Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220418 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #740 : 28.08.2022 20:27:19 »
Mullakin meni eilinen ihan mukavasti. Koska olin ostanut kesäkuun alussa passin Festille, sain eilen kaikki maksullisetkin bonukset. Shinytuurini oli niinkin kiva että sain shinyna kaksi Sudowoodoa (joka mulla oli ennestäänkin shinyna), yhden shinyn Cranidosin (joka mulla myös oli shinyna jo ennestään) ja yhden shinyn Hitmonleen (joka oli kyllä uusi shiny ja kiva nappaus). Vähän parempaa saalista olisin toivonut 😅 No, siskoni vaihtoi mulle yhden shinyn event-Pikachun toiseen niistä Sudowoodoista. Unowneista sain ainakin pari uutta kirjainta (en kyl ees muista mitä mulla jo oli ennestään 😅). Ultra Beasteista sain useamman kaikkia kolmea uutta, Nihilegoa (jonka mä kyllä muistan aina vain alkuperäisellä Utsuroid-nimellään, kiitos Sun & Moon -animen) mulla oli jo ennestäänkin kesäkuulta monta niin sitä en raidannut, mutta tulipa yksi sellainenkin vielä jostain tehtävästä palkinnoksi. (Oli kyllä harvinaisen helppoja kiinniotettavia noi Ultra Beastit, en käyttänyt niihin edes kultavattuja ja jäi tyyliin ekaan kaikki...) Ja sitten tehtäväsarjojen helmi, "pääpalkinto" sky form Shaymin tuli myös napattua. On se kyllä kiva, vaikka tykkäänkin sitä "normiversiosta" enemmän. Mutta sekin mulla jo ennestään on niin nytpähän on molemmat ;D

Fiorellalle ja Larjukselle myös isot kiitokset raidikutsuista, ilahduin kovasti! ♥ En vain voinut vastata niihin, kun sekä etäpassit että kolikot lopussa, höh. Mutta minua saa kyllä mieluusti jatkossakin kutsua, jos on sellainen tilanne, hyppään mukaan jos vain suinkin pystyn ja on etäpassi käytettävissä! :) Lupaan kutsua vuorostani teitäkin, jos tulee käytyä keskustassa sopivaan aikaan ja niin että olisi muitakin pelaajia paikalla.
Joo tuttu tilanne tuo, ettei oli etäpasseja eikä kolikoita, niin ei voi mennä raidille mukaan. Mulla on yleensä tapana kutsua online-tilassa olevia kavereita raideille mukaan, saa tulla mukaan jos haluaa ja voi, mutta ei tartte mitään erityistä ajatella jos jättää väliin. Mullakin loppui eilen tuon tapahtuman aikana kolikot ja etäpassit niin en mäkään voinut vastata jokaiseen kutsuun, jonka sain.

Minulla ei muuten tuollaista shinydexiä vielä näykään, varmaan siksi etten ole vielä kohdannut tarpeeksi shinyja. Luin jostain, että niitä pitäisi napata kymmenen, jotta se aktivoituisi.
Joo voipi ollakin joku tollainen. Itelläni kun oli jo yli kymmenen shinya siinä vaiheessa, kun tuo shinydex lisättiin, niin eipä tullut moinen vaatimus edes mieleen. Mutta peli tosiaan varmistaa shinya poistaessa, että haluatko nyt oikeesti tehdä niin :D Sama niiden event-versioidenkin kohdalla, ihan niin kuin itsekin huomasit. Ja onnisttelut hei uusista shinyista! Kuin myös Ultra beasteista 😊 Se on kyllä hieno fiilis kun nappaa raidista jonkun harvinaisen/erikoisen pokemonin. En muista enää, mikä oli itselleni eka lege, mutta silloin kun Entei tuli ekaa kertaa raideihin, nappasin sellaisen heti ekaan palloon ja se oli kyllä upee fiilis (ja oli vielä eka Entei-raidini).

