Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220448 kertaa)

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #240 : 09.12.2016 23:16:35 »
Oon taas päässyt pelailun makuun ja tuntuu, että oon valovuosia muita perässä. :D Oon nyt kuitenkin useampana päivänä käynyt kävelemässä pogo-lenkin ja 5 km muna kuoriutuu sen yhden lenkin aikana. Vähän kehnommat kelit eivät kyllä oikein houkuttele ulos, mutta positiivisena puolena vallatut salit pysyvät itsellä melko pitkään, jos eivät aivan ydinkeskustassa ole. Kävellen tosiaan itse liikun ja tänään valtasin viisi salia ja sain niistä kaikista kolikot - paremmalla säällä samat salit on vallattu pois parissa minuutissa eikä tällainen yli puolen tunnin salipanttaus olisi oikein onnistunut. Sainpahan ostettua uuden inkubaattorin, niin kuoriutuvat munat nopeampaan tahtiin.

Multa puuttuu vielä hirmuinen kasa pokemoneja, mutta hiljalleen... Tällä hetkellä tähtäimessä on Gyarados, vielä viitisentoista karppia pitäisi sitä varten haalia. Huomenna taas uudelle lenkille, tolla peruslenkillä tulee yleensä sentään aina parit kultakalat vastaan.

Kiirsu, onnea Tangelasta! Multa puuttuu se(kin), mutta Dittoja on muutama kappale tullut. Toissapäivänä sain niitä kaksi, yhden Pidgeystä ja toisen Rattatasta.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #241 : 10.12.2016 09:32:17 »
Tuo uusi on kyllä ihan kätsä, vaikka nyt se ei näytä läheskään kaikkia lähipiirissä, kun on vaan se 3+3 näkyvillä. Napsahteli vaikka kuinka Pokemoneja suoraan nenän eteen, vaikka ei siellä mitään näkynyt. Suurin osa tosin Rattataa ja Pidgeytä, joten väliäkö tuolla. Kuitenkin aamulla, kun ajattelin teenpä sen päivityksen ja vilkaisen, mitä sä näyttää niin suhteellisen läheisellä Pokestopilla oli Electobuzz. Huono cp:einen löytyy jo entuudestaan, mutta pitihän sitä lähteä metsästämään ja arvatkaa mitä sain matkalla? Vulpixin, joka multa puuttui! Se tosin oli yksi, jota ei näkynyt laisinkaan tuossa listalla, mutta sainpahan silti. ♥♥ Surkea cp, huimat 26, mutta silti se oli uusi Pokemon ja yksi lemppareitani.

Tuo uusi systeemi on siis ihan kiva, mutta tarvitsisi hieman parantelua vielä siihen, mikä sen tarkoitus olisi ainakin tuon kävelylenkin perusteella, jonka tein tänä aamuna.

Sarveiskalvo, ihailen sun jaksamista kävellä 5km joka päivä. Tuleehan tuota itsekin käveltyä ja olisi juuri mainio lenkki kierrettäväksi, joka olisi vajaa 5km, mutta kun musiikkia ei voi kuunnella samaan aikaan kuin pelaa niin en jaksa pogoilla koko matkaa. Lyhyet lenkit pelaan ainoastaan ja silloin menee sata vuotta, että munat kuoriutuu. Eilen sain taas vihdoin kaksi, Oddishin ja Poliwagin (jälkimmäinen etenkin jeejee). Nyt enää yksi hautomo käytössä, kun ostin kyllä yhden, mutta päätin säästellä sitä siltä varalta, että saan 10km munan vihdoin. Oikeasti yksi koko 21 levelin aikana. Ilmeisesti yksinkertaisesti haudon vain liian vähän tai jotain,  vaikka on tullut muniakin toki haudottua näiden levelien aikana. Siinä tosin, missä kaverini oli hautonut vähemmän, hän oli saanut kolme. Myöskään 2km munia ei siunaannu juurikaan, joten aina noita 5km munia saa tarpoa. Olisi kivaa välillä saada edes sitä 2km, että hautuisi vähän nopeammin.

Kiirsu, kiitos muuten infosta! En seuraa paljoakaan Pokemon uutisia, joten kivaa, että täältä saa sitten infoa, mikä muuten menee ohi. Tuostakaan en ollut mitään kuullut ja ainoa uutinen, jonka kuulin oli jokin huijaus Valorin paikallisessa ryhmässä. Onnea muuten poksuista, jotka sait!

