Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220374 kertaa)

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #200 : 21.11.2016 23:18:21 »
Munkin oli pakko käydä vilkaisemassa pokemoneja nyt, kun täällä mainittiin tuo uusin CP-päivitys ja kieltämättä järkytyin. Tuhlasin tänään ihan turhaan star dustia Arcanineen ja Nidoqueeniin, kun nyt niiden CP:t on laskeneet suht roimasti alaspäin. D: Mikähän järki tässä nyt on muuttaa noita CP:itä ihan yllättäen? Yhtäkkiä Rhydon nousi mun parhaaksi pokemoniksi. Aikaisemmin mulla ei ollut yhtään yli 2000 CP pokemonia, mut nyt niitä on kaksi. Olen kyllä aika hämmentynyt nyt, että millä logiikalla noita CP:itä on nosteltu. Nyt mulla on yli tonninen Mr. Mimekin, mitä hittoa... :'D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #201 : 21.11.2016 23:49:55 »
Ohoh, piti ihan tarkistaa. Ja kappas vain. Minun ei kannata valittaa tästä uudistuksesta, koska parhaat pokemonini ovat nousseet vielä vähän paremmiksi, ja kun minulla oli ennestään 30 yli 1000 pisteen pokemonia, nyt niitä on 37. Ihan samahan se on, mikä niistä on parempi kuin toinen, kun ei mitään ole hävinnyt kokonaan listalta. :) Ja paras, joka oli ennen jotain 1700 on nyt 2006! Se on se sininen kettu, Vaporeon.

Ja jopa kaikkein huonoin pokemon, Tentacruel jonka numero oli 28 (LOL) on nyt korottunut numeroon 30.  ;D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #202 : 22.11.2016 10:51:15 »
Päivityksen pitäs tasapainottaa ja parantaa sali otteluita, mutta saa nyt nähdä. Kuitenkin alkaa pyöriä samat poksut, joiden CP:t nousi nyt. Tosin saa nyt nähdä, olisi mukava nähdä vaihtelua saleilla. Pitää käydä vähän hakkaamassa saleilla, että saa tuntumaa nouseihin poksuihin  :)

Sinänsä harmi, että Vaporeonin, Snorlaxin ja Flareonin CP:t nousi, kun niitä on näkynyt saleilla muutenkin tämän tästä. Mutta toisaalta Vaporeon edustaan mun kärki kolmikkoa ihanan suurilla CP:ään ja Flareonista pidän, joten ei valittamista  ;D

Harmittaa eniten, että mun Ninetales laski  :'( Olin niin kovin ylpeä mun söpöläisestä ja power uppasin sitä urakalla. Nyyhky.
Ja suurin karppini laski myös! Yh, hyvästi tavoitteena ollut 2000 CP:n Gyarados (matkaa on tosin vielä reilusti) ellei evolvauksessa sitten nouse kovaksi.
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Aurican

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #203 : 22.11.2016 15:45:36 »
Mä oon pääosin ihan innostunu tästä päivityksestä. Ainaki jos se tosiaan tasapainottaa salitaisteluita. Onneks oon sellanen, et oon pitäny tallessa parhaan yksilön joka pokemonia ja yrittäny saada parhaan mahdollisen pokemonin kaikista "turhistakin". Tällasten mutosten myötä niist voi joskus olla iloakin. : )

Ainoa harmi on, et pari sellasta, mitkä oli tallessa hauskan CP:n takia, on nyt vähän pointless. (Hyvästi Psyduck "Bile-Sami" 69 ja Clefairy "Beelzebub" 666. Toisaalta sain sentään "tilalle" 666 CP:isen Growlithen.)
Ai niin, ja se on harmi, et IV laskurit on sekaisin, joten täytyy toistaiseksi tyytyä pelkkään appraiseen.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #204 : 22.11.2016 17:02:41 »
^^  Vaikka Magikarpien CP:t laski, niin Gyaradosilla nousi, eli kertoimet suureni (jolloin pienemmästä lahnasta saa isomman lieron :D)

Mua harmittaa eniten, että mun 666 CP:n Jynxin ja 404 CP:n Onixin lukemat muuttui, koska nyyh, nyt niiden nimillä Miss Devil ja Error ei ole enää mitään merkitystä :'D Poistin kans entiset 69 CP:n Jynxin (jolle en ehtinyt mitää hauskaa nimee keksii) ja 13 CP:n Drowzeen, koska eipä niilläkään enää mitää väliä ollut. (Errorin ja Miss Devilin oon toistaiseksi säilyttänyt)

