Kirjoittaja Aihe: Tv-sarjat #2  (Luettu 145219 kertaa)

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • Clara, my Clara
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #480 : 26.04.2021 17:32:25 »
Ja suomalainen näyttelijä, joka on myös sarjassa suomalaisella nimellä Satu. Omaan korvaan kuulostaa hassulta miten nimi Satu lausutaan muualla maailmalla, se kun on kuitenkin myös minun nimeni.  :)
Onpa hauskaa, että olivat oikeasti ottaneet siihen suomalaisen näyttelijän! :D Kirjaa lukiessa se oli jotenkin veikeä yksityiskohta.
Käsittääkseni näyttelijä Malin Buska on ruotsalainen.

Lainaus
Sarja löytyy Netflixistä englanniksi ja Disney+ suomeksi.
Ai sen on nykyään Suomeksi dubattunakin? Tää on mennyt multa ohi, mutta oon seurannut sarjaa Disney Channelilta ainoastaan. Taidan silti pysyä englannin kielisessä dubbauksessa (//edit. vaikka siinä onkin Henri Piispanen ja Jon-Jon Geitel ääninäyttelijöinä - Geitel on nappi valinta Plaggille) , mutta veljenlapset saattaisi tykkää katsoa suomeksi puhuttuna.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2021 17:36:03 kirjoittanut tirsu »
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #481 : 26.04.2021 20:33:42 »
Lainaus
Käsittääkseni näyttelijä Malin Buska on ruotsalainen.

Okei, en ottanut selvää. Totesin vain näyttelijän puhuvan sarjassa muutamia lauseita puhdasta suomea, joten hän lienee puhuvan sitten ruotsin lisäksi myös suomea. Mitään korostusta ei lausutussa suomenkielessä värähtänyt.  :)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #482 : 26.04.2021 20:41:35 »
Mä joskus ikuisuus sitten ajattelin aloittaa Miraculousin, mutta en silloin löytänyt sitä ranskaksi mistään :/ Ainoastaan englanniksi ja koreaksi, ja mä nimenomaan haluan ja aion katsoa sen vain ja ainoastaan ranskaksi (onhan se ranskalainen sarja). Olin kyllä joskus viime vuoden puolella katsovinani, että se olisi Netflixissä myös ranskaksi, mutta enhän mä oo saanut aikaiseksi sen katsomista 😅 Mut kyl mä joskus, jos nyt tosiaan olen oikein noi kielitiedot katsonut (sit ku taas tulee Netflix'kin tilattua jossai välissä, nyt se on mulla tauolla ainakin kesälomaan asti). Netflixissä kun yleensä on sarjoista myös alkuperäisäänet tarjolla, mutta ei ihan kaikkeen (mikä on hullua).
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #483 : 06.05.2021 09:14:01 »
En kattele nykyään enää melkein mitään ja silti tuun kyselen. Mitä mieltä ootte norjalaisesta Skam-sarjasta? Ite oon kattonu lähinnä 4.kauden kohta kokonaan. Mulla loppuu yksinkertaisesti aika kesken kun Areenassa jaksot on enää vähän päälle kuukauden ajan! Onko joku muuten lukenu niitä kirjaversioita, alkuperäisiä käsikirjoituksia? Jotenkin oon myöhässä aina kaikesta ja Areenassa sarjat on rajatun ajan....
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Eino

  • ***
  • Viestejä: 68
  • ava: Sokerisiipi
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #484 : 06.05.2021 10:59:27 »
Tykkäsin Skamista tosi paljon silloin, kun se julkaistiin. Halusin katsoa sen uudelleen ja fiilistellä kaikkia ihania hahmoja nyt, kun se tosiaan on poistumassa Areenasta. Olen varmaan tullut vanhaksi, mutta näin toisella katselukerralla mua alkoi tuskastuttaa se turhan draaman määrä! Erityisesti kakkoskaudella Nooran ja Williamin välinen eipäs-juupas-venkoilu ja jatkuvat väärinymmärrykset oli niin tylsää katsottavaa. Muistan myös olleeni vähän rakastunut Williamiin; nyt ajattelin vaan että jestas mikä kusipää!

