Kirjoittaja Aihe: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapalejatkis 46/46 VALMIS  (Luettu 20846 kertaa)

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #60 : 22.03.2014 20:26:21 »
nannu kiitos kommentista. Saa nähdä mitä tuleman pitää.

A/N JOO! Mä tiedän, että edellisestä luvusta on yli kaksi kuukautta *lyö päätään turhautuneena pöytään* , mutta mulla tais olla viimeksi kokonaan vapaa viikonloppu joskus Tammikuussa ja muutenkaa ei oo ollut aikaa oikeen istua koneen eteen ja kirjoittaa. Oon yrittänyt tässä vähä suunnitella miten tarina etenis, kun se on aika pitkälti mennyt aina fiilispohjalta. En tällä kertaa lupaa mitään, että tulis ihan pian lisää, koska seuraavat pari viikonloppua on aika täynnä. Ei sitä toki tiedä, jos inspis iskee. Mutta nyt viimein lisää luettavaa ja hähhää, vielä odotutan teitä vähän.


27.luku

Krisu PoV

Krisu heitti nahkatakin ylleen ja kääntyi katsomaan itseään eteisen peilistä. Noora oli vielä huoneessaan ja kuului puhuvan puhelimessa. He lähtisivät ihan pian tapaamaan Tuukkaa Armandoon. Krisu katseli itseään peilistä ja hypisteli takkia hiukan hermostuneena.

Krisun sekavat ajatukset keskeytti oven paukahdus. Poika kääntyi katsomaan kummastuneena siskoaan, joka viiletti hänen ohitseen myrskynmerkkinä ja huusi samalla puhelimeen: ”Saatanan kusipää! Mä en halua kuulla sun syytöksiä enempää!”

Noora rojahti turhautuneena olohuoneen sohvalle ja heitti puhelimensa jalkarahille. Krisu katseli siskoaan ovenkarmiin nojaten, kysyvä ilme kasvoillaan.
”Kaikki ok?”

Noora hätkähti kuullessaan veljensä äänen ja kysyi pienen hiljaisuuden jälkeen apeana:” Mikä teitä miehiä vaivaa?”

”En mä noista sun heteromiehistä tiedä, ei oo kokemusta.” Krisu totesi yrittäen myös hiukan piristää itkun partaalla olevaa siskoaan.

”Heko heko, mä aivan kuolen nauruun.” Noora totesi sarkasmintäyteisellä äänellä, mutta vakavoitui jälleen: ”Miksi Juuson pitää olla niin idiootti?”
”Juuson?” Krisu katsoi Nooraa kysyvästi.

”Niin te ette oo tavannu. Me ollaan oltu yhes jonku aikaa.” Noora totesi hajamielisesti ja vilkaisi seinällä tikittävää kelloa. ”Ei vitsit! Kello on kohta kolme, Tuukka varmaan odottaa jo.”

”Ei meidän oo pakko mennä sinne nyt. Kyllä Tuukka tajuaa ja me voidaan nähdä se joku muu päivä.” Krisu toppuutteli siskoaan.

”Eiku kyllä mennään! Mä en aio uhrata tuolle idiootille enää yhtäkään ylimääräistä ajatusta.” Noora huudahti vetäen kasvoilleen hymyn. ”Mä käyn vaan siistimäs nää meikit, niin lähdetään.”

Krisu katsoi siskonsa perään ja nappasi puhelimen taskustaan. ”Sori myöhästytään vähän. Lähetään kohta tuleen.”

Hän käveli takaisin eteiseen ja kiskoi tennarit jalkaansa. Pian Noora jo viiletti meikit valmiina ja laukku olallaan eteiseen ja he lähtivät ulos Marraskuiseen iltapäivään.
Demons and Angels

ava by Swizzy

untuvakettu

  • Vieras
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #61 : 24.03.2014 16:02:03 »
Hei jes, tälle on tullut jatkoa! Ihanaa.

