Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220379 kertaa)

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #180 : 02.11.2016 23:29:27 »
Oi, onnea Larjus Snorlaxista! :D Mulla ei ole sitä vieläkään, kun kymppikilsan munia olen saanut vain tasan viisi ja olen nyt siis 23 levelillä. Onni ei ole mulla myötä noiden munien kanssa. :/ Ja jee, kiva löytää muitakin, jotka tunnustaa punaista väriä! XD Rinnassa sykähtää aina lämpimästi, kun törmää punaisten hallitsemiin saleihin. :) Niitä ei ihan joka kulman takaa kuitenkaan löydä.

Hehe, vallattiin tänään äidin kanssa meitä lähin gymi keltaisilta ja se on ollut meidän hallussa nyt viidestä lähtien. Nyt illasta sinne oli tupsahtanut lisää punaisia! Ihan mahtavaa, kun just äidin kanssa pelättiin, että se gymi tullaan heti valtaamaan pois meiltä, vaikka jätettiin sinne aika kovat Rhydon ja Exeggutor. Siinä oli kuitenkin jotain pikkujätkiä lähellä, mut ei sitten näköjään uskaltaneet tulla meidän hirmuja hakkaamaan. Mut saatiinpas kannustettua punaiset esiin! Ja nuo punaiset on olleet vieläpä niin fiksuja, että kaikki on jättäneet sinne eri elementin pokemonit, mikä voi tehdä gymistä himpun haastavamman vallata, kun salilla on muitakin kun pelkkiä vesipokemoneja. :'D

//Ai niin piti muuten kysyä, onko teillä tyttö- vai poikahahmo? Mä loin poikahahmon, koska teen kaikkiin peleihin aina miespuolisen hahmon ja toi jätkä näyttääkin äidin mukaan ihan multa. X'D Olis kiva, jos sitä omaa hahmoa voisi muokata enemmänkin ja tehdä siitä persoonallisemman näköisen. Eri hiustyylitkin toisi jo jotain eloa noihin hahmoihin. :')
« Viimeksi muokattu: 02.11.2016 23:39:10 kirjoittanut Kosmik »

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #181 : 03.11.2016 18:21:39 »
Hassua, musta taas on tuntunut, että salit on kuuluneet aika tasaisesti kaikille kolmelle tiimille. Ite kuulun siniseen, mutta en oo nyt ainakaan pariin kuukauteen käynyt kertaakaan salilla, kun toi kännykkä tosiaan tilttailee vähän turhan paljon peruspelaamisenkin kohdalla - salitappeluista ei tule sitten sitäkään vähää. En ole kyllä nyt kauheasti saleja katsellut, joten jos tiimitilanne on muuttunut, niin en siitä varmaan tiedäkään.

Ja voi luoja tota kännykän huonoutta... Kävin halloweenin innostamana pitkästä aikaa yli tunnin pogokävelyllä ja muistin taas, miksi mun into peliin on tippunut. GPS kyllä paikantaa mut, mutta sitten hahmo syystä X pysähtyy paikalleen, eikä enää liiku mihinkään. Peli ei valita GPS-yhteyden katoamista, mutta hahmo ei vaan liikahda mihinkään suuntaan. Yleensä toi tilttaaminen tosiaan tapahtuu pokemonin kiinnioton jälkeen, mutta myös kaikki pokestopit sai sen aikaan ja välillä se tilttasi muuten vaan. Parhaimmillaan kävi niin, että avasin pelin, GPS löysi mut ja hahmo ei liikkunut askeltakaan, vaan jäi siis suoraan vain paikalleen tönöttämään. Sain sitten käynnistää peliä koko ajan uudelleen ja katsoin huvin vuoksi ihan kellosta aikaa: maksimissaan sain olla hurjat 4 minuuttia ilman uudelleenkäynnistystä. Wuhuu. :D Tänään bussissa kotimatkalla mun viereen istui nainen, joka pelasi pogota. Seurasin katkerana sitä, miten sen hahmo pysyi koko ajan kartalla bussin liikkuessakin, eikä peli kertaakaan tiltannut.

Lainaus
//Ai niin piti muuten kysyä, onko teillä tyttö- vai poikahahmo?
Tyttöhahmo, mä en taida osata pelata missään peleissä mieshahmoilla. Joskus voisi kyllä ehkä kokeilla. :D Mäkin kyllä tykkäisin vähän suuremmasta vaihtoehtovalikoimasta ulkonäköpiirteiden suhteen, mutta ei sillä mulle mitään isoa merkitystä ole.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #182 : 03.11.2016 18:50:10 »
Ei ole kyllä ikinä tullut mieleen tehdä poikahahmoa, kun itse olen tyttö. Vaikka eihän se tuollaisessa oikeasti mitään vaikuta. ;)

Oli hauskaa kun tuo halloween-juttu tehtiin, heti tuli lisää innostusta jo melkein unohtuneeseen juttuun, ja sain monta uutta pokemonia, joita ei ennestään ollut, kun niitä candyja tuli melkein itsestään. :) Varsinkin kun minulle kävi päinvastoin kuin Sarveiskalvolle, ja jostain hämäräperäisestä syystä tuo hahmo tallusteli edestakaisin itsekseen silloinkin, kun puhelin oli paikoillaan ja tein itse jotakin muuta.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #183 : 03.11.2016 19:28:29 »
Lainaus käyttäjältä: Fiorella
Ei ole kyllä ikinä tullut mieleen tehdä poikahahmoa, kun itse olen tyttö. Vaikka eihän se tuollaisessa oikeasti mitään vaikuta. ;)
Minä jo penskanakin pelasin Tekkenissäkin aina pelkillä mieshahmoilla ja samastuin muutenkin kaikissa elokuvissa ja sarjoissa miehiin. :'D Kai mä kuvittelin olevani poika ja sieltä ne mieshahmot on itselle jääneet elämään. :'D

Mullakin toi peli välillä katkaisee netti- tai GPS-yhteyden ja välillä se peli ei meinaa käynnistyä, kun se heittää käynnistettäessä välillä siihen puhelimen alkuvalikkoon, eikä peliin ja sit se pitää käynnistää uudelleen. Mulla myös tietyissä paikoissa se typpi kävelee itsestään siinä kartalla ja kerryttää siten metrejä kasaan. Ei se ikinä jämähdä mihinkään paikalleen, jos itse liikun puhelimen kanssa.

Mäkin tykkäsin tosi paljon tuosta Halloween-ekstrasta (vaikka tulikin Eeveitä ja Clefairyja ikävä XD). Toivottavasti joulunakin tulisi joku samantapainen ekstrahommeli. :)
« Viimeksi muokattu: 03.11.2016 19:30:07 kirjoittanut Kosmik »

Korpinkutri

  • ***
  • Viestejä: 37
    • you promised me a story
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #184 : 04.11.2016 02:57:26 »
Tunnustan kuuluvani niihin, jotka kyllästyivät peliin jo parin kuukauden jälkeen. Pokemon on nostalginen juttu, vaikka tiedänkin siitä oikeastaan vain ne ekat suomidubatut kaudet. Varmaan juuri siksi alunperin halusin itsekin peliä kokeilla ja olihan se nyt siistiä, kun niitä ikään kuin ilmestyi oikeaan maailmaan. Auttoi asiaa, että kerättävät pokemonit oli kaikki niitä vanhoja, jotka itsekin vielä muistan. Mun päähäni ei vieläkään mene että pokemoneja ei enää ole vain se 151 :'D Charizard on aina ollut mun lemppari, joten arvelin että kyllä nyt ainakin sen haluan Pokedexiini, mutta kerkesin tympääntyä jo kauan ennen kuin sitä näkyi villinä missään ja Charmanderia mulla ei edelleenkään ole kuin yksi, jonka nappasin aloituspoksukseni. Innon laantumiseen vaikuttaa suuresti myös sää ulkona, kun ei ole hanskoja, joilla kätevästi näprätä kännykkää niin ettei näpit jäädy. Peli myös syö valtavasti akkua ja oman puhelimeni akunkesto on jo muutenkin huono, enkä usko sen kestävän kylmässä senkään vertaa mitä nyt. En kuitenkaan oo raaskinut vielä poistaa sovellusta, vaikka jumitankin vielä levelillä 13 enkä usko, että tulen pelin pariin palaamaan. Ainakaan ennen ensi kevättä :---D

Huomaa muutenkin, että ihmiset on suurelta osin lakanneet pelaamasta, ainakin täällä päin. Eniten näkee alakouluikäisiä lapsia vielä kuljeskelevan tuolla innoissaan puhelimet kourassa, kun taas vielä kesällä pelaajiin törmäsi suunnilleen joka kadunkulmassa. En myöskään huomannut sitä paljonpuhuttua sosialistumista ollenkaan, kesälläkin oli monta kertaa pokestopilla kunnon ihmislauma, eikä kukaan jutellut toistensa kanssa vaan keskittyivät omiin puhelimiinsa ja omiin porukoihinsa. Ei sillä, että itsekään oisin saanut aikaiseksi ruveta juttusille, mut kuitenkin.

