Kirjoittaja Aihe: Takapenkin kyyhkyläiset [K-11, D/Hrm, Romance, fluff]  (Luettu 9118 kertaa)

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Nimi: Takapenkin kyyhkyläiset
Kirjoittaja: niiina
Beta: Lallu, kiitos!
Ikäraja: K-11
Paritus: Draco/Hermione
Lajit: Romance, fluff, one-shot
Kuvaus: Kuuma kesäpäivä bussia odotellessa ei voi luvata hyvää. Ainakaan jos Draco on mukana. Vai voiko?
A/N: En ole kirjoittanut aikoihin ja se näkyy. Haluan vain inspiraation takaisin ja nauttia taas kirjoittamisen maailmasta ja mielikuvituksen kiemuroista ja täytyy sekin aloittaa jostain, pienestä huumorista ja romantiikan maailmasta.



“Minä kyllästyn kuoliaaksi, Granger!” Draco huokaisi nostaen kätensä ilmaan tehden todella ylitse menevän reaktion sanojensa tueksi. Hermione huokaisi raskaasti laukkunsa takaa ja nojasi bussiaseman penkkiin painaen silmäluomensa kiinni ja yrittäen saada Malfoyn kitinän kauaksi kuulevista korvistaan.

“Älä yritäkään olla huomioimatta minua! Olen tosissani, Granger, kuinka jästit jaksavat tällaista odotusta?”

“Malfoy, minä vannon jos et sulje suutasi, niin pian toivot tehneesi sen aikoja sitten! Ja bussi on myöhässä, mutta ei meidän auta muu kuin odottaa. Miksi sinun pitää olla noin lapsellinen ja kärsimätön? Ei sinun aikasi tule bussissakaan menemään yhtään nopeampaa…” Hermione huokaisi toivottomana ja puri hieman huulensa pintaa auringon porottaessa kuumasti taivaalta hänen kasvoihinsa.
“Kyllä minä tiedän tavan, jolla aika menee hurjasti nopeammin, kunhan vain pääsemme takapenkkiin… vaikka tietenkään pieni show etupenkin mummoille ei olisi pahitteeksi - se voisi tehdä hyvää heidän terveydelleen…” Draco mumisi itsekseen ja hieroi hieman leukaansa.

“Draco Malfoy! Aion olla kuin et olisi koskaan päästänyt tuota hullua ideaa ulos perverssistä suustasi!” Hermione huudahti.
“Oi, Granger. Suuni ei ole perverssi, mutta sinä tiedät kaiken perverssin minusta ja kuulisin mielelläni lisää sinulta siitä kuinka ihana olen, tiedän että rakastat perversioitani. Olen aina halunnut tehdä sen kaikkien edessä, tiedäthän?”

Draco kääntyi vinosti virnistäen Hermionen puoleen ja iski tälle silmää. Hermione pyöritti hetken silmiään ja suunnitteli jo uudelleen yrittävänsä tunkea Dracon jonnekin hyvin perälle ajatuksissaan, kunnes mies jo huudahti närkästyneenä, että naisen olisi parempi olla ajamatta häntä taas pois ajatuksistaan!

“Malfoy - Kulta… Minä en nyt oikeasti jaksa. Täällä on kuuma kuin aavikolla ja minulla on huono olokin”, Hermione sanoi hiljaa ja nojasi päänsä käsiensä varaan, jotka ottivat tukea hänen jaloistaan.

Draco pyyhkäisi platinanvaaleita hiuksiaan hieman näkökentältään ja kumartui Hermionen tasolle ojentamaan tälle vesipullonsa ja hymyillen hieman.

“Juo jotain, et ehtinyt aamullakaan edes syödä aamupalaa kun meidän piti rynnätä tänne kiireellä ja nyt meidän bussikin on myöhässä. Aivan turha vaiva. En halua, että sinä kuolet nestehukkaan ja sinun pitää juoda meidän uuden tulokkaankin puolesta, vaikka hän olisi vielä kuinka aluillaan. Emmehän me halua pilata tätä heti alkumetreillä?” Draco puhui hiljaa samalla hymyillen ja virnistellen sanojensa mukana. Hermione nosti katseensa aviomieheensä ja virnisti pienesti ennen kuin nappasi pullon miehensä kädestä ja joi virkistävän kylmää vettä, johon Draco oli langettanut jonkin sortin taian, joka piti nesteen kylmänä.

