Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Broken life B/E+muut, 10. luku 18.7! K-11  (Luettu 25831 kertaa)

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 1
« Vastaus #20 : 04.05.2010 16:27:14 »
MAHTAVA!!!
En tiennykkää et oot näin hyvä kirjottaa!  ;D
Jatkajatkajatka <3

<3 Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 1
« Vastaus #21 : 04.05.2010 16:38:09 »
Tämä oli hyvä alku ficille (:
Kovin pitkä ei ollut, mutta hyvä silti.
Yksi virhe:

Lainaus
"Heippa, menen rannalle!", ja vedin samalla mustia Converseja jalkaani.
"Heippa, menen rannalle!" ja vedin samalla mustia Converseja jalkaani. Pilkku pois tuosta välistä.

Hmm, en taida oikein osata kommata mitään :D Tänään on vähän jähmeä kommentti päivä.
Bella oli jännä. Miksi se lähti heti Edwardin tultua pois? Oliko se niin ujo tai jotain :D
Jatkoa pyydän.

Deph
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 1
« Vastaus #22 : 04.05.2010 17:06:22 »
Jaima: kiitos :) jatkoa yritän kirjoittaa tänä iltana.. nyt on kyllä niin naatti olo ja pitäisi vielä lukea kokeisiin. :/
Salla: kiitos kun ilmoitit virheistä. Illalla kirjoittelin tätä enkä jaksanut rueta lataamaan mitään wordia koneelle, läppärillä kun olen. Tjoo, bellaa nukutti :)
Twaikkari: joo minäkin haluan tuollaiset unenlahjat :) Kiitos.
Alba: eipä siitä olisi tullut mitään jos bella olisi heti paikalla ruennut suutelemaan maata 'eetun' jalkojen alla ;) kiitos
Sarkku: joo tuo taitaa nyt mennä hiukan yli? :) joo jatkan. kiitosta vain
Deph: tjoo itsekin mietin pitkään että viitsinkö laittaa tätä tänne koska tämä oli suht lyhyt eikä juuri mitään kiinnostavaa tapahtunut. kiitos, korjailen tuon virheen :) ehkä bella ei osaa puhua normalisti ylihypersuper-söpön edwardin kanssa joten hän luuli että pääsisi häntä tällä lailla pakoon ;) valitan, ei tule onnistumaan.

kiitos kommenteista jälleen, en olisi ansainnut noinkaan positiivista palautetta.
Jatkoa on tulossa

-hannm

Edit:// oho, pitääkin rajoittaa noiden hymiöiden käyttämistä : ooo
« Viimeksi muokattu: 04.05.2010 17:08:00 kirjoittanut hannm »
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 1
« Vastaus #23 : 05.05.2010 18:52:02 »
Luku 2


Edward Pov

Mitä ihmettä? Minä - Edward Cullen - säikäytin juuri elämäni kauneimman tytön tiehensä? Katselin Bellan juoksua autolleen, se näytti olevan punainen Chevy. Pitihän se arvata, ettei hän halunnut huomiota hienolla autolla. Palasin takaisin tavaroideni luokse, jotka olin jättänyt puun juurelle vähän kauemmas, ja lähdin Volvollani kohti kotia. Minä vielä tutustuisin Bellaan. Se oli varma.

Kurvasin suuren talomme eteen ja astuin ulos. Nappasin tavarani ja menin sisälle. Olohuoneessa huomasinkin isoveljeni Emmettin lukemassa sohvalla lehtiä. Kannesta pystyin lukemaan Cosmopolitan. Mitä helvettiä?

”Em, oletkohan aivan terve kun luet naisten lehtiä? Jätkä, tämä on vakava asia.”
Hän osti katseensa lehdestä ja suupielet vääntyivät virneeseen. Oivoi, tästä ei seuraa hyvää.
”Miksikäs sinä olet noin apaattisen näköinen? Etkö saanut taaskaan ketään mursua mukaasi sieltä rannalta? Juuri siksi minä selailenkin näitä lehtiä.”
”Täh? Selailet lehtiä siksi, etten saanut ketään mukaani?”, kysyin.
”No en, senkin mulkku. Daa, haluan näyttää hyvältä ja Cosmopolitan sattuu olemaan ulkonäön niksien avain. Sinulle suosittelisin ensin kasvonaamiota sitten ryppyvoidetta, manikyyriä, pedikyyriä…”

Olin aina tiennyt, että isoveljeni oli aina ollut kovin feminiininen, mutta nyt aloin jo hiukan huolestua. Vai että ryppyvoidetta? PAH.
Jätin hänet yksikseen luettelemaan kaiken maailman hoitoja ja ’niksejä’ ja hävisin vähin äänin yläkertaan. Luulin päässeeni helpolla, kunnes kuulin huudon alakerrasta.