Tykkään jotenkin kummallisesti siitä, miten sä pitkität tota Tuukan ja Nooran tapaamista. Se tuo tähän oman jännityksensä ja joka luvussa se jännitys vaan kasvaa ja kasvaa, joten en malta odottaa sitä hetkeä, kun se tapaaminen sitten koittaa. Mulla on nimittäin jotenkin sellainen pieni aavistuksenpoikanen, että sä olet kehitellyt jotain jännää siihen. Noh, seuraavassa luvussa se sitten (toivottavasti) selviää.

Lainaus
”En mä noista sun heteromiehistä tiedä, ei oo kokemusta.”
Pakko vielä lainata tää lause, koska se on vaan jotenkin Krisumainen ja nerokas. Mahtavaa.

Mutta sun tekstiäsi on aina mukava lukea. Se etenee kivan sujuvasti ja mitään kummallisuuksia ei ainakaan mun silmään osunut. Kiitos tästä ♥

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #62 : 30.03.2014 12:28:29 »
No ei se sitten selvinnytkään ihan kohta vielä :D
Mutta ei sen väliä, ei haittaa ollenkaan että Noora saa suurempaa roolia. Ihan mielenkiintoista nähdä, millaiseksi tämä rooli tarinassa kehittyy...
Näitä pätkiä on mukava lukea, kun ne on jollain tavalla hyvin arkisia mutta tai juuri siksi niissä on aina jotain kovin olennaistakin mukana.

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #63 : 23.06.2014 20:36:08 »
Nannu kiitos kommentista, nyt se vihdoin selviää, ainakin osittain...
Untuvakettu No nyt sun odotus ja jännitys palkitaan. Niin ja pitäähän Krisun olla Krisumainen :D

A/N: Tää julkaisutahti on oikeesti ihan naurettavan hidas!(Toivottavasti joku vielä löytää/muistaa tämän) Nyt parin viikon sisällä pitäis tulla ainakin muutama luku, mutta sitten on taas niin paljon menoa, että en osaa sanoa yhtään. Lukion eka jaksokin tulee olemaan kivasti kaikki päivät kasista neljään ja harkat päälle...
Nyt kuitenkin saatte hiukan luettavaa.


28.luku

Tuukka PoV

Kello Armandon seinällä näytti viittä yli kolmea. Tuukka itse oli täpinöissään tullut paikalle jo vartin etuajassa ja vilkuili nyt kelloa minuutin välein, vaikka tiesi Krisun ja Nooran tulevan myöhässä.

Hän oli odotellessaan juonut jo kahvinsa loppuun ja oli juuri nousemassa hakeakseen uuden, kun kahvilan ovi kävi. Sisään eivät kuitenkaan tulleet Krisu ja Noora vaan joku äänekäs poikaporukka, joka valtasi nurkkapöydän kahvilan toiselta puolen. Tuukka haki tiskiltä kahvinsa ja palasi takaisin pöytään. Selaillessaan facebookia, joka taas vaihteeksi oli täynnä toinen toistaan turhempia haasteita, hän kuuli oven käyvän jälleen ja nosti katseensa kuullessaan askeleiden lähestyvän pöytäänsä. Krisu käveli häntä kohti hiukan vanhemman, blondin tytön -oletettavasti Nooran - kanssa.

”Moi.” Krisu tokaisi tervehdyksen tutusti virnistäen, vaikkakin jännitys paistoi siitä kirkkaasti läpi. ”…Joo siis Noora täs on Tuukka, Tuukka täs on mun sisko Noora…”

Tuukka nousi pöydästä kätelläkseen Nooraa, mutta tyttö kaappasikin Tuukan yllättäen halaukseen.
”Ei täs nyt tarvi olla niin virallisia.” Noora sanoi hymyillen ja istuutui pöytään.
”Okei sit…” Tuukka vastasi hiukan hämillään.

”Noniin, mä voisin hakee jotain juotavaa, ennen kuin tässä aletaan enempää hempeillä. Mitä te otatte?” Krisu tokaisi helpottuneen kuuloisena.
”Mulle cappuccino.” Noora vastasi hymyillen.
”Mä pärjään tällä.” Tuukka vastasi saadessaan Krisulta kysyvän katseen.

Poika nyökkäsi ja lähti tiskille jättäen kaksikon pöytään.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2014 18:05:23 kirjoittanut Jahma »
Demons and Angels

ava by Swizzy

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #64 : 25.06.2014 18:09:39 »
29. luku

Tuukka PoV

Krisun lähdettyä tiskille Noora kääntyi Tuukkaan päin: ”Joo siis mun nimi on Noora, oon seitsemäntoista ja käyn lukion kakkosta.”
”Mun nimi on Tuukka, oon 15-vuotias ja ysillä.” Tuukka kertoi hiukan kummastuneena.

Hetken he olivat hiljaa, kunnes molemmat purskahtivat nauruun.
”Ei kai tää oo aina näin vaivaantunutta?” Tuukka kysyi naurun laannuttua samalla vilkaisten tiskille, jossa Krisu katsoi heitä hymyillen, ei virnuillen vaan oikeasti hymyillen.
”Toivottavasti ei.” Noora sanoi pyyhkien silmäkulmiaan.
”No millaisesta musiikista sä pidät?” Tuukka kysyi, kun ei muutakaan puheenaihetta nopeasti keksinyt.
”Musiikista? No ei mulla oo mitään tiettyä, kaikki oikeastaan käy. Entä sä?” Noora vastasi.
”Aiemmin kuuntelin paljon Negativea, mutta se vähän jäi. Enimmäkseen kuitenkin sellaista kevyttä rokkia, kuten…” Tuukan selitys keskeytyi, kun eräs aiemmin saapuneen poikaporukan pojista tuli heidän luokseen.

”Katos katos, ämmä on sitte vaihtanut pikkupoikiin. Kyl mä saatana tiesin, että sulla joku toinen oli, mutta luulin mä, että sulla vähä enemmän silmää olis, kuinka vanha tuokin on, neljätoista?!”
”Mitä sä tuut mulle tänne huutamaan! Ei mulla ketää toistaa oo, vaikka pitäis varmaan olla, kun tuollai syytetään. Niin ja Tuukka on viistoista!” Noora alkoi huutaa päätään aukovalle pojalle takaisin, joten Tuukka päätteli kaksikon tuntevan, mutta välit eivät ilmeisesti olleet tällä hetkellä kovin lämpimät.
”Ai oikein Tuukka ja viistoista, kakara tuo kumminkin on..!” Poika jatkoi huutamista.
”Mitä tääl oikeen tapahtuu?” Krisu kysyi hämmentyneenä saapuessaan mukien kanssa pöydän luo.
”Ai oikein kaksin kappalein! On susta kans tullu yks pikkupoikien h…!” Poika jatkoi uhoamistaan.
”HEI sä et puhu mun siskolle noin!” Krisu raivostui pojalle ja tarttui tätä rinnuksista. Tuukka säpsähti säikähdyksestä taaksepäin, hän ei ollut koskaan nähnyt Krisua noin vihaisena.
”Mitä sä kakara käyt muhun kiinni!” Poika huusi Krisulle ja tönäisi tämän kauemmas itsestään, näyttäen valmiilta tappelemaan Krisun kanssa.

Kahvilan miestarjoilija oli ilmestynyt poikien viereen ja karjaisi: ”Nyt te kaks lähdette täältä helvettiin tai mä soitan tänne poliisit!”

Demons and Angels

ava by Swizzy

Memii

  • Betoniyön kuningas
  • ***
  • Viestejä: 53
  • This is real
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #65 : 25.06.2014 19:04:00 »
Piilolukija ilmoittautuu!  ;D Oi ihanaa, että tälle on tullut taas jatkoa! Oon pitempään jo seuraillut, tykkäilin silloin ja tykkään kyllä edelleenkin. Tää on niin suloinen :3 en nyt saa itsestäni tämän enempää irti, tuli vähän pläähpöh kommentti. Mutta jatkoa odottelen!  :)
I flee the scene like it was my last ride.
You see right through,
oh, you had me pegged the first time.
You can't see the truth
but it's easier to justify.
What's bad is good
and I hate to be the bad guy.

