Kirjoittaja Aihe: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapalejatkis 46/46 VALMIS  (Luettu 20838 kertaa)

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #20 : 18.03.2013 18:09:15 »
Kerrankin kerkesin pian kirjottamaan. Tulienkelisi kiitos ideasta ja kommentista. :D

11.

Krisu PoV

Krisu tiesi, että hänen pitäisi mennä pian takaisin tunnille, ettei opettaja alkaisi ihmetellä pojan poissaoloa. Kuitenkin ennen käytävän kulmausta hän katsahti taakseen nähdäkseen Tuukan selän, repun puolihuolimattomasti olkapäällä ja poikamaisen löysät farkut juuri niin alhaalla, että alushousujen kiristysnauha näkyi paidan noustessa.
”Ja vitut jostain fysiikasta.” Krisu tuhahti hiljaa ja juoksi toisen perään.

Pian Krisu tarrasi Tuukan olkapäästä, saaden tähän hätkähtämään ja tokaisi pojalle: ”Tuu, mä tiän minne mennään.”

Hetkeä myöhemmin Krisu veti Tuukan perässään auditorion takaovesta sisään.
”Auditorioon?” Tuukka kysyi ihmeissään toiselta.
”Se nyt tuli eka mieleen ja sitäpaitsi tänne oli avaimet.” Krisu virnisti ja heilutti pientä avainnippua kädessään.
”Ja mistähän sä oot noi saanu?” Tuukka ihmetteli epäilevänä.
”En pölliny, jos sitä aattelet. Lähinnä kaikkia roudauksia varten, kun musanope on välillä aika kiireinen.”
”Just, mutta miks me ylipäätään ollaan tääl?”
”En mä tarkkaan tiä. Haluisit sä ehkä puhuu tästä jutusta tai mikä tää nyt on tai jotain muuta sellasta?” Krisu ei oikeastaan tiennyt, miksi oli pojan tuonut auditorioon tai mitä nyt pitäisi tehdä. Jotenkin kaikki oli tähän asti tapahtunut luonnostaan, mutta vaan ei enää.
”Mitä tästä nyt vois puhuu, kun ei tiä miten tää tästä tulee etenemään… Pitäiskö testata?”

Krisu ei ollut täysin varma, mitä toinen tarkoitti testaamisella. Halusiko Tuukka seurustella tämän kanssa vai mitä?

”Ei nyt kuitenkaan tehä tästä mitään haloota, ei huvittais olla koko koulun puhutuin pari. Eikä mitään julkisia kaulailuja tai pussailuja.”

Tuukka todellakin halusi seurustella toisen kanssa, Krisu meni vähäksi aikaa täysin sanattomaksi, ei hän ollut koskaan ollut hyvä tällaisissa jutuissa.

”Okei, ei julkisia, onko täällä julkista?” Poika kuitenkin sai sanotuksi, mutta sisäistettyään, mitä sanoi hän tunsi itsensä hirveän pinnalliseksi casanovaksi.

Toisen kasvoille kuitenki nousi huvittunut ilme. ”Ei, jos oot kiltisti.” Tuukka sanoi, tiputti reppunsa maahan ja astui lähemmäksi poikaa. Hän sipaisi hiukset pois Krisun silmiltä ja painoi huulensa hellästi toisen omia vasten.

Demons and Angels

ava by Swizzy

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #21 : 18.03.2013 18:39:50 »
Okei, okei. Ei sitten virallista.

Mutta siis tykkäsin tästä, söpöä luettavaa, toivon etteivät pojat kuse nyt sitten hommaa.
Ja muutenkin seuraan mielelläni mitä tässä tapahtuu, uskoisin että jotain kivaa (tai siis toivon).
Ei mulla kai muuta, laitappa jatkoa, tykkäsin.
Kiiittäen
Tulienkelisi
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

Emssy

  • Kunnia Karkki
  • ***
  • Viestejä: 10
  • Ajattelee suuria mutta nauttii pienestä.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #22 : 18.03.2013 23:01:34 »
Heei! Tää on ollut tähän mennessä aivan tosi ihana raapale sarja!:) toki tykkäisin pitempiäkin lukea mut jotenki tämä silti toimii:) ainut asia joku jäi mietityttämäön oli Tuukan yhtäkkinen itsevarmuus tässä vikassa? Tai mun mielestä se vaikutti aluks vähä sellaselta raukkaparalta ja osoittautuukin näinkin varmaksi. Mut ehkä tuukalla on enemmänkin yllättäviä puolia tulossa?:P mutta siis joo aivan ihana!:)) jatkoa!
We never really grow up, we only learn how to act in public.

