Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220385 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #220 : 27.11.2016 00:21:10 »
Eipä ole ditosta Espoossa (tai Helsingissä) näkynyt vilaustakaan, vaikka tänään olen hassannut likimain kaikki pokepallot lintuihin ja rottiin... no, ehkä sitten kun ens perjantaina pääsee pohjanmaalle niin alkaa tapahtua.

Päätettiin jo kaverin kanssa, että Ditto on yhtä lailla urbaanilegenda kun parin tonnin Lapras, josta joku mies pari kuukautta takaperin kohkasi Suomenlinnassa. Tosin te olette melkeen kaikki sitten samassa salaliitossa...
Tänään tappelin salilla pitkästä aikaa, ja miksi se tuntui muuttuneen jotenkin helpommaksi... johtuu varmaan noista cp-muutoksista.
Olen nimennyt jo jonkin aikaa kaikki vahvat Eeveet suosikkiparitusteni mukaan ja tänään kehittyi Rarrysta jälleen yksi Vaporeon, vaikka vähän toivoin Flareonia :D
Destiel on oikein nätti Jolteon, ja Wincest on Flareon :'D

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #221 : 29.11.2016 22:53:04 »
Nappasin yhden diton heti ilmoituksen tulo päivänä. En ole kokeillut sitä vielä gymeillä että miten hyvin pärjäisi. Ditto pysyy siinä pokémon muodossa minkä se kohtaa ensiksi niin kauan kuin se pysyy tajuissaan, eli jos salilla on Jynx, Lapras ja Jolteon niin Ditto muuttuu Jynxiksi ja pysyy jynksiä Laprasia ja Jolteonia vastaan jos ei tainnu ennen sitä.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #222 : 30.11.2016 10:37:38 »
Olen nimennyt jo jonkin aikaa kaikki vahvat Eeveet suosikkiparitusteni mukaan ja tänään kehittyi Rarrysta jälleen yksi Vaporeon, vaikka vähän toivoin Flareonia :D
Destiel on oikein nätti Jolteon, ja Wincest on Flareon :'D
Hauska idea! :D

Minäkin sain Ditton viimein maanantaina, ja totta kai eilen tuli sitten jostain toinenkin. Olin jo niin kyllästynyt kaikkien rottien ja pulujen nappaamiseen etten edes tiedä, mistä nuo örvelöt sain. No, toisella on yli 400 cp ja toisella joku 300 jotain, joten olen kyllä varsin tyytyväinen noihin nappauksiin! Kyllä siinä menikin sitten varmaan satoja palloja, kun kaikki mahdollinen piti yhtäkkiä ottaa kiinni. Hyh.

Minulta puuttuu enää yhdeksän (Suomen) pokemonia dexistä! Juuri viime viikolla sain viimein Alakazamin ja Charizardin kehitettyä. Nyt aloin kävelyttää Grimeriä, johon minulla on huimat ~kuusi karkkia kerättynä... Mukin saamisessa meneekin varmaan suuri osa talvea, koska olen tavannut vain yhden Grimerin luonnossa eli candyt varmaan tulee vain kävelyttämällä. Eniten kammottaa tuleva Omastarin ja Dragonairin kävelytys, koska niihin pitää kävellä se 5km/1 karkki. Masentelen jo, että ne uudet pokemonit ehtivät tulla sotkemaan pakkaani ennen kuin saan entiset kerättyä alta pois. En niin välitä niistä uuden sukupolven poksuista, mutta voi olla, että innostun niistäkin, kun edellisten saanti on vielä kesken. Harmi vain, että sitten niiden vanhojenkin saaminen muuttuu entistä vaikeammaksi, kun tulee uusia tarjolle...


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #223 : 30.11.2016 11:23:15 »
Eipä oo näkyny Dittoa. Toivon, että kyseessä ei nyt ollut vain event-Pokemon, koska mua jää muuten ihan tosissaan harmittamaan se, että en sitä saanut. Mun tavoitteena on koko ajan ollut saada ykkösgenen poksut kasaan ja ne tosiaan haluaisin kaikki saada. Multakin puuttuu dexistä vielä 9 (+Ditto), joten ei tässä enää hirveän suuri matka olisi.

