Kirjoittaja Aihe: Severus Kalkaros ja hän, josta ei tullut auroria K-11 valmis  (Luettu 10680 kertaa)

ipinssi

  • ***
  • Viestejä: 5
hyvä ficti mut jäi vähä arveluttaa se, että kalkaros kerto melkein tuntemattomalle henkilölle kaikki salaisuutensa!

Loppu päätty hyvin... kiitos tästä.

Kinn

  • ***
  • Viestejä: 17
  • Que Viva España!
Tää oli tosi hyvä, luin koko ficin putkeen.  :)
Severuksen käytös oli alussa erittäin todenmukaista ja muutenkin olit kuvaillut kaikkien tunteita ja ajatuksia hienosti.
Loppu oli hieman hassu, en meinannut aluksi tajuta mitä tuossa tarkoitettiin, mutta silti hieno päätös.
kiitoksia :D
22102009<3
19072010<3

Snivellus

  • ***
  • Viestejä: 8
Tämä oli ihan mielyttävää luettavaa, vaikka aihe onkin todella loppuunkulutettu. Mielestäni onnistuit pitämään Severuksen hahmona jossain määrin uskottavana, en kuitenkaan usko että hän olisi avautunut niin helposti IRL kuin tässä, varsinkaan puolituntemattomalle tytölle. ::)
Ainiin ja en sitten tiedä olinko ainut, mutta ymmärsin lopun kursivoidusta kohdasta että Mimosa sai suruviestin Severuksen kuolemasta... ilmeisesti asia oli perin toisin ja he menivät naimisiin? ;D Tragedia olisi ollut vaan niin paljon parempi.  ;)

ps, anteeksi hieman kriittinen palaute, olen kriittinen ihminen enkä yleensä lue suomeksi ficcejä koska ne ei kuulosta niin hyvältä kuin englanniksi! (hahmot kun on luotu enkuks..)  :-\
Quid pro quo.
<3 Snarry <3

Neiti Noita

  • ***
  • Viestejä: 31
Tähänkin ficciin, jonka itse hädin tuskin pystyn muistamaan, kun viimeisen osan kirjoitin jo kaksi vuotta sitten, on nähtävästi vielä tullut palautetta.  :) Kiitos siitä! Joku aiemmin kyseli muita ficcejä, ja niitä on tämän päättymisen jälkeen tullut kaksikin. Ihan vinkkinä vain.  ;)
Lisää samankaltaisia ficcejä? Ole hyvä ja maistele Neiti Noidan kattilasta!

E_Bella

  • Vieras
enks mä kommentoinu tätä pari päivää sitten!?    :o  luin tän ja en kommentoinu, mahtava minä...
no, nyt tulee ainakin kommentti, vaikka ei kovin hääppöinen olekaan..   ::) :D
Kalkaros oli ihuna.. <3  lempihahmojani koko sarjassa.. =D
ehkä jäi häiritsemään se miten 'helposti' Kalkaros 'kuolonsyöjä-jutun' paljasti, mutta ei se kumminkaan lukiessa häirinnyt.
enemminkin näin jälkeen päin... : D  no, tykkäsin kovasti, sekä luvuista, että epilogista..   ;)

kiittäen,
~E_Bella~

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Löysin tämän mahtavan ficin vasta nyt ja luin siis kokonaan putkeen ja olisin voinu lukee vaikka sata lukua lisää vielä! Mahtava näkökulma Severuksesta, ei se tavallinen ankara opettaja jako lätkii oppilaita kirjoilla päähän :D
Demons and Angels

ava by Swizzy