Kirjoittaja Aihe: Sha:n realistiset (uusia 24.5., myös muutama HP!)  (Luettu 43978 kertaa)

Bulla

  • Vieras
Re: Shawnyn realistiset - uusi 30.7!
« Vastaus #20 : 03.08.2007 01:03:08 »
Picca, veit jalat suustani.

Nämähän... ovat yli-inhimillisiä.  :o Jessus, miten joku voi piirtää noin hyvin. *angstiparku* Ei oikeasti melkein edes pitäisi jatkaa noiden tuijottamista, kun alkaa oma itsetunto vaipua pohjamutiin.  :roll:  Mutta siis todella hienoja, en voinut löytää yhtään virhettä, joka on.. Ihmeellistä. Paitsi, että Jack-kuva oli hieman "rakeinen" sen paperin takia, mutta eihän se oikeastaan sinun vikasi ollut.

Upeaa.

-Bulla

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset - uudistettu piirros 14.8!
« Vastaus #21 : 14.08.2007 10:15:12 »
Ette tiedäkään kuinka kommenttinne piristävät minua! :) Kiitos!

Kaalimato: Kiitos, kiitos! ^^

Picca: Aww, kiitoksia! Olen imarreltu :D Ja lissäähän puskee!

Bulla: Kiitos! *sanaton*


Niin ja yksi uusivanha lisätty. Lisää tulossa, sitten kun löydän hyviä malleja ^^
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset - synttärilisäys 31.8
« Vastaus #22 : 31.08.2007 18:31:53 »
Tuplaposti .__.

Lisäsin siis kaksi uutta, kommentit ovat aina erittäin tervetulleita!

Slytherinille (haastoi minut) ja muille tiedoksi, lähiaikoina tulossa piirros Anna Abreusta! Sain hänen levynsä lahjaksi, joten siitä sain mallin itselleni. Piakkoin tulossa myös kuva valkovenäläisestä Dima Koldunista.
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset - H/D video...
« Vastaus #23 : 21.09.2007 22:14:20 »
Aici, kiitos! Tuota... en oikein osaa opettaa :D Varsinkin näin koneen välityksellä se on suhteellisen hankalaa. Ellet tule meille, niin en oikein voi opettaa ^^


Uusi video-lisäys... *khöh* *painuu nurkkaan*
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Slytherin

  • Vieras
Re: Shawnyn realistiset - H/D video...
« Vastaus #24 : 22.09.2007 13:14:10 »
AWWW! Toi suklaarusina juttu nyt oli vähän.... öh, omaperäinen ^^ näkyy että olitte väsyneitä ? ;D

JEIJ, ANNA TULOSSA ? WIBIII! Odottelen... Nuo Javit sun muut, pakko sanoa, en ole koskaan kuullut heistä, mutta se ei liity tähän mitenkään, mutta siis osaat piirtää tosi hyvin ja realistisesti, ja minä olen jo ihan puolikuollut.

Joo, kateellinen? no en todellakaan. [size=85]ehkä vähän. No ok, saitte kiinni, tekemässä itzaria ku muut osaa piirtää.[/size]

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Re: Shawnyn realistiset - H/D video...
« Vastaus #25 : 22.09.2007 13:18:13 »
Oon monesti ihaillut miten realistisesti sä osaat piirtää =D Jackista tykkäsin tosi paljon, koska Johnny miellyttää muutenkin silmää ;P

Ja nyt täyty tulla heittää kommnetti kun katoin ton.. H/D-videon xDD sivuparituksineen xDD Oli se aika repsauttava, joissain kohdissa huumori ampui vähän liian yli :p Mutta tuli mieleen että sulla (olettaen että se joka höpötti koko ajan olit sä) on tosi samanlainen ääni kun mulla XD Tosin. vielä enemmän samanlainen kun mun serkulla xD Joo, oli pakko mainita =D

Drr, toivoisin et tulis lisää noit realistisia tänne mun ihailtavakseni! Saako tähän laittaa toivomuksia? Olisitko innostunut tekeen Tokio hotelin Billiä? ;>>
Tos!
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset / uusi 2.10
« Vastaus #26 : 02.10.2007 18:58:30 »
Slytherin: Kiitosta jälleen!

Awy: Kiitokset! Piti poistaa se video, kun alkoi kaduttaa :'D Niin ja itseasiassa Cora oli se, joka höpötti siinä enemmän ^^
Realistis-tilanne tosiaan luettavissa tuosta uusimman kuvatekstistä, eli en tiedä mitä teen niiden kanssa. Ja olen piirtänyt Billin joskus kivikaudella, kai vuosi sitten, silloin kun kovin moni ei vielä tiennytkään hänestä. Silloin vain bongasin hänet lehdestä ja piirsin, kun oli niin mielenkiintoisen näköinen ;D Mutta sitä nyt ei enää kehtaa laittaa mihinkään näytille, se on sen verran kamala. Mutta mikäli joskus innostun Billiä piirtelemään, ilmoitan sinulle! :)
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Slytherin

  • Vieras
Re: Shawnyn realistiset / uusi 2.10
« Vastaus #27 : 02.10.2007 21:47:35 »
OIOIOIIOIOIOI!!!!!!!!! To minä ? Aww, kiitos!  T-o-d-e-l-l-a hieno! Tarkoitan siis _todella_ hieno! Oliko se suu joka oli vähän epäonnistunut, mutta mitäs pienestä! Kiitos, eikä ollenkaan haittaa vaikka se myöhästyikin!

Kaurahiutale

  • ***
  • Viestejä: 5
Re: Shawnyn realistiset / uusi 2.10
« Vastaus #28 : 06.10.2007 10:40:49 »
Vau, oletpa taitava! o___o Ihan kateeksi käy.

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset / Johnny Depp 24.10
« Vastaus #29 : 24.10.2007 10:02:35 »
Slytherin: Kiva että pidit ^^

Kaurahiutale: Oo, kiitosta! Sinulla on hauska nick, näin BTW :D


Uusi tupsahti, katsokaas ja kommentoikaas.
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Alera

  • Vieras
Re: Shawnyn realistiset / Johnny Depp 24.10
« Vastaus #30 : 24.10.2007 17:14:58 »
Oijoi. Aivan uskomattoman taitava olet piirtämään. Osaisinpa itsekin noin hyvin nimenomaan realistisen tyylin.
Tuo uusi Johnny on mieletön. Nuo korut ja sormukset ja silmät.. oh. Varjostukset ovat juuri siellä, missä pitääkin ja muutenkin kokonaisuus on tasapainoinen. Lestatkin on upea, eikä scannerin tihutöitä edes huomaa, kun jää vain tuijottamaan Lessun vangitsevia silmiä.
Puolikkaassa Javissa kuolasin eritoten tuon kulmakorun aidonnäköisyyttä. Sitä tekee mieli hipelöidä ^ ^.

Jään odottelemaan lisää.

vesiheinikki

  • ***
  • Viestejä: 44
  • aeää!
    • http://www.google.com/.
Re: Shawnyn realistiset / Johnny Depp 24.10
« Vastaus #31 : 24.10.2007 20:36:02 »
Jesses ja holy cow! Joku osaa hommansa!
Eikun siis oikeasti, nuohan ovat aivan upeita! Kuuluvat parhaimpiin realistisiin, joita tiedän. Eniten pidin Lestatista ja Mikelitosta. Lestatissa häiritsi vähän rakeisuus, mutta veikkaan että rakeisuus oli tarkoitettua, ei vain iskenyt minun silmääni. Silti hirmuisen hieno piirros.
Mikelitosta pidin ehkä enemmän kuin Lestatista. Tukka on vähän hassu, mutta pidän siitä, se on jotenkin...lehtevä? En tiedä, mutta siltä se näyttää. Silmät on jotain rakkautta.

Laita ihmeessä lisää kuvia! Jos viitsit, voisit piirtää minulle oikein yksityiskohtaisen silmän, ihmisen kera tai ilman(silmäaddiktio). Käsistäsi lähtee ihmeellistä jälkeä.
Enough strenght to build a home
Enough time to hold a child
Enough love to break a heart


"I'm as gay as a daffodil, my dear!"

Wilwarin

  • sakuholisti
  • ***
  • Viestejä: 380
  • K is for Kaptain
Re: Shawnyn realistiset / Johnny Depp 24.10
« Vastaus #32 : 26.10.2007 14:30:16 »
Täytyy kyllä sanoa että sie osaat piirtää :D Aivan kuin valokuvia katselisi, mutta ei kuitenkaan. Todella - mahtavaa.

Tulis varmaan alemmuuskompleksi, jollen tietäisi vallan hyvin, etten osaa piirtää. Näin ollen olen iloinen, että joku osaa sen munki puolesta.  ;D

Jack ja Jackin rommipullo. Ihanaa.

Mulla ei ole mitään hajua mistä bändistä on kyse, mutta kulmakoru oli hieno, jos se yhtään auttaa. :)

Wilwarin

// niin ja jos joskus piirrät sen Billin, laita tänne! *tahtoo nähdä*
Ficcilistaus on päivitetty 26.8.-16.

En pure yksärin laittajia. (:

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset / Johnny Depp 24.10
« Vastaus #33 : 26.10.2007 14:34:49 »
zcuny: Kiitokset paljon! Minä aina tuskailen hiusten kanssa, niiden kanssa saa aina taistella. Eli ei ihme, että ne näyttävät oudoilta :D

Alera: Kiitos paljon! Minä taas antaisin mitä tahansa, jos osaisin piirtää ilman mallia. Mutta näinhän se aina menee :)

vesiheinikki: Kiitos! Et ole varmaan törmännyt moniin realistisiin, jos nämä ovat parhaita näkemiäsi? o_o Mutta kiitos siitä kuitenkin ^^
Lestat on rakeinen, koska yritin parantaa sen tummuutta yhdellä ohjelmalla, joka ei todellakaan ollut helläkätinen pikku Lestatia kohtaan.
Et ole ainoa silmäaddikti ;D Piirrän silmän siis oikein mielelläni! Vain muutama lisäkysymys: Piirränkö mallista? (luultavimmin ^^) Lyijykynillä vai värikynillä?