Ja joo, harmittaa jonkin verran myös kun vaivalla kasvattamieni Victreebelin ja Poliwrathin luvut laski. Molemmat hautonut munista asti ja kerännyt hampaat irveessä karkkeja kehittämiseen ja paranteluun... Victreebel laski about satasella ja Poliwrath onneksi vain joillakin kymmenillä, mutta kun sijoitukset muuttui niin nyyh :'<
Nyt mun kolmen kärki on Snorlax (jonka CP vain nousi eli ykkösenä pysyi), Vaporeon ja Aerodactyl (tästä oon yllättynyt :0 oli ennen listalla 11:s). Yllätyin myös kun joskus villinä löytämäni Kingler on nyt listan neljäs ja sen CP nousi yli 500:lla :0
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #205 : 22.11.2016 20:21:39 »
En ilahtunut cp-muutoksista, vaikka vaporeonit, flareonit ja jolteonit nousi, koska ainakin nidot, poliwrath ja arcanine laski... Muutokset, hyi ::)

Eipä ole ihan hirveästi tullut viime aikoina pelattua, bonukset pyrin päivittäin ottamaan, mutta tuolla on niin synkkää ja pimeää, että ei paljon mitkään ekstrakävelyt houkuttele :-\
Muutenkin se on latistanut intoa tosi paljon, ettei nykyään enää tule ikinä mitään uusia tuttavuuksia vastaan, (viimeisin uutuus luonnosta taisi olla Pinsir, ja sekin oli pohjanmaalta lokakuun alussa) ja kymppimunistakin on tullut sellaisia, mitkä olen jo luonnosta löytänyt, viimeisimpinä Dratini ja Electabuzz. Ja ne mistä puuttuu viimeisin kehitysmuoto, niitä ei löydy about ikinä mistään, eikä pelkästään seuraavan levelin tavoittelu motivoi tarpeeksi :-\

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #206 : 23.11.2016 12:38:10 »
Ulkona on aivan kamala ilma, muttaa kun kaverit poistaili messengeriin Ditto-kuviaan niin oli pakko vetää puolen tunnin lenkki. Ehkä noin kymmenen minuutin jälkeen pääsin kokemaan iloisen yllätyksen kun pyydystämäni Pidgey muuttuikin Ditoksi. Deksiin uusi poke ja pääsin viimein tasolle 28! Myös Ivysaurin sain viimein evolvattua kun munasta pullahti lähes maksimi IVn varustettu Bulbasaur. Vielä saa lähes sata karkkia kerätä, että Venusaurin saan viimein, mutta alkaa oma Dex olla siinä vaiheessa, että ennen joulua lienee täynnä, kunhan vaan saisin sen hemmetin Tangelan jostain. En oo ees sightingissa nähnyt eikä munastakaan ole vielä tullut.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #207 : 23.11.2016 18:13:23 »
Missä mun Ditto :< Heräsin keskellä yötä ja Facebook oli silloin täyttynyt Ditto-kuvista ja hetken jo mietin, että viitsinkö lähteä neljältä yölllä jahtaamaan pokemoneja. En viitsinyt :'D Nyt oon nappaillut useamman Pidgeyn ja Rattatan ja tuhlannut niihin ultrapalloja, mutta ei Dittoa. Äsken sitten käytin Rattataan vain greatballin ja se karkasi ja oli ihan varmana Ditto :'<  // nyt karkas jo toinenkin Rattata, tällä kertaa marjan ja ultrapallon avulla pyydystäessä, epäreilua

Kukaan ei tuntunut tietävän, että oliko tämä Ditto nyt vain tähän extra-xp -kampanjaan liittyvä väliaikainen juttu vai onko se tullut peliin jäädäkseen. Tai että mistä pokemonista sen voi saada, koska useimmat sanovat sanovat saaneensa Pidgeystä tai Rattatasta, mutta muitakin poksuja on tuolla keskusteluissa vilahdellut.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2016 18:44:01 kirjoittanut Kiirsu »

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #208 : 23.11.2016 18:38:33 »
Onko tuo jotenkin erikoinen tapaus, kun herättää niin suurta innostusta?