Lainaus
Ai niin piti muuten kysyä, onko teillä tyttö- vai poikahahmo?
Tyttöhahmon tein ja yritin saada sen vielä näyttämään mahdollisimman paljon itseltäni, koska halusin kuvitella olevani vihdoin oikeasti Pokemon-kouluttaja :---D

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #185 : 04.11.2016 12:33:15 »
Lainaus käyttäjältä: Korpinkutri
En myöskään huomannut sitä paljonpuhuttua sosialistumista ollenkaan, kesälläkin oli monta kertaa pokestopilla kunnon ihmislauma, eikä kukaan jutellut toistensa kanssa vaan keskittyivät omiin puhelimiinsa ja omiin porukoihinsa. Ei sillä, että itsekään oisin saanut aikaiseksi ruveta juttusille, mut kuitenkin.
En mäkään ole sen suurempaa sosialisoitumista huomannut pelin suhteen, ei ole ainakaan omalle kohdalle osunut. Eilen juttelin hetken naapurissa asuvien pikkupoikien kanssa ja vertailtiin pokemonejamme, mut täysin ventovieraiden kanssa en ole kyllä ruvennut juttelemaan. Mä nyt aloin pelata tota isoimman buumin jo mentyä ohi ja silloinkin (elokuun puolivälissä) oli huomattavissa, että pelaajat oli selkeästi vähentyneet. Ja kun vertaa sitäkin aikaa tähän syksyyn, niin vielä vähemmän enää näkee pelaajia liikenteessä. Pelintekijöiden pitäisi koko ajan kehittää peliä, jotta ihmisten mielenkiinto siihen säilyisi. No, ehkä se seuraava sukupolvi saa ihmiset taas pelin ääreen, mut se jää nähtäväksi.

Mullekin ainoastaan toi eka sukupolvi on tuttu. En tiedä mitään niistä muiden sukupolvien pokemoneista. Mut mitä nyt olen niitä vähän kurkkinut, niin Eeveellä on varmaan enemmän muotoja kuin ne kolme, jotka nyt on saatavilla, sitten odotan niitä vauvapokemoneja, Pichua ja Cleffaa nyt erityisesti. :3

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #186 : 08.11.2016 17:09:05 »
Yhyy, ulkona oli liian kylmä, en tarjennut vallata salia :(

Nythän Pokemon Gohon on tullut uudistus: päivittäiset bonukset! (Yhdeltä stopilta päivässä saa lisätavaraa ja jos käy seitsemänä päivänä putkeen, saa vielä jonkin lisäbonuksen.) Ja yhdenteentoista päivään saakka on vielä juhlabonuksia, pokemoneja on luonnossa enemmän (lähipuistossa oli ihan sikana!) ja stopeilta saa enemmän tavaraa.

On kyllä hauskaa, kun kanssapokemonkouluttajat tuolla luonnossa vaihtavat muutaman sanan! Sen kummempaa sosiaalistumista en itsekään ole harrastanut.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #187 : 08.11.2016 19:44:07 »
Tuon minäkin huomasin, että pokemoneja on enemmän, sain kauppareissulta 35 pokemonia! Joista tosin 12 oli pikkulintuja ja viisi rottia. Mutta kertyyhän niistäkin sitä stardustia ja candyja. Mutta alkaa olla jo vähän liian kylmä ilma tuohon lystiin. Jo siinä jotain ekstraa kaivataankin, että kukaan vaivautuu tuonne viimaan lähtemään.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #188 : 18.11.2016 19:18:48 »
Talvi ja kylmät kelit kyl haittaavat metsästystä  :'( En ole valmis menettää sormia pokemonien takia, vaikka hakkaan yhä innoissani. Mulla on semmosen 'kännykkähanskat' eli peukalon ja etusormen päässä on ohuempaa neulosta, että pääsee naputtaamaan näyttöä. Toimii vaihtelevasti ja välillä menee hermo eli palellutan sormiani  ::)

Jotkut puhuvat 2. sukupolven tulevan pian ja siksi poksuja ois niin paljon, muttah jaaahh miten lie.

Haluaisin jatkaa pelailua talvellakin. Varmaan tapahtuu sit sisällä tai kännykkä taskuun ulos mennessä (heh) kilsoja keräillen.
Olen nähny myös semmosen käsiin laitettavan muhvin jossa on 'ikkuna' puhelimelle. Jos kestää pakkasta niin hommaan! Jos vielä löydän jostain ;D
« Viimeksi muokattu: 19.11.2016 17:49:08 kirjoittanut Virhrearvio »
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #189 : 18.11.2016 19:23:10 »
Varmaan siis muhvin? :) Itse asiassa, sellainenhan olisi tosi helppo tehdä itsekin. Vaikka jostakin fleecekankaasta pötkö ja leikata siihen kolo sopivaan kohtaan. Tai neuloa. Tosin en tiedä, miten sitä sellaisen kanssa voisi missään kulkea, ei ainakaan polkupyörän kanssa.

Minua harmittaa, kun ei pitkään aikaan ole tullut yhtään uutta pokemonia, aina vain samoja. Sentään olen saanut kehitettyä muutaman kerryttämällä pisteitä tuon buddy-systeemin kanssa, mutta hidasta sekin on. Tykkäsin siitä halloween-kampanjasta, silloin noiden pisteiden kanssa oli nopeaa edistystä. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #190 : 19.11.2016 18:08:27 »
Ahahaa muhvi siis! Kiitos korjauksesta Fiorella 
Voihan sellaisen tehdä itsekin toki, hyvä idea! Tarvitsisin itse ohjeet/ kaavat tekoon. Eikä muhvi saisi painua kasaan kännyn kohdalta, joten sitä pitäisi tukea jotenkin... Pitääpäs ideoida.
miten sitä sellaisen kanssa voisi missään kulkea, ei ainakaan polkupyörän kanssa.
Jos tekee hienon niin muut saavat ihastella, kun pelailee  ;D  Pyöräillessä en itse oiken uskalla käyttää kännyä, että kävellessä vain käyttäisin.

Tykkäsin siitä halloween-kampanjasta, silloin noiden pisteiden kanssa oli nopeaa edistystä. :)
Mullakin on niiiin ikävä halloweenin aikaa, kun edisty niin nopeesti... Toivottavasti tulis joulun aikaankin! Nyt junnaan vain paikoillani, kun samat pokemonit pyörii ja karkin saaminen buddyn kanssa on hidasta. Silti on hauskaa  ::)
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #191 : 19.11.2016 23:58:24 »
Lainaus
Pyöräillessä en itse oiken uskalla käyttää kännyä, että kävellessä vain käyttäisin.
Pitää ihan turvallisuussyistä täsmentää, että en minäkään ajaessani käytä, mutta pidän puhelinta päällä laukussa pyöränkorissa ja niin siinä kertyvät samalla ne kilometrit. Sitten vain kun on pokestopin kohdalla voi pysähtyä ja pyöritellä niitä tai pyydystää pokemonia. Mutta inhoan sitä, kun nykyään joutuu laittamaan aina lapaset käteen ja pois tai sitten palelluttamaan sormiaan, jos seuraava pysähdyspaikka onkin lähellä.

Lainaus
Voihan sellaisen tehdä itsekin toki, hyvä idea! Tarvitsisin itse ohjeet/ kaavat tekoon. Eikä muhvi saisi painua kasaan kännyn kohdalta, joten sitä pitäisi tukea jotenkin... Pitääpäs ideoida.
Muhvihan on periaatteessa rulla, joka on päistä auki. (Ja tässä tapauksessa keskellä kolo puhelimelle.) Eli teet vaikka sanomalehden sivusta teipillä kiinnittämällä rullan, ja kokeilet minkä kokoinen on hyvä ja missä kohti ja minkä kokoinen reikä tarvitaan. Sitten avaat sen taas tasoksi, ja leikkaat sen kokoisen palan jostakin kankaasta tai vaikka neulot tai virkkaat sen mukaan ja sitten taas kiinnität yhteen. Jos käytät paksua kangasta (tekoturkista, paksua fleeceä tms tai teet paksusta kankaasta vuorillisen version) niin se saattaa pysyä muodossaan jo sellaisenaan. :) Sama juttu, jos virkkaat tai neulot jostakin tosi paksusta langasta niin että siitä tulee jämäkkä. Muussa tapauksessa työnnät vain muhvin sisään vaikka jonkun paksusta pahvista käärityn rullan tai vastaavan, joka tukee muotoa.

