Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220370 kertaa)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #160 : 29.09.2016 20:10:43 »
Piti ihan tarkistaa, mutta joo, se oli tuo Aerodactyl. Sellainen aika ruma ja iso lisko, mutta ilmeisesti tehokas. Siinä on yli 1300 ne pisteetkin. :) Onnistuin kokeilemaan nyt sitä salilla taistelua ja voitin kahdella salilla, uskomatonta tuuria näin ensimmäisellä kerralla! Tosiaan se helpotti, että oli useampi ja toinen jatkoi kun edellinen meni pois päiviltä. Laitoin molempiin oman tilalle, mutta eiväthän ne siellä tuntiakaan pysyneet. Kuitenkin tuli kokeiltua, ja sai siitä muutaman pokemon-kolikon, mutta vain yhdestä paikasta per päivä, näköjään. Muutenhan tuolla suorastaan tienaisi, jos oikein ahkeraksi alkaisi.

Näköjään on fiksua käyttää ne lucky eggit suunnitelmallisesti. Itse tajusin sen vasta nyt, harmi kyllä. Olen innoissani aina kehittänyt kaikki heti kun se on mahdollista, mutta ne kannattaakin säästää. En ole vielä niitä mitään eri iskuja noilta katsonutkaan, mutta kehitän aina sen, jolla on isoimmat pisteet, että siitä tulisi hyvä isompi versio. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #161 : 29.09.2016 20:39:58 »
Niin ja yksi Nidoran poikakin tuohon ilmestyi ja nyt mulla on tarpeeksi nameja Nidokingiin (vihdoinkin!). Osaisiko joku muuten neuvoa, kumpi Nidorino mun kannattaa kehittää Nidokingiksi? Sellainen, jolla on korkeampi CP, mutta huonommat iskut vai sellainen jolla on huonompi CP, mutta paremmat iskut? Vai määräytyykö sen Nidokingin iskut sitten ihan randomisti? Mulle ei ole vieläkään oikein selvinnyt, vaikuttaako ne aikaisemman muodon iskut jotenkin seuraavan muodon iskuihin, vai valikoituuko ne iskut tosiaan ihan randomilla sille seuraavalle muodolle?
Jos et laskeskele pokemoneille mitään IV-lukuja jne. niin kannattaa kuulostella, mitä tiimisi johtaja niistä sanoo. Yleensä toki kannattaa kehittää se, jolla on isompi CP, mutta jos tiimin johtaja on sitä mieltä, että statsit on huonot tms. niin ei ehkä kannata kehittää. Jos niistä vahvuuksista mitään välittää :D

Ja niillä iskuilla ei tosiaan ole väliä, koska kehittäessä ne voi muuttua mihin suuntaan tahansa. Ne tulee ihan sattumalta.

Ja mä sain tänään viimein Pikachun! Tuli kahden kilsan munasta, ja oon niin onnelinen. Viimeiset 15 kahden kilsan munaa on tyyliin ollut kaikki rottia, toukkia ja lepakoita niin jes, vihdoin jotain kivaa :D
« Viimeksi muokattu: 29.09.2016 20:44:50 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #162 : 30.09.2016 09:54:06 »
Ah, muitakin kohtalotovereita, joiden kymppimunat on olleet harvassa, vaikka levu on yli 20...
Omista kympeistä tais tulla Magmar, Omanite, Eevee ja Onix, jos muistan oikein. Magmar oli ainoa uusi tuttavuus silloin, muut on vaan harmittaneet (paitsi Eevee, koska namit).
Jännää mennä kotona käymään about kuukauden jälkeen, parveiliskohan meillä kotona nytj oku muu kun Voltorb tai magnemite...?
Toivotaan parasta (mut ei parasta. Cubone olis kiva).