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #66 : 28.06.2014 15:02:43 »
Memii tervetuloa virallisesti joukkoon!

30.luku

Tuukka PoV

Poika katsoi vielä hetken raivostuneena Krisua, vilkaisi vihaisesti miestarjoilijaa ja lähti sitten ulos kaataen matkalla muutaman tuolin. Myös nurkkapöydästä tilannetta seurannut poikaporukka keräsi tavaransa ja lähti ulos.

Krisu jäi vielä paikoilleen seisomaan pöllästyneen näköisenä.
Tässä kohtaa Tuukka tokeni säikähdyksestään, nousi ylös ja laittoi kätensä rauhoittavasti Krisun olkapäälle: ”Krisu lähetään mekin nyt vaan pois täältä.”

Tuukka otti takkinsa tuolin selkänojalta ja katsoi kysyvästi Nooraa: ”Noora, tuut sä?”
Tyttö säpsähti kuullessaan nimensä ja katsoi hetken Tuukkaa kysyvästi.
”Häh? Joo.” Hän nousi nopeasti ylös, otti tavaransa ja lähti edeltä ovelle.
”Krisu, mennään.” Tuukka sanoi, otti poikaa tiukasti kädestä ja lähti Nooran perään.
Demons and Angels

ava by Swizzy

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #67 : 29.06.2014 11:02:51 »
Kyllä tämä edelleen muistissa on, älä huoli :)
Vähän rähinöintiä, ei lainkaan huono veto. Lisää ihmissuhdedraamaa, se on aina paikallaan. Sekaantuukohan Noora tohon idioottiin vielä…
Kiva kun olet nyt laittanut useemman luvun.

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #68 : 05.07.2014 11:31:15 »
nannu kiva kun kelpas :D

A/N:
Tässä nyt on tullut useampi luku, kun on kesällä aikaa kirjoittaa. Pari viikkoo oon nyt menossa, mutta yritän saada vielä lukuu ennen koulun alkua.


31.luku     

Noora PoV

Nooraa vitutti. Ihan oikeasti vitutti. Juuso oli pilannut hänen ja Tuukan ensitapaamisen, joka oli vielä alkanutkin todella lupaavasti. Ja Krisu. Noora ei muistanut oliko koskaan nähnyt veljensä käyvän kiinni keneenkään, varsinkaan noin aggressiivisesti.

”Noora… Kuka se jätkä oli?” Noora havahtui Tuukan varovaiseen kysymykseen.
”Se oli mun poikaystävä tai oikeastaan tän jälkeen se on kyllä ex-poikaystävä, Juuso.” Noora vastasi hiljaa, mutta päättäväisesti.
”Mut miks se käyttäytyy sua kohtaan noin?” Tuukka kysyi ihmeissään.
”Kai se on vaan sairaan mustasukkainen, en kyllä tiedä miks…” Noora vastasi.

Tähän saakka hiljaa ollut Krisu keskeytti Nooran lauseen kysymällä: ”Oliko toi se sama tyyppi, jonka kanssa sä riitelit puhelimessa?”

Noora katsoi veljeään hetken hämmentyneenä, ennen kuin tajusi avata suunsa: ”Joo oli…”
Noora oli hetken hiljaa, kunnes katsoi veljeensä vihaisesti ja alkoi huutaa tälle: ”Miks sun piti alkaa tappelemaan Juuson kans, olisin mä sen saanu itekki hoidettua!”

”Ai olisko mun pitäny antaa sen haukkua sua keskellä kahvilaa?” Krisu vastasi yhtä äkkipikaisesti.
”No tarviko siihen käydä käsiksi! Helvetin idiootti, siinä olis voinu sattua vaikka mitä!” Noora jatkoi huutamista jo vedet silmissä.

”Hei rauhottukaa! Kaikki on nyt vähä sokissa, joten ei pahenneta tätä riitelemällä.” Tuukka yritti rauhoitella sisaruksia.

