Kirjoittaja Aihe: Odota minua, K-11 8/? [H/R, H/D, romance, hurt, humor, drama, angst yms.]  (Luettu 16651 kertaa)

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Genre: Alussa romance, humor, fluffy jne. Myöhemmin luvassa myös hurt, comfort, angst, drama tms.
Rating: K-11
VV: J.K. Rowling omistaa...
By: Aquatulio
Pairing: Harry/Ron, Harry/Draco (Ron/Hermione + muita)
A/N: Tästä on jatkoa tulossa (mikäli siis niin haluatte!)



Odota minua


1. luku

He kävelivät käsi kädessä kohti suurta salia. He istuutuivat pöytään leperrellen toisilleen ja suudellen kevyesti. Kuitenkin kääntäen omituisia katseita.
"Huomenta pojat! Kaunis ilma vai mitä?" Hermione sanoi istuutuen kyyhkyläisten viereen, jotka nopeasti irtautuivat toisistaan.
"Öh, joo huomenta," Ron vastasi nopeasti, pyyhkiessään huuliaan Harryn virnistäessä. Sen kummempaa jutustelua, kolmikko alkoi syödä aamiaistaan hiljaa. Harry kuiskasi välillä jotakin Ronin korvaan punapään hihittäessä. He myös virnuilivat toisilleen jokaisen leivän haukkaisun jälkeen. Tyttö katsoi poikia kummissaan päätään pudistellen.
"Onko minulta jäänyt jotain huomaamatta?" Hermione kysäisi hymyillen, mutta kasvoista näki heti, että tyttö oli ärsyyntynyt.
"Ehkä meidän pitäisi kertoa..."
"Kertoa mitä?" Hermione kivahti.
"Että minä ja Harry seurustelemme!" Ron huusi niin että koko sali raikui. Yhtä nopeasti, kun poika oli sen huutanutkin, koko sali myös hiljeni samalla vauhdilla.
"Ai, te seur... Siis te MITÄ? Hermione kysyi järkyttyen, ja pudotti samalla kaikki oppikirjat käsistään tytön vieressä istuvan Georgen varpaille tämän voihkaistessa kivusta.
"Tuota. Niin.." Harry vastasi hiljaa.
"SELITTÄKÄÄ!" Hermione tiuskaisi.
"Hermy, mitä sinä nyt? Puhut meille kuin olisimme kironneet koko koulun tai jotain.." Ron kysyi avuttomana. Ginny kikatti.
"Itse asiassa.." kuului hento ääni jostain pöydän päästä. "Rakkaus on luonnollinen asia, ja jokaisella on oik..."
"PÄÄ KIINNI, LONGBOTTOM!" tyttö huusi raivoissaan. "Miksi hitossa ette kertoneet aikaisemmin?"
"Hmm.. Ehkä juuri tuon takia..?" Ron möläytti ja Harry potkaisi tätä nilkkaan. Hermione muuttui ihan punaiseksi. Ehkä nolostumisesta tai sitten vihasta, tai molemmista.
"Anteeksi." hän sanoi hiljaa. "Totta kai te saatte seurustella, eihän se minun asiani ole.. Minä vain luulin, että.. Tai siis, ei mitään. Pitäisikö tässä sitten onnitella tai jotain?" Hermione sanoi, ja yritti edes hymyillä. Hetken hiljaisuuden jälkeen Luihusten pöydästä kantautui huuto:
"WEASLEY JA POTTER ON HOMOJA!" ääni kuului selvästi tytölle, eikä tarvinnut edes arvata kuka tämä oli; Pansy Parkinson.
"Entä sitten?" sanoi Malfoy hiljaa ja yllättäen tytölle, joka katsoi tätä kummissaan.

~.~

"Nojaa. Hän otti sen yllättävän hyvin," Harry sanoi illalla oleskeluhuoneessa Ronille, joka nauroi, katsoessaan miten George teippasi isovarvastaan. Kaksonen mulkoili Ronia murhanhimoisesti.
"Totta. Nyt meidän ei sitten tarvitse enään mennä aina tarvehuoneeseen tai luutakomeroon yöksi." Ron myhäili.
"Ja kyllä tarvitsee, jos se on minusta kiinni!" Seamus huusi poikien makuuhuoneesta.
"Mitä? Voithan sinä tulla mukaan, rakkaani!" Ron huusi takaisin, iskien silmää. Koko makuuhuone sai uskomattoman nauruhepulin. Myöhemmin illalla Harry ja Ron kömpivät yhdessä Harryn sänkyyn nukkumaan.
"Onkohan Tylypahkassa muita meidänlaisiamme..?" Ron kysyi yhtäkkiä.
"Kyllä, uskoisin.." Harry vastasi silittäen pojan rintaa.
"Kuka sitten?"
"Hmm.. Dumbledore"
"Dumbledore?" Ron näytti puulla päähän lyödyltä. Harry nyökkäili myöntävästi. "Oletko tosissasi?" hän jatkoi nauraen. Harry ei yhtynyt nauruun.
"Entäpä Seamus?" Ron kysyi.
"En usko. Neville kenties? Hänhän puolusti meitä tänään aamiaisella.."
"Njaah, tuskin. Hän nai varmaan Lunan kaltaisen friikin"
"Ai, nytkö tässä puhutaan jo naimisiin menosta?" Harry virnisti.
"Etkö sitten halua ikinä naimisiin?" Ron kysyi, melkein huolestuneena.
"Ääh, kyllä, kai. Tai en tiedä. Luulin, että sinä olit aina haaveillut isosta perheestä. Paljon oranssihiuksisia pellavapäitä. Tyttöjä ja poikia.." Harry vastasi silittäen pojan kasvoja.
"Nojoo, mutta nythän minä olen sinun kanssasi. Lapsien teko voisi olla vähän hankalaa" Ron virnisti.
"No etkö halua edes yrittää?" Harry sanoi nauraen ja virnisti takaisin. Hän painoi huulensa Ronin huulille. He suutelivat lämpimästi ja kiihekästi. Suudelmat jatkuivat kaulalle ja siitä alaspäin. Sitten pojat vetivät peiton päälleen....