//nope. Edelleen Voltorb ja Magnemite. Toisaalta Kauniaisten weedlen, pidgeyn ja rattatan jälkeen nuo tuntuivat suorastaan eksoottisilta.
Ylipäätään kotikulmilla on paras poketarjonta suomenlinnan jälkeen, uskomatonta :o
Latasin perjantaina repun täyteen, oli about yhteensä 150 pokepalloa, ja sunnuntaina kun lähdin, oli jäljellä enää alle 40.
Prkleen Ivysaur pääsi karkuun :'(
« Viimeksi muokattu: 07.10.2016 22:16:07 kirjoittanut Violetu »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #163 : 30.09.2016 20:09:59 »
Larjus, onnea Pikachusta! :D Mäkin löysin tänään pitkästä aikaa yhden Pikachun ja aina sen löytäminen tuntuu niin kivalta. :3 Mua vaan ärsyttää se, kun kaikki mun Pikachut on aika huonoja CP:ltaan (en silti halua heivata professorille yhtäkään Pikachua, vaikka ne onkin aika paskoja). :'D Ja hei, kiitti vinkistä sen pokemonien evalvoinnin suhteen. Mulla ei ole hajuakaan, mitä ne IV-luvut tarkoittaa, mut löysin netistä jonkun laskurin niitä varten. Kehitin sen vähän heikomman Nidorinon Nidokingiksi, koska sen tiimin johtajan mielestä se häikäisee hänet mahtavuudellaan ja että se voi saavuttaa mitä vain. :'D Siitä korkeamman CP:n Nidorinosta se tiimin johtaja oli sitä mieltä, ettei sillä ole mitään saumaa taisteluissa. Siksi vähän kyselinkin neuvoa, kumpi olisi järkevämpi kehittää. Nidokingiä olisi kuitenkin hauskaa käyttää gymitaisteluissa, koska se vaan näyttää niin siistiltä (sellaselta kunnon tankilta). 8) Vois muuten nimetä oman Nidokingin Tankiksi, lol. :'D

Olen mennyt keräämään taas kunnon Clefairy-jengin. XD Niitä alkaa tupsahdella esiin aina kun menen keskustaan, mikä on helvetin jees, koska Clefairysta on muodostunut jotenkin oudosti mun suosikkipokemon. XD En tiiä, se näyttää niin koomiselta ja kömpelöltä ja siinä on hauskaa sekin, miten ristiriidassa se on mun persoonan ja mielenkiinnonkohteiden kanssa. Kukaan ei varmasti uskoisi musta päällepäin, että mun suosikkipokemon on vaaleanpunainen marsipaanipallo. Äh, olen hullu, tiedetään... X'D

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #164 : 27.10.2016 23:17:30 »
Tässä topicissa on ollut aika hiljaista hyvän tovin. Ovatko ihmiset jo kyllästyneet peliin?

Itsellä on ollut vähän pitkäkestosempi tauko Pogosta. Oon pelannut lähinnä kauppaan mennessä, työmatkoilla yms. Nyt oon taas pari päivää ahkerammin pelaillut, koska tuo uusi Halloween päivitys oli tosi kiva lisä. Tuplacandyt munista kuorituvista ja pyydystettävistä pokeista, minkä lisäksi rottien ja pulujen määrä on vähentynyt huomattavasti, kun niiden paikan ovat ottaneet Halloweenin kunniaksi kummistuspoket ja pikkuiset luupäät. Mulla meni jotain kolme kuukautta saada tarpeeksi Cuboneja Marowakin evolvaamiseen, mutta nyt oon parissa päivissä napsinut niitä semmoiset määrät, että candyja on päälle kolmesataa, vaikka useamman Cubonen oon evonnut, kun vastaan on tupsahtanut pari hyvää yksilöä, joista sai hyvät Marowakit.