Sen sijaan kolmos- ja neloskaudet on edelleen mun mielestä timanttisia, vaikka toki niissäkin vellotaan väärinymmärryksissä (ok, toisaalta väärinymmärrykset on kaiken draaman suola, joten...). Toisella katselukerralla tajusin, miten loistava hahmo Isak on ja miten hyvin hahmon kehityskaari on rakennettu. Itse asiassa musta tuntuu, että just kolmos- ja neloskausiin oli panostettu käsikirjoituksenkin osalta enemmän, mikä tietysti käy järkeen, kun ottaa huomioon miten suosittu Skamista sitten yllättäen tulikin.

Multa on mennyt ihan ohi, että Skamista on olemassa kirjaversio tai jotain alkuperäisiä käsikirjoituksia saatavilla. Täytyy perehtyä! Tiedätkö Abarat mistä niitä voisi saada käsiinsä?

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #485 : 06.05.2021 14:20:24 »
Harmittaa, etten millään ehdi näkeen niitä kaikkia jaksoja. Niin, eli Skam-käsikirjoituskirjoja on saatavilla kirjastoissa ja sitten niitä on myynnissä Prismassa. Verkkokirjaston hakukenttään vaan Skam niin pitäisi löytyä. :)
« Viimeksi muokattu: 06.05.2021 14:22:14 kirjoittanut Abarat »
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #486 : 19.05.2021 17:48:24 »
Olen aivan täpinöissäni kun TV-sarja Manifestista on nyt tullut muutama jakso kolmatta tuotantokautta. Mutta halkean, kun aina täytyy viikon verran odottaa uutta jaksoa. Manifest on katsottavissa ainakin HBO:lla. Siinä on pieni ripaus samaa salaperäisyyttä ja outoutta mitä Lostissa aikoinaan. Koukuttavia juonenkäänteitä.  :)

Ah, miljoonat kiitokset tästä suosituksesta! En ole varmaan lähes vuoteen katsonut telkkarista muuta kuin kaikkea höpöhöpöä kuten remonttiihjelmia ja Rillit huurussa miljoonia uusintoja (tai no jossain vaiheessa tuli Jimiltä uusia jaksoja, mutta nyt taas pyörivät samat, nyyh!) mutta kun meillä kuitenkin on HBO, tartuin tähän reilu viikko sitten. Olen jo toisessa kaudessa, mikä on mulle tosi nopea katselutahti :D

Handmaid's Tale mietityttää... Mulla jäi edellinen kausi kesken, kun se oli vain niiiiiin synkkä. Onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia, ja olisi kuitenkin jatkanut? Katsomallahan se tietty vain selviää, että kannattaako, mutta olen aika laiska sarjojen katselija :D Juoni itsessään kiinnostaa kyllä edelleen, mutta tuntuu että olisin kestänyt kyseistä sarjaa vain tyyliin vartin kerrallaan :D
Never regret something that once made you smile.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #487 : 22.05.2021 21:31:20 »
Huomasin muutama päivä sitten, että Yle Areenaan on taas vaihteeksi lisätty Ihmisten puolue katsottavaksi, ja nyt se on siellä saatavilla toistaiseksi eikä vain sitä noin puolta vuotta niinku viimeksi. Ja nythän oon kohta katsonut siitäkin taas kaikki jaksot :D Useemman kerranhan oon noi ehtinyt kyllä jo nähdä, mutta eihän se mitään. Huumori puree edelleen! (Ja siis ei hitto mun tekis mieli lukea/kirjoittaa joku Päivi/Topi-Petteri-fici ;D)