~.~

Seuraavana aamuna:
"Voihan Merlinin villahousut!" Dean huusi aamulla. "Vaihdan mielummin Luihuseen, kuin yritän nukkua yöni noiden kanssa samassa huoneessa!" Poika vauhkosi ja osoitti Harrya ja Ronia, jotka virnistelivät oleskeluhuoneen nurkassa. Seamus nauroi, mutta Hermione tyytyi vain hymähtämään, sillä hän oli vieläkin järkyttynyt poikien tunnustuksesta. Hän näytti jopa kalpealta, eikä asiaa auttanut yhtään, että - kiitos Deanin - hän pakostakin kuvitteli Ronin ja Harryn peiton alla maistelemassa toisiaan.
"Minkäs minä sille voin, että minua vain ällöttää tuommoinen! Hah, luulin jopa, että Ron pitäisi minusta. Siis oikeasti pitäisi.." Hermione mietti itsekseen, mutta jokin keskeytti hänen ajatuksensa:
"Hermy-kulta, tuletko kanssamme Tylyahoon tänään?" Ron kysyi säteillen.
"Noh, katsotaan.." tyttö vastasi.
"On kaunis talvi-ilmakin.." Harry jatkoi, ja toivoi piristävänsä Hermionea.
"Hermione parka." Ron kuiskasi Harrylle, kun tyttö oli pois kuuloetäisyydeltä. "Sillä ei varmaankaan ole ketään poikaa, tai tyttöä, tai varmaankin poikaa.. Äh! Miten vaan."
"Totta." Harry myönsi.
"Nyt tiedän! Järjestetään Hermionelle treffit!" Ron ehdotti.
"En tiedä onko se hyvä ajatus.."
"Totta kai sen on hyvä ajatus! Ja tiedän jopa kenen kanssa ne järjestetään; Malfoyn..!"
"Nyt kyllä vitsailet" Harry sanoi, katsoessaan Ronia idioottimaisesti.
"Kyllä kyllä. Molemmat ovat sellaisia, yksinäisiä sieluja, vai miten se oli." Ron sanoi innoissaan.
"No miten vaan, jos kerran niin sanot" Harry myöntyi huokaisten.
"Älä nyt! Tästä voi tulla hauskaa!" Ron hymyili, ja suuteli kevyesti Harryn kaulaa, joka värähti toisen pojan kosketuksesta.

~.~

Hei Hermione. Olen niin toivottoman ihastunut sinuun! Voisitko ystävällisesti tulla huomenna Tylyahoon kanssani? Ole kiltti, ja suostu. Odotan sinua Matami Puddifootin teehuoneessa. Nurkkapöydässä!

Rakkaudella: Salainen Ihailijasi


Hermione puristi pientä kirjettä käsissään.
"Onko minulla todellakin salainen ihailija? Jännää! En kyllä tiedä pitäisikö minun mennä.. Äsh, tietenkin pitäisi, kirjoittajakin vaikutti niin suloiselta.. Niin kuin Ron..." tyttö ajatteli, ja näki jo Ronin kirjoittamassa hänelle rakkauskirjettä.
"Älä viitsi! Ronhan pitää Harrystä, joka tapauksessa, minä menen!" tyttö päätti, ja pynttäytyikin vielä viimeisen päälle. Matkalla hän törmäsi Roniin ja Harryyn.
"Ai, hei! Unohdinkin kertoa, että en pääse Tylyahoon kanssanne tänään"
"Miksi et?" Harry kysyi, yrittäen näyttää tietämättömältä.
"Uskokaa tai älkää, mutta minulla on ihailija, joka pyysi minut ulos!" Hermione säteili.
"No ei ihme, miten olet noin kauniina.." Ron sanoi hymyille, ja iski samalla Harrylle silmää. Tyttö punastui.
"Nähdään!" Hermione sanoi, hypellen kohti Tylyahoa.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No siinä oli nyt ensimmäinen luku. Vähän tönnköistä oli, täytyy myöntää, mutta jatkoa on tulossa, mikäli niin tahdotte. Seuraavissa parissa osassa sitten luvassa vähän enemmän "draamaa" ;)
« Viimeksi muokattu: 15.01.2015 23:40:16 kirjoittanut Unohtumaton »
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #1 : 03.10.2009 17:12:36 »
Mielenkiintoista.

Voin kuvitella Hermionen ja Dracon ilmeet heidän joutuessa sokkotreffeille toistensa kanssa. :D Hah.

No niin, mutta sitten asiaan: suosittelisin tarkistamaan tämän läpi vielä kerran, sillä kielioppivirheitä löytyi. Teksti olisi voinut olla sujuvampaakin, mutta kirjoittamallahan sitä kehittyy. Kuvailua saat tähän mukaan enemmän miettimällä, mitä henkilöt ajattelevat sillä hetkellä ja minkälainen ympäristö on, lisäät sitten vain ajatuksesi mukaan tekstiin, niin huomaat että tekstiä onkin vuotanut paperille ihan lahjakkaasti.  :D

Jotkut tapahtumat olivat aika epärealistisia, mutta ei se toisaalta haittaa, tällaista draamaa on välillä ihan kiva lukea. Tosin välillä tästä tuli mieleen sellainen ala-astemeininki noiden kirjeiden ja muiden takia, mutta en toisaalta tiedäkään, minkä ikäisiä henkilöt tässä ovat. Hauska ficci tämä ainakin näyttäisi olevan ja kovin tapahtumarikas.  ;)
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

~pinkie~

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #2 : 03.10.2009 17:18:40 »
Öööh.. En ainakaan vielä tajunnut, että mistä tän ficin nimi oikein tulee. Mutta se varmaankin selviää myöhemmin...? Tiesitkö, että pellavapäällä tarkoitetaan sellasta ihan blondia, eli niillä ei voi olla oranssit hiukset. En tykännyt, mutta mulla oli ihan hauskaa kun luin tätä samaan aikaan erään kaverini kanssa, niin että ehkä voimme yhdessä ihkuttaa tätä myöhemminkin, jatkoa siis.
Joo, niin kuin sanoit, tönkköä teksti oli. Kuvaile vähän.. Ja sitten tooosiii epärealistinen, mutta jaa.. Käyhän se näinkin. Lupaan lukea jos jatkoa tulleee!
Vaikka siis en tykännyt...Sori, mutta paritukset ja kaikki ovat suoraan... Jostain, minne ne saisivat puolestani myös jäädä. Ihan tosi, ei kukaan parittais Dracoa ja Hwermionea, ainakaan ron ja Harry, jotka vihaavat Dracoa, mutta ovat Hermyn kavereita...

Sori, jos et pidä kommentistani, ei kukaan ikinä.
Silti kukaan ei ole vielä uskaltautunut haukkumaan omia ficcejäni lyttyyn...
Ja enhän minä oikeastaan edes haukkunut tätä.. Paljoa

-Pink

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #3 : 03.10.2009 21:45:05 »
~pinkie~ : Selvä :D Joo, se nimi tulee seuraavissa osassa selville. Voin myös jo paljastaa tuosta Hermione/Draco jutusta, että niistä ei ole mitään paria tulossa - ei todellakaan! En itsekkään pidä kyseisestä parituksesta.
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #4 : 04.10.2009 21:09:21 »
2. luku

Matami Puddifootin teehuoneen ovi avautui. Hermione Granger astui ujosti sisään kahvilaan. Hän näki paikan nurkkapöydän olevan vielä tyhjillään, joten hän riisui päällysvaatteensa naulakkoon ja istuutui pöydän ääreen.
"Ja mitä kullannupulle saisi olla?" kysyi keski-ikäinen nainen Hermionelta.
"Hmm.. Pieni vadelmatee ja yksi kanelikeksi, kiitos!" tyttö vastasi hymyillen.
"Selvä. Haluaisitteko kenties tämän päivän Saivartelijan taikka Päivän Profeetan?" nainen vastasi hymyyn.
"Voisin ottaa Saivartelijan," Hermione sanoi. Hän ei enään uskonut Päivän Profeettaan sen jälkeen, mitä Rita Luodiko oli kirjoittanut hänestä ja Harrystä noin vuosi sitten. Tyttö sai lehtensä ja syventyi nyt lukemaan artikkelia nuoresta naisesta, joka oli keksinyt apuvälineen, millä lukea kirjan molempia sivuja samanaikaisesti.

"Öhh, hei.. Sinä olet varmaankin se kirjeystävä..?" kuului nuoren miehen ääni pöydän vierestä.
"Hei!" tyttö vastasi iloisesti lehden takaa. "Ja sinä oletkin... MALFOY?!" Hermione säikähti, kun huomasi pojan harmaat silmät ja blondit hiukset lehtensä takaa.
"GRANGER?!" poika vastasi yhtä hämmästyneenä.
"Mutta... miten..?" Hermione aloitti, mutta ei saanut enempää sanoja suustaan.
"Miten olet noin hämmästynyt, kun kerran kirjoitit minulle ihailijapostiakin..?" Malfoy kysyi ivallisesti hymyillen.
"Enhän... Se olin kyllä minä joka sellaisen kirjeen sai..!" tyttö vastasi, ja nousi ylös tuolistaan.
"Meitä on puijattu," blondi vastasi silmät kiiluen. Hermione nosti kulmakarvojaan.
"No, sääli heittää hyvin järjestettyjä treffejä hukkaan.. Joten, mitä haluat tilata Granger?" Malfoy sanoi virne naamallaan.
"Olen jo tilannut" tyttö vastasi kylmästi osoittaen teetään.
"Okei, okei! Anteeksi.." Malfoy sanoi nostellen käsiään viattomasti. "Ööh, neiti..!" poika huusi osoittaen sormellaan tarjoilijaa, joka ei todellakaan näyttänyt neidiltä, vaan ennemminkin vanhalta rouvalta. Tarjoilija saapui heidän pöytäänsä.
"Yksi tuplakokoinen tuliviski." Malfoy sanoi väläyttäen hammastahnahymynsä. Hermione mulkaisi poikaa.
"Tulossa..." tarjoilija huokaisi.

"Noh.. Potter ja Weasley ovat sitten yhdessä?" Malfoy kysyi ohimennen aloittaakseen keskustelua.
"Ei se sinulle edes kuulu, mutta kyllä." Hermione vastasi, siemaillessaan teetään. Tarjoilija toi pöytään Malfoyn tilauksen.
"Minä kun luulin että pidit siitä Weasleystä.." poika jatkoi, ja joi ison kulauksen lasistaan.
"Totta kai minä hänestä pidän.."
"Tarkoitin kyllä, että oikeasti pidät hänestä sillä tavalla. Siis enemmän kuin vain pidät..?" Malfoy kysyi uteliaasti.
"Öh, niin, no ehkä.. Tai en minä tiedä. Ja nyt kun hän selvästi rakastaa Harrya, mitä mahdollisuuksia minulla muka olisi?" Hermione vastasi ja lievä puna nousi hänen poskilleen. Hän yritti peittää sen lehdellä.
"Mistä sinä tiedät ettei Weasley pitäisi tytöistäkin?" poika sanoi naurahtaen.
"En minä sellaista väittänytkään, vaan minä... Tai, antaa olla."
"Miksi hitossa minä puhun tällaisista asioista Malfoylle? Liian makea tee kai pehmitti aivoni, tai jotain.. Ei. Ei se olisi loogista.."
"Mitä sinä mietit?" poika kysäisi ja keskeytti Hermionen ajatukset.
"En mitään." tyttö vastasi nopeasti ja yritti hymyillä.
"Kuule. Mitä mieltä olet tällaisesta sopimuksesta; Minä hommaan sinut ja Weasleyn yhteen, ja sinä hommaat minut ja..." Malfoy aloitti, mutta keskeytti lauseensa nopeasti.
"Tuo on naurettavaa. En haluaisi rikkoa Ronin ja Harryn välejä! En ikinä! Mutta mitä olitkaan sanomassa kun keskeytit puheesi?" tyttö sanoi uteliaasti.
"Äsh, okei. Kerron sinulle, mutta jos hiiskutkaan tästä kenellekkään, saatan vahingossa käyttää sinuun anteeksiantamatonta kirousta, Granger."
"Selvä. Kerro jo!" Hermione sanoi jännittyneenä.
"Öh.. Tuota.. Ompas tämä hankalaa. Niin, minäkin olen kuten he." Hermione katsahti poikaan kummastuneena.
"Olet kuin, ketkä?"
"Kuin. Potter ja unelmien rakkautesi, Weasley" poika vastasi häpeillen. Hermione näytti siltä kuin olisi purskahtamassa nauruun, mutta vakavoitui sitten.
"Ai. No, keneen sitten olet ihastunut? Kalkarokseen kenties..?" tyttö sanoi nauraen.
"Ei, kun.." Malfoy aloitti, mutta Hermione keskeytti hänet:
"HARRYYN!" hän melkein huusi. Malfoy nyökkästi ujosti.
"Hyvä että sinä sanoit sen. En olisi itse tahtonut sanoa sitä ääneen."
"Haa! Minä arvasin sen! Olen aina tiennyt.."
"Joo joo, ei tarvitse toitottaa sitä kaikille.. No, miten on? Suostuisitko?" Malfoy kysyi melkein anellen.
"No.. Hyvä on sitten. Mutta tarvitsemme edes jonkinlaisen suunnitelman.."
"Älä huoli. Olen jo suunnitellut kaiken. Kunhan vain varmistat, että minä ja Pot- Harry jäämme kahdestaan jonnekkin lukkojen taa. Tänä iltana."
"Miten olisi tarvehuone..?"
"Loistavaa!"

