Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-11 E/B Suspense Valmis  (Luettu 17925 kertaa)

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #20 : 07.08.2010 17:59:28 »
hmph... ::) jätit taas tollasee kohtaa :D mutta oli tosi hyvä luku ja äkkiä jatkoa koska tää on iha älyttömän hyvä fic ;)

raww!

  • Hymiöiden raiskaaja
  • ***
  • Viestejä: 86
  • by Annabelle
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #21 : 07.08.2010 21:30:04 »
Kaksi lukua tullut, enkä ole huomannut :o
Tuollaiseen kohtaan jätetty :( vaikka ethän sinä sille mitään voi, suomentaja kun vain olet. Ja eihän tuo haittaa minua :D Hyvin oli taas suomenettu :)
No mutta laita vaan jatkoa :D


~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #22 : 08.08.2010 16:07:41 »
missä Bella on? nyt kerrot tai sit laitat jatkoo :D
oii ihanaa,  jatkoa? ;)

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #23 : 08.08.2010 17:11:30 »
Jatko on täällä taas:)


                                                                                 Luku 7. Mate For Mate
Victoria POV

Lopetettuni puhelun Cullenien kanssa, vein Bellan tehtaaseen. Hän vastusteli parhaansa mukaan, mutta hänen kätensä oli sidottu yhteen.

”Kiltti, anna minun mennä...kiltti...” hän sanoi.

”Jos et pidä suutasi kiinni”, murisin, ”Sitten minä tapan sinun isäsi... Ymmärretty?”

”Kyllä...” hän kuiskasi.

”Hyvä... Olepa nyt kiltti tyttö”, sanoin heittäen hänet nurkkaan. Hän voihkaisi, mutta pysyi muuten hiljaa.

 Tehdas, jossa nyt olimme, oli autiomaassa, ja kaukana ihmisistä. Se oli valtava. Niin valtava, että minulta olisi voinut viedä viikon kulkea sen läpi ja etsiä sen kaikki salahuoneet.

 Koska minulla oli kaikki tieto päästäkseni yhteyteen Cullenien kanssa, päätin että olisi web chatin vuoro. Sidoin Bellan tuoliin ja asetin hänet keskelle huonetta. Hänellä oli edelleen side silmillään, joten hän ei voinut nähdä missä oli. Hän näytti niin avuttomalta. Toivoin, että se ennustaja näkisi hänet nyt. Hän oli niin kalpea ja laiha, hän näytti sairaalta. Hän näytti siltä, että jos olisin tönäissyt häntä, hän olisi hajonnut sadoiksi palasiksi. Hmmmm... siinäpä idea.

 Menin takaisin autolleni ja hain laukkuni. Minulla oli muutamia ”leluja”, joita käyttäisin kun puhuisimme Culleneille, ja muita juttuja myöhemmäksi, jos tylsistyisin tai hän alkaisi käydä hermoilleni, kumpi sitten tapahtuisikaan ensimmäisenä. Ottaessani kannettavaa tietokonetta ulos laukusta, hän päätti puhua taas.

”Miksi?” hän kysyi.

”Sinä tiedät miksi...kumppani kumppanista”, sanoin.

”Mutta minä en ole hänen kumppaninsa... Hän ei halua minua”, hän sanoi, alkaen itkeä uudestaan. Juoksin hänen eteensä ja löin häntä, en niin kovaan kuin olisin voinut, mutta en hellästikään.

”Sinun on parasta rukoilla häntä hakemaan sinut...” murisin, ja lisäsin vähemmän ankarasti, ”vaikka hän ei välittäisi, epäilen, että hän hakee sinut kuitenkin.”

”Miksi... Miksi hän tulisi?” hän kysyi. Oliko hän todella sokea?

”Hän rakastaa sinua”, sanoin yksinkertaisesti. Olin yllättynyt miten pehmeältä ääneni kuulosti.

”Mikset sinä vain tapa minua...tapa vain minut”, hän parkui.

”Teen sinulle lupauksen...” sanoin.

”Minkä”, hän itki, hän kuulosti niin avuttomalta.

”Tavalla tai toisella, sinä et pääse täältä hengissä ulos”, sanoin. Sitten kirjauduin web-tililleni. Päätin pyytää keskusteluun sen pienen keijutytön – VAMPGURL3859:in.

