Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220393 kertaa)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #420 : 31.03.2017 09:13:52 »
Minulla oli tänään hyvää tuuria munien kanssa. Ensimmäisestä tuli kauan odottamani Magby, ja toisesta Vulpix. Nyt olisi karkit kehittää toinen Ninetales, mutta enpä tiedä, taidan jättää säästöön nuo karkit. Pääsin tasolle 30 ja sain kolme hautomoa, niissä on nyt kaikissa 10 km muna hautumassa, kunpa tulisi se Lapras...

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #421 : 31.03.2017 19:50:23 »
Tuittu, pidän sulle peukkuja, että saisit jostain kymppimunasta sen Lapraksen! ^^ Mäkin yritän nyt sinnikkäästi kiriä sinne 30-tasolle, olen tosi nopeasti saanut 29-levelin jo yli puolen välin. Kiva kuulla, että seuraavasta tasosta saa lisää hautomoita. Olen jo pitkään sinnitellyt tuon yhden kanssa. :')

Mullekin tuli tänään pari ihan kivaa yllätystä munista. Sain Charmanderin, kolmannen Igglybuffin (:'D) ja Voltorbin. Kaiken lisäksi kävin jälleen kerran hakkaamassa mun lähigymin pois niiltä saakelin sinisiltä. Siellä oli kahdeksan hahmoa ja ihan kiva tovihan siinä kului, kun yksin salia pudottelin, mutta onnistuihan se lopulta. Olen näköjään näillä main ainoa, jolla on munaa pudotella tuota sinisten hallitsemaa salia, jonka ne usein nostaa sinne lähelle kymppitasoa. Mua vaan ärsyttää, jos ne onnistuu nostamaan sen yli vitosleveliin, niin yritän vähän edes pistää kapuloita rattaisiin niille, ettei ne nyt ihan koko aikaa hallitsisi tota salia.

Metsästin tänään keskustassa Magikarppeja ja Slugmia ja nyt mulla on Slugmallekin tarpeeksi karkkeja, että saan kehitettyä sen seuraavan muodon. Joku miespuolinen pogon pelailija osui mun kanssa samalle stopille Magikarpin perässä ja vaihdettiin siinä muutama sana. Toki tuli puhe shinyista siinä ja näytin sille mun punaista Gyaradosta. Hän kulki itse Magikarppien perässä se shiny mielessään ja oli toki vaikuttunut siitä mun shinysta. :'D

Oho, kehitin äsken sen Slugman seuraavan muodon ja sain sen kolmannen Johto-mitalin, eli sain nyt rekisteröityä 70 tokan genen pokemonia mun dexiin. Hurjaa! :)

Sain muuten tänään yli 2200 CP Ursaringin luonnosta ja aika hyvällä IV:llä vieläpä. :o Ennen sitä mun CP:n puolesta paras saalis luonnosta oli se yli 1900 CP Lapras, mutta tänään pamahti kohdalle tuollainen yllätys.

Totodile oli taas tänään siellä rautatieaseman lähellä samoihin aikoihin kuin eilenkin ja taas sai rakennusmiehet tuijotella ihmeissään, kun vaan kiertelin niitä aitoja siinä sitä Totodileä etsiessäni. Se vieläpä ilmestyy aina sellaiseen ärsyttävään paikkaan, että joudun menemään sinne nurmikolle, että saisin sen ilmestymään ruutuun. On muuten todella ärsyttävää, jos jollain pokemonilla on pesä tai spawnipaikka jossain rakennustyömaalla, kun ei sinne voi tietenkään mennä pyörimään.

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #422 : 01.04.2017 00:04:06 »
Oi voi, mä sinisenä jopa toivon, että muiden tiimien jäsenet kävisivät noita saleja hakkaamassa. Turhauttavaa kun kaikki alueen salit on sinisillä ja kymppitasoa, niin eipä sinne omaa pokemoniaan enää saa mukaan tungettua. En oo saanut kolikoita enää viikkokausiin ja tän takia en ole myöskään jaksanut käydä enää puhelimen kanssa kävelemässäkään. Nykyisin pidän peliä auki kulkiessani paikasta toiseen, mutta pokemonin takia ei enää tule ulos lähdettyä. Olisin ihan onnessani, jos piiiiiitkästä aikaa törmäisin keltaisten tai punaisten saliin, jonka voisin itse vallata (tai vastaavasti edes joku alemman tason sinistenkin sali kävisi, mutta kun ei niitä täällä ole).

Kosmik tiedän tuon rakennustyömaaturhautumisen. :D Syksymmällä jaksoin vielä käydä tosiaan pogo-kävelyillä ja Suomenlinnassa kävi muutamaankin kertaan noin, että joku pokemon oli jossain aitojen takana. Jäivät kyllä valtaosa saamatta, vaikka kuinka hiivin aitoja pitkin.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #423 : 01.04.2017 09:18:43 »
Minäkin sain eilen kultamitalin Johto-pokemoneista! Oli ihan huippupäivä pokemonien suhteen, kolme uutta pokemonia samana päivänä! Sen aamuisen Magbyn lisäksi illalla löytyi ihan meidän kodin läheltä Mareep ja Cyndaquil, jee! Mikä tuuri että ihan samaan aikaan tässä lähellä oli kaksi sellaista pokemonia, joita minulla ei vielä ollut. Niiden löytyminen oli myös täyttä tuuria, onneksi lapset piti pokemonia päällä autossa ja seurasivat sightingsia tarkkana. Meidän kotona ei nimittäin sightings näy, koska ollaan sen verran lähellä liian montaa pokestoppia. Ne pokemonit ei tosiaan olleet millään pokestopilla, eli sitten lähdettiin vain etsimään, mutta ei siinä kauaa mennyt että löytyi, sen verran hyvässä tiedossa nuo ilmestymispaikat jo on. Harmittaa vain, että kotiin ei näe, jos tuolla on jotain hyviä, niin ei tiedä mennä etsimään :(

Löysin pari päivää sitten Snorlaxin, jonka CP oli yli 2400. Se on ennätykseni luonnosta löydetyistä.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #424 : 02.04.2017 16:51:54 »
Kerrankin pyöritin onnistuneesti pokestoppeja sen seitsemän kertaa putkeen ilman että jäi jossakin välissä päivä väliin, mutta pettymys kyllä, sain siitä sellaisen upgraden, joka ilmeisesti käy vain siihen Porygoniin ja sen seuraavaan muotoon, joka minulla jo on. Olisin tahtonut jonkun muun mieluummin. :(

Hyvä uutinen taas, että enää kaksi candya jäljellä ja saan norsun kehitettyä. :) Isoon Bulbasauriin kestää vielä jotain 15 candya joten aikansa siinä vierähtää.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #425 : 02.04.2017 19:22:46 »
Itellä pogoilu on ollut vähän jäissä vähäisen saannin ja kännykän kenkkuilun takia.
On ollut viihdyttävän turhauttavaa, kun keltaiset valtaa lähimmät salit nostaen ne kymppiin ja vain parilla on mahkuja hakata niitä alas  ::) Tän viikon urakkana on varmaan hakata 10 salit alas heh.

Sain viimeinkin power uppailtua mun ensimmäisen yli kolmetonnisen! Sitä vain sitten salin huipulle iskemään ja seuraavaa kehittämään.
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #426 : 04.04.2017 10:03:53 »
No eipä tullut Laprasta, eikä muitakaan mitä olisin toivonut. Kaksi Mantinea ja Dratini :(

Hyvä uutinen taas, että enää kaksi candya jäljellä ja saan norsun kehitettyä. :)
Oho, minulla on vasta kolme Phanpy-karkkia :D En ymmärrä miten en ole saanut niitä enempää. Eilen sain kehitettyä Forretressin ja toissapäivänä Scizorin.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #427 : 04.04.2017 12:40:49 »
Sain kuin sainkin nyt karkit täyteen ja ison norsun kehitettyä. :) Jotain uuttakin siis pitkästä aikaa! Harmi kun se on taas niin vihaisen näköinen. Se pikku lelunorsu on yksi uusista suosikeistani kun se on niin söpö.

