Kirjoittaja Aihe: Tv-sarjat #2  (Luettu 147375 kertaa)

Skorpioni

  • ***
  • Viestejä: 313
  • Ava&banner by Ingrid
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #540 : 09.08.2023 14:39:54 »
Halusin vain tulla tänne hehkuttamaan Heartstopperia, jonka 2. kausi tuli tällä viikolla Netflixiin ja jonka ehdinkin jo kahdessa päivässä katsoa läpi. Spoilaamatta liikaa tämä kakkoskausi oli ykköskauden tapaan valtavan liikuttava ja kerrassaan ihana. Tykkään siitä, että sarjakuvamaisuutta on vähän tuotu tähän tv-sovitukseen, ja se täydentää kerrontaa tosi kivasti. Heartstopperissa on ihanaa myös sen kuvaus ystävyydestä, kun kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat, ja toisia tuetaan jotenkin ehdoitta ja riidatkin syntyy suurinpiirtein siitä, että välitetään toisesta, muttei osata näyttää sitä. En tiedä, onko maailma nykyään vähän parempi paikka, mutta mun teini-iän muistoissa asiat eivät olleet noin ihanasti.

Iloitsin myös siitä, että tässä kakkoskaudella muutkin hahmot, kuin päähenkilöt pääsivät esiin ja heidän tarinansa syvenivät. Erityisesti tykkäsin jotenkin Isaacin itsensä löytämisestä, koska hän on ollut jotenkin kauhean symppis hahmo, mutta jäi ykköskaudella vähän pinnalliseksi. Nuoret näyttelijät on myös hirveän taitavia, ja sarjasta välittyvä tunnelma on tosi aito ja välitön. Taidanpa mennä tästä katsomaan molemmat kaudet uudestaan läpi...

Tykkään myös ylipäänsä kovasti siitä, miten nykyään on paljon nuorille suunnattuja sarjoja (tulee mieleen Skam ja Sex Education), joissa oikeasti käsitellään nuorten elämässä tärkeitä asioita jotenkin fiksusti ja oivaltavasti ja joissa on representaatiota jotenkin luontevasti. Missä sellaiset sarjat oli silloin, kun olin itse teini? Tuntuu, että monia nykysarjoja tehdessä on oikeasti haluttu tuoda esiin mm. seksuaalisen suuntautumisen, sukupuolen, mielenterveyden ja ympäröivän maailman odotusten kanssa kamppailua ja näyttää, että ne ovat osa elämää ja että vaikeuksienkin kanssa voi elää. Ja se tehdään jotenkin luontevasti eikä mässäillen, toivoa herättävästi.
Just some things to say,
things that looked good yesterday

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #541 : 12.08.2023 22:29:03 »
Olen nyt kesällä katsonut YLEltä Outlanderin 7. kautta. Olen katsonut aiemmat kaudet myös yleltä kun ne ovat tulleet. Nyt erona oli se että olen myös lukenut kirjat.

Nyt kun olen lukenut kirjat osaan aavistella mitä voisi tapahtua seuraavaksi sarjassa, mutta sitä hankaloittaa se että sarjassa asioita on siirrelty paikasta toiseen niin ei aina voi olla sata varma että mitä seuraavaksi tulee. Asiaa hankaloittaa myös se että luin ensimmäiset 8 kirjaa putkeen niin mulla ei aina ole varmuutta mitkä tapahtumat oli missä kirjassa vaikka tiedänkin suurinpiirtein niiden järjestyksen.

Outlanderista ei ehkä tulee enää uusia kausia.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #542 : 29.08.2023 14:15:32 »
Netflixille on tullut 3. kausi katsottavaksi norjalaissarjasta Ragnarök.
Aloitin katsomaan sarjaa alusta enkä vielä päässyt uuden kauden jaksoihin. Kestää mielestäni hyvin uusintakatsomisenkin.
Sarja sijoittuu nykypäivään, joskin muinaisuuden tapahtumat vyöryvät myös nykyhetkeen.

*

Annoin HBO:lle kenkää ja otin sen sijaan Chrunzyrollin listoilleni joksikin ajaksi. Ilmaisversiokin tarjoaa paljon hyvää katsottavaa, joskin mainokset katkaisevat katselun vähän liian usein.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2023 14:19:10 kirjoittanut Fairy tale »

zilah

  • Sydänten kapteeni
  • ***
  • Viestejä: 727
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #543 : 03.12.2023 02:55:00 »
Tykkääkö kukaan katsoa Areenasta sarjoja, kuten Father Brown tai Murhia ja kantrimusiikkia? Molemmat ovat minusta aivan ihastuttavia sarjoja, joissa on hauskoja henkilöhahmoja. Ja Father Brownissa tietty nimiosan esittäjä on iki- ihana Mark Williams, joka lienee suurimmalle osalle tuttu ihan muusta roolista.  ;)

Nyt sitten aamuyön ratoksi etsin uutta katsottavaa, ja sieltä valikoitui esille sarja nimeltä Murha kaikilla mausteilla.  Tykkään tästäkin todella paljon.


zilah

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 685
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #544 : 03.12.2023 03:18:47 »
En tykkää nykyään mistään tv-sarjasta... Father Brown on tuttu sarja vain yhden jakson verran ja se jakso oli kömpelö. Myöhästyn aina Areenan sarjoista esim. Dos vidas jaksoja jäi näkemättä ja David Tennantin tähdittämä Maailman ympäri 80 päivässä ei oo enää saatavilla. Oon niin hidas että en seuraa Areenan sarjoja enää ollenkaan. Niin ja Emmerdale on niin ahdistava etten enää seuraa sitä... Samoin kirjastosta lainattu Once Upon A Time.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2023 15:04:39 kirjoittanut Abarat »
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Pahatar

  • ***
  • Viestejä: 795
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #545 : 03.12.2023 10:02:25 »
Minä en aluksi niin perustanut Father Brownista, mutta nyt vähitellen olen lämmennyt sarjalle ihan toden teolla. :D Aivan loistorooli Mark Williamsilta, hän on kuin syntynyt tuohon ymmärtäväisen ja älykkään katolisen papin osaan. Tuo on minusta todellinen hyvän mielen sarja, vaikka siinä rikosten parissa liikutaankin. Ymmärrän kuitenkin myös Abaratin näkemyksen, sillä sarjaa on selvästi tehty viihdyttävyys edellä, ja välillä ratkaisuissa vedetään aika lailla mutkia suoriksi. Se vaivasi minua aluksi, mutta nykyään olen niin myyty sarjalle, ettei tuo enää haittaa. :)   
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

FiFi - Fiksu ja Filmatiivinen fiktiofoorumi

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 502
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #546 : 03.12.2023 14:32:35 »
Hahha, siis mä oon nyt salilla käydessä bongannut tuon Father Brownin :D Siellä on telkkarit aseteltu niin, että kuntopyöriä polkiessa tai juoksumatolla ollessa ne näkee ja monena päivänä oon kattonut sitä ja miettinyt, että pitäskö sitä kokeilla oikeesti. Mulla on aina kuulokkeet korvissa, joten en oo oikeesti keskittynyt siihen, mut jotenkin siitä tulee sellaset brittihömppävibat että saattaisin jopa tykätä! Ehkä mun pitää nyt sitten kokeilla, kun siitä kerran on tykätty :D


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

rosegold

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #547 : 05.01.2024 19:41:08 »
Abarat: Ymmärrän hyvin kommenttisi Emmerdalesta. Se on loppujen lopuksi aika erikoinen sarja ja pikkukylä. Jotenkin itselle jäänyt muistikuva lapsuudesta, että aina pitkästytti, kun aikuiset katsoivat Emmerdalea ja sitten en ole sille niin antanut mahdollisuutta. Muistan, että vuosia sitten se Jackson Walshin juonikuvio oli todella vaikuttava ja järkyttävä itselleni.