Myös kuoriutuvien munien tuplacandyt kohentaa mieltä, kun munasta putkahti Diglet, joten sain viimein Dugtrion! Yksi Bulbasaur tuli myös, mutta ne on täällä niin rareja, että melkeen sata candya puuttuu vielä Venusaurista. Charmanderin kanssa käppäilty kohta sata kilsaa, mutta pitäisi varmaan tuon 4xcandy w/buddy hyödyntää Geoduden tai Magikarpin kanssa, kun niistä saisi nyt 4 candya kilsalta. Golem puuttuu vielä, ja sain Prahasta hyvän Karpin, jonka tahtoisin evota pian.

Ihana päivitys ja toivottavasti jouluna tulisi myös joku kiva upgrade, joka buustaisi peli-intoa.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #165 : 28.10.2016 00:55:04 »
Minä en kyllästy ikinä :D Nyt kylmemmillä säillä on tullut lähinnä pelattua ratikan lämmössä sekä lyhyinä pätkinä ulkona. Tuolla jäätyy sormet irti, jos yrittää pidempään pelata.

Tämä Halloween-kampanja on kyllä tosi hauska, toivottavasti tällaisia tulee lisää! Vaikka noita kummituspoksuja nyt ei kauheasti tarvitsekaan, on ne silti kivaa vaihtelua puluihin ja rottiin. Itse sain vasta viikko sitten Cubonen kehitettyä ja eikö nyt heti juokse Marowakeja joka paikassa... Olisi voinut tulla vähän aikasemmin tämä kampanja.

Mutta extrakarkit on ihan parasta! Tänään satoi, joten jäi ulkoilu väliin, mutta ajattelin kyllä huomenna lenkkeillä. Vaihdon just Charmanderin buddyksi ja nyt yritän haalia sille mahdollisimman paljon karkkeja. Puhelin taskussa käveleminen on muutenkin sormiystävällisempää, kuin poksujen nappaaminen :D

Nyt on dexissä 126 poksua ja kovasti haluaisin saada puuttuvat kasaan ennen seuraavaa geneä (joka ilmeisesti tulee alkuvuodesta?). Haluun että mulla on edes hetkellisesti kaikki poksut kerättynä.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #166 : 28.10.2016 07:26:58 »
Mä oon ihan kyllästynyt ;D Jos en itse peliin niin ainakin puhelimen räpläämiseen.

Mutta siis, suurin syy miksi lopetin pelaamisen (en tosin sovellusta ole vielä poistanut) on se, että mun puhelin meni tosi hitaaksi. Pokemon Go ei avautunut kuin ehkä viidennellä yrityksellä jos silloinkaan, mutta sen lisäksi kaikki muukin tökki. Onko kenelläkään muulla käynyt näin? Kun olin muutaman päivän pelaamatta, alkoi itse puhelin toimia normaalisti. Voiko sovellus sillä lailla vaikuttaa muuhun puhelimen toimintaan silloinkin, kun se on suljettuna o_o
Never regret something that once made you smile.

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #167 : 28.10.2016 13:11:00 »
Mulla on kyllä kanssa into aika paljon laantunut. Osasyynä hanskoja vaativa sää, jonka takia puhelimen räplääminen on ärsyttävää, mutta isompana syynä on mun kännykkä ja sen jatkuvat tilttaamiset kesken pelaamisen. Mulla ei GPS-paikannus edelleenkään toimi, jollen ole taivasalla - ratikat, bussit, sillanaluset ja jopa liian puiset alueet on poissuljettuja. Eikä se aina toimi edes siellä taivasalla. Nyt uutena ongelmana on tullut myös se, että joka kerta, kun saan pokemonin kiinni, GPS lakkaa toimimasta, joten peli täytyy käynnistää uudelleen jokaisen napatun pokemonin jälkeen. Myös kuoriutuvat munat ja kumppanin vaihto näemmä aiheuttavat GPS-yhteyden katoamisen. Jatkuvat uudelleenkäynnistykset eivät oikein houkuttele.

