Kirjoittaja Aihe: Twilight: Viisi sanaa, 4/5, viimeisin luku 3.4.2010, S  (Luettu 8654 kertaa)

Smile^

  • Vieras
Author: Smile^ taas asialla :D
Rating: Sallittu.
Genre: Fluffy ainaki vielä (:
Beta: Word :)
Disclaimer: Hahmot kuuluu Stephenie Meyerille, mä leikin vaan hahmoilla.
Fandom: Houkutus, Twilight
Pairing: Normiparitukset
Summary: Viisi sanaa viideltä henkilöltä viidessä luvussa.
1. Quil Nuku elämäni valo ja ilo
2. Jane Kai rakkaudellakin on oma hintansa.
3. Renesmee Minun oma suteni, Jacob Black.
4. Jasper En halunnut olla tunteeton hirviö.


Luku 1. Quil
 

Siinä hän nukkui, käsi suloisesti posken alla. Tummat lapsen kiharat olivat laskeutuneet veroksi sulkeutuneille silmille. Kulmakarvat olivat menneet ruttuun, aivan kuin pienokainen miettisi jotakin. Äkkiä hän tuhahti ja käänsi kylkeään toiselle, suden muotoinen pehmolelu tiukasti kainalossaan. Minä liikahdin levottomana lattialla ja katsoin hänen selkäänsä pitkään, varmistaakseni, että hänellä oli kaikki hyvin. Kun Claire näytti nukkuvan turvallisesti ja sikeästi, minä rentouduin ja jatkoin hänen piirustuksiensa katselua.

Claire rakasti värejä ja sateenkaaria. Niitä löytyi jokaisesta piirustuksesta mitä hän oli piirtänyt. Monessa maalauksessa oli minä ja hän mukana. Kerran Claire oli maalannut itsensä vaaleanpunaiseen mekkoon, kruunu päässään ja minut hänen vierelleen pitämässä häntä kädestä sateenkaaren alla. Sen kuvan hän oli antanut minulle, se kuva oli päätynyt seinälleni, niin kuin olin hänelle luvannutkin. Minusta se kuva oli maailman suloisin, ihan oikeasti.
Jacob teki minusta eniten pilkkaa kaiken tämän takia, mutta ehkä hänkin joskus ymmärtäisi, jos hän löytäisi jonkun johon leimaantua. Ei oikeastaan haitannut, että Jacob härnäsi minua, kestäisin sen kyllä, se oli sen arvoista, Claire oli sen arvoinen. Jacob kiusasi minua, että joutuisin olemaan lapsenlikkana ja leikkimään mitä hassuimpia leikkejä pikkutytön kanssa, mutta tiesin, että hän oli vain kateellinen minulle. Hänkin halusi jonkun, jota rakastaa enemmän kuin elämää.

Äkkiä Claire hätkähti istumaan ja alkoi kirkua. Minä säikähdin kamalasti, en niinkään itseni takia, vaan hänen takiaan, hänen turvallisuutensa. Minä nappasin hänet nopeasti syyliini sängyltä ja hän painautui kerälle rintaani vasten. Hyssyttelin häntä hetken, kunnes kiljunta muuttui nyyhkeeksi. Minua raastoi kuulla hänen itkevän, se satutti minuakin. Se oli maailman kamalin ääni maailmassa, melkein jo fyysistä kipua.
”Ei mitään hätää pikkuinen. Quil on tässä.” Sanoin ja silittelin hänen selkäänsä. Hän puristi paitaani pienellä lapsen pyöreällä kädellään.
”Näin pahaa unta.” Hän nyyhki ja pyyhkäisi silmiään.
”Haluatko kertoa siitä?” Kysyin rauhallisesti ja katsoin häntä, edelleen silitellen.
Hän pudisti päätään hieman, kiharoiden heiluessa villisti puolelta toiselle. ”En muista mitä siinä tapahtui.” Hän mutisi väsyneenä.
”Ei se mitään, nuku nyt vain. Minä suojelen sinua pahoilta unilta, prinsessani.” Sanoin hänelle, suutelin hänen otsaansa ja annoin hänen vajota uneen sylissäni.

