Kirjoittaja Aihe: Posliinijoutsen D/Hrm K-11, !!!13 luku ilmestynyt 13.7!!!  (Luettu 32557 kertaa)

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #60 : 03.01.2008 21:07:05 »
HIHII! Karseena kommia<3 okei vastaan listana kun ei oo kauheena aikaa. KIIRE.

Invisiblegirl: Kun mä en halua tehä tästä sellasta normi selkeäparitusjuttua. Kun haluun että nuo hahmot on inhimillisempiä... Tai siis silleen. Että Harryn ajatukset ailahtelee ja mieli muuttuu ja ja ja.... You know?  :roll:
BlueIce: Harmi kyllä, mulla ei oo tarpeeksi mielikuvitusta. En osaa kuvailla Ronin tilannetta sellasena kun näen sen päässäni. Selitän tän viestin lopussa enemmän okei?
Reden: Huhhuh hirmuna kehumista :D Ei siitä Harrysta tiiä vielä ;)
WayToBleed: En jaksa kirjottaa vielä jatkoa. Se saattaa vähän venyä niinku tämäki.
Herski: vastaus sama -||-

Ja nyt siis selitystä(luultavasti ette ymmärrä puoliakaan kun oon huono selittään) : Ron oli siis Voldemortin komennnuskirouksen alaisena, ja siis sen "pimeän" puolella. Jaaa sit se niinku vakoili kaikkia hyvisten asioita. Niinhän? Ja sit, se niinku mokasi suurimman osan sen tehtävistä. Saatan laittaa sen viimesestä tehtävästä ens lukuun jtn. Se tehtävä oli siis tappaa Hermy, mut se ei pystyny siihen, niin se kirosi tyttelin. En oo yhtään järkevämmemmin voinu selittää sitten mtn aikasemmin O_. Loppujen lopuksi Voldu suutttu ja Bellatrix ruoski Ronia, ja sit Nagini puras sitä, ja se "ehkä" kuoli...Mistä sitä tietää mitä mä keksin? En mä itekkään tiiä viel mitään XD Okei tää oli varmaan mun pisin viesti (ei ficciin liittyvä) koko finissä :DMoimoi<3 Muistakaahan kommata ;D

Ansqu

  • ***
  • Viestejä: 261
    • Fort
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #61 : 03.01.2008 21:54:13 »
Jouduin lukemaan tuon Harryn Draco-unen monesti läpi, ennenkuin sulatin asian, tämähän on suorastaan ilkeää ;L

Kutkuttavalta tuntuu, karttelin tätä ficciä (ihme kyllä) tietoisesti jo hyvän aikaa, en edes tiedä miksi, muistin joskus aloittaneeni lukemisen, mutta sitten todenneen jonkun seikan, ja lopettaneen. Kait se oli joku ajanpuute tai joku, mutta en tykkää lukea koko ficciä ikinä uudelleen, kun en kuitenkaan muista, mihin väliin jäin. Onneksi kuitenkin päädyin uusintalukemiskiekalle, D/hrm on sellainen paritus, mitä ei ikinä pitäisi jättää väliin.
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #62 : 11.01.2008 14:48:14 »
Ansqu moooiiii :D Mä vaan tykkään H/Dstäkin niin halusin tunkee sitäkkii tähän  :D Joo ei saa jättää äliin D/Hrmiä, mä aina mettästän niitä mutten löydä uusia joten luen HooDeetä. :D Kiitos kommasta<3

Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #63 : 11.01.2008 21:40:39 »
No johan on tarina!(:

Tästä ei ainakaan yllättäviä käänteitä puuttunut. Minua kiinnosti ajatus Hermionesta paino-ongelmien kanssa, mutta alun jälkeen se ehkä jäi aika syrjään. Hermione ja Draco ovat oikein söpöjä yhdessä, mutta että Ron oli Voldemortin kätyri, juoppo ja raiskaaja? Eieiei, ei Ron ole sellainen! No joo, ehkä jotenkin pystyn sulattamaan sen :D Se ei kyllä ihan hirveästi käy järkeen, että Voldemort haluaisi tapattaa Hermionen. Onhan Hermione kuraverinen, mutta miksi nähdä niin paljon vaivaa yhden ihmisen takia?

Ficcisi hyviksi puoliksi voi laskea juuri ne, että olet keksinyt siihen paljon erilaisia tapahtumia ja yllättäviä juonenkäänteitä. On hyvä ettei tarina ole liian ennalta arvattava =)
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #64 : 12.01.2008 17:54:55 »
Mjau hihii kiitos :> joo se paino unohtui kun aloin kehitteleen noita muita jutskia. tää koko homma on nyt ihan erilainen ku mitä piti eka olla :D kyllä se hermy juttukin joskus selviää ;)

Reden

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #65 : 13.01.2008 11:13:46 »
Justinee pienii<3 Millon tulee jatkoo?<3
if i die before i wake, life was too cruel to take.

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #66 : 13.01.2008 14:25:28 »
Anteeks Reden.. :D olen vähän niinku sairas. tänään varmaan kirjotan aika paljon... jatko tulee aika myöhään kyllä. ei oo huvittanu kirjotaa :D <3 anteeksi

WayToBleed

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #67 : 13.01.2008 15:43:12 »
wuaaah...
Hittolainen
Justinee... Ei
kestä oottaaaaaaa.... :o

kiiruhda  ;)

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #68 : 16.01.2008 16:01:18 »
JOO tää on kohtapuoliin valmis :D varmaan huomenna täällä. ellen unoohda  :o

WayToBleed

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #69 : 16.01.2008 16:12:29 »
[size=200]JEES[/size]

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/G K11)Luku 8!!
« Vastaus #70 : 17.01.2008 16:30:35 »
NONIIN!

----------------

9. Ruumis.

Harry tuijotti tyrmistynyttä tyttöä. Tämä heräsi pian horroksestaan. Kun hänen ilmeensä vaihtui, Harry näki vilahduksen samasta lasittuneesta katseesta mikä tytöllä oli ollut unessakin. “Hermione, tekikö Ron tämän sinulle?” Poika kysyi hiljaa ja viittasi hieman haalistuneihin mustelmiin tytön ranteissa ja kaulalla. Hermione katsoi pelästyneenä pojan silmiin ja nielaisi. “Mi- mistä sinä tiesit?” tyttö alkoi täristä holtittomasti huomatessaan Harryn huolestuneen katseen.“En mistään. En niin mistään.” Harry huokaisi. Ei tytöstä saisi mitään irti. Harry haukotteli, ja lysähti taaksepäin penkillä.

Edellisiltaisen "kauhu-unen" jälkeen Harry oli säpsähdellyt unestaan hereille niin useasti, että oli lopulta lopettanut yrittämisen. Loppuyön hän mietti, että minkä takia Hermione oli seonnut silloin, ja mitä Ron oli tälle tehnyt. Ginny ei vieläkään suostunut paljastamaan tietojaan, eikä Hermione puhunut paljon muutakaan. Eikä Harry olisi tätä kyllä halunnutkaan ahdistaa kyselemällä. Hermione puhuisi sitten, kun itse haluaisi.

~~~

"Näitkö? Näitkö tuon?" Pansy sihahti vierellään askeltavalle tytölle.
 "Minkää?" Tyttö vastasi venyttäen kimakkaa ääntään ylpeilevästi.
 "No tuuoon!" Pansy nauroi ilkeästi matkien toista tyttöä.Tyttö vain tuhahti, ja käveli pois. Katsellessaan tytön kävelyä, Pansy kuuli heikosti vielä tämän äänen “Hyh! Mitä barbaareja! Ranskassa sentään osattiin käyttääytyää!”
Pansy ulvaisi huvittuneena ja liukastui samassa pihan kivetyksen päälle jäätyneeseen liukkaaseen pintaan, ja pyllähti suoraan selälleen. Hän tuijotti maasta käsin hetken ohikulkevia nuorempia oppilaita, ja repesi sitten hulvattomaan nauruun. “Heh heh! Olipas se hauskaa! Vai mitä Draco?” Tyttö räkätti ja vilkaisi sivulleen. “Ainiin.”Hänellä oli ikävä Dracoa. Ennen he olivat kiusanneet yhdessä ekaluokkalaisia, ja varastelleet linnan keittiöstä, sekä keppostelleet Voron kustannuksella. Sitten Pansy oli ihastunut poikaan. Tyhmänä hän oli näyttänyt sen tälle, ja oli saanut vain haukut päin naamaa. Hän ei silti ollut luovuttanut.

Hän tiesi mitä halusi, ja hän aikoi saada sen. Hinnalla millä hyvänsä.

~~~

“Öhm... Nyt kun tiedän, mistä minun pitäisi kirjoittaa, niin... Taidankin mennä ylös, valmistelemaan kirjettä.” Hermione tokaisi hiljaa. Harryn kysymys oli ajanut hänet raiteiltaan. Niin viattomalta kuin lause kuulostikin, se ei ollut sitä. Hän tiesi, ettei Harry ollut tarkoittanut pahaa, mutta silti hänestä tuntui kurjalta. Hän nousi seisomaan ja kumartui pöydän yli, ja suukotti Dracoa poskelle. Hän nyökkäsi vielä Harrylle, ja sitten lähti kulkemaan kohti erästä tiettyä tornia kohti.