Tässä pelissä ärsyttävä puoli on se, miten huonosti mistään infotaan. Ditto vaan ilmaantui, eikä missään tietoa siitä, onko tullut jäädäkseen. Muitakin juttuja vaan ilmaantuu peliin, eikä niistä tule mitään ilmoituksia. Tosi monta juttua olisi mennyt täysin ohi ilman Facebook-ryhmää.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #224 : 30.11.2016 11:38:29 »
Kiirsu, no hö. :/ Jos voisin, niin antaisin sulle yhden Ditoistani. Nappasin kotoa Zubatista yhden yli 400 CP diton tuossa viikonloppuna, eli nyt niitä Dittoja on kasassa kolme. Muakin on ärsyttänyt, että noi päivitykset tulee aina yllätyksenä ja kun en kuulu mihinkään facebook-ryhmiinkään ja vaikka kuuluisinkin, niin en käy melkein ikinä Facessa. Ja tosiaan mustakin olisi kiva tietää, onko Ditto tullut jäädäkseen vai ei. Ja sitäkin olen miettinyt, tuleeko Mew ja Mewtwo koskaan peliin saataville, niin tai ne legendaariset linnut.

Muutenkin olisi kiva, jos niitä pokemoneja voisi vaihdella ihmisten kesken. Toisaalta sitä voisi olla hankala toteuttaa, mut se toisi peliin uudenlaisen ulottuvuuden. Mun on muutenkin turha toivoa, että saisin kaikki ekan sukupolven poket kerättyä ennen seuraavaa sukupolvea, koska mulla on vasta kasassa 118 erilaista pokemonia. -__-

Sain muuten eilen kuudennen 10 km munani. :'D Ja mä olen siis 25 levelillä ja tää on vasta mun kuudes kymppimuna. Peli selkeästi suosii osaa pelaajista noiden munien kanssa. Todella epäreilua. En tule ikinä saamaan sitä Snorlaxia, kun mulle ei niitä kymppimunia tipu stopeilta kuin äärimmäisen harvoin... -__-

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #225 : 30.11.2016 11:58:56 »
Tuo vaihtomahdollisuus olisi kyllä ihan huippu lisä peliin. Koska aina käy niin, että toisella on monta eri pokemonia ja toiselta puuttuu justiinsa ne, ja niin edelleen. Minä ainakin tykkäisin.

Aika harvassa on olleet kymppimunat täälläkin, olen levelillä 22 vai 23 ja niitä on tullut alle kymmenen.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #226 : 30.11.2016 13:05:49 »
Minä olen kyllä saanut kymppimunia ihan kiitettävästi verrattuna yhteen inkubaattoriini (oon lvl 28), mutta niistä tuppaa tulemaan aina samoja poksuja. Oon mm. saanut varmaan kolme Hitmonleetä, 2-3 Onixia, pari Eeveetä... Pitäisi lähteä kai toiseen kaupunginosaan pyörittelemään stoppeja ja toivomaan että joku tärppäisi. Pirun Aerodactyl ja Chansey kun tuntuu asustelevan vaan niissä munissa... Täällä on toisessa kaupunginosassa ollut pari sightingia niistä, mutta tuppaan pyörimään vain tällä omalla pienellä asuinalueellani, kun koulu on tässä vieressä, joten menee muiden alueiden jutut aika usein ohi. Ei oikein inspaa lähteä randomilla pyöräilemän monen kilsan päähän ihan vain kokeilemaan, sattuisiko se opksu nyt ilmaantumaan paikkaan X jonain sattumanvaraisena lyhyenä aikavälinä, jonka aikana sen mahdollisella ilmaantumispaikalla oleilen...