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #24 : 08.08.2010 17:23:38 »
ooh oli liian lyhyt ;D ei voi jättää näin edwardin pitää tulla miks se alicelle haluu jutella, jatkoa? :D

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #25 : 08.08.2010 18:13:40 »
mukavat luvut. jatkoa odotellaan, lukija ilmaantuu. PAras kohta oli ehdottomasti
Lainaus
'Tietysti haemme hänet...hän on meidän tyttäremme.' -Carlisle ja Esme
'En ole edes hänen lähellään ja voin silti tuntea hänen tuskansa.' -Jasper
'Edward, hän luulee, että emme välitä hänestä enää.' -Alice
'Hän luulee että emme tule...minun pikkusiskoni luulee, että emme pelasta häntä.' -Emmet
'Hän on perhettä. Emme voi menettää häntä.' -Rosalie
aaah :D
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #26 : 08.08.2010 18:47:26 »
noni :D nyt sitte katotaa et mitä tapahtuu ku Victoria rupee dataa ;D mutta hyvä oli ja jatkoa äkkiä :-*

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #27 : 09.08.2010 11:44:19 »
Luku 8, olkaa hyvät:D


                                                                                        Luku 8. Web Chat
Esme POV

 Jos sydämeni olisi lyönyt, minulla olisi juuri nyt sydänkohtaus. Tyttäreni oli mielipuolisen, kostonhimoisen vampyyrin käsissä, joka tekisi kuka tietää mitä hänelle. Tämä kaikki oli meidän syytämme. Jos olisimme jääneet, olisimme kaikki onnellisia ja Bella olisi turvassa luonamme.

 
 Alicen henkäisy veti minut ajatuksistani. Ennen kuin kukaan ehti kysyä mitään, Alice juoksi yläkertaan hänen ja Jasperin huoneeseen. Katsoin Edwardiin, ja hän näytti...no, samalta miltä hän oli näyttänyt siitä asti kun olimme jättäneet Bellan...masentuneelta ja tuskaiselta.

 Alice juoksi alakertaan kannetavan tietokoneensa kanssa. Huomasin hänen kirjautunen web-tilillensä.

”Sinulla on web chat pyyntö”, tietokone sanoi. Alice hyväksyi pyynnön. Katsoin ruutua, ja huomasin pyynnön olevan käyttäjältä IWANTREVENGE. Ruutu pimeni sekunniksi ennen kuin Victoria ilmestyi sille. Kaikki huoneessa murisivat hänelle.

”Tsot, tsot... Luulin, että olimme päässeet jo tämän yli. Jos ette halua onnettomuuden tapahtuvan...” Victoria peruutti poispäin kamerasta paljastaen loput huoneesta. Se oli melko suuri huone, jossa oli betoniseinät, ja keskellä huonetta oli Bella. Hänet oli köytetty tuoliin, silmät sidottuna. Kaikki lopettivat murinan välittömästi nähdessään Bellan.

Victoria käveli pöydän luokse huoneen kauempaan päähän ja otti veitsen laukusta. Hengitykseni pysähtyi... Ei hän voinut.

”Bella”, Victoria sanoi pehmeällä äänellä, ”Kuinka kauan Cullenit”, Bella säpsähti nimen kohdalla, ”ovat olleet poissa”, Victoria kysyi painaen veitsen Bellan kurkulle.

 ”Uhm... Noin seitsemän kuukautta”, Bella sanoi, kyynelten valuessa hänen kasvoilleen.

Seitsemän kuukautta eli kaksikymmentäkahdeksan viikkoa, eli 196 päivää”, Victoria sanoi, nostaen veitsen Bellan poskelle.

”Mitä sinä teet?” Edward karjui. Hän näytti kauhistuneelta, vaikkakin olin varma, että itse näytin täsmälleen samalta. Bella huusi pienesti, kun veitsi viilsi hänen ihoaan.

”Yksi viilto...jokaiselle päivälle kun te ette olleet suojelemassa häntä. Joten viillän häntä ja viillän häntä ja viillän... Eikö se tunnu reilulta?” Victoria kysyi siirtäen terän Bellan oikealle käsivarrelle. Victoria teki kymmenen viiltoa Bellalle kumpaankin käsivarteen, ennen kuin hän laski veitsen alas. Bellan pää painui alaspäin ja hän itki.