Tämä sai kaksikon hiljenemään, mutta he jäivät tuijottamaan toisiaan vihaisesti.
Demons and Angels

ava by Swizzy

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #69 : 06.07.2014 21:40:47 »
Tämä on heitellyt tunteiden osalta laidasta laitaan! Tykännyt olen lyhyistä, mutta tapahtumarikkaista osista.

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #70 : 05.08.2014 15:11:51 »
Kiitos kommentista takkuinen!

32.luku

Krisu PoV

Krisu käveli käsi Tuukan kädessä hämmentyneenä.

Kaikki oli edennyt todella nopeasti, eikä Krisu oikein edes tajunnut mitä kahvilassa oli tapahtunut. Häntä oli jännittänyt, miten Nooran ja Tuukan tapaaminen menisi. Nähtyään miten hyvin he tulivat keskenään toimeen Krisu oli todella helpottunut, olivathan molemmat todella rakkaita hänelle.

Sitten se jätkä oli tullut huutamaan Nooralle ja Krisun pinna oli palanut, eikä hän hallinnut itseään vaan kävi käsiksi poikaan. Tarjoilija tuli onneksi ajoissa paikalle ja Tuukan rauhoittava ääni, jossa oli pieni pelokas sävy, sai Krisun käytännössä lamaantumaan. Hän oli seissyt keskellä kahvilaa ihmisten katseiden seuratessa tilannetta ja antanut Tuukan vetää hänet mukanaan ulos.

Krisu kuunteli sivukorvalla Tuukan ja Nooran varovaista keskustelua kolmikon kävellessä eteenpäin ja yhtäkkiä yhdisti kahvilassa riehuneen pojan samaan poikaan, jonka kanssa Noora oli riidellyt aiemmin puhelimessa. Krisu kysyi asiaa varmistaakseen epäilynsä. Noora selvästi yllättyi Krisun kysymyksestä ja hiljaisuus laskeutui kolmikon ylle lyhyen vastauksen jälkeen.

Noora alkoi yhtäkkiä huutaa Krisulle ja hän tietenkin huusi tytölle takaisin puolustellen itseään, mutta vihaisena syyttelystä. Tuukka kuitenkin yllättäen huudahti sisarusten yltyvän riidan keskellä ja sai molemmat hiljenemään. Krisu aisti pelon ja ahdistuksen sekaiset tunteet Tuukassa ja tuijotti siskoaan vihaisesti, osittain syyttelyn, mutta myös Tuukan ahdistuksen takia, jota luonnollisesti piti Nooran syynä.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2014 15:16:45 kirjoittanut Jahma »
Demons and Angels

ava by Swizzy

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #71 : 05.08.2014 22:02:13 »
Kiva, että tähän tuli jatkoa! Ahdistava tunnelma viimeisimmässä, saavatkohan pojat mielensä rauhoittumaan?

Glee4ever

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #72 : 06.08.2014 18:44:48 »
Uusi lukija ilmottautuu :) luin nämä kaikki luvut kerrallaan, ja koukutuin! Sujuvaa tekstiä, siitä pisteet sulle! Oisin toivonu vähä enemmän toimintaa tossa tarinan keskivälillä, mutta ei se haittaa, eihän koko ajan tarvikkaan tapahtua. ;) jatkoa siis odotellessa!

Ps. En ikinä osaa sanoo mitään rakentavaa, hurahdan vaan aina tällasiin slasheihin ja keskityn vaan siihen söpöilyyn, en virheisiin yms. ;D

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #73 : 17.08.2014 17:30:36 »
Whii, löysimpäs tämän sattumalta ja uppouduinkin sitten lukemaan kaiken kerralla.
Tykkään kirjoitustyylistäsi ja osittainen puhekielisyys toimii tässä todella hyvin. Toimintaakin on ihan mukavasti ja tarina etenee mielestäni sujuvasti, vaikka tuossa keskivaiheilla oli jonkinlaista suvantovaihetta. Sen jälkeen tapahtumat sitten etenivätkin niin nopeaan että huh, ja tuo pieni kahvilavälikohtaus oli oikein odottamaton käänne. Mua oikeasti ihmetyttää, mistä sä nämä kaikki käänteet ja tapahtumat keksit, uskomatonta! Tykästyin muuten kovasti Tuukkaan ja Krisuun, mutta myös muut henkilöhahmot ovat totisesti onnistuneita.
Nyt mua oikeasti jännittää, minkälaista jatkoa sä mahdat keksiä.

