Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-11 E/B Suspense Valmis  (Luettu 17927 kertaa)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #40 : 10.08.2010 20:40:01 »
Victoria on kiltti ♥ Se sai haluamansa; pääsee Jamesin luo :'> Ja nyt vaa Bellaa pelastaa ou jea!

-FRETTIBITCH
Avatar © Emilja

Tikunaattori

  • ***
  • Viestejä: 32
  • siilien kuningas
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #41 : 10.08.2010 21:17:37 »
oiih, toi loppu oli jotenkin niin kaunis, vaikka ensin oli vaikeaa kuvitella sitä kauniina :) tää on niin ihana ficci, ja toivottavasti nopeasti jatkoa :>
If you think you saw something, no, you didn't.

Engel-

  • Pisara meressä
  • ***
  • Viestejä: 47
  • omnomn~ <3
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #42 : 11.08.2010 09:11:20 »
Voi että tuo loppu oli niin ihana<3
Nyt vaan ootellaan sitä et pelastuuko Bella :)
Jatkoa vaan tulemaan :D

♥~ Engel-

raww!

  • Hymiöiden raiskaaja
  • ***
  • Viestejä: 86
  • by Annabelle
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #43 : 11.08.2010 14:21:10 »
Taaskaan en ole huomannut kahta lukua... :D En ole ehtinyt kauheasti koneella olla ja näin... Nytkin olen kirjastossa, odotamassa kyytiä ;D
Mun mielestä toi Victorian PoV oli ihana, ja oli hyvin kirjotettu ja suomennettu :)
Jatkoa odottelen :D


~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #44 : 11.08.2010 14:28:43 »
oli toosi hyvä jälleen kerra :) nyt jännitän ehtiikö ne ajoissa! :D
jatkoa ;)

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #45 : 11.08.2010 17:45:04 »
Kiitos kivoista kommenteista jälleen kerran:D

                                                                  Luku 11. Scared To Death
Edward POV

”Hän on pannuhuoneessa”, Victoria sanoi. Lähdin juoksuun. Alice ja Carlisle lähtivät perääni. Pannuhuone oli kellarissa, joka oli kolme kerrosta alempana. Me juoksimme, mutta kun saavuimme huoneeseen, se oli tyhjä.
”Hän valehteli... Tämä ei pääty hyvin...” Alice aloitti, mutta Carlisle keskeytti hänet.

”Alice, kuuntele”, Carlisle sanoi. Keskityin Alicen kanssa, ja silloin kuulin sen, heikon kirkaisun.

”Missä hän on?” sanoin. Katseeni kiersi ympäri huonetta, yrittäen etsiä jotain, joka voisi piilottaa hänet. Tiesin tuoksusta, että hän oli ollut täällä.

”Alice, kiltti, keskity”, pyysin tarttuen häntä harteista.

”Edward, minä en tiedä... Minä yritän, mutta en jostain syystä näe”, Alice sanoi. Silloin huomasin jotain. Juoksin lämmityskattiloille. Löysin pienen painikkeen erään kattilan takaa. Painoin painiketta, ja lämmityskattila liukui pois paikaltaan paljastaen portaikon.

”Edward!....Auttakaa, joku!” Bella kiljui. Me juoksimme portaita alas käytävään ja saavuimme suurelle metalliovelle. Minä avasin heittäen oven. Huone oli täynnä käärmeitä, hämähäkkejä ja rottia. Huoneen nurkassa oli Bella.

Hän painoi itseään seinää vasten, kiljuen. Hän oli enemmän kuin kauhuissaan, ja näytti aivan rikkinäiseltä. Hän oli yltä päältä veressä, iho täynnä viiltoja ja mustelmia. Hänen nilkkansa oli väännetty outoon kulmaan - se oli poikki. Bella tuijotti huoneen keskelle. Keskellä huonetta oli...Charlie. Hän makasi siinä selällään hämähäkkien madellessa sisään ja ulos hänen aukinaisesta suustaan. Rottien purressa häntä. Käärmeiden kietoutuessa hänen ympärilleen. Arvelin, että hän oli ollut kuollut jo monta tuntia.

”Voi hyvä luoja”, Alice sanoi katsoen näkymää edessään. Juoksin ja nappasin Bellan. Nostin hänet syliini, samaan tyyliin kuin häissä, ja kannoin hänet takaisin pannuhuoneeseen. Hän kiljui edelleen, vaikka olimme jo päässeet siitä kammottavasta huoneesta ulos. Laskin hänet lattialle makaamaan, ja pitelin hänen kättään omassani.