 ”Kiltti! Anna hänen vain mennä...” Alice nyyhki. Bellan kasvot nousivat kun hän kuuli Alicen äänen.

 ”Alice...” Bella sanoi. Seuraava asia, minkä näin oli, että Victoria löi Bellaa kasvoihin. Edward murisi yhdessä Emmetin ja Jasperin kanssa. Jalkani menivät tunnottomiksi, ja ellei Carlisle olisi ollut vieressäni, olisin kaatunut lattialle.

”Sinä et puhu ellen minä käske sinun puhua...Ymmärretty?” Victoria murisi Bellalle. Bella ei vastannut. Victoria polvistui hänen eteensä ja nappasi hänen nilkkansa. Sitten Victoria väänsi sitä niin kauan kunnes kuului napsahdus. Bella päästi korvia viiltävä kirkaisun.

”Vastaa minulle”, Victoria sanoi.

”Ymmärsin...” Bella itki.

”Cullenit, lähetän teille osoitteen, joten teidän on parasta pitää kiirettä... Bella, sano hei hei”, Victoria sanoi.

”Hei...” Bella nyyhkytti, ennen kuin Victoria sulki tietokoneensa.

Engel-

  • Pisara meressä
  • ***
  • Viestejä: 47
  • omnomn~ <3
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #28 : 09.08.2010 14:38:00 »
Lukiaksi ilmoittaudun! :)
Ei saa jättää tuollaseen kohtaan tätä! :(
Tää on vaan niin ihana, Ei sillä et Victoria kiduttaa Bellaa vaan silleen hienosti :D (en osaa selittää mut ymmärrät kai.. :') )
Jatkoa nopeesti tulemaan!

♥~ Engel-
« Viimeksi muokattu: 09.08.2010 14:53:19 kirjoittanut Engel- »

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #29 : 09.08.2010 15:23:01 »
Vou.. Tää on niin jännää :D Oikeestaan aika pelottavaa, mutta kuitenki :D
Toivottavasti Edward pelastaa Bellan<3  =)
Jatkoa!

iituska

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #30 : 09.08.2010 16:49:36 »
Ehdinkin vielä tänään kääntää yhden luvun, joten olkaapa hyvät: luku 9:D



                                                                                Luku 9. Have Faith
Rosalie POV

Victorian kirjauduttua ulos kaikki oli sumeaa. Olisi vienyt kuusi tuntia juosta Bellan luokse, joten Alice osti meille liput lentokoneeseen. Se puolitti ajan, mutta teki kaikki masentuneiksi. Tarkoitan, että jos olisimme juosseet, olisimme tehneet edes jotain, mutta lentokoneessa olimme avuttomia.

Lennon aikana en voinut ajatella muuta kuin sitä, miten olin kohdellut Bellaa. Olin jättänyt hänet huomiotta ja mulkoillut, mutta hän ei tehnyt mitään. Tarkoitan, että kun mulkoilin häntä, hän saattoi yksinkertaisesti hymyillä minulle pienesti ja sitten piilottaa itsensä Edwardin taakse.

Emmett istui vieressäni, joten vilkaisin häntä. Hän katsoi ulos ikkunasta. Hän näytti väsyneeltä, kuin kaikki mitä tänään oli tapahtunut rasittaisi häntä, ja hän näytti myös...pelästyneeltä. Emmett ei koskaan näytä pelästyneeltä. Hän ei ole koskaan peloissaan. Tartuin hellästi hänen käteensä ja kiedoin sormeni hänen sormiinsa. Hän hymyili minulle surullisesti.

”Älä huoli... Kaikki järjestyy. Sinun pitää vain uskoa”, sanoin. 'Kuulitko, Edward? Kaikki järjestyy',  ajattelin. Emmett vei käteni hänen huulillensa ja suuteli sitä.

”Pitää vain uskoa...” hän toisti. Piti vain uskoa, siinä kaikki mitä tarvitsimme. Ehtisimme Bellan luokse ajoissa ja perheemme olisi jälleen kokonainen.

Laskeutumisen jälkeen aloimme juosta kohti tehdasta. Me kaikki juoksimme nopeammin kuin ikinä olimme juosseet. Meiltä vei viisitoista minuuttia ehtiä tehtaalle. Tehdas oli jyrkänteellä, kaukana ihmisistä.

”Edward, me hoidamme Victorian. Etsi sinä Bella”, Jasper sanoi. Kävelimme sisään etuovesta. Se oli ruosteessa ja irtoamassa saranoiltaan. Ensimmäinen huone oli tyhjä lukematta mukaan kahta ovea.  Valitsimme vasemman oven. Valitsimme oikein, koska siellä, keskellä huonetta istui Victoria.

Edward murisi ja syöksyi kohti Victoriaa. Hän ei edes taistellut vastaan kun Edward kaatoi hänet lattialle.

”Missä. Bella. On”, Edward murisi. Hänen äänensä oli niin uhkaava, että se pelästytti minut. Victoria vain hymyili hänelle.

”Jossakin...” Victoria vastasi kevyesti, kuin häneltä olisi kysytty säästä.

”Kerro meille tai muuten”, Emmett ärähti. Minä yksinkertaisesti murisin. Hän sai minut menettämään kärsivällisyyteni. Mutta Emmettin uhkauskaan ei vaikuttanut häneen millään lailla. Victoria nauroi.

”Tai mitä? Sen kun tapatte minut... Minä haluan kuolla, mutta luulen, että otan Bellan mukaani”, Victoria sanoi. Se teki sen. Olin hyökkäämäisilläni hänen kimppuunsa, kun hän jatkoi. ”Jos haluatte nähdä hänet, teinä kiirehtisin.”

”Mitä sinä teit hänelle?” Alice ärisi.

”Vähän kaikkea”, Victoria nauroi.

”Antakaa minun tappaa hänet”, murisin.

”Minä voisin kertoa missä Bella on...” hän sanoi. Lopetin murinan.  ”Tässä kerroksessa on kolme salahuonetta, muutamassa seuraavassa kerroksessa kymmenen ja yksi salahuone alemmassa kerroksessa”, Victoria luetteli.

”Miten tuo auttaa meitä löytämään Bellan?” Edward ärisi.

”Ei se autakaan”, Victoria vastasi.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2010 12:21:15 kirjoittanut GoldenSunset »

Engel-

  • Pisara meressä
  • ***
  • Viestejä: 47
  • omnomn~ <3
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #31 : 09.08.2010 17:32:34 »
Jäin sitten ihan tosissaan koukkuun.
korjaisin sellaisen pikku jutun et Emmett kirjotetaan kahdella T:llä.
(sori viilaan pilkkua) ;)
Toivottavasti Edipoika ehtii löytää Bellan ennen kuin se kuolee.
Pidin tuosta lentokone kohdasta kun Rose ajatteli miten oli kohdellut Bellaa.
Jatkoa jos taas kirjoittelisit nopeesti Kiitus! :)

♥~ Engel-

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #32 : 09.08.2010 18:57:06 »
oli tullu kaks lukuu :) JEE :D oli taas tosi hyvä luku ja hyvin suomennettu :D äkkiä jatkoo :-*

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #33 : 09.08.2010 19:34:28 »
haa! Mulle tuli mieleen, että Bella on jossain salakäytävässä ja vuotaa verta ja Culleneiden täytyy löytää hänet, ennen kuin hän vuotaa kuiviin...tai muuta samanlaista
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #34 : 09.08.2010 19:37:36 »
Ooh, pakko tulla jatkoa mun kädet tärisee kun vaan ajattelenkin mitä kaikkea se Victoria on Bellalle tehnyt!  >:(

Rose on ihana tässä.

Suomennat hyvin, joten JATKOA!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #35 : 09.08.2010 19:42:21 »
En ole kaiketi kommentoinut vielä tähän? Kuitenkin, luin kaikki luvut kerralla (ja olet edelleenkin uskomaton suomentaja). Victoria - ah, Victoria. Minä luulen, että Bella löydetään, mutta se on sitten eri asia, löydetäänkö ajoissa vai liian myöhään. Itse liputan tuon 'ajoissa' puolesta. :)

Jatkoa, jatkoa!