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #23 : 19.03.2013 19:45:43 »
Tulienkelisi: Kiitos jälleen kerran, uskollinen poikieni seuraaja :)
Emssy: Uus lukija! Näköjään siitä tuli itsevarma, rakkaus saa aikaan ihmeellisiä asioita silloin, kun sille saa vastakaikua. ;)

A/N: Kiitos kommenttienne inspis iski ja kovaa. Älkää nyt kuitenkaa odottako enää tälle viikolla lukua - Tai eihän sitä koskaan tiedä-, koska loppuviikko on aika täynnä ohjelmaa.

12.

Tuukka PoV

Tuukan puhelin piippasi yöpöydällä viestin merkiksi. Poika pyörähti laiskasti ympäri sängyllä ja etsi kännykän käsiinsä.
”Missä oot? Tylsää, kun ei oo mitään silmänruokaa välitunneilla. K.”
Tuukka naurahti hiljaa Krisun viestille. Se oli juuri pojan tyylinen, ei hätäilyä siitä, onko toinen kunnossa vai ei, sen sijaan kevyttä vitsailua silmäruoasta ja piilovalittamista omasta olotilasta.
”Onhan siel muitakin jätkiä ja makaan kotona sängyn pohjalla. Flunssa pääsi yllättämään, oon ihan ok, kiitos kysymästä.” Poika kirjoitti vastaukseksi toiselle, heitti puhelimen vaatteiden sekaan lattialle ja kääntyi tuijottamaan kattoa.

Myöhemmin Tuukan neljävuotias pikkuveli Kalle tuli pojan huoneen ovelle.
Tuukka katsahti veljeään kohti ja kysyi väsyneesti: ”No mitä nyt?”
”Äiti käski tulla alas syömään jotain.”
”Sano sille, etä mä tuun ihan kohta.” Tuukka huokaisi ja nousi raukeana sängystä. ”Mä etin vaan mun luurin ensi.” 

Tuukka laahusti keittiöön, jossa hänen äitinsä hyöri maha pallona ympäriinsä. Ennen joulua Koskisten perheessä olisi viisi jäsentä. Kolme lasta ja vanhemmat.

Tuukka istui pöytään ja teki muutaman voileivän itselleen.
”Onko yhtään parempi olo?” Äiti kyseli normaaliin huolehtivaan tapaansa.
”Kyllä tää tästä varmaan, enköhän mä huomenna mee kouluun.” Tuukka vastasi ja samassa hänen puhelimensa piippasi. Tuukka katsahti näyttöön, se oli viesti Krisulta.
”Tytötkös sitä jo kaipailee?” Äiti kysyi vitsaillen.
”Ei, yks kaveri vaan.” Tuukka mutisi lukiessaan viestiä.
”Kai sä tiät, että mä vaan halun vaan, et sä oot onnellinen?”
Tuukka katsahti äitiinsä hiukan ihmeissään: ”Joo tietty.”
Äiti hymyili vielä herttaisesti ja kääntyi sitten takaisin puuhiinsa.

Tuukka tunsi pientä syyllisyyttä, koska ei ollut kertonut äidille Krisusta. Kyllä äiti olisi ollut sen kanssa okei, että oma poika on homo, mutta Tuukka ei halunnut hämmentää äiti ylimääräistä nyt, kun oli muutenkin vähän erikoinen tilanne tai ainakaan ennen kuin tiesi varmasti tulisiko tästä jutusta edes mitään.

Tuukka palautti ajatuksensa Krisun viestiin: ”Ei ne muut kuule vedä sulle vertoja.”
Pojan huulille nousi pieni hymy, kyllä tästä ehkä voisikin tulla.
Demons and Angels

ava by Swizzy

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #24 : 29.03.2013 08:15:48 »
A/N:Älkää tappako mua! Oon likka, enkä tiä miten nää jutut pojilla menee... Mutta toivottavast kelpaa. Por favor!

13.

Krisu PoV

”Onks sulla joku muija kiikarissa, kun sä kokoajan räpläät sitä puhelinta?” Niko kysäisi Krisulta läppärinsä takaa.

Krisu nosti katseensa selaamastaan lehdestä: ”Enhän räplää.”

”Tasan räpläät”, Sakke puuttui puheeseen laskien kuulokkeet korvilta kaulalleen.
”Enkä.”
”Älä väitä vastaan, vaan kerro jo!” Niko huudahti.
”Ei oo mitää muijaa!”
”Ihan varmasti on.”
”Ei oo!”
”On.”
”EI…”
”Onpas.”
”OO…”
”Niin just, on!”
”MITÄÄ…”’
”Kuitenkin on.”
”MUIJAA!”
”No jätkäkö sitte?!”
"…”
”Vittu oikeestikko?”

”Nonii, Niko nyt riittää.” Sakke puuttui Krisun ja Nikon väittelyyn.

”Kai sä tiät Krisu, et sä voit kyllä kertoo meille ihan mitä vaan?

”Nii ei meitä haittaa, vaikka sä olisitki joku hintti. Sä oot jokatapaukses tollanen ernu...” Niko sulki suunsa kesken lauseen saadessaan vihaisen katseen Sakelta.

”Älä tosta välitä, se taas ei tiä, mitä suustaan päästää.” Sakke sanoi.

”Tota mä en oikestaan sais puhuu tästä jutusta mitää…” Krisu sanoi vaivaantuneena.

”Sulla siis on joku jätkä!” Niko huudahti.

”Niko perkele! Nyt se turpa kiinni!” Sakke huusi ärtyneenä toiselle.

”Ei enää yhtään vitun sanaa!” Hän jatkoi, kun Niko meinasi vielä sanoa jotain.

”Hei tyypit rauhottukaa.” Krisu sanoi edelleen vaivaantuneena.

Samassa Krisun puhelin alkoi soida, poika vilkaisi sitä ja sanoi: ”Mä tuun ihan kohta takas.” Ja lähti ulos huoneesta.

Oven läpi hän kuuli, kuinka Sakke sätti Nikoa siitä, kuinka toinen ei koskaan osannut pitää suutaan kiinni, kun sieltä ei tullut kerran mitään järkevääkään sanottavaa.

Krisu hymähti huvittuneena ystävilleen ja katsoi Tuukan nimeä vilkkuvaa näyttöä.
Hän meni hiljaiseen vierashuoneeseen ja painoi vihreää luuria: ”Moi.”
Demons and Angels

ava by Swizzy

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #25 : 02.04.2013 07:21:33 »
Äääh, taisi edelliseen raapaleeseen kommentointi unohtua...
Mutta siis edelleen seuraan ja pidän.

Mutta siis nyt pelottaa, mitä puhuttavaa noilla on kun soitetaan toiselle... Iik.
Krisun viesti tuon aikaisemman raapaleen lopussa oli söpö ja siitä jäi hyvä fiilis.
Kun taas toisaalta tämän lopussa jäi epätietoinen fiilis. Eli odottelemme jatkoa.
Kiittäen
Tulienkelisi
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #26 : 05.04.2013 19:04:48 »
Tulienkelisi kiitos kommentista ja olen pahoillani, oon jostain syystä alkanu tekemään tollasia aavistuksen epätietoisia loppuja, jotka tulee vähä puskista, mutta koita selvitä.

14.