~.~

Illalla Hermione palasi Rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen. Harry ja Ron istuivat sohvalla kuiskutellen jotain toistensa korviin.
"No, kaunotar, miten treffit menivät?" Ron kysyi.
"Siinähän ne.." tyttö vastasi, ja lukittautui vessaan.
"Minähän sanoin!" Ron sanoi Harrylle ja alkoi tuulettamaan voitonriemuisesti käsillään. Harry vain nauroi ja painoi pehmeän suukon pojan huulille. Myöhemmin, kun Ron oli mennyt jo nukkumaan, Hermione ohjasi Harryn käytävälle.
"Minulla olisi kahdenkeskeistä asiaa, mennäänkö vaikka tarvehuoneeseen?" tyttö töksäytti.
"Mitä koskien?"
"Ööh.." Sitä Hermione ei ollut miettinyt. "Niistä treffeistä.. Joo, niistä" hän jatkoi epävarmasti.
"Ai. Selvä." Harry vastasi, lähtien seuraamaan tyttöä.
"Hah! Luultavasti jotain, että olikin rakastunut Malfoyyn tai vastaavaa.." Harry mietti itsekseen, eikä hän voinut olla hymyilemättä.
Vihdoin he pääsivät tarvehuoneeseen. Siellä oli himmeä valaistus. Isokokoinen sohva ja paljon tyynyjä jokapuolella. Hermione ei halunnut tehdä tunnelmasta liian romanttista, ettei poika vain olisi kuvitellut jotain ihan muuta.
"Minun on ihan pakko päästä vessaan. Istu sohvalle, ja odota hetki. Tulen pian takaisin." Hermione sanoi Harrylle konemaisesti juuri kun he olivat astuneet sisään huoneeseen.
"Ääh! Mikset voinut käydä aik-, nojaa.." poika hymähti, sillä Hermione oli jo viilettänyt ulos. Hän istuutui mukavasti sohvalle, katsellen ympärilleen. Sitten Harry ei valitettavasti tiennyt, että nyt oli Dracon vuoro astua kuvioihin. Ovi aukesi.
"Herm, tulitko sinä jo?" Harry huusi. Hän ei saanut vastausta. Sitten hän näki vihreään pyjamaan pukeutuneen pojan jolla oli vaaleat hiukset, kalpeat kasvot ja tummat aistikkaat silmät.
"Malfoy? Miten sinä voit olla samassa paikassa kuin minä, sillä..."
"Hmm.. Joo, merkillistä." Malfoy oli muka ihmettelevinään. Hän oli surkea näyttelijä. Harry katsoi poikaa omituisesti.
"Minä lähden kyllä hakemaan Hermionen.." Harry sanoi, ja yritti päästä ovesta ulos. Hän ei tajunnut, että Hermione oli juuri oven toisella puolella langettamassa oveen lukitusloitsuja.
"Mitä helv... Miksen pääse ulos?" Harry ihmetteli ääneen ja alkoi hermostua.
"Jaa-ah. Niin voi käydä joskus." Draco vastasi välinpitämättömästi, kaatuessaan sohvalle.
"Mikset sinä ole yhtään hermostunut. Olemme täällä lukittuna. yhdessä!" Harry sanoi ja painotti viimeistä sanaansa.
"Mm.. Kuule, minun on pitänytkin jo kauan puhua sinun kanssasi yhdestä asiasta. Istuudu, ole hyvä" blondi sanoi Harrylle näyttäen jopa aavemaiselta.
"Mitäh? Ööh, no, okei sitten.." Harry vastasi ihmeissään, mutta istuutui silti toisen pojan viereen.
"Haluaisin kysyä sinulta neuvoa." Malfoy aloitti. "Kun, minä olen ihastunut yhteen tyyppiin, mutta hän on varattu, pitäisikö kertoa se hänelle?"
"Voi Merlin sentään! Kysyykö Draco Malfoy minulta neuvoa tuollaisessa asiassa?" Harry ajatteli.
"No.. Oikeastaan, jos se olisin minä, haluaisin kyllä tietää.. Tai, en ole varma.. Kyllä, kai." poika sanoi suoristaen silmälasinsankoja.
"Oletko aivan varma?" toinen poika kysyi, siirtyen lähemmäs Harrya.
"Tuota.." Harry sanoi. Hänen olonsa tuli tukalaksi. "Kai."
"Täysin varma?" Malfoy toisti vielä. Harryn poskia kuumotti. Hän tuijotti pojan tumman siniharmaita silmiä. Hän oli näkevinään niissä pientä kiihkoa. Silmät kiilsivät kuunvalossa. Ne tulivat lähemmäs. Ja lähemmäs. Harry ei vain pystynyt tekemään mitään. Hän vain istui paikallaan. Kumartui ehkä jopa vähän eteenpäin. Hän tunsi kalpeakasvoisen pojan kuuman hengityksen. Se haisi piparmintulta. Blondi siirtyi melkein kiinni Harryyn. Samassa hän hipaisi pojan huulia nopeasti. Harry sai kuumia aaltoja. Hänen kämmenensä hikosivat ja syke kävi yhä vain nopeammaksi. Hän nielaisi. Harry hengitti raskaasti kerran ulos. Sitten hän suuteli Malfoyta. Ihan kunnolla suuteli. Toisen pojan kädet hapuilivat Harryn niskaa kohti ja silittivät hänen mustia hiuksiaan. Harry huokaili hiljaa. Samalla hän hiveli sormillansa Malfoyn selkää. Samassa Harry lopetti suutelemisen kuin seinään.
"Mitä nyt?" Malfoy kysyi harmistuneena.
"Enhän minä voi. Pidän Ronista. Siis minä, rakastan häntä!" Harry vastasi ja meni kauemmas pojasta.
"Tai luulet rakastavasi." Malfoy mutisi.
"Minun täytyy mennä. Ihan tosi.." Harry sanoi, ja lähti juoksemaan kohti ovea. Hermione oli jo kumonnut loitsut, sillä pojat olivat olleet huoneessa jo melkein tunnin. Malfoy lähti pojan perään ovelle.
"Odota! Kiltti..! Odota minua, Harry!" mutta poika oli jo kadonnut nurkan taakse. Blondi hautasi kasvot käsiinsä ja alkoi itkeä. Kyyneleet valuivat norona hänen käsiensä läpi pitkin kaulaa.
"Odota...." hän sanoi vielä kuiskaten.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Siinä nyt oli 2. luku. Tuli vähän kiire tämän kanssa. Seuraavaksi sitten kolmosta kehiin. - Ellette sitten hauku tätä ihan pystyyn.. - Siinä mm. lisää Ronia.. ;D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #5 : 05.10.2009 16:13:18 »
Päätinkin jatkaa jo suoraan 3. lukuun, piditte tästä, tai ette! :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. luku

Sen yön Harry nukkui todella levottomasti. Tai oikeastaan hän ei nukkunut ollenkaan.
Hän vain ajatteli illalla tapahtunutta, sekä tietenkin itse Draco Malfoyta. Harry kuvitteli mielessään,
miten hän oli kietonut lihaksikkaat käsivartensa Harryn ympärille,
puristaen tätä itseensä kiinni ja suudellut hellästi hänen kaulaansa...