Tiedättekö mitä allekirjoittanut on katsonut nostalgiapäissään?  ;D Kyllä isä osaa. Sitten vielä ensimmäisenä otin sellaisen piristävän jakson, jossa näillä on rahahuolia ja vanhemmat miettivät kumpi päättää päivänsä, jotta jäljelle jäävät saavat henkivakuutuksen rahat.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #548 : 05.01.2024 19:48:25 »
Tiedättekö mitä allekirjoittanut on katsonut nostalgiapäissään?  ;D Kyllä isä osaa. Sitten vielä ensimmäisenä otin sellaisen piristävän jakson, jossa näillä on rahahuolia ja vanhemmat miettivät kumpi päättää päivänsä, jotta jäljelle jäävät saavat henkivakuutuksen rahat.

Siis Kyllä isä osaa on ehkä paras suomalainen sarja ikinä :D Kaikki jaksot ihan kultaa, ja just tommosta sopivaa meininkii suomalaiseen makuun. Aloin kanssa jossain kohtaa kattoon sitä, kun teki mieli jotain hauskaa ja nostalgista, ja se oli tullut vastaan ku katottiin Serranon perhettä (joka myös erinomainen). Mun on oikeesti pakko mennä kattoon sitten kun se elokuva julkaistaan, että onko yhä ihan yhtä loistokamaa.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 969
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #549 : 10.01.2024 18:01:12 »
Mielipiteitä Disney+:lle tulleesta Percy Jacksonista?

Itse en ole kirjoja lukenut (yritin kyllä ensimmäistä, mutta ei vaan lähtenyt), joten ajattelin, että ehkä tuo sarja lähtisi ja auttaisi ymmärtämään, miksi tästä tykkää niin moni.
Sain ensimmäisen jakson katsottua kahdessa erässä, mutta siis kun ei niin ei. Ehkä tuo tarvii ne kirjat pohjalle, että siitä voi nauttia, en nimittäin osaa selittää miksi ei uponnnut. Jumaltarut kyllä yleisesti ottaen kiinnostaa ja tykkään niistä, ja kyllä jotkut lapsipäähenkilötkin on kivoja ja niiden sarjat kiinnostaa, vaikka itse onkin aikuinen.
Percy Jackson ei oo vaan koskaan oikeen lähtenyt. Tuota sarjaa katsoessa
Spoiler: näytä
en vaan yhtään jaksanut keskittyä, ja ekan jakson loppu oli tosi turhauttavaa katsottavaa kun Percy on niin idiootti ettei voi vaan juosta karkuun, vaikka äiti uhraa henkensä, että poika pääsis turvaan. ::)

Voi toki olla että sarja paranee myöhemmin, mutta nykyään harvoin jaksan pidemmälle, jos eka kirja/jakso ei vaan lähde :-\

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Kineza7

  • ***
  • Viestejä: 308
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #550 : 11.01.2024 10:59:26 »
Mä olen lukenut Percy Jacksoneita siitä asti kun olin 12 tai 13...ja en ehkä ihan kaikkia niitä uudempia ole lukenut, mutta kyllä tuo sarja lämmittää sitä pientä minua sisälläni erittäin paljon! On se musta ainakin parempi kuin ne leffat...Toki musta tuntuu, että se etenee ihan hirveän nopeaa tahtia, mutta ehkä se on sitä nykyaikaa ja en tiedä onko kohderyhmä vähän mua nuorempi. Toki olen nähnyt monia fanivideoita Instagramissa, niin tuskin olen ainoa, joka on sarjasta innoissaan! Toivon, että sitä ei jätetä kesken, turhan moni Netflix-sarja on jätetty kesken.

Tässä loppuu vähän into katsoa mitään uutta, jos ei tiedä niiden jatkosta. Mm. Lockwood and Go, Half Bad & The Bastard Son ja Shadow and Bones, niin mälsää!! Kaikki noi on vielä fantasiaa... Ja sen arvostus tuntuu olevan huipussaan. Mun mielipide on että jättäisivät tekeättä, jos ei kiinnosta tuottaa loppuun asti.

Töme

  • isävitsivaras
  • ***
  • Viestejä: 12
  • this is me trying
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #551 : 05.02.2024 16:36:46 »
Mielipiteitä Disney+:lle tulleesta Percy Jacksonista?

Itse en ole kirjoja lukenut (yritin kyllä ensimmäistä, mutta ei vaan lähtenyt), joten ajattelin, että ehkä tuo sarja lähtisi ja auttaisi ymmärtämään, miksi tästä tykkää niin moni.
Sain ensimmäisen jakson katsottua kahdessa erässä, mutta siis kun ei niin ei. Ehkä tuo tarvii ne kirjat pohjalle, että siitä voi nauttia, en nimittäin osaa selittää miksi ei uponnnut. Jumaltarut kyllä yleisesti ottaen kiinnostaa ja tykkään niistä, ja kyllä jotkut lapsipäähenkilötkin on kivoja ja niiden sarjat kiinnostaa, vaikka itse onkin aikuinen.
Percy Jackson ei oo vaan koskaan oikeen lähtenyt. Tuota sarjaa katsoessa
Spoiler: näytä
en vaan yhtään jaksanut keskittyä, ja ekan jakson loppu oli tosi turhauttavaa katsottavaa kun Percy on niin idiootti ettei voi vaan juosta karkuun, vaikka äiti uhraa henkensä, että poika pääsis turvaan. ::)

Voi toki olla että sarja paranee myöhemmin, mutta nykyään harvoin jaksan pidemmälle, jos eka kirja/jakso ei vaan lähde :-\


Näin pitkäaikaisen kirjasarjan fanin näkökulmasta tuo Disneyn tekemä sarja lähtökohtaisesti vaan turhauttaa huonoudellaan. Kirjasarja on hyvin lähellä sydäntä - varmaankin suurilta osin nostalgiasyistä - ja tälläkin hetkellä kuunneltavana äänikirjana on Labyrinttitaistelu.

Tuo tv-sarja toimii hyvin harvoissa tilanteissa. Hahmot ei ole lähelläkään sitä, mitä ne oli kirjoissa ja mm. kirjojen huumoripuoli loistaa poissaolollaan. Käsittääkseni kirjailija itse on ollut sarjaa tekemässä enkä voi käsittää miten jopa tällaisessa tilanteessa tuo sarja voi sukeltaa niin pahasti. Jaksot loppuu kesken, hahmot on aivan pielessä ja käsikirjoituskin eroaa kirjoista mielestäni hyvin olennaisilla (huonoilla) tavoilla. Häiritsee kuinka hahmot vaan yhtäkkiä jostain kumman syystä tietää kaiken olennaisen, vaikka kirjoissa kaikkia ongelmia puidaan ja ratkotaan ihan kunnolla.

Oon ymmärtänyt että tässäkin sarjassa on aika paljon rahaa takana ja imo sellasilla summilla pitäis kyllä tuottaa paljon parempaa tavaraa.


Banneri by Ingrid

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 685
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #552 : 05.02.2024 18:08:27 »
Ihme kyllä haluan katsella pitkästä aikaa Lost-sarjan alusta loppuun! Mulla on kaikki tuotantokaudet DVD-muodossa ja jos mies katselee TV-ohjelmia niin mulla on pieni kannettava DVD-soitin. Mun lempihenkilöhahmot on Faraday ja Rose. Mitä mieltä te ootte tästä legendaarisesta sarjasta joka vilisee mysteerijuttuja? Mun mielestä koukuttava sarja ja myös todella jännittävä.  :) Yritän löytää itselleni myös jonkun toisen hyvän sarjan, ehkä hiukan kesymmän. Nyt saa ehdottaa!  :)
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 724
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #553 : 05.02.2024 18:55:14 »
Tykkäsin Lostista silloin uutena ja katsoin kaikki kaudet! Se oli kaikessa kummallisuudessaan äärettömän kiehtova. Mutta ehkä se lopetus oli vähän outo. En toisaalta tiedä, olisiko siitä ollut mahdollistakaan saada aikaan mitään kovin realistista ratkaisua kaiken sen omituisuuden jälkeen.  ;D

