Kirjoittaja Aihe: Kattikuuroja hulluuden rajamailla || S, tuplaraapale, Siunattu Hulluus-haaste  (Luettu 2063 kertaa)

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Title: Kattikuuroja hulluuden rajamailla
Author: A.M.C.
Disclaimer: J.K.Rowling omistaa kaiken, hänelle kaikki rahat ja ylenpalttinen palvonta.
Pairing: ei olee.
Rating: S // Scarlett muokkasi ikärajan uusien ikärajasääntöjen mukaiseksi
Genre: drama, death, tuplaraapale
Haaste: Siunattu Hulluus

A/N: Ei tää ole täysin päätöntä menoa. Taustasta sen verran, että Draco ei kovin menestynyt salamurhaaja-kuolonsyöjänä. Kuinkas sitten kävikään?




Hullu, he sanovat, mutta kuka heitä kuuntelee? En minä ainakaan!
Päästään vajaa, kuuluvat kuiskaukset, mutta kuka heitä kuuntelee? Seinillä on korvat, mutta omani ovat kuuroutuneet liiasta saippuavaahdosta. Sitä pursuaa jokaisesta seinästä ja ovenraosta.

– Malfoy! rääkäisy kantautuu käytävän päästä ja poukkoilee saippuaisilla seinillä.

Muistutan jänistä, joka tuputtaa ruohoa täristen, mutta pelon vallatessa repäisee päänsä ylös, naulitsee pistävän katseensa ja muuttuu patsaaksi. Näen yhtäkkiä käytävän täydeltä saippuaisia jäniksiä, ja ne tihrustavat kanssani käytävän päähän. Sinne, mistä pelko myllertää luokseni.

Lihava mies, jonka tukkana on karvainen turska, avaa suunsa moitteisiin. Se tuijottaa minua kärventävästi nallekarhunsilmillään, mutta vajoaakin vaahdon sekaan.

– Heh.
~ ~

Harry katsoo toivottomana lukitussa huoneessa pyörivää Dracoa.

– Ainakin hän näyttää iloiselta, Harry huokaisee Ronille.
– Sairas se on silti, ja tuomittu, nuorukainen mutisee takaisin.

Harry kallistaa päätään mietteliäänä. Draco hyppii ylös ja alas, uudelleen ja uudelleen, ojentaa kädet kohti kattoa ja puristaa ne nyrkkiin ollessaan korkeimmalla. Hän taisi kuvitella nappaavansa perhosia.
~ ~

Nauran hysteerisesti. Haluan saada jokaisen taivaalta pyörivän kissanpennun syliini. Auts! Yksi raapaisee minua, mustakarvainen, jonka silmien välissä on merkittävä kuvio. Salama.

– Potter? Harry Potter! kiljun nostaessani kissan paremmin katseltavaksi. – Sinähän olet lihonut!
Kissa naukaisee, ja kuulen kuinka menneisyyteni huutaa minulle: Avada Kedavra.

Rääkäisen kauhuissani tajutessani, miten kissojen sileät karvat räsähtelevät piikeiksi, jotka lävistävät rintani.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2015 23:48:51 kirjoittanut Scarlett »
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Vs: Kattikuuroja hulluuden rajamailla
« Vastaus #1 : 11.08.2010 03:14:44 »
Mä en tiedä millaisia tunteita tän olis tarkotus herättää, mutta ekana tuli semmoinen awww, ja hirveä hihityskohtaus. En osaa suhtautua tähän vakavamielisesti, ehkäpä mun pitäs olla tuolla Dracon kanssa loikkimassa.

Lainaus
– Ainakin hän näyttää iloiselta, Harry huokaisee Ronille.
– Sairas se on silti, ja tuomittu, nuorukainen mutisee takaisin.

Aww <3

Joo. kello on kolme, öitä!

- Siiseli

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen