Kirjoittaja Aihe: Sha:n realistiset (uusia 24.5., myös muutama HP!)  (Luettu 43986 kertaa)

porcupineapple

  • ***
  • Viestejä: 18
Re: Shawnyn realistiset / Halloween-kuva 28.10
« Vastaus #40 : 01.12.2007 16:51:20 »
Mitäh? Sä oot tehny nää ite! (ja mua sanotaan hyväksi piirtäjäksi...)  niin että lisää kiitos  :D
Voiko naiselle tosiaan sanoa niin? Siinä tapauksessa Samuel oli puhveli. - Henning Mankell, Matka maailman ääriin

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Re: Shawnyn realistiset / Halloween-kuva 28.10
« Vastaus #41 : 09.12.2007 15:56:54 »
Huu, olivatpas kauniita!
Lyijykynänkäyttö näköjään toimii teikäläisellä :)
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Shawnyn realistiset / Orlando 2.3!
« Vastaus #42 : 02.03.2008 13:22:32 »
Kirppu: Kiitos paljon kommentistasi! Kyllä, näiden tekemiseen menee helposti tunti jos toinenkin, sen takia päivittelen täällä melko harvoin.

Alera: Voi kiitos paljon!

Selene: Kiitos kommentista! Mukavaa että pidät Lestatista :D Hän on niin mielenkiintoinen hahmo, että voisin piirtää hänet joku päivä uudelleen. Sitten kun löydän aikaa :)

porcupineapple: Kiitos, kiitos! Lisää tulee hiljalleen...

nukkekoti: Kiitos! :D

Ja lisäänpä tähän vielä, että muutama uusi löytyy tuolta.
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Jackies

  • ***
  • Viestejä: 27
  • Mieux remercier votre chance étoiles
Re: Shawnyn realistiset / Orlando 2.3!
« Vastaus #43 : 02.03.2008 13:56:55 »
Shawn, ota nää pois täältä. Ne saa mun työt naurunalaisiksi : (

No siis tässä Phantom, eri nimimerkillä tosin täällä : D

Sun töitä olenkin jo kehunut, enkä kyllä osaa lisätä mitään ihmellistä tähänkään : D Kuviksen opettajani messusi kauheasti ensimmäisella kuvistunnilla, miten lyijykynätöissä pitää näkyä jokainen lyijykynänveto. Sellainen peukalolla söhriminen on kuulemma ehdottomasti kiellettyä. No siis, se messuaminen meni melko hukkaan minulla, sillä en kauheasti harrasta sen tyylisiä töitä, joissa lyijykynä loppujenlopuksi jää sen näköiseksi. Itse harrastan tussausta.

Mutta nää sinun työt, varsinkin tuo Orlando, on siltä kantilta ihan todella hyvin onnistunut. Siis ihan todella hyvin. Ja se, että olet kuitenkin saanut tuon näyttämään luonnolliselta. Vitsit sua taas =.=

Nyt heitän sua haasteella, johon ei kyllä tarvi vastata silleen konkreettisesti. Koska tyylillisesti en pysty haukkumaan sua yhtään, niin kiinnitän huomioni sitten tuohon sisältöön. Kasvot hallitset, joten haluaisin nähdä myös samanlaista tarkkuutta vaatteissa. Noissa, jotka vilkaisin tässä äkkiä, kaikissa vaatteet oltiin sivuutettu nätisti vain värittämällä ne tummaksi. Mitä mä sitten kaipaan, on tekstuureja. Esmes villapaita. Uujea, villapaita 8D Piirräs villapaita mulle johonkin kuvaan.

No siis, esmes saumat, laskokset, ja juuri toi tekstuuri voisi näyttää ihan törkeen hyviltä näissä. Eikä niitä vaatteita tarvis piirtää edes niin paljoa, kun kyseessä on vain tuollainen kasvokuva ja vain olkapäät näkyvät =3

Jea peipe, jatka vaan \o
Misery show
Let it grow, let it grow
Misery moon
It just came too soon
way too soon

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: Shawnyn realistiset / Orlando 2.3!
« Vastaus #44 : 02.03.2008 17:41:13 »
OI, tuo kuva oli aivan mahtava, vaikkei ollutkaan piirretty kummastakaan ehdottamastani ^_^
Tykkään kyllä tosi paljon, olit tosi hyvin taas onnistunut piirtämään, ihan sanattomaksi vetää.
Orlando on tosi ihanan näköinen ja olet piirtänyt sen juurikin sen näköiseksi kuin mitä se on, mutta en nyt odottanutkaan, että se olisi jonkun muun näköinen xD
Siis vetää sanattomaksi sekä kirjoituksen sekavaksi... Tykkään kyllä, on niin ihana xD

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #45 : 27.03.2008 11:14:40 »
Jackies, vai sun työt naurunalasiksi? Ha! Eiköhän se ole kuule toisinpäin. Jaajaa, villapaita. Entä jos en omista yhtään villapaitaa? Tarvitsen mallin siihen, muuten ei tule mitään : D Tackar kivasta kommentista!