Tämä halloweenuudistus on kylläkin todella kiva ja edes jonkin verran lisännyt mielenkiintoani taas peliä kohtaan! Tällä hetkellä olen vain alueella, jossa pokemoneja ei ole paljon yhtään, mutta Helsinkiin palatessa pitää ehkä taas käydä jokunen pokemonlenkki kävelemässä. Sääli, että itselläni tosiaan ratikat eivät ole vaihtoehto. Tai sitten pitää vaihtaa puhelin. :D

Lainaus
Ihana päivitys ja toivottavasti jouluna tulisi myös joku kiva upgrade, joka buustaisi peli-intoa.
Kunhan jouluextra ei ole Jynx jokaisella nurkalla. ;D
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #168 : 28.10.2016 18:21:33 »
Mun on tehnyt mieli tulla puhumaan tänne topaan, mut kun se mun edellinen viesti oli pitkään se kaikista uusin viesti, niin en voinut tulla tänne keskustelemaan, kun tuplapostaukset on kai finissä kiellettyjä. :c Olen siis superonnellinen, kun joku tuli herättelemään keskustelua. :D

Mustakin noi halloween-ekstrat on olleet kivoja. En vaan tiedä, minkä poken ottaisin kaveriksi saadakseni tosta päivityksestä parhaimman hyödyn. Nyt on Charmander, jolla vasta 13 candya. Charmeleonkin multa puuttuu ja ajattelin kerätä karkkeja sinne asti ja sit vaihdan johonkin toiseen pokeen, jos ehdin. En yhtään tiedä, miten pitkään tää halloweenpäivitys on olemassa. ??? Musta on kiva, että kummituspokemoneja löytyy nyt melkein joka nurkan takaa ja Cuboneitakin on tullut kerättyä jo yli oman tarpeen. :'D Meowthiakin on ruvennut pyörimään täällä aika paljon. Ehkä pelintekijät on yhdistäneet noi nimenomaiset pokemonit vahviten halloweenin, koska no, kummitukset ja kissat, Cubonesta en sitten tiedä. :'D

Toi pelin latauskuvakin on nyt hieno, kun siinä on Gengar. :) Tiedä sitten, onko se tullut jäädäkseen, vai onko se vaan halloweenin ajan ja palaa sitten takaisin Gyaradokseen.

En oikein tiedä, miten peliä olisi järkevin pelata, kun on päässyt yli 20 leveleille. Pitäisi varmaan ruveta keskittymään enemmän siihen power uppaamiseen kuin samojen pokemonien evolvaukseen. Multa rupeaa kohta tila loppumaan, kun Eeveen muotoja alkaa olla jo iso liuta, enkä haluais millään poistella yli tonnin pokemoneja, vaikka mulla niitä olis samaa sorttia useampia. Sit jostain syystä pidän kaikkia potentiaalisia pokemoneja varastossa myöhempää evolvausta varten.

Käsittääkseni PoGo on aika buginen peli edelleen, joten noi ongelmat tuskin on kovinkaan harvinaisia. Mulla on ihan ookoo puhelin, joka jaksaa pyörittää peliä, eikä peli hidastele tai töki sen pahemmin, mut hidas netti sitten vaikeuttaa pelaamista. Pitäis hankkia joku sellainen liittymä, jossa on nopeampi netti, niin toimis varmaan sujuvammin.

Lainaus käyttäjältä: Sarveiskalvo
Kunhan jouluextra ei ole Jynx jokaisella nurkalla. ;D
Arvaa vaan, mietinkö ihan samaa tänään! X'D

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #169 : 28.10.2016 18:51:39 »
Mä oon kans miettinyt sen ykköskauden joulujakson takia, että joulupäivityksessä Jynxiä saattas saada vähän enemmän, kun ne häärii siinä pokemon jaksossa joulupukin apureina. Toivottavasti ei, kun ainakin täällä Lahdessa noita Tuksuja pyörii aika paljon.

Tietääkseni toi Halloween päivitys on voimassa 1.11 asti, sitten peli palaa normaaliksi. Cubonen yhdistää Halloweeniin varmaan toi sen kallo. Ja onhan Cubonen pokedex entry aika creepy, kun noi Cuboneiden pään suojaavat kallot ovat kuuluneet pikkuisten kuolleille äideille. Voi pikkusia orpoja :'(

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #170 : 28.10.2016 19:00:42 »
Nyt kylmemmillä säillä on tullut lähinnä pelattua ratikan lämmössä sekä lyhyinä pätkinä ulkona. Tuolla jäätyy sormet irti, jos yrittää pidempään pelata.
Itse hommasin jo kesällä kosketusnäyttöhanskat valmiiksi. :D Suosittelen!

Tää halloween on kyllä kiva! Pieniä luupäitä on hauskaa saada kiinni, kun niitä kököttää joskus ihan tuossa pihallakin! Itse en ole kauheasti jaksanut syksyn mittaan pelata, kun on ulkoileminen jäänyt. :( Mulla ei oo omaa pokemonpuhelinta, vaan pelataan molemmat poikaystävän puhelimella, niin se on onneksi pitänyt huolen pokemonien pääasiallisesta lisääntymisestä. Tänään oli kuoriutunut Jigglypuff, joten saadaan vihdoin kehitettyä Wigglytuff! Ja Raichuunkin on karkit kasassa. Kaikenlaista uutta siis luvassa!

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #171 : 28.10.2016 19:27:26 »
Lainaus käyttäjältä: Karma91
Tietääkseni toi Halloween päivitys on voimassa 1.11 asti, sitten peli palaa normaaliksi. Cubonen yhdistää Halloweeniin varmaan toi sen kallo. Ja onhan Cubonen pokedex entry aika creepy, kun noi Cuboneiden pään suojaavat kallot ovat kuuluneet pikkuisten kuolleille äideille. Voi pikkusia orpoja :'(
No voihan. Mä niin toivoin, että toi olis ollut koko ens viikon voimassa. Olen töiden takia niin väsynyt, ettei paljon jaksa tässä viikonloppuna ulkoilla. :/ Ja hui kauheeta! :o Olen lukenut kaikkien saamieni pokemonien pokedex-kuvaukset, mutta toi on mennyt multa ihan ohi (varmaan siksi, kun oma englannin osaaminen ei ole häävi). Voi raukkoja. :c

Mä olen mun Wigglytuffia yrittänyt power uppia tasaisin väliajoin, koska se on niin söpö ja sillä on hyvät HP:t. Kun nyt saisi sen joskus heivattua vielä gymillekin. En ole yksin edes uskaltanut taistella gymeillä, koska gymeillä rupeaa olemaan aika kovatasoisia pokemoneja vastassa. Raichunkin sain kehitettyä jokunen viikko sitten ja tuntuu kivalta saada kasaan uusia yli tonnisia sähköpokemoneja, koska niitä ei kovin montaa käyttökelpoista vielä ole. Yksi yli tonnin Jolteon, Electabuzz, nyt Raichu, eikä oikeastaan muita. Mistä tulikin nyt mieleeni, että voisi ottaa Magnemiten kaveriksi, koska sen seuraavasta muodosta ei puutu enää montaa namia...

Muutin lokakuun alussa uuteen asuntoon ja jännitin tietysti ennakkoon, ettei tänne kotiin ilmesty juurikaan pokemoneja, mut asunkin aika hyvässä pokemonkeskittymässä, kun tänne ilmestyy päivittäin muutakin kuin niitä kaikkein yleisimpiä pokemoneja. :)

Olen muuten sitäkin miettinyt, onko kaikki samanlaiset pokemonit samaa sukupuolta. Mähän oon koko ikäni kuvitellut, että Ashin Pikachu on tyttö, mut sit joku valaisi mua, että se on poika. :'D Musta vaan tuntuu jotenkin hassulta ajatella, että kaikki Pikachut olisi poikia jne. Jostain nyt kaivoin esiin, että sukupuolierot olisi lisätty pokemoniin vasta tokassa sukupolvessa ja että tyttö-Pikachun hännänpää olisi sydämen mallinen, mutta en mene vannomaan lähteen todenperäisyyttä. :'D Tykkäisin kyllä eniten ehkä siitä ajatuksesta, että pokemonit olisi pääsääntöisesti sukupuolettomia tai sukupuolineutraaleja.

Tälleen offina pitää sanoa, että mun sydän särkyi, kun miesystävä muisteli, että siinä tv-sarjassa olis ollut hylätty Eevee. En ole sellaista jaksoa ikinä nähnyt, joten en tiedä, onko sellaista sitten olemassakaan, mut se Eevee tuli sitten mun uneenkin, jossa adoptoin sen ja sitten me seikkailtiin kaksin jossain luolassa. XD Lol, mun pogoilu alkaa saada aina vaan oudompia piirteitä, kun pokemonit tulee jo uniinkin. X'D
« Viimeksi muokattu: 28.10.2016 19:38:57 kirjoittanut Kosmik »

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #172 : 28.10.2016 20:44:15 »
Joo siis siinä yhdessä alkupään jaksossa on poika, jolla on Eevee, ja kun se ei halua kehittää sitä (isoveljet painostaa), niin se piilottaa sen jonnekin mettään tai jotain :D Siitä on aikaa kun itsekin ton jakson olen katsonut, niin tarkkaan en muista.

Pokemonien sukupuolista löytyy täältä ihan kivasti infoa enkuksi (kantsii katsoo lisälinkit myös). Sukupuoli voi pokemoneilla vaihdella, useimmissa tyypeissä on sekä uroksia ja naaraita (suhteet voi vaihdella), joissakin vai toista. Ja sitten osa pokemoneista on kokonaan sukupuolettomia.
Tää lista on myös mielenkiintoinen. Pokemonit listoissa sukupuolten välisten määrien suhteiden perusteella :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #173 : 28.10.2016 23:54:50 »
Larjus, kiitti noista sukupuoli-linkeistä! :D En ole Pokemonista kovin perillä. Lapsena tuli katsottua sitä tv-sarjaa, mutta sitäkään en koskaan täydellisesti katsonut loppuun ja seinällä oli iso juliste, jossa oli kaikki ekan sukupolven pokemonit. Osasin ne lapsena kaikki ulkoa, mutta sittemmin lähes kaikki unohtui, paitsi nyt kun tää pogo tuli, niin alkoi taas muistaa niitä pokemoneja ja niiden nimiä. :) Mun kysymykset ja ihmetyksenaiheet saattaa olla typeriä, mut tunnustan, että Pokemon on mulle suhteellisen vieras juttu. En ole pelannut mitään muita pokemon-pelejä kuin tätä Pogoa ja varmaan se tietämättömyyteni paistaa näistä viesteistäkin läpi. :'D Kiva kun täältä löytyy ihmisiä, jotka jaksaa selittää asioita tällaiselle uunolle. ^^

Mä en ole sitä Eevee-jaksoa nähnyt, niin en tiedä, mitä siinä on tapahtunut, mut miesystävä vaan muisti hämärästi jonkun muka kaltoinkohdellun Eeveen ja mua tietysti alkoi surettaa sen puolesta. :'D Hänkin varmasti perustaa tuon muiston vain hatariin mielikuviin tai sitten hän kiusallaan härnäsi minua, kun ärsyyntyi mun ulinaan, miten ihana pokemon Eevee on. XD

Ei vitsit, vähänkö olisin muuten innossani, jos joku kirjoittais joskus jonkun fikin kaltoinkohdellusta ja hylätystä Eeveestä! :'D Mulle on nyt muodostunut pakkomielle tästä koko konseptista, kun näin sen unenkin ja kaikkea. X'D Huoh, miksi mulla ei voi olla omaa adoptoitua Eeveetä... :c

Olen muuten nyt yrittänyt keksiä nimiä kaikille yli tonnin pokemoneille, mut vasta muutamalle olen keksinyt hyvän nimen, kun niitä yli tonnisia on jo kasassa useita kymmeniä. Yhdestä Clefablesta tuli Keijo, koska no... se on keijupokemon. X'D Flareonit on nimetty aikalailla tuliteemaisesti. Nimeän yleensä sellaisia vaikeasti napattavia pokemoneja aika rumilla nimillä. Kaikilla Digleteillä on jotkut härskit nimet, koska en vaan yhtään tykkää siitä pokemonista ja kaikki mun Digletit on olleet veemäisiä napattavia. X)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #174 : 29.10.2016 10:56:35 »
Mä en vieläkään ole päässyt pokemonien nimeämisen makuun :'D Kolmella on vissiin omat nimet... Täällä aikaisemmin mainitsemani Error (Onix 404CP), sit on Miss Devil (Jynx 666CP) ja Lötkö (Magikarp 136CP). Mulla on kans yks 69CP:n Jynx jolle haluisin keksii jonkin "hienon" nimen :'D Ja joskus mietin, että mitä jos vaihtais kaikkien nimet niihin, mitä ne on japaniksi. Niitä en kyllä kaikkia muista, vaikka Pokemonin ekaa kautta oon paljon japaniks katsonutkin (sen mitä olen netistä löytänyt).

Tässä on muuten linkki siihen Eevee-jakson infosivuun, jos kiinnostaa se vähän tarkemmin. Toki voit etsiä sen jaksonkin jostain katsottavaksi.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #175 : 30.10.2016 22:50:30 »
Kannatti tehdä iltalenkki! Tuloksena kaksi uutta pokémonia dexiin, kun sain viimein riittävästi candyja Golemiin, minkä lisäksi kympin munasta tuli Chansey! Kivasti sai vielä tuplakarkit niin nyt on kiva ruveta uppimaan tuota palleroa. Lähemmäs 400hp ilman uppimisia, niin ai että se on kiva laittaa sitten salia vartioimaan. Iteltä menee aina hermo kun hakkaan Chansey-saleja, niin pääsen viimein itsekin ärsyttämään ihmisiä niillä.


Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #176 : 02.11.2016 13:35:38 »
Chanseyja ei kauheasti ole täällä päin edes saleilla näkynyt. Mulla on yksi Chansey, jonka löysin villinä, mut sillä on aika paska CP, niin se on vaan itselle sellainen kiva pallo, jota on hauska ihailla siellä omassa pokemonlistassa. Sillä on sellainen hassu lintumainen ääni, kun sitä painaa. :')

Oltiin eilen tosi kunnianhimoisia äidin kanssa, kun vietiin hoitokoiraa iltalenkille kymmenen jälkeen ja etsittiin samalla pokemoneja. Löydettiin sinisten aika kovatasoinen sali, jossa oli muistaakseni seitsemän pokemonia vartiossa, muutama yli kahdentonnin CP pokemonkin sieltä löytyi. Me sitten lähdettiin kaksin hakkaamaan sitä salia ja olihan se aikamoinen urakka, kun oltiin molemmat sormet jäässä, missään ei näkynyt ristin sieluakaan ja pelikin lagaili välillä silleen, ettei päästy samaan aikaan hakkaamaan niitä salin pokemoneja, kun peli potkaisi välillä meistä jomman kumman ulos koko taistelusta. Mut mehän ei luovutettu, vaan potkittiin sieltä ulos tyyppejä yksi kerrallaan. Jossain vaiheessa siihen viereen ajoi joku autokin, ihan out of nowhere ja mä tietysti pelkäsin, että meidät tullaan oikeasti hakkaamaan, kun äänestä päätellen auto oli täynnä jotain nuoria jätkiä. :'D Ne oli ihan varmaan ne tyypit, joiden pokemoneille me annettiin parhaillaan köniin. Ei ne siinä kauaa olleet ja saatiin kuin saatiinkin yli puolen tunnin urakan jälkeen vallattua sali punaisille. :'D Musta edelleen tuntuu, että punaiset on täälläpäin altavastaajia, kun lähes kaikki salit on aina keltaisten tai sinisten.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #177 : 02.11.2016 21:52:35 »
Siniset tuntuu lisääntyvän kaikkialla... Täälläkin :/ Mut on keltaisia ja meitä punaisiakin liikkeellä.

Ja mun on pakko tulla hehkuttaa: sain tänään vihdoin ja viimein Snorlaxin! Lähdin lumipyryyn hautomaan kymppikilsamunani viimeistä kilometriä, ja sitten tuo vajaat 600 kiloa painava paksukainen kuoriutui sieltä :D Oon niin iloinen siitä, aaaa. Ja sain yhdeltä stopilta heti perään uuden kymmenen kilsan munan. Nyt jos sieltä sit tulis Lapras niin oon ikionnellinen :D Mutta vähän epäilen...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #178 : 02.11.2016 22:51:44 »
Hirveää itse sinisenä sanoa, mutta alkaa kyllä tympimään kun tuo lähin sali on nykyään aina suunnilleen samoilla sinisillä, ja salin huonoinkin poksu on usein yli 2000 cp... jos peli ei olisi uudistunut ja pitäisi edelleen hakkailla yhdellä poksulla, niin rasittaisi kyllä vielä enemmän. Nytkin joutuu kyllä hakkaamaan kauan ennen kuin itsensä sinne saa.

Hirveä määrä poksuja odottaa kehittämistään viimeiseen muotoon, mutta pihtailen vielä siinä toivossa, että voisi kehittää noita parempia, esimeksiksi poikanidoranini on nidorinoa parempi, ja nidokingistä olisi kiva saada mahdollisimman vahva.
Pokedexinkään uudistus ei enää harmita, nyt haluaisin vaan kerätä kaikki edes nähdyiksi :D

Njäh, Halloween näköjään loppui. Ei sillä, sain kerättyä riittämiin kummituspoksuja ja cuboneja, mutta helppoa karkkien saamista jää ikävä.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #179 : 02.11.2016 23:02:29 »
Täällä Lahessa tilanne on aikalailla Keltaset vastaan Siniset. Etenkin meillä keltasilla on semmonen aika aktiivinen porukka, joka käy useamman hengen voimin aina hakkaamassa noita sinisten tornisaleja meille, tai sitten käyvät uppimassa pienempiä keltasten saleja kymppilevelile. Ihan kiva, että meidän tiimi hallitsee, mutta samaan aikaan kyllä vähän ärsyttää, kun kaikki omat lähisalit on kymppinä niin itse en pääse pokeja lisäileen. Oonkin ottanut tavaksi mennä iltaisin nappaileen itselleni kaupungin ainoan salin, joka on aktiivisesti punasilla, mutta usein alle vitoslevelillä. Siinä gymin viereisissä rivareissa taitaa asua punasen tiimin pelaajia, kun menetän sen salin aika usein tunnin sisällä. Menevät kaiketi nappaamaan sen melkein heti aina takaisin itselleen.

Mulla on aktiivinen Tangelan metsästys meneillään. Kertaakaan en oo luonnossa nähnyt, ja munastakaan en oo vielä saanut, vaikka aika paljon olen niitä jo hautonut. Kukaan ei ole myöskään missään mun Faceryhmässä raportoinut Lahen Tangelanesteistä, joten niitä ei taida edes olla. No, muutama hautomo tuli hankittua Halloween eventin vuoksi, ja kaikkia en kokonaan saanut käytettyä, joten kohta vaan kaikki mun vitoset hautumaan, josko vihdoin sen saisi. Huomenna vaihdan varmaan Charmanderin takaisin kaveriksi, että pääsisin vähän lähemmäs sitä Charizardia. Aika paljon kyllä saa vielä kävellä...