Minä jouduin kävelemään postiin inhottavan sään armoilla, niin keräilin matkalta melkoisen määrän lintuja ja rottia, mutta ei sieltä kyllä mitään ylimääräistä möykky-pokemonia tullut. ;)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #209 : 23.11.2016 21:39:36 »
Mä olen aina ihan pimennossa noiden Pokemon Go -päivitysten suhteen, kun en kuulu mihinkään facebook-ryhmiinkään, mut äiti oli liittynyt yhteen ryhmään ja tänään sattumalta kaupungilla ollessamme vilkaistiin sitä ryhmää ja nähtiin ne Ditto-päivitykset. Olin ihan into piukeana ja lähdettiin yhteistuumin Ditto-jahtiin. :'D Jossain vaiheessa mentiin Heseen ja siellä olin just kassajonossa nappaamassa Zubatia, joka tsädääm, muuttui nappaamisen jälkeen Ditoksi. :'D Äiti säikähti, kun hihkaisin niin kovaan ääneen ja aloin riemuissani hehkuttaa juuri napattua Dittoani. :'D Sitten piti tietysti hänellekin etsiä se Zubat. Piti lähteä pois jonosta ja suorinta tietä pihalle ja siellä se Zubat vasta ilmestyi äidille ja sit hänkin sai siitä Diton. Ihan huikee kokemus, kun napattiin vaikka kuinka monta Pidgeytä, Rattataa ja Zubatia ennen kuin lykästi, mut oli se sen arvoista. :'D Olin vielä niin hullu, että kokeilin Dittoa gymilläkin ja kyllä, se muuttuu aina siksi vastustajaksi, joka sillä on vastassa. Hauska pikku pokemon, mut mun Ditto ei kyllä ollut niissä taisteluissa kovin kaksinen. :')

Lainaus käyttäjältä: Fiorella
Onko tuo jotenkin erikoinen tapaus, kun herättää niin suurta innostusta?
On se siinä mielessä, että aikaisemmin sitä ei ole ollut saatavilla ja Dittohan on siis muodonmuuttajapokemon, joka mulla ainakin gymeillä otti sen vastustajan hahmon ja CPtkin sillä nousi aina kulloisenkin vastustajan mukaan. :)
Lainaus käyttäjältä: Kiirsu
Kukaan ei tuntunut tietävän, että oliko tämä Ditto nyt vain tähän extra-xp -kampanjaan liittyvä väliaikainen juttu vai onko se tullut peliin jäädäkseen. Tai että mistä pokemonista sen voi saada, koska useimmat sanovat sanovat saaneensa Pidgeystä tai Rattatasta, mutta muitakin poksuja on tuolla keskusteluissa vilahdellut.
Mäkin haluaisin tietää, onko Ditto tullut jäädäkseen. Toivottavasti, sillä sitä on aina kiva jännätä, muuttuuko paskapidgeyt Ditoksi nappaamisen jälkeen. :'D Ja mä sain tosiaan oman Dittoni Zubatista. :)

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #210 : 24.11.2016 09:28:36 »
Mäkin haluun diton!! Oon kokeillu nappailla paljon tirppoja, rottia ja muita pinempiä. Ei oo vielä tullu  :-\

Jossain vaiheessa mentiin Heseen ja siellä olin just kassajonossa nappaamassa Zubatia, joka tsädääm, muuttui nappaamisen jälkeen Ditoksi. :'D Äiti säikähti, kun hihkaisin niin kovaan ääneen ja aloin riemuissani hehkuttaa juuri napattua Dittoani. :'D Sitten piti tietysti hänellekin etsiä se Zubat.
Ihana reaktio! Tunne on aina huikea kun saa uuden. Oon huomannu, että saan itseni pelaamaan kun tavoittelen uutta poksua.

Toivon, että ditto jää peliin eikä ole vain hetken mukana. Tulis deksiin uutta ja into pysyis. Olisi aika karua jos pokemon (ditto) poistetaan pelist  :-X

^^  Vaikka Magikarpien CP:t laski, niin Gyaradosilla nousi, eli kertoimet suureni (jolloin pienemmästä lahnasta saa isomman lieron :D)
Hyvä tietää  :) En löytänyt paljonko karppi laski (Gyaradoksen nousun löysin) että olisin voinut vertailla. Mutta tämä helpottaa kovasti.
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #211 : 25.11.2016 01:37:05 »
Pitänee lähteä huomenna dittojahtiin, tänään olen napannut jokusen tirpan, rotan (jopa eeveekaksoset!) mutta no luck.
Krabbyakin tuntuu olevan rutkasti liikkeellä...
Osaako joku sanoa tarkemmin, voiko ditto siis olla mikä tahansa yksinään vastaan tuleva poke, vai onko se toinen kahdesta samanlaisesta, jotka ilmestyvät yhdellä kertaa tai ihan peräkkäin?

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #212 : 25.11.2016 08:55:47 »
Mulla on kolme Dittoa,  ja kaikki on villinä ollut yksittäisiä Pidgeyjä.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #213 : 25.11.2016 22:36:16 »
Sain viimeinkin mun Ditton!!  ;D Oujee! Piti kokeilla heti salilla, oli hauska kun muuttu samaksi kuin vastustaja.