Onko teillä päin muuten paljonkin huijareita? Täällä on ihan jonkun verran ja olin iloinen, kun Valorilla oli pysynyt paikallinen sali, mutta nyt ainakin joku sininen porukka käypi sen hakkaamassa, eivätkä todellakaan ole paikanpäällä sitä tekemässä. Ärsyttää. Minun lähelläni on vain yksi sali, sitten olisi keskustassa, jotka eivät kyllä pysy kovinkaan kauaa. Olisi kivaa tosiaan saada useampi sali kerralla, mutta keskustassa ei ole toivoakaan ellei ole kavereita mukana ja paikallinen sali tosiaan nykyisin viedään aika nopeasti. Jossain vaiheessa se oli hyvin kauan punaisena ja kun vihdoin sain sinne omani niin eipä kestänyt kauaa, kun se oli sitten viety. Se siitä helpoista kolikoista sitten. :D Tuntuu, ettei noita saa oikeasti ikinä kerättyä, siis kolikoita, vaan olen saanut vain sen yhden hautomon ostettua ja sinne meni kaikki, mitä olen koko pelin aikana kerännyt. Helpottaisi kyllä hurjasti, jos olisi auto niin voisi ajaa noille saleille, kun syrjemmällä olevat ovat hyvinkin kaukana toisistaan. Kävellen jaksaisi mennä ehkäpä 3 salia ja sen jälkeen alkaa keskustan salit, mutta siihenkin menee todennäköisesti tunti, joten yksin niillä ei kuitenkaan pysy tarpeeksi kauan tai jos ne on punaisena niin huonolla tuurilla ne on levutettu kymppiin, kun noita käyvät porukalla hakkaamassa ja sitten en edes pääse sinne. Ja kuten sanoin, en viitsi pitkiä matkoja pelata, koska samaan aikaan ei voi kuunnella musiikkia. Olisipa mp3 tai joku sellainen systeemi, mutta saako sellaisia laitteita edes nykyisin mistään? :D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #242 : 10.12.2016 12:03:07 »
Odo, minäkin luulin ensin, että PoGon kanssa ei voi kuunnella musiikkia, mutta kyllä se onnistuu. Ensin pitää kännykästä laittaa se musiikkisoitin päälle ja sen jälkeen vasta avata PoGo. PoGo katkaisee automaattisesti musiikkisoittimen toiston, mutta minulla ainakin on mahdollisuus päästä musiikkisoittimeen käsiksi myös ns. ylävalikosta, joka vedetään esiin ylhäältä ja jossa on muita puhelimen käyttöön liittyviä painikkeita (äänet, näytön kirkkaus, Wi-Fi, nettiyhteys jne.). Tästä valikosta sitten vain painaa play-nappia, niin kyllä musiikki sitten tulee taas kuuluviin. PoGolla kun on itselläkin äänihallinta käytössä niin se katkaisee muut äänet tuutatakseen ne omat äänensä siihen ensimmäiseksi, mutta sen voi kiertää.

Nearby-jutusta en ole kauhean innostunut. ): Nyt se näyttää vain kaikki lähistoppien pulut ja rotat, ja muualle mahdollisesti spawnaavat menevät ihan ohi. Minulta puuttuu enää seitsemän poksua dexistä, joten hirveästi ei mitkään turhuudet enää jaksa kiinnostaa - varsinkin kun olen jo levelillä 28 ja lvl 30:n jälkeen pokemonien cp:t eivät enää parane. Kuten jo aiemmin sanoin, vähän jänskättää se, miten into riittää enää sen jälkeen, kun peliin pamahtaa kasa uusia pokemoneja... Saa nähdä, mitä tietoa maanantaina tulee!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #243 : 10.12.2016 13:19:34 »
Arte, ootko päivittänyt pelin? Mulla näkyy omassa sightingissa sekä lähistoppien pokemonit että nearbyn poksut

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #244 : 10.12.2016 15:03:45 »
Arte, ootko päivittänyt pelin? Mulla näkyy omassa sightingissa sekä lähistoppien pokemonit että nearbyn poksut
Päivitin juuri tänään, mutta edelleen valikossa on vain Nearby. Sightings tulee käyttöön vasta sitten, kun lähistöllä ei ole enää pokestoppeja, joiden pokemoneja käyttää. :/


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 930
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #245 : 10.12.2016 18:26:45 »
Viime yönä pitkästä aikaa taas eeppinen nappaus... istuttiin kaverin hotellihuoneessa pokettamassa ja juttelemassa (sopivasti joko pokestopin päällä tai kahden välissä), kun alanurkkaan ilmaantui rottien ja pulujen lisäksi BLASTOISEN VARJO.
Ei tarvinnut montakaan sekuntia odottaa kun omalle ruudulle pölähti yli tonninen Blastoise, jonka sain napattua parilla vatulla ja pallolla, saatoin ehkä vähän kiljua.
Kaverin peli ei tahtonut toimia sisätiloissa, joten lähdettiin sitten ulos hakemaan hänellekin Blastoise, ja huippufiiliksissä lähdettiin samalla reissulla hakkaamaan pari salia Helsingin keskustassa :D
Paras pelifiilis vähään aikaan.
Itsenäisyyspäivänä sain myös napattua Ditton, jonka CP huikeat 69 :'D

Haluaisin napata kaikki ykkösgenin poket ennen seuraavia, mutta saa nähdä, niin ei millään ehdi. Sen verran kaikkea puuttuu vielä, eikä kymppimunat kasva puissa (plus saan niistä aina sellaisia, mitä omistan jo...)

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #246 : 12.12.2016 20:40:41 »
Uusia pokemoneja tuli siis kaksi, Togepi ja Pichu. Tässä aiheesta uutinen. Näitä siis ilmeisesti tulee vain munista, eikä lainkaan luonnosta. Muitakin pokemoneja lupailtiin joskus tulevaisuudessa. Lisäksi loppukuun ajan on saatavilla joulu-Pikachuja :3

Ihan hauskaa, että uusia poksuja tuli nyt ensin vain pari. Tosin olisi ihna kiva, jos näistä uusista varoitettaisiin etukäteen, eivätkä ne pöllähtäisi tyhjästä. Nytkään en löytänyt mitään tietoa siitä, saako näitä uusia poksuja mistä munista. Joku spekulois, että luultavasti viiden kilsan munista, koska niitä näkyi videolla, mutta sekin oli vain spekulaatiota. Mutta eiköhän se vielä selviä. Täytyy varmaan ruveta tässä lenkkeilemään urakalla joululomalla uusien poksujen toivossa :D

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #247 : 12.12.2016 21:33:47 »
Apua. Mä sain jo sen joulu-Pikachun. :D Just ihailin sitä uutta latauskuvaa jossa on Pikachu tonttulakki päässä ja se Clefairy ja sit se tonttulakki päässä oleva Pikachu ilmestyi tohon meidän pihaan. Oli muuten vaikea pentele napata mut jäi lopulta kiinni. Aika huvittavaa että löytyi niin pian mut hyvä vaan ettei tarvitse etsiä sellaista paniikissa. ;)

Siitä videosta mäkin päättelin että Pichu ja Togepi kuoriutuis 5 km munista. Mä en nykyään muuta saakaan ku 5 km munia joten toivottavasti osuu pian kohdalle. Cleffaa niin odotin ja toivoin mut sitä saa vielä odottaa.

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #248 : 12.12.2016 21:55:10 »
Voi miten suloinen toi joulu-Pikachu on, onnea Kosmik sen nappaamisesta! Myös mä olettaisin tuon videon perusteella, että 5 km munista voisi uusia pokemoneja saada.

Eilen oli harvinaisen turhauttava pokemonlenkki, kun melkein kaikki pokemonit tuntuivat hyppäävän pallosta ulos ja katoavan pölypilveen. Multa karkas ainakin Pikachu, Onix, Sandshrew, Voltorb, Squirtle, kaks Geodudea ja kolme Magikarpia! Olin kyllä harvinaisen kiukkuinen ton jälkeen. Tänään sitten lopulta sain sen viimeisen puuttuvan Voltorbin ja munasta kuoriutui Tangela. :D
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #249 : 13.12.2016 00:17:17 »
Lainaus käyttäjältä: Sarveiskalvo
Voi miten suloinen toi joulu-Pikachu on, onnea Kosmik sen nappaamisesta!
Kiitos! :) Kun näin sen uuden latauskuvan, niin tajusin, että nyt on tullut joku uusi päivitys, eikä tosiaan kauaa mennyt, kun se Pikachu ilmestyi tuohon pihaan. :D On se kyllä tosi söpö se tonttulakki päässä. :3

