Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220453 kertaa)

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #260 : 21.12.2016 16:16:26 »
Oi, tehän olette saaneet kaikkea kivaa. :D

Karma91, onnea Pichusta! :3 Se on kanssa sellainen, jonka niin mielelläni jo haluaisin omiin kokoelmiin. :'D Tänään sain taas jännätä, mitä tulee 5 km munasta ja plääh, taas Staryu. Varmaan jo kolmas Staryu 5 km munasta sen jälkeen, kun tuli tää vauvapäivitys. -__- Ja höh, mä ottaisin mielelläni Snorlaxin 10 munasta, koska mulla ei ole sitä vieläkään! En varmaan ikinä saa sitä. :'D

Larjus, eiköhän niitä vauvoja ala kuoriutua itse kullekin, kunhan vaan kärsivällisesti jaksaa hautoa niitä munia. :'D On se sitten vaan kiva tunne, kun vihdoin ja viimein jonkun niistä vauvoista saa. Multa puuttuu kyllä monta sellaista pokemonia, joita saa 10 km munista, mut oli se ihan kiva saada yksi vauva tähän väliin, vaikkei vähän yli 600 CP Elekidillä ehkä pahemmin gymejä valloitetakkaan. :'D Ja jee, Nidoking! :3 Munkin yhdellä Nidokingillä on näköjään Fury Cutter, lol, mut on on mulla pari sellaistakin, joilla on vähän paremmat perusiskut. Kaikilla mun Nidokingeillä on näköjään sama spessuisku, Sludge Wave. X'D Muutenkin mulla Nidoqueenit on Nidokingejä parempia ja parilla Nidoqueenilla on jopa Earthquake. :')

Sarveiskalvo, multakin puuttuu vaikka kuinka monta ykkösgenin pokemonia, varsinkin sellaisia, joita saa just niistä "harvinaisista" 10 km munista. :') Mäkin sain viime viikolla vihdoinkin Gyaradoksen kehitettyä. Nimesin sen Goljatiksi, meidän edesmenneen akvaariokalan mukaan. :'D Ja jee, onnea ekasta yli 2000 CP pokemonista! ^^



Sain vihdoinkin kehitettyä sen joulu-Raichun ja se oli vähän aikaa gymilläkin. :'D On sekin vaan niin söpö. ^^ Ja äiti sai tänään 5 km munasta Tangelan, mikä oli aika huippua, kun oltiin vielä yhdessä kaupungilla pokeilemassa sen kuoriutumishetkellä. Olin niin iloinen sen puolesta. ^^ Sain tänään napattua villin Lapraksenkin yhdessä kauppakeskuksessa ja sen CP oli yli 1900. :o Siitä tuli mun paras Lapras, enkä oo kyllä noin hyvää pokemonia ennen luonnosta napannutkaan. Se oli parempi kun se Lapras, jonka sain jokunen viikko sitten munasta. Sais nyt se Snorlaxikin eksyä mun hoodeille, kun en kuitenkaan saa sitä ikinä munastakaan, huoh.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #261 : 21.12.2016 23:52:02 »
Sain sen 10 kilsan munan haudottua loppujn, ja siel tuli törröhuuli aka Smoochum :"D Jee. On se hassu kyllä että Jynxin saadessaan oli aina et ei, mutta pienempi muoto kelpaa ^^' no, ei mikään ihme  sinällään kun uus ilmestys kyseessä. Lisäks Smoochum on söpö.

Nyt ku sais vielä noi muut...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #262 : 01.01.2017 15:57:00 »
Nyt multa löytyy Elekidin lisäksi Pichu ja tänään sain 10 km munasta Magbyn ja heti perään 5 km munasta Togepin (aww). :3 Multa puuttuu vauvoista Igglypuff, Cleffa ja juurikin tuo Smoochum. Saisi niitä 2 km munia tulla nyt enemmän, taas vaihteeksi mulla on pelkkiä 5 km munia. No tulis nyt vaikka lisää Togepeja, niin vois kehittää sen seuraavan muodon. Mut aika söpöä, että Magbyn ja Togepin syntymäpäivä osui vuoden ensimmäiseksi päiväksi. :'3 Ja äitikin sai eilen Igglypuffin ja voi herranjestas se on lutunen, leijuva pallo. :3 Menin kyllä Togepistakin niin sekaisin, ettei mitään rajaa. :'D Niin söpöjä molemmat. X3

Ja se uusi ilotulituslatauskuva vauvapokemoneineen on niin söpö. Musta on niin kiva, että tuo latauskuvakin vaihtelee kulloisenkin spessun mukaan. Se tuo peliin sellaista freessiä fiilistä. Ja toi startteripokemon-spessu tulee niin tarpeeseen, sillä mulla ei ole vieläkään Venusauria tai Charizardia. Ehkä tän spessun myötä saan nekin viimein kehitettyä. :) Ja aika jännä, että joulu-Pikachuja pystyy vieläkin nappaamaan. Mulle on kertynyt niitä jo melkein riesaksi asti, pokemon-storage on melkein koko ajan täynnä niiden takia, kun hamstraan niitä. :'D Niin joo ja sekin on ihan mahtia, että päivän ekalta pokestopilta saa aina sen yhden kertakäyttöhautomon. On tullut munia haudottua tässä oikein urakalla. :'D

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #263 : 01.01.2017 16:19:30 »
Kosmik, onnea Togepista! Mä sain tänään Smoochumin niin Togepi olisi nyt se ainoa vauva mikä puuttuu. Mulle taas on tullut nyt noita 2km munia lähes riesaksi asti, en tee niillä enää mitään. Sekä Igglybuffia että Cleffaa on molempia mulla jo 5 kappaletta, ja tuon startterieventin myötä sain vihdoin evolvattua Venusaurin ja Charizardin. Eli nyt toivoisin itselleni pelkkiä vitosen munia, jos se Togepi viimein tulisi. Viimeisimmät 5km munat ova lykkineet minulle urakalla Ponytaa, tiedä sitten johtuuko se siitä, että iso osa noista munista on tullut minulle läheiseltä maatilalta, jos se sijainti noihin muniin jotenkin vaikuttaa.

Sain myös viimein Tangelan - ei tarvinnut hautoa kuin reilut 400 munaa, joten Togepin lisäksi enää puuttuvat Togetic sekä Omastar, jonka saanen viimeistään tiistaina, kun Omanyte on tämänhetkinen kaverini, eikä sen kanssa tarvitse kävellä kuin enää viitisentoista kilsaa, että saan viimein ne puuttuvat candyt kerättyä.

Tänään pääsin muuten levelille 30! Olin asettaunut tuon rajapyykin tavoitteeksi vuoden 2016 aikana saavutettavaksi, joten päivällä myöhästyin tuosta itselleni asettamastani deadlinestä. Ihan ok suoritus kuitenkin, eikä varmaan ärsyttäisi niin paljon ellei äitini olisi jo tasolla 33  :P
« Viimeksi muokattu: 01.01.2017 21:35:38 kirjoittanut Karma91 »

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #264 : 01.01.2017 16:40:02 »
Karma91, kiitos! :3 Ja onnea Smoochumista, se näyttää pieneltä Nicki Minajilta, aww. :'3 Vau, mä olen hinkunut jo pitkään Igglyn ja Cleffan perään, mut en vaan ikinä saa niitä 2 km munia stopeilta, niin mahdollisuudetkin hautoa niitä munista on aika olemattomat. :'D Sais nyt tulla se pokemonien vaihtaminen mahdolliseksi, niin vois ehkä joltain joskus saadakin nuo puuttuvat vauvat. :')