”EEDDIEEE!”
Juoksin takaisin olohuoneeseen ja sanoin, tai siis huusin, isoveljelleni:
”Tiedät, että minä vihaan tuota nimeä!”
”No sinun ärsyttämisesi on viihteen aatelia, mutta se ei nyt ole pääpointti.”
”No mikä sitten on?”
”Minusta sinulle sopisi ripsipermanentti…”, hän mutisi.

Bella Pov

Ajoin kotini pihaan ja lukitsin autoni. Luoja, oli vieläkin aivan kikseissä Edwardin tapaamisesta. Toisaalta olisin halunnut jäädä juttelemaan, mutten voinut käyttäytyä järkevästi kundien seurassa. Mike ja kumppanit olivat tietenkin aivan eri asia, he olivat minulle pelkästään kavereita.

Päätin ottaa ruokaa, sillä en ollut syönyt moneen tuntiin. Mitäs olin mennyt nukahtamaan.
Pian huomasinkin jääkaapin ovessa lapun:

”Hei Bells. Menimme äitisi kanssa
 viettämään iltaa vanhojen koulukavereidemme
 kanssa. Ota jääkaapista mitä löydät.

- Charlie”



Otin eilen tehtyä kanakeittoa kulhoon ja laitoin lämpiämään mikroon. Nojasin tiskipöytään ja tuijottelin ulos. Kesä oli minun lempi vuodenaikani. Silloin oli ihanan lämmintä ja kaunista.
Toki kesässä oli huonotkin puolensa. Vuosi sitten olin kokenut ’kesäromanssin’ ja lopulta se olikin osoittautunut aivan turhaksi säädöksi.

Vihdoin mikro piippasi ja otin keiton pois. Olin ajatuksissani pitänyt sitä siellä kaksi minuuttia, joten nyt se oli aivan tulikuumaa. Otin maitoa sen lisäksi.
Kun olin syönyt, tiskasin ja menin olohuoneeseen katsomaan, mitä olin laittanut digiboksille nauhoitukseen. Selasin listaa ja lopulta päätin katsoa elokuvan nimeltä Paholainen pukeutuu pradaan. Se kertoi tytöstä nimeltä Andy joka pääsi töihin kuuluisaan muotilehteen ja lopulta menestyi siinä, mutta sen seurauksena hänen oma elämänsä kariutui ja hän otti taukoa poikaystävästään. Huoh, en voisi ikinä kuvitella itseäni istumassa pöydän takana ja vastailemassa puheluihin.

Kun oli kulunut reilut kaksi tuntia, menin koneelle. Kirjauduin sisälle Facebookkiin jossa kävin ajankuluksi tekemässä turhia testejä kuten ”Mikä väri olet?” tai ”Missä asut kymmenen vuoden päästä?”. Lopulta en enää kestänyt koneeni hitautta, sillä kaikki olivat tehneet niitä ihme ”Daily lover” testejä.

Soitin Angelalle.

”Angela.”
”Hei, Bella tässä. Ajattelin vain soittaa, kun oli tylsää. Mitä teet?”
”Ai moi Bells. Juu tappelen tässä koneen kanssa kun se ei millään suostu toimimaan.. kaikki tekee Facebookissa näitä kaikenmaailman testejä. Agh, kone jumittuu!”
”Joo minäkin olin äsken mutta luovutin.”
Hiljaisuus.
”Angela?”, kysyin lopulta kun hän ei puhunut mitään.
”WAKAWAKA!”, kuului huuto ja minä tiputin puhelimeni lattialle.
Nostin sen takaisin korvalleni ja pian Ang kysyi:
”Bella mitä sinä riehut siellä?”
”Minunhan pitäisi kysyä, että mitä SINÄ teet? Mitä tuo ’wakawaka’ meinasi? Onko se jokin kirosana japaniksi, vai?”, kysyin ja nostin toista kulmaani.
”Ei… Mike vain säikäytti minut..”.
”Ketä teitä siellä oikein on?”
”Kaikki muut meidän porukasta paitsi sinä”, hän vastasi.
”BEELLAA tule äkkiä tänne meillä on Tylerin kanssa kilpailu että kumpi vetää enemmän herneitä nenään!”, kuului huuto, ilmeisesti se oli taas Mike.
”Joo, voisinhan minä tulla”, naurahdin. ”Olen siellä hetkessä.”
”Okei”, Ang mumisi.


