä. Ei tarvitse siis pitää puhelimen näyttöä koko ajan auki pogoa pelaillessa, vaan rannekeen ollessa käytössä se ilmoittaa ilmestyvistä pokemoneista vihreällä valolla ja stopeista se ilmoittaa sinisellä valolla. Sitten nappia painamalla yritetään napata se pokemon. Toi on kätevä lähinnä huonompien ja yleisimpien pokemonien nappaamiseen, koska ranneke tosiaan käyttää vain yhden punaisen pallon yhtä pokemonia kohti. Siksi harvinaisempia on vaikeampi napata rannekkeella ja ne kannattaa napata ihan puhelimella. Itse halusin rannekkeen lähinnä niiden kilometrien kartuttamiseen. Mulla on nyt Flaaffy kaverina, joka vaatii tosiaan 5 km kävelyä yhtä karkkia kohden, joten on ihan kätevää, kun voi töissä pitää tuota ranneketta päällä ja kerryttää siinä töitä tehdessä niitä metrejä muniin ja karkkeihin. Huh, en osaa selittää tuon rannekkeen käyttötarkoitusta tuon paremmin. :'D

Se nyrkkeilijävauva on tosiaan Hitmonleen, Hitmonchanin ja Hitmontopin vauvamuoto. Siitä kehittyy Hitmonlee, jos se sun tiimin johtaja sanoo, että sen vauvan vahvin ominaisuus on attack. Vauvasta tulee Hitmonchan, jos sen vahvin ominaisuus on defence ja siitä tulee Hitmontop, jos vauvan vahvin ominaisuus on HP. Jonkun tuollaisen selityksen jostain luin sen evolvaamiseen liittyen. :D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #452 : 06.05.2017 01:03:03 »
Joo, mutta mistä voin tietää, mitä joku tiiminjohtaja sanoo, kun en edes tiedä kuka tai mikä se on ja mistä siltä voi kysyä...  ::) Se tässä lähinnä on isoin kysymysmerkki. Yritin tutkia pokemonin tietoja, mutta missään ei lukenut mitään tuon tapaistakaan...

Tuo kilometrien kerryttäminen rannekkeella kieltämättä kuulostaa kätevältä. ;)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #453 : 06.05.2017 01:13:22 »
Kun katselet sitä pokemonia ni siellä on alanurkassa se valikko josta ne esim. lähetetään pois. Siellä on kohta appraise, josta tiiminjohtaja tarjoaa näkemyksensä pokemonista.

Eka Togepi kuoriutui vähän aikaa sitten! On se kyllä suloinen pieni olento. <3 Muuten on ollut aika peruspoksuja. Alakazamin sai viimein kehitettyä, ja kuninkaankivi on valmiina Slowpokea varten. Pokemonlaatikkoonkin sai päivityksen! Ja salihakkeria ei ole aikoihin näkynyt, niin on salit pysyneet ihan oikeiden pelaajien hallussa. Meillä on jo vaikka miten pitkään ollut poksu kahdella salilla, niin on rahaa kertynyt. ^_^ Tänään pääsi vielä kolmannellekin! Kauppaan oli muuten ilmestynyt joku koodikenttä, mistä lie sellaisia saa? Ja hyvä tietää tuosta ruohoeventistä!

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #454 : 06.05.2017 09:10:04 »
Fiorella, tosiaan, kuten Melodie sanoi, eli kun avaat sen pokemonin siihen näytölle, niin sieltä oikeasta alakulmasta aukeaa tosiaan se valikko ja appraisea painamalla sun tiiminjohtaja antaa arvionsa sun pokemonista. Sietä voi tosiaan aina vilkuilla, mitkä on hyviä ja kehittämisen arvoisia yksilöitä ja mitkä ei niinkään. :)

Melodie, en tiedä, asutaanko samoilla suunnilla, mutta täälläkin oli yksi veemäinen Valorin hakkeri, joka veti saleja kymppitasolle asti ja täytti sen salin lähinnä Blisseyllä. Facessa joku alkoi kerätä sitten addressia Nianticille, jotta saataisi tuo huijari "pois päiviltä" ja ilmeisesti se on nyt mennyt läpi ja Niantic on deaktivoinut sen huijarin tilejä. Aika sitoutunut trollaaja saa olla, jos kerran rahalla ostelee niitä 30-levelin accounteja vain kiusatakseen muita pelaajia. :/ Täällä päin on vähän ollut epäilyä, että tyyppi olisi hankkinut jo uusia tilejä tilalle, mutta mitään massavaltauksia saleille tuo ei ole ainakaan vielä tehnyt. Ärsyttäviä tuollaiset pelaajat. Ei sitä itsekään uskalla laittaa omaa pokemonia aina salille, jos joku luulee, että mun nimimerkki on yksi sen huijarin tileistä. Kuulun siis itse Valoriin.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #455 : 06.05.2017 11:12:58 »
Hei, kiitos tosi paljon! :) En ollut tuollaista ikinä edes huomannut! Sain siitä juuri sen minkä halusinkin eli hitmontopin. :) Nyt minulla on ne kaikki pokedexissä, vaikka tietysti se vauvaversio nyt hävisikin varastosta. Nyt minulla on jo tosi iso määrä kerättynä. Dexin mukaan 187 varastossa ja 214 nähtyä. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Jäälintu