Tulipa tässä kans mieleen taas vaihteeks yksi ikivanha sarja: Myrskylinnut. Mulla on jotain hataria muistikuvia siitä, että olisin joskus lapsena katsonut sitä enoni luona. Tekis mieli katsoa sitä taas, mut en vaa tiedä onnistuukohan se enää mitään kautta 😅
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #488 : 25.05.2021 17:44:18 »
Rakastin 90-luvulla 2000-luvun alkupuolella maikkarilta tullutta "Merenneito" sarjaa enkkunimi oli Ocean Girl harmittaa aivan sairaasti, kun tuota sarjaa ei ole netflixissä. Se oli aivan paras sarja. Englanninkielentaitoni on sen verran huonoa et ilman tekstejä (englanninkielisetkin auttaisivat paljon) on mahdotonta katsoa.


Summerissa tuli myös tossa 2000-luvun alkupuolella Kadoksissa niminen sarja englanninkielinen nimi oli Jeopardy (ei siis se visailuohjelma vaan tämä teiniscifiohjelma xD), sitäkin sarjaa olen tainnut bongailla tubesta vähän, mut englanninkielentaitoni on niin heikkoa, et todellakin harmittaa ettei voi katsoa tätä sarjaa sieltä. Tähänkin voisi auttaa ne enkunkieliset tekstit, sillä sarja oli skottienkuksi, joten oli välillä tosi haastavaa saada selvää puheesta. :P

Merlin Kautta aikain paras sarja, mitä oon eläessäni katsonut. xDD Sopivasti (mustaa)huumoria, draamaa ja pieni säväys vielä romantiikaa, skifiä ja taikuutta ja täydelliset näyttelijät :D. Englantilaiset vaan osaa ton sarjojen tekemisen ja leffojen tekemisen :P
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #489 : 01.06.2021 08:43:17 »
HBO:n minisarja Mare of Easttown on katsomisen arvoinen. Pidin kovasti. Pääosassa on Kate Winslet, joka onnistuu mielestäni tässä roolissa oikein mainiosti. Viimeinen jakso seitsemästä tuli katsottavaksi eilen.

Olen seurannut HBO:n norjalaissarjoja ja hyvät pisteet saavat myös sarjat Björnstad ja Outlier.
Outlier-sarjaan oli päässyt Kilpisjärven retkeilykeskus ja sen yksi työntekijöistä.  :)

Sitten on vielä yksi "junttisarja", jossa oli muutama jakso sellainen että teki mieli vajota maan alle: Velkommen til Utmark. Tämä sarja voisi olla myös suomalainen, sellaista takapajuista ja noloa settiä oli välillä tarjolla. Mukana oli pari suomalaistakin näyttelijää. Omalla tavallaan kyllä hyvinkin viihdyttävää.

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #490 : 19.06.2021 11:03:25 »
Mä sorruin edellispäivänä liittymään Netflixiin. Olin ajatellut olla järkevä aikuinen, joka luopuu HBO:sta samalla, mutta toisin kävi. Netflixin tietyt sarjat ovat kuumottaneet jo aivan liian pitkään, joten eipä telkkaritomalle tuo halvin maksu paha ole. Onhan meitä sentää kaksi katsojaa.

Ensimmäiseksi iskin heti The Witcherin kimppuun. Olin aikaisemmin katsellut pätkiä You tubesta, mutta olihan se eri katsoa kokonainen jakso kerrallaan. Ja heti huomasin että kirjasarjan lukeminen auttoi käsittämään kokonaisuuden, sillä jakso vilisi yhtä ja toista, mikä ilman kirjataustaa olisi täysin hämärän peitossa tai kummallista/vierasta.