// Jee, kävin mukavalla pitkällä iltalenkillä ja löysin kaksi ihan uutta otusta! :D Söpön kirahvin ja vihaisen karhun. :) Jouduin tosin niiden takia rämpimään ihan turhaan pariin kertaan lumihangessa kun se kirahvi katosi kaksi kertaa näkyvistä juuri kun pääsin sen pokestopin luo, missä sen piti olla...  ::) Menin sinne vähän ajan päästä uudelleen vielä kolmannen kerran, niin sitten onni potkaisi. :) Ja löytyi se karhu siitä samalla. Nyt oli paljon liikkeellä isoa leppäkerttua ja Cubonea, vähän joka puolella. Niitä sain useita. Kengät ja sukat märkänä mutta iloisin mielin palasin.

Ja kieltämättä kävi taas mielessä, että kyllä taas saattaa olla jonkun mielestä järki kaukana näistä minun seikkailuista, jos kuka katseli sivusta taapertamistani lumihangessa.  ;D Ne on nämä elämän pienet ilot, mitkä pitävät pirteänä. ;)
« Viimeksi muokattu: 04.04.2017 18:40:51 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #428 : 05.04.2017 07:21:54 »
Mulla oli viikonloppusuunnitelmana saada paljon jänniä pokemoneja eri kaupungista. Pakkasin pelin repun täyteen lähtiessäni, ku siellä ei ole juuri pokestoppeja. Ja sitten sain pidgeytä, rattataa ja sparrowta... sentään pari hämähäkkiäkin.

Mutta toissapäivänä oli hyvä päivä! Sain nimittäin vihdoin ekan picachuni kiinni!! Ja lisäksi sain yhden eeveen. Jeee! Viime viikolla sain vaikka mitä uusia pokemoneja ja vähän harvinaisempiakin, kuten toisen laprakseni, mutta kyllä nuo lämmittivät mieltä enemmän xD
Never regret something that once made you smile.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #429 : 09.04.2017 18:39:31 »
Ei hullumpaa. :) Kävin pokemon-lenkillä ja sain vihdoin erikoiskiven, jonka käytin vihreän sammakon kehittämiseen. :) Löysin neljä Abraa, joihin käytin ananaskarkkia, ja näin ollen sain sataluvun täyteen ja ison Abran kehitetyksi. :) Ja lisäksi sain kokonaan uusia sekä söpön pikku karhun että tikku-ukkelin. Venusauriinkin on jäljellä enää kuusi ja puoli candya. :) Muuten vain pyydystetyillä linnuilla sun muilla sain sitten kohotettua stardustin avulla Espeonin yli 2100-pisteiseksi ja nyt se on neljänneksi vai viidenneksi paras pokemoneistani. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #430 : 09.04.2017 20:12:21 »
Tietääkö joku toiko tämä päivitys jotain hienoakin uutta? Mä olen nyt uudestaan löytänyt pelin ihmeellisen maailman ja olen aina joka välissä avaamassa ja katsomasda jos löytyisi jotain hienoa. Vähän tuo kilometrien kertyminen noihin muniin tökkii kun saatan hyvinkin kävellä kilometrin ja näkyy että olen liikkunut sata metriä

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #431 : 09.04.2017 20:41:05 »
Päivityksessä ei ollut kummoisia uudistuksia. Kielituki kiinalle ja muutamia bugikorjauksia.