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #456 : 06.05.2017 15:02:12 »
Itsellä on taas hyvän aikaa ollut aika hiljaista poketuksen suhteen kun ei ole juuri huvittanut lähteä huonolla kelillä ulos ja hyvällä kelillä aika on mennyt auringossa makoillessa ennemmin kuin pokemoneja jahdatessa :D Muutaman stopin olen napannut ja sain juuri äsken vihdoin ensimmäisen Chikoritani (jee! Vielä kun löytäisi Totodilen ^^), mutta muuten on kyllä ollut tosi hiljaista. Munista ei ole tullut mitään jännää, eikä ole oikein huvittanut muutenkaan pelata. Taitaa olla meitillä pahemman luokan suvantovaihe menossa nyt :D

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #457 : 06.05.2017 22:59:53 »
Ei oo kyllä ollu kummonen toi ruohoevent täälläpäin. Normivalikoimaan on tullut vain yksittäisiä Bellsprouteja ja Oddisheja (kehitysversioineen) ja pari satunnaista Chikoritaa. Mutta pääosin on kaikki paikat täynnä kaikkea muuta kuin ruohopokemoneja. Vesievent oli täällä ihan toista, silloin tuntui 2/3 pokemoneista olevan vesityyppiä... No, sainpahan tänään pari Chikoritaa ja yhden Sunkernin kerättyä. Ja mun ekan naaras-Vileplumen! Se on kans mun ainoa Vileplume, jolla on Solar Beam, mutta tietenkin sen CP on joku 30.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #458 : 07.05.2017 20:18:38 »
Sitten nappia painamalla yritetään napata se pokemon. Toi on kätevä lähinnä huonompien ja yleisimpien pokemonien nappaamiseen, koska ranneke tosiaan käyttää vain yhden punaisen pallon yhtä pokemonia kohti. Siksi harvinaisempia on vaikeampi napata rannekkeella ja ne kannattaa napata ihan puhelimella.
Mutta eihän se ranneke kerro, mikä pokemon siinä on, joten ei voi tietää napata sitä puhelimella? Tai näin ainakin olen sen rannekkeen ymmärtänyt, ja siksi en ole ollut kiinnostunut siitä.

Pääsiäismunista sain lähinnä Togepeja (viisi!) ja Elekidejä... No, sainpahan Togeticin kehitettyä, mutta olisi siihen vähempikin riittänyt. Laprasta tai Aerodactylia ei tullut. Hitmonleen löysin keskustasta villinä! Sitten sain Tyroguen munasta ja nyt löysin vielä Hitmontopin villinä, eli ne on nyt kaikki. Pääsin myös tasolle 31. Nyt ruohoeventin ansiosta sain kerättyä muutamat puuttuvat karkit Sunfloraan ja Meganiumiin, kehitän ne kunhan event loppuu. Ainiin ja sain vihdoin sen up-graden ja sain kehitettyä Porygon2:n, nyt on kaikki ykkösgenistä kehitettävät saatu. 220 pokemonia pokedexissä (+2 kunhan kehitän Meganiumin ja Sunfloran).

Vielä puuttuu: Lapras, Aerodactyl, Quilava, Typhlosion, Croconaw, Feraligatr, Ampharos, Tyranitar, Macgargo, Houndoom ja Unown. Ja alueelliset. Nyt olen kävelyttänyt Cyndaquilia, mutta pitäisi varmaan vaihtaa, kun sillä on jo 70 karkkia. Pitäisi oikeastaan kävelyttää Larvitarta, mutta en viitsisi, kun se vaatii sen 5 km per karkki. Totodile olisi toinen hyvä kyllä myös, sitä joskus kävelytinkin.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #459 : 07.05.2017 20:33:39 »
Tuittu, olet oikeassa. Ranneke ei kerro mitään siitä, mikä se pokemon siinä sun lähellä on. Se vaan hälyttää vihreällä tai keltaisella valolla, jos on pokemon lähettyvillä. Musta toi on kätevä siinäkin mielessä, ettei tarvitse kuluttaa heti puhelimen akkua loppuun, kun voi luurin näytön pistää kiinni ja ranneke sitten hälyyttelee tapahtumista ja kerää metrit talteen ilman, että pitää olla koko ajan nenä kiinni puhelimessa. Tulee olemaan varmasti kätevä paskoilla keleillä. :D Mut jos ihan rehellisiä ollaan, niin ei toi ole mun mielestä hintansa väärti. Siinä mielessä en suosittelisi sitä varta vasten kenellekään. Itse hankin tuon tosiaan sen takia kun työt alkoi ja haluan pelata peliä myös töissä, koska työpaikka on täynnä pokestoppeja, tuossa työssä tulee liikuttua paljon ja siellä pyörii pokemonejakin ihan kiitettävästi. :) Mua vaan risoo se, kun se ranneke katkaisee sen yhteyden tosi herkästi ja puhelinta joutuu aika paljon sen takia vilkuilemaan. Tiedä sitten, auttaisiko, jos hankkisin paremman nettiyhteyden puhelimeen... Pitää sitä kokeilla seuraavaksi, jos toi ongelma ei korjaannu.

//Niin joo, siitäkin annan rannekkeelle miinusta, että jos sen itse laitteen haluaa kiinnittää siihen mukana tulevaan rannekenauhaan, niin sitä varten tarvitsee käyttää ruuvimeisseliä. ::)
« Viimeksi muokattu: 07.05.2017 20:51:22 kirjoittanut Kosmik »