A/N: kommentteja toivoisin :)
« Viimeksi muokattu: 06.05.2010 16:24:50 kirjoittanut hannm »
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #24 : 05.05.2010 21:54:00 »
TidiTiTiTiDiii!! Olinko ees eka ;D
Mut juuh. Hyvä luku oli. En oo viel päässy ihan tarinaan mukaan kunnolla, mutta uskon asian korjaantuvan jahka tämä tästä lähtee kulkemaan eteenpäin (:

Jatkoa siis vain (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #25 : 06.05.2010 14:19:32 »
Täh? Herneitä nenään? Voi Mike... Taas pääsen todistamaan teoriaani siitä että Mike on niin säälittävä.

Niin no, eihän tässä juuri mitään ehtinyt tapahtua. Mutta oli tää ihan hyvä luku. Edwardin ja Emmettin keskustelu sai hymyn huulille. Oikeasti, Cosmo Emmettin käsissä? Hei pliis, antakaa mulle happea.  :D

Mutta missä ihmeessä Rose, Jasper ja Alice viipyy??!! Jatkoa niin saadaan nekin mukaan kuvioihin!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #26 : 06.05.2010 16:30:33 »
Jaima: kiitos, jälleen. Joo teiltäkin otan mielelläni ideoita vastaan esim. yksärillä ;) mullekkin  taitaa olla tässä vaiheessa tämä ficin juoni tämmönen mysteeri.
Salla: kiitos. Joo Mike on säälittävä. Ja kuten jo Jaimalle sanoinkin, niin juoni on vielä vähän hakusessa. kiva kun tykkäsit, ja kyllä ne rose, jasperi ja Alice sieltä vielä tulevat . : ))

-hannm
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #27 : 06.05.2010 16:49:53 »
Hyvä luku oli, vaikka vähän lyhyeksi jäi.
Voi Emmettiä, onkohan tuo nyt ihan tervettä? :D
Hyvin kirjoitat, enkä yhtään virheittä bongannut tekstistä.
Apua, mä en keksi mitään kirjoitettavaa ! Oon aika jäässä :DD
Jatkoa vaan!

Deph
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #28 : 06.05.2010 16:56:35 »
Emmettillä tosiaan on joku ongelma..  ;D Cosmo, voih..
Jonkun virheen näin jossain, mutta se hukku jo. (:
Tässä tarinassa en minäkään vielä ole ihan mukana, mutta jatkoa tulemaan niin sekin asia korjaantuu.  ;)
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #29 : 06.05.2010 19:08:26 »
Deph: tämä luku oli tosiaan todella lyhyt ja anteeksi siitä : (
tjaa no itse olen hiukan eri mieltä kirjoitustaidostani mutta kiitos :D
Twaikkari: ongelmia on joo. :) Minun pitää ensin vähän pohjustaa tätä että voin sitten aloittaa varsinaisen aiheen. :) kiitosta.

-hannm

kommenttia toivon, että voin jatkaa tätä.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2010 15:46:32 kirjoittanut hannm »
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #30 : 07.05.2010 16:51:14 »
Ja sinä väität ettet osaa kirjottaa!!!!!!!!!
Emmi täti lukee cosmoa XD
Jatka ihmeessä

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

alba

  • Vieras
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #31 : 07.05.2010 17:39:41 »
Hajosin Emmettille :D Se on vaan niin perus. Aijjaijai. :P

Jatkoa.