Mulla menee hermo, kun saan stopeilta pelkkiä King's rockeja. Kaikista ykkösgenin poksuista, joilla olisi itemillä saavutettava evoluutio, on mulla odottamassa hyvä yksilö, mutta kun niitä oikeita itemeitä ei vaan tuu. No, sain viikko sitten ensimmäisen villinä pyydystetyn Laprasin. Munista noita on muutama aiemmin tullut ja mulla on sata Lapras-candyä odottamassa sitä loistokasta yksilöä, jos joku päivä sellaisen sattuisin löytämään. Pelaaminen jäänyt tällä viikolla aika vähäiseksi, mutta eilen löytyi Mareep, joten nyt on reilut 50 candyä kasassa. Vaihdan sen buddyksi, kun saan viimein päätökseen kävelyurakkani Cyndaquilini kanssa. Vielä 75km taivallettava, ellei jostain löydy noita villinä. Oon huomannut sen tässä vajaan vuoden aikana, kun peli on ollut julkaistuna, että Lahdessa ei hirveästi tulipokemoneja esiinny.

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #432 : 09.04.2017 22:36:24 »
Voisin vannoa, että tästä oli puhetta aiemmin, mutta olen laiska enkä jaksa etsiä: miksi joidenkin pokemonien taustalla on sellainen sininen ympyrä?

En tiedä, tuliko peliin joku päivitys vai alkoiko se muuten vain toimia eri tavalla. Joka tapauksessa pokestoppeja pitää nykyään pyörittää pieni ikuisuus ennen kuin sieltä tulee niitä juttuja, ja jos painaa raksista ennen niiden ilmestymistä, ei saa pokestopilta mitään eikä sitä voi myöskään pyörittää uudestaan. Rasittavaa! Mulla on muutenkin melkein koko ajan täysi reppu, enkä jaksa kökkiä pokestopeilla ikuisuutta, niin jää sitten xp:tkin saamatta. Blöhblah.
Never regret something that once made you smile.

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #433 : 10.04.2017 10:30:30 »
Ai, minusta päivityksessä tuli paljonkin uutta. Uusi aloituskuva, muniin päivämäärät, pokemonien skrollausjuttu muuttui... Eihän nuo mitään isoja juttuja ole, mutta parempi päivitys silti kuin useimmat.

Voisin vannoa, että tästä oli puhetta aiemmin, mutta olen laiska enkä jaksa etsiä: miksi joidenkin pokemonien taustalla on sellainen sininen ympyrä?

En tiedä, tuliko peliin joku päivitys vai alkoiko se muuten vain toimia eri tavalla. Joka tapauksessa pokestoppeja pitää nykyään pyörittää pieni ikuisuus ennen kuin sieltä tulee niitä juttuja, ja jos painaa raksista ennen niiden ilmestymistä, ei saa pokestopilta mitään eikä sitä voi myöskään pyörittää uudestaan. Rasittavaa! Mulla on muutenkin melkein koko ajan täysi reppu, enkä jaksa kökkiä pokestopeilla ikuisuutta, niin jää sitten xp:tkin saamatta. Blöhblah.
Se sininen tausta on viimeisen vuorokauden aikana kerätyillä pokemoneilla.

Tarkistapa journalista oletko saanut ne itemit. Minulla käy aina välillä noin, että en jaksa odotella, että ne itemit tulisi, ja painan raksia, ja sitten ei voi enää pyörittää uudelleen, koska on jo saanut ne itemit, vaikkei olekaan nähnyt niitä.

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #434 : 10.04.2017 19:04:56 »
Mitä kummaa, voisin vaikka vannoa, että mulla oli se sininen rinkula vanhempienkin kohdalla! No ehkä muistan vain väärin.

Mutta!! Taisi minun pelaamiseni stopata tähän uusimpaan päivitykseen. Ei mahdu peli enää puhelimeen, eikä mulla oo mitään sovelluksia joita voisin poistaa. Argh. Tietääkö joku, veisikö peli vähemmän tilaa, jos sen poistaisi ja lataisi uudelleen? Hurjaa, että se vain koko ajan vaatii enemmän ja enemmän tilaa...
Never regret something that once made you smile.