"Harry..? Harry.. HARRY!" hän kuuli tytön äänen päänsä yläpuolelta. Se oli Hermione.
"Tuletko sinä ollenkaan aamupalalle? Kello on jo melkein kahdeksan."
"Hmm, joo. Muuten, missäs sitä oliin eilen, kun et palannutkaan takaisin tarvehuoneeseen..?"
Harry kysyi nostaen toista kulmakarvaansa.
"Öhh, tuota.. Minä en päässyt takaisin." tyttö valehteli.
"Ai. No se selittääkin miksi me emme päässeet myöskään ulos.." Harry sanoi vahingossa ääneen.
"Me..?" Hermione kysyi muka tietämättömänä.
"Siis minä. Vain yksin, minä.." Harry möläytti nopeasti. Hermione katsoi tätä tuimasti kulmiensa alta.
"Noh, minkäs sille voi, jos Harry ei tahdo kertoa vielä.." tämä mietti.
Ron palasi juuri aamiaiselta, suu täynnä nakkeja.
"Missä sinä oikein olit illalla? Odotin sinua," punapää kysyi pettyneesti, ja tunki lisää ruokaa suuhunsa.
"Kävelyllä vain. Tullessani olin niin väsynyt, että nukahdin oleskeluhuoneen sohvalle." Harry keksi.
Hänestä tuntui pahalta valehdella poikaystävälleen, jolle hän oli aina ennen kertonut kaiken,
jota hän rakasti. Mutta miksi hän sitten mietti koko ajan Malfoyta ja pojan kuumia huulia..?
"HARRY!" Ron sanoi ja napsaisi sormiansa yhteen Harryn nenän edessä.
"Minä vain mietiskelin.."
"Anna olla.." poika hymyili ja yritti suudella Harrya.
Tämä ei vastannut suudelmaan ja kääntyi pois.
"Mitä helvettiä minä teen?" Harry kirosi mielessään. Mutta ei hän oikeastaan muutenkaan edes halunnut
suudella Ronia enään. Ron vilkaisi Harryyn ihmeissään:
"Mitä nyt?"
"Tuota, taitaa olla flunssa tulossa. Parasta etten tartuta sinua.." Harry vastasi, häpeillen, sillä hän valehteli taas kerran pojalle.
"Älä nyt viitsi!" Ron kimpaantui. "Minua pane..." Ronin sana keskeytyi kun Harry katsoi tätä niin vihaisesti.
"Okei, okei.. Rauhoitu nyt!" Ron sanoi päätään riiputtaen. Hän yritti vielä saada toisen pojan innostumaan puristamalla tätä takapuolesta, mutta Harry löi Ronin käden nopeasti pois ja lukittautui vessaan.
Ron jäi tuijottamaan Harryn perään suu auki.
"Sulje suusi, Ronnie-Ponnie!" Ron kuuli äänen hänen takaansa. Se oli Fred.
"Mikä kala luulet olevasi?" Fred nauroi.
"Kaloista puheen ollen, miten teillä rakastavaisilla menee?" Fredin kaksoisveli George kysyi virnistäen.
"Miten se liittyy kaloihin?" Ron ihmetteli, mutta kaksoset vain iskivät silmää ja repesivät nauruun.
"Mutta kerro nyt, oletteko te jo...."
"EI! Tai siis, ei.. vielä, oikeastaan.." Ron vastasi punastuen.
Veljekset lähtivät oleskeluhuoneesta ``Bisneksiä tekemään´´, ainakin Georgen mukaan.

"Mikä tunti meillä on ensimmäisenä?" Ron kysyi nopeasti Hermionelta, joka saapui juuri suuresta salista.
"Taikajuomien kaksoistunti," tyttö huokaisi pakatessaan kirjoja laukkuunsa.
Ron voihkaisi. He kävelivät yhdessä portaita pitkin liemin tunnille.
"Mihin Harry jäi?" Ron kysyi ihmetellen. Hermione kohautti olkapäitään.
He istuutuivat vierekkäin pulpetille. Hermione vilkaisi Malfoyta, joka virnisti ja vinkkasi silmillään Roniin päin.
Hermione naurahti.
"Mitä sinä naureskelet itseksesi?" Ron kysyi.
"En mitään.. Hei! Harry tulee!" tyttö huudahti. Harry tosiaankin juoksi hengenhädässä luokkaan paukauttaen kirjat pulpetillensa Hermionen viereen.
"Huh! Ehdinpäs!" hän naurahti. Hermione hymyili, mutta Ron tyytyi vain mulkoilemaan poikaa.
Samalla jokin sulki verhot. Kalkaros oli tullut luokkaan.
Harry oli juuri ja juuri ehtinyt ennen opettajaa, ja lysähti nyt tuolilleen.
"Potter!" hän sanoi kylmästi katsomatta Harryyn päinkään.
"Minä tarvitsen tuon pöydän, joten hinaa persuksesi muualle. Malfoyn vieressä on tilaa."
Kaikki kääntyivät katsomaan takanurkkaan, sinne missä Malfoy virnuili. Hänen vieressään todellakin oli yksi pulpetti täysin tyhjänä, kuin varattuna Harrya varten. Hän asteli epävarmasti kohti vaaleahiuksista poikaa,
joka näytti melkein säteilevän. Harry varoi visusti katsomatta tätä silmiin.
"No niin." Kalkaros sanoi." Nyt voimmekin aloittaa. Ensiksi, 10 pistettä pois Rohkelikolta.
Näin, kun Potter ehti juuri ja juuri tunnille ennen minua. Se on melkeinpä sama asia, kuin myöhästyminen"
"Mitä helvettiä?" Dean Thomas kirosi.
"Toiset kymmenen, kiitos herra Thomasin. Haluaako joku muukin osallistua pisteiden vähennykseen?
En uskonutkaan, mikä harmi." Kalkaros jatkoi ja hymyili ivallisesti.
"Nyt. Kopioikaa sivun 576 teksti pergamentillenne. Ja odotan täydellistä hiljaisuutta!" mies käski.
"Lainaatko mustettasi?" Malfoy kuiskasi Harryn korvaan, joka värähti pojan kosketuksesta.
Hän ojensi mustepullonsa lähemmäs poikaa, joka kosketti nyt Harryn kättä, selvästi tahallaan.
Hän vilkaisi nopeasti Malfoyta, joka hymyili hälle.
"Tämä ei voi todellakaan olla tapahtumassa..!" Harry ajatteli.
Seuraavien tuntien aikana pojat koskettelivat vähän väliä toisiinsa ``vahingossa´´, joka kerta soiden toisilleen hymyn.

Kello soi, ja oppilaat pääsivät vihdoinkin pois.
"Hmph, Potter! Odotahan hetki.. Huomasin että keskityit tunnilla enimmäkseen ajatteluun, kuin töiden tekemiseen."
"Mutta.."
"Hys!"
"Enhän minä.."
"Hiljaa! Saat jäädä kahdeksi seuraavaksi vapaatunneiksesi luokkaani järjestelemään oppikirjoja. Aakkosjärjestykseen." Kalkaros sanoi, tuijottaen Harrya omahyväisesti. Joten pojan ei auttanu muu, kuin jäädä siivoamaan kirjahyllyjä.

Tunnin han oli jo raatanut. Pyyhkinyt pölyjä ja järjestellyt, kun hän kuuli oven narahduksen.
Ehkä Kalkaros sittenkin tulisi päästämään hänet pois, mutta hän ei nähnyt ovensuussa Kalkarosta.
Hän erotti pitkän ja laihan hahmon, jolla oli vaaleat hiukset.
"Hei vaan, Harry." hän sanoi hymyillen.
"Mitä sinä täällä teet?" Harry kysyi, yrittäen näytellä välinpitämätöntä.
"Hah!" poika naurahti. "Sinähän suunnilleen rukoilit, etten päästäisi kädestäsi irti, kun lainasit mustettasi."
Harry punastui, sillä poika puhui asiaa.
"Myönnä pois, että sinulla on todellakin tunteita minua kohtaan.." Draco myhäili.
"Ei todellakaan o..." Harry aloitti huutaen, mutta Malfoy painoi sormensa hellästi Harryn huulille.
"Shhh.." hän kuiskasi. "Olemmehan täällä ihan vain kaksin. Sinä ja minä." poika virnisti.
"Hyvä on. Ehkä minulla on joitain pieniä tunteita sinua kohtaan." Harry aloitti hiljaa.
"Mutta ei niillä ole väliä. Sillä olenhan nyt Ronin kanssa" hän jatkoi ääntään korottaen.
"Ah, niin, se Weasley.. Etkö ole nähnyt miten hän ja Granger katsovat toisiaan?" Draco naurahti vaisusti.
"Turpa kiinni..!"
"...Miten Hermione reagoi, kun suutelette Weasleyn kanssa?"
"Mutta.."
"Herää jo!" Malfoy huudahti ja löi Harryä hellästi poskelle. "Granger on täysin umpirakastunut siihen Weasleyyn!
Olen monta kertaa kuullut miten hän itkee vessassa, kun olette Ronin kanssa jossain kaksin.." Draco jatkoi.
Viimeinen lause oli oikeastaan vale, mutta ei sillä ollut väliä, sillä Hermionehan oikeastikin oli ihastunut Roniin.
Harry kuunteli poikaa hiljaa. Sitten hän tunsi piston sydämessään.
"Niin.. Ymmärrätkö nyt?" Malfoy sanoi hiljaa, suudellen Harryn otsaa.
Harry ei perääntynyt, eikä tehnyt mitään. Hän vain antoi pojan huulten liikkua kasvoillaan.
Tämä otti Harryn käsistä kiinni, ja Harry puristi niitä melkein voimattomasti.
Dracon kieli kulki edestakaisin Harryn kaulaa pitkin varovaisesti. Hän pystyi melkein kuulla Harryn ynähtelevän.
He rutistivat toisiansa, samalla kun suutelivat. Yhtäkkiä tyrmän ovi pamahti auki...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Siinä nyt tuli 3. luku. Tuli kyllä aikasta lyhyt, mutta kommenttia kehiin vaan! En aio ottaa niitä itseeni :D Seuraavassa osassa sitten selviää, että kuka sieltä oven takaa paljastuukaan ;) Myös tarinaan otetaan ehdotuksia vastaan esimerkiksi juonenkulkuun liittyen tms. :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #6 : 05.10.2009 21:34:47 »
Jaa että tällanen ficci. Just.
Juoni on ihan kiva, mutta virheet häiritsivät. Kolmannesta luvusta pidin eniten.

Muiden lukujen virheitä en oikeastaan edes katsellut kuin kolmosen, eikä siinäkään ainakaan ensisilmäyksellä ollut muita kuin vuorosanavirheitä. Ne kannattaa tarkistaa jos in vähän epävarma, tai sitten hankkia ne osaava beta.

Ensimmäinen luku oli hieman tönkkö, mutta ne parantuivat loppua kohden. Ehkä seuraava on vilä parempi? Ken ties.
Jatkoa? <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #7 : 06.10.2009 16:14:07 »
Cherina: Joo, kiitos.. Mulla on aina näissä jatkoficeissä, että muutamat ekat luvut on tosi tönkkösiä + lyhyitä, mutta myöhemmin niistä tulee (ehkä?) parempia.. Jatkoa on tulossa, mikäli hermonne kestävät :D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Lissukka

  • Vieras
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #8 : 06.10.2009 17:59:45 »
Mun mielestä se eka luku oli vähä tylsä ..., mutt toka ja kolmas oli hyvii. En huomannu mitään silmään pistäviä kirjotusvirheitäkään.
Odotan innolla jatkoa ;D

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #9 : 06.10.2009 19:13:05 »
Lissukka: Joo, eka luku todellakin oli tylsä, kuten aika monissa kirjoissakin (ainakin minun mielestäni) ensimmäiset luvut ovat aina jotenkin pitkästyttäviä :D Jatko on tulossa, ja kiitos :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #10 : 08.10.2009 18:10:38 »
Nämä uudet luvut ovat olleet kovin hauskoja!

...joskin hyvin epärealistisia, mutta eivät kaikki ficit aina olekaan niin realistisia. Jos haluaisit kuitenkin hieman korjata tätä asiaa, voisit tulevissa luvuissa pitkittää tapahtumia hieman ja lisätä pohdiskelua.
Yksi asia, jota myös tahtoisin lisää on kuvailu! Ensimmäiseen lukuun verrattuna on kirjoitustaitosi kehittynyt aika paljonkin ja myös tuo kuvailun osuus kasvanut, mutta lisää vielä kiitos!

No, jatkoa vain!  :)
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #11 : 09.10.2009 09:38:02 »
Belsissa: Kiitos rakentavasta kommentistasi!  ;)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #12 : 12.10.2009 21:59:13 »
Uuuuhhh :D
Tykkäsin hirmuisesti. Eli jatkoa vaan pian.
Tosi hyvin kirjotettu ja kiva idea^^
Jatkoaa<3

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #13 : 14.10.2009 10:34:51 »
Rassermus: Kiitos taas kerran hyvin positiivisesta kommentistasi. Jatkoa on tulossa (joskus :D ) tosin siinä saattaapi mennä aikaa, sillä yritän seuraavasta osasta tehdä paljon pidemmän...
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #14 : 01.11.2009 19:15:53 »
4. luku

"Draco?!"
"Severus?!"
"Potter?!"
"Kalkaros?!"
"Mitä helvettiä te luulette oikein tekevänne!? 20 pistettä rohkelikolta ja - helvetti sentään!
Käsi pois sieltä Potterin housuista...!" Kalkaros kivahti ja katsoi poikia tyrmistyneenä.
"Mitä täällä huudetaan... Oh!", kuului McGarmiwan ääni ovensuusta.
"Tämäkin vielä," blondi mumisi ja pyöritti silmiään.
"Pöyristyttävää! Suorastaan sairasta! Me emme hyväksy minkäänlaisia sukupoliyhteyksiä koulun aikana!"
McGarmiwa vaahtosi.
"Mutta entäs sinä ja Punurmio silloin..." Harry aloitti.
"HYS!" McGarmiwa töksäytti nopeasti ja tuijotti poikia silmälasiensa takaa.
Draco kohotti kulmiaan ja oli purskahtamaisillaan nauruun.
Kalkaroksen naama näytti muuttuvan sekunnissa verenpunaisesta tummansiniseen.
"Kymmenen pistettä luihusilta." McGarmiwa jatkoi kun oli saanut koottua itsensä ja poistui vikkelästi käytävään.
"Jälki-istuntoa teille molemmille, joka ilta seuraavan kahden kuukauden ajan." Kalkaros sanoi tuimasti,
kun hänen kasvonsa olivat palaneet kuta kuinkin normaalin värisiksi. Harry virnisti ja vilkaisi Dracoa.
Toinen poika hymyili pilke silmäkulmassaan.
"ERIKSEEN!" mies sujautti nopeasti kun huomasi poikien ilmeet, ja lähti sitten takaisin päin, mutta tokaisi vielä:
"Ai niin, viisi pistettä rohkelikolta.."
"MITÄ? Miksi?"
"Paitasi on auki." Kalkaros huomautti ja vilkaisi Harrya, joka veti toisen pojan paljaan vartalonsa suojaksi.
Kalkaros hymyili vielä ivallisesti ja jätti pojat sitten taas kaksin.

"Helvetin Snivellus! Saamarin Ruikuli! Minä vielä jonain päivänä..."
Harry ärisi etsiessään tupasolmiotansa pöytien alta.
"Hei, hei. Easy tiger!" Draco virnuili.
"Onko tämä sinusta hauskaa?" Harry sanoi keskeyttäen etsintänsä vain mulkaistakseen Malfoyta
'tuota-sinun-ei-olisi-pitänyt-sanoa' -katseellaan. "Sinä varmaan oikein nautit tästä, vai?"
Draco valahti kalpeammaksi kuin yleensä.
"Ei, ei. Minä vain.."
"Kuule, anna olla, okei? Tämä koko juttu oli virhe. Sitä ei olisi oikeasti saanut tapahtua. Mitä Ronkin sanoisi.."
Blondi tuijotti nyt Harrya tyrmistyneenä:
"Luuletko, että minä vitsailin tai jotain, kun yritin kertoa tunteistani silloin tarvehuoneessa?"
"Öh.." Harry aloitti mutta poika ei antanut tämän jatkaa.
"Miksi hitossa minä olisin luultavimmin pannut sinua tässä muutama minuutti sitten,
ennen Severuksen ilmestymistä? Tämä ei ole mikään vitsi, Potter." Draco sanoi hengittäen
pitkään ja hartaasti sulkien silmänsä.
"Olisitko sinä suudellut minua tuolla tavalla, jos et tuntisi yhtään mitään minua kohtaan?" Malfoy jatkoi hitaasti.
Harry ei saanut sanottua mitään. Hänen aivonsa olivat kertakaikkisen tyhjät. Draco lähti kävelemään kohti ovea.
Hän loi vielä viimeisen silmäyksen Harryyn ja sulki sitten oven perässään.

~.~

"Heipparallaa kultsi!" Ron sanoi iloisesti ja tuikkasi suukon Harryn poskelle.
"Häh? Mitäh?" Harry sanoi katsellen ympärillensä. "Taisin torkahtaa hetkeksi.." hän jatkoi ja yritti hymyillä.
Hän oli unohtunut oleskeluhuoneen sohvalle ajattelemaan..
"No siinä tapauksessa.. Mennään sänkyyn." Ron möläytti.
"Hyvä idea, tai siis, mitä?"
"Älä nyt viitsi! Minä haluan seksiä!" Ron huudahti. Harry yritti elehtiä Ronia hiljenemään.
"Minulla on vatsatauti. Kannattaa pysyä kauempana", Harry sanoi yksitoikkoisesti.
"Eikös se ollut flunssa?" Ron kysyi ja hänen silmänsä kapenivat.
"Niin, se juuri", Harry jatkoi ja tutkiskeli nyt mielenkiintoisesti kynsinauhojaan.
"Ai, selvä." Ron vastasi, kohautti olkapäitään ja lähti makuusalia kohti. Hän kun ei ollut niinkään älyllistä tyyppiä.

"Hei", Harry kuuli tytön äänen takanaan. Se oli Hermione.
"Hmmm, hei," poika vastasi hiljaa.
"Onko sinulla ja Ronilla riitaa?" Hermione kysyi muka ohimennen.
"Ei ollenkaan. Tai, no, pakko kai minun on sinulle kertoa.. Minulla on... tunteita erästä toista kohtaan."
"Jaa. No, onko voimakkaitakin?" tyttö jatkoi ja istuutui nyt Harryn viereen.
"On. Suorastaan tuskallisia ja kivuliaita." Harry vastasi ja läimäytti kädellään otsaansa.
"Ja sinusta tuntuu, että petät Ronia, ja sen takia haluat pysyä kauempana hänestä.
 Ja jos koskisit häntä, olosi olisi melkein likainen?" Hermione sanoi ymmärtäväisesti.
"Tismalleen!" Harry huudahti näyttäen melkein innostuneelta. "Sinä se sitten osaat!"
Hermione pakotti huulilleen hymyn.
"No, tuota. Kumman olet sitten päättänyt niin sanotusti valita?" tyttö jatkoi pyöritellen hiuksiaan sormissaan.
"Oi! Maailman ihanimman ihmisen!" Harry hihitti tyttömäisesti. "Minun täytyy unohtaa toinen kokonaan ja..."
Loppua Harryn lauseesta tyttö ei kuullut.
"Voi jukra! Unohtaa. Ihan kokonaanko?! Kukaan ei voi vastustaa Malfoyn komeutta,
 joten on ehdottoman varmaa, että Harry jättää Ronin sen sileän tien, ja sitten kuka muukaan tätä lohduttaa?
Maailman nerokkain, viisain ja kaunein Hermione Granger!
Ehkä punapää tirauttaa pienet itkutkin ja on halukas säälisek..."