Osaako joku sanoa tarkemmin, voiko ditto siis olla mikä tahansa yksinään vastaan tuleva poke, vai onko se toinen kahdesta samanlaisesta, jotka ilmestyvät yhdellä kertaa tai ihan peräkkäin?
On tullu eniten Rattatasta ja pidgeysta. Gastlysta on myös tullu joillekin. Yksin ovat tulleen, en ole kuullut, että poksujen pitäis ilmestyä pareittain. Toivottavasti onnistaa  :)
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #214 : 26.11.2016 01:06:54 »
Larjus, jo kolme Dittoa!? :'D Mä olen sen keskiviikon diton jälkeen vielä yrittänyt metsästellä lisää dittoja, mut ei ole napannut. Ei ehkä ole kuitenkaan niin yleinen kuin alkuun kuvittelin, ei täällä päin ainakaan, tai sit olen ollut väärässä paikassa väärään aikaan. :'D Kun nyt saisi vielä muutaman kokoelmiin, mieluummin sellaisia, joilla on ookoo CP:tkin. :)

Virhearvio, onnea Ditosta! :D Mun käsittääkseni jos Ditolla taistelee itse, niin se muuttuu aina siksi ekaksi salivastustajaksi ja pysyy siinä muodossa, jos pääsee taistelemaan seuraavaa vastustajaa vastaan eikä kuole siis ennen sitä. Kokeilin eilen dittoa toisen kerran ja se muuttui Jynxiksi ja pysyi Jynxinä vielä silloinkin, kun päihitin sen ekan vastustajan (joka siis oli se Jynx), eikä muuttunut siksi seuraavaksi vastustajaksi, joka oli joku muu. Tai sitten mun Ditto ehti kuolla ennen kuin kerkesi muuttumaan seuraavaksi vastustajaksi. :'D Ja jännää oli sekin, että sen Diton CPt nousi kulloisenkin vastustajan mukaan, mut varmaan se Diton oma CP vaikuttaa jotenkin siihen, miten paljon sen CPt nousee taisteluissa.

Munkin Zubat, josta Dittoni nappasin oli ihan yksinään siinä lepattelemassa, ei ilmestynyt siis mätsäävän parin kanssa. :)

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #215 : 26.11.2016 08:10:41 »
Mun käsittääkseni jos Ditolla taistelee itse, niin se muuttuu aina siksi ekaksi salivastustajaksi ja pysyy siinä muodossa, jos pääsee taistelemaan seuraavaa vastustajaa vastaan eikä kuole siis ennen sitä.
Itellä kuoli ekan vastustajan aikana. Olisin just halunnu tietää muuttaako muotoaan aina vastustaja näköiseksi vai just vaan kerran. Testi jäi kesken  :-\ Ois siistiä jos muuttus useammin, eli pitää mennä salille uudelleen.
Kun kokeilin salilla, niin Dittoni (420 cp) muuttui 1900~ cp Flareoniksi eli kovemmaksi kuin vastustaja. Näytti vähän siltä, että Ditto sai osumia ennen muutostaan ja hävis sen takia. Tai sit en vain hyväksy Ditton heikkoutta  ;D

Kuinka kovia Dittoja teillä on ja millaisiksi muiksi poksuiksi muuttuu (cp)?
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #216 : 26.11.2016 16:37:21 »
Sainpa napattua tänään toisen Dittoni luresta. Tällä kertaa tuli Magikarpista. Olin ihan innoissani jo pelkästä Magikarpista (koska mulla ei ole vieläkään Gyaradosta) ja sitten ihan odottamatta se muuttuikin Ditoksi nappaamisen jälkeen. :'D Huono CP tietysti, koska Magikarpeilla ei ole ikinä hyvää CP:tä, mut onpahan nyt pari Dittoa sitten kokoelmassa ja saipahan siitä Ditto-namitkin. :)

Lainaus käyttäjältä: Virhearvio
Kuinka kovia Dittoja teillä on ja millaisiksi muiksi poksuiksi muuttuu (cp)?
Mun paras Ditto on vain vähän yli 200 CP, eikä sen CPt nousseet paremmiksi kuin vastustajalla, kun ottelin sillä gymillä. Yli tonnin Jynxiä vastaan kun tappelin, Diton CPt jäi vähän yli yhdeksäänsataan. Uskon, että toi yli 400 CP:n Ditto on jo aika kova, jos Dittoja kerran saa lähinnä vain niistä vähän huonommista ensimmäisen muodon pokemoneista. Ainakin kuulostaa tosi lupaavalta, että Diton CPt on paremmat kuin vastustajalla sen muodonmuutoksen jälkeen. :) Mäkin kyllä huomasin siinä tappelussa, että Ditto sai kurjasti osumaa aluksi ennen sitä muodonmuutosta ja jäi siinä mielessä alakynteen.

