Kirjoittaja Aihe: Sha:n realistiset (uusia 24.5., myös muutama HP!)  (Luettu 43876 kertaa)

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Tervetuloa/bienvenidos Sha:n kaksikieliseen galleriaan! No, eiköhän kuitenkin pysytä ihan vain suomen kielessä, jotta kaikki varmasti ymmärtäisivät. Olet vapaa lähtemään tutkimaan piirroksiani, mutta muistathan kuitenkin tekijänoikeudet ^^

Haastetöiden lisäksi teen myös tilaustöitä, kysy lisää yksärillä!

24.5.2011

Ai kuinka niin on pieni hetki kulunut viime päivityksestä... Eihän siitä ole kuin n. kaksi vuotta!

Garden of the graves S. Aloitetaanpas koulutyöllä, joka sekään ei kyllä ole ihan tuore. No, ei silti liian vanhakaan esiteltäväksi. Tämä siis toteutettu täysin mallista kopioimalla ja ruututekniikkaa käyttäen, eli sillä tavalla mittasuhteet ovat täysin oikeat alkuperäiseen teokseen nähden. Eipä tässä sen kummempaa esiteltävää ole, tarkoitus oli tosiaan vain matkia mahdollisimman hyvin alkuperäistä teosta (joku Disneyn työ, en valitettavasti muista tarkemmin). Anteeksi kuvan laatu, lisäksi jokaisessa kulmassa on jokin esine ollut pitämässä tuota paikoillaan, muuten olisi käpertynyt ihan kokoon.

Vuodenajat 1 S ja Vuodenajat 2 S No lisää koulutöitä! Aiheena vuodenajat ja aseina vesivärit. Tuo talvi arvatkaapa mikä niistä!) on päässyt kehyksiin asti, siihen olen näistä tyytyväisin. Tuon yhden tuo epämääräinen ruskea alue harmittaa vieläkin, olisi siihen voinut keksiä jotakin muuta... Nämä siis valokuvamallista tehtyjä, ainakin suurinpiirtein!

Severus S. Ohho, olen piirtänyt yhden HP- aiheisen, enkä ole edes täällä julkaissut sitä. No, tuo tosin taisi olla jossakin fanart5-haastetopicissa, mutta lätkäistäänpä vielä tännekin, olkaa hyvät! Tämäkin on jo hieman vanha, mutta pidän tästä edelleen. Mistähän löytäisin inspiraatiota piirrellä lisää Sevuja?

Draco Malfoy S. Hah, löysinpä vielä toisenkin HP- aiheisen. Herra Malfoyta oli oikein mukavaa piirtää!

02.05.2009

Enpä ole hetkeen taas päivitellyt töitä tänne. No, en piirtämistä ole kuitenkaan lopettanut, joten tässä muutamia uusia :)

Mikelito S. Espanjalainen laulaja espanjalaisesta bändistä.

Edward Norton S. TylerDurden pyysi piirtämään hänet.

Yo-kuva S. Tilaustyötä jälleen. Meni kuvassa olevalle henkilölle 30-vuotislahjaksi :)

12.2.2009

Proud? Me? S Eli joo, katsoin tuossa Ylpeys ja ennakkoluulo tv-sarjan ja jälleen (niinkuin aina) iski Darcy-buumi ja tällä kertaa oli pakko päästä piirtämään herra. Tämän aloitin illalla pari päivää sitten ja piirsin hätäisesti, kun teki niin hirveästi mieli piirtää tuo kuva, järkevää :'D

Is it a smile? S Colin Firth on loistava Darcyna, kun hänen ilmeensä ovat niin mielenkiintoisella tavalla vaihtelevia (en enää muista minkälainen se elokuvan Darcyn näyttelijä oli). Tämä valmistui tässä juuri hetki sitten ja pidän enemmän kuin tuosta aikaisemmasta. Ehkä täytyy piirtää vielä kolmas, jos siitä tulisi vielä parempi ;) Jee, jaksoin jopa tehdä kauluksen rypytykset suht kunniallisesti!

Tilaustöitä S . Umm, joo, ei kai tästä sen enempää. En viitsinyt alkaa yksitellen noita laittelemaan.