Viimein bussi kurvasi pihaan ja Draco äännähti iloisesti ennen kuin nosti heidän laukkunsa bussikuskin avaamaan matkatavaratilaan. Hän harppoi nopeasti vaimonsa luokse, joka kantoi hieman pienempää laukkua bussin ovia kohti ja nappasi tämän Hermionen käsistä.

“Sinun ei pitäisi rasittaa itseäsi, kulta!”
“Draco, minä en kuole siihen, että kannan pientä laukkua mukanani, voi luoja sentään…” Hermione tuhahti turhautuneena Dracon omituiselle suojeluvietille.
“Ei koskaan voi olla tarpeeksi varovainen!” Draco naurahti ja matkasi kohti bussin takaosaa.
“Sinun housuissasi roikkuva tavarakin on vauvalle vaarallisempi kuin minun käsilaukkuni”, Hermione mutisi hiljaa Dracon takana.
“Anteeksi, mutta kuinka minun tavarani on meidän lapsellemme vaarallinen?” Draco kysyi samalla kuin istui perimmäiselle ikkunapaikalle.
“Kuka vaan saisi sydänkohtauksen kun jokin outo irrallinen osa tunkeutuu omaan turvalliseen kotiin!” Hermione naurahti samalla, kun viimein harppoi omalle paikalleen.
Irrallinen osa?”, Draco rykäisi hämillään. “Minun osani eivät ole irrallisia, kiitos vain neiti Granger!”

Hermione nauroi hetken itsekseen, kunnes koetti vakavoittaa kasvonsa huomatessaan Dracon mulkoilevan häntä.

“Minusta se on somaa, kun jaksat kutsua minua vieläkin Grangeriksi, vaikka olen rouva Malfoy”, Hermione sanoi huvittuneena.
“Niin, se on somaa. Sinä nyt vain olet minulle Granger. Minun oma Grangerini. Tosin muiden on parempi sanoa sinua Malfoyksi, koska heidän pitää tietää kenen sinä olet. Vain minä saan puhua Grangeristä. Se on osa esileikkiä”, Draco sanoi virnistäen.
“Malfoy! En voi käsittää kuinka mielessäsi ei koskaan pyöri mitään muuta. Luin kerran lehdestä, että miehet ajattelevat seksiä joka kahden - vai olikohan se viiden sekunnin välein…” Hermione huokaisi ja alkoi miettiä sekuntimäärää mumisemalla itsekseen, kuinka hän nyt sen olisi voinut unohtaa.
“Granger, en tiedä ehtisinkö edes ajatella sanaa seksi, jos minulle annettaisiin vain kaksi sekuntia aikaa, ja vaikka ehtisinkin niin muu ajatteleminen ja puhuminen voisi olla vaikeaa. Vastaisin kaikkiin kysymyksiin seksi ja jos joku kysyisi miksi sanoin noin, sanoisin haluavani seksiä ja lopulta sinun olisi kärsittävä siitä, että edes kerroit tuon minulle, koska minun olisi naitava jokaista vastaantulijaa, huono sinulle. Jaah, en minä kai valittaisi…”
“Olet toivoton! Mutta oikeasti, hyppäisitkö sinä kenen tahansa kanssa pehkuihin vain seksistä, vaikka sinulla olisi minut?” Hermione kysyi muka kiinnostuneena, mutta pieni loukkaantuminen silti värisi hänen äänestään.

Draco hymyili hetken itsekseen katsellen samalla maisemia bussin ikkunasta, kunnes kääntyi takaisin kärsimättömän vaimonsa puoleen.