Hermionen ajatukset katkesivat samalla, kun Harrykin lopetti lauseensa.
"...olen varma, että pääsen siitä yli.. Kiitos Herm, olet paras!" Harry vastasi,
kuin Felix Felixiciä nauttineena ja lähti sitten kikatellen nukkumaan.
Tyttökin jäi hymyilemään sohvalle ja nukahti siihen.

~.~

Harry astui itsevarmana suureen saliin. Hän keräsi jonkin verran katseita - upean ulkonäkönsä takia tietenkin,
minkäs muunkaan! Poika asteli kiusoittelevasti kohti luihusten pöytää.
Ihmiset alkoivat kuiskia keskenään. Hän saapui Draco Malfoyn kohdalle,
 joka hymyili niin pirullisen suloisesti Harrylle, että Grabben leuka hipoi lattiaa
 ja Pansy Parkinson pudotti teeleipänsä vahingossa Blaisen lautaselle.
Harry astui vielä vähän lähemmäs ja kumartui toisen pojan tasolle.
Draco sulki silmänsä odottavaisena, ehkä tulevasta kielisuudelmasta.
*SLAP*
"AI! Miksi helvetissä sinä noin teit?" Malfoy huusi vetäen kätensä vaistomaisesti punaisen poskensa päälle.
Siihen jäi ilmiselvä kädenjälki ja kasvoja kuumotti.
"Jästimaailmassa sitä kutsutaan 'Bitch Slapiksi' ystäväiseni." Harry sanoi virnistäen ja käveli pois paikalta.
Koko suuri sali oli hiljentynyt. Grabbe kuvainnollisesti keräsi leukansa palasia lattialta
ja Pansy leikkasi veitsellä munakkaansa sijaan vahingossa Goylen sormea.
Draco oli luultavasti itsekin muuttunut kokonaan yhtä punaiseksi
kuin toinen poskensa ja tuijotti nyt eteensä kuin aaveen nähneenä. Dracoa punaisempi oli vain Hermione.
"Voi Merlin! Mitä tuo nyt oli olevinaan!? Eikös Harryn pitänyt tunnustaa rakkautensa tätä kohtaan,
 eikä hakata häntä verille?"
tyttö mietti itsekseen.
Ron ei - tapansa mukaan - tajunnut kunnolla mitä oli tapahtunut, mutta hän virnuili silti itsekin.
 Fred ja George alkoivat taputtaa ja vislata. Luna selitti Cholle, että Harry olisi luultavasti nähnyt
Malfoyn naamalla rikkokirejä tai vastaavaa. Lavender Brown hihitti ystäviensä kanssa,
mutta Hagridin röhönauru kuului kaikista koviten. McGarmiwa ja Kalkaros katsoivat toisiaan ihmeissään.
Nainen muodosti selvästi huulillaan sanat: 'Tuo teini-ikä'
Kalkaros nyökkäsi väheksyvästi, huomatessaan McGarmiwankin kasvoilla pientä hilpeyttä.
Vihdoin Harry istahti rohkelikkojen pöytään Ronin ja Nevillen väliin.
"Mitä tuo oli olevinaan?!" Hermione kivahti.
"Miten niin? Tein neuvojesi mukaan," Harry vastasi säteillen kuin Lockhart, julkaistessaan oman shampoomerkin.
Poika oli juuri ja juuri ehtinyt istumaan, kun hän jo nousi ylös vetäen Weasleyiden nuorimman pojan mukanaan,
ja syleili tätä kiihkeästi. Kumpikaan ei epäröinyt. Molemmat antautuivat täysillä himokkaaseen kielisuudelmaan.
Ron siirtyi imemään Harryn kaulaa. - juuri siitä kohtaa, mistä Malfoykin oli nuollut edellisenä päivänä,
mutta Harry vähät välitti. Dumbledore kakisti kurkkuaan. Ketään ei näyttänyt kiinnostavan.
Hän yskäisi vähän lujempaa, mutta Harry ja Ron olivat edelleen liimatut toisiinsa.
Nyt hän köhi todella kuuluvasti, mutta kun kolmannella kerrallakaan kukaan ei kiinnittänyt
siihen minkäänlaista huomiota, hän viittoili opettajia ja muita oppilaita poistumaan salista.
Hän huokaisi vielä kerran, sulki oven ja langetti siihen todella voimakkaan vaimennusloitsun.
Ron yritti epätoivoisesti repiä Harryn paitaa pois samalla kun tämä nuoli punapään korvaa.
Juuri kun pojat olivat vihdoin ottamassa henkeä, kuului opettajien pöydän takaa ääni:
"KIDUTU!"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olkaas hyvä.. Omakehu haisee, mutta olin jotenkin ylpeä tämän osion kuvailuista :D Kirjoittakaahan kommenttia ahkerasti!
P.S. Tästä osasta tuli mielestäni vähän enemmän humoristinen kuin aikaisemmista... ;D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #15 : 07.11.2009 11:37:17 »
Tämäkin oli vallan mielenkiintoinen osa.

Sanoit olevasi ylpeä kuvailustasi, mutta mielestäni sitä olisi kyllä saanut olla edelleen reilusti enemmän. Toki on hyvä asia, jos olet omasta mielestäsi saanut lisättyä tekstiisi lisää kuvausta, mutta minä en sitä valitettavasti juurikaan enempää huomannut. (Älä nyt lannistu tästä:D)
Teksti tökki paikoin, mutta oli välillä ihan sujuvaakin ja hauskaa lukea.
Harryn käytös oli mielestäni aika käsittämätöntä, mutta eiköhän sillekin saada selitys, vai mitä luulet?
Hahmotkin olivat mielestäni aika lailla canonista poikkeavia, mutta ei se oikeastaan haittaa, kunhan et heitä vie aivan toiseen ääripäähän sentään.

Tämä oli kuitenkin mielenkiintoinen, jään kovasti odottamaan, mitä seuraavaksi tapahtuu, eli jatkoa vain! :)

Ps. Anteeksi tönkkö kommentti.
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #16 : 07.11.2009 12:54:48 »
Belsissa: Juu, en itsekkään ollut sitä mieltä, että kuvailu oli jotain täydellistä, ei todellakaan, mutta mielestäni paransin ensimmäiseen osaan verrattuna, joka oli niin pohjanoteeraus, että....... : D Ja tässä hahmot tosiaankin poikkesivat alkuperäisistä.
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #17 : 13.11.2009 14:07:13 »
YH :o Jatka toki, tahdon kovasti tietää mitä tapahtuu!

PS Harry ja Draco kuuluu yhteen :------(
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #18 : 14.11.2009 12:06:41 »
Sonjapoika: Jaa-ah, jatkoa on luvassa tässä joku päivä :D Katsotaan mitä tapahtuu ;)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #19 : 02.12.2009 21:18:14 »
Milloinmilloinmilloinmilloin jokojokojokojoko :(

Alan olla kärsimätön, älä unohda tätä! :)
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.