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #32 : 07.05.2010 18:14:47 »
Sarkku: no sinä väität että oon mahtava kirjottaa joten ollaan tasoissa.
Alba: Hah, joo. Kiitos. :)
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, Luku 2
« Vastaus #33 : 10.05.2010 20:49:24 »
Anteeksi kovasti tuplapostaus, mutta tässä on nytten sitten se kolmas luku.
Pätkä luvun lopussa on Avril Lavignen Nobody's home.
Kommenttia olisi taas ihan mukavaa saada ;)
Enjoy.

Luku 3


Bella Pov

Tulin Angelan talolle. En ollut viitsinyt ottaa autoani tallista, joten olin kävellyt, sillä Ang asui vain kahden korttelin päässä.
Hänen talonsa oli suuri ja kaunis puinen omakotitalo, mikä ei tainnut sinäänsä olla mikään yllätys. Angelan isä kun sattui omistamaan oman puhelinyhtiön. Piha oli myös hyvin hoidettu ja sinne oli istutettu paljon kauniita kasveja. Perheen äiti taisi olla oikea viherpeukalo.

Soitin ovikelloa. Ei vastausta.
Soitin toisen kerran.
Kolmannen.

"Angela!", huusin ja koputin. "Aaaangeelaaa!"
Jyskytin ovea ja pian huomasinkin lyöväni hänen isänsä, Peterin, rintaa. Hänellä oli ruskeat, sivulle siististi kammatut hiukset ja harmaat silmät joiden ympärillä saatoin huomata ryppyjä jotka olivat ilmestyneet vuosien mittaan. Hän oli minua myös päätä pidempi ja suhteellisen hoikka. Punastuin ja peräännyin pari askelta.

"A-ant-anteeksi", änkytin säälittävästi ja näin hänen hymyilevän.
"Ei se mitään. Olinkin tässä lähdössä kokoukseen", hän sanoi ja käveli kuistin portaat alas.

Ajattelin lähteä sisälle, mutta kuulinkin Peterin äänen uudestaan:

"Ainiin, voisitko seuraavan kerran kokeilla suuria voimiasi johonkin muuhun kuin minuun? En pidä siitä, että minua lyödään kun olen juuri syönyt", hän kysyi ja vinkkasi silmää ja pian hän olikin jo huristellut upealla mersullaan pois pihasta.
"Joo", mumisin vaikka tiesin, ettei hän voisi enää millään kuulla.

Tulin sisälle ja kuulinkin Tylerin huutoa keittiöstä. Otin ulkovaatteeni pois ja kävin katsomassa, mitä he siellä oikein tekivät.

"Mikeee! Sinä huijasit!", Ty huusi.
"Ai miten muka? Mehän jaoimme herneet tasan", Mike väitti.
"Mutta minun olivat isommat!"

Nojasin ovenkarmiin samalla, kun katsoin heidän lapsellista kinasteluaan. Jessica oli lysähtänyt ruokapöydälle ja piti käsiä korvillaan. Angela taas yritti saada Mikeä hiljaiseksi.

"Mutta tuo aloitti...", Mike valitti, kun Angela uhkasi heittää heidät pihalle.
"Ei väliä kumpi aloitti, mutta tuo on todella lapsellista, rasittavaa, vastuutonta..."

"Hei", keskeytin Angelan saarnan ja kaikkien päät kääntyivät minun suuntaani.
"Bella, mikset soittanut ovikelloa?", Ang kysyi.
"Yritin varmaan viisi minuuttia, mutta lopulta isäsi tuli avaamaan." Muistin äskeisen kohtauksen Peterin kanssa ja punastuin.
"Bella, miksi punastut?", Ty kysyi.
"Ääh, en miksikään. Kumpi voitti?"
"Täh?", Jessica kysyi.
"Siis kumpi voitti 'vedetään herneitä nenään-kilpailun'?"
"Minä!", Mike ilmoitti ylpeänä ja paukutteli olemattomia henkseleitään.
"Niin...huijaamalla", Tyler mutisi.

Edward Pov

"Minusta sinulle sopisi ripsipermanentti..."
"Mitäää? Tuoko oli asiasi? Oikeasti, hankkiutuisit hoitoon", tuhahdin ja katsoin Emmettiä järkyttyneenä.
"Mutta..", hän aloitti, mutta sen keskeytti siskoni Alicen huuto.