- Wisteria
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapalejatkis
« Vastaus #74 : 24.08.2014 14:29:16 »
takkuinen Joo tuli aika angstinen luku, mutta kyllä tämä tästä...
Glee4ever Tervetuloa joukkoon! Mukavaa, että pidät mun tekstistä ja siinä keskivaiheilla oli tosiaan sellainen suvantovaihe, kun oli aika pitkä tauko jo pelkästään kirjoittamisessa. Ote tekstistä ja juoni pääsi vähän karkaamaan. Eikä tarvikkaan saada mitää järkevää -en minäkää saa-, tärkeintä on että luet ja tykkäät ja mahdollisesti ilmoitat mulle, että ainakin joku tykkää :)
Wisteria Tervetuloa sullekki! Kiva, että tykkäät tekstistä ja tuosta suvantovaiheesta manitsinkin jo tuossa yläpuolella. Mahtavaa, että hahmot vaikuttaa onnistuneilta. Juonenkäänteistä saa kiittää monesti kommentoijia, joiden huomioista keksii asioita, joita ei ollut itse tullut ajatelleeksi.

A/N:Hellurei kaikille! En ole nyt hetkeen höpissyt omiani tähän, joten pitää nyt vähän. Ensinnäkin, mahtavaa, että PK:n on löytänyt moni uusi tyyppi ja uskaltanut paljastaakin itsensä! Pidän toki hirmuisen paljon teistä rakkaista piilolukijoistakin, unohtamatta tietenkään niitä, jotka ovat olleet jo kauan mukana kuvioissa ja omalla kommentoinnillaan vaikuttaneet jopa ficin etenemiseen.
Sitten ihan tästä ficistä. Voin edelleen kertoa, että mulla ei ole hajuakaan kuinka pitkä tästä ficistä tulee. Hyvä, kun tiedän mitä muutamassa seuraavassa luvussa saattaa tapahtua, puhumattakaan julkaisutahdista. Nykyäänhän olen lukiossa ja päivät, -varsinkin harkkojen vuoksi- venyvät pitkiksi ja läksyt vievät sitten loput ajasta, pyrin kuitenkin kirjoittelemaan aina, kun vain saan ideat ja ajat sopimaan yhteen. Mutta nyt, etten pitkästytä kaikkia jaarittelullani nauttikaa raapaleesta ja lähiaikoina palaillaan :D

33.luku

Krisu PoV

Kaiken sen vihan tunteen alla, mikä Krisulla oli siskoaan kohtaan, alkoi hiljalleen kasvaa myös painostava syyllisyys. Alun perin he olivat kuitenkin kahvilassa hänen takiaan, hänen siskonsa ja hänen poikaystävänsä. Ajatukset paisuivat hänen päässään, Krisu halusi pois jännittyneestä tilanteesta ja siskonsa katseen alta.

No voi perkele. Mennään Tuukka.” Krisu älähti vasten siskonsa kasvoja ja veti hämmentyneen Tuukan mukaansa.

Kaksikko käveli pikaista vauhtia jalkakäytävää eteenpäin, Tuukka oikeastaan kompuroiden Krisun nopeiden askelten tahdissa, käsi yhä tiukasti toisen kädessä. Krisu ohjasi heidät tyhjän leikkipuistoon, liukumäkien ja keinujen ohi metsän reunaan.

Krisu päästi Tuukan viimein otteestaan. Hän meni läheisen puun luokse ja löi nyrkkinsä lujaa puunrunkoon. Hän jäi nojaamaan kyynärpäidensä varaan puuta vasten syljeskellen kirosanoja suustaan.

Hetken kuluttua hän tunsi käden olkapäällään ja kuuli Tuukan sanovan hänen nimensä.