Pian kun tyttöni nukkui sylissäni sikeänä, niin asetin hänet varovasti sängylleen. Nuku, elämäni valo ja ilo. Minä suojelen sinua kaikelta. Silittelin hänen pehmeitä hiuksiaan hetken ja katsoin suloisinta lasta maailmassa. Rakastin häntä jo nyt, mutta eri tavalla, kun tulisin rakastamaan. Hän oli minulle tärkein ihminen koko elämässäni, minä palvoin häntä. Hän oli ainut, jonka näin kirkkaasti, hän oli ainut asia jonka tiesin olevan varmaa. Minulla olisi vielä monta vuotta odotettavaa, mutta hän oli sen arvoinen. Minulle kelpaisi kaikki, kunhan hänellä olisi kaikki hyvin. Nyt olin hänelle tuki ja turva, isoveli ja suojelija. Mutta se riitti minulle, riitti niin kauan kun hän olisi onnellinen.


A/N: Mitäs piditte? Komenttia kehiin, jooko? :) Luku oli vähä lyhyt, tiedän... Mutta siis tälläne idea tuli ja sen verran voin sanoa, että tässä ei näy päähahmoja ollenkaa, päätin kirjottaa välillä niistä, joista ei niin kerrota. Mutta noi viisi sanaa mitkä on kursivoitu, on ne viisi sanaa. ;) Ja sitte vielä, että luvun nimessä on sen nimi kenen PoV se on :D

Kupla lisäsi fandomin otsikkoon.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 21:16:25 kirjoittanut Vanilje »

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Viisi sanaa
« Vastaus #1 : 31.01.2010 15:27:37 »
Oi tää oli kiva! Hyvää vaihteluu lukee välil muistaki ku vaa culleneist, bellast ja jakesta! :) aluks olin vähä sekasin et kenen näkökulmast tää on :D mutta jään odottelemaan jatkoa! (=
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Viisi sanaa
« Vastaus #2 : 31.01.2010 15:50:21 »
awws <<3 Quil oli jotenkin tooooosi sulonen, vaikka vihaanki ihmissusia :--D Silti, tykkään !

pikku toiveena, että kirjottaisit Jasperin poVista yhden luvun (:

jatka piaN!

xoxo, sanna m.
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Viisi sanaa
« Vastaus #3 : 31.01.2010 16:19:10 »
Voi kun oli suloinen teksti! Pakko kyllä sanoa että söpömpää paria saa hakea.  :-* Jatkoa!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Smile^

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa
« Vastaus #4 : 31.01.2010 16:24:27 »
minnamoi: Kiiiitoooosss kommentista :-* Anteeksi epäselvyydestä, luvun alussa aina lukee kenen PoVista :)
sannamauh:Ihana kuulla että tykkäsit! ;) Katotaan, vielä en oo päättäny lopullisesti ketä kaikkia tähän pistän... :P Kiitti ku kommentoit  :-*
Salla:Tässä oli tarkotuksenaki vähä tuoda tuota Quilin rauhallisuutta esiin, ku yleensä se on nii vitsaileva ja sellane samanlaine hassuttelija ku Emmett :) Kiitos kommentista :-* Jatkoo tulee :)

//Edit.
Kiitti Kupla unohdin lisätä fandomin otsikkoon ;D
« Viimeksi muokattu: 31.01.2010 16:26:33 kirjoittanut Smile^ »

Smile^

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa
« Vastaus #5 : 14.02.2010 12:34:37 »
2. Jane

En käsittänyt alkuunkaan. Mitä tuo näkee tuossa? Miten heikko ja säälittävä joku voi ollakaan, menee ja rakastuu ihmiseen? Ennenkuulumatonta vampyyrilta, halveksuttavaa. Heikot ovat vain vahvojen tiellä, estävät parhaimpia pääsemästä huipulle. Käyttävät aikaamme, vaikka eivät edes ansainneet sitä.

