Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220363 kertaa)

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #400 : 22.03.2017 19:02:58 »
Fiorella, se liekkimörkö on Slugma ja norsu on Phanpy. Sen norsun seuraava muoto, Donphan, on hyvä saleilla ja todellakin hankkimisen arvoinen pokemon. :) Metallinen lintu on mitä ilmeisimmin Scarmory, jota saa kymppimunista, joten todellakin hieno löytö. ^^ Venusaur (Bulbasaurin vika muoto) on myös hankkimisen arvoinen. Peli valitsee melkein aina mun molemmat Venusaurit salivaltaustiimiin, koska ruohotyyppi on ilmeisesti hyvä vesipokemoneja vastaa ja saleilla sattuu olemaan usein puolustamassa just Vaporeonia ja muita vesityypin pokemoneja. Todella käyttökelpoinen pokemon siis. :D

Nyt ilmeisesti on tullut sellainenkin päivitys, että jos pyöräyttää pokestoppia joka päivä seitsemän päivän ajan, niin sinä seitsemäntenä päivänä saa evoluutioitemin. Siitä puhuinkin tuossa jo aikaisemmin, mutta silloin se ei ilmeisesti vielä pitänytkään paikkaansa. Nyt pitäisi kuitenkin olla varmuus saada se yksi evoluutioitem sinä seitsemäntenä päivänä, joten joka päivä kannattaa käydä edes yhdellä stopilla, jos haluaa niitä evoluutiokiviä. :)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #401 : 22.03.2017 19:52:43 »
Huippu uutinen tuo evoluutiokivijuttu! Kai ovat vihdoin tajunneet, ettei ketään kiinnosta pelata jos niitä ei ikinä saa mistään.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #402 : 22.03.2017 22:05:18 »
Huippu uutinen tuo evoluutiokivijuttu! Kai ovat vihdoin tajunneet, ettei ketään kiinnosta pelata jos niitä ei ikinä saa mistään.
Mustakin toi on aivan mahtava päivitys ja kannustaa pelaamaan. :)

Oletteko huomanneet, että Gyaradoksen väri on vaihtunut tummemmaksi? :'D Hämmästyin kun avasin äsken Pogon ja Gyarados näyttää tummemmalta kuin ennen. Mikähän idea tuossakin on? :'D Vähän alkoi jo epäilyttää, olisiko nyt vesispessun ajan saatavilla jopa shiny-Gyarados, eli punainen Gyarados, kun tuota normi-Gyaradoksen väriä on menty vaihtamaan, mutta turha kai elätellä liikoja toiveita. :') Vai onko Gyaradoksen väri muka tummempi näin yöaikaan? En ole ainakaan aikaisemmin pistänyt merkille ja kaikki muut pokemonit näyttää ihan tavallisilta. Aika mystistä. :o

Ja apua hei, tän spessun aikana on muuten hahmolle valittavissa Magikarp-hattu! :'D Ja se on ilmainen, ainakin toistaiseksi. Menin heti laittamaan sen mun tyypille. Aika hulvattoman näköinen. X'D

//Näin jostain kuvan ja spekulaatiota, että nyt vois olla liikkeellä shiny Magikarppeja ja Gyaradoksia, vähän kuten uumoilinkin. Mutta luulis niiden olevan aika harvinaisia, koska ne on olleet alkuperäisissäkin peleissä ilmeisesti harvinaisia. Ja jos kehität sen shiny-Magikarpin, niin siitä tulee ilmeisesti shiny-Gyarados. :o Hitsit kun haluaisin shinyn, mutta ilmeisesti ne saattaa olla yksilöllisiä jokaiselle ihmiselle. Eli se sama Magikarp voi olla toiselle shiny ja toiselle ihan tavis-Magikarp.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2017 22:42:26 kirjoittanut Kosmik »

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #403 : 23.03.2017 19:43:42 »
Joo Gyaradosista on tullu tummempi. Ihmettelin ihan samaa tänään :D

Tykkään tosta evoluutioesinepäivityksestä. Huomenna pitäis tulla joku, koska tänään sain kuudennen päivän... Ihana päästä kehittämään poksuja kun karkkeja olis jo moneen mutta esineet puuttuu.
Vesipoksueventti on kans kiva, koska kyllähän noita tulee ilomielin napsittua. Etenkin kakkosgenen uusia ja Magikarpeja (sekä Poliwageja, koska haluan sen Politoedin). Onnistuin tänään saamaan dexiin täytettäkin tuon eventin myötä, kun löysin Lanturnin ja Qwilfishin ^^ Alkaa myös olla kohta karkit kasassa toiseen Gyaraan.