“Sinä tiedät, etten koskaan tekisi sitä sinulle, Hermione.”
“Mutta ajattelet sitä?”
“No mitä sinä luulet?” Draco naurahti.
“Malfoy…” Hermione murahti.
“En todellakaan ajattele, Hermione. Sinä tiedät sen, että tämä on ihan turha keskustelukin, vaikka täytyy myöntää, että se on vähintäänkin kiihottavaa…”

Hermione vilkaisi Dracon puoleen ja huomasi tämän nostavan kulmiaan kysyvästi.

“Et ole tosissasi?” Hermione ähkäisi ihmeissään ja vilkaisi ihmisiä bussin etuosassa.
“Granger, meillä on kaksi tuntia tylsää bussimatkaa jäljellä, ilman pysähtymisiä tai mahdollisuutta uusien ihmisten bussiin tuloon…” Draco hymähti ja kääntyi suutelemaan vaimonsa kaulaa tuoden kihelmöintiä Hermionen vartaloon.

“Olet mahdoton… Tiedät etten voi sanoa sinulle ei, jos teet noin…” Hermione mutisi.
“Tiedän… Todellakin”, Draco huokaisi ja jatkoi suuteluaan hellästi kaulan pinnalle.

“Emme voi mennä vanhempieni luokse aivan tärähtäneenä Draco. Emme me voi!” Hermione älähti ja suki hieman sotkuisia hiuksiaan, samalla vetäytyen pois Dracon huulien kosketuksesta.

“Granger, laita aivosi narikkaan edes hetkeksi. Vain kaksi kokonaista tuntia, kun sinun ei tarvitsisi ajatella mitään muuta, kuin minun kuumia huuliani ja hyvin kovaa pakettiani, joka odottaa sinua hyvinkin lähellä ja kärsii mahdottomasti kun ei saa toteuttaa tällä sekunnilla halujaan…” Draco mumisi Hermionen korvaan.
“Tuo ei ole kiihottavaa”, Hermione naurahti.
“Kaikki mitä minä sanon on kiihottavaa, rakkaani”, Draco sanoi totisesti ja tuijotti syvälle Hermionen pähkinänruskeisiin silmiin. Hermione huokaisi kuuluvasti, kun tunsi Dracon käden reidellään.
“Se on kyllä totta, valitettavasti…”

Hänen täytyi sulaa noihin jäänharmaisiin silmiin. Ja kuumiin huuliin. Hänen täytyi. Tästä tulisi hyvin nopea bussimatka… Hemmetti!



A/N: Kommentteja rakastan!
« Viimeksi muokattu: 14.10.2020 18:53:05 kirjoittanut niiina »

niiina
Dramione

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #1 : 12.02.2010 17:48:48 »
WOW! Loistavaa. Pelastit tylsät odottelu tunnit, todellakin! Dramione on ihanaa ja Draco jästimaailmassa... oih! olet jumala :D

Loistavaa tekstiä en voi muuta sanoa. Juoni oli aivan IHANA. :) (Pääni on selvästi sekoamassa, kun lähestyvä rakastavienpäiväkin on jo aivan nurkan takana (helkkariin ystävänpäivät...).) Otit ihanan lähtökohdan kysymykselle, joka askarruttaa edelleen joitakin pareja joille on haikara pian tuomassa pientä pakettia, eli onko seksi pahasta raskauden aikana. ;) No, eihän se ole ja jos olisi ollut, niin ei välttämättä Dracon ja Hermionen pikkuinen olisi selvinnyt tuosta matkasta...

Mielenkiintoista, minulla ei selvästikään ole mitään sellaista sanottavaa, jonka takia oikeasti kannattaisi avata suutaan ainakaan rakentavassa mielessä. Joten kiitellen vetäydyn tästä ja toivon että saan lukea lisää tälläistä hömppää. :)

-Lozku
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #2 : 16.02.2010 11:45:54 »
Lozku, kiitos paljon kommentistasi! Ihana lukea pitkästä aikaa niitäkin omaan ficciin. :) Ja mukavaa jos pelastin edes jotain hetkeksi. ;) Kiitoskiitos, arvostan kommenttiasi paljon.

niiina

niiina
Dramione

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #3 : 09.03.2010 23:24:46 »
Oi, lupasin aikaa sitten kommentoida, ja nyt sitten otin itseäni niskasta kiinni!