Edward ärähti kaikuvassa salissa lujaa, kyyristyi edessäni silmät palaen ja oli hyökkäämässä kimppuuni, mutta minä kerkesin ensin. Kukaan ei tehnyt elettäkään suojellakseni minua, sillä he tiesivät että minä pystyisin suojelemaan itseäni. Halusin suojella itse itseäni.

Ups, unohdin. Ajattelin ja katsoin julmasti hymyillen häneen, tuottaakseni häneen enemmän kipua. Suustani purkautui pieni, melkein kuulumaton nauru. Mitäs meni rakastumaan iljettävään ihmistyttöön.

Edward makasi jalkojeni juurella, silmissä näkyi vaan tuska ja viha.  Urheaa, että hän ei päästänyt ääntäkään, niin Aro oli sanonut. Aro oli kokenut kykyni, kun oli sitä itse pyytänyt. Hän sanan mukaisesti sanoi, että haluaisi kokea miltä kykyni tuntuu, sillä oli nähnyt monien kärsivän edessämme.

”Ei, älkää!” Kuului kiljaisu salin toiselta puolelta. Keskittymiseni herpaantui ja käänsin katseeni säälittävän hauraaseen yksilöön, joka ei edes ansainnut katsettani. Tuollaiset olivat minulle vain ravintoa. Hän tuoksui kieltämättä hyvälle, enkä tajunnut miten joku saattoi nähdä niin paljon vaivaa ollakseen syömättä häntä. Tyttöhän selvästi kerjäsi vain hankaluuksia!

Samassa Edward lysähti maahan elottomana ja ihmistyttö koetti päästä rakkaansa luokse, mutta Demetri piti hänestä kiinni, tylsistyneen näköisenä. Katsoin häneen harmillisena, ikävää hänelle, tylsimmät hommat tällä kertaa. Ehkä seuraavaksi hän pääsisi kunnolla mukaan.

”Ottakaa minut, ole kiltti, älä satuta häntä, älä.” Tyttö aneli paniikissa, näin hänen itkevän ja katsovan vuoron perään minuun, sekä Aroon. Ennen kuin kumpikaan meistä kerkesi sanoa sanaakaan, kuulimme sähähdyksen.
”Häneen ette koske.” Edward mutisi, murinan purkautuessa rinnasta, hän paljasti hampaansa.

Minä rupesin nauramaan, tämähän on herttaista, mikä klisee. ’Älä ota häntä, ota minut!’ ’Ei, ota minut älä häntä!” Olisi mukavaa nähdä, jos nyt vaikka tästä tappaisimme tuon ihmisen, miten Edward siihen reagoisi, varmaankin yhtä säälittävästi kuin tähänkin mennessä. Ehkä saisimme kunnon tappelun aikaan. Sekin voisi tuoda tähän tylsään päivään jotain uutta, Demetrikin voisi innostua, eikä sitten mököttäisi koko päivää ja valittaisi Arolle miksi juuri hänen piti saada tylsimmät hommat.


Edward murahti taas ja paljasti hampaansa, sähisten vaikuttavasti. Voi Edward, ajattelin ikävystyneenä, naurun kaikuessa vielä äänestäni, rakkaudellakin on hintansa.


A/N: Anteeksi jos kesti! (: Tässä olis nyt toinen luku ja jos jäi epäselväksi ne viisi sanaa niin se olis tuo: "Voi Edward, Rakkaudellakin on hintansa."
Kommentteja rakastan! :)

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa (UUSI LUKU!)
« Vastaus #6 : 14.02.2010 16:16:20 »
Tykkään tosi paljon tavastasi kirjoittaa, ja kaikesta mitä olet kirjoittanut. :)
Uusi lukija siis ilmoittautu.