Olen neulonut muistisairaille vanhuksille hypistelymuhveja, niihin löytyy ohjeita netistä suomeksikin, ja sellaista voi käyttää jonkinlaisena neulotun muhvin pohjana, tosin saa kyllä olla isompi kooltaan, kun sinne kännykkäkin pitää mahtua. Eli ei kun kokeilemaan ja ideoimaan. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #192 : 20.11.2016 09:27:31 »
Tohon muhviin liittyen, onko siinä siis jonkinlainen ikkuna vai vain aukko puhelimelle? Koska jos siinä on vain aukko, kädethän jäätyvät kuitenkin. :) Voisikohan sen toteuttaa jotenkin ihan vain läpinäkyvällä kontaktimuovilla? Jos sinne sisäpuolelle laittaisi vähän isomman palasen, niin että se liimautuu muhviin kiinni, ja vaikka ompelee parilla pistolla kiinni. Päälle voisi pistää pelkästään kolon kokoisen palan kontaktimuovia niin, että liimapinta peittyy. No joo, en tiedä, oliko tästä hyötyä, kunhan intouduin pohtimaan ;D Pidätän oikeudet idean toimimattomuuteen ;D

Musta olisi kauhean hauskaa, jos tällaiset muhvit tulisivat muotiin! XD Voin kuvitella, kuinka kaikki tähyilisivät puhelimiaan niistä ;D
Never regret something that once made you smile.

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #193 : 20.11.2016 22:18:06 »
nykyään joutuu laittamaan aina lapaset käteen ja pois tai sitten palelluttamaan sormiaan, jos seuraava pysähdyspaikka onkin lähellä.
Hyrr sormi parat  :'( Tää varmaa vie eniten pelaajia (ja se et akku ei oikein kestä kylmää, mulla ei ainakaan) ja jos se muhvi ois pelastus tähän niin sais pelata läpi talven!! Joo oon koukussa, heh.
Sanomalehti muotiksi oli hyvä idea, kiitos siitä Fiorella. Tiedätkö mikä lanka ois tarpeeksi jäykkä ja lämmin? Tykkäisin neuloa, tosin ompeleminenkin luonnistuu.

Nominal oon nähny muhveja puhelimille myynnissä  :) En vaan tiedä mistä vois ostaa, joten itse tekemään heh.
Ikkuna muovista ois hyvä, luulis olevan tiiviskin. Vois kontaktimuovia kokeilla! 
Saa nähä tuleeko muotiin, mielenkiinnolla odotan!
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #194 : 21.11.2016 00:38:26 »
Lainaus
Fiorella. Tiedätkö mikä lanka ois tarpeeksi jäykkä ja lämmin? Tykkäisin neuloa, tosin ompeleminenkin luonnistuu.
Ainakin Novitalla oli viime talvena sellaista paksua heijastavaa lankaa, josta tehdyt säärystimet todistettavasti seisovat itsekseen tuolla eteisessä, joten se nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Ja olisi liikenteessäkin turvallinen, ja on se lämminkin. ;) Mutta periaatteessa melkein mikä paksu lankalaatu vain käynee, jos neuloo tai virkkaa suhteellisen tiukkaa käsialaa, niin että jälki on napakkaa.

https://www.novitaknits.com/fi/fi/langat/novita-heijastus

Novitan lankoja löytyy ihan peruskaupoista (Citymarket, Prisma, Tokmanni jne, mitä noita "marketteja" nyt on).

Mietin tuosta kontaktimuovista, mitenkähän se reagoi, huurtuuko tai näkyykö tarpeeksi läpi kaksinkertaisena. Mutta eihän sen kolon tarvitse mikään valtava olla, kunhan siitä se puhelin näkyy. Tuotakin voi kokeilla, ja ommella vaikka muutamin pistoin ensin testimielessä ja purkaa, ellei toimikaan. Kannattaa testata, mitä kaikkea läpinäkyvää löytyy, mikä toimisi parhaiten. Kenties vaikka joku mainoskirjeessä tuleva muovikin saattaisi toimia, jos ei hurjasti sen muhvinsa kanssa riehumaan ala. ;) Ainakin lehtimainoksissa tulee usein sellaisia kirjekuoria, joissa toinen puoli on läpinäkyvää muovia tms. 