Mietinpä muuten huvikseni, mitä tapahtuu, jos Ditto ottelee Dittoa vastaan. :'D Onkohan joku sellaista päässyt kokeilemaan? :) Ditolla kun itsessään on aika huonot liikkeet, jos se ei voi muuttua miksikään muuksi pokemoniksi. :'D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #217 : 26.11.2016 20:22:10 »
Täällä ei ole vielä mitään Dittoja näkynyt, mutta olen montakymmentä lintua ja rottaa sun muuta rikkaampi. ;) Siskonikin jo löysi sellaisen, voi kuinka epäreilua. ;) Heh. Jos ei olisi löytänyt, olisin jo alkanut luulla, ettei täällä päin Suomea sellaisia olekaan.

Peli alkaa viedä jo niin paljon tilaa puhelimesta, että olen alkanut miettiä sen poistamisesta. Tein sitä varten jonkunlaisen pokemon-tilin netissä, niin onko se nyt niin, että jos kyllästyn peliin ja poistan sen puhelimesta, ja vaikka kesällä lataan sen uudestaan ja rekisteröidyn entisellä tunnuksella, niin ilmestyvätkö kaikki ennestään kerätyt pokemonit sinne takaisin? Tietääkö kukaan sanoa?

Olen kerännyt jo hulppeat 106 erilaista pokemonia, se on minusta aika mainio luku jo itsessään. Niitä viimeisiä muotoja on vaikea saada, kun tarvitsee sata candya eikä niitä oikein saa mistään, ja viime aikoina edes 10km munista ei ole tullut mitään uusia ja erikoisia.

Pelintekijät ovat kyllä aika ovelasti ajoittaneet noita ekstrajuttujaan, koska juuri meinasin poistaa pelin silloin Halloweenin alla, niin alkoikin tulla erikoisuudistuksia, ja jätin sen vielä kuitenkin. ;)

 

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #218 : 26.11.2016 21:17:45 »
Lainaus
Peli alkaa viedä jo niin paljon tilaa puhelimesta, että olen alkanut miettiä sen poistamisesta. Tein sitä varten jonkunlaisen pokemon-tilin netissä, niin onko se nyt niin, että jos kyllästyn peliin ja poistan sen puhelimesta, ja vaikka kesällä lataan sen uudestaan ja rekisteröidyn entisellä tunnuksella, niin ilmestyvätkö kaikki ennestään kerätyt pokemonit sinne takaisin? Tietääkö kukaan sanoa?

Useampi kaveri on hankkinut uuden kännykän ja ovat ihan kyllä pystyneet uuteen lataamaan pelin kaikkine poksuineen. Kaikilla tosin googlen kautta tunnukset, joten en mene vannomaan sataprosenttisesti, että säilyy, mutta kyllä mä niin uskoisin.   

Mä tahtoisin pari Dittoa lisää. Tolla mun nykysellä on vaan 40% IVt, ja perfektionistina pyrin siihen, että saisin kaikista poksuista vähintään 90% veijarit. Yksi 100% Marowak on, jonka sain Halloween eventin aikana, mutta muuten ei täydellisiä monneja ole tullut napattua.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #219 : 27.11.2016 00:07:58 »
Mietinpä muuten huvikseni, mitä tapahtuu, jos Ditto ottelee Dittoa vastaan. :'D Onkohan joku sellaista päässyt kokeilemaan? :) Ditolla kun itsessään on aika huonot liikkeet, jos se ei voi muuttua miksikään muuksi pokemoniksi. :'D
Jollain oli Facessa siitä videoklippi :D Kumpikin vain heilui paikoillaan ja HP-palkit ei liikkunut juuri suuntaan eikä toiseen. (Lopulta sen videon lisääjä vaihtoi oman pokemoninsa Omastariin niin vastustaja-Dittokin muuttui ja taistelu pääsi kunnolla alkamaan.)

Mä en jaksa IV:itä laskea, tyydyn täysin siihen, mitä Candela sanoo :D Ennen CP-muutoksia laskin huvikseni muutaman pokemonini CP:t, ja niistä paras oli Victreebel (IV oli joku 97,5). Sitä Candela tosin kehuikin aika kivasti.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中