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #435 : 10.04.2017 19:28:35 »
Tykkään uudesta päivityksestä, vaikkei se mitään kummaa tuonutkaan. Oon vaan kumman innoissani niistä munien päivämääristä x) Olen kaivannut niitä. Mulla on yks muna syyskuulta   ::) Pitää kävellä se pois heti ekana. Onko muilla tälläsiä yllätyksiä?
Olen saanut paljon 10 km munia lähiaikoina, piristää aina kivasti vaikka en uusia poksuja juuri ole saanutkaan.

Nominal mulla ainakin tiedoston koko pysyy samana vaikka poistaisin. En siis ole poistanut pogoa vaan toisen pelin ja ladattuani sen uudelleen koko oli yhä sama :/ Joten arvelen samaa pogon kohdalla.
Tosi kamalaa jos peli päättyy puhelimen muistin täyttyessä D: Ootko miettinyt uutta muistikorttia?
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #436 : 10.04.2017 19:58:06 »
Lainaus
Mutta!! Taisi minun pelaamiseni stopata tähän uusimpaan päivitykseen. Ei mahdu peli enää puhelimeen, eikä mulla oo mitään sovelluksia joita voisin poistaa. Argh. Tietääkö joku, veisikö peli vähemmän tilaa, jos sen poistaisi ja lataisi uudelleen? Hurjaa, että se vain koko ajan vaatii enemmän ja enemmän tilaa...
Minullekin kävi näin. Lopulta poistin sen, mutta kun myöhemmin ostin uuden muistikortin, peli mahtui taas. :) Siinä ratkaisu.

Mitä tai mihin nuo munien päivämäärät vaikuttavat?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #437 : 11.04.2017 13:33:39 »
Mitä tai mihin nuo munien päivämäärät vaikuttavat?
No siihen että mitä pokemoneja sieltä voi tulla. Munista tulevat pokemonithan on välillä vaihtuneet, joitain pokemoneja on poistettu munista ja joitain on siirretty eri muniin, ja sitten tietty uudet pokemonit on tulleet. Eli jos on joku muna syyskuulta, niin sieltä ei voi tulla esimerkiksi kakkosgenin pokemonia.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #438 : 13.04.2017 18:55:55 »
Kääks, olin Helsingissä pari päivää ja sattumalta osui hotellin viereen Kabuton pesä. :D Sieltä sain sitten rohmuttua Kabutoja ja sain viimeinkin kehitettyä Kabutopsin. :) Yllätyin muuten, että löysin Helsingistä pääsääntöisesti vain peruskauraa. Paras saalis oli tosiaan ne Kabutot ja pari Chikoritaa ja kun palasin takaisin Tampereelle eilen, niin täällä oli linja-autoaseman nurkalla Lapras odottamassa. :'D En tiedä, jotenkin odotin, että Helsingistä löytyisi jotain siistiä, mutta siellä oli jopa tylsemmät pokemonit kuin Tampereella. Toisaalta Helsinki on iso kaupunki, mutta silti jotenkin odotin että Helsingin keskustasta olis löytynyt vähän jotain mielenkiintoisempaa kuin Natuja, Woopereita, Rattataa, Sentrettiä, Jynxiä ja Pidgeytä. ??? Olin iloinen jopa löytämästäni Mr. Mimestä, vaikka Tampereella olen tottunut, että niitä on välillä riesaksi asti. Helsingissä en löytänyt kuin yhden ja sekin tuntui raikkaalta, kun pari päivää oli napannut niitä peruspaskoja siellä. :'D

