Kirjoittaja Aihe: Posliinijoutsen D/Hrm K-11, !!!13 luku ilmestynyt 13.7!!!  (Luettu 32573 kertaa)

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #80 : 20.01.2008 14:07:34 »
bella luna, WayToBleed: oletan ettääh....tykkäsitte? :D

bella luna

  • ***
  • Viestejä: 103
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #81 : 21.01.2008 16:40:58 »
juu tykkäsin :D sori että oli hieman....hmm....no joo :D tykkäsin x)

WayToBleed

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #82 : 25.01.2008 18:42:05 »
tietty joo  :D

Dracoslover

  • ***
  • Viestejä: 67
  • Come to the dark side... We've got Draco Malfoy.
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #83 : 27.01.2008 19:40:46 »
Voooi vitsi tykkäsin näistä osista : >
Tosi silleen...Hyvin kirjotettuja, selviä ja söpöjä.
Vaikka en Hermy/Draco parituksesta välitäkään.
Täydet pointsit : > :D
Come to the Dark Side. We have cookies!

Dracoslover

  • ***
  • Viestejä: 67
  • Come to the dark side... We've got Draco Malfoy.
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #84 : 27.01.2008 20:04:27 »
“Ei, ei ihan vielä. Viivyn vielä hetken.” poika nojautui lähemmäs tytön kasvoja ja suuteli tämän huulia, varovasti kuin ne olisivat voineet hajota millä hetkellä hyvänsä.

Olisin laittanut tuohon ehkä että "rikkoutua hetkellä millä hyvänsä" tai "särkyä hetkellä millä hyvänsä"
MUTTA MAHTAVAA TEKSTIÄ!
lisää : D
Come to the Dark Side. We have cookies!

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #85 : 02.02.2008 16:35:09 »
Dracoslover, hjeips! Kiva kiva uus lukija ja silleen XP Ihan tyhmä olo. KUITESKI! Nii että KNÄRF EN OSAA PUHUU/KIRJOTTAA/AJATELLA :( siis, kiva kun tykkäät. Mä pidän tosta kohdasta enemmän tollasena mutta kiits vinkistä. :D En muute voi laittaa jatkoo ihan vielä, kun mein koneessa on netti PUTUM! oon nyttekki kaverilla :P Mutta joo, kiits kommista<3

Dracoslover

  • ***
  • Viestejä: 67
  • Come to the dark side... We've got Draco Malfoy.
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #86 : 02.02.2008 17:00:38 »
Ooooi, laita jatkoa heti kun pystyt, tää olivaan niin...upeeta ;>
Come to the Dark Side. We have cookies!

vanessa

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #87 : 04.02.2008 17:00:46 »
Aivan sika ihana ficci :D Nopeesti jatkoa !

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #88 : 05.02.2008 07:22:26 »
Hii! taas uusi lukija! tää on kivaa. :) Kiva kun tykkäät vanessa. tuo jatko on sitten jo asia erikseen, sillä yritän kyllä kirjottaa aina kun koneelle pääsen, mut ei tää kovin nopeesti valmiiksi tuu. :/ Sori.

WayToBleed

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #89 : 05.02.2008 13:43:43 »
Justinee ei voi olla
tottaa! Ollaan tässä
ootettu jo jonkus
aikaa ja ois mukavaa
jos tulis vähän
lisää tavaraa.  8)

vanessa

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #90 : 05.02.2008 17:14:09 »
Oleppa hyvä vaan ;D Oon tsekkaillu tätä tyylii joka viides minuutti muttei oo tullu jatkoo, ja nyt masensit mut =( noei, eipä tuo mitään ! Nopeasti yritä vain jatkaa :''D

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #91 : 06.02.2008 18:03:25 »
okei apua. Kone toimii vihdoin ja voin kirjottaa luvun loppuun, posttaaannn huomenna tai ylihuomenna kiitos hei!

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #92 : 09.02.2008 20:50:07 »
ANTEEKSIIIIII!!!
(tää on sit PoV:eina kun halusin kokeilla)

------------

10.

PoV Hermione

Katsoin Pansya raivoissani ja käännyin taas eteenpäin. Ei se ollut totta. Ei, ei, ei! Harry ei tekisi sellaista minulle! Eikä Draco... Vai tekisikö? Ei. Pansy valehteli. Olin varma siitä. Loin tyttöön viimeisen myrkkyä tihkuvan katseen, ja juoksin loppumatkan torniin.

Kun saavuin sänkyni, ja kokovartalopeilini luo, katsahdin sattumalta peiliin. Huomasin haalenneeni. En näyttänyt enää itseltäni.
Istahdin sängylleni, tuijotin vieläkin peiliin. Oliko se totta? Oliko Draco jonkun muun, vaikka ei ehkä Harryn kanssa?

“Ginny Weasley, Fred ja George Weasley, sekä Harry Potter, ja Hermione Granger. Ilmoittautukaa professori McGarmiwalle. Nyt heti.”

Hyppäsin sängyltäni, hävisin tuijotuskilpailun heijastustani vastaan, ja vaihdoin nopeasti vaatteet. Kun olin vaihtanut päälleni mustat farkut, jotka ennen olivat tiukimpani, ja pitkähihaisen harmaan paidan, katsoin taas peiliin. Ihmettelin kuvajaista.  Näin tytön jonka silmät olivat haaleat, hiukset menettäneet hohtonsa. Tyttö näytti surkealta. Vaikka housut olivat hieman löysemmät kuin ennen, tunsin itseni lihavaksi. Tämänkö takia Draco ei enää pitänyt minusta? Olinko liian lihava hänelle?

~~~

PoV Harry

Juoksin niin nopeaa kuin pystyin. Pysähdyin käytävään hengähtämään. Nojasin käsilläni jalkoihini ja huohotin siinä hetken. Mikä ihme minulla oli? Olin juuri suudellut Hermionen POIKAystävää. Siis Dracoa! Malfoyta, tarkoitan. Mistä lähtien hän on ollut  minulle Draco? Miten selitän tämän Hermionelle? En enää koskaan voi katsoa sitä poikaa silmiin. Enkä Hermionea, tuntematta syyllisyyttä ainakaan.

~~~

PoV Hermione

Kun saavuin McGarmiwan toimistoon, muut olivat jo siellä. Harry punasteli, ja kalpeni vuoron perään. Ihmettelin tätä ilmiötä hetken, ja siirsin sitten katseeni Weasleyn sisaruksiin. Fred ja George pitivät toisiaan kädestä, ja vilkaisivat toisiaan, ja hymyilivät. Ginny seisoskeli erillään muista ja itki. Hän teki sitä niin usein nykyään, ettei kukaan enää lohduttanut.
Kävelin tytön taakse ja laskin käteni hänen olkapäälleen. Ginny tarttui käteeni ja kääntyi.
"Hermione, olen niin pahoillani!" hän kuiskasi ja syöksyi kaulaani. Hämmennyin, mutta halasin tyttöä takaisin. "Miksi sinä noin sanoit?" kysyin Ginnylta, ja tämä hätääntyi yhtäkkiä.
"Öhm... ei mitään... Öö... Professori!"
Käännyin katsomaan ovelle, ja totta, siellä professori seisoskeli.  

PoV Ginny

Apua! Nyt paljastin kaiken. Ajattelin ja kuuntelin professorin surullista ääntä, kun tämä kertoi meille jotain asiaa joka liittyi Roniin. Tiesin mitä se haahka kertoisi meille. Ron oli kuollut.
"Olen niin pahoillani, mutta... Ministeriö on julistanut Ronin kuolleeksi." McGarmiwa niiskaisi ja kääntyi poispäin, ettemme nähneet tämän kyyneliä.
En silti tuntenut minkäänlaista sympatiaa naista kohtaan. Kukaan ei liikkunut. Veljeni alkoivat itkeä toisiaan vasten. Naurahdin pääni sisässä. He tosiaan luulivat ettei kukaan tiennyt heidän salaisuuttaan. Mutta minä tiesin. Olin kyllä nähnyt heidät kesällä puutarhassa, suutelemassa. Järkytyin silloin niin paljon että putosin tuoliltani. Nyt minua vain nauratti. Se oli niin selvää! Ihmettelin kovasti, miten kukaan muu ei ollut huomannut heidän katseitaan, hymyjään, kuiskuttelujaan, pieniä asioita, joita rakastuneet tekevät. Voi kuinka olisin toivonut että minullakin olisi ollut joku lohduttamassa. Silti, olin yksin. Kaikki olivat kyllästyneitä itkuiseen ääneeni. Olin yksin.