~Virheellinen
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 21:14:52 kirjoittanut Virheellinen »

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Viisi sanaa (UUSI LUKU!)
« Vastaus #7 : 14.02.2010 16:45:45 »
Oih! Tykkäääänn!!
Ykkös luku kuvasti juuri hyvin leimautumista, sitä suojelunhalua ja rakkautta, ripaus söpöyttäkin mukana. Quil on maailman paras isoveli, myöhemmin poikaystävä.
Kakkos luku taasen kuvasti todella hyvin Janen ajatuksia, voisin kuvitella hänen ajattelevan noin kirjassa/elokuvassa. Katkeruutta ehkäpä, halua satuttaa ja ylimielisyyttä. Perfecto. :)

Jatkoa vaan pian tulemaan, itse odottelen todella innolla!
mouu
team Edward♥
Dramione♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa (UUSI LUKU!)
« Vastaus #8 : 14.02.2010 19:14:25 »
Virheellinen:Vau, olipa iso kohteliaisuus!:o :) Kiitos ihanasta kommentista! :)
mouu:Hyvä että hahmot olivat omanlaisiaan, se oli mun tarkotus! :D Jatkoa tulossa, ihanaa että joku odottaa :)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Viisi sanaa (UUSI LUKU!)
« Vastaus #9 : 14.02.2010 21:52:32 »
Suloinen tuo ensimmäinen luku! Ihana luke Quilin näkökannasta.
 Toisessa Jane oli niin kieroutuneenoloinen kuin pitääkin.
 
Jatkoa tulen varmana lukemaan, joten nopeasti jatkoa! ;)

E_Bella

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa (UUSI LUKU!)
« Vastaus #10 : 14.02.2010 22:06:52 »
toi Quilin oli ihana, mutta pidin myös tuosta Janen, niin omaitsensä.. :)
sekavalause toi edellinen.. ;D  mutta, juu.. =)
jatkoa toivon, rakentava tais lähtee Venäjälle.. :D

Smile^

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa (UUSI LUKU!)
« Vastaus #11 : 01.03.2010 17:03:23 »
Lööperiikka:Ihanaa että pidit edellisistä luvuista tässä olis tätä jatkoa :)
E_Bella:Mutta venäjä on ihan meidän naapurissa! :D Joten ei kovin kauas... hehhee :D mut jatkoa tulis nyt!
Kiitos kaikille jotka kommenttoi! :)


3. Renesmee
Sisältä kuului pianon soittoa ja se voimistui hetkihetkeltä kun lähestyin huumaavaa vauhtia pientä kotiamme, tai niin kuin isä mieluiten nimitti, mökkiä kohti joen yli. En koskaan kulkenut Bussilla koulumatkoja, toisin kun muut nuoret, pääsin nopeammin juosten. En ollut vielä kuudentoista, joten autollakaan en saanut ajaa.
”Heippa isäkulta!” Huudahdin iloisena kauniin melodian lävitse, minun melodiani, tuutulauluni. Se toivotti minut tervetulleeksi kotiin, niin kuin joka ikinen päivä ennenkin. Riisuin takkini naulakkoon, heitin koululaukkuni huoneeseeni ja halasin nopeasti isääni.
”Hei Renesmee. Miten koulussa meni?” Hän sanoi ja vilkaisi olkansa ylitse, kun kävelin keittiöön.
”Mitenkäs siellä. Yhtä helppoa kuin aikaisemminkin.” Sanoin iloisena, kun kurottauduin yläkaapille ottaakseni muroja. Pituuteni olin perinyt äidiltäni. Tottakai olisin voinut helposti hypätä keittiötasolle, tai vaikka tunkea itseni kaappiin, mutta välillä oli kiva käyttäytyä kuin ihminen. Tai sitten olin vain saanut vaikutteita koulusta ja ne unohduin käyttämään niitä kotonakin.
Äkkiä iso koura nappasi muropaketin nenäni edestä, ehdin jo närkästyä, kun sama käsi sitten jo tarjosikin niitä jo minulle.
”Oletko sinä tosiaan noin lyhyt? Voisin vaikka vannoa, että viimeksi kun näimme, olit pidempi.” Emmett hörähti nauramaan. Kävelin jääkaapille ja tokaisin, ”Ei kaikki ole synnynnäisiä jättiläisiä, niin kuin eräät.” Totesin piikittelevään sävyyn. Emmettille piti antaa aina vain takaisin samalla mitalla. Hän oli lempi setäni, vaikka kyllä minä toki Jasperistakin välitin. Hän ei vain jaksanut riehua kanssani ja oli muutenkin varautunut ja hiljainen, toisin kuin Emmett.
”Ollaanpas sitä ilkikurisia. Oletkos senkin perinyt äidiltäsi?” Hän nauroi taas.
”Ehkä. Mutta voi olla, että tämän olen sitten perinyt isältäni.” Sanoin ja pomppasin silmiä kirvelevällä nopeudella voltin Emmettin yli ja nappasin häntä kaulasta, kiivetäkseni hänen olkapäilleen. Emmett hekotti niin, että huoneessa kaikui ja koetti saada minusta otetta, varmaankin heittääkseni minut hänen ylitseen lattialle. Juuri siksi minä pidin Emmettistä niin kovasti. Hän uskalsi ottaa kanssani rajummin, otella kanssani jos halusin. Hän ei koskaan väsynyt tai sanonut, että pitäisi ottaa rauhallisemmin, ettei minulle vain käy huonosti.
”Jospa rauhoittuisitte hieman?” Isän ääni kuului ovelta. Hyppäsin Emmettistä irti ja näytin hänelle kieltä kuin viisivuotias. Vastaiskuksi hän pörrötti kupariset hiukseni sekaisin.
”Relaa vähän, veli. Menen jo autoon odottamaan.” Emmett sanoi ja pukkasi isääni leikkisästi olkapäähän. ”Heippa pikkuinen!” Hän huusi minulle.
”Moikka jättiläinen!” Huusin takaisin ja kuulin jylisevän naurun ulkoa. Mitä Emmett-setä täällä edes teki?
”Hän tulee mukaamme kun haemme äitisi ja Alicen kaupungilta.” Isä vastasi ajatteluuni.
Minä nappasin murokipon pöydältä, kaadoin siihen maitoa ja aloin syömään.
”Miksi he ovat kaupungilla? Äiti vihaa käydä ostoksilla.”
”Hän on ostamassa sinulle syntymäpäivälahjaa. Etkö muista? Sinä täytät kuusitoista vuotta kahden päivän päästä.” Isä naurahti.
”Ainiin. Pääsi unohtumaan.” Totesin pirteästi ja laskin murokipon tiskikoneeseen. ”Miksi te menette hakemaan heitä? Eikö äiti ja Alice osaa tulla omatoimisesti takaisin?”
”Kyllähän sinä Alicen tiedät. Hän rakastaa käydä ostoksilla. Kun Alice menee ostoksille, häntä on vaikea saada sieltä takaisin. Mutta se ei ole meidän syymme tällä kertaa. Me menemme sen jälkeen Esmelle suunnittelemaan syntymäpäiviäsi.” Minä voihkaisin, kuullessani nuo sanat juhlinnasta.
”En minä mitään tarvitse. Oikeasti. Minulle vain riittää että te kaikki olette paikalla.” Sanoin ja tarkoitin sitä. Isä naurahti ja kuulin hänen mutisevan. ”Niin samanlainen, kuin äitinsä.”
Hän meni eteiseen laittamaan takkia päälleen ja minä kävelin perässä. Halasin isäni kylmää syliä, joka oli samaan aikaan hyvin lämmin ja rakastava.
”Olet rakas.” Sanoin ja rutistin häntä.
Hän suuteli minun hiuksiani. ”Niin sinäkin.”
Irrottauduin hänestä ja sanoin, ”En välttämättä sitten ole kotona kun tulette.”
”Minne sinä olet menossa?” Hän kysyi, vaikka varmasti jo tiesi vastauksen. Minä painoin käteni hänen poskelleen, näyttääkseni Jacobin, minun Jacobini kasvot hänelle.
”Vai niin. Kotiintuloaika puoli kymmeneltä, huomenna on vielä koulua.”
Selvä on. Vaikka me Jaken kanssa varmaan ollaankin vain meillä. Päätin vain ilmoittaa jos puhelin jää vahingossa kotiin.
”Hyvä että ilmoitit.” Hän sanoi hymyillen ja avasi oven. Oven takana seisoi Jake, käsi koholla, selvästi koputtamassa oveen. Isäni oli vain kerinnyt avata oven ensin.
”Jacob.” Isä tervehti hymyillen
”Hei Edward.” Hän tervehti ihanalla äänellään isääni samaan aikaan kun tämä juoksi autolle käsittämätöntä vauhtia. Ovi jäi auki ja Jacob astui sisälle yöntummissa silmissä palava katse. Hän oli jo lähestymässä minua kun nostin sormeni hetkeksi ilmaan ja kuulostelin milloin auto olisi tarpeeksi kaukana, että voisin päästää ajatukseni vapaaksi. Eihän isälle nyt kaikkea sopinut näyttää.
Laskin käteni alas kun en enää erottanut auton ääntä monista muista moottoritiellä.
Virnistin Jakelle ja hän kaappasi minut lämpimään halaukseen.
”Hei kulta.” Hän mumisi korvaani.
”Hei.” Jopa itse kuulin äänestäni rakkauden, jumaloinnin. Hän oli kaikkeni, mitään muuta en tarvinnut. Ei tämä ollut pelkkää rakkautta, tämä oli enemmän. Jake oli virheettömästi toinen osapuoleni, minun ei olisi edes tarvinnut sanoa sanaakaan, ja hän silti tietäisi tarkalleen mitä minä miettisin. Hän tiesi mitä jokainen eleeni ja jokainen katseeni tarkoitti. Hän tiesi minusta enemmän kuin itse tiesin.
”Oli jo ikävä.” Hän sanoi ja risti sormensa sormieni lomaan kun irrottauduin näkemään hänen silmänsä.
”Minullakin.” En voisi elää ilman häntä, en osannut kuvitella elämää ilman häntä. Hän oli aina ollut siinä, niin kauan kuin vain muistin. Toivoin että hän tulisi olemaankin. Jokaisessa muistossani hän oli ollut jotenkin läsnä, joko sitten ajatuksissani tai fyysisesti paikalla. Muistin, että hän oli viimeiset viisitoista ja 363 päivää näyttänyt samalta. Ihmissusigeenit.
Kurotin viimeiset metrit välillämme ja kosketin hänen pehmeitä huuliaan. Minun oma suteni, Jacob Black.