Tuukka PoV

”Moi. Oli pakko soittaa, kun tuli ikävä. Ei kai oo huono hetki?” Tuukka kysyi.
”No ei pahin mahdollinen, mutta ei kovin hyväkää.” Krisu vastasi luurin toisesta päästä.
”Kuin niin?” Tuuka kysyi ihmeissään.   
”No tota, Niko ja Sakke on meillä ja…” Krisu mutisi vaivaantuneena.
”Ja mitä?” Tuukan sisällä alkoi hiljalleen nousta paniikki.
”Nikolla oli taas vähä vauhti päällä ja nyt se niinku…” Krisu jatkoi edelleen vaivaantuneena.
”Niin?” Tuukan teki jo mieli huutaa, mutta piti itsensä aisoissa viimeisimmillä tahdon rippeillään.
”Se sai tietää, että mulla on pojan kans juttua ja sitte sä soitit heti ja ne näki kai mun naamasta, et kuka soittaa...”
”Ei vittuuuu…” Tuukka kirosi hiljaa.
”Mutta ne ei tiä kuka sä oot! Tai siis kuka mun mysteerinen poikaystävä on.” Krisu kiiruhti sanomaan heti perään.
”No onnek…” Tuukka keskeytti lauseensa kuullessaan luurin toisesta päästä huutoa.

”Niko, perkele takasi sieltä, anna sen puhua rauhas!” Sakke kuului huutavan taustalta.
”Enkö, anna se puhelin tänne, Krisu!”
Puhelimesta kuului hetken epämääräistä rähinää ja huudahduksia.
”Niko anna se puhelin takas mulle!” Krisun ääni kuului jostain läheltä.
”Kuka ihmeen Tuukka, tunnetaanko me se?” Niko kuului kysyvän.
”Niko, vitun ADHD-lapsi, nyt se puhelin tänne ja painu helvettiin.” Krisu huusi ja sanoi hetkeä myöhemmin puhelimeen: ”Mä soittelen myöhemmin.”

Tuukka jäi kuuntelemaan hämmentyneenä puhelimen tasaista piippausta.
Demons and Angels

ava by Swizzy

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #27 : 06.04.2013 23:19:30 »
Hittolainen.

Mä en selkeestikään pidä ton Krisun kavereista, liian tungettelevia.
Mutta muuten tämäkin raapale oli kiva. Ehkä tuo noiden kahenkeskinen keskustelu tuntui jättävän hiukan... öö ärsyyntyneeksi, tai jotain. Toivoisi kai että ne tulisi sieltä kaapista ulos.
Mutta siis pidin kovasti ja odottelen jatkoa.
Kiittäen
Tulienkelisi
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #28 : 13.04.2013 19:46:04 »
Eikös se ole vähän niin, että jos jossain ketjussa vierailee monta kertaan, niin on ihan reilua jättää kommentti? Edes pieni, muuta kun en osaa ::)
 
Voi koulumaailma, tuli ihan ikävä! Hyviä nimiä olet valinnut, osuu vähän turhankin lähelle pari, oikeen hätkähdin kun luin sitä sukunimi + etunimi –luetteloa tuolla jossakin kohtaa :D Krisun ja siskon kohtaus on ihan huippu, tosi aito ja söötti! Poikien keskinäinen tunteiden tunnustus kävi ehkä vähän helposti, mutta eiköhän tässä vielä ole mutkia matkassa. Toisaalta just semmonen hyväntuulinen vire mua tässä ehkä viehättää. Antaa palaa siis!

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #29 : 21.05.2013 23:22:09 »
Okei. Tää on naurettavaa, kuinka pitkään aikaan en oo julkaissut mitään, mutta siitä saatte syyttää koulukiireitä...
Nyt on pian kokeet ohi ja ehtii taas kirjottaa.

Seuraava luku tulee ihan parin päivä sisällä.
Ja varoitan, että, tai no en sittenkään varoita.  ;)

J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #30 : 22.05.2013 21:01:42 »
Tulienkelisi joudut nyt vielä kestämään näitä tungettelevia kavereita.
Kiitos ihanasta kommentista Nannu ja hieno saada lisää epäaonyymejä seuraajia  ;) Kyllähän se tunteiden paljastaminen kävi turhan helposti, mutta halusin saada tän vähä nopeemmin etenemään... Koulumaailma on hieno paikka  :D

15. luku

Krisu PoV

”Oot sä urpo koskaan kuullu yksityisyydestä?!” Krisu huusi Nikolle vihaisena.
”Ei jessus älä ny jaksa raivota, kuitenki haluut, että me tiedetään kuka se Tuukka on.” Poika vänkkäsi vastaan.
”Ihan sama vaikka haluaisinki, mutta se ei tarkota, että sä saat tulla repimään kännykän mun kädestä tai muutenkaan sekoilemaan siihen viereen kesken puhelun.”
”Ahaa jus…” Nikon lause keskeytyi - tähän saakka hiljaa olleen - Saken huudahdukseen: ”Hei nyt jätkät vähä rauhottukaa. Toi huutaminen ei ainakaan auta asiaa yhtään.”
”Mutta toi jätkä on niin…!” Krisu jatkoi vihaisena.
”Luuletko sä et huutaminen auttaa? Ei toi siitä mitään opi, innostuu vaan lisää.” Sakke sanoi tietävästi ja katsahti Nikoon. ”Nyt pidät pääs kiinni. Totta se on.”

”Ei hitto, Tuukka vihaa muaaa…” Krisu ähkäisi tajutessaan, miltä tilanne saattoi näyttää toisen näkökulmasta.
”Älä nyt vaan ala panikoimaan.” Sakke sanoi nopeasti.
”Mutta kun me sovittiin, ettei tää juttu saa levitä.” Krisu jatkoi ahdistuneesti.
”Ei se nyt oo levinny mihinkään.” Sakke rauhoitteli toista.
”Ai, kun toi tietää?” Krisu kysyi epäuskoisena osoittaen Nikoa.
”Kyllä sekin osaa joskus pitää päänsä kiinni.”
”Ei kai tää Tuukka oo se 8J:n Tuukka, joka on meidän liikuntaryhmässä väliaikaisesti?” Niko kysyi yhtäkkiä.

Huoneeseen laskeutui hiljaisuus Krisun tuijottaessa tyrmistyneenä Nikoa.

”Kuinka sä sen muistat?” Poika kysyi hämmästyneenä.


A/N: Anteeks! Tiän, että pojat on aika bitch, mutta antakaa armoa.
Demons and Angels

ava by Swizzy

Rin

  • Vieras
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #31 : 22.05.2013 21:21:11 »
Hihhih, musta noi tungettelevat kaverit on hauskoja. :)
Pari viime osaa on ollu musta hauskoja muutenkin. Jotenkin vaan niin perus, et salailenpa tätä nyt ja sit heti ku kaverit saa vähänki vihiä jutusta ne arvaa kaiken ihan prikulleen oikein. :D Ei kokemusta tästä, ei ollenkaan okei, on vähän :>.
Jatkan siis edelleen seuraamista vaikka kommentointi onkin jäänyt vähän vähille. :p

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #32 : 24.05.2013 22:50:02 »
No mitäs noista tungettelevista kavereista? Ne on ihan okei, kunhan ne saa maistaa omaa lääkettän.

Mutta tämä on jämä kommentti, eli siis pidän edelleen ja odottelen jatkoa... Toivon pojille onnea kaikin puolin, ja mitäs muuta? Niin mäkin haluun tietää mistä Tuukka muistetaan.

Kiittäen
Tulienkelisi
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

Chemicalbullet

  • ho ho homo
  • ***
  • Viestejä: 147
  • Life's a bitch and so am I
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #33 : 05.06.2013 02:04:15 »
nno voooi vittu. :d just ku kävi jÄNNÄKS ni tää oli tyssänny hehheh.
äähähää toi niko on kiva, en tiä miks mut on vaa. :d tollane ... hulivili? :d
ja krisu, ah<3 ehehehehe anteeks oon paska
jatka tai hukutan kaikki tähän mun my little pony-pussilakanaan.<3
hah .
killjoys never die 2001 - ∞

ROCK THE BEACH 26.6.2013 ♥

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #34 : 13.06.2013 21:58:14 »
No ei sitte laiteta tänne tyylikkäästi puhelimella lentokoneesta viestiä.