Enkeliprinsessa: Kiitos, kiitos paljon! : D Orlandoa oli mukavaa piirtää (kaikkia komeita miehiä on kivaa piirtää, ehkä sen takia täällä on niin miesvaltaista).
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Jackies

  • ***
  • Viestejä: 27
  • Mieux remercier votre chance étoiles
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #46 : 27.03.2008 22:05:55 »
Shawny.....VOI TAJU SUN KANS. Toi on kuule hieno. Tiäkkö siis tosi hieno, tuo sun tanssis. Ai että vaihdetaanko taitoja? KYLLÄ KIITOS.

Miten ihmeessä sulla ei ole villapaitaa? O__O Ei ole olemassa ihmistä, jolla ei olisi villapaitaa (uskallakin nyt turmella naiiveja uskomuksiani : D).
Misery show
Let it grow, let it grow
Misery moon
It just came too soon
way too soon

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #47 : 27.05.2008 18:13:28 »
Joo, vaihetaan taitoja heti! Mitenhän se onnistuis? *sahaa jo oikeaa kättään irti ja tarjoaa sitä Jackiesille*

Mutta siis kiitos paljon! :D Ja hei, onhan mulla nyt päällä yksi villapaidan tapanen, voisi joskus siitä ottaakin mallia.


Uusi tuli taas (pitkästä aikaa), kommenttia?
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

MiaTadaa

  • Vieras
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #48 : 30.05.2008 13:22:27 »
Rakastan näitä. Eniten tyksin tosta heposesta, ehkä en tiedä. Kaikki on upeita, en osaa antaa rakentavaa.

Et viittis piirtää miulle heposta?

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #49 : 27.06.2008 15:19:25 »
Vau, nämä oli aivan loistavia!  :D
Olet todella lahjakas piirtäjä *kateellinen*
Pidin laisinkin tuosta Jack Sparrowsta ja Johnny Deppistä <3 (Ai miten niin tykkään Johnny Deppistä? ;D)
Orlando Bloomit olivat myös todella ihania
Wanna see how hard i can fall?

Chenoa

  • ***
  • Viestejä: 104
  • Saving the planet
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #50 : 01.07.2008 13:34:02 »
:OOOO Et sä ainakaan osaa piirtää!!! SIIS IHAN TAJUTTOMAN HIENOJA!!! Voi herran jumala... näiden rinnalla omat töherrykset näyttää ihan vastasyntyneen sökerryksiltä :o (ei sillä, että olisin muutenkaan mitenkään loistava -.-')

Kaikki kuvat oli niin... realistisia:D Ihan oikeasti siis. Mulla menis seuraavat viiskymmentä vuotta oppia piirtämään noin hyvin kasvoja!! Ihan loistavia.

Okei tiedän, tiedän! Tässä kommentissa ei ollut rakentavan tai minkään muunkaan pätkää. Taisi olla pelkää ihkutusta... *lyö itseään takaraivoon parikymmetä kertaa peräkkäin*
No kuitenkin älä koskaan lopeta piirtämistä ja luulen, että et lopettaisikaan^^

-Chenoa-
Only run with scissors when you want to get hurt

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #51 : 12.07.2008 18:43:55 »
wtf miks en osaa piirtää :(( Tosi hienoja töitä! Upeat varjostukset ja olet nähnyt selvästi vaivaa. Orlikset iski ja heppa <3

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #52 : 17.07.2008 22:23:39 »
pyydän, pyydän, piirrä Draco Malfoy/Tom Felton, minä en osaa ja sinä osaat, ja jos et piirrä niin... Ei voi mitään, nuo on niin ihaniiiii!!!
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #53 : 29.07.2008 22:20:20 »
MiaTadaa: Kiitos kiitos! Aloitin jo sen heposen piirtämisen, mutta inspiraatiopula iski ja se on edelleen kesken...

Luthien: Kiitän! Et ole ainoa, joka pitää Deppistä :D Komeita miehiä on aina mukavaa piirtää ;)

Chenoa: Voi kiitos! :D Jotenkin minustakin tuntuu, että en ole lopettamassa piirtämistä ihan hetkeen ;D Kun sitä menee vielä opiskelemaankin...

sokerijuurikas: Juu no onhan noiden tekemiseen muutamia tunteja vierähtänyt. Mutta hyvin, hyvin mukavia tunteja :) Kiitän kommentista!

Chibi: Apua, kun pistit pahan :D Olen yrittänyt piirtää Feltonia ehkä... kolmisen kertaa, joka kerralla on epäonnistunut. Selvästikään minun ja Tompan kemiat eivät aivan pelaa. Mutta voin tietenkin jatkaa yrittämistä :)


Pitää nyt tähän loppuun lätkäistä joku loppukommentti :'D Eli inspis on kadonnut johonkin muunkin jaksamisen ohella, joten aikaansaannoksia on tullut hyvin harvakseltaan. Yksi hyvin potentiaalinen piirros on tuossa alkuvaiheessa, ehkä saan sen tänne jossakin vaiheessa. Se on melko erityyppinen muihin piirtämiini verrattuna. Ja jos vain lopettaisin tämän höpötyksen. Kiitos näkemiin.
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #54 : 30.07.2008 23:21:25 »
*sulaa paikalleen ekasta orlandon kuvasta* IHANIA! Mur. Vaihetaan käsiä! 8) Uijui. <333 Ku näytin mummille se väitti että se olis kuva, ei piirrustus. O.o MAHTAVA PIIRTÄJÄ SÄ OOT! <33 Sul on ihana tyyli. Oma tyylini on semmonen kauhee mangasilmät..
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #55 : 13.12.2008 22:42:26 »
Oooooo, oot piirtänyt toisen Orlin, enkä oo huomannut!!
Aivan ihana, vetää jälleen täysin sanattomaksi. Mä haluan kanssa osata piirtää ihmisiä näin hyvin!
Elämä on julmaa. Mutta rakastan sun piirrustustyyliäsi ja noi Orlandot on ehdottomasti suosikkejani! Hih ^^

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #56 : 14.12.2008 11:57:56 »
Ooh! Nämä ovat upeita! Olet onnistunut varjostuksissa täydellisesti, väritys on just niin ihana.. Olen ihan sanaton :)
Otatko muuten mallia joistakin kuvista, vai piirrätkö esim. julkkisten kasvoja ihan ulkomuistista?
Ja sitten toinen kysymys, käytätkö yhtä ja samaa kynää koko piirroksen ajan vai vaihtuuko se tiuhaankin tahtiin? Varjostuksissa varmaankin tarvitsee pehmeämpää?

Joo, outoja kysymyksiä mutta kun katsoo muiden töitä niin siinä keksii heti miljoona keinoa, joilla voi kehittää itseään ^^
in the bleak midwinter

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #57 : 14.12.2008 13:47:46 »
Täytyy myöntää, että kaikki kuvat ovat todella aidon näköisiä.

Tykkäsin etenkin siitä Fallin' into you:sta. Todella hyvin piirretty kuva (molemmat niistä). Taidokas!

Anna Abreu oli aivan loistava, melkein kuin valokuva!

Kittus oli söpö kuin mikä. Ihana kisunen.  ;D

Ja Jack ja rommipullo, aitoakin aidomman näköinen.


Tykkäsin kaikista kuvista todella paljon, mutta yksittäin mainitsemani kuvat ovat ehdottomia suosikkejani.


Kiitokset kovasti!

*Sirina kiittää ja kumartaa*
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

Tikkis

  • Mrs. Black
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 451
  • Ava Fractalta <3
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #58 : 14.12.2008 20:54:46 »
Täytyy vain kadehtia tota sun tyyliäsi. Osaat kyllä tehdä todella hyvin tehdä varjostukset. Oon itse luullut olevani niissä hyvä, mutta hävettää, että olen vonut edes koskaan luulla niin. Argh, nyt tulee vaan kauhea turhautuneisuus.

Mutta niin, osaat todella hyvin piirtää, ja pidin todella paljon niistä parista, joissa olit käyttänyt värejäkin! Varsinkin se, jossa oli tanssipari. Se punainen taustassa oli kyllä aivan ihana.

Kaikki kuvat olivat kyllä niin mainioita, etten tiedä, mitkä oikein olivat parhaimpia. Saanen sanoa, että kaikki? (:

~Tikkis
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Shawnyn realistiset
« Vastaus #59 : 17.12.2008 21:52:38 »
Oolala, kommentteja tullut! Kiitos kaikille ihanille ihmisille päiväni piristämisestä ^^

Kalka-fani: Kiitosta :) Sori mutta pidän tästä oikeasta kädestäni, en taida alkaa vaihtamaan sitä ;D

TylerDurden: Kiitos! Sitä on tullut hieman harjoiteltua (ehkä jotakin 3 vuotta?). Saa heittää haasteella, mutta kannattaa varautua etten välttämättä ihan heti saa sitä tehtyä.

Enkeliprinsessa: Oi sori, oon ilmeisesti unohtanu informoida sulle tosta uudemmasta Orlista. Kiitti kommentista! :)

raitakarkki: Joo kyllä ihan mallista piirrän, en saisi ikinä kenenkään näköistä ilman mallia ;) Yleensä käytän yhtä-kolmea eri kynää per työ. 2h, 2b ja 4b taitavat olla yleisimmät käyttämäni aseet. Tummiin varjostuksiin ja kohtiin tosiaan käytän tuota 4b:tä (tai pehmeämpää) ja kovempia sitten hailakampiin varjostuksiin. Ei ne olleet outoja kysymyksiä, ihan hyviä :) Kiitän kommentistasi!

Sirina Black: Kiitos, kiitos! Oho, pidit aika eri kuvista kuin itse pidän, mutta hyvä niin, ei kaikkien tarvitsekaan samoista pitää ^^

Tikkis: Tuo turhautuneisuus on tuttu tunne... Kun itse näen jotain yli-inhimillisen hienoja töitä, tulee sellainen olo, että miksi enää vaivaudun enää piirtämään. Mutta aina sitä on vaan tullut sitkeästi jatkettua :D Jee väritöistäkin pidetään, hienoa! Niitä tuleekin tehtyä ihan luvattoman vähän. Toki saat pitää kaikista, en kiellä ;) Kiitos kommentista!
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"