No, tänään sitten sain napattua vihdoinkin Hitmonchanin. :D Jäin pysäkkiä aikaisemmin, kun huomasin sen listassa ja totta kai piti lähteä sitä hakemaan. Sen myötä sain vihdoinkin täyteen ekan genen dexin. :) Ja Helsingistä saamastani kymppimunasta kuoriutui tänään mun ensimmäinen Larvitar (tai Lärvi, niin kuin jotkut niitä kutsuu XD). Otan sen ehkä kaveriksi Sunkernin jälkeen, koska haluan jo sen Tyranittaren. Multa puuttuu enää lähinnä sellaisia hahmoja, jotka on 5 km kävelykavereita, joten pakko siirtyä niihin ton Sunkerin jälkeen. Sain myös elämäni toisen Scytherin tänään keskustasta. Sillä taitaa olla pesä siellä, niin pitää yrittää niitä nyt keräillä tässä, jotta saisi senkin evolvattua. Metal Coat on jo odottamassa. Sitten kävin etsimässä Cyndaquileja, kun ne pesii kohtuullisen kävelymatkan päässä keskustasta. Tuli niitäkin nyt napattua tänään jonkin verran, mutta paljon on vielä matkaa sen viimeiseen muotoon.

Mulla on muuten nyt jo kolme Porygonin Up-Gradea. ::) Ja tosiaan mun ainoa Porygon ei ole kovin häävi, eikä sille ole karkkejakaan tarpeeksi, joten ei oikein innosta sille kävellä karkkeja täyteen. Odottelen parempaa yksilöä.

Yllätyin, että mulla on pari munaa viime joulukuulta, yksi on ihan joulukuun alusta. Yritän nyt kävellä noita uudempia auki, koska ei huvita availla taas Parasta, Staryuta ja kumppaneita, mutta kai nekin pitää jossain vaiheessa kuoriuttaa, vaikkei kiinnostaisikaan. Ja voihan olla, että jostain tulee jopa se Porygon. Ainahan voi toivoa. :'D

Ja pääsin viimeinkin siellä Helsingissä 30. levelille. :D 29. level meni kyllä nopeasti, kun nappasin lähes kaiken vastaantulevan ja evolvasin hahmoja ja käytin vahingossa yhden lucky egginkin, jonka avulla sain nopeasti sitten XP:tä kasaan. Että ihan hyvin on mulla peli sujunut. Dexissä nyt 216 hahmoa. Matkaa on vielä, mutta ihan hyvältä näyttää jo tää edistyminen, enkä ole tähän kyllästymässäkään, kun kaikkea kivaa on osunut kohdalle, suurimpana ilonaiheena toki edelleen tuo punainen Gyarados. :)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #439 : 13.04.2017 19:23:08 »
Googletin uteliaana onkohan tulossa pääsiäiseventtiä ja kyllä vain! “Eggstravaganza" alkaa näköjään jo tänä iltana ja kestää 20.4. asti. :D

Ainakin nyt on sellainen erikoisuus, että 2km munasta saattaa kuoriutua harvinaisempiakin otuksia. Esim. kymppimunan arvoinen otus 2km munasta. :) Kuoriutuvista saa myös enemmän candyja ja XP:ta saa enemmän myös. Lucky eggit ovat puoleen hintaan, joten parhaimmillaan pokemonille voi saada nelinkertaisen XP:n.

En tiedä mutta oletan ettei nyt saa sitä tuplacandya buddyn kävelyttämisestä, sitä olisin toivonut eniten tältä eventiltä, koska se on toistaiseksi ollut minusta mieleisin erikoisuus.  :-\

Olen muuten tehnyt hauskan havainnon, että joku saman värinen kuin minä pääsee töistä/koulusta samoihin aikoihin ja käy melkein aina hakkaamassa eri väriset salit alas tiettyyn aikaan päivästä. Olen monta kertaa nyt mennyt perästä ja työntänyt vain oman pokemonin salille kaveriksi ja saanut helpot kolikot. :D
« Viimeksi muokattu: 13.04.2017 19:24:51 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~