Suuri plussa parituksesta (yllätys, että pidän tästä :D), dramione on aina yhtä ihanaa luettavaa. Näiden kahden välinen kemia on vain jotain aivan omaa luokkaansa, ja parhaat ficit syntyvät juuri näistä kahdesta ;)

Juoni kulki tasaisesti eteenpäin ja kirjoitus oli sujuvaa. Mielenkiinto pysyi yllä hyvin, ja näiden kahden dialogi oli söpöä luettavaa. Draco huolissaan... aww! :D Tuo Dracon tapa kutsua Hermionea Grangeriksi on aivan ihana, minäkin tykkään siitä, jotenkin se vaan on niin...dracomaista.

Olen jotenkin niin laiskistunut kommentoija, etten oikein osaa sanoa mitään ihkuttamatta mielettömästi, mutta pidin siis kovasti tästä, ellei tullut jo selväksi :D Kiitos tästä iltapalasta <3

spell
ℒ-O-V-E


Marjuca

  • ***
  • Viestejä: 146
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #4 : 15.03.2010 23:54:38 »
Samperi soikoon!

Sulta on tullut uusi ficci ulos jo reilu kuukausi takaperin, enkä minä ole huomannut mitään. Pitänee aktivoitua hieman täälläkin...

Mulle tuli tästä mieleen kuumakuumakuuma kesä, kuvittelin Dracon ja Hermionen päälle H&M än rocky vaatteet (tai oikeastaan ajattelin kuvaston kuvaa missä Draco ja Hermione poseerais...älä kysy miksi) ja tää koko tilanne vaan jotenkin täydellisesti sai aikaan hyvin yksityiskohtaiset maisemakuvat päähän. Sitä oikeasti harvoin tapahtuu minulla,varsinkin jos on kyse one shotista... onnistuit siis todella hyvin tunnelman kuvaamisessa.  Hitto kun Suomessa on vielä niin kylmä...

Ihanaa, että sulta saa tällasta Hermionen ja Dracon arjen kuvailua, rakastan sitä! Toki toiminta Roomassa olis kans tosi jees;)
Molemmat hahmot olivat riittävän omia itsejään (taipuuko se sana noin?) ja komiikkaa löytyi;

Lainaus
“Sinun housuissasi roikkuva tavarakin on vauvalle vaarallisempi kuin minun käsilaukkuni”, Hermione mutisi hiljaa Dracon takana.
“Anteeksi, mutta kuinka minun tavarani on meidän lapsellemme vaarallinen?” Draco kysyi samalla kuin istui perimmäiselle ikkunapaikalle.
“Kuka vaan saisi sydänkohtauksen kun jokin outo irrallinen osa tunkeutuu omaan turvalliseen kotiin!” Hermione naurahti samalla, kun viimein harppoi omalle paikalleen.
“Irrallinen osa?”, Draco rykäisi hämillään. “Minun osani eivät ole irrallisia, kiitos vain neiti Granger!”

Dracon "irrallinen osa"? Oi God mitkä mielikuvat:DD

Vaikka et sitä Roomaa vielä jatkaisikaan, niin tällaisia otetaan aina mielellään vastaan: ))

Kiitos!

Ps. Tuntuu, että tää tauko on tehnyt vaan hyvää sun kirjotustaidoille! Oot kehittynyt ihan huimasti yhtäkkii!




Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #5 : 01.04.2010 14:38:12 »
Todella ihanaa tekstiä, siis tämä oli aivan ihana! Draco jästi maassa, aah..... *Kröhöm*
Rakasta eniten Dramione paritusta ja kuvailit heidän suhdettaan aivan ihanasti.
Todella mielenkiintoinen bussimatka tiedossa selvästi  :D

Toivottavasti sinulta olisi tulossa taas pian jotain Dramionea! Tauko taisi tehdä ihan hyvää, koska tämä oli aivan MAHTAVA!

hiihaanna

  • Tyhjäntoimittaja
  • ***
  • Viestejä: 268
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #6 : 11.04.2010 14:35:17 »
Huhhuh.. Ai että tätä oli kiva lukea! Draco se jaksaa  ;) Rakentavaa ei tullut, koska minä kommentoin :D