Nyt kun selailin Pokedexiäni, niin huomasin, että Cleffan varjo oli ilmestynyt Clefairyn ja Clefablen Evolution-kohtaan! Myös muita vauvapokemoneja bongasin tuon Pokedexin kautta ja siitä päätellen voisi kuvitella, että vauvapokemoneja voi nyt hautoa munista muitakin kuin Pichua ja Togepia. En älyä, miksi muuten sinne olis ilmestynyt noiden muidenkin vauvapokemonien varjot. :o

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #250 : 13.12.2016 15:17:10 »
Sarveiskalvo onnea Tangelasta! Itseltäni se puuttuu vielä, mut on niin söpö et haluaisin sen jo!

Gen2 poksuja alkaa tulemaan vähän kerrallaan. Näin aluksi niitä saa vain munista. 2 km tulee cleffa ja igglypuff, 5km tulee pichu ja togepi, 10km tulee magby, elekid ja smoochum.
Nyt on uutta intoa munimiseen!  :D
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #251 : 13.12.2016 15:36:09 »
Lainaus käyttäjältä: Virhearvio
Gen2 poksuja alkaa tulemaan vähän kerrallaan. Näin aluksi niitä saa vain munista. 2 km tulee cleffa ja igglypuff, 5km tulee pichu ja togepi, 10km tulee magby, elekid ja smoochum.
Nyt on uutta intoa munimiseen!  :D
Hei vau, kiitti infosta! Nyt pitää toivoa, että tulisi niitä 2 km muniakin vällillä, jotta saisi joskus Cleffan ja Igglypuffin. :3 Pelkkiä 5 km munia tällä hetkellä varastossa. No toivotaan, että jostain niistä tulisi Pichu tai Togepi. :)

Onko muilla muuten peli alkanut sen yhden päivityksen jälkeen värähtelemään silloinkin, kun pokemonia ei ilmesty kartalle? Tosi rasittavaa, kun luulee puhelimen värähtäessä, että nyt ilmestyi pokemon ja kartalla ei näykään mitään. ???

//Kiirsu, ai se värähtely johtuu tuosta saakelin listasta. No tulihan sillekin sitten selitys. Olen sitä värähtelyä jo monta päivää ihmetellyt tässä. :'D

Jossain Youtube-videossa sanottiin, että uusia pokemoneja ei voi saada munista, jotka on saatu stopeilta ennen tuota uutta päivitystä. -__- Kiva vaan, kun ei yhtään tiedä, mikä niistä kaikista 5 km munista sitten on vanha ja mikä uusi...
« Viimeksi muokattu: 13.12.2016 16:03:26 kirjoittanut Kosmik »

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #252 : 13.12.2016 15:43:09 »
Kosmik, joo värisee ärsyttävästi. Ja tämä on ilmeisesti uusi ominaisuus, että puhelin värisee, kun nearbyyn ilmestyy uusi poksu. En ymmärrä mikä järki tässä on, kun minä ainakin haluan se hälyyttävän vaan viereen ilmestyneistä poksuista. Tällä säällä pidän puhelinta taskussa suurimman osan ajasta ja ärsyttää turhaa kaivaa sitä sieltä pois :/

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #253 : 14.12.2016 11:13:00 »
Se värinä on kuulemma bugi, joka ilmestyi uuden päivityksen myötä. Niantic on korjaamassa sitä.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #254 : 14.12.2016 14:54:19 »
Huh, hyvä jos siitä tuhasta vibrasta päästäis piakkoin eroon. Se on kuitenkin jo aika pitkään tässä jo ihmetyttänyt ja ärsyttänyt pelaajia. :'D

Olen onnistunut nappaamaan kolme tonttu-Pikachua ja ajattelin, että kehitän yhden niistä Raichuksi, niin saisin tonttu-Raichunkin. :'D Eilen sain pitkästä aikaa yhden 2 km munan ja toivoin tietty Cleffaa tai Igglypuffia, mut siitä kuoriutuikin Bulbasaur, mikä ei ole huono sekään, koska nyt saan vihdoin ja viimein kehitettyä Ivysaurin, joka multa on puuttunut jo pitkään, kun Bulbia ei liikuskele näillä kulmilla juuri ollenkaan, Charmandereita vielä sitäkin vähemmän. -__- Huoh, Venusauria ja Charizardia en tuu saamaan ikinä...