Peli on aikamoinen tilasyöppö, mutta pakko myöntää, ettei mulla ole koskaan ollut tallennustilasta pulaa, ja mulla on Pokemon Gon lisäksi kännykässä useita sovelluksia ja kahdeksan muuta peliä, joista pari vaatii enenmmänkin tilaa kuin Pokemon Go. (Katsoin just että luurissani Pokemon Go olis 2,41 Gt ja sit esim. Grand Cross on jopa 8,09 Gt 🙊) Kai mun kännykkä on sit joku tilaihme, kun ehti mulla hetken olla tässä näiden kaikkien lisäks myös Genshin Impact (jonka sit poistin ku totesin et se on semmonen peli, jota haluun pelaa pleikalla), ja hyvin pyöri silloinkin kaikki 😅
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #741 : 02.10.2022 02:53:06 »
Shinytuurini oli niinkin kiva että sain shinyna kaksi Sudowoodoa (joka mulla oli ennestäänkin shinyna), yhden shinyn Cranidosin (joka mulla myös oli shinyna jo ennestään) ja yhden shinyn Hitmonleen (joka oli kyllä uusi shiny ja kiva nappaus). Vähän parempaa saalista olisin toivonut 😅
Minusta tämäkin on jo loistava saalis! ;D Tuntuu, että itselläni on shiny-onnea lähinnä eventtien ulkopuolella. Olen vieläkin ihan fiiliksissä shinysta Woobatistani (kehitin sen tosin jo Swoobatiksi), jonka sain tavallisella lenkillä kirjaimellisesti juuri sen jälkeen, kun olin ajatellut shinyjen nappaamista - se oli siis ensimmäinen poksu, jonka ajatusketjuni jälkeen nappasin, enkä vieläkään meinaa uskoa, miten hauska sattuma se oli! :D Googlailun perusteella se on varsin harvinainen shinyna, joten olen siitä tosi iloinen. Nämä eventit kyllä mietityttävät, kun ei meinaa shinyja tulla vastaan, vaikka kuinka nappaan tai vähintäänkin avaan kaiken mikä tielle osuu. Nyt Fashion Weekin aikana olen saanut vain Blitzlen shinyna, vaikka olen kovasti koettanut kaikkia muotiveikkosia metsästää. Roggenrola-päivä oli sekin yhtä epätoivoista pelaamista, kun kahteen ja puoleen tuntiin ei tullut vastaan yhden yhtä shinya, vaikka nappasin kymmeniä ellen satojakin kivikavereita! Ja sitten viimeisen puolen tunnin aikana tuli vastaan viisi shinya, joten tiedä näitä. :P Oltiin silloin Itävallassa lomalla, mutta onneksi päivän ohjelmana oli kävellä valtavassa palatsin puistossa, niin ei puolisokaan ihan päässyt minuun turhautumaan.

Minulla nuo taannoiset ultra beastit olivat kanssa tosi helppoja napattavia! Ekoihin palloihin jäivät. Ihan kiva välillä niinkin. Vaikeasti napattavia tuntuu riittävän näissä normipoksuissakin. :D Tosi monet näistä muotiviikon otuksista ovat hankalia pallotettavia - esimerkiksi Kirliaan menetän hermoni kerta toisensa jälkeen... Luin jostain, että sen nappaamisen pitäisi helpottua, jos on kultamitalit fairy- ja psychic-tyyppien nappaamisesta, mutta ei kyllä tunnu kovin helpolta vieläkään.

Tykkäättekö te muuten taistella GO Battle Leaguessa? :) Käyttekö hakkaamassa ne viisi päivittäistä, vai osallistutteko satunnaisemmin, jos ollenkaan? Itse innostuin aivan älyttömästi taannoisen Psychic Cupin aikaan, ja silloin tuli käytettyä aina ne kaikki viisi päivittäistä osallistumiskertaa. Psychic Cupissa oli se kiva, että CP-rajoitus oli 1 500, eli minullakin oli mahdollisuus pärjätä siinä. Siellä oli tosi paljon Alolan Raichua, Galarian Rapidashia ja Victiniä, joista mitään minulla ei ole ja jotka aiheuttivat kyllä kovasti harmaita hiuksia, mutta minulla oli kuitenkin oma vakitiimini, jonka heikkoudet ja vahvuudet opin tuntemaan sen verran hyvin, että pääsin rankingiin 18 asti. Käytin avaajana Lunatonea, sillä toisaalta se oli helppo uhrata ylivoimaisten vastustajien edessä, mutta toisaalta se taas oli kivi-iskuineen tosi tehokas lentäviä vastaan, joita (lähinnä Xatua) toisinaan tuli avaajina vastaan. Toisena minulla oli Bronzong ja päättäjänä galarialainen Slowkingini - jee, vihdoin jotain käyttöä sillekin ilkeän näköiselle mötkölle! :D Slowkingin poison-iskut tekivät aika hyvin selvää viimeisistä vastustajista, jos oli kiperä taistelu.