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #7 : 03.05.2010 16:44:12 »
Nemethys, kiitos kulta kommentistasi. Ihana.<3

Hudith, ihanaa kun säkin oot eksynyt kommentoimaan! Ja mikä ihana kommentti onkin. Alko nyt itteenikin naurattaamaan toi irrallinen osa, kiitti. :D Ja Rooma tuota... Joskus ;)

Lotazi, kiitos paljon kommentistasi! Ja eiköhän multa pian tule lisää kun viimein sain entisen koneen kovalevyn sisällön takaisin ja siellä oli pari maukasta ficin alkua minulle valmiina jatkettavaksi loppuun asti. ;)

hiihaanna, kiitos paljon!

niiina
Dramione

nakkiaivo

  • hevosenhalaaja
  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #8 : 10.05.2010 20:18:33 »
Irrallinen osa, hehhehhee ;D Maan mainio, jumala oot niinku joku tos jo tais sanookki ;)

Kiiiiiiiiiiitos
avasta kuuluu kunnia thepotterholic:ille twitterissä :----)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #9 : 04.08.2010 19:32:07 »
Enkö tosiaan ole kommentoinut tähän? Nyt olen kyllä syvästi pettynyt... itseeni. :D Repeilin monessa kohtaa... Hermione on vaan omaitsensä samoin Draco, oli julmaa pistää Draksu jästimailmaan :) Pidin paljon. Näitä lisää!

Sannukka_

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #10 : 05.08.2010 03:03:27 »
Miellettömän ihana :) Hassua ajatella Draco jästimaailmassa,mutta tässä se toimi. :) jatkoa odotellen.
And so the lion fell in love with the lamb…What a stupid lamb. What a sick, masochistic lion. (Edward, Bella)

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #11 : 05.08.2010 14:06:09 »
Minä olisin voinut vannoa kirjoittaneeni tähän kommentin jo, sillä olen lukenut tämän muutamaankin otteeseen... Omituista. No, korjaan virheeni sitten nyt :---)

Suuri plussa tietysti parituksesta! Mutta teksti oli muutenkin erittäin laadukasta luettavaa. Mielenkiinto pysyi hyvin yllä ja kuvailit sopivasti asioita. Virheitäkään ei näkynyt.

Draco oli todella suloinen ollessaan huolissaan, aww ♥ Ja pidin myöskin siitä todella paljon, että Draco kutsui Hermionea Grangeriksi vielä sukunimen vaihtamisen jälkeenkin. En osaisi kuvitella Dracoa sanomassa Hermyä Malfoyksi, vaikka hän olisikin vaihtanut nimensä. Se oli siis erittäin mukava yksityiskohta.

Tämä oli aivan ihana! Onnistuit herättämään tällä haluni lukea lisää Dramionea vaihteeksi...
Kiitoksia tästä lukukokemuksesta!

mmariaä

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #12 : 07.08.2010 10:30:23 »
OI aivan ihana.
Lainaus
“Sinun ei pitäisi rasittaa itseäsi, kulta!”
“Draco, minä en kuole siihen, että kannan pientä laukkua mukanani, voi luoja sentään…” Hermione tuhahti turhautuneena Dracon omituiselle suojeluvietille.
“Ei koskaan voi olla tarpeeksi varovainen!” Draco naurahti ja matkasi kohti bussin takaosaa.
“Sinun housuissasi roikkuva tavarakin on vauvalle vaarallisempi kuin minun käsilaukkuni”, Hermione mutisi hiljaa Dracon takana.
“Anteeksi, mutta kuinka minun tavarani on meidän lapsellemme vaarallinen?” Draco kysyi samalla kuin istui perimmäiselle ikkunapaikalle.
“Kuka vaan saisi sydänkohtauksen kun jokin outo irrallinen osa tunkeutuu omaan turvalliseen kotiin!” Hermione naurahti samalla, kun viimein harppoi omalle paikalleen.
“Irrallinen osa?”, Draco rykäisi hämillään. “Minun osani eivät ole irrallisia, kiitos vain neiti Granger!”

