Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-11 E/B Suspense Valmis  (Luettu 17928 kertaa)

Tikunaattori

  • ***
  • Viestejä: 32
  • siilien kuningas
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #60 : 16.08.2010 19:42:53 »
osaan vain kuvitella Emmettin pappiäänen >; DD mut joo, IHANA jatko edelleen oli, love  ;D
jatkoa pian, eiköstä niin?
If you think you saw something, no, you didn't.

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #61 : 18.08.2010 18:35:29 »
Haluan kiittää kaikkia lukijoita, erityisesti niitä jotka ovat viitsineet tätä tarinaa kommentoida. Toivottavasti löydän taas jossain vaiheessa hyvän ficcin jota alan kääntämään... Mutta tässä sitten viimeinen luku: Enjoy! :D                                                     

                                                              Luku 14. Reception
Edward POV

”Ensimmäistä kertaa: herra ja rouva Cullen”, Emmett sanoi kävellessämme ulkopuolelle häävastaanotolle .

'Lopultakin...Se vei kyllä aikaa ihan tarpeeksi.' -Alice
'Nyt perhe on vihdoin yhdessä.' -Esme
'Niin paljon rakkautta...' -Jasper
'He näyttävät niin onnellisilta.' -Rosalie
'Edward, olen ylpeä sinusta, poikani.' -Carlisle
'Eddie saa...' -Emmett

Perheeni ajatukset olivat täynnä onnea minua ja Bellaa kohtaan. Katsoin häneen. Hän oli uskomaton, kaunis, taivaani maan päällä...minun elämäni....minun vaimoni...minun Bellani.

”Sinä näytät kauniilta”, kuiskasin Bellalle, ja suutelin hänen kättään.

”Sinä näytät paremmalta”, hän kuiskasi takaisin.

”Okei, on onnellisen parimme ensimmäisen tanssin aika”, Emmett sanoi. Kun musiikki alkoi soida, vedin Bellaa kohti tanssilattiaa. Bella nojasi päällään rintaani, ja minä kiedoin käsivarteni hänen ympärilleen.

”Paras päivä ikinä”, Bella sanoi hiljaa.

”Olen samaa mieltä”, vastasin samalla, kuin pyöritin häntä ympäri. Tanssin loputtua oli puheiden aika.


Ensin vuorossa oli Carlisle.


”Edward, sinä olet kuin oma poika minulle, ja en välitä muusta kuin, että olet onnellinen. Ennen Bellaa - aion olla rehellinen - me olimme huolissamme sinusta. Mutta sillä hetkellä, kun Bella tuli sinun elämääsi, hän toi sinulle elämän. Ja kun hän tuli meidän muidenkin elämäämme, me kaikki saimme jotain uutta. Minulle ja Esmelle se oli tytär, Alicelle se oli paras ystävä ja Emmettille, Jasperille ja Rosalielle se oli pikkusisko. Kaiken kaikkiaan, Edward, Bella, olen iloinen teidän puolestanne”, Carlisle sanoi.


Seuraavana oli Alice.



”Okei, Carlisle keskittyi Edwardiin, mutta minä keskityn Bellaan. Ennen meitä, Bellan elämä oli yksinkertaista ja tylsää. Herääminen, syöminen, koulu, läksyt, lukeminen, nukkuminen ja uudelleen... Mutta sitten me tulimme ja käänsimme hänen elämänsä ylösalaisin. Ja samalla hänkin käänsi meidän elämämme ylösalaisin.”


Sitten oli vuorossa Rosalien puhe.


”No, en ollut aluksi kovin riemuissani Edwardista ja Bellasta”, Rosalie sanoi. ”Etenkin siksi, että olin kateellinen. Halusin enemmän kuin mitään olla ihminen. En ymmärtänyt, miten Bella saattoi luopua siitä kaikesta.. Mutta kun me lähdimme, Edward...paremman sanan puutteessa, kuoli. Hän oli onneton ilman Bellaa, ja niin olimme me muutkin. Minä todella kaipasin Bellaa ja olen iloinen siitä, että hän on nyt osa perhettämme.”


Jasper päätti olla seuraava.


”Aluksi Edward ja Bella olivat toistensa vastakohtia. Toinen oli ihminen, toinen oli vampyyri. Mutta he olivat hyvin samanlaisia. Kumpikaan heistä ei nähnyt itseään selvästi. Molemmat täydellisiä toisillensa. Edward, sinä olit kuollut, masentunut ilman Bellaa. Ja Bella, kun me löysimme sinut, olit lähes samanlainen. Ja nyt, te olette yhdessä, ja Edward ei voisi olla enää onnellisempi. Minun jos kenen se pitäisi tietää”, Jasper sanoi.


Esme jatkoi.


”Olen niin iloinen teidän puolestanne. On ihanaa, kun koko perhe on yhdessä ja onnellinen”, Esme sanoi. ”Edward, kuten Carlisle sanoi, etenkin minä, olimme huolissamme sinusta. Olin huolissani, koska et löytänyt tyttöä, joka oli fiksu, sievä ja välittävä. Sitten löysit Bellan. Älykkään, kauniin, epäitsekkään naisen, joka rakastaa sinua syvästi. Kun ensi kerran tapasin Bellan, hän oli hermostunut... Tarkoitan, kuka ei olisi. Hän oli tapaamassa vampyyripoikaystävänsä perhettä. Mutta ei, hän ei ollut hermostunut siitä mitä me olimme. Hän oli huolissaan siitä ettei ollut tarpeeksi hyvä. Bella, olet täydellinen hänelle jokaisella tavalla. Tarkoitan sitä sydämeni pohjasta.”

Esmen lopetettua Bella meni antamaan hänelle halauksen, jonka hän otti sydämellisesti vastaan.


Viimeinen puhe oli Emmettin.


”Minulla on vain neljä sanaa tälle onnelliselle parille. Eddie. Taitaa. Vihdoinkin. Saada.” Kaikki repesivät nauruun. ”Okei...Okei..Tiedän että annan heille ehkä eniten syytä murehtia, mutta voin sanoa ainoastaan, että olen iloinen, että te löysitte toisenne. Bella, sinä olet minun pikkusiskoni, ja Edward, olet minun veljeni....Mutta joka tapauksessa, te olette täydellisiä toisillenne”, Emmett sanoi.

Ilta meni täydellisesti. Bella heitti kukkakimppunsa, ja Irene nappasi sen. Ja minä riisuin Bellan sinisen sukkanauhan, ja Benjamin sai sen kiinni.

Ja lennolla Esmensaarelle, saatoin vain hymyillä vaimolleni Bellalle.

”Sinulla ei ole aavistustakaan, kuinka hyvältä tuntuu kutsua sinua vaimokseni”, sanoin hänelle, suudellen hänen kättään.

”Melkein yhtä hyvältä kuin se, että saa olla aina ja ikuisesti sen kanssa jota rakastaa”, hän sanoi, nojaten lähemmäksi minua.

”Aina ja ikuisesti”, toistin, suudellen häntä.


Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #62 : 18.08.2010 19:01:27 »
Komppaan pheobeZia. Ja Emmettin puhe oli paras.  ;)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #63 : 18.08.2010 20:31:05 »
Lainaus
Ja nyt, te olette yhdessä, ja Edward ei voisi olla enää onnellisempi. Minun jos kenen se pitäisi tietää
Ahh  :D  Ihana loppu:)
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #64 : 18.08.2010 21:26:15 »
Olipa ihana loppu! :) Voi Emmett, sillä oli ehdottomasti paras puhe!  ;D Ja totta se kyllä oli. Kjeh kjeh.

Kiitos! <3
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Deep

  • Vieras
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #65 : 19.08.2010 07:34:08 »
Luin tän kerralla läpi ja tykkäsin  :)

Muutama juttu pomppas silmään, jotka ei ole mitenkään sun vika joten en niistä sen kummemmin aio puhua. Mut mainitsen nyt et itse pidin outona et Bellaa ei tuntunut mitenkään haittaavan Charlien kuolema, et hän ei edes ajatellu sitä...  ??? mut edelleenkin täähän ei mitenkään suhun liity!  :D

Oot loistava suomentaja, teksti oli tosi sujuvaa.

Lainaus
Eddie. Taitaa. Vihdoin. Saada.
aiheutti pienen repeilyn  ;D loistava kohta.

Loppu oli täydellisen ihana. Ei pysty sanomaan muuta.

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #66 : 19.08.2010 09:10:40 »
Deep, tämähän on seitsemän kuukautta Charlien kuoleman jälkeen, elikä Bella on voinut päästä jo yli:)
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

Engel-

  • Pisara meressä
  • ***
  • Viestejä: 47
  • omnomn~ <3
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #67 : 19.08.2010 17:10:31 »
Ihana loppu. kiitän ja kumarran :)

♥~ Engel-

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #68 : 19.08.2010 20:58:14 »
kiitoksia oli ihana loppu :)

Tikunaattori

  • ***
  • Viestejä: 32
  • siilien kuningas
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #69 : 22.08.2010 16:19:28 »
Emmettin puhe  ;D nojoo, silti, aivan ihana tarina <3
If you think you saw something, no, you didn't.

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #70 : 23.08.2010 22:52:46 »
Awww. Ihanaa, ett oli onnelline loppu<3
Tykkäsin.
Tää on hyvin kirjotettu ja näin<3

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #71 : 05.11.2010 16:18:36 »
Olethan saanut kirjoittajalta luvan kääntää tätä ficciä? Jos olet, siitä on mainittava tekstin alussa.
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #72 : 14.06.2011 13:05:34 »
Olethan saanut kirjoittajalta luvan kääntää tätä ficciä? Jos olet, siitä on mainittava tekstin alussa.
Olen saannut. :)

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
En jaksa nyt selitellä miksi tykkäsin tästä mutta kuitenkin, mä tykkäsin tästä tosi paljon ! Tää oli ehkä vähän liian lyhyt mutta ei se haitannut melkein yhtään ;)
Meen nukkumaan ->>

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who