Shinyistakin olen kuullut, mutta saa nähä, löytyykö niitä mistään :D Haluan enemmän kuin spekulaatiota XD
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #404 : 23.03.2017 19:56:03 »
Larjus, shiny Magikarp ja Gyarados on varmistetusti nyt pelissä saatavilla. Tiedä sitten onko ne vaan tän vesieventin ajan. Paikallisessa Pogo faceryhmässä joku oli jo jakanut kuvan omasta keltaisesta shiny-Magikarpistaan ja jos sen tosiaan evolvaa, saa sen punaisen Gyaradoksen. :) Ei ole siis pelkkää spekulaatiota enää, vaan täyttä totta. :D

Ja se homma menee siis silleen, että Magikarpit näyttää aina tavallisilta siinä listassa ja luonnossa, mutta kun menee siihen nappaamismoodiin, niin siinä se Magikarp voi hyvällä tuurilla muuttua shinyksi. Eli kannattaa napata kaikki Magikarpit talteen ja toivoa parasta, että sieltä ilmestyisi shiny, kun menee siihen nappaamistilaan. Tänään juoksin kaikkien mahdollisten Magikarppien perässä, mutta shinya ei löytynyt. Saa olla kyllä tosi onnekas, jos onnistuu sellaisen löytämään. Ja homma toimii tosiaan silleen, että shinyt on kaikille yksilöllisiä, kuten tuossa edellisessä viestissä sanoinkin. Eli toiselle se sama Magikarp voi olla ihan tavallinen ja toiselle shiny. Eli hälyryhmistä ei ole apua shinyjen metsästyksessä.

Sain tänään pari Mantinea lisää ja vihdoinkin löysin kaksi Totodilea. Ne oli molemmat samalla stopilla samaan aikaan ja sain onneksi molemmat talteen. :) Pesätkin on taas vaihtaneet paikkaansa, eikä mulla ole nyt hajuakaan, missä Chikorita pesii tällä hetkellä. Tarvitsen enää yhdeksän karkkia Meganiumiin ja otin Chikoritan nyt kaveriksi, jotta saisin lopultakin ne puuttuvat karkit kasaan, kun pesästä ei ole tällä hetkellä mitään hajua. Cyndaquilin pesä sen sijaan on suht ok paikassa tällä kertaa, jonne pääsen helposti kävellen keskustasta. Niitä ja Magikarppeja ajattelin huomenna lähteä metsästämään. :')
« Viimeksi muokattu: 23.03.2017 20:13:38 kirjoittanut Kosmik »

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #405 : 24.03.2017 13:44:02 »
Anteeksi kun tuplapostaan taas, mutta nyt on pakko. ;D Ja anteeksi hehkutus, mutta varmasti pogo-pelaajina ymmärrätte, miten hienolta tällainen tuntuu, kun omalle kohdalle osuu. ;)

Kävin tänään keskustassa varta vasten etsimässä niitä Magikarppeja ja Cyndaquileja sieltä pesältä. Magikarppeja oli paljon ja juoksin kaikkien mahdollisten kalojen perässä, mut kaikki oli tavallisia. Cyndaquileja en sieltä pesältä löytänyt, joten keskityin etsimään niitä Magikarppeja. Pyörin keskustassa about puolitoista tuntia ja sitten lähdin pysäkille päin ja aattelin hakea viimeisen Magikarppini yhdeltä nyrkkeilymuseon stopilta ja pädääm, se oli shiny. :'D Se katos ensin siitä listasta korttelia ennen kuin ehdin paikan päälle, mut se ehti ilmestyyn mulle silti siinä museon kohdalla. Valehtelematta sain melkein sydänkohtauksen, kun se tavalliselta näyttävä Magikarp muuttuikin keltaiseksi, kun pääsin siihen nappaustilaan. CP oli yli sata, mutta IV:t ei kovin häävit, mutta paskanko väliä, koska shiny-Magikarp! :'D Keräilin tänään niin paljon Magikarppeja, että sain ton evolvattua heti ja jumankauta ku se on upee. ;D Ja nimesin tuon kullanmurun löytöpaikan mukaan. Löysin sen siis nyrkkeilymuseon stopilta, joten Gyaradoksen nimeksi tuli Rocky (Rocky Balboan mukaan of course). ;D