28.1.2009
Ed/Bells S . //Jälki-edit: Muutettu koneella mustavalkoiseksi, värillinen oli liian karmea // Oli liian houkutteleva mallikuva, niin pitipä sitten piirtää tämä. Värit on aika hassut, kun tein tämän Derwent graphitint- kynillä. En ole ennen tehnyt niillä mitään enkä itse asiassa tiedä mitä niillä olisi tarkoitus piirtää :D Tuo taustan väritys näyttää tässä aika pahalta, mutta ei se oikeasti näytä tuolta. Ja kehykset siksi koska tämä tuntui kaipaavan niitä. Oho, tämä topicci on hieman täyttynyt, voisi tehdä kevätsiivouksen joskus...

Lentävä kotka S . Tässä nyt ei ole hirveästi näytettävää, mutta laitoinpa silti esille, koska tekniikka jolla tämän tein (koulussa siis) oli niin mielenkiintoinen :D Elikä harjoittelimme kiinalaisen tussin käyttöä (kiinalaisen opettajan johdolla) ja aiheeseen liittyen kävimme eräässä näyttelyssä josta jokainen valitsi työn, jonka itse tekisi. Kotkat kiehtovat minua joten pakkohan tämä oli päästä tekemään. Paperi on erittäin erittäin ohutta riisipaperia, josta näkee melkein läpi ja välineenä siis jonkinlainen kiinalainen tussi. Se oli hankala väline, kun levisi helposti. Tässä vielä yksityiskohta linnun naamavärkistä, josta tuon leviämisen näkee aika helposti, mutta ei anneta sen häiritä ^^

1.1.2009
David Villa S. Coran pyynnöstä (tai no haasteesta) piirsin hänelle tämän joululahjaksi. Olen jopa tyytyväinen siihen ja niin taisi olla Corakin ^^

Loppuvuodelta 2008
Hyvää joulua kaikille finiläisille! S Possu piirretty Illustratorilla, muuten askarreltu käsin :)
Otoksia luonnoslehtiöstä S . Kaikki mallista piirrettyjä, ylläriylläri.
Vielä yksi luonnos S. Unohtu tuosta kokoelmasta... Se on vähän sotkuisen näköinen, mutta se onkin luonnos (melko tarkka sellainen...)
Dancedance S. Aika epäonnistunut (kameralla otettu) kuva :/ Ja joo, tiedän naisen jalan olevan kamala :D
Kurkimaisema S. Kaverille meni tauluksi.

Vähän vanhempia:

Orlandoooo S. Taas töissä aloitettu :D Kotona tehty loppuun ja suht tyytyväinen lopputulokseen :)
Dima Bilan, euroviisuvoittaja. S Tehty enimmäkseen töissä :D Menossa itselleen Dimalle, toivottavasti hänelle kelpaa :)
Fallin' into you S. Tanssia, tanssia. Rakastan tanssia. Elikäs tämä on (vielä keskeneräinen) osa ennakkotöistä, joilla pyrin opiskelemaan. Tiedän, miehen pää on liian iso (hieman rasittaa!) ja housut ovat liian matalalla ym. Phan... siis Jackies halusi kai nähdä tekemiäni vaatteita? Tässäpä niitä nyt olisi : D Otin tästä kuvan kameralla, koska se on A3-kokoinen ja olisin joutunut taistelemaan tuon skannerin kanssa. Siksi laatu on tuollainen.
Valmis versio S. En voi sanoa, että olen tyytyväinen taustaan :/
Orlando S. Tämä Orli menee Enkeliprinsessalle, hän on pyytänyt minua piirtämään Orlandon parista kuvasta, mutta en ole tehnyt niitä kumpaakaan, vaan tämän niiden sijasta. Toivottavasti pidät! :D Kokeilin tässä hieman erilaista varjostustyyliä. Tummensin värejä hieman koneella.
Dima Bilan S... koska en ole pitkään aikaan päivittänyt tänne yhtään mitään. Tällaista jälkeä siis tulee, kun en ole piirtänyt mitään kunnollista ikuisuuksiin. Pitäisi taas vain tarttua siihen kynään ja alkaa väsertämään. Toisaalta pitäisi tehdä tilaustöitäkin... Mutta yleensä juuri silloin syntyy kaikkea muuta mahdollista kuin ne, mitkä pitäisi.
Johnny S. Oli pakkopakko. Ja ei, ei, minähän en fanita ihanaa Deppiä, en ;D Skanneri vaalensi tummimpia kohtia :/
Anna Abreu S. Äh, tällaisten tekeminen alkaa menettää hohdokkuutensa. Osallistuin fanart6:n ja niitä tehdessä otin mallia asentoihin ja kasvot tein omasta päästäni. Tein ne myös väreillä. Nyt kun pitkästä aikaa otin lyijykynät käteen, jälki on tällaista. Eli ei lähelläkään sitä, mitä pitäisi olla. Välillä kyllästyin täysin ja meinasin jo lopettaa, mutta sain tehtyä loppuun asti. Joistakin kohdista saattaa huomata, että kärsivällisyys meinasin loppua.
Ja mitä harakanvarpaita tuo teksti o_O Haaste oli siis Slytheriniltä.
Antonio Martiz, eli Ony S. Tämä mallikuva oli niin älyttömän ihana, etten voinut olla piirtämättä.

Lestat S
Javi S
Jack ja rommipullo S


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012 05:34:23 kirjoittanut Illusia »
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 03.07.2007 16:24:04 »
Holy shit!  :o

Tuo Puolikas Javi on uskomaton! Ihan kuin katsoisi mustavalkeaa kuvaa. Ja se lävistys.. Huhhuh..

Kaikki kuvat olivat todella hienoja, mutta eniten minulla jäi mieleen se Puolikas Javi, josta jo mainitsinkin ja Piratesin Jack. : D

Lisää ihmeessä kuviasi!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Neruri »
You wanna play with dolls?

Revan

  • ***
  • Viestejä: 6
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 03.07.2007 21:28:51 »
Piirustukset ovat oikein hienoja. ^^ Ainut vain, että tuo "Puolikas Javi"-työ hämää vähän, sillä minusta tuo silmä näyttää hiukan liian pieneltä. Se onkin ehkä se ainut asia, josta huomautan, sillä muuten työt ovat hyviä. 8)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Revan »
Ajattele.

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 04.07.2007 02:28:36 »
Yay!
Kaikki hienoi... Niinku ennenki on ollu. :)
Puolikkaan Javin lävistys on... aah.
Edo kans hieno...
Eääh... Hienot palautteeni iskevät jälleen,  :roll:
(Hirveitä hymiöitä täällä kyllä! xP)

~April
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

ibi

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 04.07.2007 11:36:24 »
Ow, nää on kaikki heinoja ja mahtavia!;> Paras oli Jack ja rommipullo! :))
Annina, sulla on kiva nimi ;)

ibi
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut ibi »

Hypocrite

  • ***
  • Viestejä: 404
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 04.07.2007 17:58:01 »
!! Uskomatonta.

Osaat piirtää mielettömän hyvin. Rakastuin tuohon Lestatiin, aivan saman näköinen kuin miksi olin herran kuvitellutkin.
Kisupiirros on suloinen, tuollaisen haluan kaveriksi (tosin omassa elukassa on jo ehkä riittämiin).
Puolikas Javi on upea, tosiaan kuin mustavalkoinen valokuva.
Edo on kiva, mutta enemmän miellyin noihin realistisiin.
Rommipullo-Jack on hauska, ja näköinenkin.

Piirtele ihmeessä lisää, käyn varmasti katsomassa.^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Hypocrite »
Herää ja kukoista, ulkona venaa psykedeelisen kaunis maailma.

----
All in one by Hypocrite|LiveJournal|DeviantArt|Photoblog

Manteli

  • ***
  • Viestejä: 125
  • I see fire
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : 04.07.2007 23:05:01 »
O____O

Upeita, ei voi muuta sanoa. Jack ja rommipullo oli upea, samoin tuo Puolikas Javi, vaikken tiedäkään kuka kyseinen henkilö on.

Kissa oli aww.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Manteli »
And in your man-made dark the light inside you died.

pyhimyslehminainen

  • ***
  • Viestejä: 63
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : 05.07.2007 10:43:58 »
Nuo realistiset lyijykynätyöt ovat aivan loistavia. Niiden jälkeen tuo varsin hyvin piirretty Edo oli hyvin tylsä ja yksiulotteinen. Minäkin rakastuin tuohon Lestatiin. Townsend on aikamoisen hot.

Minä en osaa nyt antaa sen fiksumpaa palautetta, paitsi, että tahdon lisää noita realistisia. ^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut pyhimyslehminainen »
"Dear father, I've made sin!" "Isn't that what you are supposed to do...?"

[size=90]ficit [/size]

mychem

  • ***
  • Viestejä: 22
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : 05.07.2007 19:21:24 »
todella hianoja:) pidin eniten jackista... luulen että olen nähnyt sen vanhassa finissä...
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut mychem »
...HÄH?...

Älkää odottako järkevää kommenttia...
Kolmoispisteiden ylikäyttäjä...

Rinny

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : 06.07.2007 20:35:40 »
Piirrät ihanasti. Järkytyin kun avasin ensimmäisen kuvalinkin - voiko noin edes piirtää? Oletko varma että olet ihminen etkä mikään yliolio ;o
Piirräät niin uskomattoman realistisesti ihmisiä. Pyörryn pian.
Laita ihmeessä lisää kuvia niin Rinny pääse ihkuttamaan ^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Rinny »

ninyja

  • ***
  • Viestejä: 7
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #10 : 06.07.2007 21:36:40 »
Kaunista.

Vahvuutesi on selvästi noissa "oikeissa" ihmisissä, ihan uskomatonta jälkeä :>

Kuva hevosesta oli kovin aidon näköinen, mutta mielestäni etujaloissa/niiden asennossa oli jotain häikkää, jotain epäluonnollista.

Piirtelehhän lisää <:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut ninyja »

Kinuski

  • ***
  • Viestejä: 42
    • LJ
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #11 : 06.07.2007 22:49:50 »
Samaa mieltä luonnollisesti kaikkien kanssa, kateushan tässä iskee. Aivan valtavan hienoja. Näitä todellakin katsoo ilokseen. Kaikki on niin helposti tunnistettavissa ja varjostukset on niin nätisti kohdillaan että ei voi muuta kuin ihailla. Olet todella lahjakas.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Kinuski »
I'm a professional cynic
but my heart's not in it
|LJ|

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #12 : 09.07.2007 17:06:39 »
Tosi hienoja kuvia kyllä! Huoh, osaisipa itsekin piirtää muita kuin tikku-ukkoja...

Tuo puolikas Javi oli mun lemppari, ihan uskomaton.
Piirtele ihmeessä lisää? ;)

(HAH, kuka väitti etten osaa antaa rakentavaa palautetta? ^^")
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Angelina Anturajalka »


ava & bannu © Inkku

Lontoo

  • ***
  • Viestejä: 112
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #13 : 09.07.2007 19:43:30 »
Katsoin Lestatin ja suustani pääsi vilpitön vau. Kuten topicin otsikko ilmaisee, realistisuus on oikein hyvällä mallilla.

Mitäs Lestatista nyt sanoisi. Kehun nyt vaikka minulle aina yhtä tärkeää osaa piirroksissa eli varjostusta. Työssä on ihana kontrasti vaaleimpien ja tummimpien kohtien välillä. Onko tämä piirretty mallista vai päästä? Kummin tahansa, hieno on. Erityisesti silmät ovat ihanan intensiiviset ja tuo nenä on aivan taivaallisen kreikkalainen.

Jckista ja rommipullosta on pakko sanoa sananen, sillä hahmo (ja näyttelijä) on yksi all-time favouriteistani. Sinulla on kyllä kyky piirtää täsmälleen samannäköistä porukkaa kuin he ovat oikeassa elämässä. Minä en koskaan ole (vielä) päässyt aivan siihen pisteeseen. Tämä on ihana ja Johnnyn eikun Jackin ilmekin on aito. Why is the rum gone?

Kokonaisuus vakuutti! Pistä lisää näitä realistisia töitä, ainoa joka ei silmääni niin paljoa miellyttänyt oli Edo.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Lontoo »

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #14 : 10.07.2007 12:46:52 »
Ihanasti kommentteja! Kiitos paljon kaikille, jotka vaivautuivat kommentoimaan!

Slytherin: Olet varmaankin S.E? :D Anna tulee heti, kun saan piirrettyä sen ;D Eli... en osaa sanoa vielä tämän tarkempaa aikaa. Ja tuota, en taida laittaa jokaikistä piirrosta tänne, niitä tulisi ihan liikaa ^^

Neruri: Paljon kiitoksia! Ja lisää tulee, kesälomalla kun on aikaa piirrellä :)

Revan: Kiitos! Taisin myös itse huomata tuon silmän pienuuden joskus, mutta silloin sitä oli enää myöhäistä korjata.