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #227 : 30.11.2016 14:16:33 »
Muutenkin olisi kiva, jos niitä pokemoneja voisi vaihdella ihmisten kesken.
Tästä on puhuttu joskus syksyllä, että tarkotus olisi tulla vaihtokauppa ja ystävyys mahdollisuus pelaajien välille. Ite toivoisin kovasti tätä lisää peliin. Mut ei ole kuulunut ei  :'( Saa tulla ennemmin tai myöhemmin, murr.

Ite oon lv 24 ja huikeat kolme 10 km munaa tullu vastaan  :'( Tahtoo jo Snorlaxin! Varjonakin on näkyny kaks kertaa mut en oo löytäny...

Oma pelaaminen aktivistu kyl paljon kun sai tupla xp:t ja litkut! Toivottavasti joulunakin tulee bonuksia niin jaksaa talven pakkasissa pelailla  :D

Ei oikein inspaa lähteä randomilla pyöräilemän monen kilsan päähän ihan vain kokeilemaan, sattuisiko se opksu nyt ilmaantumaan paikkaan X jonain sattumanvaraisena lyhyenä aikavälinä, jonka aikana sen mahdollisella ilmaantumispaikalla oleilen...
Löytyskö fb:stä sun paikkakunnan pokeryhmä, mistä saisit tietoa just noista harvinaisemmista pokeista. Ettei ihan randomilla tarvii viilettää.
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #228 : 30.11.2016 14:58:04 »
Ei oikein inspaa lähteä randomilla pyöräilemän monen kilsan päähän ihan vain kokeilemaan, sattuisiko se poksu nyt ilmaantumaan paikkaan X jonain sattumanvaraisena lyhyenä aikavälinä, jonka aikana sen mahdollisella ilmaantumispaikalla oleilen...
Löytyskö fb:stä sun paikkakunnan pokeryhmä, mistä saisit tietoa just noista harvinaisemmista pokeista. Ettei ihan randomilla tarvii viilettää.
Seuraan paikallisia ryhmiä ja tiedän siis summittaisesti, missä esim. Chanseyta näkyy, mutta tietääkseni sille ei ole vakiintunut mikään tietty kellonaika tietyssä paikassa, joten siinä mielessä menisi aika randomilla se paikan päälle lähtö. Laskee motivaatio, kun poksuun törmääminen on aika sattumanvaraista. Jos olisi lämmintä, ei sinänsä haittaisi lähteä hengailemaan seudulle ihan muuten vaan, mutta kylmään lumisateeseen ei motivaatio kauheasti riitä. :D

Minäkin kaipaisin tuota vaihto-ominaisuutta. Olisi mahku ehkä joskus vaikka siihen Chanseyhin! Tympäisee myös noiden legendaaristen poksujen olemassaolo dexissä vaikka niitä ei ainakaan toistaiseksi itse pelissä olekaan ollut. Noh, saa nähdä, mitä Niantic tässä talven aikana pelille julkaisee. Varmaan joulun aikaan tulee seuraava juttu - mikä ehkä vähän harmittaa, koska itse ainakin olen kaukana korvessa siinä vaiheessa enkä todnäk pääse hyötymään eventistä juurikaan.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #229 : 01.12.2016 10:22:23 »
Oletteko huomanneet uusimman päivityksen? Nearby-listassa näkyy valokuvat pokemonien summittaisesta sijainnista, siinä on ilmeisesti sen pokestopin kuva, jota lähellä se pokemon sijaitsee. Ne tassunjäljetkin on tulleet takas. :o Tassunjälkiä klikkaamalla peli näyttää pelaajalle sen pokestopin, jonka lähellä se kyseinen pokemon sijaitsee. Toivottavasti tuo nyt auttaisi pelaajia löytämään haluamansa pokemonit vähän paremmin. :)

Ja joo, mä olisin kyllä tosi iloinen, jos toi pokemonien vaihtamismahdollisuus tulisi peliin. :)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #230 : 01.12.2016 12:41:55 »
Onko tuosta Dittosta nyt selvinnyt, tuliko se jäädäkseen? Kun siis mulla meni ohi, jos siinä joku ilmoitus on ollut... Päivittelin Pokemonin äitin luona ollessa, oiskohan ollut sunnuntaina vai maanantaina, ja mikään ei toiminut korvessa. Mutta nyt sitten kaupungissa huomasin tuon Nearby-listan muutoksen ja helpottaapa huomattavasti. Ainakin sain vihdoin Abran, joka on vainonnut mua vaikka kuinka kauan!