Musta on niin koomista, etten ole vieläkään saanut Snolaxia mistään. :'D 10 km munia on tullut viime aikoina enemmän kuin koskaan, mut vieläkään ei ole Snorlaxia osunut kohdalle. Lapraksia on jo kolme, joista kaksi on napattu luonnosta, mut Snorlax loistaa poissaolollaan. :'D Äidillä on jo kaksi Snorlaxia ja jos tosiaan vois pokemoneja vaihtaa, niin häneltä voisin saada sen toisen. Startterispessu on kyllä ihan mahtava ja ajattelin mennä huomenna keskustaan metsästämään Bulbasaureja ja Charmandereita, jotta pystyis ottamaan kaiken hyödyn irti tästä spessusta. Olen muuten nyt yrittänyt keräillä/säästellä karkkeja kaikille sellaisille pokemoneille, jotka saa uuden muodon tokan genin myötä, esim. just vaikka Zubat, Onix, Oddish ja Eevee, vaikka missään ei ole vielä virallisesti julistettu, koska tokan genin pokemonit tulee peliin. Jossain spekuloitiin, että vauvoja saattais seurata just ne tokan genin pokemonit, jotka pystyy kehittämään ekan genin pokemoneista, mutta eihän sitä koskaan tiedä, miten pelintekijät sen tokan genin lopulta toteuttaa. Että alkaako niitä tippua hiljalleen peliin vai tuleeko kaikki sitten kerralla. Jää nähtäväksi.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #265 : 01.01.2017 16:47:42 »
Lainaus
Niin joo ja sekin on ihan mahtia, että päivän ekalta pokestopilta saa aina sen yhden kertakäyttöhautomon.
Saako?  :o Nyt tekee mieli ladata tuo takaisin, mutta se ei sovi enää puhelimeen. Mitähän tuosta osaisi poistaa, että sen saisi ladatuksi uudestaan...  ::)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #266 : 01.01.2017 17:04:07 »
Lainaus
Niin joo ja sekin on ihan mahtia, että päivän ekalta pokestopilta saa aina sen yhden kertakäyttöhautomon.
Saako?  :o Nyt tekee mieli ladata tuo takaisin, mutta se ei sovi enää puhelimeen. Mitähän tuosta osaisi poistaa, että sen saisi ladatuksi uudestaan...  ::)
Mä en ole ihan varma, mutta toi hautomo stopilta per päivä saattaa olla vain joku joulu/uusi vuosi -spesiaali. Niin mä käsitin, ettei ne hautomot ole tulleet jäädäkseen. Joku voi korjata, jos olen väärässä. Olis kyllä tosi mahtavaa, jos ne kertakäyttähautomot tulisi pysyvästi peliin. Innostaa hautomaan niitä muniakin, kun ei tarvitse pärjätä vain yhdellä hautomolla. En ole gymitaistelukolikoillakaan vielä mitään raaskinut ostaa, kun en tiedä, mikä olisi hyödyllisin ostos omaa pelitapaa ajatellen. En ole kovin innokas tekemään pelin sisäisiä ostoksia, niin pitää tarkkaan harkita, mitä aion tehdä niillä gymikolikoilla.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #267 : 01.01.2017 17:35:06 »
Hautomot on joo vaan tässä eventissä, joka loppuu 3.1. Mutta on kyllä ollut kiva tapahtuma, oon tosin vähän säästellyt noita hautomoita, kun tahtoisin käyttää niitä 10 kilsan muniin, joita tulee aika nirkosesti. Yhtään babya ei ole tullut tapahtuman aikana, yksi Igglybuff tuli sitä ennen. Ja kun suurin osa noista tulee niistä kympin munista ja niitä muniakaan ei saa, niin aika hidasta on tämä lapsosten keräily.

Voisi luulla, että toisen genen poksuja tulee joskus suht lähitulevaisuudessa lisääkin. Nyt kun tuli tämä startteri-tapahtuma, tuntuu että yritetään saada pelaajille ykkösgenen suhteen dexi täyteen. Tämän myötä itseltänikin puuttuu enää 4 ykkösgenen poksua, joten saisi vaikka tullakin uudet. Toivottavasti tulee samalla lisää tilaa poksujen säilömiseen, koska itse tykkään pitää yhden kappaleen jokaista ja tuolla tyylillä loppuu äkkiä tila kesken. Minä en oo vielä ruvennut varastoimaan karkkeja, mutta Eeveeta on tullut vastaan niin paljon, että melkein itsekseen kertynyt lähes 200 karkkia, joilla pitäisi saada sitten uudetkin muodot evolvattua.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 930
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #268 : 01.01.2017 18:00:44 »
Oi että, iskee kateus noiden vauvapokejen suhteen, itse olen nyt joululomalla hautonut oikein urakalla vitosen munia, mutta eipä ole tullut yhtä ainoaa uutta, lähinnä poikanidorania ja jotain goldeenia ::)
Ihan kiva, että startereita esiintyy enemmän, vaikka onpa silti edelleen ihan naurettavan pitkä matka venusauriin ja charizardiin, ja on kyllä muutenkin pokedex aukkoja täynnä, kun munista tulee vaan sellaisia mitä on jo, eikä kymppimunista oo näkynyt yli kuukauteen vilahdustakaan...
Lapras loistaa edelleen poissaolollaan, samoin kuin moni muu, joita tuntuu tulevan vain ja ainoastaan kymppimunista.
Saisivat jatkaa tätä tapahtumaa mielellään ainakin pari viikkoa, niin ehkä ehtisi saada jotain oikeasti aikaankin, tai siis :D Siitä on taas ihan liian kauan kun on viimeksi löytänyt luonnosta jonkun itseltä puuttuvan yksilön...

Pokedexiin ainakin oli tullut hirveästi lisää numeroita, tarkoittaakohan se sitä, että saadaan kakkosgen tänne ihan pian... :o

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #269 : 01.01.2017 21:04:26 »
Uhrasin karkkipelin ja latasin Pokemonit uudelleen. ;) Sain ainakin yhden lisähautojan, jes. Ja pikku lenkki tuotti yllättäviä löytöjä, sain tuplaten niin Bulbasauria, Charmanderia kuin Squirtleakin, ja kaksi Magmaria. Noita harvoin näkee, varsinkaan Magmaria en ole ikinä nähnyt, sain yhden kerran 10km munasta. Ja lisäksi jotain muita tavallisia lintuja jne. No, katsotaanpa nyt jos hetken onnistuisi tuota pelata ennen kuin taas pakkaset lyövät päälle.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #270 : 04.01.2017 20:23:37 »
Sain mun ekan vauva-poksun hurrei!! Smoochum sieltä tuli, olis kiva saada lisääkin! Mut alku se on tämäkin. Alkoikin olla dexi täynnä niin nyt on taas keräiltävää. Tuleekohan uusia taas pian.

Uhrasin karkkipelin ja latasin Pokemonit uudelleen. ;) Sain ainakin yhden lisähautojan, jes. Ja pikku lenkki tuotti yllättäviä löytöjä, sain tuplaten niin Bulbasauria, Charmanderia kuin Squirtleakin, ja kaksi Magmaria. Noita harvoin näkee, varsinkaan Magmaria en ole ikinä nähnyt, sain yhden kerran 10km munasta. Ja lisäksi jotain muita tavallisia lintuja jne. No, katsotaanpa nyt jos hetken onnistuisi tuota pelata ennen kuin taas pakkaset lyövät päälle.
Tervetuloa taksin pogon pariin!
Starttereita on nyt enemmän liikkeellä 8.1. asti. Olen iloinen et sain kerättyä tarpeeks karkkeja ja evolvattua kaikki startterit! Olen iloinen Charizardistani (parhaat liikkeet)!
Ja pakkaset iski niin pelaaminen on ollut tänään kyl aika vähäistä :/
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #271 : 04.01.2017 23:35:26 »
Virhearvio, onnea Smoochumista! :D Multa puuttuu se vielä. Nyt on kymppimuna hautumassa, josko sieltä tulisi Smoochum tai se kauan kaipaamani Snorlax. Varmaan turha elätellä toiveita, kun sieltä varmaan tupsahtaa kuitenkin joku Onix tai vastaava. X'D

Nappailtiin tänään äidin kanssa pokemoneja tuolla hirveässä pakkasessa. Törmättiin sitten Venusauriinkin. Meidän molempien Venusaureilla oli tismalleen sama CP. Mä sain napattua omani ja äidiltä mokoma pokemon karkasi sitten vietyään ensin lähes kaikki äidin pallot ja marjat. -__- Sanoin että jos hän saa sen Venusaurin kiinni, niin nimeää sen Paska-Yrjöksi ja mä nimeän omani Paska-Paavoksi. Mut olihan sen sitten pakko karata. Mua vaan nauratti se ajatus kaksos-Venusaureista, kun molemmilla sama CP: :'D Sain nyt lopulta kerättyä tarpeeksi nameja Venusaurin kehittämiseen, mut satuinpa nappaamaan sen villin Venusaurin, niin ei ole kiire kehittää toista. Charizardista puuttuu vielä alle kymmenen karkkia, mut enköhän mä ne saa pian täyteen ja sitten vihdoinkin saan senkin. :)

Sitten löydettiin vihdoin ja viimein villi Aerodactylkin ja saatiin onneks molemmat napattua se. Mokoma puuttui pitkään mut nyt on vihdonkin sekin kokoelmissa. Ja sain vihdoin Alakazaminkin kehitettyä itselleni. Multa puuttuu aika paljon sellaisia pokemoneja, joilla on vain yksi muoto. Ja yhden yhtä Kabutoa mulla ei ole vieläkään. D: Saisi nyt tulla tuolta kymppimunasta joku, joka multa puuttuu. Revin hiukset päästäni, jos sieltä tulee joku Jynx tai vastaava... -__-

Ärsyttää muuten, että startterit on ihan pirun vaikeita napata. Pallot koko ajan vähissä, kun ne ei jää kiinni edes marja+ultrapallo-yhdistelmään. Ja aika moni vielä lähtee lätkimään sen jälkeen, kun olet 30 palloa käyttänyt siihen... -__-

Sekin oli muuten hauska päivitys, että talvipäivänseisauksesta alkaen peliin on tullut "yö" kolmen tietämillä. Tykkään enemmän siitä yömaisemasta kuin päivästä. :)

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #272 : 05.01.2017 09:07:53 »
Nuo startterit osaavat kyllä v-mäisiä. En oo pahemmin jaksanut niitä edes keräillä, kun niiden kaikki muodotkin löytyy jo. Etenkin Charmander ja sen muodot osaavat olla aivan kamalia napattavia. Yks Charmeleon vei muota yli kymmenen palloa mun pahimman pallokriisin aikaan ja sunnuntaina Charizard tuhosi jotain 35 palloa ennen kuin lähti pakoon. Pääsin onneksi ottamaan mokomasta revanssin - jäi ekaan palloon, joten villinkin Charizardin olen saanut. Cp oli kyllä todella huono, mutta eipä tuo haittaa.

Sain vihdoin Togepin ja nyt pitää kävellä vielä noin 200 km että saan riittävästi candyja evolvaukseen. Sen jälkeen olisi dexi täynnä niiden pokejen osalta, jotka suomessa voi saada

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #273 : 05.01.2017 12:17:03 »
Minua lähinnä harmittaa, että startterit yleistyivät nyt, koska sain Charizardini kävelytettyä joskus marraskuun lopussa ja Venusaurus ja Blastoise minulla on ollut jo sitä ennen. Ei tässä muuta, mutta Charizardia varten kävelin varmaan jonkun 140 kilsaa Charmeleonin kanssa. :D Kun noita kävelytettäviä on vielä jäljellä varsin paljon (Diglett, Kabuto, Omanyte, Dragonair, Grimer), haluaisin toki hyötyä mahdollisimman paljon noista kilsoista. No, Mukista puuttuu enää yhdeksän candya, joten sitten alkuperäisestä dexistä uupuu enää kuusi poksua. Olen jo melkein hyväksynyt, että tuskin ikinä saan Chanseyta tai Aerodactylia varsinkaan nyt, kun alkaa tulla noita uusiakin poksuja kehiin, mutta noh. Kävelytän nuo viisi puuttuvaa varmaan kuitenkin vielä loppuun ja katselen samalla, jaksanko innostua uusista poksuista. Munista olen saanut Magbyn ja Igglybuffin, mutta en tiedä kakkosgenen pokemoneista yhtään mitään, joten toistaiseksi en ole jaksanut järin kiinnostua.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #274 : 05.01.2017 12:35:07 »
Minulta puuttuu vauvoista enää Igglybuff. Muita olen saanut yhdet, paitsi Smoochumia on kaksi. Onneksi se on suloinen, niin ei haittaa. Vaikka mieluummin kymppimunasta ottaisinkin Chanseyn tai vaikka Dratinin... :0

Multa puuttuu vielä Venusaur ja Charizard. Molempien saamiseksi karkkitilanne on tosin onneksi jo aika hyvä. Ja mulla on niin mahtava Ivysaur kehitettäväksi. Nappasin sen villinä Bulbasaurina. Sen taso on melkein korkein mahdollinen (nyt Ivysaurina vissiin 1111 CP), ja Candela kehuu kehumistaan sitä. Simply amazing, kaks ominaiuutta yhtä vahvoja ja blown away by stats... En ole IV:tä laskenut (koska en silleen välitä niistä), mutta kyllä tuon noiden perusteella pitäisi yli 90 % olla. Nyt Ivysaurina sillä on myös Solar Beam, toivoisin, että Venusaurinakin sitten... *-* Mutta se jää nähtäväksi.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #275 : 05.01.2017 14:08:45 »
Meillä ei ole vielä yhtään vauvapokemonia. :( Vaikka kaikki vanhat munat on nyt haudottu! Uusiakin on kertynyt jo muutama, ehkä niistä sitten... MUTTA yhdestä munasta kuoriutui Ponita! Ihan eka! <3

Aloituspokemoneja on ollut kyllä hauska keräillä, ja yksi päivä sain kiinni Charmeleonin! Sen CP on 13. :D Kolmansiin muotoihin on vielä kiitettävästi matkaa, ei taida ihan tässä heti onnistua. Tuntuu että Squirtlet on erityisen hankalia saada kiinni. ;<

Myös eka Kabuto löytyi! Kerran oli meidän lähipuistossa mutta se pahus karkasi, ja nyt kun oltiin kyläilemässä vanhempieni luona ja ajeltiin pokestopilta toiselle, yhdellä niistä oli Kabuto! Jee! Monta poksua kyllä vielä puuttuu, dexissä on ihan sikana kohtia että ei ole vielä edes nähty.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #276 : 06.01.2017 18:27:44 »
Melodie, uskon että sullekin vielä joskus vauvoja "siunaantuu". :) Tosin mäkin kyllä tykkäisin, jos niitä tulisi munista vähän useammin. Aika paljon olen saanut munista Parasta ja Venonattia viime aikoina... -__- Mut Ponyta on jees! Mäkin sain vasta parisen viikkoa sitten kehittyä viimeinkin Rapidashin itselleni ja on se vaan nätti. ^^ Mäkin muuten näin tänään leffateatterissa istuessani Kabuton siinä listassa, mutta en tietenkään viitsinyt sieltä teatterista rynnätä ulos Kabuton perään. :'D Toivottavasti osuu kohdalle mullekin joskus. :')

Tangelankin näin tänään listassa, mut olin bussissa sen huomatessani ja se oli muutenkin niin kaukana, niin en sitten viitsinyt jäädä pois bussista yhden Tangelan takia. En olis kuitenkaan ehtinyt kävelemään tuolla kylmässä sinne asti, kun se olis kuitenkin lähtenyt lätkimään ennen kuin olisin päässyt sen luo. :/

Kymppimunasta tuli kuin tulikin Smoochum. :'D Aika koomista, että olen saanut kaikki kymppivauvat nyt kasaan ja puuttuu enää nimen omaan ne kahden kilsan vauvat, jotka sattuu olemaan just mun lempparit (Togepin lisäksi). Niin tyypillistä mun tuuria. :'D Nyt on pelkkiä viiden kilsan munia ja yksi hautomo käytössä, niin turha kai toivoakaan mitään 2 km munia ihan hetkeen. Nyt on onneksi tarpeeksi karkkeja Charizardiinkin, mut kehitän sen vasta kun toi spessu loppuu, sillä sitten ärsyttää jos onnistun nappaamaan jonkun tosi tykin Charmanderin tai Charmeleonin juuri kun olen kehittänyt Charizardin jostain heikommasta Charmeleon-yksilöstä.

