Kirjoittaja Aihe: Fanon eli päänsisäinen canon  (Luettu 92061 kertaa)

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #40 : 05.04.2011 21:19:54 »
Mun fanonissa Pansy sitten taas on aika kalpeaihoinen ja sillä on punertavanruskeat hiukset ja vihreä hiuspanta. :DD Ja tästä saatte syyttää vain ja ainoastaan Harry Potter ja Salaisuuksien kammio -PC-peliä, jota mulla ja mun kaverilla oli ala-asteella tapana tahkota päivästä toiseen ja siinä oli sellainen luihuistyttö ympäriinsä käppäilemässä. Jotenkin mä aina mielsin sen heti Pansyksi.  ;D Ehkä mun omituisin mielleyhtymäni...

Lainaus
Hermionella on joko vihreät tai ruskeat silmät...(periaatteessa vihreät sopivat paremmin..en ees muista onko kyseistä seikkaa kirjoissa mainittu..on tooosi kauan aikaa kun olen ne viimeksi lukenut.)
Ruskeat kirjojen mukaan. :>

RUSKEAT? Oon aina kuvitellut, että kaikilla Weasleyllä on siniset tai sinivihreät silmät. Miten oon voinut missata ton kirjoista, vaikka niistä jokasen oon lukenut useampaan kymmeneen otteeseen?  ;D
What does God mean with a starship?

cooperaur

  • grieving widow smith
  • ***
  • Viestejä: 618
  • multipussies on vaa porttihuume
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #41 : 05.04.2011 21:38:06 »
No mm, toisaalta nyt kun miettii, käykö jostain canonissa edes ilmi että Draco olisi välttämättä hetero? :O Harrysta se tulee ilmi ihan selkeästi.
Kyllä mäkin luulin 15-vuotiaana ja vielä 17-vuotiaanakin olevani hetero. Jotenka se, että Harry kirjoissa ei koskaan ajattele pojista silleen *köhsejotaikaipaatenitenköh* (ei se kyllä ajattele niin juuri tytöistäkään, siis aika pinnalliseksihan se Harryn suhde-elämä kirjoissa jää ;)) niin eihän se tarkoita mitään. Mieli muuttuu. Eikä sitä ole epilogissakaan kiveen kirjoitettu, että H/G ja R/Hr olisivat parit. Mun sateenkaarilasien läpi ne näyttää neliapilaperheeltä: H/R ja G/Hr <3
Joo, ihan samaa mieltä tosta. Tuo H/D nyt oli vaan tosiaan tommonen esimerkki ja ainahan on mahdollista juuri että pitää molemmista sukupuolista. Tää nyt oli vaan tämmöstä todennäköisyysfuntsimista, ei H/D ole mun mielestäni mitenkään mahdoton yhtälö. ;) Ja ennen kaikkea ficcimaailmassa ei oo mitenkään tarpeellista edes miettiä miten todennäköistä joidenkin hahmojen suhde olisi.
Heh, toi neliapilaperheteoria kuulostaa hauskalta mutta oikeestaan jotenkin aika uskottavalta! :O

Lainaus
Sirius nyt on ihan varmasti umpihomo ja sillä on oikeasti tosi huono itsetunto.
Hyvä, ettei sattunut olemaan mitään nestettä suussa, olisi pärskähtänyt näytölle :D
Siriuksen homouteen yhdyn siinä mielessä, että ainoa suhde, jossa Siriuksella on oman fanonini mukaan ollut sydän mukana oli Jamesin kanssa. Siriuksella on tietysti ollut runsain mitoin tyttöystäviä/yhden yön juttuja, mutta pelkästään seksin tai pakenemisen takia, ei Sirius rakastanut sillä tavalla ketään muuta kuin Jamesia.
Ite perustelen päättelyjäni vaan sillä, että Siriuksella ei ole ollut mitään juttuja canonissa vaikka se on kerta niin hyvännäköinen ja naistenmies (noistakaan pointeista en ole aivan varma, kuinka paljon on fanonia...). Toisaalta, viettihän se aika ison osan elämästään Azkabanissa, joka varmasti vaikutti asiaan mutta kuitenkin.

Mun päähän ei jotenkin yhtään istu Remuksen ja Doran juttu. Remuskin on homppeli. :(
Ei ollut gluteenia Hitlerin aikaan.
- Steve Rogers


pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #42 : 05.04.2011 21:47:55 »
Remus meni Doran kanssa naimisiin koska se sääli sitä. Ne oli ystäviä, Dora oli surullinen Siriuksen kuoleman takia, Remus oli surullinen Siriuksen kuoleman takia --> naimisiin. Kun miettii, niin eihän Remuksella koskaan ollu juttua kenenkään muun kaa (paitsi mun fanonissa Siriuksen kanssa). Voisin selittää tästä enemmänkin mutta mun aivot ei nyt toimi kun väsyttää, sori.
I've got blisters on my fingers!

Mikaela

  • ***
  • Viestejä: 555
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #43 : 05.04.2011 21:51:36 »
Lainaus
Hermionella on joko vihreät tai ruskeat silmät...(periaatteessa vihreät sopivat paremmin..en ees muista onko kyseistä seikkaa kirjoissa mainittu..on tooosi kauan aikaa kun olen ne viimeksi lukenut.)
Ruskeat kirjojen mukaan. :>
RUSKEAT? Oon aina kuvitellut, että kaikilla Weasleyllä on siniset tai sinivihreät silmät.
No mutta Hermione ei olekaan Weasley kun vasta epilogissa.

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #44 : 05.04.2011 21:53:24 »
Remus meni Doran kanssa naimisiin koska se sääli sitä. Ne oli ystäviä, Dora oli surullinen Siriuksen kuoleman takia, Remus oli surullinen Siriuksen kuoleman takia --> naimisiin. Kun miettii, niin eihän Remuksella koskaan ollu juttua kenenkään muun kaa (paitsi mun fanonissa Siriuksen kanssa). Voisin selittää tästä enemmänkin mutta mun aivot ei nyt toimi kun väsyttää, sori.

Mun fanon ajatukset ovat taas sitä mieltä että Remuksella oli joku, ja se joku oli sillä aikaa kun Sirius oli Azkabanissa, se suhde on myös päättynyt kauan ennen Siriuksen paluuta.

Remus vihaa omaa itsesääliään, niin miksi se pystyisi sulattamaan toisen ihmisen itsesäälin tai säälimään toista?

Anteeksi, mä vaan puolustan "mun reviiriä".

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #45 : 05.04.2011 22:19:04 »
Remus meni Doran kanssa naimisiin koska se sääli sitä. Ne oli ystäviä, Dora oli surullinen Siriuksen kuoleman takia, Remus oli surullinen Siriuksen kuoleman takia --> naimisiin. Kun miettii, niin eihän Remuksella koskaan ollu juttua kenenkään muun kaa (paitsi mun fanonissa Siriuksen kanssa). Voisin selittää tästä enemmänkin mutta mun aivot ei nyt toimi kun väsyttää, sori.

Mun fanon ajatukset ovat taas sitä mieltä että Remuksella oli joku, ja se joku oli sillä aikaa kun Sirius oli Azkabanissa, se suhde on myös päättynyt kauan ennen Siriuksen paluuta.

Mie taas jonkin oman ikivanhan julkaisemattoman kelmificin jota ei edes enää ole tallella (lol :--D) takia olen ajatellut niin, että Remuksella oli tyttöystävä jonka kanssa oli ehkä kihloissa tai jotain (mutta ei lapsia koska Remus pelkäsi sitä, että niistäkin tulee ihmissusia jne), ja joka kuoli Voldemortin takia (oli ehkä myös Killan toiminnassa?) muutamaa kuukautta ennen Jamesin ja Lilyn kuolemaa. Ja Remus oli siitä ja kaikesta muusta niin murtunut, että hänellä ei ollut Siriuksen ollessa Azkabanissa tai ennen Doraa muita.
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #46 : 05.04.2011 22:24:45 »
Lainaus
Hermionella on joko vihreät tai ruskeat silmät...(periaatteessa vihreät sopivat paremmin..en ees muista onko kyseistä seikkaa kirjoissa mainittu..on tooosi kauan aikaa kun olen ne viimeksi lukenut.)
Ruskeat kirjojen mukaan. :>
RUSKEAT? Oon aina kuvitellut, että kaikilla Weasleyllä on siniset tai sinivihreät silmät.
No mutta Hermione ei olekaan Weasley kun vasta epilogissa.


...No katos vaan, mä jotenkin onnistuin lukemaan, että tossa puhuttiin Weasleyn veljeksistä.  ;D Mutta tää pätkä lukikin toisessa viestissä, lainasin vahingossa väärää.

//Ja korjasin failaamani lainauksen.  ::)
What does God mean with a starship?

chessy

  • ***
  • Viestejä: 67
  • irrelevant
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #47 : 06.04.2011 08:35:16 »
Mie taas jonkin oman ikivanhan julkaisemattoman kelmificin jota ei edes enää ole tallella (lol :--D) takia olen ajatellut niin, että Remuksella oli tyttöystävä jonka kanssa oli ehkä kihloissa tai jotain (mutta ei lapsia koska Remus pelkäsi sitä, että niistäkin tulee ihmissusia jne), ja joka kuoli Voldemortin takia (oli ehkä myös Killan toiminnassa?) muutamaa kuukautta ennen Jamesin ja Lilyn kuolemaa. Ja Remus oli siitä ja kaikesta muusta niin murtunut, että hänellä ei ollut Siriuksen ollessa Azkabanissa tai ennen Doraa muita.

Sama. Kamala, kun näitä ei muista yhdellä kertaa niin joutuu spämmäämään kivoja onlinereita :'< Ja tätä topaa lukiessani vakuutuin siitä, että Remuksella on eurooppalaiset, ehkä ranskalaiset juuret. Ja tulen varmaan lausumaan Lupinin ranskalaisittain hyvinkin pitkään ::)
                                                        "Ja sit se oli silleen, et mitä éclairit on ja mä olin ihan että lol, noob."

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #48 : 06.04.2011 09:36:02 »
Kuulin luotettavalta lähteeltä, että Vain me kahden (K-15) -ficin Remuksen ranskalaiset sukujuuret juontavat juurensa siitä, että Arsene Lupinilla on sama sukunimi kuin Remuksella -> ovat kaukaista sukua toisilleen ;D

Ihan vain päästäkseni vielä kerran mainostamaan ko. ficciä 8 )
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #49 : 06.04.2011 10:54:32 »
Remus meni Doran kanssa naimisiin koska se sääli sitä. Ne oli ystäviä, Dora oli surullinen Siriuksen kuoleman takia, Remus oli surullinen Siriuksen kuoleman takia --> naimisiin. Kun miettii, niin eihän Remuksella koskaan ollu juttua kenenkään muun kaa (paitsi mun fanonissa Siriuksen kanssa). Voisin selittää tästä enemmänkin mutta mun aivot ei nyt toimi kun väsyttää, sori.

Mun fanon ajatukset ovat taas sitä mieltä että Remuksella oli joku, ja se joku oli sillä aikaa kun Sirius oli Azkabanissa, se suhde on myös päättynyt kauan ennen Siriuksen paluuta.

Mie taas jonkin oman ikivanhan julkaisemattoman kelmificin jota ei edes enää ole tallella (lol :--D) takia olen ajatellut niin, että Remuksella oli tyttöystävä jonka kanssa oli ehkä kihloissa tai jotain (mutta ei lapsia koska Remus pelkäsi sitä, että niistäkin tulee ihmissusia jne), ja joka kuoli Voldemortin takia (oli ehkä myös Killan toiminnassa?) muutamaa kuukautta ennen Jamesin ja Lilyn kuolemaa. Ja Remus oli siitä ja kaikesta muusta niin murtunut, että hänellä ei ollut Siriuksen ollessa Azkabanissa tai ennen Doraa muita.

HOHOO. Aivan kuin olisit lukenut mun ajatuksia, ainoa ero on se että mun mielestä se nainen tuli kehiin vasta Jamesin ja Lilyn kuoleman jälkeen.

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #50 : 06.04.2011 13:18:23 »
Sama. Kamala, kun näitä ei muista yhdellä kertaa niin joutuu spämmäämään kivoja onlinereita :'< Ja tätä topaa lukiessani vakuutuin siitä, että Remuksella on eurooppalaiset, ehkä ranskalaiset juuret. Ja tulen varmaan lausumaan Lupinin ranskalaisittain hyvinkin pitkään ::)

Nyt minä kuulen päässäni Lupinin silleen ärsyttävän liioitellusti ranskalaisittain lausuttuna enkä pääse siitä eroon, kamalaa :--D Mutta mistä sitä tietää, ja minäkin olen tuota Arsene Lupinia joskus miettinyt, että jos he sattuisivatkin olla kaaaaukaista sukua toisilleen : D

Sitten joskus venäjän tunnilla mietin, että Lupin voisi olla venäläinenkin sukunimi, sillä luin että -in-päätteiset lyhyet sukunimet ovat aika yleisiä, tyyliin Putin ja Pushkin. Ja joskus luin jonkun kelmificin, jossa Remus luki jostain kirjasta Rasputinin olleen ihmissusi, ja siitäkin syntyi vaikka mitä pohdintoja :'D Weird.
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #51 : 06.04.2011 13:20:46 »
Sama. Kamala, kun näitä ei muista yhdellä kertaa niin joutuu spämmäämään kivoja onlinereita :'< Ja tätä topaa lukiessani vakuutuin siitä, että Remuksella on eurooppalaiset, ehkä ranskalaiset juuret. Ja tulen varmaan lausumaan Lupinin ranskalaisittain hyvinkin pitkään ::)

Nyt minä kuulen päässäni Lupinin silleen ärsyttävän liioitellusti ranskalaisittain lausuttuna enkä pääse siitä eroon, kamalaa :--D Mutta mistä sitä tietää, ja minäkin olen tuota Arsene Lupinia joskus miettinyt, että jos he sattuisivatkin olla kaaaaukaista sukua toisilleen : D

Tästäköhän se johtuu, kun olen miettinyt mitä vieraita kieliä Remus ehkä osaisi ja olen pitkien mietintöjen jälkeen päätynyt ranskan kieleen : ''')

P.S Miten Lupin sanotaan ranskalaisittain?

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #52 : 06.04.2011 13:49:27 »
P.S Miten Lupin sanotaan ranskalaisittain?
Lup(h)ään ;)
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 652
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #53 : 06.04.2011 15:29:37 »
Sitten joskus venäjän tunnilla mietin, että Lupin voisi olla venäläinenkin sukunimi, sillä luin että -in-päätteiset lyhyet sukunimet ovat aika yleisiä, tyyliin Putin ja Pushkin. Ja joskus luin jonkun kelmificin, jossa Remus luki jostain kirjasta Rasputinin olleen ihmissusi, ja siitäkin syntyi vaikka mitä pohdintoja :'D Weird.

Jaa? Sehän on aika jännä ajatus, että Lupin voisi olla venäläistäkin sukua. Itse olen aina kallistunut sen ranskalaisuuden puolelle, mutta miksipäs ei...

Minä olen erään ajatustasolle jääneen ficcini takia kuvitellut, että Hermionella on ainakin kolmen-neljän ensimmäisen kirjan aikana ollut kotipuolessaan ystäväpoika, joka on ehkä ollut hieman ihastunutkin tyttöön. Usein he istuvat Hermionen huoneen sängyllä (siististi pedattu ja päiväpeittokin päällä) juttelemassa fysiikasta, ja välillä Hermione kertoilee pojalle taikamaailmasta.

P.S Miten Lupin sanotaan ranskalaisittain?
Lup(h)ään ;)

Mitä, oon aina luullut että se on Lypeeh tai sinnepäin! :D Toisaalta, enpä nyt ole hirveästi ranskaa lukenut.

Hitsit, kun on noiden Pottereiden lukemisesta ehtinyt jo vierähtää ihan mukavasti aikaa, nyt ei tule kunnolla mieleen mitään... Mutta saako täällä huudella sekavia muistakin fandomeista? :)

Mortti

  • Vieras
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #54 : 06.04.2011 15:58:06 »
Mä ajattelen, että Remuksella on vähän jotain italialaisia juuria.  :D Ficistä tietenkin jäänyt mieleen... sen silmät ajattelen sinivihreäharmaaruskeiksi, eli sekasen värisiksi. Sillä on punoittava nenä joka on päästään vähän isompi ja kasvot punoittaa joskus. Sellainen nössöllä tavalla söpö.  :D




Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #55 : 06.04.2011 16:08:04 »
Mun ranskankielentaito jäi viiteen kurssiin lukiossa, joten voin olla väärässäkin. Noin mä sen kyllä aina oon lausunut x)
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #56 : 06.04.2011 16:16:01 »
Mun ranskankielentaito jäi viiteen kurssiin lukiossa, joten voin olla väärässäkin. Noin mä sen kyllä aina oon lausunut x)
Mie luulen, että se menee noin, sillä esim Chopin lausutaan "Chopään" (jestas kun näyttää hassulta noin), niin aika loogista olisi, että Lupin menisi samalla tavalla : D
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 336
  • Lunnikuningatar
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #57 : 07.04.2011 10:26:11 »

Hitsit, kun on noiden Pottereiden lukemisesta ehtinyt jo vierähtää ihan mukavasti aikaa, nyt ei tule kunnolla mieleen mitään... Mutta saako täällä huudella sekavia muistakin fandomeista? :)

Saa. :)


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Paineside

  • ***
  • Viestejä: 215
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #58 : 07.04.2011 15:49:23 »
RUSKEAT? Oon aina kuvitellut, että kaikilla Weasleyllä on siniset tai sinivihreät silmät. Miten oon voinut missata ton kirjoista, vaikka niistä jokasen oon lukenut useampaan kymmeneen otteeseen?  ;D
Ainakin muuten Mollylla ja Ginnyllä on ruskeat silmät, mainitaan Kuoleman varjeluksissa.
we must all face the choice
 between what is right
 and what is easy

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #59 : 10.04.2011 02:14:30 »
Lupin tykkää hunajasta. Sirius tykkää inkivääristä. Lily käyttää kielontuoksuista hajuvettä.

Ja kun mennään Naruto-fandomiin, niin Sai on pohjimmiltaan uskomattoman hellä ihminen ♥

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.