April: Kiitti :D Todellakin nämä hymiöt ovat kamalia! Kaipaan niitä entisen Finin söpöjä hymiöitä.

ibi: Kiitos :D Njääh, nimeni voisi olla kivempikin...

Hypocrite: Kiitoksiaa ^^ Ja lissäähän tullee!

Manteli: Javi on espanjalaisen D'Nash-yhtyeen laulaja. Esiintyivät Euroviisuissa ;D Kiitos!

pyhimyslehminainen: Juu, tuo Edo ei oikein sopinut yksinään noiden muiden joukkoon. Se saikin lähtöpassit :D Kiitooos!

mychem: Hyvin mahdollista, että olet nähnyt Jackin vanhassakin Finissä, siellä se oli. Kiiitos kommentista!

Rinny: Tuota... luulen olevani ihminen, ellen ole ihan erehtynyt. ;) Oijoi, älä nyt pyörry sentään! Kiitos :D

ninyja: Kiitoos! Hevosen etujalkojen asento pitäisi olla ihan kunnossa, olen tarkistanut sen. Ehkä nuo minun varjotukseni ovat jotenkin epämääräisiä...

Kinuski: Kiitos paljon!

Angelina Anturajalka: Kiitti :) Ja tietenkin piirrän lisää!

Lontoo: Apua, hyvä kontrasti? Minä kun olen saanut kuulla, että työni ovat aivan liian vaaleita. No, ehkä harjoittelu on tuottanut jotakin tulosta ;) Mallista Lestat on piirretty, kuten kaikki muutkin täällä. Kiitos ^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Shawny »
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #15 : 10.07.2007 16:52:41 »
Oho. Ei vissiin oo yhtään upea tuo uusi kuva! Itse en ikimaailmassa osaa tehdä tuollaisia.

Huhhuh.

Upeeta.. <3
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Neruri »
You wanna play with dolls?

Anju

  • ***
  • Viestejä: 11
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #16 : 19.07.2007 15:23:26 »
Vau, olen kyllä jo nyt ihan koukussa taitoihisi  :o  
Olet mahdottoman hyvä piirtämään realistisia. Sinulla pysyy kynä kädessä.  ;)
Eh, enhän minä uskalla laittaa omia kuviani tänne finiin ollenkaan, kun sinun kuvasi ovat täällä. Nolottaisi omat tuherrukset näiden rinnalla~

Saanhan tallennella näitä koneelleni? :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Anju »
Purgatory

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset - uusi 30.7!
« Vastaus #17 : 30.07.2007 14:11:50 »
Neruri: Oi, kiitos! <3

Anju: Koukussa? o_O No voi, mutta kiitos paljon! Laitahan ihmeessä omiakin kuviasi tänne ;D Saa tallennella koneelle, kunhan muistaa ne tekijänoikeudet. Eli ei saa levitellä mihinkään ilman lupaani tai väittää omakseen ^^


Kheh, jälleen uusi. Yritän saada jossakin välissä aikaiseksi DH:n liittyvää arttia, mutta kun en ole niin hyvä näissä ilman mallia- jutuissa...
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Kaalimato

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Shawnyn realistiset - uusi 30.7!
« Vastaus #18 : 30.07.2007 23:10:58 »
Ei näihin voi muuta sanoa, kuin että upeita o_o Miten joku osaa piirtää niin hyvin, että tuntuu kuin nuo voisivat hypätä ulos tältä ruudulta koska vaan. Ainoa asia, joka pisti silmään, oli se kun tuo Sparrowin setä pitää tuota rommipulloa niin sormenpäillään... Mutta siis... *aivan mykistäytynyt*
Tunnelin päässä on aina valoa, rukoile vain ettei se ole juna.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Re: Shawnyn realistiset - uusi 30.7!
« Vastaus #19 : 02.08.2007 16:10:12 »
Herranjumala. :o

Ihan yli-inhimillisen upeita. Välillä tosiaan tuntui kuin olisi katsonut mustavalkoisia valokuvia, varjostukset ja anatomiat on niin kohdallaan. Uuh. Nam. Näitä lisää. Kritisoitavaakaan en edes osaa keksiä.

*hipsii hyvin nöyrästi pois ja menee tuijottamaan omia piirroksia...*
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)