En ole muuten vielä kertaakaan nähnyt vauvoja gymeillä. Mä en kyllä itse edes haluaisi laittaa vauvoja gymille, sillä se tuntuis aika väärältä. Ja olen muuten iloinen, että sain viimeinkin power upattua mun Machampin huippuunsa. Siitä on tullut mun silmäterä Gyaradoksen ja Arcaninen rinnalle. :)

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #277 : 09.01.2017 18:34:36 »
Sain toisen vauvani Pichun!! Se on niin söpökin :3 Sen eteen saikin kävellä... Ja seuraavaa odotellessa.

En ole muuten vielä kertaakaan nähnyt vauvoja gymeillä. Mä en kyllä itse edes haluaisi laittaa vauvoja gymille, sillä se tuntuis aika väärältä.
Itse olen nähnyt vauvoja saleilla aika paljonkin. Ja ne hakataan sieltä aina pois, toki. Musta ois hauska testata vauvaa salilla, sais tietää millanen on kunnolla.

Mua ketuttaa kun oon aika aktiivinen salien hakkaaja ja poksuja kuluu. Mulla on reilu 20 poksua 'jäähyllä' kun en saat revieä stopeilta. En vaikka olin 'lure-bileissä' viikonloppuna  ??? Noi on ollu pian viikon tuolla 'jäähyllänsä' hmmh. Toki on tullu reviveä, mut alkujaan mulla oli reilu 30 poksua nollilla. Et joo
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #278 : 09.01.2017 19:46:34 »
Minulle osui viimein toinen pokemon-vauva kohdalle, kyllä on ärsyttänyt kun joka munasta on kuoriutunut joku ihan tavallinen tapaus joita on jo ennestään vaikka kuinka. Onko se nyt Igglypuff tai joku sellainen, se vaaleanpunainen pallero.

Kyllä minäkin olen nähnyt niitä vauvapokemoneja saleilla, en tosin tiedä, miten siellä pärjäävät.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #279 : 09.01.2017 20:14:47 »
Kosmikille onnea Smoochumista ja Virhrearviolle onnea toisesta Pichusta! Mulle on tullut vauvoista vasta Cleffoja pari kappaletta, muista ei oo ollut jälkeäkään. Sinällään harmi, kun oon kuitenkin munia saanut ison kasan kuoriutumaan ja välissä mulla oli munista jopa pulaa, mutta niistä tulee lähinnä Nidorania ja Goldeenia. Tosin eipä sillä, multa puuttuu vielä niin iso kasa ykkösgenenkin poksuja, että voin ihan rauhassa keräillä vielä niitäkin. Valtaosa noista puuttuvista on nyt sellaisia, että kehittämiseen tarvitsen noin 40 karkkia kullekin lisää, joten saan hetken talsia niitä evolvointeja varten. :D

Lainaus
kun en saat revieä stopeilta.
Mulla on ollu samaa ongelmaa, ei meinaa tulla melkein yhtään reviä tai paljon enempää juomiakaan. Turhauttavaa käydä saleilla, kun pokemoneja ei saa herätettyä ja/tai parannettua. :/ Oon nyt yrittänyt tapella niin, että vaihdan poksua ennen kuin edellinen pökrää, niin säästyy sentään vähän revivejä.

Salitappeluista tuli mieleen! Tykkään käydä heittämässä yhden tietyn lenkin, jolla varrella on neljä salia melko lähekkäin. Valtaan ne salit kerralla ja otan kolikot. Nyt on useemmalla kerralla käynyt niin, että eri tiimissä oleva pariskunta (ne on aina ne samat :D) kiertää sen saman lenkin noin vartin mua jäljessä, jolloin menetän ne aiemmin valtaamat salit ennen kuin ehdin saada niistä kolikoita. Välillä ollaan tultu toisiamme vastaan ja sitten vallattu päittäin toistemme aiemmin valtaamat salit. Aivan älyttömän turhauttavaa! :D
"I'm surrounded by idiots." - Scar