Ahmin myös korealaista romantiikkaa. Miksi jakson loppuun osataankin laittaa jokin täky, että on heti perään pakko katsoa toinenkin jakso. Katsoin eilen kolme putkeen. Ainakin toinen päänäyttelijä oli mulle ennestään tuttu, mutta entä se toinen. Täytyy selvittää oliko sekin näyttelijä sama. Netflixillä näyttää olevan useita korealaissarjoja jotka kutkuttavat. Nyt mulla on hyvä syy märäntyä nätti kesä kokonaan sisällä katsoa mitä sarjoja tuolta on suositeltu katsottavaksi.  :)
« Viimeksi muokattu: 19.06.2021 11:05:07 kirjoittanut Fairy tale »

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #491 : 19.06.2021 12:45:30 »
Mä sorruin edellispäivänä liittymään Netflixiin. Olin ajatellut olla järkevä aikuinen, joka luopuu HBO:sta samalla, mutta toisin kävi. Netflixin tietyt sarjat ovat kuumottaneet jo aivan liian pitkään, joten eipä telkkaritomalle tuo halvin maksu paha ole. Onhan meitä sentää kaksi katsojaa.

Samastun. Mulla kävi aikanaan sama Viaplayn ja Netflixin kanssa, että mä nyt otan Viaplayn, niin kaipa mä luovun Netflixistä, mutta ehei, molemmat mulla edelleen on enkä mä edes raaski luopua kummastakaan, koska molemmissa on sarjoja, joita kuitenkin haluan katsoa.

Mistä aasinsiltana, onko kukaan katsonut Netflixistäkin löytyvää, kanadalaista (?) sarjaa Frontier? Pääosassa siinä on Jason Momoa ja löytyy sellaistakin nuorta tähteä kuin Landon Liboiron, joka musta vetää kyllä itse asiassa aika vakuuttavasti roolinsa. Anyways, mä etsin jotain katsottavaa ja tää iski mun silmään kuin nyrkki ja kun mä aloitin sen, mä tiesin olevani avuttomasti koukussa. Mä rakastan period dramoja. Eihän tää nyt varsinaisesti ehkä sujahda siihen genreen niin vaivattomasti kuin jokin toinen, esimerkiksi Outlander (joka sekin on iso rakkauteni), mutta elementtejä tästäkin löytyy. Vaikka en mä enää tiedä, mikä on minkäkin määritelmä tässä vaiheessa, kun genrejä on niin monia. Kyseistä sarjaa on 18 jaksoa, kolme kautta ja jokaisessa kuusi, joka on itse asiassa aika yllättävän vähän, kun tuntuu, että sarjaa tehdään keskimäärin 13 jaksoa per kausi nykyään. Mitään spoilaamatta sen enempää tai summarya tähän kirjoittamatta, olisi hauska kuulla, onko kukaan muu täällä katsellut sitä. Hirveän vähän siitä löytyy mitään yhtään mistään ylipäätään.
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 929
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #492 : 05.07.2021 20:36:51 »
AaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA slfhdkjfghdjfghdkjhfgkjgh

Aloin tässä viime viikolla katsoa Netflixistä ihan heittämällä sellaista sarjaa kuin Young Royals ja siis alksjdslkdgkhgkjdf. Olen koukussa.
Sarja kertoo prinssistä, joka lähetetään törttöilyn jälkeen "rangaistuksena" samaan sisäoppilaitokseen, jota isoveli kävi ennen häntä. Alkuun prinssi on tosi paljon hommaa vastaan, mutta aika nopeasti muuttuu ääni kellossa...
Olen nyt jaksossa 6, ja ai että, mitä kyytiä on ollut tähän mennessä, ja varmaan tästä vielä kiihtyy. Suosittelen tosi kovasti, jos tykkäsi esim. Norjan Skamista. (Tää sarja on ruotsalainen, että pohjoismaisuus voi vähän selittää yhtäläisyyksiä...)
Oikeasti hengästyttäviä juonenkäänteitä, hyvin tehtyjä erilaisia hahmoja, kauniita kuvia... parasta.