Ja jos joku haluaa todisteita, niin tässä minun Rockyni lähigymilläni. ;)

En voi vieläkään uskoa tätä todeksi. Mä olen maailman epäonnisin ihminen, joten tää tuntuu niin uskomattomalta. :'D Multa loppui star dustit kesken, kun tota power uppasin, mutta uppailen lisää, jahka saan taas tarpeeksi star dustia. :')

Ja tulkaa muutkin kertoilemaan shiny-löydöistänne. :) En yhtään tiedä, miten harvinaisia nuo on, mut en olis ikinä uskonut saavani tuota shiny-Magikarppia. Näin muuten yksi yö unta, että löydän shiny-Magikarpin, joten liekö ollut enneuni. ;)


Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #406 : 24.03.2017 16:24:54 »
Wow, onnea punaisesta pötkelöstä :D

Itse en ole vielä shinyja nähnyt lainkaan, mutta onnistuin nappaamaan pari Octillerya (mulla ei ollut niitä ennestään yhtään). Ja karppikarkkien määrä kasvaa koko ajan. Ehkä saisin jossain välissä evolvattua itelleni toisen Gyaran. Mulla on parikin lupaavaa karppia sitä varten (ja yks niistä on tyttö jee).

Yritän houkutella siskon huomenna pokemonjahtiin mun kanssa, paljon kivempi niin kuin yksin ^^
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #407 : 24.03.2017 19:16:35 »
Kiitos Larjus! ^^ Elän vieläkin epäuskon vallassa ja jatkuvasti pitää avata pogoa ja tarkistaa, että se punainen pötkelö on varmasti tallessa. :'D Mäkin himoitsen tyttö-Gyaradosta, sillä noi mun molemmat Gyarat on poikia. Sain tänään pari hyvää tyttö-karppia, joista voisi joskus kehittää uuden Gyaradoksen, jahka saan tarvittavat karkit täyteen. Mun suunnitelmissa oli tän eventin aikana kerätä tarpeeksi nameja tyttö-Gyaraan, mutta sitten tuli toi shiny, ja "pilasi" suunnitelmat. :'D Ja olen niin samaa mieltä, että pogoilu on paljon hauskempaa jonkun toisen kanssa. :) Salien valtauskin on kaksistaan paljon hauskempaa, kun saa perseillä, nauraa ja kettuuntua, kun toisella aina peli lagaa, kun yrittää päästä yhtä aikaa hakkaamaan salia alas. :') Niin, joo se Octillery on muuten tosi söpö. Olin joskus mustekalafriikki, joten mulla on heikko kohta kaikille mustekaloille. ^^

//Jiihuu, tänään oli todella hyvä pogo-päivä. Sain kaksi kymppimunaa ja sen metallikiven, jolla kehitin Steelixin, koska Scizoriin ei ole tarpeeksi karkkeja. :')

//Luin muuten äsken jostain, että ihmiset on napanneet shiny-Magikarpeja, jotka on muuttuneet Ditoiksi (joka ei ole shiny) nappaamisen jälkeen ja ihmiset on luonnollisestikin pettyneet. Aikamoista pelaajien trollaamista tuollainen. :/
« Viimeksi muokattu: 25.03.2017 00:19:41 kirjoittanut Kosmik »

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #408 : 27.03.2017 10:09:33 »
Hmm, Kosmik, taidat asua aika lähellä minua tuosta gymistä päätellen...

Minä löysin shinyn Magikarpin, mutta en todellakaan kehitä sitä, kun se on aivan surkea.

Pitäisi lähteä etsimään sitä Laprasta, kun sen pitäisi olla nyt yleisempi. Harmi vaan että tässä ihan kodin lähellä ei ole oikein hyviä vesipaikkoja, että pitänee lähteä johonkin vähän kauemmas kiertämään järviä. Pakko yrittää löytää se nyt, kun se on niitä ainoita pokemoneja, jotka minulta vielä ykkösgenistä puuttuu.