Tosiaan, en ole todellakaan lopettamassa tätä jatkista! Nyt on vain ollu tosi kiireistä aikaa, kuten aina mulla Touko- ja Kesäkuu. Yritin jo päivällä muutamaan otteeseen kirjoittaa tätä viestiä, mutta puhelimella oli ongelma 10000 metrin korkeudessa jossain välillä Lontoo-Helsinki, mutta nyt oo viimein omassa kämpässäni läppäri edessä ja saan kirjotettua tän ilman ylimäärästä säätämistä.

Yritän ehtiä kirjottamaan ennen juhannusta seuravan luvun, joten älkää tappako, hukuttako, yms.. ketään.!.

'J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #35 : 15.06.2013 16:00:17 »
Rin eihän siitä todellakaan voi olla minkäänlaista kokemusta :P
Lady Evil Queen katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan...
Chemicalbullet Kaikis porukois pitää olla joku hulivili. Ei tarvi hukuttaa ketään ;)

16. luku

Tuukka istui aamiaispöydässä katsellen ikkunasta ulos. Krisun eilinen soitto häiritsi pojan mieltä. Varsinkin, kun toinen ei ollut soittanut hänelle enää myöhemmin. Mitä kaikkea Sakke ja Niko olivat saaneet tietää? Mitä nyt tapahtuisi? Tuukkakin tiesi Nikon olevan jätkä, joka ei osaa pitää suutaan kiinni ja se huoletti poikaa yllättävän paljon. Olihan se kuitenkin aivan selvää, että hänen ja Krisun juttu paljastuisi jossain vaiheessa. Ehkei sen nyt olisi aivan näin tarvinnut mennä, mutta silti.

Ovikellon pirinä keskeytti Tuukan mietiskelyn. Poika ei edes ehtinyt nousemaan ylös tuoliltaan Kallen juostessa jo avaamaan ovea. Äiti oli kuitenkin vain unohtanut puhelimen tai joitain työpapereita kotiin.

”Moi, tota onks Tuukka kotona?” Tuukka hätkähti ylös tuolilta kuullessaan tutun äänen eteisestä.
”On se, mutta kuka sä oot?” Kalle kuului kysyvän silmät suurina ovella seisovalta pojalta.
”Mä oon Tuukan…” Krisun vastaus keskeytyi Tuukan tullessa eteiseen.

Hetkellisesti huoneeseen laskeutui hiljaisuus, jota säesti vain  keittiössä soiva radio.

”Kaveri.” Tuukka täydensi toisen lauseen loppuun. ”Mee Kalle syömään muros loppuun ja sitte vaihtamaan yökkärit pois.” Tuukka jatkoi vielä veljelleen ja kääntyi sitten Krisun puoleen.
”Öö.. Moi?” Krisu tervehti toista varautuneesti.
”Miten sä löysit meille? Ethän sä tiä mun osoitetta.” Tuukka kysyi ihmeissään.
”Netistä löytyy kaikkea. Voinko mä tulla sisälle tästä ovelta?” Krisu tokaisi normaalin virneen hiljalleen palatessa hänen kasvoilleen.
”Joo, tuu vaan.” Tuukka vastasi siirtyen pois toisen edestä päästäen tämän sisälle.
”Tänks, tuol ulkona alkaa olla jo aika kylmä. Oliko toi sun pikkuveli?” Krisu tokaisi hieroen kylmiä kämmeniään yhteen.
”Joo, Kalle, oon lapsenvahtina näin lauantain ratoksi. Oliko sulla jotain asiaa vai tulitko muuten vaan keskeyttämään mun aamupalan?” Tuukka kysyi kohottaen kulmaansa samalla sulkien ulko-oven.
”Ai, sori.” Krisu sanoi vetäessään kirkkaan oranssin pipon – joka oli pojan tunnusmerkki – päästään. ”Haluisin jutella eilisestä.”
Tuukka mittaili hetken toista katseellaan ja tokaisi sitten: ”No okei, laita takkis tuohon naulakkoon. Halutko sä jotain? Kahvia, teetä, kaakaota?”
”Teetä, kiitti.” Krisu vastasi toiselle, laittoi takkinsa osoitettuun naulakkoon ja meni pojan perässä keittiöön.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2013 17:49:49 kirjoittanut Jahma »
Demons and Angels

ava by Swizzy

Rin

  • Vieras
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #36 : 15.06.2013 19:51:15 »
Awsi pawsi. :>
Lainaus
Voiko mä tulla sisälle tästä ovelta?
Varmaan pitäis olla 'voinko'. En mä mitään muuta huomannu. :P
Yäh en keksi mitään sanottavaa. xd Jatkoa odotellessa.