"Edward! Mitä. Sinulla. On. Päälläsi?!?"
"Hmmm..vaatteet kenties?", vastasin näsäviisaasti.
"Äläpäs kuule herraseni viisastele siinä! En kyllä ihmettele yhtään, jos et saa koskaan tyttöystävää!"
"Niin no... yksi kyllä oli kiinnostunut minusta tänään..."
"MITÄ? Etkä edes kertonut minulle! Luotettavimmalle sisarellesi!", Emmett sanoi 'järkyttyneenä'.

Hiljaisuus.

"Hei muuten...sisarellesi ja selleri rimmaa! Minusta taitaa tulla uusi Ruuneperi", Em jatkoi ja nousi sohvalta.
"Ööö..?" Minä ja siskoni katsoimme häntä silmät pyöreinä.
"Kivasti kirjoittelen ja raapustelen runoja pimennossa...aivan kuin koira kuutamossa...", hän mutisi ja laahusti riimittelemään keittiöön.
Katsoin Alicea silmiin ja hän vastasi katseeseen. Lopulta purskahdimme nauruun. Em tuli mulkoilemaan meitä oven pieleen, suu täynnä ruokaa, ja lopulta juoksi omaan huoneeseensa ''loukkaantuneena''.

"Mhitä hihii sinä olethehh tehnyt Emmettille?", Alice nauroi.
"En mitään. Huomasin hänet vain lukemassa Cosmoa kun tulin kotiin ja siinä vaiheessa tajusin, että hän oli menettänyt järkensä."
"Cosmo? Emmett? Emmett lukemassa Cosmopolitania?", hän kysyi sekavasti, oli ilmeisesti päässyt naurusta yli.
"Joo."
"Mutta mennäänpäs asiaan. Etkös sinä sanonut, että tapasit jonkun tytön, joka oli kiinnostunut sinusta?"
"Joo."
Oliko hän kaunis?"
"Joo."
"Voisitko lopettaa tuon?", hän kysyi ärtyneenä.
"Joo", vastasin ja virnuilin iki-ihanalle siskolleni.
"No antaa olla. Ei sinusta kuitenkaan mihinkään ole", Alice tuhahti ja katosi yläkertaan.

Bella Pov

Olimme katsoneet kauhuelokuvia koko illan, ja lopulta päätin, että oli aika mennä kotiin. Sanoin heipat porukalleni ja astuin Phoenixin kuumaan ilmaan.
Kävelin katua pitkin ja katselin ohi kulkevia pariskuntia. Tämä oli niitä hetkiä, jolloin olin onnellinen, että vanhempani olivat yhdessä. En tiedä, miten selviäisin siitä, jos minulla ei olisikaan kotona äitiä ja isää, jotka voisivat vuorotellen auttaa minua kulkemaan elämässäni eteenpäin.

Saavuin katuni päähän, ja olin näkevinäni kaksi hahmoa pihallamme. Kävelin lähemmäksi ja pian erotinkin jo huutoa ja karjuntaa:

"Miten sinä saatoit?!", äiti karjui. Hätkähdin, mutta kävelin silti eteenpäin.
"No kulta, se kun nyt vain menee niin, että sinusta on tullut tuollainen tiukkapipo, joka ei kestä pienintäkään virhettä!", Charlie karjui takaisin.
"Mutta MIKSI sinä petit minua toisen naisen kanssa? MITÄ olen tehnyt väärin?"
"Reneé kulta...se oli vain pieni syrjähyppy. Se ei vaikuta meidän liittoon mitenkään", isä sanoi ja otti äitiä olkapäästä kiinni. Pysähdyin siihen paikkaan.
Äiti riuhtaisi itsensä Charlien otteesta ja löi häntä kasvoille ja huusi itkunsekaisena:
"Ai ei vaikuta? AI EI VAIKUTA, VAI?! Mitä sinä ajattelisit, jos minä naisin Philiä meidän makuuhuoneessa? Mietipä sitä!", hän huusi ja juoksi sisälle.
Isä jäi seisomaan pihalle jähmettyneenä ja pian hän huomasikin minut.
"Bells..", hän aloitti.
"Voi luoja...tuota minä en olisi ikinä uskonut sinusta!'", huusin ja juoksin pois paikalta. Vaikka mitä se hyödyttäisi? Minun perheeni oli rikkinäinen.