Ja jos pelkkä neulepinta ei tunnu kyllin lämpimältä, niin ei kun kerros tekoturkista, fleecekangasta tai jotakin lisälämmikettä vain sinne sisäpuolelle. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #195 : 21.11.2016 15:18:52 »
Ainakin Novitalla oli viime talvena sellaista paksua heijastavaa lankaa, josta tehdyt säärystimet todistettavasti seisovat itsekseen tuolla eteisessä
Kuulostaisi tosi hyvältä langalta  :D Tosta vois tullakin sellainen muhvi, minkä haluaisin! Oon neulonut Novitan muilla langoilla, joita löytyy Prismasta jne, eikä ne oikein ole vakuuttanut jäykkyydellään.

Mietin tuosta kontaktimuovista, mitenkähän se reagoi, huurtuuko tai näkyykö tarpeeksi läpi kaksinkertaisena.
Tämä. En tiedä miten reagoi, mutta pitänee vain kokeilla niin selviää. Ihanan simppeli ratkaisu olisi, jos toimii!

So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #196 : 21.11.2016 22:11:58 »
Pokemon go'n tekijät ovat näköjään nostaneet osan pokemonien CP:tä ja laskeneet taas osan. Olen pöyristynyt mun muuttuneesta kärki yhdeksiköstä  :o
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #197 : 21.11.2016 22:26:26 »
Joo kattelin tässä samaa kun Virhearvio. Gyaradokselle oli tullut 500 cp:tä lisää, not bad. Mut alotuspoksuja oli sitten taas pudotettu, mikä vähän harmittaa, koska niitä on yrittänyt kauhealla vaivalla metsästää. Suurin osa tuntuu kyllä saaneen lisää cp:tä, Eeveen kehitysmuodotkin oli nousseet ihan kivasti.

En tiedä pitäisikö itsekin kehitellä jotain muhveja tai vastaavaa :D Nyt on aikalailla muuttunut peli tapa ja ulkona ei viitsi jäädä nappaamaan muuta kuin ne parhaat poksut, pulut saa jäädä ottamatta. Mä onneksi asun hyvässä paikassa ja kotisohvalta saa napsittua aina 3-4 poksua kerralla, joten tulee pelattua ainakin sen verran, että saa ne bonukset päivittäisistä nappauksista. Huomaa kyllä, että lurejakin on nykyisin paljon vain sellaisissa paikoissa, joihin yltää sisältä käsin. Tosin ei niitä missään enää kauheasti ole.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #198 : 21.11.2016 23:04:24 »
Mulla oli mennyt ihan ohi tieto tosta CP päivityksestä, joten olin vähintäänkin yllättynyt kun kauppamatkalta palatessani vastaan pölähti päälle 900cp Krabby. Hieraisin silmiä vielä uudestaan kun valtasin gymin ja uutta pokea sinne laittaessani huomasin mun Flareonin cp:n nousseen päälle kahteen tonniin. Ihan kiva päivitys - Jynx taisi saada suurimman uppauksen, ainakin näyttää mun Tuksujen statsit nousseet jotain 500 cp:tä. On siitäkin nyt sentään vähän enemmän hyötyä.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2016 23:24:12 kirjoittanut Karma91 »

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #199 : 21.11.2016 23:14:23 »
Joo mäkin yllätyin tosta päivityksestä! Ennen Poliwrath oli mun vahvin poksu mut nyt Vaporeon, Flareon ja Gengar kiipes ohi, ei sillä et valittaisin! Olin vaan hieman huuli pyöreenä ku en oo pelaillu paljoo mitään pitkään aikaan enkä tiennyt moisesta updatesta mitään ja katoin vaan ihmeissäni et öö missäs vaiheessa oon muka saanut jonkun 1200cp Hitmonleen, viimeeks ku tsekkasin niin se oli joku 800cp :'D Ihan kiva myös huomaa et Tuksuilla nousi statsit.

Mä oon toistaiseksi pelaillut ihan ilman hanskoja, mut toisaalta tässä nyt ei oo ollut ihan hirmuisen kylmä ja en enää heitä niin hillittömiä huntteja kuin kesällä - nyt kyllä vähän himottais lähtee yökävelylle kun huomenna ei tarvii herää kuin opiskelemaan itsenäisesti. Joku muhvi ois kyl ihan hillittömän söpö idea! :')

kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä