Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-11 E/B Suspense Valmis  (Luettu 17926 kertaa)

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Title: He Left Me, Than She Kidnapped Me
Author: BlackPunkPrincess, Olen kysynyt ja saanut luvan kääntämiselle:)
Translator: GoldenSunset
Fandom: Twilight
Rating: K11
Genre: Suspense (Jännitys)
Beta: Ei ole.
Disclaimer: En omista mitään.
Summary: Sijoittuu NM aikaan. Edward lähti, Bella ei mennyt Jacobin luokse, Victoria tuli. Cullenit yrittävät löytää Bellan ennen kuin on liian myöhäistä. Ehtivätkö he ajoissa?
Warnings: Väkivaltaa.
T/N:  Eka käännös, joten antakaa armoa:) Kommenttia toivon, ja virheistä saa ja pitääkin ilmoittaa.
Alkuperäinen:
http://www.fanfiction.net/s/5200177/1/He_Left_Me_Than_She_Kidnapped_Me


                                                                              Luku 1. Visitor

Bella POV

Seitsemän kuukautta... Seitsemän kuukautta sitten hän jätti minut... Seitsemän kuukautta sitten he kaikki jättivät minut.
 
 Olin niin turta, että en voinut tuntea. En oikeastaan voinut tuntea mitään. Heidän ajatteleminen ei enää sattunut, mutta vain koska olin liian turta tuntemaan kipua. Minulla on edelleen painajaisia, mutta uskon olevani paranemaan päin. En kuitenkaan usko, että voin koskaan enää tuntea uudestaan. He veivät sen mukanaan.

                                                                            Alice was happiness.
                                                                            Emmet was humor.
                                                                            Edward was love.
                                                                            Everything's gone.


 Juuri nyt olin tulossa töistä kotiin. Minun piti olla töissä myöhään, joten käskin Charlien tilata pizzaa. Charlie oli edelleen huolissaan minusta ja hän edelleen uhkaili lähettää minut Jacksonvilleen. Mutta samalla hän toivoi, että pääsisin masennuksesta eroon.
 
 Pysäköin auton talon eteen, ja tiesin jonkin olevan pielessä. Talo oli pilkkopimeä. Charlien ei pitäisi olla vielä nukkumassa, kellokaan ei ole vielä kuin kymmenen. Kävelin ovelle ja huomasin sen olevan auki. Charlie on poliisi; hän ymmärtäisi sulkea oven. Menin sisään ja hapuilin valokatkaisijaa.

                                                                                          Klik....

Joku sytytti pöytälampun. Katsoin ylös odottaen näkeväni Charlien, mutta hänen sijastaan näin Victorian.



T/N: Eka luku oli aika lyhyt... Lisään seuraavan luvun mahdollisimman nopeasti.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 20:07:52 kirjoittanut Beyond »

En-nu

  • Vieras
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #1 : 02.08.2010 17:30:58 »
Ihana! toi tummennetulla ollu kohta oli jotenki täydellinen jatkoa  :)

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #2 : 02.08.2010 17:54:01 »
Kiitti kommentista:) Tässä onkin jo toinen luku. Yritän lisäillä näitä tänne nopeasti.


                                                                              Luku 2. Phone Call

”Hei, Bella. Olenkin odottanut sinua”, Victoria sanoi, kuin olisimme vanhoja ystäviä. Ennen kuin ehdin edes räpsäyttää silmiäni, Victoria oli tullut huoneen poikki ja piti nyt kättään kurkullani.

”No niin, Bella, missä Edward on?” hän kysyi.

”Minä en tiedä...hän jätti minut”, sanoin haukkoen ilmaa. Victoria huokaisi ja irrotti otteensa kaulastani.

”Tiedän, että hän jätti sinut... Minä todella yllätyin. Jos et olisi tärkeä hänelle, niin miksi hän sitten tappoi minun Jamesini”, hän sanoi ja piteli kädessään puhelintani.”Löysin hänen numeronsa. Se on numero neljä pikavalinnoissa.” Minä katsoin häntä. Oliko hän todella tekemässä tätä. Hän nyökkäsi kohti puhelinta. Joten painoin numero neljää ja odotin vastausta.