Yhden raapaleenkin väänsin jo tästä raapalejuoksuun, vaikka yleensä fandomiin hurahtaminen kestää itsellä huomattavasti kauemmin😳


//Skam näytti muuden edelleen olevan areenassa, kun pari päivää sitten sinne vilkaisin, että ovatkohan ne saaneet taas jonkun vuoden lisäaikaa vai 🤔👌

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Astronautti

  • Crownless
  • ***
  • Viestejä: 513
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #493 : 08.07.2021 12:36:59 »
AaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA slfhdkjfghdjfghdkjhfgkjgh

Aloin tässä viime viikolla katsoa Netflixistä ihan heittämällä sellaista sarjaa kuin Young Royals ja siis alksjdslkdgkhgkjdf. Olen koukussa.
Sarja kertoo prinssistä, joka lähetetään törttöilyn jälkeen "rangaistuksena" samaan sisäoppilaitokseen, jota isoveli kävi ennen häntä. Alkuun prinssi on tosi paljon hommaa vastaan, mutta aika nopeasti muuttuu ääni kellossa...
Olen nyt jaksossa 6, ja ai että, mitä kyytiä on ollut tähän mennessä, ja varmaan tästä vielä kiihtyy. Suosittelen tosi kovasti, jos tykkäsi esim. Norjan Skamista. (Tää sarja on ruotsalainen, että pohjoismaisuus voi vähän selittää yhtäläisyyksiä...)
Oikeasti hengästyttäviä juonenkäänteitä, hyvin tehtyjä erilaisia hahmoja, kauniita kuvia... parasta.

Yhden raapaleenkin väänsin jo tästä raapalejuoksuun, vaikka yleensä fandomiin hurahtaminen kestää itsellä huomattavasti kauemmin😳


//Skam näytti muuden edelleen olevan areenassa, kun pari päivää sitten sinne vilkaisin, että ovatkohan ne saaneet taas jonkun vuoden lisäaikaa vai 🤔👌

Siis oon nyt pari päivää tuijotellu lähinnä kattoon koska jotenki kaikki siinä sarjassa klikkaa niin täydellisesti, että meen ihan pois tolaltani. Kaikki tuntuu aidolta, ei silotella ihoa täydelliseks, on representaatiota isoista kropista ja autismista. Juonenkäänteet ei oo epätoivosia tai väkisin väännettyjä vaan aidon tuntuisa. GAH. lisää NYT



Olisipa kaipaus viiniä,
ympäripäissäni
minä odottaisin sinua.

Tamsin

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #494 : 09.07.2021 22:02:57 »
Harlots. <3

Elän elämänvaihetta jossa en ole hyvä sarjaihminen vaan elokuvat puhuttelevat enemmän (tai lyhyet minisarjat), mutta vanhempien luona katsoin kaksi jaksoa iltayöstä telkkarista. Pienen alkukankeuden jälkeen tajusin, että minut oli viety mukanaan. 1700-luvun jälkipuolisko vastaa kauneusihanteitani ja on mielenkiintoista aikaa, ja sarjan ote on lumoava.

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #495 : 11.08.2021 17:53:46 »
Minäkö sohvapottu? Ehei, en ainakaan myönnä. Kun näin jälkijunassa haksahdin tuon Netflixin ottamaan harteilleni, olen siellä nyt kahlannut ja katsellut sarjoja, joita täälläkin on suositeltu. The Crown on saanut täällä Finissä paljon suosituksia ja nyt toisen kauden loppupuolella sarjaa seuratessa voin sanoa, että olen tykännyt tosi paljon. Näyttelijävalinnat ovat onnistuneita ja vaikka sarjan genre ei ole huumori, niin kuinka se viliseekään paljon sellaista pientä hyvän mielen huumoria josta pidän kovasti.  :)

Nyt olen muutaman päivän seurannut Arrowia. Toivoin että löytäisin jonkun oikein koukuttavan sarjan katsottavaksi ja kyllä tuo aika koukuttava oli kun lauantaina katsoin heti viisi jaksoa putkeen. Netflix on kyllä "loputon suo" siinä mielessä että sieltä pitää osata kaivaa itselle sopivimmat tai muuten sitä liimautuu sohvaan ja imeytyy siihen.

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #496 : 12.08.2021 20:04:13 »
Nyt olen muutaman päivän seurannut Arrowia. Toivoin että löytäisin jonkun oikein koukuttavan sarjan katsottavaksi ja kyllä tuo aika koukuttava oli kun lauantaina katsoin heti viisi jaksoa putkeen. Netflix on kyllä "loputon suo" siinä mielessä että sieltä pitää osata kaivaa itselle sopivimmat tai muuten sitä liimautuu sohvaan ja imeytyy siihen.

Arrow ♥. Tosin mä kyllästyin siihen kun
Spoiler: näytä
 Oliverista ja Felicitysta tulee pari *yök*. Lauriver♥
kaikki ei menny ihan oman mielenmukaisesti siinä.
Spoiler: näytä
 Ja Tommyn kuolema ja LAURELIN :'(
Sit alkuun kun jotenkin en oo osannut katsoa Subtv.tä ni sekin on vähän siksi jäänyt.

Ja mä oon varmaan liian nirso. Kaikki ne sarjat, joita olisin halunnut Netflixistä katsoa, ni mitään niistä sarjoista EI ollut edes siellä. Olin sillee "no jo on P*ska tarjonta" aattelin et siel olis ollut enemmän leffoja, kaikki leffat ni suurimmaks osaks jotain kauhua tai vanhempia, kuin taivas. Nyt vielä kun kaikki Disney sisältökin lähti sieltä ni ei mitään järkee hommata sitä. Ostin siis prepaidina vajaaks puoleks vuodeksi sen (Netflixin) ja sit kun se loppu ni ei ollut kauheeta hinkua ottaa sitä takaisin.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2021 20:07:54 kirjoittanut Pipe »
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #497 : 31.08.2021 20:37:18 »
Yyyhyy, nyt se loppui!  :'(
Crash landing on you oli koukuttavaa ja parasta mitä olen vähään aikaan katsonut. Draamaa, seikkailua, huumoria ja romantiikkaa. Vaikka tässä ei oltu hevosten ja miekkojen ajassa, niin silti. Ei tarvita taikaa ja magiaa, että tällainen tarina iskee minuun.  :-*

Onneksi on muita sarjoja, joiden parhaudesta en vielä tiedä ja joita ehdin vielä katsoa.  :)


//EDIT: Katsoin nyt kolmen päivään sisään Young Royalsin.
Alan olla sellaisessa iässä, jossa päähenkilöt voisivat olla vähintään parikymppisiä ja sen yli. Mutta suosittelen. Aito ja lämminhenkinen katsottava.  ;)
« Viimeksi muokattu: 03.09.2021 22:44:30 kirjoittanut Fairy tale »

mervii

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #498 : 11.09.2021 18:52:55 »
Hei, moniko on katsonut sen 5-osaisen Tuntematon sotilas sarjan? Mä tykkään siitä :) Mun lempparit on Koskela, Hietanen, Rokka, Vanhala ja Lammio :D Löytyy siis Yle Areenasta ja Netflixistä ainakin.

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #499 : 13.09.2021 18:49:54 »
En oo katsellu Tuntematon sotilas-sarjaa ollenkaan, vaikka meillä vielä on Netflix.

Seuraako joku nykyään Emmerdalea? Mulla on tosi pitkä historia sarjan parissa! Nyt oon jäljessä ihan uusimmista jaksoista, kun katselen puhelimella omaan tahtiin. Malone oli kamala henkilöhahmo. Varsinkin se nyt jo vanhempi jakso, jossa Malone uhkaili aseen kanssa Dawnia ja käski häntä tekemään itsemurhan ja lisäksi teki henkistä väkivaltaa. Kammottava jakso ja syystäkin k12! Silti ne Emmerdalen kesymmät jaksot vetää puoleensa. (Niin ja sitten koko henkilöhahmosta päästiin eroon!)
« Viimeksi muokattu: 18.10.2021 18:59:26 kirjoittanut Abarat »
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)