Ja kohta on tarpeeksi karkkeja Gyaradokseenkin, koska uskokaa tai älkää, mulla ei ole edes sitäkään vielä, vaikka kaikilla muilla jo tuntuu sekin olevan. :'D

Jossain on ollut puhetta jostain Shiny-pokemoneista, jotka on ehkä tulossa Pokemon Go'hon ja ne on siis ilmeisesti näitä samoja ekan genin pokemoneja, mutta ne vaan on eri värisiä kuin normi lajitoverinsa. Ihan siistejä varmaan, joskin ilmeisesti aika harvinaisia. Tiedä sitten, onko nääkin vaan huhupuheita. Musta tuntuu, että pelintekijät vähän tahallaan jättää tällaiset spessut pelaajien löydettäväksi ja selvitettäväksi. En ymmärrä, miksi pitää olla niin salamyhkäisiä joidenkin päivitysten suhteen. Ehkä se sit osaltaan nostaa sitä hypeä, kun pelaajat saa itse spekuloida ja selvittää asioita omatoimisesti.

Mua kieltämättä vähän ihmetyttää ne huijarit, jotka käyttää niitä karttoja, joista näkee pokemonien tarkat sijainnit ja sellaiset tyypit, jotka pystyy kotoa käsin pelaamaan tota peliä. Mitä mieltä tuollaisessa on? Joo, mäkin toki haluaisin, että saisin kaikki mahdolliset pokemonit kerättyä, mut jotenkin sellainen huijaaminen ei yhtään palvele sen pelin ideaa ja ei se tunnu ollenkaan samalta, että kerää kaikki hahmot kotona päätteiden äärestä kuin että on kerännyt joka ikisen pokemonin luonnosta ja liikkumalla ihan konkreettisesti. Ja sitten on niitä, jotka myy ihmisille jotain 32-levelin accounteja, joissa on täysi Pokedex ja jossa on jotain yli 2000 CP  ja 3000 CP Dragoniteja ja Gyaradoksia sun muita, joilla vallata gymejä. En vaan älyä, mitä hauskaa tuollaisessa on. :'D Musta se matka on tässäkin pelissä hauskempaa kuin se, että saavuttaa mahdollisimman nopeasti (ja vilpillisin keinoin) sen päämäärän, kuten vaikka sen täyden Pokedexin tai korkeat levelit. Mut ihmiset on sitten erilaisia ja saa nähtävästi iloa eri asioista. :')

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #255 : 15.12.2016 13:57:30 »
Mua kieltämättä vähän ihmetyttää ne huijarit, jotka käyttää niitä karttoja, joista näkee pokemonien tarkat sijainnit ja sellaiset tyypit, jotka pystyy kotoa käsin pelaamaan tota peliä. Mitä mieltä tuollaisessa on? Joo, mäkin toki haluaisin, että saisin kaikki mahdolliset pokemonit kerättyä, mut jotenkin sellainen huijaaminen ei yhtään palvele sen pelin ideaa ja ei se tunnu ollenkaan samalta, että kerää kaikki hahmot kotona päätteiden äärestä kuin että on kerännyt joka ikisen pokemonin luonnosta ja liikkumalla ihan konkreettisesti. Ja sitten on niitä, jotka myy ihmisille jotain 32-levelin accounteja, joissa on täysi Pokedex ja jossa on jotain yli 2000 CP  ja 3000 CP Dragoniteja ja Gyaradoksia sun muita, joilla vallata gymejä. En vaan älyä, mitä hauskaa tuollaisessa on. :'D Musta se matka on tässäkin pelissä hauskempaa kuin se, että saavuttaa mahdollisimman nopeasti (ja vilpillisin keinoin) sen päämäärän, kuten vaikka sen täyden Pokedexin tai korkeat levelit. Mut ihmiset on sitten erilaisia ja saa nähtävästi iloa eri asioista. :')
Minusta tuo karttojen käyttäminen ei ole yhtään sama asia kuin joku gps-huijaus tms. En tiedä enää yhtään toimivaa karttaa, mutta silloin kun niitä oli, niin todellakin käytin. Ei se minusta tuntunut yhtään huijaamiselta, kun ihan omin jaloin se pokemon piti juosta hakemaan. Se oli myös se syy, miksi niitä käytin: tuli liikuttua enemmän. Sehän tämän pelin tarkoitus ainakin minulle on.
Valmiin pokedexin ostamista en todellakaan tajua, eihän pelin idea ole täyden pokedexin omistaminen vaan täyden pokedexin kerääminen. Eihän siinä sitten ole enää mitään pelattavaa :D

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #256 : 20.12.2016 13:25:28 »
Tulenpa kyselemään, oletteko saaneet munista vauvapokemoneja? :3 Sain lauantaina kaksi 10 km munaa (mitä en meinannut uskoa todeksi, lol), joista toinen kuoriutui tänään ja sieltä tuli kuin tulikin Elekid. :D Oli kyllä oikea päivän piristys, kun muutenkin tässä on tullut oltua aika alamaissa jo muutaman päivän ajan. Vähän jotain iloa tähän ankeuden keskelle. :) Ja mikä parasta, äsken kun pääsin kaupasta kotiin, niin pihaan ilmestyi tonttu-Pikachu ja nyt tarviin enää pari namia, jotta voin kehittää tonttu-Raichun. :') Harmittaa vähän taas se, ettei mistään tunnu saavan 2 km munia. D: Haluan niin palavasti Cleffan ja Igglypuffin, mut stopeilta satelee aina niitä 5 km munia. -__-

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #257 : 20.12.2016 16:55:07 »
Mä sain eilen 5km munasta ekan vauvelini, kun munasta kuoriutui Pichu <3
Kauan siinä menikin, kun ottaa huomioon, että käytin kymmenen euroa hautomoihin. Kun kympin munasta tulee Snorlax, niin pitäis varmaan iloita, mutta olisin tahtonut jonkun uuden poksun ennemmin.

Tonttu-Pikachuja sen sijaan olen napannut melkeen kyllästymiseen asti, mutta ne ovat niin tajuttoman söpöjä  etten halua laittaa niitä karkeiksi. Ei kyllä ole tarvinnutkaan, kun candyt riittivät muutenkin Raichun saamiseen.

5km munia tulee kyllä paljon, eikä tietenkään tule edes Tangelaa, joka on ainoa yhä puuttuva 1. genin poke (Venusaurin saan kun maltan vielä kävellä semmoset sata kilsaa). Tänään tosin sain putkeen kolme 2km munaa, mutta tietty niistä tuli Zubat, Weedle ja Spearow :(

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #258 : 20.12.2016 20:53:53 »
Saisinpa minäkin edes jonkun vauvan... :( Paljon kaikkea muuta tullut. Lähinnä saanut viiden kilsan munia, eikä niistäkään mitään ihmeellistä. Yhdestä tosin tuli Vulpix, eli olen taas lähempänä Ninetalesia. Nyt on kolme vitosen munaa ja yksi kympin muna hautumassa, tulispa niistä jotain uusia vauvoja *-* Tai jotain muuta kivaa.

Ja pienenä ilona: sain tänään lopulta itselleni Nidokingin. Ei mikään ihmeellisin tapaus (ja sen perusiskuna on Fury Cutter :'D en edes tiennyt, että se on Nidokingille mahdollinen isku)
Ja kohta pääsen tasolle 26 ^^
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #259 : 20.12.2016 21:04:29 »
Mä en ole saanut vielä yhtäkään uusista pokemoneista, mutta multa puuttuu niin paljon vielä ykkösgenenkin tapauksia, että ei oo isoa väliä. :D TonttuPikachuja on tullut jokunen kappale ja mä kyllä haluan itelleni tonttuRaichun, mutta siihen on vielä matkaa.

Nyt oon perämetsässä alueella, missä ei oo kyllä pokemoneja lähimaillakaan, niin ei kyllä uusia tule napattua. Lenkkeilemällä saisi tietysti noita munia kuoriutumaan, mutta tiet on nyt niin liukkaassa kunnossa, että taittaisin aika äkkiä niskani. Täytyy jatkaa keräilyä sitten, kun pääsen takaisin kaupunkiin, täällä siitä ei kyllä tule nyt yhtään mitään. Munien suhteen ärsyttää kyllä se, ettei meinaa tulla oikein mitään muuta kuin 5 km munia.

Just ennen joululomaa sain vihdoin viimeiset tarvittavat Magikarpit napattua ja lopultakin sen Gyaradoksen kehitettyä! Siitä oon kyllä onnellinen, mun ensimmäinen yli 2000 CP:n pokemon. <3
"I'm surrounded by idiots." - Scar