Sawyer oli tietysti se sarjan hottis, ja tykkäsin Hurleysta ja Charliesta. Kiva oli myös se nappia painava mies, Desmond, siinä oli jotain sympaattista. Oli kyllä tosi jännä aloittaa uutta kautta aikoinaan, se joka alkoi näyttämällä, mitä oli luukun sisällä ja Desmond pisti Make your own kind of music -levyn soimaan. Ja Charlien pelastusyritys ja Not Penny´s boat jäi vahvasti mieleen.  :D Muistan myös eläintarhan häkkiin joutumisen ja Locken oudot kokemukset. Päähenkilö-Jackia jotenkin inhosin alusta asti, se oli vain sietämättömän ärsyttävä. ;D

Jos olisi aikaa, olisikin jännä nähdä, mitä siitä nyt pitäisi. En ole koskaan katsonut sitä sarjaa uudestaan, paitsi ensimmäisen kauden silloin aikoinaan tuplaten, kahden eri ihmisen kanssa.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Lusikkasirri

  • Pölypallero
  • ***
  • Viestejä: 188
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #554 : 07.02.2024 19:55:30 »
Young Royalsin kolmoskauden traileri on julkaistu!
https://www.youtube.com/watch?v=sfUoq76TIbk

Näytti superjännältä! Heitän loput ajatukset spoilerien alle.

Spoiler: näytä
Okei siis nyt tulee tajunnanvirta fangirlausta. Saamme selkeesti lisää smuttia! August/Sara-draama jatkuu, hehee. Sara ja Simon näyttää tekevän sovinnon <3. Ihanan kesäinen tunnelma koko trailerissa, tuli ikävä kesää :( Luopuuko Wilhelm kruunusta??? Siltä vähän vaikuttaa 👀 Vihdoin joku ottaa rikokset vakavasti, August ei ihan oikeasti saa päästä kuin koira veräjästä! Ihana wilmon rannalla, rakastan <3 Paljon valokuvaajia, koko ajan paparazzeja wilmonin perässä :( Selkeesti on myös ulkopuolista painetta kaikilla. Oon niin innoissani ✨
it's been a long time coming
- Miss Americana & the Heartbreak Prince -

Remoteness spectator

  • ***
  • Viestejä: 2 205
  • Sanokaa Remoksi vaan
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #555 : 10.02.2024 13:45:47 »
Lusikkasirri: Jee, en tiennytkään! Kuulin sinulta ensimmäiseksi  ;D Olipas tosiaan kattava traileri, ja odotan itsekin jännityksellä mitä seuraava kausi tuo tullessaan. Young Royals on kyllä erinomaisen hyvä nuortensarja, ja juoni on ollut todella jännittävä ja monitasoinen. Sarja ei ole sortunut mihinkään skandalisoimiseen tai seksismiin ja on todella inklusiivinen ja tuo esille monenlaisia näkökantoja. Olen näin reilusti aikuisena nauttinut suuresti sekä Young Royalsista että Heartstopperista, joka on huomattavasti keveämpi hyvän mielen sarja.
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality
 
       
~Dark designs~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 893
  • ava © Ingrid
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #556 : 11.02.2024 00:36:42 »
Vihdoinkin mäkin pääsin aloittamaan Young Royalsin katsomisen. Oon vasta ekan kauden lopussa, varmaan yksi jakso siitä jäljellä ja olen kyllä järkyttynyt, miten hyvä sarja se on! Tai ei olis varmaan pitänyt yllättyä, koska ruotsalaiset tekee muutenkin hyviä elokuvia ja sarjoja. Tosi hyviä näyttelijöitä, esim. Willen näyttelijä Edvin Ryding on todella uskottava. Hienosti näyttelee hahmon sisäistä kamppailua itsensä kanssa sortumatta ylisuorittamiseen. Augustin näyttelijä on kans hyvä, hahmona tosi ärsyttävä, mut jollain tapaa myös samaistuttava. Todella hienoja ja moniulotteisia hahmoja sarja täynnä. Ja just kun ruotsia pitäis opiskella, niin vähän sen varjolla aattelin aloittaa ton sarjan katsomisen, että vähän edes kielitaito kehittyisi. :'D Tässä sarjassa on jotain, mikä mielestäni Heartstopperista puuttuu, vaikka siitäkin sarjasta pidän. Ehkä tässä on just angstia ja draamaa sit enemmän, mikä on mun mieleen. Ihana kuulla, että kolmas kausi on tulossa, vaikka onhan mulla vielä katsottavaa tässä, kun en ole ihan vielä edes tokaa kautta päässyt aloittamaan. :)

Remoteness spectator

  • ***
  • Viestejä: 2 205
  • Sanokaa Remoksi vaan
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #557 : 11.02.2024 15:07:30 »
Kosmik: Joo, tuo on aivan  totta että Heartstopper on tyyliltään erilainen. Sen ideana onkin imitoida sitä söpöä sarjakuvaa, josta se on lähtöisin, eikä siinä oikeastaan käsitellä kovin raadollisia ja synkkiä asioita - Mikä siis on todella hienoa! Vihdoin on sellainenkin sarja jossa lähes kaikki on hyvin ja ihanaa. Siinä kaikki on tavallaan idealisoitua ja esimerkillistä, koska sellaista ehdottomasti tarvitaan, ja uskon sen olevan varsinkin nuoremmille katsojille hyödyksi  :) Young Royals sitten tuo sellaista erilaista syvyyttä kasvukipuihin ja juonitteluihin, mutta sekään ei sorru skandalisoimiseen ja säväyttämiseen mitä valitettavasti nykyään näkee monessa sarjassa.
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality
 
       
~Dark designs~

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 969
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #558 : 11.02.2024 18:16:21 »
Pitää ehkä vähän olla eri mieltä Heartstopperin aiheista, koska siis  spoilaa kakkoskautta:
Spoiler: näytä
 itsetuhoisuus ja syömishäiriöt, ja se, että toinen jotenkin yrittää ottaa vastuuta sen toisen paranemisesta tms.(vähän huono selitys, mutta saatte ajatuksesta kiinni)
voi olla toisille hyvinkin rankkaa/triggeröivää tavaraa, esimerkiksi yksi koulukaveri sanoi, että kun kuuli niistä niin sarja meni heti "ei pysty katsoa" -listalle.
Mutta siis onhan se yleiseltä ulkoasultaan hirveän nättiä höttöä ja enimmäkseen "harmitonta".

Ai että, Young Royals oli kyllä rakkautta ensisilmäyksellä, ja kolmoskausi näyttää myös erittäin lupaavalta tuon trailerin perusteella <3
Mulle tuli/tulee tästä sarjasta jollain lailla mieleen Skam, tiedä onko pohjoismaisuus vai mikä, mutta iski heti tosi lujaa. Young Royals tuntuu aidolta eri lailla kun monet muut sarjat (esim nyt vaikka Euphoria), ja se varmaan ainakin viehättää siinä.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 893
  • ava © Ingrid
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #559 : 11.02.2024 19:18:42 »
Joo siis hyvä huomio tuo, että Heartstopperissa kanssa käsitellään kyllä rankempiakin aiheita, vaikka pohjavire sarjassa onkin suhteellisen kevyt. Olen kyllä samaa mieltä siinä, että on vain hyvä juttu, että on myös LGBTQ-sarjoja, joissa asiat on hyvin, eikä pelkkää kärsimystä, koska tuollaisia sarjoja ja elokuvia on harvemmassa ja niitä tarvitaan. Aion ehdottomasti sitäkin sarjaa seurata edelleen, koska siinäkin on ihanat hahmot ja hyvät näyttelijät.

Lainaus käyttäjältä: Violetu
Young Royals tuntuu aidolta eri lailla kun monet muut sarjat (esim nyt vaikka Euphoria), ja se varmaan ainakin viehättää siinä.
Joo, oon tästä kyl samaa mieltä. ^^ Musta on myös hienoa, että sarjassa hahmot ei näytä liian siloitelluilta, esim. akne saa näkyä jne. Tykkään myös siitä, että sekä Young Royalissa että Heartstopperissa on eri etnisyyksien edustajia näkyvissä rooleissa.