Minäkin sain Metal Coatin ja kehitin Steelixin. Olisi ollut karkit myös Scizoriin, mutta se sitten seuraavalla kerralla. Sain myös Sun Stonen, mutta minulla on jo Bellossom ja Sunkernille on vasta kolme karkkia :D

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #409 : 27.03.2017 10:37:21 »
Tuittu, oh cool, mikä sattuma, että asutaan samoilla suunnilla. :D Olen yrittänyt aina silloin tällöin hakata tuota kyseistä salia pois sinisiltä, jotka siinä useimmiten majailee, mutta aina ne valtaa sen takaisin. Nytkin siellä on Blissey, niin ei oikein innosta mennä sitä gymiä yksin valtaamaan. :') Ja hei, onnea shiny-Magikarpista! :D Mun shiny ei ole huonoin mahdollinen, mutta ei paraskaan, mutta kehitin sen silti, koska mun paras Vaporeonkin on IV:ltään about samaa luokkaa sen kanssa ja kyllä niillä saa hommat hoidetuksi. Ja CP oli mun shiny-Magikarpilla kuitenkin yli sata, niin senkin vuoksi halusin evolvata sen ja siitä tuli kertarykäisyllä yli 2100 CP Gyarados. :) Musta tuntuu, että punainen Gyarados on lähinnä sellainen show off -pokemon ja mä olen tuosta kyllä iloinen, koska Gyarados on muutenkin mun yksi lempipokemoneista ja toi sen shiny-muoto on vaan tosi nätti. :) Onnea Lapras-jahtiin! Mä kuvittelin, että ne olisi olleet vähän yleisempiä tän eventin aikaan, mutta en ole vielä yhteenkään törmännyt. Mulla on jo kolme Laprasta, mutta olishan niitä kiva napata lisää, jotta saisi niitä karkkeja. Ja onnea muuten Steelixistä! :D

Onkohan peliin tulossa loputkin shinyt tässä lähiaikoina? Dexiin oli ilmestynyt ne sukupuolinapit, joita painamalla voi tarkkailla niitä sukupuolieroja ja shinyt näkee myös sieltä. En sitten tiedä, pitääkö ne "unlockata" jotenkin, mutta mulla näkyy dexissä shiny-Magikarp ja -Gyarados. Tosin, mulla näkyy vaan poikapuolinen shiny-Gyarados siellä, sitä tyttömuotoa ei ole näkyvillä, mutta Magikarpista on nähtävillä jostain syystä sen neljä eri variaatiota. ???

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #410 : 27.03.2017 12:07:47 »
Minua ihmetyttää miten te enemmän pelaavat saatte kaikki pokemonit mahtumaan kyytiin. Nykyään tuntuu jo siltä, että se jatkuvasti varoittaa, että pokemon-varasto on täynnä, ja minulla on kuitenkin vain kaikkia pokemoneja yksi tai kaksi jos olen säästänyt hyvän, että sen voi kehittää (ja parhaita niin kuin Vaporeoneita kolmekin), mutta niitä on kai silti yhteensä jo liian monta.

Täällä myöskin on aika harvassa noita kaloja. Jos ei olisi tullut se Gyarados vastaan ihan omana itsenään, en olisi saanut sellaista kehitettyä vielä ikiaikoihin, kun en ole saanut poimittua edes kahtasataa kalaa vielä. Pari uutta pokemonia on minullekin tullut vastaan, mutta ovat olleet niitä ensimmäisiä muotoja, paitsi mustekala.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #411 : 27.03.2017 12:46:11 »
Fiorella, oletko ostanut kaupasta lisää tilaa niille sun pokemoneille? Silloin kun toka generaatio tuli, niin se pokemon-varasto-homma maksoi puolet vähemmän, eli sata kolikkoa. Ostin silloin tilaa pari kertaa, eli nyt mulla on tilaa 350 pokemonille ja mulle se on hyvin riittänyt, ainakin toistaiseksi. Välillä toki siivoilen sitä pokemon-varastoa, että saisin lisää tilaa pokemoneille, sillä joskus kertyy ihan huomaamattakin vaikka mitä turhaa sinne varastoon lojumaan. :'D Nyt se pokemon-varaston laajentaminen maksaa sen 200 kolikkoa ja kertaostoksesta saa lisää tilaa 50 pokemonille.