Oon muuten kateellinen teidän kymmenenkilsan munista. Mä olen saanut yhden ja olen levelillä 21. Siitä tuli Magmar. Ällistyin muuten, miten nuo Pokemonien cp:t oli muuttunut ja kun viimein käytin Lucky eggin ja evolvasin paljon poksuja niin Eeveen kertoimet on noussut todella paljon. Nyt mulla on vaikka kuinka paljon tonnisia pokemoneja. Sain vihdoin myös yli 1000cp:n Jolteonin. ♥♥ Näköjään nyt on mieltä evoltatakin noita, kun kertoimet on kohdillaan. Oon etsinyt monta kuukautta "parempia" Pokemoneja, että pääsen evolvaamaan ja lopulta ihan kyllästyinkin koko touhuun, kun tarpeeksi hyviä ei tullut. Nyt päätin, että ihan sama, evolvaan silti. Ja sieltähän tuli todella hyviä tuloksia! Hämmennyin eniten kun expojen toivossa evolvasin vajaa 300cp:n zubatin ja siitä tuli yli 900cp:n poksu. :o Sitten taas Weedle -> Kakunassa ei tapahtunut juuri mitään muutosta. Nyt muuttui tilanne myös niin, ettei nappaamani +1300 Lapras ole enää paras. Parikin Poksua nousi sen yli juuri evolvauksen ansiosta. Huh huh. Pakko päästä salille testaa tätä tehotiimiä, mikä nyt on. :D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #231 : 01.12.2016 14:04:42 »
Dittosta ei taida vieläkään olla varmuutta (edelleen kyrsii huono tiedottaminen), mutta ainakin porukka on saanut sitä vielä eventin jälkeenkin ja yleinen johtopäätös tuntuu olevan, että Ditto on tullut jäädäkseen. Ja todella toivon näin, koska itken, jos se jää saamatta! Metsästin tuon tapahtuman aikana pokemoneja kolmesta eri kaupungista ja nappailin satoja poksuja, mutta ei yhtään Dittoa. XP:tä kyllä kertyi ihan mukavat määrät, ei sen puoleen.

Uusi sighting-systeemi on kiva, tosin sinänsä harmi, että nyt se näyttää vain pokestoppien luona olevat poksut. Ei välttämättä kätevin korvemmassa asuville, jos pokestopppia ei ole lähellä, koska silloin ei näe niitä oikeasti lähellä olevia poksuja.

Kymppikilsan munat yleistyi mulla ihan yhtäkkiä. Niitä on tullut tähän mennessä 5 mutta nyt odottaakin jo 3 lisää, että pääsevät kuoriutumaan. Kovasti pidän sormia ristissä, että sieltä tulisi Chansey, koska niitä ei tunnu missään villinä kipittävän.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #232 : 01.12.2016 14:35:07 »
Mäkin haluaisin tietää, onko Ditto tullut jäädäkseen. :/ Mä en edes tiedä, mistä ihmiset lukee uutisia noista päivityksistä, muualta kuin facebook-ryhmistä siis. Mulle ne päivitykset tulee aina yllätyksenä.

Onnea Odo Abrasta! ^^ Se on niin kiva kun löytää jonkun sellaisen, jota itsellä ei vielä ole. :) Ja hö, mä luulin, että mun 10 km munasaalis on onneton, mutta että vain yksi ja olet kuitenkin jo 21 levelillä! Mun äiti on kai 23 tai 24 levelillä ja hän saanut vaikka kuinka monta 10 km munaa. -__- Ja jei, onnea yli tonnisesta Jolteonista! :D Mullakin oli ennen CP-päivitystä vain yksi yli tonninen Jolteon ja sen päivityksen jälkeen pari alle tonnista Jolteonia oli onneks nousseet yli tonnisiksi. :)

Mulla on nyt karkeesti laskettuna 105 yli tonnista pokemonia. :o En ole raaskinut yhtäkään yli tonnista poistaa. Mulla on esim. Flareoneja ihan pilvin pimein, samoin Gengareita sen halloween-ekstran takia. :'D Jossain vaiheessa on pakko ruveta poistelemaan yli tonnisia, jotta mahtuisi niitä seuraavan sukupolven pokemonejakin tuonne "reppuun".