Sen sijaan nyt, kun on käynnissä Master League ja ML Premier Classic ilman CP-rajoituksia, en pärjää enää ollenkaan. Tavallaan on harmi, että ranking on kausikohtainen, koska mun ranking tällä hetkellä ei vastaa ollenkaan kykyjäni tai pokémonejani näissä tämänhetkisissä liigoissa, kun se oli yksinomaan siinä aiemmassa cupissa saavutettu. :P Niinpä minulla ja otuksillani pyyhitään lattiaa mennen tullen, eikä oikein ole fiilistä taistella, kun ei voita vahingossakaan. Tuntuu, että kaikki vastustajat ovat CP:ltään vähintään yli kolmetonnisia, siinä missä oma paras on juuri ja juuri yli kolmen tonnin. Masentavaa mätkiä jotain Dragonitea näillä Vaporeoneilla ja Beweareilla. Saahan siitä stardustia, mutta silti. No, josko pian tulisi taas jokin toinen liiga! Swampertini on valmis, sillä opetin sille juuri toisenkin charged attackin. 8)
« Viimeksi muokattu: 05.10.2022 02:21:08 kirjoittanut Waulish »


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #742 : 02.10.2022 13:49:02 »
Tykkäättekö te muuten taistella GO Battle Leaguessa?
Tunnustan, että en yhtään. ;D Minusta ne taistelut ovat turhaa ajan tuhlausta, niissä ei läheskään ikinä voita tarpeeksi monta kertaa peräkkäin, että saisi sen kirjavan palkinto-candyn ja ärsyttää jo muutenkin se, miten hidasta on odottaa sitä iskua tai kilpeä. Mukavinta on se, että raideissa riittää, kun painaa kerran nappia, noissa voisi hyvin olla samalla tavalla. ;D

En muista ulkoa eri pokemonien iskuja tai muita, ja eihän noissa taisteluissa yleensä voi niitä valita vastustajan mukaankaan. Ja silloinkin kun voi, kuten niiden bossien kanssa, harmittaa etten ole pitkään aikaan päässyt läpi sitä ylivoimaista Giovannia.  ::)

Olen kyllä viime aikoina taas pelannut suht aktiivisesti, mutta minun peli-ideani on se alkuperäinen mikä sanottiin vanhassa ohjelmassakin: "Kerää kaikki". Joten harmittaa, kun uusia ei kovin usein nykyään vastaan tule.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #743 : 04.10.2022 17:47:35 »
Tykkäättekö te muuten taistella GO Battle Leaguessa? :)
Pakko myöntää etten kauheesti perusta siitä. Kyllä siellä on tullut taisteltua silloin, kun tehtävät on vaatinut, ja joskus ihan muutenkin, mutta ei oo mikää lempparijuttuni. Siihen max. 1500 CP Cupiin (mikä olikaan nimeltään) oon kyllä sen verran perehtynyt, että mulla on muutama tietty pokemon, joita siinä käytän, ihan oikein netistä googlettelin että mitkä on siinä hyviä ja millä iskuilla. Aika hyvin olen pärjännytkin, vaikka eihän sitä aina voita. Joskus häviämisen syynä on ollut pelin lagitus/bugitus mikä sekin ärsyttää :/ Satunnaisesti olen pelannut niitä muitakin cupeja, mutta silloin lähinnä vain omalla intuitiolla että mitä vois olla hyvä valita. Menestys ollut aika vaihtelevaa 😅 Taisteluista tykkään enemmän raideista, vaikka niissä on toki se, että kun on tarpeeksi pelaajia samassa raidissa, ei ole juuri mitään väliä, millä siellä taistelee. Toisaalta siinäkin on jotain vapauttavaa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #744 : 24.11.2022 20:42:04 »
Lainaus käyttäjältä: Waulish
Tykkäättekö te muuten taistella GO Battle Leaguessa?
En voi sietää sitä battlea. X'D Olen itse tällä hetkellä 43 levelillä ja peli vaatii 44-levelille pääsemiseksi (xp:n lisäksi) että pitää saada 30 onnistunutta voittoa kaikissa kolmessa liigassa. ::) Olen saanut nyt Ultran ja Masterin suoritettua. Master meni yllättävän kivuttomasti, kun niin monella vastustajalla on aina joko lohikäärme-hahmoja tai rock-hahmoja, niin kasasin tiimin siltä pohjalta, että aloitan aina Machampilla, jolla on Cross Chop -spessuliike, jolla saa yleensä nopeasti vastustajan ekan kilven pois. Se on hyvä pokemon vaikka just Tyranitarta ym. vastaan ja sit lohikäärmeisiin mun valtti oli Sylveon, joka on keijupokemon, jolla saa hyvät damaget dragoneita vastaan. Kolmanneksi otin yleensä Giratinan tai Tyranittaren. Tosi hyvin pärjäsin noilla neljällä hahmolla ja olin ihan varma, että tulisin jumittamaan masterissa tosi kauan, mutta tänään sain senkin paskan alta pois. Great-liiga voi olla haastava, kun en voi masterin tavoin ennakoida, että melkein joka toinen vastustaja käyttää Dragonitea, Dialgaa tai Palkiaa. :'D

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #745 : 13.04.2023 13:40:34 »
Mä oon nyt viimeisen reilu viikon aikana taas pelannut Pokemon Go:ta. Oon tosi semmoinen on/off-pelaaja, niin en oo pysynyt ihan kärryillä noista kaikista uusista jutuista mitä peliin on tullut. Esim tuota battle-hommaa en tajua, enkä jaksa edes opetella ;D Haluaisin vaan kerätä pokemoneja ja kehittää niitä, ja vallata saleja. En myöskään tykkää siitä, että melkein joka stopilla on joku team rocket kaveri, kun en jaksa tapella niidenkään kanssa ;D Oon ehkä vanhanaikainen ja uusia asioita pelkäävä muumio, mutta musta tässä pelissä on musta vähän liikaa kaikkea erilaisia juttuja. Mutta no, keskityn tekemään pelissä niitä juttuja mistä tykkään :)

Lainaus käyttäjältä: Fiorella
Olen kyllä viime aikoina taas pelannut suht aktiivisesti, mutta minun peli-ideani on se alkuperäinen mikä sanottiin vanhassa ohjelmassakin: "Kerää kaikki". Joten harmittaa, kun uusia ei kovin usein nykyään vastaan tule.
Tälle komppi!

Mutta siis tää on kyllä tosi kiva silleen, että tulee vähän lähdettyä pihalle joka päivä! Tai kun oon taas masennuksen ja kumppaneiden takia taantunut siihen, että ei tule liikuttua tai välttämättä edes poistuttua kotoa hirveän usein. Nyt oon kuitenkin käynyt yli viikon ajan joka päivä pokemonneilemassa ja sain poikaystävänkin mukaan! On ollut kiva pelailla yhdessä :)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #746 : 14.04.2023 08:51:08 »
Minäkin heräsin taas monen vuoden jälkeen Pokemon Go horroksesta! Katsoin alkupään viestejä tästä topicista ja minä olen harmitellut 2genin tullessa, löytääköhän enää 1genin pokemoneja. Löytää, vaikka onkin tullut hirmuisesti uusia sitten v. 2018 ja aikoja 2. ja 3. gen. :D Olen saanut sellaisiakin 1.genejä, joita en koskaan nähnyt vilaukseltakaan, kun oli vielä vain 1gen. Toki, uusiakin on pilvin pimein, mutta dexi täyttyy hyvää vauhtia. Toki, taidan olla aika keltanokka taukoni jälkeen. :D