PoV Draco

Kun illalla istuskelin tarvehuoneessa Hermionen kanssa, tunsin itseni kamalaksi. Olen petturi, valehtelija, Hermione ansaitsi parempaa.
"Draco, onko jokin hullusti?" Hermione kysyi.
"Ei... Ei kai." vastasin ja hymyilin vakuuttavasti. Tyttö hymyili takaisin, ja istui hajareisin syliini.
Yhtäkkiä Hermionen silmissä välähti pelottavasti, ja hänen ilmeensä muuttui. Ihan kuin hän olisi juuri muistanut jonkin asian, jota oli yrittänyt unohtaa. Hänen hymynsä haihtui, ja hän nousi taas ylös.
"Mitä nyt?" kysyin huolestuneena.
"Törmäsin Pansyyn tänään kun lähdin kirjastosta, ja hän kertoi jotain aika kiintoisaa." tyttö vastasi kylmästi. Mahaani kouraisi, ei kai hän tiennyt?
"Hän kertoi nähneensä sinut ja Harryn kirjastossa."
Pääni tuntui räjähtävän syyllisyydestä.
"Ette olleet siellä lukemassa kirjoja, ettehän Draco?"
Kurkkuani kuivasi.
"Hän näki teidät Draco! Vai yritätkö kieltää ettette suudelleet?" Hermionen silmät leiskuivat raivokkaasti.
Nielaisin, ja nostin katseeni ja tavoitin hänen katseensa. Sitä minun ei olisi pitänyt tehdä.

PoV Hermione

Kun näin Dracon anelevan katseen, jokin napsahti. Syöksyin poikaa kohti ja mottasin häntä niin kovaa kuin jaksoin, ja jatkoin kunnes hän sai kiinni ranteistani. Karjuin kuin mielipuoli ja yritin vapauttaa käsiäni, mutta Draco oli vahvempi kuin minä.
"Anteeksi, toivottavasti ranteisiisi ei satu." hän katsoi silmiini, ja painoi suukon poskelleni. En antanut periksi niin helpolla, ja sylkäisin pojan naamalle. Draco ei päästänyt irti, niinkuin olin ajatellut, vaan jatkoi tuijotustaan.
Lopulta en enää kestänyt, vaan kysyin mitä hän halusi.
"Haluan että voit katsoa minua silmiin ja sanoa että uskot koko sydämestäsi Pansya, etkä minua."

PoV Draco

En tiedä mitä ajattelin valehdellessani Hermionelle. Ehkä ajattelin vain sitä, kuinka vihainen tyttö oli, ja kuinka tyhmä olin. En kestänyt Hermionen vihaa, tiesin että rakastin häntä enemmän kuin mitään muuta maailmassa, en voisi elää ilman häntä. Siksi minun oli tehtävä mitä tahansa saadakseni hänet antamaan minulle anteeksi.
Näin kuinka Hermione epäröi. Sitten hän avasi suunsa. Ensin pelkäsin että hän tosiaan sanoisi uskovansa Pansya, mutta sitten kuulin mitä hän sanoi.
"En tiedä mitä uskoisin enää." hän nyyhkytti, ja lysähti syliini. Päästin heti irti hänen käsistään, ja kiedoin käsivarteni hänen ympärilleen suojelevasti. Istuimme sillä tavalla pitkään, kunnes muistin Harryn. Minun pitäisi kertoa hänelle, ettei Hermione tiennyt, eikä hän koskaan saisi tietää. Minun pitäisi kertoa Harrylle, että olin hetero, enkä pitänyt hänestä sillä tavalla, vaan rakastin Hermionea. Kai hän ymmärtäisi.



---------


Sori kun on lyhyt, ja sori kun kesti niin kauan. Ei oo huvittanu kirjottaa ja on ollu kaikkea hässäkkää tässä niin en oo ehtinytkään. SORI VIIVYTYKSISTÄ. Tää luku ei oo nyt betattu, mutta toivottavasti ei oo hirmuna virheitä.

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 10!!
« Vastaus #93 : 09.02.2008 21:02:15 »
Siis onko Draco nyt siis homo? No tietenkin luku oli hieman lyhyt mutta odotan silti innolla jatkoa! Pidän ficistä edelleen!
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 10!!
« Vastaus #94 : 09.02.2008 21:05:55 »
Gaploon, "Minun pitäisi kertoa Harrylle, että olin hetero, enkä pitänyt hänestä sillä tavalla" arvaa vaan että onko se homo? :D Ei, ei se ole. Bi ehkä mut ei täysin homo.

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 10!!
« Vastaus #95 : 09.02.2008 21:19:02 »
Ok ymmärsin ja se on hyvä että noi voi alkaa olla Bi seksuaaleja koska valitettavan usein niistä tehdään joko umpiheteroja tai umpihomoja. Kiitos että olet erilainen!ll
« Viimeksi muokattu: 09.02.2008 21:20:23 kirjoittanut Gaploon »
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 10!!
« Vastaus #96 : 09.02.2008 21:19:34 »
Ja mä olen yhä yhtä järkyttynyt siitä, että oon koukuttumassa Dramioneen...
On kiva, että joskus kokeilee jotain uutta, ainakin jos se toimii. Sulla toimi hyvin noi PoV:t, ainakin mun mielestäni.
Fred/Georgekin mukaan, härregyyd. Täähän on mun käännytysficcini, ilmiselvästi. Mutta okei, voi sitä joskus lukea...
Hermione siis yhä laihtuu, mutta aina se vaan luulee olevansa lihava... toivottavasti Draco ei kertaakaan vahingossakaan sano sitä lihavaks (suuttuessa sellaista saattais tapahtua).
Etkö ole päättänyt onko Draco bi vai hetero? No, tästä tulee mielenkiintoista, samoin kuin siitä, ketä Hermione aikoo uskoa. Lopulta Harrya ja Dracoa, kun Harry kuitenkin kertoo, että se oli hän, joka suuteli...
No mutta, tästähän tuli ihmeen pitkä... Jatkoa saisitten pian kirjoittaa (tai ei niin pian, kunhan jälki on hyvää).
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 10!!
« Vastaus #97 : 09.02.2008 21:37:39 »
Winga, voi ihanaa kerrankin edes vähän pidempi kommentti! Joo, hyvä että tykkäät, saat kyllä luvan kääntyä, kun määkin kerta ennen luin pelkkää HooDeetä :D Noita PoV:eja oli kiva kirjottaakkin. En oo päättäny vielä tosiaan Dracosta, mutta se saa pysyä nyt tollasena harmaana alueena :D Jatkossa kestää toivottavasti tällä kertaa vähemmän aikaa. Alotan kirjottaan heti huomenna, kun on kerta sunnuntai eikä mitään tekemistä. Ens luku tulee varmaan kans PoVeina kun tykästyin niihin :D

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 10!!
« Vastaus #98 : 09.02.2008 21:40:48 »
Mä oon ihastunu noihin vähän pitempiin kommentteihin, yritän nykyään niitä väkertää.
Hei, et tuu mua kuitenkaan kokonaan saamaan käännytettyä HooDeestä tai slashista, se on niin syvälle juurtunu. Mutta mä tuun varmaan enemmän Dramioneja lukemaan...
Kirjotat sitten koko huomisen päivän ni saat maanantaina ehkä laitettua :P
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

vanessa

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 10!!
« Vastaus #99 : 10.02.2008 20:38:25 »
aa oli taas kiva ku tuli uus luku :) olis vaa voinu olla vähä pidempi :o Joo mäki oon iha rakastunu toho Dramioneen :D D/G parituski on iah törkee ihanaa =D mutta joo, hyvin tehty taas ja oon kans sitä mieltä et onnistut tosi hyvin nois PoV jutuissa =)) seuraavaa lukua edelleen odotellessa ! Ja mä en hyi mutuen tykkää F/G:st :DDDDDDDDDDDddd ei mun makuun