What's wrong, whats wrong now?
Too many, too many problems.
Don't know where she belongs, where she belongs.
She wants to go home, but nobody's home.
That's where she lies, broken inside.
With no place to go, no place to go, to dry her eyes.
Broken inside.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 21:11:12 kirjoittanut hannm »
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Broken life B/E+muut, [luku 3 10.5!]
« Vastaus #34 : 10.05.2010 21:39:20 »
Tämä oli tosi hyvä luku, mielestäni paras tähän mennessä.
Alice ja Emmett, olet onnistunut heidän persoonissaan vai miten tämä pitäisi sanoa?tosi hyvin..  ;D

Lainaus
Jyskytin ovea ja pian huomasinkin lyöväni hänen isänsä, Peterin, rintaa.
Tässä tuli ensimmäinen *total reps*, monta muutakin hauskaa kohtaa oli. : D

Aluksi mietin, viitsisinkö edes ruveta tätä seuraamaan, kun idea on niin kulutettu, mutta nyt olen iloinen, että päätin jäädä nauttimaan tästä lukuelämyksestä. Tämä on erilainen kuin muut "Edward on vihreäsilmäinen enkeli, joka rakastuu kauniiseen Bellaan" ficit.
En tietenkään noita ficcejä mollaa, ne voivat olla tosi hyviäkin, mutta niitä on niin paljon että jotenkin on kyllästynyt siihen ideaan.
Mutta tämä siis vaikuttaa mielenkiintoiselta, odottelen jatkoa. <3

Mike ja Tyler, voi että että ne tyypit osaa olla lapsellisia.. Herneitä nenään - kilpailu, jeij..  ::)

Tuo loppu oli aika ikävä/surullinen, mutta se toimi ihan hyvänä vastapainona tuolle hauskalle alulle.


Kiituksia tästä luvusta, ja sitä jatkoa odotellen..  :D
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, [luku 3 10.5!]
« Vastaus #35 : 11.05.2010 10:14:13 »
Kiitos paljon vanamo :) Kiva että onnistuin ainakin sinun mielestäsi tämän luvun kirjoittamisessa. Aattelin kyllä, etten viitsi laittaa tätä lukua tänne koska kirjoitin tämän todella nopeasti.

Aluksi mietin, viitsisinkö edes ruveta tätä seuraamaan, kun idea on niin kulutettu, mutta nyt olen iloinen, että päätin jäädä nauttimaan tästä lukuelämyksestä. Tämä on erilainen kuin muut "Edward on vihreäsilmäinen enkeli, joka rakastuu kauniiseen Bellaan" ficit.
oho o: toi oli mulle suuri kohteliaisuus. kiitos siitäkin.
jatkosta en voi olla varma... taino tänään ehkä olisi aikaa kirjoitella kun poden jotakin ihmetautia kotona.

-hannm
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Broken life B/E+muut, [luku 3 10.5!]
« Vastaus #36 : 11.05.2010 14:22:20 »
Hyvä luku repeilin Emmettille...
Lainaus
taino tänään ehkä olisi aikaa kirjoitella kun poden jotakin ihmetautia kotona.
Minäkin olen toipilaana ja sairastelen ihmetautia nimeltään vesirokko. Jos jotain hyvää pitää etsiä niin on ainakin aikaa lukea näitä mahtavia ficcejä... ;)

Jatkoa!

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, [luku 3 10.5!]
« Vastaus #37 : 11.05.2010 17:27:14 »
Kiitos Lööperiikka.
Itse en ole koskaan sairastanut mitään rokkoa :o pitääkin tulla sinne ja tartuttaa itteni ettei sitten aikuisena tule sitä.

Kommentteja kehiin, ihmiset!

-hannm
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Broken life B/E+muut, [luku 3 10.5!]
« Vastaus #38 : 11.05.2010 20:15:42 »
Hyvä hannm!!!!!
Mahtava luku
Let's vedetään herneitä nenään :D
jatkajatkajatkajatkajatka....

Sarkku (kurkku)

ps. Sori oon oudolla päällä...  ;D
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Broken life B/E+muut, [luku 3 10.5!]
« Vastaus #39 : 11.05.2010 20:55:01 »
O: kiitos Sarkku. Joo jatkan sitten kun kerkeän :---)

-hannm
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open