Paljon tullut uusia ja nautin Rakettiryhmää vastaan taistelusta ja tehtävien tekemisestä. Raidit oli aikoinaan syy lopettaa, kun Pogo-ryhmissä homma meni törkeän vakavaksi silloin, kun ne tuli ja puhumattakaan legeraideista. Ihan ihme touhua! Tuo Battle League oli alkuun hauska, mutta en enää pärjää siinä, vaikka en ole edes pitkällä. Ei sitten etene ne tehtävät lainkaan. :P Mutta, no... Välillä koetan! Kosmikilla oli esimerkiksi vinkkejä ja olen minä vähän googlaillut, mikä mitäkin vastaan, ym. (Lähinnä Pokemon Arceusin takia Switchillä muistellut, mikä tyyppi mitäkin vastaan :D Liekkö edes Pogossa samaan suuntaan, enkä iskuista tajua kuin numerotasolla, et isompi sen parempi.)

Olen myös tässä oppinut katsomaan, montako tähteä Pokemonilla on. En tiedä, onko sillä niin merkitystä, mutta merkkaan ne suosikeiksi ja evolvaan, jos mahdollista. :D On minulle 3 tähden pokemoneja jo jonkun verran! Ja pokemoneja ylipäätään jonkun verran, kun Pokedexissä ylpeyteni 132 Kantoa (koska elän Kanto-pokemoneista :D ), mutta yhteensä 340 erilaista. Pokemoneita on kyllä jemmassa rapiat eli 381 eli jonkun verran samoja (hattupikatsut...), esim. evolvattavaksi, purifytettyja ym., mutta eipä minulla ole tilaakaan kuin 450 ja itemeille 400. Käytinkin tuohon 5,99€, kun olisin lopettanut heti alkuunsa, kun tuo aiempi 350 meni tukkoon melko pian aloittamisesta, kun uutta pukkasi. No, ärsyttää laittaa rahaa puhelinpeliin, mutta toisaalta olen kävellyt yli 20km tällä viikolla, enkä kävellyt kuin irvistellen pakolliset työmatkat ennen Pokemon Go:n uudelleen lataamista, että kyllä se saa ulos ja jopa kävelemään sinne töihin, eikä vain irvistellä (pakollista) paluumatkaa. :D Toki, saa nähdä, miten kauan nuokaan riittää, mutta yritän, ettei ylimääräisiä pokemoneja olisi. Oletteko laittaneet oikeaa rahaa Pokemon Go:hon? Itse tosiaan sain sen 550 kolikkoa, että sai nuo storaget upattua +50. Voisin kuvitella laittavani joskus lisää, kun no, jos ajattelee siltä kannalta että minulla ei ole mitään liikuntaharrastusta Iisalmessa, eikä motivaatiota vaan lenkkeillä, on tämä aika halpa harrastus siihen nähden, että poistun kotoa. (Itseasiassa minulla ei ole mitään harrastusta, että poistuisin kotoa, ellen sitten lähde coneihin toiselle puolelle Suomea muutaman kerran vuodessa.)

Tuosta rahesta tuli mieleen, että minusta on jotenkin todella epämotivoivaa, että saleilla saa vain sen 50 rahaa ja vieläpä max. 50 päivä! Minä kuvittelin, että se on 50 rahaa per sali, per päivä. Eli, että jos kahdelta salilta vapautuu pokemonit vuorokauden jälkeen, se on 100 rahea jne. Eilen palautui kaksi, joista vain toisesta se 50 rahaa. Toki minulle oli kerrottu tämä etukäteen. Sitten minulla on neljä muuta salia, mutta kahdella ollut jo 5 ja 4 päivää Pokemonit ja jos ne joskus sieltä vapautuu, eiköhän samana päivänä, kun viimeisiä hengenvetoja vetelevät lähekkäin olevat salit. Keskustassa taitaa olla paremmin vaihtuvuutta, mutta kuhan nyt ei kahdelta tulisi samana päivänä. :P Onneksi en sentään laittanut parhaita Pokemoneja sitten saleille, kun nyt mulla on Machoke, Donphan, Aerodactyl ja Swellow. Tietysti ajattelin aluksi, että kannattaa laittaa vahvimmat, mutta onneksi en!