”Bella, rauhoitu...Kaikki hyvin, olet turvassa...Minä rakastan sinua”, hoin uudestaan ja uudestaan. Bella hyperventiloi edelleen.

”Bella, kulta, rauhoitu...Me olemme täällä...Olet turvassa”, Alice sanoi silittäen Bellan hiuksia. ”Hän aikoi säikäyttää Bellan kuoliaaksi.”

”Niin hän tekikin”, Carlisle sanoi. Hän oli oikeassa. Bellan sydän hakkasi liian nopeasti, ja hän oli menettänyt paljon verta. Sekunnissa hänen sydämensä rauhoittui, hän oli menossa shokkiin.

”Mitä me voimme tehdä”, kysyin. Jos emme saisi häntä rauhoittumaan, hän saisi aivoinfarktin. Toisaalta, jos saisimme hänet rauhoittumaan, hän menisi shokkiin enkä usko, että hän selviäisi siitä.

”Edward, sinun pitää valita, nyt”, Carlisle sanoi.

”Bella, anna minulle anteeksi”, sanoin kun nostin hellästi hänen käsivartensa huulilleni.

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #46 : 11.08.2010 18:17:51 »
Voi vitsit! Vähän jännää! :D Hyi en voi ees kuvitella sitä huonetta missä Bella oli, yäk .. 
No jatkoo pian!!! =)

iituska

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #47 : 11.08.2010 19:37:19 »
VICTOORIAA!!! JOS ET OLISI JO KUOLLUT REPISIN SINUT KAPPAL... No joo liian lempeä kohtalo... HYvin olit kirjoittanut. Bella raukka :-[
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #48 : 11.08.2010 20:05:45 »
voi bella ja charlie raukkoja :'(
hihhei bellasta tulee vampiiri! :D jee!
tuleehan vielä lisää? ;D

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #49 : 11.08.2010 20:37:42 »
nyyh, Bella Charlie parka :'( mutta tosi hyvä luku taas kerran ;D

Tikunaattori

  • ***
  • Viestejä: 32
  • siilien kuningas
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #50 : 12.08.2010 16:39:20 »
toi Charlie-kohta oli kyllä julmaa  :'( mut oi, ne löys bellan <3  jatkoa :>
If you think you saw something, no, you didn't.

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #51 : 12.08.2010 19:47:09 »
  Kiitosta taas kommenteista:D 


                                                              Luku 12. Burning And Kissing
Bella POV

Tuli alkoi polttaa minua. Se vain poltti minua, poltti sisältä ulos. Samalla kuin paloin, tiesin että joku piteli minua...Edward. Hän oli se, joka piti minua sylissään. Jokaisena päivänä, kun paloin, menetin jotakin.

                                                                          The first day, I lost my voice
                                                                      The second day, I lost my sight
                                                                          The third day, I lost my life.


”Carlisle...” kuulin Edwardin kutsuvan. Sydämeni hakkasi, kuin helikopterin siivet. Kuulin Carlislen kävelevän huoneeseen.

”Se on pian ohi”, hän sanoi.

                                      ...Thud..Thud..Thud..Thud..Thud...Thud...Thud...Thud...Thud...Thud...Thud

Sydämeni hakkasi vielä kolmesti, ennen kuin se pysähtyi. Tuli lähti kehostani, mutta tunsin silti jotain ihmiselämästäni...pelkoa. Miksi Edward palasi? Tunsiko hän vain syyllisyyttä? Välittikö hän edes?

”Bella, kiltti, avaa silmäsi”, Edward sanoi, joten avasin ne. Katsoin hänen kasvojaan. Muistoni eivät olleet tehneet hänelle oikeutta. Hänen kasvonsa, hänen hiuksensa, hänen vartalonsa eivät olleet sellaiset kuin muistin...ne olivat paljon paremmat.

”Bella...” Edward henkäisi. Irrotin katseeni hänestä, ja annoin katseeni kiertää huoneessa. Kaikki Cullenit olivat siellä, tuijottamassa minua. Alice näytti jännittyneeltä. Jasper näytti hämmentyneeltä. Emmett näytti iloiselta. Rosalie itse asiassa jopa hymyili minulle. Carlisle ja Esme näyttivät niin onnellisilta. Se hämmensi minua. He jättivät minut, joten miksi he olivat niin iloisia nähdessään minut.

”Bella kiltti, sano jotain”, Edward sanoi, vetäen huomioni takaisin häneen.

”Miksi...” aloitin, mutta järkytyin siitä, miltä ääni kuulosti. Se kuulosti tuulikelloilta.

”Miksi mitä, Bella?” Alice kysyi.

”Miksi te lähditte?...Miksi te tulitte takaisin?...Miksi?” kysyin. Tiesin, ettei nyt ollut aika niille kysymyksille, mutta minun piti saada niille vastaukset.

”Tuo taisi olla meidän lähtömerkkimme”, Alice sanoi. Tiesin sen, he aikoivat jättää minut uudestaan. Alice näki varmasti jotain kasvoillani, koska hän jatkoi nopeasti, ”Me odotamme alakerrassa. Sinun ja Edwardin pitää puhua.” Kaikki muut poistuivat huoneesta, jäljelle jäi vain Edward ja minä. Hiljaisuus välillämme oli epämukavaa. Näytti, että Edward ei rikkoisi sitä, joten minun piti.

”Hän sanoi, että meidän pitää puhua, joten puhu”, sanoin pehmeästi, vältellen hänen katsettaan.

”Minä rakastan sinua. Olin täysi idiootti, kun jätin sinut. En kestä, jos juokset ovesta ulos, etkä enää koskaan katso minuun”, hän sanoi. Oikeastaan kuulin vain, että hän sanoi 'Minä rakastan sinua.' Hän todella rakasti minua. Tiesin sen, koska kun katsoin hänen silmiinsä, en nähnyt muuta kuin rakkautta.

”Edward”, sanoin hellästi.

”Olen niin pahoillani, minun ei olisi pitänyt-” hän sanoin.

”Edward”, sanoin voimakkaammin.

”Bella, olen niin pa-” hän sanoi.

”Edward!” huusin.

”Niin...” hän sanoi katsoen alas.

”Ole hiljaa ja suutele minua”, sanoin. Hän ei liikkunut, joten otin hänen kasvonsa käsiini ja painoin huuleni hänen huulillensa. Hän oli järkyttynyt sekunnin, mutta sitten hän alkoi suudella minua. Tätä suudelmaa ei voinut verrata suudelmiini ihmisenä. Hänen ei tarvinnut varoa minua, ja se kelpasi minulle.



(T/N): Älkääs karatko mihinkään, pari lukua vielä edessä:D

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #52 : 12.08.2010 19:53:56 »
oiku ihana luku :D  äkkiä vaa ne pari vikaa lukuu tän ;D

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #53 : 13.08.2010 14:56:00 »
JIIHAA! bella on vampyyri bella on vampyyri bella on vamp... ;D :D
jee jee ihanaa, liian lyhyt mutta ei se mitään kun tulee vielä lisää... :)

W.J.J.O.

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #54 : 14.08.2010 16:03:12 »
JIIHAA! bella on vampyyri bella on vampyyri bella on vamp... ;D :D
jee jee ihanaa, liian lyhyt mutta ei se mitään kun tulee vielä lisää... :)

Samaa mieltä, pian jatkoa kiitos.

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #55 : 14.08.2010 17:25:24 »
Toiseksi viimeistä lukua viedään...

                                                                        Luku 13. Wedding
Bella POV

Seitsemän kuukautta myöhemmin...

Katsoin hahmoa edessäni. Hänellä oli kauniit, ruskeat hiukset, jotka olivat nostettu ylös.  Hänen upea valkoinen pukunsa imarteli hänen vartaloaan. Puku oli kaunis.

Bellan hääpuku(punainen)

Ja nainen oli kauneuden ruumiillistuma.

”Sinä näytät kauniilta”, Esme sanoi minulle. Hän auttoi minua kiinnittämään minun hopean sydämenmuotoisen medaljonkini. Se oli kihlajaislahja häneltä ja Carlislelta... Kyllä, minä sanoin KIHLAUTUMINEN! Tänään oli hääpäiväni.

”Esme, odotan koko ajan, että tuo tyttö peilissä ei olekaan minä. Mutta siinä minä olen...hääpuvussani”, sanoin.

”Bella, milloin sinä alat nähdä itsesi selvästi...” Alice sanoi, pudistaen päätään. (Alicen morsiusneidonpuku) Sillä hetkellä Rosalie käveli sisään.

”Voi hyvä...” Rosalie sanoi katsoen minuun.

”Tiedän, näytän kamalalta”, sanoin katsoen maahan.

”Et, Bella”, Rosalie sanoi, ”Sinä näytät niin kauniilta.”

”Et voi sanoa noin, kun sinä olet huoneessa, Rose. Et vain voi”, sanoin.

”Hyvä on, älä sitten usko minua...” Rosalie sanoi. ”Tuli oikeastaan vain sanomaan, että aikaa on kaksi minuuttia.”

”Kaksi minuuttia...” mutisin.

”Oletko valmis?” Alice kysyi.

”Olen”, vastasin.

”Okei...tarkistetaan vielä listasta”, Alice sanoi.

”Jotain vanhaa.”

”Sulhanen...ehdottomasti sulhanen”, Rosalie sanoi.

”Jotain uutta.”

”Medaljonkini”, sanoin, katsoen kiitollisesti Esmeen.

”Jotain lainattua.”

”Huntu”, Alice sanoi.

”Jotain sinistä.”

”Yllätys”, sanoin.

”Siinä on kaikki”, Esme sanoi. Ovelta kuului koputus. Ovi avautui, ja sen takaa paljastui Carlisle mustassa smokissaan. Hän käveli ensin Esmen luokse, ja suuteli häntä poskelle, ennen kuin hän tuli minun luokseni.

”Bella, sinä näytät kauniilta”, Carlile sanoi, halaten minua. Nyökkäsin.

”Oletko valmis?” Carlisle kysyi.

”Olen kyllä”, vastasin, samalla kuin Carlisle saattoi minut ulos. (Häät olivat Culleneiden talolla Alaskassa. Täällä oli vain vampyyreita, koska olin vastasyntynyt.)

Musiikki alkoi soida, ja Alice auttoi minua huntuni kanssa. Koko toimituksen ajan katsoin Edwardin silmiin. En oikeastaan kuullut, mitä Emmett sanoi. Näin vain miehen edessäni, joka katsoi silmiini katse täynnä rakkautta. Hän rakasti minua, minä rakastin häntä. Vain se merkitsi.

”Tahdotko sinä, Isabella Marie Swan ottaa Edward Anthony Masen Cullenin avoimieheksi?” Emmett kysyi pappiäänellään.

”Tahdon”, sanoin.

”Entä tahdotko sinä, Edward Anthony Masen Cullen ottaa Isabella Marie Swanin aviovaimoksesi?” Emmett kysyi.

”Tahdon”, Edward vastasi.

”Siinä tapauksessa, julistan teidät mieheksi ja vaimoksi”, Emmet sanoi, ”Voit nyt suudella morsianta.” Edward kietoi toisen kätensä vyötärölleni, ja toisen käden hiuksiini, ja sitten hän painautui kiinni minuun.

”Olen odottanut tätä niin kauan”, Edward sanoi.

”Kiirehdi sitten”, sanoin vasten hänen huuliaan.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2010 17:36:23 kirjoittanut GoldenSunset »

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #56 : 15.08.2010 11:17:50 »
Hyvä ficci!
Osasin niin kuvitella tuon Emmettin pappiäänen  :D
Löytyi yksi virhe
Lainaus
”Tahdotko sinä, Isabella Marie Swan ottaa Edward Anthony Masen Cullenin avoimieheksesi?” Emmett kysyi pappiäänellään.
siinä pitäisi olla aviomieheksi.
Laitappas se vikakin luku nopeasti  :)

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #57 : 15.08.2010 12:04:51 »
Vooi ku ihana :D Ei voi muuta sanoo ku että jatkoo sitte vaan!

iituska

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #58 : 15.08.2010 21:33:55 »
iihanaa, :) viimeitä jaksoa siis tänne vaa :D

raww!

  • Hymiöiden raiskaaja
  • ***
  • Viestejä: 86
  • by Annabelle
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #59 : 15.08.2010 22:35:37 »
Taas on multa jäänyt kaksi lukua jäänyt huomaamatta :D Mitä olen tehnyt, kun ei olla huomattu, en mitään x} Muha :D
Mutmut, hyvin on suomennettu!
Vikaa lukua odottelen :)



~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"