Menin tappelemaan tänään yhdelle gymille ja joku pikkupoika tuli hetkeks aikaa mun seuraks siihen ja juteltiin niitä näitä tähän peliin liittyen. :D Hänelläkään ei vielä ollut Dittoa, eli ei ole kaikkien kohdalle näköjään vielä osunut sitä iloa. :/ On aina jotenkin tosi piristävä kokemus, jos joku tulee juttusille tuohon peliin liittyen. :) Ei muuten tulisi juteltua tuntemattomien kanssa. :)

Kokeilin muuten nyt sitä yli 400 CP Dittoani gymillä ja sen CPt nousi paremmaksi kuin vastustajalla. Aikaisemminhan kokeilin sitä yli 200 CP Dittoani gymillä ja sen CP jäi aina huonommaksi kuin vastustajalla.


//Kiirsu väliin!
Mä olen kai onnekas, kun sain napattua sen Chanseyn villinä ihan "Pogo-urani" alussa. Osui kivasti siihen työmatkan varrelle. :')

//Raekin väliin! Olenpas hidas kirjoittamaan. :'D

Lainaus käyttäjältä: Rae
Millä leveleillä olette? Ja mikä on lemppari pokemoninne tällä hetkellä? :3
Olen nyt 25 levelillä ja pelaamisen aloitin vasta elokuun puolivälissä. Siksi en ole vielä niin pitkälle päässyt. Lempparini on jo pitkään ollut Clefairy, koska se on liian söpö. :3 Tykkään myös Jigglypuffista ja Wigglytuffista, Eeveestä ja Arcaninesta. Rhydonia käytän eniten gymeillä, koska se on mun paras tällä hetkellä CP:nsä puolesta. :)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #233 : 01.12.2016 16:07:05 »
Mäkin olen tasolla 25. Aloitin joskus heinäkuussa (19. päivä vissiin, jos oikein muistan). En oikein tiedä, mikä on mun lempparipokemon. Jotenkin oon kyl kiintynyt Barrierdiin/Mr. Mimeen mitä enemmän niitä näkyy tossa pelissä :D Ja tänään sain vihdoinkin yksilön, josta Candela sanoi "simply amazing". Tätä ennen suunnilleen kaikki on ollut "decent" tai huonoja taisteluissa.

Toi uus päivitys... Mulla on vähän ristiriitaisia mielipiteitä. Meinasin missata Dratinin sen takia, mutta toisaalta se auttoi mua löytämään elämäni toisen Grimerin. Ja nykyään on sightings taas vain täynnä puluja ja rottia, kun niitä näkyy useampia kerralla (kun ennen näkyi vain yks vaikka niitä olis lähistöllä sata). Onhan se kiva tietää, missä kaikki "tuholaiset" luuraa -.-
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #234 : 01.12.2016 19:04:35 »
Uus päivitys... Se helpottaa kyl peliä osittain, jos hyödyntää tosissaan  karttaa. Mut osa pokeista jää pimentoon eikä löydy ellei sattumalta osu paikalle. Tuntuu olevan tuurista kiinni mitä löytää, tosin nii  on ennenkin ollut. Ihan jees homma kyl, mutta musta ei toimi täysin näinkään. Auttaa kyl pelaa, mut ns kovemman tason pelaajat ei kyl välttis kiittele. Mutta jos kehittyy pikku hiljaa yhä parempaan suuntaan niin en valita  :)

Mun ditto on kuollu aina ekaan vastustajaan niin en oo päässy testaa miten käy toisen vastustajan kaa omakohtaisesti  :-\ Joku mainitsi aiemmin et pysyy ottamassaan muodosta, tämä helpottaa paljon tiedonjanoa!

Millä leveleillä ootte? Ja mikä on lemppari pokemoninne tällä hetkellä?
Oon lv 24 ja pidän hyvää huolta mun Ninetalesista, jäi vähän jalkoihin cp muutoksissa vaan n. 1400 ei oikein pärjää. Hitmonlee ( 1700cp) on kans yks lemppari sekä Jolteon (1800~ cp) :>

Btw tuli mieleen kun 2. sukupolvi ilmestyy niin tuleekohan tilaakin lisää?! Ei jaksaisi olla koko ajan tilaa ostamassa sitten. Tai pitäähän sitä ostaa mutta heti, että voi edes ottaa kiinni semi huoletta.
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #235 : 01.12.2016 19:40:42 »
Level 24, tosin ihan kohta nousee, puuttuu enää jotain 5000 cp:tä.
Bulbasaur on aina ollut oma suosikkipokemon, mutta niitä ei ikävä kyllä ole pelissä mitenkään vilisemällä (toisaalta ehkä parempikin niin, ettei ole päässyt kyllästymään siihen :D).
Pari kuumepäivää sattui juuri dittoilmiön aikoihin, että putosin sitten oikein kunnolla kärryiltä, bonusputki katkesi ja pallotkin on lähes koko ajan loppu, kun silloin vaan otti kaiken kiinni, mitä täältä sisältäkäsin sai, mutta pitkään aikaan ei ole tullut täytettyä reppua oikein kunnolla.
Ja nyt sitten viikonlopuksi kotiin (vihdoin!) pokejen luvattuun maahan, jossa tulee pulujen ja rottien lisäksi (ja niiden sijaan) vastaan voltorbeja ja magnemiteja satelemalla (paitsi jos asia on muuttunut, apua).
Olin unohtanut, miten kenkkua on kun on koko ajan pallot lopussa. Noh, pitää tankata huomenna, koska meiltä kotoa lähimmälle stopille on vähintään pari kilsaa...

En oikein tiedä mitä mieltä olisin tuosta uudesta päivityksestä, on sitä tähän mennessä hoksannut jo ihan itse minne ne poket yleensä ilmaantuu, että eipä tuo ihan hirveän hyödyllinen ole. Lisäksi joskus ennen tuli lähdettyä harvinaisuuksien perään, mutta nyt, jos näkee että ne ovat kovinkin kaukana, niin ei todennäköisesti tule lähdettyä ollenkaan.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #236 : 01.12.2016 21:43:28 »
Tuo uusi nearbyhan on ihan kamala. En tee mitään sillä tiedolla, että kaikilla kilometrin päässä olevilla pokestopeilla on Pidgey ja Rattata. Sitä paitsi vaikka olisi harvinaisempikin pokemon, niin jos pokestopille on n. vartin kävelymatka, niin ei sitä kumminkaan ehdi sieltä hakea. Ja lähellä olevat harvinaisuudet jäävät huomaamatta, kun eivät näy listassa enää :(

Minäkään en ole saanut Dittoa. Chanseyitä sen sijaan kylläkin, juuri tuli kahdesta 10 km munasta Chansey. Olisin toivonut jotain muuta.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #237 : 04.12.2016 13:19:57 »
Minä sain Dittoni eilen. :) Se oli naamioitunut Pidgeyksi ja perhanan monta tirppaa siihen pitikin nappailla. Olen aika iloinen tuosta. Ja siitä Abrasta, josta saa kyllä kiittää uutta nearbya, vaikka on kyllä myönnettävä että on pointtinsa siinäkin ettei lähempänä olevat pokemonit sitten välttämättä näy.

