Kirjoittaja Aihe: Posliinijoutsen D/Hrm K-11, !!!13 luku ilmestynyt 13.7!!!  (Luettu 32586 kertaa)

Justinee

  • Vieras
Kirjoittaja: Justinee
Ikäraja: (alussa ehkä S mutta myöhemmin alkaa olla) K-11 //Sansku muutti ikärajan uusien sääntöjen mukaisiksi. (:
Paritus: Draco/Hermione Harry/Draco viittauksia ja jokunen sivullinen mm viittaus H/G:n
Genre: romance, angst... jtn sellasta.
Beta: Paralyzed (kolmos luvusta alkaen)
Summary: Hermione sekoilee, laihduttaa, itkee. Kukaan ei ymmärrä, kunnes alkaa tapahtua kummallisia. Dracon elämä on mullin mallin, hän tarvitsee suunnitelman, mutta kuka auttaisi ilkeää, vihattua Draco Malfoyta?




1. ”Tykkään minä sinusta tuollaisenakin!”


”Ron, onko sinun ihan pakko?” Hermione kysyi hieman ärtyneesti. Ron mässytti suklaasammakoita Hermionen nenän edessä suu auki, hän oli tehnyt sitä jo hetken, vain ärsyttääkseen tyttöä.
”No tietenkin minun on pakko! Se on minun hommani.” Ron tokaisi muka loukkaantuneena.
”Tätä menoa oksennan kohta.” Hermione voivotteli ja yritti hakea katseellaan Rohkelikon oleskeluhuoneesta punatukkaista tyttöä, Ronin pikkusiskoa Ginnyä.

”Ron! Anna Hermionen opiskella äläkä syö suu auki!” Huudahti Ginny saapuessaan Lihavan Leidin muotokuva aukosta sisään oleskeluhuoneeseen. Hermione huokaisi helpotuksesta.
  ”Heti äiti!” Ron naurahti ja siirtyi nojatuoliin pois sohvalta antaen Ginnylle tilaa istuutua.
”Huh, Ginny tulit juuri ajoissa. Olisin kohta pimahtanut jos TUO olisi vielä mussuttanut noita ällöttäviä kaloripommejaan nenäni edessä.” Hermione tuhahti. Hän halusi olla kesällä bikinikunnossa ja joulun aikana oli kertynyt hänen mielestään hieman ylimääräistä.
”Äh, Hermione älä viitsi valittaa! Olet jo ihan tarpeeksi laiha! Tykkään minä sinusta tuollaisenakin” Ron hihkaisi, ehkä hieman liian isoon ääneen, sillä kaikki oleskeluhuoneessa olijat kääntyivät katsomaan ihmeissään Ronia samalla kun pojan naaman väri alkoi uhkaavasti muistuttaa hiusten punaista sävyä.

”Hei oletteko nähnyt Harrya? Minulla olisi hänelle… Tärkeätä asiaa.” Ginny mumisi ja punastui rajusti.
Hermione pyöräytti silmiään ja tuhahti ”Hän meni jo syömään, huispaustreenit kun on vaihdettu aikaisemmiksi joten joukkue käy syömässä aikaisemmin”.
”Ai.. No, nähdään sitten illalla…” Ginny hihkaisi ja hyppeli muotokuva-aukosta ulos.

~~~

Hermione makoili sängyllään tyttöjen makuusalissa. ”Kohta mennään syömään. No onpa kiva” Hermione ajatteli ”voin lihoa taas lisää. Tätä menoa olen kesällä norsu.”.
Tyttö pomppasi sängyltä ylös ja käänsi kokovartalopeilin itseensä päin. Hän tarkkaili itseään joka puolelta.
Ruskeat, hieman olkapäiden alapuolelle ulottuvat paksut hiukset, suht koht kapea vyötärö, muuten ihan normaalikokoinen nuori nainen. Hermione ei ollut ruma edes omasta mielestään. Mielestään hän näytti tylsältä. Liian normaalilta. Lihavalta.
Tyttö veti vatsaa hieman sisäänpäin ja katsoa taas peiliin. ”Aivan, noin on parempi” Hermione huoahti. Miten hän voisi laihduttaa noin paljon ennen kesälomaa? Vieläpä tässä linnassa, kun ei päässyt edes lenkille tai muutenkaan urheilemaan.
Hermione mietti mielessään, menisikö syömään vai jättäisikö tänään aterian väliin, ja söisi sen sijaan sellaisen laihdutuspatukan, jollaisen oli saanut Lavenderilta joululahjaksi (vihjailua kenties)? Hermione teki nopeasti päätöksen.
Tyttö vaihtoi treenivaatteet päälleen ja lähti juoksemaan portaita alas.

~~~

”Hei! Hermione! Mihin sinä menet? Kohta on päivällinen!” Ron huusi juoksevan tytön perään. Hermione pysähtyi ja kääntyi.
”Ööh… Ei minulla ole kovinkaan nälkä, joten ajattelin käydä lenkillä. Nähdään illalla!” Hermione huudahti ja lähti taas juoksemaan kuulematta takaansa kuuluvaa Ronin ääntä.

”Äh, siitä on tullut ihan hullu.” Ron tuhahti katsellessaan tyhjää muotokuva-aukkoa josta Hermione oli juuri livahtanut ulos.

~~~

Hermione juoksi, hän juoksi niin lujaa kuin vain jaloistaan pääsi. Mahaan sattui mutta Hermione ei välittänyt. Hän ei halunnut välittää. Hän halusi vain juosta, juosta kaiken painon pois.

~~~

”Hermy! Vihdoin. Me Ron oli jo lähtemässä etsimään sinua. Onko kaikki hyvin? Näytät aika heikolta, ehkä sinun pitäisi syödä jotain.” Ginny huudahti huolestuneena kun huomasi Hermionen saapuvan tyttöjen makuusaliin. Kello oli jo yhdeksän eikä Hermionea ollut näkynyt koko päivänä. Pojat sekä Ginny olivat kaikki jo huolestuneet tytöstä.
”Äh, Ginny. Olin vain ulkona…” Hermione mutisi ”Ei, ei minulla ole nälkä… Syön vain tällaisen energiapatukan… Kohta olo on parempi…”.
”Hermione, et sinä voi jatkaa noin. Olet nyt jo tosi laiha. Jos jatkat näin, voi käydä huonosti. Katso nyt itseäsi!” Ginny käänsi Hermionen katsomaan kokovartalopeiliin ”Sinähän kuihdut silmissä. Olet ihan kalpea, hiuksesi ohenevat, et näytä enää itseltäsi! Tuo iän ikuinen laihduttaminen tappaa sinut!”.
”Älä viitsi Ginny. Olen ihan kunnossa. Okei, ehkä olen hiukan kalpeampi kuin ennen, ja ehkä hiukseni ovat hieman ohuemmat… Mutta ainakaan ne eivät enää mene koko ajan takkuun.” Hermione intti ja istahti sängylleen.
Ginny huoahti raskaasti ja lysähti Hermionen viereen. ”Olet sinä sitten jääräpäinen.”


Hermione ei saanut unta. Pitivätköhän muut häntä yhtä hulluna kuin Ginny piti?
Tyttöä alkoi ahdistaa liikaa joten hän nousi ylös sängystään aikeenaan lähteä valvojaoppilaiden kylpyhuoneeseen, mutta kaatuikin takaisin sänkyynsä. Häntä huimasi ja jalkoja kivisti. Hermione huoahti ja nousi uudelleen, tällä kertaa hitaammin. Hermione muisti vasta nyt ettei ollutkaan syönyt koko päivänä mitään. Laihdutuspatukatkin jäivät jossain välissä pois.

Hermionen paljaat jalat palelivat linnan kylmällä kivilattialla. Oli niin pimeää ettei Hermione nähnyt nokkaansa pidemmälle. ”Valois” Hermione suhahti ja heilautti taikasauvaansa hieman. Sauvan päähän syttyi pieni sinertävä valo. Tyttö lähti taas kulkemaan eteenpäin käytävää.
Hetken kuljettuaan löytämättä päämääräänsä, Hermione totesi olevansa eksyksissä.
”Hemmetti.” Hermione suhahti ja kääntyi tulosuuntaansa.
”Auts! Katso eteesi idiootti!” Tyttö huudahti törmätessään johonkuhun lähtiessään kulkemaan. Hermione kohotti sauvaansa nähdäkseen kehen oli törmännyt; ”Malfoy”.

”Kuraverinen. Äläpäs uhittele ylempiarvoisille. Phyi, jos Dumbledore ei olisi niin sokea, sinua ei edes olisi täällä rypistämässä kaapuani!” Malfoy huusi, hieman epävarmasti tosin. Aivan kuin hän olisi säikähtänyt Hermionea.
”Shush!” Hermione suhahti automaattisesti säikähtäen pojan äänen korotusta. Hän ei halunnut jäädä kiinni käytävillä hiippailusta keskellä yötä. Vieläpä Luihuisen kanssa! Mitä hänen ystävänsäkin ajattelisivat…

”Ööh… Granger? Aiotko roikkua minussa koko yön vai?” Malfoy tuhahti hieman ärtyneesti.
Hermione päästi irti pojan kaavun rinnuksista, johon oli paniikissa tarrannut huomaamattaan ja mutisi jotain pahoittelun tapaista.
”Mitenkäs se itse kuraveri näin myöhään liikkeellä on?” Malfoy kysyi ivallisesti.
”Äh, älä viitsi Draco.” Hermione tuhahti, ja huomasi vasta nyt mitä sanoi.
Malfoy säpsähti ja sylki sanoja suustaan ”Draco? Kutsuitko minua etunimellä? On sinulla otsaa!” poika huudahti kylmästi, tönäisi Hermionen pois tieltään vasten seinää, ja harppoi nopeasti pois.
Hermione huokaisi ja lähti tallustamaan takaisin Rohkelikko-torniin. Ei hän enää alkaisi hortoilemaan ympäri linnaa, etsien valvojaoppilaiden kylpytiloja.

Tyttö kipusi portaat ylös makuusaliin ja kaatui sängylleen.
Äskettäiset hetket pyörivät päässä… Miksi Hermione kutsui Malfoyta tämän etunimellä? Ainahan hän oli kutsunut poikaa vain Malfoyksi.
Tyttö tuhahti, laittoi lipsahduksen väsymyksen piikkiin ja sulki silmänsä.


----------------------

niin ja tätähän saa kommentoida. oli sitten mielestäs huono, tai hyvä niin olisin tosi otettu kommenteista  :)

// Picca lisäsi ikärajan otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 16:03:47 kirjoittanut Sansku »

Pati

  • ***
  • Viestejä: 17
  • kauneus on katsojan silmässä
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G ) K11
« Vastaus #1 : 18.09.2007 20:27:18 »
tämä on hyvä alku jatkoa vaan!! Tykkäsin tästä "epävarmasta" Hermionesta :DD Käsittelee tyttöjen "paino-ongelmia" hyvin ja realistisella tavalla :D
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
Al Capone (1899 - 1947)♥

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G ) K11
« Vastaus #2 : 20.09.2007 16:13:40 »
Kiitos kommentista Pati! Joo halusin kirjoittaa välillä vähän epävarmemmasta Hermionesta kun kirjoissa se ei kovinkaan ujo ole eikä näissä ficeissäkään yleensä.  ;)
Valitettavaksi en voi laittaa jatkoa kun vasta ehkä ensi viikolla. Kun olen nyt äitini luona kylässä ja menen vasta ensiviikolla isälleni. Ja koska mulla on siellä koneella jtn 3 lukua valmiina niin    voin laittaa ne vasta sitten kun menen sinne  :P
Eli ei kannata odottaa jatkoa tulevaksi ihan heti  :)

On kiva saada palautetta  ;)  hyvää tai huonoa.

maikkimaa

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G ) K11
« Vastaus #3 : 20.09.2007 18:48:06 »
hyvä ficci odotan jatkoo hyvn kiinnostuneena  :D
toi draco/hermione ja harry/ginny on mun lempi parituksia ja viä kun ne on samassa ficissä :)

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G ) K11
« Vastaus #4 : 20.09.2007 22:03:14 »
Sinullekkin kiitoksia kommentista maikkimaa! En oo kyllä ennen kirjottanu H/G:tä ja D/Hrm:kin on vasta toka kerta  :P
Kyllä mä silti alan kirjottaan enemmän näillä parituksilla kun oon jo lukenu jo kaikki mahdolliset EI-K18  ;D
Joo, nyt menen katsoon BB:tä niin että katsotaan nyt että mikä päivä menen sinne isälle niin laitan HETI sen kakkos luvun tänne kun menen sinne koneelle  ;)

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G ) K11
« Vastaus #5 : 21.09.2007 19:10:06 »
2. Malfoyt eivät ole epävarmoja.


”Mikä minua vaivaa? En ole koskaan epävarma! En saa olla! Olen… Malfoy…” Muistot vyöryivät Dracon mieleen, ajatukset sekoittivat pojan pään.

Luiseva poikalapsi leikkii posliinijoutsenella.
Joutsen tippuu lattialle, poika tietää isän suuttuvan. Kyyneleet valuvat pitkin pienokaisen poskia. ”Poika! Mitä sinä teet?” Lucius huutaa raivoisasti ja harppoo ainoan poikansa luo. SLAP ”Sinä olet Malfoy! Malfoyt eivät itke! Eivätkä myöskään ole epävarmoja! Muista se” mies huutaa lapsen pelokkaan kalpeiden kasvojen edessä.

”Miksi!?” Draco karjui ja löi nyrkkinsä kiviseinään niin kovaa kuin vain pystyi. Veri valui pieninä puroina käsiä pitkin.
Draco ajatteli kaikkea mitä hän joutui kestämään, vain koska oli Malfoy.
Mitä hän tekisi kun tulisi hänen vuoronsa tulla kuolonsyöjäksi. Toivottavasti se aika ei olisi vielä pian, nimittäin Draco tarvitsi suunnitelman, mutta yksin hän ei pystyisi sitä tekemään.
Kuka häntä haluaisi auttaa? Tuskin kukaan Luihuisesta, sillä he halusivat kaikki Voldemortin palvelijoiksi. Draco taas oli erilainen. Hän vihasi isäänsä koska tämä oli tavallaan myynyt perheensä ja itsensä Pimeyden Herralle. Hänen takiaan Draco ei päässyt pakoon. Jos hän luovuttaisi ja alkaisi kuolonsyöjäksi, hänen pitäisi tappaa, eikä hänestä ollut murhaajaksi. Silti, jos hän vastustaisi käskyjään ja pakenisi, Voldemort tappaisi hänet.
Luihuisista ei siis ollut apua, entä muut tuvat? Aivan, ei heistäkään olisi hyötyä, ei siellä autettaisi Luihuista. Ellei sitten…?
 

~~~

”Herm- Granger!” Vaaleahiuksinen poika huusi käytävällä ”Ööh, minulla on sinulle asiaa. Tulisitko tänne?”

”Ööh…” Hermione epäröi. Mitä Malfoy halusi hänestä?
”Tule nyt! Ei ole koko päivää aikaa!” Poika huusi kärsimättömänä.

Hermione käveli hitusen epävarmasti pojan ohi nurkan taakse. Hän tunsi tuijotuksen selässään pojan kävellessä hänen perässään.
Hermione kääntyi ja kohtasi kylmän harmaat silmät lähempänä kuin oli odottanut.
Poika astui askeleen edemmäs ahdistaen Hermionen seinää vasten ja avasi suunsa.
”Tarvitsen apuasi”

~~~

Pari tuntia myöhemmin tyttö ja poika istuivat vastakkain kirjaston pöydän ääressä vaivaantuneen hiljaisuuden vallitessa. Tyttö tutkiskeli kynsiään pitkien, ruskeiden, ja nykyisin melko ohkaisten hiustensa suojissa.
”Krhmn…” Draco rikkoi hiljaisuuden. Hänen katseensa jäi viipymään Hermionen kalpeissa, kuihtuneissa kasvoissa. Tytössä oli jotain niin erilaista kuin muissa. Kun Draco oli kysynyt Hermionen apua, tämä oli suostunut heti, huolimatta kaikista herjoista ja pilkoista joita Draco oli hänelle huutanut aiemmin.

”Joten… Niin mikä se sinun ongelmasi olikaan?” Hermione kysyi hermostuneena. Pojan tuijotus alkoi pikku hiljaa ahdistaa häntä. Dracon ilmeessä oli tapahtunut muutoksia. Silmissä oli jotain erilaista, jotain sellaista jota Hermione ei tunnistanut pojan käytökseen normaaliksi. Mitä se oli, ja miksi se häiritsi Hermionea niin suunnattomasti?

”Noh, näethän… Ongelmani on siis…” Draco mutisi epäselvästi. Hermione tuijotti poikaa kärsimättömänä. Mikä voisi olla noin vaikeaa kertoa?

”Äh, ei tästä tule mitään. Kuule, haittaako jos kerron jutun ihan alusta asti?” Draco tuhahti turhautuneena.