Juuri kun hän oli kääntymässä, nurkan takaa juoksi kiivastunut Pansy.“Sinä! Sinuahan minä juuri tarvitsinkin! Nyt päivä on totaalisen pilalla.” Pansy karjui liioitellun harmistuneena ja huitoi vimmatusti käsillään. “No, minnes jätit…hänet?” Tyttö tokaisi, nyt jo pehmeämmin.
“Mitä se sinulle kuuluu?” Hermione ei ollut sillä tuulella, että olisi säälinyt murtunutta Pansya, joka silti yritti esittää, että kaikki oli hyvin.

~~~

Apua, apua, apuaa… Harry ajatteli ja painoi kasvonsa tarkkailemaan tarkemmin pöydän kulunutta pintaa. Hän tunsi itsensä todella vaivaantuneeksi. Yöllinen uni, ja sen päätähti hänen vieressään, ahdistivat häntä.

Draco mumisi jotain sinne päin, että hänen pitäisi mennä.
EI! Harry kiljui päänsä sisällä. Vaikka tilanne oli todella turhauttava, ei hän silti halunnut että toinen lähtisi…
“Odota, Draco!” hän huudahti, ja kirosi heti itseään. Mitä hän nyt sanoisi?
“Mitä?” Toinen poika käänsi katseensa Harryyn, ja tämän pää sekosi täysin. Hän nousi nopeasti pystyyn, ja mitään ajattelematta hän tarttui Dracon kasvoihin, ja suuteli tämän huulia.

 ~~~

“Hmm… Eipä sitten mitään.” Pansy sanoi, ja lähti kulkemaan siihen suuntaan mistä Hermione oli juuri tullut. Kuten hän oli aavistellutkin, hän saapui pian kirjaston luo. Ennen hän ja Draco olivat viettäneet paljonkin aikaa siellä, ja nyt ilmeisesti poika kulki siellä edelleen, mutta nyt toisen tytön kanssa.

Hän astui sisään tunkkaiseen kirjastotilaan, joka ihan lemusi pänttäämiseltä. Hän ei ollut koskaan käynyt siellä, kuin vain Dracon mieliksi. Hän kääntyi hänen ja pojan entisen lempihyllyn taakse, siinä hyllyssä oli paljon psykologisia kirjoja, joita Draco luki mielellään, ja myös pari romaania joista Pansy piti. Pansy käveli pitkin hyllyjen muodostamaa käytävää, ja nousi pienelle jakkaralle, jotta näkisi hyllyjen ylitse, toiselle puolelle. Kun hän kurkkasi pienesti, hän näki jotain, joka meinasi heittää hänet jakkaralta alas. Hän tukahdutti hihityksen, ja hyppäsi nopeasti alas.

“Tiesin!” hän huudahti viilettäessään ulos kirjastosta, ja pitkin käytävää. Hän tiesi nyt miten saisi Dracon takaisin.

~~~

“Oletteko täysin varmoja?”
 “Kyllä. Vanhemmat kävivät tunnistamassa ruumiin.”
“Mutta, mistä tiedätte että-”
“Uskokaa jo, rehtori Dumblebore! Ron Weasleyn ruumis on löydetty.”
“Hmm.. Aivan. Selvä. Mitä haluatte minun tekevän?”
“Toivoisimme, että lähettäisitte muut Weasleyn perheen lapset kotiin pikimmiten.”
“Tietysti.”

~~~

“Hermione! Hermione! Taisiis Granger. Minulla on sinulle asiaa! Arvaa mitä näin äsken kirjastossa?”
“Pansy, minua ei todellakaan kiinnosta!” Hermione huudahti kääntämättä päätään.
“No, kerron kuitenkin.” Pansy oli jo saavuttanut hänet.
“No mitä?” Hermione tuhahti ärtyneenä. Miksi Pansy yhtäkkiä hänelle halusi puhua? Ja miksi ihmeessä hän oli kutsunut Hermionea tämän etunimellä?
“Arvaa kenet näin nuoleskelemassa Dracon kanssa?” Pansy virnisti uhmakkaasti.
“Valehtelet”
“Ei, ei! Arvaa nyt! Tämä on hyvä.”
“Parvatin.” Hermione suhahti kyllästyneenä. Kuinka tuo tyttö jaksoi valehdella niin paljon?
“Ei. Potterin.” Veri Hermionen suonissa pysähtyi. Hän kääntyi Pansyn voitonriemuiseen virneeseen päin, ja läppäisi tytön poskea, niin että kalpealle iholle jäi hennon punertava jälki. Pansy nosti kätensä poskelleen ja katsoi Hermionea, eikä virne vieläkään haihtunut.
“Taisin suututtaa sinut?”

~~~

“Ginny Weasley, Fred ja George Weasley, sekä Harry Potter, ja Hermione Granger. Ilmoittautukaa professori McGarmiwalle. Nyt heti.” Dumbledoren ääni kaikui joka puolella koulua.
Harry irrottautui Dracosta kuullakseen kuulutuksen. Kuultuaan sen, hän kääntyi takaisin poikaan päin, ja otti kätensä nopeasti pois toisen alaselältä. Miten se sinne oli joutunut?“Öhm… Anteeksi!” Harry huudahti ja punastui. Odottamatta vastausta, hän juoksi nopeasti pois.

~~~

Dracon pää oli pyörällä. Mitä hittoa? Potter oli homo?


--------------------

ähähähähähähä.....ÄLKÄÄ TAPPAKO

Ansqu

  • ***
  • Viestejä: 261
    • Fort
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #71 : 17.01.2008 17:33:35 »
Ei tapeta, me rakastetaan!
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #72 : 17.01.2008 22:03:20 »
Täytyy sanoa että toi 9luvun loppu oli aika tyrmäävä  :o  :D  ;D
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #73 : 18.01.2008 00:11:51 »
Tämähän oli mielenkiintoinen tarina (luin alusta 9. lukuun...)
Miten minä aloin Dramionea lukemaan? (Hyvä on, tuo H/D otsikossa vaikutti)
Minä pidän siitä, miten kuvailet noita hahmoja, mutta on Hermionen laihdutusinto hieman kadonnut? Tai sitä ei ainakaan niin paljon mainittu.
Äh, mä en nyt saa mitään järkevämpää (kello on jo yli puolen yön...)
Jatkoa tulee toivottavasti pian!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #74 : 18.01.2008 18:35:23 »
Pupuppidu

Ansqu: kiva ku tykkäät :D
Gaploon: krmh :D
Winga: Kiva kun tykkäät, ja tosta hermy jutusta. tää on tosiaan nykyään ihan erilainen ku mitä sillon suunnittelin kun tän alotin, mut kyllä sen voin paljastaa et ei ne ongelmat niin vaan hävii.  :P

Perse mikä ihanuus ihana kommenttiiii oon juonu liikaa Mad Crocia :DDD ihan seko pimpelipom kiitos kommista  :D

BlueIce

  • ***
  • Viestejä: 52
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #75 : 19.01.2008 10:05:59 »
Eli, nyt olisi sellainen kysymys, kuin: Tuleeko tästä enemmän H/D vai D/Hrm? Koska tuon viimeisen kommentin perusteella Draco ei ole homo, mutta mitä minä ymmärsin, Draco vastasi suudelmaan? Sillä eihän Pansy olisi voinut nähdä sitä suudelmaa jos Draco ei olisi vastannut. Liian vähän kuvailuja. Mutta jatkoa pikimmiten!
Tapojen ja kielten erovaisuudet ovat yhdentekeviä,
jos tavoitteemme ovat yhtäläiset ja sydämemme avoimet.
Siksi ei ole hyvä rypeä haaveissa ja unohtaa elää.

Justinee

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #76 : 19.01.2008 11:36:36 »
BlueIce, olipa vaikee kysymys... Hmm... Kyllä tää pysyy enimmiltään D/Hrminä, mutta H/Dtäkin saattaa näkyä jonku verran. En tiiä vielä kauheena mutta pidän enimmäkseen D/Hrminä. vastasiko yhtään kysymykseen?

BlueIce

  • ***
  • Viestejä: 52
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #77 : 19.01.2008 12:29:10 »
Kyllä, tuo oli ihan tyydyttävä vastaus :D
Tapojen ja kielten erovaisuudet ovat yhdentekeviä,
jos tavoitteemme ovat yhtäläiset ja sydämemme avoimet.
Siksi ei ole hyvä rypeä haaveissa ja unohtaa elää.

bella luna

  • ***
  • Viestejä: 103
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #78 : 19.01.2008 23:22:40 »
mielenkiintoista.....

WayToBleed

  • Vieras
Re: Posliinijoutsen( D/Hrm, H/D K11)Luku 9!!
« Vastaus #79 : 20.01.2008 13:42:11 »
apua!
apua!
apua!
apua!

ihanaa!
ihanaa!
ihanaa!
ihanaa!

Haha. En
muuten osaa
ilmaista mitä ajattelen...  :D

Lisää!<3