Vahvimmistakin puheen ollen, ettei minulla ole kovin kummoisia. Lugia joo, kun sen legeraidista vielä sain ennen kuin homma meni ihan typeräksi (ainakin Jyväskylässä todella Vakavaksi ryhmistä päätellen, että et pääse mukaan leikkiin, jossei sulla oo sitä ja tätä dream teamia ym.) Mun ylpeys on Arcanine, vaikkei se täydellinen olekaan. Se onkin aina ollut mun lempipokemon! Arcaninen statsit on 2369 cp:tä (olen kyllä power upannut sitä!), 161hp, fire fang 12 ja fire blast 140 sekä  hankinpa sille myös kolmannen iskun psychic fangs. Lugia on kolmen tähden 2132 cp, 149 hp dragon taililla 15 ja future sightilla 120. Lugia teki vaikutuksen aikanaan Pokemon 2 leffassa, jossa toki myös legelinnut, joita minulla ei ole yhtään! Machamp ei ole lemppareita, mutta se on ollut ihan tykki taistoissa (2668 cp upattuna, counter 12 ja close combat 100, ettei edes mikään super, mutta pärjää silti!). Toki rakastan myös Eeveetä ja sen muotoja (puuttuu Glaceon) sekä sain ihanan (kolmekin...) valkoista Vulpixia ja yhdestä evolvattua valkoisen Ninetalesin! Mutta en kyllä tiedä, kuka on oikeasti vahvin. :D Tai mitkä on minkäkin Pokemonin parhaat iskut ja sen sellaiset... Mutta eikai se ole niin justiinsa. :P

Mutta summasummarum, on kivaa taas pelata ja yli 20km tällä viikolla! Lukuisia uusia pokemoneja, hauska tehdä tehtäviä ja oi cool, kun Rakettiryhmältä saa niitä Pokemoneja. Itken kyllä, kun missasin Snorlaxin, vaikka mulla ei oo yhtään koskaan ollutkaan. Yksi (1) munasta saatu Snorlaxin edeltävä muoto on, mutta sillä ei pitkälle pötkitä. :D

Ps. Mulla on noita evolvauskiviä ja mitä lie, mutta en tiedä, mihin niitä käyttää. :D Joitain tiedän! Rarecandyja on yli 50, mutta niitä kannattaa kuulemma käyttää legeihin, eikä sitten ole tullut tuohon Lugiaan laitettua. :D Välillä kyllä himottaisi tunkea niitä ties mihin, mutta... säästetään! Toki, syöpi itemilaatikkoa aika lailla, että ehkä muutama Lugiaan...
« Viimeksi muokattu: 14.04.2023 08:52:56 kirjoittanut Odo »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #747 : 09.02.2024 14:04:13 »
Apua, mitä. Sain Field Researchista, niistä tehtävähommeleista, MEWn. Ai että itken. Oon kohta vuoden pelannut semiaktiivisesti vuosien tauon jälkeen (pelasin 2016-2018), oppinut uutta ja saanut uusia poksuja, evolvaten ja napaten. Pogo-ryhmän avulla päässyt myös paremmin kiinni raidien syrjään, kun saanut etäpasseja jne. ja parasta kyllä tässä vuoden aikana on tuo Mew, joka oli joku kaukainen ja mahdoton saalis, kun aloitin vuonna 2016 pelaamisen et lol, ei tuu tota saamaan jne., ja vuosien mittaan aloin uskoa, että se laiva meni jo. :D ♥ Nyt lvl33, mutta pian lvl34! Tai "pian ja pian", mutta kuitenkin, likempänä loppua kuin alkua. :D Mitä muille pogoa pelaaville kuuluu?


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #748 : 09.02.2024 17:28:04 »
Onnea, Mew on yksi minunkin suosikki, kun se on pieni ja söpö! Tosin molemmat minun Mewit on vain kaksitähtisiä.

Jonkun verran olen nyt pelaillut taas, välillä on taukoja, kun peli ei sovi puhelimeen...

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~