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #37 : 22.06.2013 17:56:49 »
Ääh, aivot on lomalla..

Mutta siis nyt juu se kommentti, mua vähän pelottaa mitä tästä nyt tulee.
Oikeasti tykkäsin tästäkin raapaleesta, Kalle vaikuttaa todella söpöltä ilmestykseltä.

Tuukka ja Krisu on todella epävarmoja toisitaan, mikä hiukan harmittaa.
 Toivotaan, että niistä tulee paljon varmempia toisistaan, ja niin.... Selvittäkää asianne.

Kiittäen
Lady Evil Queen
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #38 : 23.06.2013 00:35:48 »
Kiitos kommenteista! Jatkoa en lupaile ainakaan pariin viikkoon, koska on ripari ja rippijuhlat tulossa ja siinä hässäkässä tuskin on aikaa kirjottaa, mutta palataan asiaan sitten heinäkuun aikana.

J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Pisaroita kaulalla |slash, K-11, raapale-sarja
« Vastaus #39 : 12.07.2013 20:19:07 »
A/N: Kiitos kommenteista ja pyytäisin tälläistä pikkujuttua. Lisäisittekö kommentteihinne vastauksia näihin kysymyksiin, jos teillä siis on mielipide, näkemys tai jotain muuta sellasta kyseisestä asiasta. Ei ole pakko.
- Millaista kerronta mielestänne on?
- Tuleeko paljon selittelyä? (en joskus keksi juuri sopivaa sanaa/ ilmaisua)
- Onko jokin asia jäänyt epäselväksi/ mietityttämään?
- Eteneekö tarina liian nopeasti?


17.luku

”Siinä syntyi jo riita ja sitten Niko yhtäkkiä tunnisti mystisen Tuukan suksi, eikä mulla oo hajuakaan miten se sut tiesi.” Krisu lopetti selostuksensa edellisillasta ja siemaisi jo hieman jäähtynyttä teetään.

”Tiedätkö sä? Onko teillä mitään samoja tunteja liikunnan lisäksi tai jotain?” Krisu jatkoi katsoen keittiötasoon nojailevaa Tuukkaa.
”Ei meillä taida olla.” Tuukka vastasi miettien ja tokaisi sitten pientä huvittuneisuutta äänessään: ”Kai mä jäin vaan jotenkin mieleen.”

Krisu nousi pöydästä viedäkseen tyhjän kupin tiskipöydälle ja virnisti samalla toiselle: ”Todellakin sä jäät mieleen.”

Poika käännähti katsomaan toista jääden itsekin nojailemaan tasoa vasten. ”Sä et taida olla vihanen mulle?”

”Miks oisin? Et sä sitä tahallas tehny. Olin enemmänkin huolissani, kun sä et soittanu enää illalla.” Tuukka vastasi katsoen toista silmiin.
”Voisikohan olla mitään keinoa, jolla pystyisin korvaamaan aiheuttamani kärsimyksen?” Krisu tokaisi pientä flirttiä äänessään ja pilke silmäkulmassaan.

Poika siirtyi toisen eteen ja nappasi kupin tämän kädestä.
”Hyi, kahvia.” Krisu sanoi, nyrpisti nenäänsä ja laittoi kupin kauemmas pöydälle pois käsistään.
”Niin palatakseni asiaan, löytyiskö sit…” Krisun lause keskeytyi Tuukan tarttuessa kiinni pojan paidan etumuksesta vetäen toisen suudelmaan.
”Jotain tällästä mä vähä aattelinkin.” Krisu tokaisi suudelman päätyttyä.
”Turpas kii casanova.” Tuukka komensi toista.
”Oliks toi kohteliaisuus?” Krisu tokaisi virnuillen.

Tuukka pyöräytti silmiään ja vastasi toiselle uudella suudelmalla.
Demons and Angels

ava by Swizzy