Wilwarin: Kiitoos, kiitoos! :D Kovinkaan moni ei tiedä d'Nash- bändiä. Edustivat siis Espanjaa viime Euroviisuissa. Ah, aivan, se Bill. *lähtee etsimään mallikuvaa*
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: Shawnyn realistiset / Johnny Depp 24.10
« Vastaus #34 : 28.10.2007 05:35:47 »
Siis voi luoja, sä osaat piirtää mahdottoman hyvin xD
Mä kattelin sun muitakin kuvia, photobucketista, joita ei ollut tässä topicissa, ja ihastuin mahdottomasti siihen Jack Sparrow piirrokseen. Se oli todella taidokkaasti tehty ja aivan näköinen.
Tosin, ihastuin myös tuohon uusimpaan kuvaasi, joka esittää Johnny Deppiä. Siis niin oli valokuvan (sellaisen mustavalkoisen) näköinen, etten meinannut oikeasti uskoa silmiäni!
Olet todellakin taitava piirtämään, ja toivoisin että osaisin piirtää yhtä taidokkaasti. Minä kun en yhtään osaa piirtää ihmisiä. Kaikkea muuta toki osaan piirrellä, ja kaikki mua aina kehuukin, vaikken itse oikein usko osaavani kuitenkaan piirtää, ainakaan mitenkään kummoisesti..
Otatko sä muuten vastaan piirrustushaasteita? Että saisko sulta pyytää jotain tiettyä kuvaa?

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset / Halloween-kuva 28.10
« Vastaus #35 : 28.10.2007 14:26:50 »
Enkeliprinsessa: Kiitos kommentista! :) Tiedän, että vaikka kaverit kehuu piirroksia, itsestä aina tuntuu, ettei kuitenkaan osaa kovin kummoisesti. Piirustushaasteita otan vastaan, en tosin takaa että ne valmistuvat ihan heti ^^
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: Shawnyn realistiset / Halloween-kuva 28.10
« Vastaus #36 : 29.10.2007 01:03:37 »
Ollos hyvä :)
Tosi kiva, että toteutat piirustushaasteita, mä yksään sulle ainakin yhden...
Tuo Halloween-kuva on tosi kaunis, ruusu on aivan kuin oikea ruusu olisi kuvaan liimattu.
Pysäytti hetkeksi.
Yksityiskohdat niin mahdottoman hyvin ja kauniisti piirretty.

Kirppu

  • ***
  • Viestejä: 37
Re: Shawnyn realistiset / Halloween-kuva 28.10
« Vastaus #37 : 29.10.2007 17:56:33 »
Vau. Ei oikein muuta voi sanoa. Tuntui kuin olisi katsonut valokuvia. Oletko oikeasti piirtänyt nuo? o_O Ihan mahdotonta. Juu, olen aikas häkeltyneenä tässä, mutta pakko näitä oli kommentoida, kun olivat niin upeita. Lisää haluaisin ehdottomasti nähdä, vaikka tuollaisten teko mahtaa kyllä viedä aikaa.
Upeita töitä kerrassaan.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2008 20:24:27 kirjoittanut Kirppu »
It feels like forever.

Alera

  • Vieras
Re: Shawnyn realistiset / Halloween-kuva 28.10
« Vastaus #38 : 29.10.2007 18:02:08 »
Kaunis jälleen tuo kortti. Kiva idea käyttää monia eri tekniikoita ja juuri se tekee tästä kuvasta ainutlaatuisen. Tykkään siitä, miten tuo vampyyripoika erottuu kivasti harmaana värikkäästä taustasta. Tuo "utuisuus" pojan ympärillä on myös kivannäköinen lisä. Fontti, jolla tuo teksti on kirjoitettu on nätti ja pottermainen ^ ^.

Selene

  • ***
  • Viestejä: 38
Re: Shawnyn realistiset / Halloween-kuva 28.10
« Vastaus #39 : 10.11.2007 23:00:00 »
:o   Tuo Lestat oli aivan liian ihana. Olisit varoittanut, yhdellä hetkellä klikkaan linkkiä pahaa-aavistamattomana ja seuraavaksi yritän muistella, miten hengitetään. *Ihanaihanaihana*  Malli on luonnollisestikin täydellisyyden huipentuma ja piirustustaitosi tekevät oikeutta aiheelle. Kuva näyttää tosi elävältä, tuntuu siltä kuin Lestat saattaisi millä hetkellä tahansa sanoa jotain lestatmaisen ylimielistä. Tykkään tosi paljon kasvojen varjostuksesta, sivulta tuleva valo näyttää mahdottoman luonnolliselta.

 Kaikki muutkin kuvat olivat tietysti loistavia, osa jopa paremmin piirrettyjä, mutta tässä oli vain sitä jotakin (luetaan: Lestat  :D  ).

Kiitos tästä.
Writer's block ei ole olotila, se on elämäntapa


2nd robber to the right of Christ
Cut in half - infanticide
The world will rejoice today
As the crows feast on the rotting poet

Nightwish - The Poet And The Pendulum