Tämä erityisesti oli hyvä kohta. Irrallinen osa... voi vitsit. Housuissa roikkuva tavara. Minä sitten niin rakastan tuota kohtaa.
<3

HarryPotterFan4Ever


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #13 : 04.11.2010 13:49:13 »
nakkiaivo, vai että Jumala. Kiitos :D

cassable, kiitos ihanasta kommentistasi! Tykkäsin.

Vaarallinen Komentoija, juu pidän enemmän heidän kirjoittamisestaan jäskimaailmaan kuin muualle, joten kiitos paljon ja kiva kun pidit!

Sannukka_, jästimaailmassa juuri parasta! Jatkoa ei ole kyllä tulossa, mutta kiitos kommentista!

mmariaä, en minäkään osaisi kuvitella Hermionea Malfoy nimellä täysin kyllä. Siksi teenkin näin tyyliin aina! :D Mutta kiitos itsellesi ihanasta kommentista!

HarryPotterFan4Ever, heh. Kiitos!

niiina
Dramione

telluooo

  • ***
  • Viestejä: 91
  • keep calm and dream on
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #14 : 25.11.2010 21:53:00 »
aaaaaaaaaaa, tykkäsin tykkäsin ♥ oon taas ruvennu lukemaan enemmän dramionea ja tämä oli tosi ihana :----) draco on vaan aina niiin.....mahtava.
joten kiitos (:
We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset
« Vastaus #15 : 06.03.2011 15:52:39 »
Selasin sun listausta ja huomasin tuollaisen kivan otsikon ja päätin tulla sitten lukemaan, DM/HG ♥

Pidin ficistä. Alussa luulin, että Draco & Hermione rakastuu tuolla pysäkillä, sellainen oikein kliseinen kohtaus, mutta he olivatkin jo yhdessä! Jopa naimisissa! Ja Hermy raskaana! Jei. Tuo heidän huulenheittonsa oli hauskaa. Varsinkin kohta, jossa Hermione ilmaisee, ettei haluaa mitään ylimääräistä vauvansa kotiin... Hih! Ja Draco tykkää... Draco oli juuri sellainen kuin olin hänet kuvitellutkin olevan: sarkastinen, härnäävä mutta hellä. Ja Hermione oli fiksu. Ainakin alussa. ;)

Joka tapauksessa, pidin tästä. Kuvailuja oli tarpeeksi, teksti oli helppolukuista yms., enkä löytänyt kirjoitusvirheitä. Kaikin tavoin siis menevää tekstiä. Plussaa otsikosta, se oli jotenkin niin hauska. Takapenkin kyyhkyläiset. Söpöä! ♥
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset [K-13, D/Hrm, Romance, fluff]
« Vastaus #16 : 26.01.2012 15:24:28 »
Myönnän, että olen lukenut tätä aikaisemminkin suht monta kertaa, kun olen ollut fluffyisalla tai muuten vaain Dramione tuulella. Ja muutaman päivän kommentoimattomuus alkoi häiritä, joten halusi tänään kommentoida jotaikin myös yhden ficin lisäksi. Päädyin lopulta tähän tulokseen, kun se tuli mieleen heti ja olen kuitenkin tykästynyt tähän pitkään - joten miksikäs ei jättäisi sitten puun jälkensä tännekin?

Mutta tosiaan, pahoittelut alkujaarittelusta ja siitä, että kesti näin kauan kommentoida tätä! Olen iloinen, että löysin tätä taas ja että pääsin kommentoimaan viimein ja vihdoin.

Tykkäsin siis kovasti tästä! Sait varsinkin alussa hienosti toteutettua niin, että lukija ei tiennyt tulevia tapahtumia ja että he olivat jo yhdessä bussimatkan aikana. Ajattelin jo nimittäin, että Hermione ja Draco joutuivat jostaikin kumman syystä molempien kauhuksi samaan bussiin. Että heidän välinsä lämpenisivät hiukan myöhemmin. Tuskinpa Draco olisi nimittäin suostunut niin helpolla jästien kanssa samaan kyytiin, mutta ainakin selvisi syy, että hän oli Hermionen kanssa yhdessä, joten problem solved. ;) Ja niin, Dracon valittelu oli aivan ymmärrettävää, koska velhona ei ole tottunut niin hitaaseen etenemiseen ja no, tälläiseen erilaisuuteen ja taikomattomuuteen.