Mantineja on ainakin täällä päin todella paljon. Tänäänkin nappasin kauppareissulla useamman yksilön. Sen sijaan sitä Laprasta ei ole näkynyt, mikä on aika omituista, kun senkin piti muka yleistyä tän eventin aikana. Ajattelin mennä vielä tänään keskustaan metsästämään Magikarppeja, jotta saisi sen tyttö-Gyaradoksen kehitettyä. Täällä päin on tosiaan ihan kiitettävästi niitä Magikarppeja ja nyt kun eventtiä on enää se kaksi ja puoli päivää jäljellä, niin haluan hyödyntää tän mahdollisuuden. :)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #412 : 27.03.2017 13:28:15 »
Jooh, osasin kyllä odottaakin, ettei se Lapras kovin yleiseksi muutu, ja senhän piti ollakin vain vesipokemonien ilmestymispaikoissa... Mutta sitten Totodilen ja sen kehitysmuotojen piti ymmärtääkseni olla kaikkialla yleisempiä, enkä ole niitäkään nähnyt yhtäkään?? Squirtleja olen nähnyt useampia ja Magikarppeja toki joka paikassa, Mantineitakin on tosiaan aika paljon.

Minulla on pokemon-tilaa jo 550 pokemonille, ostelin varsinkin silloin kun se oli alennuksessa. Kyllä se silti meinaa täyttyä, mutta sitten täytyy vain siivoilla.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #413 : 27.03.2017 13:58:34 »
Olen ollut tuohon vesieventtiin vähän pettynyt, täällä ei ole ainakaan minulle tullut muita uusia vesijuttuja vastaan kuin rausku, ja niitäkin olen saanut vain kaksi. Muut ovat entisiä, joita on tullut muutenkin, mutta niitä on vain vähän tiheämmässä. No noita kaloja olen saanut vähän useammin nyt mutta ehkä kymmenkunta yhteensä.

Ahaa, en ole ostellut mitään lisätilaa. Jos saan tarpeeksi kolikoita, käytän ne aina uuteen munanhautojaan. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #414 : 27.03.2017 16:54:58 »
Tuittu, mäkin olen yllättynyt, ettei Totodilejä ole pahemmin näkynyt, kun kuvittelin myös, että niitä olisi enemmän liikkeellä tän eventin ajan. Sain viime torstaina kaksi Totodileä rautatieaseman läheltä siitä Olavi Virran muistomerkiltä ja paikallisessa Pogo-faceryhmässäkin oli ihmiset sanoneet, että sieltä hekin oli onnistuneet niitä nappaamaan tän eventin aikana. Eli sieltä voi ehkä löytää hyvällä tuurilla, jos osuu paikalle oikeaan aikaan.

Mä olen ollut innoissani eniten ehkä noista Magikarpeista, kun on hinku saada lisää Gyaradoksia. :D Se on kyllä ihmetyttänyt, ettei Totodileä ole juurikaan näkynyt. Munkin saalis on vasta kaksi kappaletta ja nekin tuli samaan aikaan samalta stopilta. Lapraksiakaan ei ole tosiaan näkynyt edes vesistöjen läheisyydessä. :/

Ai niin, sain tänään kymppimunasta Sudowoodon. :'D Hirvee pettymys, kun olen napannut niitä paljon jo luonnostakin. En edes tiennyt, että sen voi saada kymppimunasta. Saisivat kyllä pudottaa sen vitosiin... ::)

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #415 : 27.03.2017 18:41:41 »
Mä olen nyt muutamana päivänä pelaillut taas vähän enemmän, ja olen kyllä onnellisesti pihalla kaikesta ;D Olen jopa seuraillut tätä keskustelua, mutta tämä vilisee kaiken maailman termejä, ja kaikkea tapahtuu niin hurjaa tahtia, että unohdan heti kaiken. Järkytyin kovasti, kun sain viikonloppuna diton :D

Mutta olen niiiin iloinen siitä, että pokemoneja voi nykyään transferata monta kerralla <3 <3 Samoin tänään kokeilin ekaa kertaa sitä jäljitysjuttua, että siis kävelin sinne stopille missä oli joku haluamani pokemon, ja olin ihan fiiliksissä siitä! En edelleenkään juuri jaksa mitään metsästellä, mutta kävelin eri reittiä töistä kotiin ja nappasin pari squirtlea ja joitain uusia pokemoneja. Tein todella pienen kiertolenkin, mutta silti päädyin ihan uuteen paikkaan. On myös ihanaa, että siinä pokemonin kartassa näkyy vähän, missä on viheralueita, niin kävelin vain niitä kohti ;D Mistä sitä tietää, jos tästä pelistä taas innostuisikin!
Never regret something that once made you smile.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #416 : 29.03.2017 17:42:32 »
nominal, hauskaa että olet eksynyt uudelleen pelin pariin. :D Ja onnea Ditosta! Peliin on tullut julkaisun jälkeen ihan kivoja muutoksia. :) Ja spesiaalit aina innostaa pelaamaan enemmän. Varsinkin tää vesieventti on innostanut pelailemaan ja silloin varsinkin oli innostus huipussaan, kun toka generaatio tuli. Tuo jäljitysjuttu tuntui aluksi musta oudolta, mutta nopeasti siihen tottui ja se on helpottanut hahmojen löytämistä huomattavasti. Se oli hyvä muutos peliin ja olen sen avulla alkanut hakeutumaan itselleni vieraisiin paikkoihinkin ja jotenkin kartanlukutaitokin on parantunut tän pelin myötä. :'D

Sain juuri sopivasti flunssan tuossa viikonloppuna, mikä tietysti harmittaa, kun en ole voinut pelailla peliä niin paljon kuin olisin halunnut. :/ Nyt on melkein kasassa karkit kolmanteen Gyaradokseen, kun tänään yritin vielä kipeänä tuolla kylillä keräillä tarpeeksi karkkeja. Vähän pitää Magikarppia kuitenkin kävelyttää, ellen nyt saa kotiin incensellä paria karppia. Mulla on tyttökarppi, jonka IV on 98 % ja ajattelin kehittää sen, koska tuskin parempaakaan osuu enää kohdalle. Siitä tulisi IV:nsä puolesta mun paras Gyarados, mikä on aikas jännää. :'D Hyviä ja isoja karppeja mulla on nyt säästössä useampia, koska en raaski poistaa niitä. Ehkä niillekin löytyy jotain käyttöä joskus. :)

Vähän kyllä harmittaa, että vesievent loppuu tänään. Musta oli ihanaa keräillä noita karppeja ja niitä olisin mielelläni keräillyt pitempäänkin. Olen aina jotenkin tuntenut sielujen sympatiaa Magikarppeja kohtaan, koska kaikki aina dissaa niitä ja ne on jollain lailla suloisen säälittäviä raukkoja. :'3 Ja kyllä mulle aina uudet Gyaradokset kelpaa. :'D

Olisikohan legendaariset tulossa myös tänä vuonna peliin? Sitä on ainakin spekuloitu kovasti. Saa nähdä, miten Niantic ne toteuttaa. :)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #417 : 29.03.2017 20:36:52 »
Harmi tosiaan että event loppuu jo nyt. En löytänyt sitä Laprasta, olisipa ollut enemmän aikaa etsiä :( Tänään laitettiin luret järvenrannassa, että jos onnistaisi, mutta eipä ei. Kai se jostain 10 km munasta joskus vielä tulee. Nytkin on kaksi 10 km munaa odottamassa hautomista, mutta en viitsi ostaa hautomoita. Säästelen rahoja, että jos pääsiäisenä tulisi jotain alennuksia tai jotain. Pääsen kyllä kohta tasolle 30, siitä taitaa tulla hautomo...

No, löydettiin tänään kuitenkin Pupitar! Hassua, kun minulla on nyt Flaaffy ja Pupitar, mutta ei Mareepia tai Larvitarta.