Krisu pyöräytti pojan vasten puunrunkoa, painoi huulensa voimakkaasti tämän huulille ja painoi kätensä vasten toisen rintakehää. Pian hän tunsi Tuukan kädet vaeltamassa kyljillään ja painautui tiukemmin toista vasten. Suudelmien välissä hän kuiskaili Tuukalle hiljaa.

”Mä oon niin pahoillani.
”Tää oli mun syytä.”

Hetken kuluttua Tuukka työnsi Krisun hiukan kauemmas itsestään ja katsoi poikaa suoraan silmiin.

”Sä et saa ikinä syyttää ittees siitä.”

”Mut..” Tuukka keskeytti Krisun painamalla sormen tämä huulia vasten ja halasi poikaa tiukasti.
« Viimeksi muokattu: 25.12.2014 16:36:33 kirjoittanut Jahma »
Demons and Angels

ava by Swizzy

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-13, raapale-sarja
« Vastaus #75 : 30.08.2014 16:59:55 »
34.luku

Noora PoV

Noora oli lopulta päätynyt kotiin.  Vaikka kello näytti jo puoli yhdeksää, asunnossa ei ollut muita hänen lisäkseen. Vanhempien poissaolo Nooraa ei edes yllättänyt, mutta hän alkoi olla huolissaan Krisusta.
Teepannu ilmoitti veden olevan lämmintä ja Nooran kaataessa teetä itselleen asunnon ovi kolahti. Kääntyessään katsomaan Noora näki Krisun nojaamassa keittiön ovenkarmiin, mustat kiharat vilkkuen oranssin pipon alta.
Noora katsoi veljeään hetken hiljaa, kunnes avasi suunsa kysyen halusiko toinen teetä. Krisu vastasi nyökkäyksellä ja katosi eteiseen riisumaan ulkovaatteitaan. Noora kaatoi mukiin vettä ja laittoi Krisun lempimaun, isän Malesiasta tuoman mandariiniteen, hautumaan pöydällä itseään vastapäätä. Odotellessaan veljeään Noora nyppi ajatuksissaan löysän villapaitansa hihaa.
Demons and Angels

ava by Swizzy

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-13, raapale-sarja
« Vastaus #76 : 31.08.2014 19:23:24 »
Sorry etten oo hetkeen kommentoinu mitään. Lukenut olen kyllä! Onpa tosi hyvä puolustus...

Toi Tuukan tyyli lohdutta :-* Vaikka tykkään pojista kovasti ja kaipasinkin jo vähän hellyyttä niitten välille, on myös Nooran pov ja muutenkin sisarussuhteen kuvaaminen mielenkiintosta. Hienoja yksityiskohtia muuten liukumäet, mandariiniteet ja muut

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapalejatkis
« Vastaus #77 : 25.12.2014 16:34:13 »
nannu Ei se oo niin tarkkaa, oon itekki huono kommentoimaan raapaleisiin. Kiva, kun tykkäät. Kyllä tässä vielä molempia tulee, sekä sisaruksia, että poikia ;)

A/N: Kyllä olen elossa, samoin PK! Tässä on kuitenkin sellainen juttu kuin lukio ja pirusti liikaa kursseja, joten nyt lomalla tulee useampi pätkä, mutta sitten en taas lupaa mitää.

35.luku

Noora PoV

”Sä et sais tehdä noin. Se paita menee pilalle.” Krisu tokaisi siskolleen istuessaan teemukinsa taa.

Noora havahtui ajatuksistaan veljensä sanoihin ja risti sormensa teemukinsa ympärille.

”Mihin te menitte Tuukan kans?” Noora kysyi varovaisesti hetken hiljaisuuden jälkeen.
”Käveltiin vaan ympäriinsä ja käytiin me leikkipuistossakin pyörähtämässä.” Krisu tokaisi katse teessään ja nosti sitten katseensa Nooraan, kun tämä alkoi puhua: ”Sori, mun ei olis pitänyt alkaa huutaa sulle.”

Krisu naurahti ja pörrötti kiharoitaan.