Mutta tosiaan, ficin idea on hirmun kiva. Tapahtumat etenivät hullunkurisen ihanasti, valittelua, voivottelua, yllättäviäkin käänteitä (mm. raskaus) ja vihjauksia, joka saa naurahtamaan. Hienostihan Hermione Dracon vihjauksia on pystynyt torjumaan, mutta no, lopultahan kävi niin, että fiksukin nainen joutui hieman alistua kuuman miehensä käsittelyyn. Ihan vain, koska bussimatka tulisi kestämään tuskastuttavan hitaasti ellei Draco olisi tarjonnut ehdotuksensa. Haha.

Ihania asioita olet tähän soveltanut ja fluffyinen, oikein hyvin toimiva DM/HG:ta on mukavaa lukea. Teksti oli myös helppolukuista ja kuvailut tasaisia, niin että ei kertynyt liikaa ja ahdistanut tunnelmaa. Juuri sellainen sopiva, yksinkertainen ja ihanaa luettavaa.  Sait mielenkiintoa pysymään yllä, tunnelma oli ihanan rento, suloinen ja hauska. Draco se tosiaan osaa nopeuttaa ajan kulua!

Kiitos oikein kivasta ficistä! :)
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset [K-13, D/Hrm, Romance, fluff]
« Vastaus #17 : 09.12.2012 13:19:57 »

Upea. ♥

Luulin monen lailla, että Draco ja Hermione rakastuisivat vasta bussimatkalla, tai -pysäkillä. ^^ Mutta ei, he olivat jo naimisissa! Ja 'Mione oli raskaanakin jo. ;) Teksti oli ihanan rentoa. Kerronta ja kuvailu olivat kymppitasoa! Ja Mr. Malfoy. ♥. Naureskelen vieläkin muutamalle kyseisen herran lausahdukselle. ^^  ::) Pariskunnan välinen sanailu oli hauskaa ja mukavaa luettavaa, 'Granger' ja 'Malfoy'. Hmh, bussimatkasta olisi tullut takuulla tylsä, ilman Dracoa.  :-*

Kiitos ihanasta päivän piritys ficcistä! :)

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset [K-13, D/Hrm, Romance, fluff]
« Vastaus #18 : 20.12.2012 22:08:04 »
Haha, mielenkiintoista. :Dd

Joo, mä tykkäsin tästä one-shotista. Se oli soppelin pituinen, joten sen sai luettua suhteellisen nopeasti ja teksti oli selvästi kirjoitettu. Dracon ajatukset kyllä olivat hieman mielenkiintoisia, mutta siis hyvällä tavalla. ;p
Anteeksi kommentointini sekopäisyys.. olen aina ollut hieman kankea näissä kommentointi jutuissa..

Toivottavasti sulta tulee lisää tälläsiä!
Kiitos!
-GL
petajagurnau.blogspot.com

Cherryelatte

  • Vieras
Vs: Takapenkin kyyhkyläiset [K-13, D/Hrm, Romance, fluff]
« Vastaus #19 : 29.12.2012 16:29:08 »
“Sinun housuissasi roikkuva tavarakin on vauvalle vaarallisempi kuin minun käsilaukkuni”, Hermione mutisi hiljaa Dracon takana.
“Anteeksi, mutta kuinka minun tavarani on meidän lapsellemme vaarallinen?” Draco kysyi samalla kuin istui perimmäiselle ikkunapaikalle.
“Kuka vaan saisi sydänkohtauksen kun jokin outo irrallinen osa tunkeutuu omaan turvalliseen kotiin!” Hermione naurahti samalla, kun viimein harppoi omalle paikalleen.
Irrallinen osa?”, Draco rykäisi hämillään. “Minun osani eivät ole irrallisia, kiitos vain neiti Granger!”

Ei :DD En voi lopettaa nauramista. Upeaa työtä jälleen. :)