Hermione nyökkäsi ja Draco aloitti tarinansa.
”Tiedäthän isäni, Luciuksen. Ja totta kai, tiedät hänen yhteydestään Pimeyden Lordiin.” Draco mumisi epävarmana, kokosi itsensä, ja hengähti. ”No, viime aikoina hän on puhunut enemmän ja enemmän kuolonsyöjän tehtävistään ja siitä kuinka ylpeä hän on sukunsa menneisyydestä pimeiden voimien parissa. Luulen että pian on minun vuoroni. Siis minun vuoroni, ottaa pimeyden piirto käteeni” Poika selitti, ja Hermione huomasi pelon vivahteen pojan äänessä. Tyttö yllättyi tästä, hän oli aina luullut että Draco oli ylpeä isästään ja tulevaisuudestaan kuolonsyöjänä.

”En usko että olet huomannut tätä, mutten ole kauheasti enää halunnut… Tiedäthän… muuttua… sellaiseksi…” Draco mutisi epäröiden. Oliko ollut sittenkään niin järkevää sotkea asiaan Rohkelikkotyttö? Hermionen katse lävisti pojan sydämen. Tyttö katseli Dracoa niin… Ilkeästi? Ei, ei se ilkeyttä ollut. Mutta jotain Hermionen pähkinänruskeissa silmissä oli. Se jokin oli niin voimakasta että pojan oli pakko kääntää katseensa muualle. Mikä oli näin vahvaa? Jotain sellaista se oli mitä poika ei tunnistanut.

Koko illan he vain tuijottivat siinä toisiaan mutta hiljaisuudesta oli hävinnyt vaivaantuneisuus. Tilalle oli tullut se sama tunne joka molempien nuorten silmistä heijastui. Lämpö.






------------------------------


okei tää toka luku onkin aikas huono kun äsken korjailin yms. ilmiselvästi inspiksen puutteessa kirjotettu. nojoo. HAVE FUN! kommat on kivoja  ;) (KIITOKSET IHANALLE ELINALLE JOKA KORJASI VIRHEITÄNI!)
« Viimeksi muokattu: 24.10.2007 01:46:56 kirjoittanut Justinee »

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11) 2!!
« Vastaus #6 : 06.10.2007 10:25:07 »
Ja tätähän saa kommentoida  ;)

Reden

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11) 2!!
« Vastaus #7 : 15.10.2007 08:41:54 »
Apua! Tää on todella hyvä! Tää on ensimmäisiä ficcejä, mitä täällä koskaan oon lukenu, mut hurahdin täysin! Ihanaa nähä näistä ihmisistä muitakin puolia kun aina se tavallinen. Kiitos kauheesti tästä ihanasta ficistä<3 Sun täytyy kirjottaa jatkoa, muuten mä tuun hulluks x3 Siis pidin tästä ihan älyttömästi<3
if i die before i wake, life was too cruel to take.

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11) 2!!
« Vastaus #8 : 24.10.2007 01:36:12 »
Kiitos kommentista Reden! Valitettavasti en voi laittaa jatkoa nyt pitkään aikaan kun kone on viruksen vallassa  :(  Käyn koneella aina välillä kavereilla mutten voi alkaa kirjoittaa jatkoa ennen kun saan oman koneen taas kuntoon.

Ja sinulle extra paljon kiitoksia Ancka! Kiitos kun korjasit näitä virheitä kun mulla ei betaa tosiaan ole   Mutta joo, pyrin jatkossa tarkistelemaan virheitä enemmän ja korjaan nuo sanomasi.  8)

Eli siis näillä näkymin jatkoa ei ole tulossa hetkeen joten pistän tämän tauolle  :| Meille tulee ensi viikolla jtn asentajia niin katsotaan jos saisin jatkoa sit ens viikonloppuna  ;)

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)2!! TAUOLLA
« Vastaus #9 : 27.10.2007 19:19:38 »
JAUZAA! Huoltomiehet oli käyny sillä aikaa kun mä olin äitini luona ja kone toimii  :)  Joten, sain kolmos osan kirjotettua loppuun, ja hommasin jopa betankin! :D No, seuraava teksti on sitten hänen korjaamaansa ja tästä eteenpäin Paralyzedin betaamaa :D Ja sit se kolmonen OLKAAPA HYVÄ.

~~~

3. Herätys

”He- her- Hermione?” Hento ja hieman pelokaskin ääni havahdutti Hermionen unestaan.

 Tyttö katseli sameaa huonetta. Auringonvalo siivilöityi ikkunaluukkujen puuruutujen lävitse. Hermione yritti nousta istumaan mutta huomasi niskansa olevan täysin jumissa. Hän nosti päätään varovaisesti venyttäen kaulaansa mahdollisimman varovaisesti. ”Öh, missä minä olen?”  

Tytön katse harhaili kirjastohuoneen hyllyjä pitkin ovensuuhun jossa seisoi punatukkainen poika. Poika näytti jotenkin tutulta tytön vielä epäselvässä mielessä.”Ron?” Ronin ilme vaihtui epäröivästä vihaiseksi tämän huomatessa pojan joka makoili Hermionen vieressä. ”Hermione, mitä ihmettä sinä teet täällä näin aikaisin? Nukkumassa? Ja vieläpä TUON kanssa??” Ron huudahti pöllämystyneen Hermionen hahmolle.

”Mmm…” Vielä unessa oleva Draco mumisi ja tarrautui äkkiä Hermionen käteen.Hermione oli vielä niin uninen, ettei edes huomannut irrottaa kättään heti, saati sitten älytä kuka hänen vieressään penkillä oleili. Pian tytön mieli kuitenkin kirkastui ja hän kiskaisi heti kätensä pois, herättäen Dracon vierestään.

 Draco haukotteli, katseli ensin ympärilleen hieman sekaisin ilmein, kunnes tajusi missä oli. Hän pomppasi ylös penkiltä, karjaisi kivusta sillä hänenkin selkänsä ja niskansa olivat tietysti puutuneet penkillä nukkumisesta, eikä äkillinen liike parantanut oloa paljonkaan. ”Minä! Sinä! Mitä me? Mitä minä täällä teen?” Draco kiljui.

 ”Se olisi tosiaan kiva tietää.” Ron puhisi oviaukosta. ”Miksi te minua tuijotatte? Ihan kuin minä muistai-. Ei kun joo. Minä ööh… Tulin illalla tänne opiskelemaan ja… Ööh… Dra- Malfoy oli täällä myös ja… Me kai sitten nukahdettiin tänne…” Punasteleva Hermione mutisi. Draco näytti lievästi sanottuna järkyttyneeltä kunnes illan tapahtumat palasivat hänenkin mieleensä. Hermione mulkoili Dracoa aika äkäisen näköisenä ja viestitti katseillaan pojalle, ettei Ronille kannattaisi luultavasti kertoa mitä oikeasti tapahtui.  

”En kyllä usko tuota, mutta tule nyt Hermione. Aamupala odottaa.” Ron tokaisi ovensuusta ja mulkaisi Dracoa murhaavasti, käveli sitten Hermionen viereen, ja melkeinpä raahasi tytön ulos.

 ”Ei voi olla totta…” Draco kuiskasi lähinnä itselleen ja lähti kävelemään hänkin suurta salia kohden. Miksi hän oli kertonut mitään Hermionelle? Miksi hän oli jäänyt yöksi kirjastoon? Poika oli täysin ymmällään ajatuksistaan. Edellinen ilta pyöri hänen päässään. Miksi, miksi ihmeessä hän oli tuijottanut Herm- ÄH! Grangeria! Sillä tavalla?Draco löi otsaansa. ”Voi ei!” Hän teki täyskäännöksen ja juoksi tyrmille. Päivän ensimmäinen tunti olisi ennustusta, ja Draco oli jättänyt tavaransa illalla sängylleen.Kun Draco pääsi tyrmiin, hän suunnisti oman petinsä tykö. Sieltä hän löysikin jotain aivan muuta kuin kirjoja.

”Dracoseni! Draco rakas! Missä olit viime yön? Minä odotin! Et tullut.” Kirkui tyttö Dracon sängyssä.

”PANSY!?” Draco huusi. Huuto jäi kaikumaan kylmistä kiviseinistä.”Mitä hittoa sinä täällä teet?””Lupasit eilen. Lupasit tulla luokseni! MIKSI ET TULLUT!?” Pansy näytti siltä kuin olisi itkenyt koko yön. Tyttö nousi sängystä ja lähti kulkemaan Dracoa kohti.”Kukaan, KUKAAN ei tee Pansy Parkinsonille ohareita. Et edes sinä, Draco kultapupuseni.” Pansy kohotti kätensä ja silitti pojan poskea pitkäkyntisellä etusormellaan.Yhtäkkiä Draco havahtui ja huitaisi Pansyn käden pois. ”Jätä minut rauhaan.”

~~~

”Harry! Et ikinä arvaa mitä löysin kirjastosta?” ”Äsh, Ron ole hiljaa.” Tyttö punastui raivokkaasti kun Ron vetäisi hänet kainaloonsa Suuressa Salissa. Hän ravisti nopeasti pojan käden hartioiltaan ja vilkuili ympärilleen. Entä jos Draco olisi nähnyt? Olisiko hän välittänyt? Mutta... Miksi Hermione välitti?

 Hermione istui Harryn viereen ja jäi tuijottamaan eteensä. ”Hermy? Eikö sinulla muka taaskaan ole nälkä? Nyt en kyllä usko.” Harry huomasi ystävänsä tyhjän lautasen ja latoi sille puuroa. ”Nyt syöt. Ei tuollainen käy. Joudut kohta matami Pomfreyn huomaan.” ”Harry! Ei sinulla ole oikeutta arvostella MINUN valintojani! En halua syödä, siinä kaikki.” Hermione suutahti. Yrmeänä hän alistui ja alkoi lappaa puuroa suuhun. Siinä syödessään hän huomasi kuinka heikko olo hänellä oli. Hieman halukkaammin hän jatkoi syömistä. Nähdessään Draco Malfoyn astuvan saliin, Hermione purskautti kurpitsamehunsa suoraan Ronin naamalle. ”No kiitti vaan tuostakin.” Ron tuhahti ja kääntyi katsomaan Hermionen tuijottamaan suuntaan.  ”Auts. Jollakulla on ollut villi yö.” Harry pyrskähti nähdessään luihuispojan naaman. Malfoyn kasvot olivat kuin ihmissuden jäljiltä! Posket melkein verta tihkuvia raatelu haavoja täynnä, poika käveli luihuispöytään ja istahti Blaise Zabinin viereen. ”Tuskinpa vain. Unohdin kertoa kuka Hermionen seurasta löytyi aamulla.” Ron virnisti Harrylle. ”Aivan niin! DRACO MALFOY!” Poika mylvi niin että Sali kaikui.

”Niin? Oliko sinulla jotain asiaakin? Verenpetturi.” Malfoy oli yhtäkkiä aivan Ronin korvan vieressä.”Hmm… Ei sen ihmeempiä kuin että… Löysin sinut ja Hermionen tänä aamuna kirjastosta nukkumasta. Voi kuinka söpöä!” Ron käkätti.Hermione muuttui kirkkaan punaiseksi ja juoksi käytävään. Kuinka Ron saattoi olla noin törkeä?

  ~~~

Illalla Draco epäröi. Mitä hän tekisi? Hän tarvitsi edelleen Hermionen apua mutta ne hänen apinamaiset ”ystävänsä” kävivät pojan hermoille.

 Draco istui linnan aulan portaissa ja mietti. Hän pohti päänsä puhki kunnes vähitellen hänen silmäluomensa alkoivat lupsahdella. Poika päätteli että nyt oli aika mennä nukkumaan. Kiivetessään portaita ylös, Draco kompastui jonkun kirjaan. ”Ai samperi! Kuka idiootti jättää kirjan…” Poika hiljentyi nähdessään kannessa komeilevan nimen. ”Hermione Granger.”

 Tyttö nyyhkytti käytävässä. Taas Ron oli nolannut hänet kaikkien nähden!

Suuresta Salista lähdettyään Hermione oli päättänyt mennä oleskeluhuoneeseen viimeistelemään liemien esseetä. Illalla hän oli jo kirjoittanut esseen loppuun ja aikoi mennä aikaisin nukkumaan, kun porukka juopuneita rohkelikkopoikia oli törmännyt sisään muotokuva-aukosta, mukanaan sairaalloinen Ron. ”Hermione! Shinhuahan minjä etshinkhin!” Ron huudahti nähdessään tytön sohvalla. Poika saapasteli Hermionen viereen ja kaatui tämän olkapäätä vasten. Tyttö siirtyi pojasta poispäin kun tämä näytti siltä kuin olisi oksentamaisillaan. ”Hmm.. Ei hätää okshensin jo käythävään.. Ahihihihi!” Ron hihitti kuin mikäkin sekopää. ”Niin oli minulla shinulle asiaakhin!” Poika ähisi. ”Minä olen aina pithänyt sinustha enemmän kuin ystävänä. Tiedäthän sinä sen?” Tämän sanottuaan Ron kumartui ja suorastaan väkisin suuteli sätkivää Hermionea. Kun Ron päästi irti, Hermione automaattisesti läppäisi poikaa naamaan. Poikaporukka Ronin takana hekotteli kännisesti. Sitten Ron sammui Hermionen syliin.

 Hermione oli noussut, kääntynyt kannoillaan ja astunut muotokuva-aukosta ulos. Ron oli oksettavin, ärsyttävin, ja törkein sika mitä hän oli koskaan tavannut! Kuinka tämä kehtasi!  

Tytön nyyhkytys lakkasi kun hän kuuli ääniä portaikosta. ”Ai samperi!” Ääni kuulosti ihan… Malfoylta. ”Hei. Oletko kunnossa?” Poika kurkisti seinän takaa. ”M- Mitä sinä haluat?” Hermione kysyi epäilevänä. Miksi Malfoyta kiinnosti oliko hän kunnossa? Hänhän oli vain kuraverinen Granger, arvoton, jästisyntyinen surkimus. ”En mitään… Löysin vain liemien kirjasi portaikosta, tai, no kompastuin siihen. Olet siis okei? No, minä sitten lähden…” Poika mutisi. Hän ojensi kirjan tärisevälle Hermionelle ja kääntyi.

 Hermione epäröi. Hänestä tuntui että pitäisi sanoa jotain, ettei pitäisi päästää poikaa lähtemään, mutta jokin pidätteli häntä. Päänsä sisässä Hermione kävi taistelua. Sanoako vai eikö? Hän halusi sanoa. Hän HALUSI! Hän sanoisi sen! NYT!”DRACO!” Hän kiljaisi mutta poika oli jo mennyt.  

------

NONIIN. Aika lyhyt tämäkin osa. Ja pakon, uupumuksen, inspittömän kauden aikana kirjoitettu :D  SAA KOMMENTOIDA
« Viimeksi muokattu: 06.12.2007 18:39:58 kirjoittanut Justinee »

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)2!! TAUOLLA
« Vastaus #10 : 28.10.2007 14:09:06 »
Oihh! :) jatkoa odottelen. :)
DRAMIONE ♥

Reden

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 3!!
« Vastaus #11 : 28.10.2007 19:52:42 »
Justinee, ekaksi ai äm sou in lööv<3 (vieläkin) odotettu ja mitä rakastetuin jatko! Suuret kiitokset ihanasta jatkosta, söpöä mutta silti niin koskettavaa<3 Tarina on ihana, enempää ei voi kiittää! Ehdottomasti lempparini, jatkoa on PAKKO tulla, sori vaan :PP
if i die before i wake, life was too cruel to take.

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 3!!
« Vastaus #12 : 29.10.2007 18:40:19 »
Kiitos kaunis kommenteista teille Reden, Herski, ja Ancka. Mulla on hyviä, ja huonoja uutisia. Tai okei huonoja vaan </3 Oon lähdössä 3.11 eli tämän viikon lauantaina Teneriffalle, ja tulen sieltä joskus sitä seuraavana viikonloppuna eli siis olen siellä viikon. Eli jatkoa ei taaskaan tule kovin äkkiä. Ainakaan luultavasti

Toisaalta! Jos alan oikein tosissaan kirjottamaan, saatan saada nelos luvun tänne jo perjantaina! Kyllä se tietenkin riippuu ihan siitä miten on inspiraatiota ja miten beta kerkee korjaileen mutta YRITETÄÄN!  :D

Joten, nelos lukua ei välttämättä kannata odottaa niin intona kun se ei ehkä tulekkaan vielä.  >:(

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 5!!
« Vastaus #13 : 31.10.2007 18:39:02 »
Okei. Kiitos ihanan betani joka korjasi tän ennätys ajassa<3 4 luku ilmestyy jo NYT  :D Kirjotin sen eilen ja korjautin tänää. joten, luku on jälleenkerran pakolla puserrettu että :P

------

4. Lämpenee

Seuraavana aamuna Hermionella oli järkyttävä päänsärky. Hän oli pähkäillyt koko yön tunteitaan.

 Hän oli neljänneltä asti ollut hieman ihastunut Roniin, mutta nyt tunteet olivat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Sen sijaan eräs tietty blondi poju oli sekoittanut Hermionen ajatuksia viimaikoina melkoisesti. Hermione hämmästyi itsekin sitä, ettei ollut hakkaamassa päätään seinään. Dracohan oli Harryn vihamies. Ei tyttö saisi kaveerata luihuisen kanssa. Ei siitä mitään hyvää seuraisi.

 ~~~

Poika piteli kirjettä käsissään. Tornissa kaikui muutamien yksinäisten pöllöjen huhuilu.

 Draco asteli mustan pöllön luokse ja silitti sen päätä. Lintu näykkäisi poikaa nasevasti kädestä. ”No, no! Älä pure ruokkivaa kättä.” Draco puheli häntä mulkoilevalle pöllölle.Hän käveli takaisin ikkunan luo. Hän nojasi päänsä lasiin ja mietti. Häntä pelotti. Ei kai vielä ollut aika?

 Poika nosti kirjeen kasvojensa eteen ja luki.

Draco,
Lordi Voldemort on päättänyt liittymisesi ajankohdan. Kahden viikon päästä sinusta tulee täysikasvuinen kuolonsyöjä, ja saan vihdoin sen pojan josta saan olla ylpeä. Tarkemmat tiedot seremoniasta ilmoitetaan myöhemmin.

 Lucius Malfoy


  ”Voi ei! Kaksi viikkoa?” Draco panikoi. Hän tiesi tarvitsevansa Hermionen apua, mutta miten hän saisi tytön suostuteltua auttamaan? Tämä oli edellisenä iltana tehnyt hyvin selväksi, ettei kaivannut Dracon seuraa. ´

~~~

Hermione oli täysin syventynyt lukemaan kirjaansa rohkelikkojen oleskeluhuoneessa. Ron ja Harry pelasivat velhoshakkia kauempana. Ron vilkuili tytön suuntaan aina vähän väliä. Hermione ei ollut puhunut pojalle koko päivänä, sillä hän oli vielä vihainen Ronin hyökkääväisyydestä edellisenä iltana.

Yhtäkkiä kuului kumaus ja huutoa: ”Nuori mies! Jos väkivaltaiseksi alat, saat kyllä tuntea sen nahoissasi myöhemmin!” Lihava Leidi kuulosti riitelevän jonkun kanssa. ”Äh, anteeksi rouva! Pyydän vain että voisin kurkata sisään, minulla on eräälle tämän tuvan henkilölle asiaa..”

 Hermione hämmästyi. Draco Malfoy? Tuskin oli Harrya etsimässä. Jostain syystä Hermionesta tuntui että poika etsi häntä. Mutta miksi? Hän päätti ottaa selvää.

 Pojatkin olivat kuulleet riidan ja Harry oli jo nousemassa tuolista mennäkseen muotokuva-aukolle, mutta Hermione pysäytti pojan tarttumalla tätä hihasta ja sihahti ”Turha etsiä hankaluuksia. Minä menen.”Harry katsoi tyttöä hetken kummissaan mutta istui sitten takaisin alas. Ron tuijotti eteensä happamena.

Hermione käveli muotokuva-aukolle, riuhtaisi sen auki, astui ulos ja nosti katseensa. ”Kuulin äänesi” hän virnisti laimeasti hieman säikähtäneelle Dracolle.

 ”Hmm, kiva. Minulla olisi asiaa… Tiedät kai mihin liittyen” Poika supisi hermostuneesti ja vilkuili Lihavan Leidin muotokuvaa. ”OK. Mennäänkö vaikka kirjastoon?” Hermione ehdotti. Yhtäkkiä tyttö tunsi olonsa helpottuvan. Ihan niin kuin hän olisi ollut iloinen Dracon näkemisestä.

 ~~~

Draco käveli tyttö vierellään kirjastoon päin, varmin askelin. Yhtäkkiä hän epäröi. Entä jos joku hänen tuvastaan tulisi vastaan ja näkisi hänet ”kuraveri” Grangerin kanssa? Tai entä jos joku olisi kirjastossa?

 ”Eh… Granger… Tuli tässä mieleen että tähän aikaan kirjasto on varmaan ihan täynnä. Ei siellä voi puhua salaisesti. Että… Onko mitään muuta paikkaa?” Draco kysyi tytöltä. Tämä mietti hetken mutta pysähtyi sitten. ”Haa! Nyt tiedän! Tule”.

He kävelivät hetken aikaa kunnes Hermione pysähtyi ja alkoi kävellä erään seinän edessä.

 Anna meille paikka jossa voimme olla rauhassa…Anna meille paikka jossa voimme olla rauhassa…Anna meille paikka jossa voimme olla rauhassa…

 Pian tyttö kuitenkin lopetti kävelynsä ja tuijotti hetken seinää. Yhtäkkiä siihen ilmestyi ovi. ”Hei! Miten sinä tuon teit?” Draco uteli. Hermione katsahti toista hieman ujosti. Poika taisi olla aika vaikuttunut…

Tyttö astui ovesta sisään ja viittilöi Dracoa tulemaan perässä. He katselivat ympärilleen keskikokoisessa, lämpöisessä takkahuoneessa. Suuren takan edessä oli upottavan pehmeän näköinen sohva, jonka vieressä oli kahvipöytä. Pöydällä oli iso kannullinen kaakaota ja kaksi kuppia. Toisella puolella huonetta oli seinä joka oli täynnä kirjahyllyjä ja kirjapinoja. Kirjahyllyjen luona oli pitkä pöytä jolla oli myös kirjoja.”Tämä on tarvehuone. Se muuttuu aina sen avaajan toiveiden mukaisesti.” Hermione lausahti huomatessaan Dracon tuijotuksen.

 He astelivat sohvan luo. Toinen istui toiseen päähän, toinen toiseen. Hermione kaatoi toiseen kuppiin kaakaota ja ojensi sen pojalle, ja kaatoi sitten itselleen toiseen kuppiin. Sitten hän otti mukavan asennon sohvalla, ja siirsi katseensa Dracoon. ”Niin. Mikä se sinun asiasi oli?” Tyttö kysyi arasti.”Sain isältäni kirjeen. Seremoniani on kahden viikon päästä.” Poika ilmoitti synkästi. Hermionen silmät rävähtivät säikähtäneesti ihan auki. ”Niin pian? Minä luulin että meillä olisi enemmän aikaa…” Hän mutisi ja vajosi sitten mietteisiinsä.

 Draco katseli toista silmäkulmastaan ja hymähti mielessään. Eihän tämä voinut olla totta. Hän istui taikahuoneessa, juomassa kaakaota, ja puhumassa omista asioistaan. Kuraverisen kanssa! Miten tässä näin kävi…

”Hmm… Voisithan sinä aina… Karata.” Hermione kuiskasi.
”Karata? Ja mihin menisin? Enhän voisi mennä kotiinkaan.” Draco tuhahti.
”Ajattelin… Voisitko kuvitella… Olisiko mahdollista… Jos asuisit Rääkyvässä röttelössä?”
 ”MITÄH?”
”No, näethän. Ainoat jotka tietävät ettei talossa oikeasti kummittele, ovat minä, Harry, Ron, ja kaiketi jokunen opettaja. Ja nyt sinä” Hermione selitti nopeasti huomatessaan toisen järkyttyneen ilmeen.

Draco mietti. Entä jos joku tulisi taloon kun hän piileksisi siellä? Hän päätti kysyä.

”Entä jos joku tulee sinne?”
”No, voin näyttää sinulle pakotunnelin. Se johtaa Tylypahkaan, joten olisit melkein heti turvassa.”
Draco hymähti. Tytöllä näytti olevan vastaus kaikkeen.

”Mitä sinä katsot?” Tyttö punastui somasti.
 ”Sinua” Poika vastasi hämillään ja käänsi katseensa pois.
Hermione rohkaisi mielensä ja siirtyi istumaan lähemmäs Dracoa. Hän kosketti toisen poskea hellästi sormenpäillään. Draco kohotti taas katseensa ja katsoi Hermionea silmiin. Tytön pää liikahti lähemmäs ja huulet hipaisivat toisia. Draco värähti, muttei kääntänyt päätään. Hän ei halunnut. Hermionen katse käväisi pojan silmissä mutta sitten ne sulkeutuivat, ja tyttö painoi huulensa pojan huulille. Pehmeästi Draco vastasi tytön suudelmaan. Poika kietoi kätensä Hermionen ympärille ja tyttö upotti kätensä pojan hiuksiin.

 ~~~

Käsi kädessä he kävelivät käytävää pitkin ja vilkuilivat toisiaan ujosti. Pian he saapuivat rohkelikkotornin muotokuva-aukon eteen.  

”Miten sinä muuten löysit tänne?” Hermione kysyi Dracolta.”Nuuskimalla” Poika virnisti ja veti tytön syliinsä. Hermione suukotti Dracon poskea ja irrottautui sitten.
”Nähdään huomenna”
”Varmasti.”


----

No siinä se sit oli. Ei todellakaan mikään masterpiece mutta :D Kun on vähän stressiä siitä ulkomaan matkasta ja koulusta ja kaikesta niin tää nyt on mitä on. KOMMENTOIDA SAA!!
« Viimeksi muokattu: 05.12.2007 18:03:18 kirjoittanut Justinee »

Reden

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 4!!
« Vastaus #14 : 04.11.2007 10:24:49 »
OMG! Justinee, tämähän paranee koko ajan! NNam! Jos jatkat tätä tahtia, joudun perustamaan Justinee-faniklubin. Tää on upea, mahtava. Jatkoa, kiitos, jotain yhtä sokerisen suloista<3 :D
if i die before i wake, life was too cruel to take.

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 4!!
« Vastaus #15 : 04.11.2007 15:04:40 »
Ihanaaa. <3 :D Jatkoa! <3
DRAMIONE ♥

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 4!!
« Vastaus #16 : 11.11.2007 21:41:49 »
Nonniin! Täällä ollaan taas Suomessa! Oli kyllä vähän vaikea jättää Espanjan lämpö ja aurinko ja palata tänne. TÄÄLLÄ SATAA LUNTA! NOOOUUUUU!!!!

Ja sitten asiaan. XD KIVA kommia!

Reden: Noooh äläpäs nyt liiottele :D Olen otettu  :) Kiitos 8)
Herski:Joo tota, uutta jatkoa en ainakaan tällä viikolla saa vielä tulemaan kun mulla on viikon läksyt rästissä ja bilsan ja matikan kokeet ja ja ja :P Mutta joo. Kiitos kun luet  ;D

Säälittävän, surkean, helvetillisen väsynyt pikku Justinee menee nyt nukkumaan ->

MORJENS!

Reden

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 4!!
« Vastaus #17 : 14.11.2007 15:01:15 »
Liioittele? Pah, kuka, minäkö? Mähän vasta pääsin vauhtiin, ettäs tiedät 8'D Ihanaa kun mun lempikirjottaja on taas maisemia, ja ilmota itestäs sieltä läksyvuoren alta. :'D Ja niin pian kun on mahdollista, PLIIS?
if i die before i wake, life was too cruel to take.

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 4!!
« Vastaus #18 : 14.11.2007 16:32:49 »
Hejssan taas Reden! Kiva kun joku tykkää  ;) Oon saanu nyt tän viikon aikana aika paljon tehtyä rästejä pois, joten alan kirjoittamaan 5 lukua ehkä jo huomenissa  :D Mutta jatko ei todellakaan tule niin nopeasti kuin aiemmin.  

Luna (:

  • ***
  • Viestejä: 25
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 4!!
« Vastaus #19 : 14.11.2007 17:11:00 »
Vähäkö upee ficci. Ihana paritus. ;) Kerrankin epävarma Hermione, yleensä se on hirmu päättäväinen. Ja tuskailee (olemattomien) paino-ongelmien kanssa, hyvä idea. Muutenki hyvä juoni ja tälleen. Rakentava juoksi karkuun. :D