Bea kiittää ja kumartaa.
Ava © flawless

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #36 : 09.08.2010 21:14:21 »
ei se autakkaan hah ;D jotenkin hauska
niitten pitää löytää Bella!  :'(
jatkoa?

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #37 : 10.08.2010 13:10:16 »
Kiitos kommenteista! Ja kiitos Engel-! Saa sitä pilkkua vähän viilatakin:D  Tässä siis luku kymppi, ja vääjäämättä loppua kohti ollaan menossa....

                                                                          Luku 10. I Want To Die
Victoria POV

Kuulin oven avautuvan, mutta en liikkunut. Olin valmis... Olin valmis kuolemaan. Se oli mitä halusin. Kuulin Edwardin murisevan, ja kaatavan minut lattialle.

”Missä. Bella. On”, Edward murisi. Hän äänensä oli murhaava, mutta en välittänyt. Hymyilin hänelle.

”Jossakin...” vastasin kevyesti.

”Kerro meille tai muuten”, se iso ärähti. Uhkaus ei minuun vaikuttanut, saatoin vain nauraa.

”Tai mitä? Sen kun tapatte minut... Minä haluan kuolla, mutta luulen, että otan Bellan mukaani”, sanoin, ja jatkoin, ”Jos haluatte nähdä hänet, teinä kiirehtisin.”

”Mitä sinä teit hänelle?” se keiju ärisi.

”Vähän kaikkea”, nauroin. Se oli totta. Olin viillellyt, lyönyt, katkonut luita, köyttänyt hänet ja heitellyt häntä vähän ympäriinsä.

”Antakaa minun tappaa hänet”, blondi murisi. 'Kyllä, antakaa hänen tappaa minut!' kiljuin päässäni.

 ”Minä voisin kertoa missä Bella on...” sanoin. ”Tässä kerroksessa on kolme salahuonetta, muutamassa seuraavassa kerroksessa kymmenen ja yksi salahuone alemmassa kerroksessa.”

”Miten tuo auttaa meitä löytämään Bellan?” Edward ärisi.

”Ei se autakaan”, vastasin, hymyillen Edwardille. En aikonut kertoa hänelle missä Bella oli. Jos minun piti elää ilman kumppaniani, niin hänenkin pitäisi. Vaikka hän murisikin minulle, hänen ilmeensä muuttui. Hänen silmänsä pehmenivät, ja kaikki mitä niissä näin oli tuska ja kaipuu. James ei koskaan katsonut minuun samalla lailla. Miksi hän oli niin erityinen?

”Miksi te välitätte mitä hänelle tapahtuu?... Te kaikki jätitte hänet, yksin ja suojatta”, sanoin, katsoen jokaiseen heistä vuorotellen.

”Me rakastamme häntä...” se iso vastasi yksinkertaisesti, kuin se olisi asia, joka oli maailmanlaajuisessa tiedossa.

”Kiltti, me emme voi menettää häntä uudestaan”, keiju sanoi.

”Me teemme mitä tahansa”, johtaja sanoi.

”Mitä tahansa?” kysyin.

”Mitä tahansa”, sanoi vampyyri, jota peittivät arvet.

”Luvatkaa tappaa minut...ja kerron”, sanoin.

”Lupaan, he tappavat...nyt kerro”, Edward sanoi.

”Hän on pannuhuoneessa”, sanoin. Ja silloin Edward, keiju ja johtaja juoksivat etsimään sitä tyttöä...Bellaa.

Pian, kaikki maailmassani musteni. Pidin siitä. En tuntenut, kun he repivät minut kappaleiksi. En tuntenut tulta, joka poltti ihoani. Tunsin ainoastaan rakkaani käsivarret, jotka kietoutuivat ympärilleni, ja jotka veivät minut hänen maailmaansa.

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #38 : 10.08.2010 13:40:50 »
kiitoksia on ollut tosi hyvä fic

~miss i♥

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: He Left Me, Than She Kidnapped Me K-13
« Vastaus #39 : 10.08.2010 15:03:04 »
aika mielenkiintosta :D Miks Victoria halus kuolla? Jäi vähän epäselväks.. Mutta tosi hyvä tää kuitenki :D
Jatkoo vaan!

iituska