”Olisin mä voinu olla käymättä siihen jätkään käsiksi.” Hän tokaisi ja lisäsi vielä: ”Mut se provosoi.”
”Lievästi sanottuna. Ollaaks me nyt ok?” Noora kysyi jo hiukan hymyillen.
”Joo.”
« Viimeksi muokattu: 25.12.2014 16:37:01 kirjoittanut Jahma »
Demons and Angels

ava by Swizzy

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapalejatkis
« Vastaus #78 : 26.12.2014 16:03:05 »
36.luku

Krisu PoV

Krisu tarkisti kahdeksannen luukun, äidin koko perheelle tekemästä joulukalenterista ja heitti suklaan suuhunsa. Hän venytteli raukeasti ja kaatoi höyryävää teetä mukiinsa. Kello näytti puolta päivää lauantaiaamupäivänä ja Krisu oli yksin kotona. Vanhemmat olivat töissä ja Noora oli pöydälle jätetyn lapun mukaan ostoksilla ystävänsä kanssa.

Hän katseli ikkunasta ulos siemaillen teetään, kun ovikello soi. Krisu kurtisti kulmiaan kummissaan, kuka tänne nyt tulisi. Joku Jehovan todistaja se kuitenkin vain oli. Hän laski teemukin tiskipöydälle ja meni avaamaan oven. Vastoin odotuksia ovella kuitenkin oli Tuukka.

”Ai moi, oltiiks me sovittu jotain?” Krisu kysyi hämmentyneenä.
Tuukka naurahti: ” Ei, satuin vaan olemaan lähistöllä niin ajattelin tulla käymään. Voinko mä tulla sisään vai onks sulla jotain kesken?”
”Sori, ei oo, tuu vaan. ”Krisu jatkoi pöllästyneenä ja siirtyi oven edestä päästäen Tuukan sisään: ”Oon vielä vähän unella, heräsin vasta äsken.”
”Ei se mitään unikeko.” Tuukka sanoi ja antoi pojalle pikaisen suukon.

Tuukan siirtyi riisumaan ulkovaatteitaan, ja Krisu havahtui kysymään haluaisiko hän jotain.

”Sut.” Tuukka vastasi virnistäen samalla, kun avasi kengännauhojaan.
”No sen mä jo tiesinki, mut jotain muutakin?” Krisu tokaisi hymyillen.
”Voisin mä ottaa kahvia, ulkona ehti tulla jo vähä kylmä.”

Krisu siirtyi keittiöön saatuaan vastauksen ja jätti Tuukan riisumaan loppuun. Hetken kuluttua kädet kietoutuivat takaapäin Krisun ympärille ja hän tunsi viileät huulet niskassaan.
”No nyt mä sekosin laskuissa.” Krisu naurahti kahvimitta kädessään ja kääntyi Tuukkaan päin.
”Senkin häiriötekijä.” Krisu totesi ja napautti Tuukan nenää kevyesti kahvimitalla. Hän suuteli Tuukan huulia ja pyöräytti tämän vasten työtason reunaa.
”Ja mä oon ainoo meistä kahdesta, joka saa tehdä noin.” Hän tokaisi virnistäen ja suikkasi nopean suukon Tuukan nenänpäähän.

Pojat päätyivät makoilemaan olohuoneen sohvalle ja juttelemaan niitä näitä. Krisu oli juuri selittämässä, mitä hänen opettajansa oli tehnyt perjantaina kemiantunnilla, kun Tuukan puhelin alkoi yhtäkkiä soida.

”Sori mun on pakko ottaa tää.” Tuukka sanoi ja meni eteiseen puhumaan.
Demons and Angels

ava by Swizzy

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapalejatkis
« Vastaus #79 : 26.12.2014 16:39:11 »
Hei jee, pojat on bäk!
Haistanko...onko se...voiko se olla...onko luvassa... Draamaa? :o Toivottavasti! Vaikka onhan tuo söpöilykin vaan mukavaa luettavaa ja antaa kivasti kuvaa poikien suhteesta.

Ai niin, toi "oon vielä vähän unella" oli niin sulonen :) Sanotaanko jossain noin ihan yleisesti?
« Viimeksi muokattu: 26.12.2014 16:41:56 kirjoittanut nannu »