A/N:Tässä tulis vihdoin uus luku! :D Anteeks että kesti, mulla oli vähän ongelmia sen kanssa mitä mä tähän laittaisin mutta juu, tässä tää nyt olis :) Rakastan kommentteja, joten kommenttia kehiin!
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 11:24:18 kirjoittanut Smile^ »

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Viisi sanaa (KOLMAS LUKU!)
« Vastaus #12 : 01.03.2010 17:10:24 »
Lainaus
Hän oli kaikkeni, mitään muuta en tarvinnut. Ei tämä ollut pelkkää rakkautta, tämä oli enemmän. Jake oli virheettömästi toinen osapuoleni, minun ei olisi edes tarvinnut sanoa sanaakaan, ja hän silti tietäisi tarkalleen mitä minä miettisin. Hän tiesi mitä jokainen eleeni ja jokainen katseeni tarkoitti. Hän tiesi minusta enemmän kuin itse tiesin.

juu aivan älykaunis<<3

Sinä rakastat kommentteja ja minä rakastan ficciä. :) Tosi kaunista ja sulavaa, vain yhden virheen bongasin. Se oli jotain tyyliin "hänen olkapäälleni". :) Siellä alusssa.
Jatkoa piann!  Montako lukua tulee? Ja voitko pistää tohon otsikkoon aina että millon luku on tullut? :) Kkkiitos.

love u, sannna.
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Smile^

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa (KOLMAS LUKU!)
« Vastaus #13 : 01.03.2010 17:32:52 »
sannamauh:kiitos kovasti ihanasta kommetista! ♥ Ja joo, virheen löysin sun avustuksella, kiitos siitäki :) Tossa ton nimen alla lukee että montako lukua on tulossa (Eli siis viisi :D). tai siis siinä lukee tällähetkellä 3/5 mutta voin mä ne tohon otsikkoonki lisätä :) Jatkoa tulossa, jatkoa tulossa... :D

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Viisi sanaa, 3/5, viimeisin luku 1.3.2010
« Vastaus #14 : 02.03.2010 16:37:16 »
Noh, miks en ollu huomannu tota tokaa lukua ??? no joo parempi myöhään kun ei milloinkaan! ;) Nää luvut oli tosi hyvii ja tykkäsin etenki tost Renesmeen luvusta! <3 se oli niin todentuntusesti kirjotettu ja ihanasti kuvailtu! Ja plussaa oli myös että Emmett oli sinnekki väliin eksynyt! Mutta toki kakkos lukuki oli hyvä vaikkakaan en Janesta oikeen tykkää :( mut seki oli kuvailtu hyvin! :) en nyt muista että bongasinko jonku virheen kakkos luvusta mutta kolmosesta ainakin! :)

Sanoin iloisena, kun kurottauduin yläkaapille ottaakseni muroa.

eli siis varmaan pitäis olla 'muroja'? ainii nyt muistan sen virheen kakkos luvussa...

’Älä ota häntä, ota minut!’ ’Ei, ota minut älä häntä!

’Ei, ota minut älä häntä!... eli varmaanki pitäis tossaki olla lainausmerkki!? :) nojoo ei ollu isoja virheitä! :) mutta joo hyvin kirjotat! harmi vaan että lukuja tulee enää vaan kaks

minnamoi♥
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 16:39:11 kirjoittanut minnamoi »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa, 3/5, viimeisin luku 1.3.2010
« Vastaus #15 : 02.03.2010 21:20:09 »
Iiiiiiiiiihana ♥ Lisäälisää..
Ja rakentava juoksi kiljuen karkuun.

~Virheellinen

Smile^

  • Vieras
Vs: Viisi sanaa, 3/5, viimeisin luku 1.3.2010
« Vastaus #16 : 03.03.2010 11:26:29 »
minnamoi:Kiitos kommentista! Hyvä et näytit virheet, meenki heti korjaamaan :) Siks mulla tässä luvussa kestiki niin kamalan kauan, ku piti joku järkevä syy saada Emmett käymään siellä :D
Virheellinen:Ihana kuulla että pidit! Jatkoa tulee vielä vähän... :)

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Viisi sanaa, 3/5, viimeisin luku 1.3.2010
« Vastaus #17 : 03.03.2010 14:46:27 »
Nää on ihania! ♥
Lisää nopeesti!!
Muutaman virheen bongasin, mutta ne oli toooosi pieniä!
Kirjotat hyvin ja voisin lukee näitä enemmänki ku viis!

:llä,Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Viisi sanaa, 3/5, viimeisin luku 1.3.2010
« Vastaus #18 : 03.03.2010 16:08:04 »
oi ♥ kirjotat tosi sujuvasti ja kuvailet ne just niin miten vois kuvitella henkilöiden tekevän ;D Tosi ihana, pakko saada lukea loputkin  :D ;)
i feel i can fly

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Viisi sanaa, 3/5, viimeisin luku 1.3.2010
« Vastaus #19 : 04.03.2010 08:20:06 »
Siks mulla tässä luvussa kestiki niin kamalan kauan, ku piti joku järkevä syy saada Emmett käymään siellä :D

no eipä siinä nii hirveen kauan menny! :) nii ja piti ilmottaa vielä, että toi teksti vois olla helpompi lukee jos tekisit ne kappalejaot samallalailla ku ykkös ja kakkos luvussa, eli et laitat sinne ne välit... nyt se on aikalail yhtä pötköä :D mut ei se hirveesti lukemista haittaa... :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