// Ainiin ja sain King's Rockin! Pitäisi kehittää Slowking.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2017 20:38:45 kirjoittanut Tuittu »

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #418 : 30.03.2017 16:32:59 »
Mä oon himoinnut tuota Slowkingiä jo vaikka kuinka kauan. :'D En ole vieläkään saanut toista King's Rockia, niin en ole pystynyt vielä hankkimaan itselleni sitä Slowkingiä. Sen sijaan sain toissapäivänä kaksi evoluutioitemiä. Sen ihme lohikäärmeensuomun seiskapäivän kunniaksi ja sitten vielä tipahti Metal Coat yhdeltä stopilta. Paha vain, ettei mulla ole Scytherille tarpeeksi karkkeja ja mun ainoa Scyther on kaiken lisäksi umpisurkea, enkä todellakaan sitä haluaisi kehittää. Toivon, että saisin joskus Scytherin munasta, mutta aika vaikeaa tuntuu olevan. :/ Sitten mulla on kaksi Up-Gradea Porygonille, mutta karkkeja ei ole todellakaan tarpeeksi vielä ja mun ainoa Porygonkin on ihan huono. :'D Ärsyttävää... Jos saisin sen Sun Stonen, niin lähtisin kävelyttämään Sunkernille karkkeja, mutta kun ei aurinkokiveä kuulu, niin ei sitten. :'D En ole muuten vielä missään nähnyt sitä Sunfloraa ja kauheasti olisi hinku nähdä, minkä näköinen se on tässä pelissä. Se on kuitenkin tosi veikeän näköinen ja haluaisin sen todellakin itselleni. ^^

Sain siis Kingdran itselleni vihdoinkin ja samoin Meganiuminkin sain kehitettyä. Vähän harmittaa, ettei Meganiumin CP:t ole häävit, mutta yritän silti aina power-uppailla tuota, jahka saan lisää karkkeja. Tuolle kuitenkin tuli spessuiskuksi Solar Beam, joten ehkä sillä voisi jotain tehdäkin taisteluissa. :D Tyttö-Gyaradoksenkin sain vihdoinkin kehitettyä ja nimesin sen Gildaksi. :'D

Löysin tänään muuten taas yhden Totodilen rautatieaseman läheltä, mutta siinä oli sopivasti koko pokestoppi ympäröity rakennustyömaan aidoilla, ettei sinne muistomerkille päässyt konkreettisesti. Vähän aikaa siinä pyörin parin mieshenkilön kanssa, kunnes löydettiin se paikka, minne se pahuksen Totodile lopulta ilmestyi. :'D Pitää käydä taas huomenna pyörimässä siellä, josko se Totodile spawnailisi siihen aina silloin tällöin, kun olen nyt kolme sellaista tuosta paikasta löytänyt alle viikon sisään.

Hakkasin muuten tuossa yhtenä päivänä omin voimin yhden Blissey-salin, joka oli seiska- tai kasitasolla. Blissey oli vähän yli 2000 CP ja sen sain kyllä hyvin yksinkin hakattua ilman että aika loppui sen kohdalla kesken. Yli 2500 CP Blisseyt tuskin on yhtä helposti voitettavissa, mutta kyllä niitä "heikompia" pystyy näköjään yksinkin voittamaan.

Munista on taas tullut pelkkää paskaa. :'D Kymppimunasta tuli taas vaihteeksi Gligar. Ihan oikeesti hei nyt... Ja kahdesta vitosen munasta on peräjälkeen tullut Tentacool. ::)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #419 : 30.03.2017 17:48:08 »
Mun munasaalis on ollut viime aikoina "Natu, Wooper, Paras" x3495847549. Tosta poppoosta puuttuis enää vain Drowzee Dx Ja sitten esim. Chicoritaa ei voi saada munista, mutta noita roskia voi. Ärsyttää. Nyt on kymppikilsa hautumassa, salee tulee Gligar tai joku muu turha. Yhden Phanpyn oon sentään saanu kans (vaikkei ollukaa yhtä hyvä kuin mun aikaisempi. Mut onpahan enemmän karkkeja nyt).

Harmi tosiaan kun eventti loppui :/ Olis kelvannut lisäkarpit ja muut vesiölleröt. Harmi kun en törmännyt yhteenkään Totodileen tuon eventin aikana, ainokainen kaattorini on niin huono... 
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中