Ring...Ring...Ring...

”Hei...” kuulin minun toisen äitini äänen.

”Esme...Esme, sinäkö...Kiltti, älä sulje puhelinta. Bella täällä”, sanoin. Jos hän olisi sulkenut puhelimen en tiedä miten olisin voinut käsitellä sen. Hän epäröi hetken ennen kuin vastasi.

”Bella...”, Esme sanoi. Hänen äänensä oli juuri sellainen kuin muistin sen olevan...Ei, se oli parempi. Koska se ei ollut muisto.
”Esme, kiltti älä-”, sanoin, mutta ennen kuin ehdin sanoa enempää Victoria otti puhelimen.

”Hei, Esmehän se oli? Victoria täällä...Muistatko, sinun poikasi surmasi minun Jamesini”, Victoria sanoi. Ja silloin kuulin hänet. Minun enkelini Edwardin.

”Mitä sinä teet hänelle. Hänellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. James oli metsästämässä häntä”, Edward karjui puhelimeen. Aloin itkeä. Minua satutti ajatella Edward niin poissa tolaltaan.

”Oi, Bella itkee”, Victoria sanoi. ”Me soitamme myöhemmin.”

”Ei!” Edward sanoi, jolloin Victoria sulki puhelimen.

”Tulepa mukaan”, Victoria sanoi heittäen minut olkapäälleen ja juosten ulos ovesta. Hän ei ollut hellä toisin kuin Edward oli. Parin minuutin kuluttua saavuimme metsään pysäköidylle autolle. Autossa näin hahmon, mutta ennen kuin ehdin nähdä hänet kunnolla, Victoria peitti silmäni ja sitoi käteni selän taakse.

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #3 : 02.08.2010 19:01:06 »
Tää vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Suomennat oikein hyvin eikä ole, ainakaan vielä, tullut mitään tönkköä. Hatkoa vain (: Harmi on, että luvut on näin lyhyitä. Kirjoitetaan-Uusikuu-uudelleen-ficit on kivoja. Ja tästä tosiaan voisi lukea lisää.

Chi

Antelope

  • Vieras
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #4 : 02.08.2010 20:56:08 »
Ou mai kaad, nyt Victoria tappaa Bellan! Missäs hemmetissä se Edward on?! Miksei ole tullut jo valkoisella ratsullaan?! ÄÄK!

Hälytys, neuroottinen näkyvissä, hälytys...!
Joo, tykkäsin tästä. kirjoita ihmeessä jatkoa! Tykkäsin tästä todella paljon nimittäin.♥ :-*


Antelope

raww!

  • Hymiöiden raiskaaja
  • ***
  • Viestejä: 86
  • by Annabelle
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #5 : 02.08.2010 21:04:22 »
Tää on aikas jännä ;D Tykään kovasti :P
En varmaan jaksa odottaa, vaan menen ja luen alkuperäsen :D Mutta ei hätää, kyllä mä tän suomennoksen luen ja kommentoin! :D
Luen sen alkuperäsen nyt heti x)
Jatkoa äkkiii :D


~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #6 : 02.08.2010 21:35:19 »
oi äkkiä jatkoo kuulostaa tosi jänskältä :D hyvin suomennettu ;) no nyt rakentava lähti juosten karkuun joten en voi muuta ku toivoo et jatkoo tulis äkkii ;D

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #7 : 03.08.2010 11:47:14 »
Kiitoksia kaikista kommenteista. :D
Tässä siis kolmas luku.

                                                                                    Luku 3. Other End

Alice Pov


 Olimme asuneet uudessa talossa Kanadassa seitsemän kuukautta, siitä lähtien kun Edward oli jättänyt Bellan.
 Edwardin jätettyä hänet kaikki alkoi luhistua kasaan. Edward jätti meidät joksikin aikaa yrittäen unohtaa hänet. Jasper haluaa lähteä, mutta jää, koska minä rukoilin häntä jäämään. En tiedä kuinka kauan hän pysyy täällä... Emmet ja Rosalie ovat suunnitelleet maailmanlaajuista toista kuherruskuukautta, jolle he ovat pian lähdössä.

 Juuri nyt me kaikki olimme yhdessä, ja me kaikki olimme onnettomia. Kello oli noin kymmenen, ja kaikki paitsi Carlisle olivat olohuoneessa. Rosalie ja Emmet olivat tietokoneella tutkimassa häämatkakohteita, Jasper pelasi jotakin laivojen taistelupeliä, Esme istui nurkassa järjestäen kahdettakymmenettäneljättä kukkamaljakkoaan, Edward tuijotti pianoaan ja minä istuin sohvalla täyttäen ajatukseni jollakin lehdellä.

Ring...Ring...Ring...

Puhelin soi ja Esme vastasi. Ja me kuulimme äänen, jota emme olleet uskoneet kuulevamme enää ikinä.

 ”Esme...Esme, sinäkö...Kiltti, älä sulje puhelinta. Bella täällä”, Bella sanoi. Kaikki jäätyivät paikoilleen liikkumattomiksi. Mitä...miten hän löysi meidän numeromme. Mitä väliä, se on Bella. Katsoin Edwardiin joka näytti onnelliselta, mutta hänen ilmeessään oli myös jotain muuta.

 ”Bella...” Esme sanoi epäuskoisesti.

”Esme, kiltti älä-” Bella sanoi, mutta joku muu keskeytti hänet.

”Hei, Esmehän se oli? Victoria täällä...Muistatko, sinun poikasi surmasi minun Jamesini”, Victoria sanoi. Kuin salama Edward oli tullut huoneen poikki ottaen puhelimen Esmeltä.

”Mitä sinä teet hänelle. Hänellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. James oli metsästämässä häntä”, Edward karjui puhelimeen.

”Oi, Bella itkee”, Victoria sanoi. ”Me soitamme myöhemmin.”

”Ei!” Edward sanoi, jolloin Victoria sulki puhelimensa. Puhelun katkettua kaikki olivat liikkumattomia shokista. Carlisle käveli tuli sisään muutamaa minuuttia myöhemmin. ”Mitä tapahtui?” hän kysyi kävellen Esmen luokse.
”Victoria...Bella... Victorialla on Bella”, Esme sanoi ja alkoi nyyhkyttää. Pian Jasperin käsivarret kietoutuivat ympärilleni. En ollut huomannut, että minäkin olin alkanut nyyhkyttää.

”Mitä me teemme?” nyyhkytin.

”Näetkö mitä Bellalle tapahtuu?” Edward kysyi. Hänen äänessään oli niin paljon tuskaa. Se oli sydäntä särkevää. Keskityin Bellan tulevaisuuteen, mutta en nähnyt mitään. Panikoin. Jasperin ote ympäriltäni tiukentui.

 ”Minä en näe... En näe mitään... Hänen tulevaisuutensa on... Se on tyhjä”, sanoin.

”Entä Victorian tulevaisuus?” Rosalie kysyi. Keskityin uudelleen, ja näin väläyksen, mutta en muuta.

”Hän soittaa pian...ehkä kymmenen...tai viidentoista minuutin kuluttua”, sanoin, emmekä voineet tehdä muuta kuin odottaa.

aurore

  • Vieras
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #8 : 03.08.2010 12:07:04 »
Tää on tosi mielenkiintoinen !
Suomennat hyvin ja teksti on ainakin mielestäni virheetöntä.
Ficin juoni on mielenkiintoinen ja koukuttava, eli suomenna pian lisää, jooko ?  :-*
~ a.

raww!

  • Hymiöiden raiskaaja
  • ***
  • Viestejä: 86
  • by Annabelle
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #9 : 03.08.2010 12:13:56 »
Hyvin suomensit tän osan :)
Sain eilen luettua englanin kielisen osan... En pystynyt odottaa jatkoa ;D
Jatkoa vaan äkkiii :D


~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #10 : 03.08.2010 12:22:39 »
 Kiitoksia taas:)
Suomensinkin seuraavan osan samantien.Eli tässä se on.

                                                                                  Luku 4. The Second Call

Emmet POV


Tämä oli inhottavaa. Pikkusiskoni oli sairaan, kostonhaluisen vampyyrin käsissä. Jos me olisimme jääneet, me kaikki olisimme olleet onnellisia. Tämä oli minun vikani, hän oli minun pikkusiskoni, ja minä en suojellut häntä. Alice keskittyi todella kovasti Bellan tulevaisuuteen. Viiden minuutin jälkeen kuulin Edwardin murinan.

”Mitä?” kysyin.

”Victoria...hän sitoi Bellan kädet yhteen. Hän sitoi ne niin tiukkaan, että Bellan käsien iho on rikki köydestä... Ja Bella itkee. Hän haluaa meidän tulevan hakemaan hänet”, Alice sanoi, ”Mutta hän ei usko, että me tulemme.”

”Miksi hän niin ajattelisi?...Edward, mitä sinä sanoit hänelle?” Esme kysyi.

”Hän ei olisi halunnut päästää irti...Hänen kuitenkin piti...” Edward sanoi, nojaten ikkunaan, ”Minä valehtelin...ja hän uskoi minua.”

”Mitä sinä sanoit hänelle?” kysyin.

”Sanoin hänen olevan virhe...että minä en halunnut häntä...että minä en rakastanut häntä”, Edward sanoi vajoten lattialle.

Pikkusiskoni ei usko meihin. Hän luule, että emme välitä hänestä...Mutta me välitämme. Tarkoitan, miten emme voisi välittää? Hän oli minun ja Jasperin pikkusisko, Alicen paras ystävä, Esmen ja Carlislen tytär, ja Rosalien...no, tiedän että Rosalie välittää hänestä.

Viiden minuutin kuluttua tuli puhelu. Se oli Victoria. Alice laittoi puhelimen kaiuttimelle.

”Hei, Cullenit. Miten voitte?” Victoria sanoi.

”Mitä sinä haluat?” Edward murisi.

”No, no... emme halua, että Bella joutuu onnettomuuten, emmehän?” Victoria sanoi. Edward näytti siltä, kuin bussi olisi ajanut hänen päältään niiden sanojen kohdalla.

”Kiltti, mitä sinä haluat?” Esme kysyi.

”Koston...Kaikki mitä haluan on rakkaasta Jamesistani...Ja minä haluan mitä hän halusi”, Victoria sanoi.

”Ja mikä se on?” Carlisle kysyi.

”Saatte nähdä myöhemmin”, hän sanoi.

”Voimmeko puhua hänelle?” Alice kysyi.

”En tiedä”, Victoria sanoi.

”Kiltti”, Alice pyysi. Kuulimme huokaisun ennen kuin hän vastasi.

”Mitä jos tekisimme sopimuksen”, Victoria sanoi. ”Annan teidän puhua Bellalle, ja se on yksityinen”, hän epäröi viimeisien sanojen kanssa, ”Mutta ensin teidän täytyy herättää hänet.”

raww!

  • Hymiöiden raiskaaja
  • ***
  • Viestejä: 86
  • by Annabelle
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #11 : 03.08.2010 12:34:28 »
Oioi, näin nopeasti uusi osa :D Ensin katoin, että mähän luin ton luvun jo x)
Välillä tuntuu että menis kauhean nopeasti tapahtumat, mutta eihän se sinun vikas ole, kun pelkästään suomennat :)
Mutta, näin nopeesti voit kyllä jatkaa suomentamista ;D
Minä odottelen jatkoa ;)

~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #12 : 03.08.2010 13:33:27 »
oioi oli tullu kaks osaa lisää :D suomennat tosi hyvin ja tekstistä en ainakaan minä löydä virheitä :) eli ei muutaku jatkoo :-*

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #13 : 05.08.2010 11:32:48 »
Oi, tää on toosi hyvä!
en eka avannu tätä ficcii, ku katoin parituksen olevan B/E, johon oon aika kyllästyny...
Mut tää on tosi hyvä, ja se eka puhelu Culleneille oli ihana!
Ja muuten, suomennat hyvin!
Jatkoa!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #14 : 05.08.2010 14:00:32 »
herättää? HERÄTTÄÄÄ!?! täh miks mä en tajunnu tota?? ??? no okei se siiitä... ;D
niin, uusi lukija ilmoittautuu  ;) ja oli nii hyvä et jään seuraan :)
elikäs jatkoa vaan :D

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #15 : 05.08.2010 14:54:03 »
Aikas erikoinen ficci! :D Mutta pidän siitä =) (Olen siis uusi lukija..)
Tosi jännä mun mielestä kyllä. Pian jatkoa!

iituska

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #16 : 06.08.2010 18:28:29 »
Uusi luku on täällä:) Ja kommentteja on lisää! En voi kylliksi kiittää:D   



                                                                           Luku 5. Waking Up In The Dark

Bella POV


                                                                          Pimeys...yksinäisyys...väsymys...kipu...

Siltä minusta tuntui juuri nyt. Minusta tuntui myös, kuin olisin kellunut uima-altaassa. Olin lähellä pintaa, mutta silti sen alapuolella. Yritin päästä ylös, mutta vesi oli liian syvää. Jonkin ajan kuluttua kuulin ihmisten kutsuvan minua nimeltä.

”Bella...” kuulin. Emmet. Halusin vastata, mutta en pystynyt.

”Bella, oletko sinä siellä...” toinen ääni kutsui. Alice. Yritin niin kovasti vastata. Saatoin tuntea miten pääsin lopulta pintaan kun kuulin sen. Enkelin kutsuvan minua.

”Bella, kiltti, vastaa minulle”, Edward sanoi. Olisin tuntenut hänen äänensä missä tahansa. Se oli kuin hunajaa ja sulatettua suklaata. Minä en ainoastaan halunnut vastata hänelle, minun piti vastata hänelle. Hänen äänensä oli liian täydellinen... Hän oli liian täydellinen, etten voinut kieltää häneltä mitään.

”Edward...” sanoin. Ääneni oli niin pehmeä, että pelkäsin, ettei hän kuulisi minua. Mutta tiesin, että hän kuuli, tarkoitan vampyyrikuuloa.

”Bella...” Hengitin, hänen äänensä kuulosti niin helpottuneelta.

”Luojan kiitos... hän on hereillä”, Esme, luulisin,  sanoi. ”Bella kulta, miten voit?”

”Päätäni särkee ja väsyttää...väsyttää kauheasti, ” sanoin. Olin tajunnan rajamailla. Olin melkein menossa veden alle uudestaan.

”Bella, mikä on viimeinen asia jonka muistat?” Carlisle kysyi.
”Victoria oli kotonani, odottamassa minua... Hän tarttui minuun kaulastani. En voinut hengittää...
Hän halusi tietää, minne te menitte”, sanoin. Asiat alkoivat mennä epäselviksi, mutta yritin muistaa. ”Hän soitti ja sitten... Hän vain lopetti puhelun teidän kanssa”, mutisin.

”Okei... Mitä Charlielle tapahtui?” Alice kysyi.

CHARLIE... Mitä tapahtui? En usko, että hän oli kotona.

”En tiedä. Hän ei ollut kotona”, sanoin.

”Mitä seuraavaksi tapahtui, kulta?” Esme kysyi.

”Hän heitti minut...olkansa yli ja juoksi jonkin aikaa”, minä sanoin. ”Sitten hän nosti minut alas ja sitoi köysiin...ne sattuvat kovasti...ja minä haistan veren.” Yritin olla itkemättä, mutta köydet sattuivat niin paljon.

”Tiedän, Bella. Mitä muuta?” Edward sanoi.

”Hän pakotti minut nielemään jotakin... En halunnut, en todella halunnut, mutta hän löi ja löi minua. Joten nielaisin sen. Sitten hän...hän...en muista”, sanoin. Viimeinen lauseeni oli epäselvä. Tiesin nukahtavani pian.

”Bella, älä nukahda. Meidän pitää puhua”, Carlisle sanoi.

”Olen liian väsynyt”, kuiskasin.

”Bella, me tiedämme, että olet väsynyt, mutta kiltti, sinun pitää pysyä hereillä”, Alice sanoi. Mutta oli liian myöhäistä, pimeys palasi.

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #17 : 07.08.2010 00:01:23 »
Törkeetä! Tosi törkeetä jättää tollaseen kohtaan! :D Erittäin mielenkiintoista ja on ihan pakko vaan jatkaa lukemista ku teet tolleen! :PP
JATKOA!

iituska

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #18 : 07.08.2010 13:11:58 »
inhottavaa jättää tollaseen kohtaa ;D ja korvaukseksi saat laitta äkkiä jatkoa :D mut hyvä luku oli ja oottaa innolla mitä tapahtuu seuraavaks  :)

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #19 : 07.08.2010 15:32:06 »
:D No, yritin laittaa nopeasti:) Luku 6 on täällä.



                                                                             Luku 6. Will You Come For Me

Edward POV

 Kun kuulin, mitä Bellalle tapahtui, se särki sydämeni. Kun saisin Victorian kiinni, repisin itse sen inhottavan olennon miljooniksi palasiksi, ja polttaisin ne.

”Carlisle, olen todella väsynyt”, Bella sanoi. Hänen äänensä kuulosti niin pehmeältä ja heikolta.

'Edward, meidän pitää saada hänet pysymään hereillä. En tiedä, mitä Victoria antoi hänelle, mutta  pidetään hänet puheliaana, jottei hän nukahda.' Nyökkäsin hänelle. Kuiskasin niin hiljaa ettei Bella kuullut: ”Pitäkää hänet hereillä.” Kaikki nyökkäsivät.

”Bella, onko sinulla aavistustakaan missä olet?” Alice kysyi. Hän oli huolissaan, koska hänellä oli ongelmia nähdä Bellan tulevaisuutta. Carlislen mielestä se johtui siitä, ettei hän ollut vahtinut Bellan tulevaisuutta pitkään aikaan.

”Minusta tuntuu... Minusta tuntuu, että hän laittoi minut auton takakonttiin...” Bellan ääni alkoi hiipua pois. Me odotimme hänen jatkavan, mutta mitään ei kuulunut.

”Bella, oletko hereillä...” kysyin, mutta hän ei vastannut. ”Bella, kiltti, sinun pitää herätä nyt...” yritin uudelleen, mutta vastausta ei vieläkään kuulunut. ”Bella...” Hän ei vastannut. Kaikki olivat huolissaan hänestä.

”Hemmetti, Bella, herää!” Rosalie huusi. Saatoin kuulla hänen ajatuksistaan, että hän oli yhtä huolissaan Bellasta kuin me muutkin. Me odotimme, ja sitten kuulimme puhelimesta pienen naurun.

”Rosalie, tuo taisi olla ensimmäinen kerta kun puhuit minulle”, Bella sanoi.

”Älä vain nukahda...”, Rosalie sanoi, ääni täynnä helpotusta. Olin shokissa, kuten muutkin. Rosalie ei ikinä, ja todella tarkoitan ikinä, ennen ollut näyttänyt ainuttakaan tunnetta Bellalle.

”Bella, kuuletko mitään ääniä tai haistatko mitään?” Jasper kysyi.

”Meri.. Olen meren rannalla”, Bella vastasi.

”Mitään muuta?” Emmet kysyi.

”Ei, eipä oikeastaan...” Bella sanoi. ”Alice, oletteko te...” Bella aloitti kysymyksen, mutta keskeytti sen.

”Olemmeko mitä, Bella?” Alice sanoi.

”Aiotteko te tulla hakemaan minut?” Bella kysyi. Kaikki jäätyivät paikoilleen. Luuliko hän todella, että jättäisimme hänet yksin Victorian kanssa.

'Tietysti haemme hänet...hän on meidän tyttäremme.' -Carlisle ja Esme
'En ole edes hänen lähellään ja voin silti tuntea hänen tuskansa.' -Jasper
'Edward, hän luulee, että emme välitä hänestä enää.' -Alice
'Hän luulee että emme tule...minun pikkusiskoni luulee, että emme pelasta häntä.' -Emmet
'Hän on perhettä. Emme voi menettää häntä.' -Rosalie

Me kaikki rakastimme häntä ja halusimme suojella häntä. Miksi emme pelastaisi häntä? Ennen kuin kukaan meistä pystyi vastaamaan, kuulimme avautuvan oven äänen, joka kuului linjan toisesta päästä.

”Aika loppui”, Victoria sanoi, ja sulki puhelimen.