Peli on taas innostanut ja tuo on ihan jännä, mikä on että päivittäin pitää napata. Se ainakin vielä motivoi kokeilemaan saanko sen 7 päivää täyteen! Nyt olen menossa päivässä neljä. Ihan kiva juttu, että siitä saa aina vähän expaa ja näin, kun kuitenkin on tuntunut jo pitkään, ettei levut kasva ikinä. Muistaako joku muuten, millä leveleillä saapi hautomoita? Munia on (edelleen kaikki 5km, kun mulle jostain syystä ei muita siunaannu), mutta vain se vakiohautomo ja sen lisäksi yksi käyttökerta tuollaisessa kertakäyttöisessä. Säästelen sitä kyllä siltä varalta, että saan sen kymppikilsan munan. Kävelen tosin tosi vähän Pokemonin kanssa - tulisi varmaan käveltyä enemmän, jos voisi vaan iskeä taskuun eikä tarvitsisi sormet jäässä naputtaa sitä, kun mulla menee näyttö pimeeksi ja peli katkeaa, jos sitä ei vispaile jatkuvasti. Pitäisi etsiä joku asetus, että näyttö pysyy päällä ellei sitä sulje. Kuitenkin ehkä se motivoisi heittämään yhden lähemmäs viiden kilometrin lenkin, vaikka sitten ei pokemoneja välttämättä huomaa - ei sillä, että olisi pallojakaan. Mulla ei ole lähellä kuin kaksi stoppia ja kaupunkiin ei pääse nyt oikein kulkemaan, kun bussikortissa ei ole kuin ladattuna pari matkaa pakollisiin menoihin... Yksi päivä keräilin palloja, mutta nyt jäljellä on taas vain ultrapalloja, joita säästelen, jos tulee jotain oikeasti jännää.

Olen myös huomannut, että Mr. Mimeä löytyy nykyisin tosi paljon verrattuna aiempaan. Olin ihan innoissani ensimmäisetäni kesällä, mutta nyt noita tulee päivittäin ja pari tonnistakin on ollut. Muutenkin tonnisten kokoelmani kasvanut huomattavasti niiden aiempien evolvauksien myötä ja nyt sain kovimman Pokemonini, yli 1500 Gengarin, salille ja siitä hieman rahaa. Jos nyt jaksaisi pelata aktiivisesti ja Pokemon pysyisi lähisalilla saisi kerättyä rahaa, että raaskii ostaa uuden hautomon - nyt riittäisi juuri siihen yhteen, mutta tuossakin keräämisessä meni ikä ja terveys. :D Toisaalta, jos Pokemon pysyisi tuolla, kun salien vaihtuvuus ei ole enää niin kova, niin silloinhan se olisi vain 15 päivää ja saisi hautomon taas. Siinä ajassa tuskin kerkeäisin tällä pokemonkävelyllä edes saamaan entistä käytettyä loppuun. ;D Mutta 15 päivää kuulostaa kyllä tosi hurjalta, vaikka toisaalta nyt on kyllä Valorilla pysynyt pitkään tuo lähisali. Hetken se kävi keltaisella, mutta sitä ennen oli todella pitkään punaisena, mitä peliä silloin tällöin vilkuilin ja kaveri oli vilkuillut.

Olisi myös kivaa, jos olisi hanskat, joilla puhelinta voi räpeltää. Tuolla jäätyy oikeasti sormet, jos ei ole hanskoja, jos hetken pidempään edes pelailee. (About 5min kauppareissulla jo näpit ihan jäässä, kun pakkaslukemat näyttää lähemmäs -20.)

Oliko siitä muuten tietoa, milloin ne uudet Pokemonit tulee? En haluaisi niitä vielä, kun ei ole kaikkia 1. geninkään Pokemoneja tullut ja sen lisäksi en ole napannut kaikkia niitäkään, mitä on saanut. Olen löytänyt yhden Bulbasaurin, enkä ikinä saa ainakaan evolvattua sitä loppuun asti, enkä sen puoleen kyllä Charmanderiakaan, vaikka niitä hitusen paremmin löytynyt. Vielä on muutenkin paljon sellaisia, mitä en ole saanut. Tällä hetkellä minulla on 91 Pokemonia eli ei läheskään kaikkia edes niistä, jotka voisi napata. Mutta olisipahan puuhaa nappailla, mutta sitten lyötyykö niitä entistä huonommin, jos tulee uusia Pokemoneja?

En oikein tiedä, haluanko uusia mitenkä napata - että nappaanko vain siisteimmät vai yritänkö saada niitäkin paljon. Ainut vaan, ettei tila riitä kovinkaan pitkälle, jos tulee paljon uusia. Minulla ei ole mitään havaintoa, montako Pokemonia 2. geniin tulee. Tai on tulossa. Mietityttää myös se, miten noita 1. genin erikoisuuksia tulee.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #238 : 04.12.2016 22:21:48 »
Onnea Odo dittosta ^^ Vaikea kaveri löytää, itselläkin vain yksi ainokainen on.

Oon ite hyötynyt uudesta päivityksestä sen verran, että charmandereita olen saanut useampia tänään! Se innostaa paljon. Pitää näköjään vain osata hyödyntää ja voin sanoa, että ilomielin juoksen Charmanderin perässä, kun sen olinpaikka kerrotaan  ;D

Jos näpit jäätyy niin nopein apu löytyy kosketus kynästä, joita löytyy prismoista yms. Oon todennu käteväks ja sormeni kiittävät, paitsi lumisateella narskuu näytöllä.
Kännykälle tarkotettuja hanskoja löytyy myös hyvin

Oliko siitä muuten tietoa, milloin ne uudet Pokemonit tulee?
Laitan tähän tietoa mitä olen kuullut ja miten ajattelen asioiden tulevan olemaan. Katsotaan miten käy  ;)
Noh on sanottu, että 2. sp tulis 7.12. mutta tieto on tullut (twitterissä) huijaus(?)tililtä. Mua hämmentää se, että oon kuullu jo aiemmin 2. sp:n tulevan joulukuun alussa, mutta asiasta on alettu puhua vasta nyt enemmän.
Joten kukaan ei tiedä varmasti. Mutta niantic ilmoittaa varmasti asiasta, joten kun ilmoitusta ei ole tullut niin tuskin tulee uusia poksuja vähään aikaan.
Tosin siitäkään ei voi olla varma, mutta itse uskon että ilmoitus tulee ennen poksuja.
Oon kuullut että n. 100  poksua kuuluu 2. sukupolveen. Tarkkaa lukua ei ole vielä julkaistu (tietääkseni).
Uudet pokemonit ilmestyisivät vanhojen rinnalle. Kaikkia poksuja löytyisi samalla tavalla kuin ennenkin, toki pakka sekoittuisi ja eri poksuja olis enemmän. Tää kiinnostaa mua paljon ja on tärkeä osa pelin jatkumista loogisena ja hyvänä. Uskon että niantic kehittä hyvän tavan vaikka lisäämällä nestejä.

Nianticille voi kuulemma lähettää kuvan maamerkistä yms jossa ei ole stoppia ja ehdottaa sitä uuden stopin paikaksi eli stoppien määrä taitaa lisääntyä, mikä on hyvä homma!  :D
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #239 : 09.12.2016 18:32:18 »
Nyt vihdoin tullut edes jotain tietoa uusista pokemoneista. 12.12. tulee lisää tietoa uusien pokemonien lisäämisestä peliin. Vielä ei tosin ole varmuutta onko kyse 2. genestä vai legendaarisista tai että millä aikataululla ne tulevat, mutta maanataina pitäisi selvitä! Ihan hauskaa saada jotain uuttakin peliin, vaikka ensin mielelläni napsisin vanhat talteen.

Tänään oli kyllä hyvä poksupäivä ja oon kiitollinen uudesta sightingista! Siihen ilmaantui Licktung, joka oli ihan eri suunnassa, kuin minne olin menossa, mutta onneksi se oli helppo paikantaa :3 Mietin siinä, että päivän kruunaisi se, jos 5 kilsan munasta kuoriutuisi puuttuva Tangela ja tittidii Tangelahan sieltä tuli!! Korvaa sentään yhä puuttuvaa Dittoani :<

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros