Kirjoittaja Aihe: Odota minua, K-11 8/? [H/R, H/D, romance, hurt, humor, drama, angst yms.]  (Luettu 16770 kertaa)

amorgirl

  • Vieras
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #20 : 03.12.2009 00:07:42 »
Hei dude! Oon uus lukija ! ja näyttää uhkaavasti siltä, että joku on unohtanu jotain! Toivottavasti et, meinaan haluun tietää miten tää päättyy... Tää oli aikas koukuttava meinaan, vaik henkilökohtasesti Ron ei sovi homoks.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #21 : 03.12.2009 16:28:09 »
Amorgirl: En ole unohtanut :D Tässä nyt on vain ollut kaikkea, ja jatkoon saattaapi vielä mennä aikaa.. Kuka sanoi että Ron olisi täysin homo? ;)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Nii-kun

  • Vieras
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #22 : 04.12.2009 18:56:29 »
Jatka nyt tätä.. :< jäin koukkuun jo ennen kuin liityin koko sivustolle. Ja jos et jatka..

..revin pääsi irti.

..teen sinusta spagettia.

..ja syön sinut.  ;)

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13
« Vastaus #23 : 15.12.2009 16:46:46 »
Niin-kun: No, syöminen ei taida nyt ihan käydä päinsä, sillä sain inspiksen ja 5. luku etenee jo suht. hyvällä vauhdilla. :) Lukuja on tulossa (ehkä) noin kymmenen + epilogi (?)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13 [ 5/? ]
« Vastaus #24 : 15.12.2009 19:59:40 »
5. luku

”RON!” Harry karjaisi kun kirous osui punapäähän, joka nyt kiemurteli lattialla. Hänen silmänsä olivat auki,
mutta näyttivät tyhjiltä. Kirous oli jo jonkin verran hälvennyt, mutta pojan vartalo nyki vieläkin.
Harry kääntyi katsomaan kirouksen langettajaa, ja pöydän takana seisoi Hermione.
”Mitä hittoa tuo oli Hermione!? Tämä menee liian pitkälle, minä…” poika keskeytti, kun hän huomasi,
että tyttö tuijotti vain kohti seinää. Sitten tämä räpytti pari kertaa silmiään ja lähti kohti ovea.
Harrylla ei ollut sauvaa mukana, joten hän ei pystynyt estämään Hermionea lähtemästä.
”Jokin on nyt todellakin vialla. Tuo ei kyllä ole Hermione. Ainakaan sisäisesti..” Harry mietti.

”Oletko kunnossa, kulta?” hän kysyi lempeästi Ronilta.
”Kautta Merlinin boksereiden, mikä häneen on mennyt?! Sairasta…” Ron vaahtosi pidellen yhä päätään.
”Hän ei ollut Hermione, Ron.”
”Olipas! Oletko tullut sokeaksi, sillä minä kyllä näin..” poika puhua pulputti ja nousi rivakasti pystyyn.
”Hän oli luultavasti komennettu. Huomasin sen katseesta. Mutta kuka tekisi sellaista?”
Harry mietti ja istuutui penkille.
”Kalkaros?” Ron ehdotti.
”Älä viitsi, miksi hän yrittäisi satuttaa sinua?”
”No mietinpähän vain.. Ehkä Malfoy?” hän jatkoi raapiessaan nenänvarttaan. Harry hätkähti.
”Enpä nyt tiedä.. Tai siis, en usko..”
”Minun ei edes ole vaikea uskoa sitä.” Ron mutisi.
”Silti. Mietitään sitä myöhemmin. Nyt lähdetään! Ehdimme juuri ja juuri loitsujen tunnille..”
Ron voihkaisi:
”Olet tullut Hermioneen,”

Kaksi rohkelikkoa juoksi hengenhädässä pois suuresta salista kohti opetusluokkaa.
He ehtivät juuri ja juuri, ennen kuin professori Lipetit astui luokkaan.
Pojat huomioivat, että Hermione ei ollut tunnilla.
”Mitä hiton peliä sinä oikein pelaat?” Harry sihahti platinablondille luihuselle, kävellessään tämän ohi.
Draco kohautti olkapäitään, mutta hänen suunsa vääntyi puolikkaaseen virneeseen.
Ron tuhahti ja veti poikaystävänsä syrjemmäs kohti nurkkapöytää.
Kukaan ei jaksanut keskittyä professorin luetteloon kaikista t-kirjaimella alkavista loitsuista.
Normaalisti vain Hermione olisi kirjoittanut muistiinpanoja, mutta hän kun ei sattunut olemaan paikalla.
Puolessa välissä tuntia Draco rustasi jotain pergamentinpuolikkaalle,
taitteli sen origamiksi, joka muistutti lintua ja loihti sen lentämään Harryn luokse.
Se oli täysin samanlainen lappu, minkä poika oli lähettänyt rohkelikolle 3. lukuvuonna.
Sen sisältö tosin oli erilainen. Siinä luki vinolla käsialalla:

Tule illalla kello 22.30 valvojaoppilaiden kylpyhuoneeseen,
niin puhutaan. Tunnussana on kirsikkasaippua.


”Vai vielä kylpyhuoneeseen?” Harry tuhahti itsekseen. ”Minkäköhän takia juuri sinne..?”
”Mikä tuo on?” Ron kysyi nopeasti. Harry ei ehtinyt estää, vaan punapää nappasi viestin suoraan toisen pojan käsistä.
”Helvetti.. Ron, älä..” Harry mumisi, mutta poika vain katsoi lappua huvittuneena.
Se ei enää ollutkaan samainen viesti Dracolta, vaan jotain aivan muuta.
Nimittäin irti leikattu kuponki, millä sai velhojen seksikaupasta jokamaunrakeilta maistuvia kondomeja puoleen hintaan. Harry muuttui tomaatiksi ja vilkaisi nopeasti toisella puolella luokkaa istuvaa luihuspoikaa,
joka hymyili nyt entistä leveämmin. Harry näytte tälle kieltä. Ron katsoi häntä ’oletko-menettänyt-järkesi’ –ilmeellä.
”Öö.. Ihan kiva. Onko tämä minun ystävänpäivälahjani?” hän hekotti.
”Jos haluat, mutta saat sinä muutakin, mikäli tahdot.” Harry sanoi flirttaillen ja yhtyen leikkiin mukaan.
Samalla hetkellä Malfoyn hymy hyytyi ja hän tuijotti tuimasti lepertelevää pariskuntaa

”Jo osaa olla päivä!” Ron voihkaisi, kun hän vihdoin pääsi oleskeluhuoneeseen.
”Totta. Mutta missähän Hermione on? Hän ei ole ollut tunneilla koko päivänä..”
”Nii-in. Ehkä pitäisi ilmoittaa jollekulle?” Ron sanoi pörröttäen omia hiuksiaan ja kaatuessaan sohvalle.
”Mitäköhän opettajat sanoisivat, jos kertoisimme Hermionen käyttäneen kidutuskirousta sinuun?” Harry mutristi suutaan.
”Mutta eihän se ollutkaan edes hän..” Ron intti heittäessään kravatin pöydälle. Harry piti suunsa kiinni.
Ron heilautti kättään ja painui makuuhuoneen puolelle. Harry henkäisi syvään.
Hän ei ollut edes miettinyt, menisikö todella Malfoyn luokse, vai ei…

~.~

Ovi aukesi narahtaen Harryn lausuessa tunnussanan. Sisältä kuului jo veden loisketta.
”Mitäh? Ei kai Malfoy tosissaan luullut, että aikoisin oikeasti kylpeä hänen kanssaan?!” Harry mietti ja pudisteli päätään itsekseen. Näköjään oli. Siellä blondi jo istui isossa altaassa vaaleanvihreän vaahdon ja saippuakuplien joukossa. Hänen silmänsä olivat painuneet kiinni ja poika nojasi altaan seinämään.
Murjottava Myrtti kuului laulavan hiljaa jossain kaukana putkistossa – jos sitä nyt lauluksi voi sanoa.
”Sinä tulit” luihunen sanoi.
”Mitä? Miten sinä..?”
”Minä kuulin sinut idiootti! Vaikka oletkin mukamas täydellinen rohkelikko,
aivosi olet kyllä jättänyt narikkaan..” Malfoy hekotteli.
”Jos sinulla ei ollut muuta asiaa, voin yhtä hyvin poistua.” Harry sanoi kylmästi.
Tosin hän valehteli. Hän halusi vain nähdä toisen pojan reaktion, mutta tämä ei ollut moksiskaan. Hymähti vain.
Hetken hiljaisuuden jälkeen Harry kysyi:
”No tuota, mitä asiaa sinulla oli?”
”Haluan jutella”
”Se kyllä tuli jo selväksi!” poika sanoi vähän kiivaammin.
”Okei, okei. Rauhoitu nyt! Halusin puhua..” Draco aloitti mutta piti tauon. ”..meistä” hän lopetti hiljaa.
Meistä? Sinunkaan aivosi eivät taida olla ihan tässä lähettyvillä. Ei ole mitään ’meitä’”
Harry jatkoi samanlaisella äänensävyllä. Draco liikahti hieman. Vaahtoa oli jo hälvennyt sen verran,
että pojan rintakehä ja lihakset näkyivät selvästi. Harry yritti nielaista mahdollisimman hiljaa, mutta valitettavasti blondilta ei jäänyt mitään huomaamatta.
”Tykkäätkö?” hän kysäisi mahtailevasti. Harry oli tuhahtavinaan. Draco yskäisi kuuluvasti häneen päin,
mikä tarkoitti, että poika oli tulossa pois. Rohkelikko kääntyi nopeasti selin, ja saattoi kuulla loiskahduksen,
kun Mafoy oli pulahtanut altaasta ylös. Hän mumisi nopeasti jonkin loitsun ja allas tyhjentyi saman tien.
Hän kopautti Harrya leikillään olkapäähän, joka hätkähti.
Draco oli kietaissut luihusenvihreän pyyhkeen alavartalonsa suojaksi, mutta Harrylla oli vaarallinen tunne,
että sekään ei kauaa pysyisi päällä. Vesipisarat kelmeilivät pojan valkeilla kasvoilla ja hiukset roikkuivat märkinä ja velttoina sivuilla. Harryn katse harhaili kasvoista alaspäin ja hän ei voinut olla naurahtamatta:
”Onko.. Onko tuo nännikoru?!”
”Mitä sitten vaikka olisikin, Potter..?” Draco sanoi ja risti kätensä pikaisesti. Samalla pyyhe putosi.
Harry oli taaskin ollut oikeassa. Hän joutui myös tunkemaan nyrkin suuhunsa, ettei olisi haukkonut ilmaa.
Draco olisi luultavasti muuttunut punaiseksi, mutta ei. Hänhän oli Malfoy. Malfoyt eivät punastele.
Harry halusi samalla sekä nauraa, että vajota maan alle. Hän myös luuli pyörtyvänsä.
Blondi tietenkin korjasi tilanteen livauttamalla:
”Taisit pitää tuostakin? Harry oli juuri samaa mieltä. Draco jatkoi naurahtelua ja nosti pudottamansa pyyhkeen.
”Inhosin joka sekuntia, Malfoy” poika vastasi nopeasti.
”Ooh! Laskitko oikein sekunteja? Söpöä, Potter. Söpöä. Tai ei sittenkään.. Ehkä ’pervoa’ olisi osuvampi sanavalinta?”
”Jo riittää! Nyt sinä Draco – helvetin puhdasverinen – Malfoy, sanot minulle asiasi, jotta voin lähteä!” Harry huusi.
Hän alkoi olla jo raivon partaalla. Luihunen härnäsi häntä tahallaan.
”Hyvä on sitten.” Draco sanoi ja asteli lähemmäs poikaa. Harryn hengitys katkeili ja tämä löysäsi kravattinsa solmua.
Blondi silitti kutkuttavasti Harryn poskea pitkillä ja kylmillä sormillaan. Se sai Harryn melkein kiemurtelemaan.
Draco otti toisen pojan solmiosta ja rinnuksista kiinni ja työnsi tämän lähemmäs itseään.
”Älä,” rohkelikko kuiskasi hiljaa.
”Mitä Weasley ei tiedä, ei myöskään satuta,” Draco sanoi ja hymyili hieman. Se sai Harryn sulamisen partaalle.
 
Vaalea poika teki aloitteen ja suuteli Harrya hellästi otsalle. Huulet olivat viileät ja hieman kosteat.
Siitä erottui piparmintun tuoksahdus. Draco siirsi kasvonsa mustahiuksisen tasolle ja katsoi tätä suoraan silmiin. Smaragdinvihreät silmät näyttivät melkein tuikkivan ja ne olivat aavistuksen kosteat.
Niissä myös erottui pieni pelko ja jännitys. Dracon silmät näyttivät nyt todella epä-Malfoymaisilta.
Suorastaan lempeiltä. Jäätävänsiniharmaa väri oli nyt muuntautunut melkein lämpimän turkoosiksi.
Harry nyökkäsi pienesti tajuamattaan, kun pojan toinen käsi liikkui kohti niskaa ja toinen silitteli edelleen kaulaa ja poskipäitä. Rohkelikon silmät olivat miltei suljettuina. Hän hengitti raskaasti ja katkeilevasti.
Housuissakin oli valitettavan ahdasta. Nyt oli Harryn vuoro tehdä jotain. Mitään sanomatta,
hän itsekin yllättyneenä painoi huulensa Malfoyn huulille.
”Mitä hittoa olen tekemässä?!” hän ajatteli liikutellen suutaan vasten toisen pojan huulia,
mutta poika ei silti lopettanut. Dracon taitavat kädet availivat Harryn paidan nappeja ja
repivät samalla solmiota pois kaulasta. Harry ryhtyi silittämään ja hyväilemään blondin reisiä ja nivusia.
Molemmat nieleskelivät ja inisivät kuuluvasti. Harry sisimmässään rukoili Malfoyn aloittamaan.
Draco oli saanut jo tämän housutkin auki ja poika siirtyi piirtelemään kuvioita sormillaan
pojan rintakehälle ja siitä alaspäin. Hän polvistui maahan, saapui boksereiden vyötärökuminauhalle
 ja veti alushousut siitä hitaasti alas. Harry tunsi taas punastuvansa ja hän ei todellakaan halunnut nähdä,
mitä Malfoy oli saanut jo tähän mennessä aikaan. Hän käänsi päänsä poispäin ja sulki silmänsä.
Poika ulvahti kun tunsi jääprinssin voimakkaan kosketuksen. Liikkeet olivat sulavia ja hieman kömpelöitä.
”Anteeksi. En ole, ennen…” Draco aloitti hiljaa, mutta Harry vain hyssytteli ja silitti pojan
melkein kuivuneita pörröisiä hiuksia. Hetken päästä poika tunsi kuuman aallon pyyhkäisevän
hänen ylitseen ihan vatsanpohjaan asti.

Siitä hetkestä Harry ei edes muista enää mitään, muuta kuin sen, että se oli jotain aivan uskomattoman ihanaa.
Seuraava muistikuva oli, kun Harry makasi lattialla selällään huohottaen. Silmissä näytti aluksi sumealta, mutta kuva selkeni. Hän näki Dracon hymyilevät kasvot.
”Älä vain väitä, että tuo oli taas yksi asia, mistä et muka pitänyt?” hän virnuili.
”En väitäkään.” Harry naurahti. ”Minä.. OH! Unohdin, sinähän et…”
”Anna olla.” Malfoy sanoi. ”Mutta ehkä meidän pitäisi oikeasti lähteä.. Kello on melkein yksi yöllä.”
”Voi hitto! Tuota.. Nähdään, Draco!” Harry huudahti vetäen vain farkut jalkaansa ja kammetessaan itsensä ylös.
Hän nappasi äkkiä vaatteet kainaloonsa ja juoksi ulos.
”Sinä unohdit..! Nojaa.” luihunen aloitti, mutta Harry oli jo mennyt. Poika poimi punakultaisen solmion
 lattialta ja tunki sen housujensa taskuun.


A/N: No siinä oli 5. luku! Kirjoitin tämän aika nopeasti, mutta pakkohan se oli, ettei inspiraatio katoa! :D Kommenttia saa toki laittaa...
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

amorgirl

  • Vieras
Vs: Odota minua, K-13 5/?
« Vastaus #25 : 15.12.2009 20:57:16 »
Jatkoo! Ihanaa, mites se Harry nyt tollain Ronille? Tai Hermione? Mut ihanaaa. Lisää vaan, nyt ei mtn muuta irtoo

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Odota minua, K-13 5/?
« Vastaus #26 : 15.12.2009 21:11:21 »
HAHAHAHA LOISTAVAA !!

Varmaan seuraavissa luvuissa saadaan tietää mitä Hermylle tapahtui ja silleen =)

Hyvä että Harryn ihastus syttyy nyt, tuo lisää jännitystäääää. :) Toivottavasti lopussa heivaa Ronin DD:

Teksti oli hyvää ja pidin siitä kovasti. Ei tökkinyt, mutta yhden kirjoitusvirheen bongasin jostain, en vaan löydä sitä.

Jatkoa anelen! Rakastuin uudelleen  tähän tässä luvussa!  :-*

Rakkaudella; Sonja
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13 5/?
« Vastaus #27 : 15.12.2009 21:14:15 »
Sonjapoika: Kiitos että tykkäät! Vain yksi kirjoitusvirhe? Ohhoh, ja näppäimeni kun sekoilivat niin pahastikkin :D Ajattelin, että ensi osassa olisi ehkä vähän vähemmän H/D:tä, ja kerrottaisiin enemmän Ronista ja Hermionesta ja niin.. Eli vähän vähemmän romantiikkaa tulossa, sorry! (Tosin jännitys ei häivy hetkeksikään ;D )

amorgirl: No niinpä.. Hyi sentään! Tosin, kuka omaa luihusprinssiämme pystyisi vastustamaan!? ;) Lisää Hermionea tulossa ensi osassa.

Ai niin! Ja ilmoittelenkin tässä, että tulevien osien takia tämä saattaa siirtyä K-15 luokitukseen, eli Valvojaoppilaiden kylpyhuoneeseen !


//: Arte muokkasi viestit yhteen.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 18:00:44 kirjoittanut Arte »
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Lissukka

  • Vieras
Vs: Odota minua, K-13 5/?
« Vastaus #28 : 16.12.2009 15:09:45 »
Nää oli ihanii nää kaks viimesint lukuu <33
jatkoo nopeesti...  ;)

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13 5/?
« Vastaus #29 : 16.12.2009 17:04:49 »
Lissukka: Kiitos! Jatkoa on tulossa, mutta ei ehkä ihan heti! ;>
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13 5/?
« Vastaus #30 : 08.01.2010 23:45:22 »
6. luku

Harry sihahti nopeasti tunnussanan Lihavalle leidille, joka marisi pojan herätettyä hänet.
”Rukoilen, teen mitä vain, kunhan vain kukaan ei ole enää jalkeilla…” Harry pyysi mielessään.
Hän irvisti, kun lattia narahti voimakkaasti pojan astuessa oleskeluhuoneeseen.
”Huh! Täällä ei ainakaan ole…” hän ajatteli pyyhkien tuskanhikeä otsaltaan.
”Missä sinä olet ollut!?” ruskeahiuksinen tyttö huudahti sukkelaan hypellessään nopeasti portaat alas.
”Hitto.. Öh, minä..” rohkelikkopoika aloitti, mutta ei saanut sanaa suustaan.
Ei edes Hermionen jäätävän katseen alaisena.
”Annas tulla nyt vaan!” tyttö sanoi tiukasti. ”Ja.. Miksi sinulla on pelkät housut jalassa, Harry?” Hermione sanoi katsoessaan pojan syliin, joka oli täynnä ruttuisia vaatteita.
”Voin kyllä selittää..” poika yritti epätoivoisesti. Sitten Hermionen kasvoissa välähti.
”Sinä olit Dracon kanssa, etkö ollutkin?”
”Mistä sinä.. Mistä lähtien se on ollut Draco?” Harry aloitti katsellen kiinnostavasti varpaitaan,
mutta jatkoi sitten tiukasti. Tyttö näytti melkein syylliseltä. Hän hieroi niskaansa ja
tuijotti kattoon epätoivoisena. Poika katsoi tätä kulmiensa lomitse.
”Hyvä on, hyvä on!” Hermione huusi ja lysähti sohvalle. ”Me järjestimme kaiken..” Harry istuutui
bruneten viereen kuunnellen joka ikisen sanan hyvin tarkasti,
kun Hermione selitti juurta jaksaen, kun he olivat tavanneet kahvilassa.

”Jaa.” Harry sai lopulta sanotuksi. ”Tuota, teidän treffinne järjestivät oikeastaan minä ja Ron.” hän naurahti.
”Arvelinkin jotain tuollaista.” tyttö murahteli. ”Mutta, anna anteeksi. En oikeasti halunnut rikkoa teidän välejänne tai mitään, mutta et tiedä mihin Draco Malfoy pystyy…”
”Usko pois, tiedän varsin hyvin.” Harry virnisti. ”Kuitenkin.. Mitä helvettiä se Ronin kiroaminen oli?” Hermione näytti pelästyneeltä ja vihaiselta samaan aikaan.
”M-mikä k-k-kiroaminen?” hän kysyi hiljaa.
”Etkö oikeasti tiedä..?” poika aloitti. Hermione pudisti päätään.
”Oijoi..” Harry voivotteli pidellen päätään.
”Mutta muistan, että olin yksin tekemässä läksyjä kirjastossa illalla. Sitten joku koski minua.
Se kosketus tuntui kuin betonilta. Ja kaikki pimeni. Muistan heränneeni länsisiiven luutakomerosta
seuraavana iltapäivänä.” tyttö kertoi yhteen putkeen.
”Onko sinulla yhtään hajua, kuka se olisi voinut olla?”
”Tuskin kukaan oppilaista..” Hermione sanoi ja Harry kertoi olevansa samaa mieltä.
”Mutta nyt minun pitää todellakin saada unta!” poika mumisi ja haukotteli isosti.
”Hyvä on. Mutta kertoisitko edes yhden jutun..?”
”Niin?”
”Teittekö sinä ja Draco sen?” tyttö myhäili.
”Minkä?” Harry teeskenteli tietämätöntä.
”HARRY!”
”Okei, okei. No, ei.. Aivan.”
”Mitä tuo oli tarkoittavinaan..? Hei! Mihin sinä menet!?” Hermione huusi ärsyyntyneesti pojan perään.
”Nukkumaan, kuten sanoin,” tämä virnisti.
”Selvä. Hyvää yötä! Mutta Harry, sinun täytyy jossain vaiheessa kertoa Ronille..”
”Kyllä, kyllä. Öitä!”

~.~

”Tänään kokeillaan jotain uutta, pikku huorani..” Draco sanoi pidellen kädessään vaaleansinistä posliinikulhoa.
”Mitä tuolla on?” Harry hymyili ja yritti kurkotella nähdäkseen pidemmälle. Minkäs sille voi, jos on hieman lyhyt.
”Kohta näet.” luihunen hymisi ja sopersi jotkin sanat, mitä Harry ei tunnistanut.
Seuraavaksi tumma poika olikin jo pylvässängyn päädyssä vaaleanpunaisella karvapeitteellä
päällystetyillä käsiraudoilla kiinni. Ja täysin alasti.
”Tästä sinä tulet pitämään… No, nauti!” poika näki, että blondin pitelemässä kulhossa oli pinkkiä kermavaahtoa.
Hän kauhoi sitä sormillaan Harryn vatsan päälle ja sitten siitä alaspäin. Vaahto oli kylmää,
ja se tuntui melkein kutittelevan. Hyvin hitaasti ja kiusoittelevasti luihusprinssi lähti nuolemaan
sitä Harryn vatsalihaksia pitkin. Kutitteli kielenkärjellään joka ikistä solua siirtyen aina vain alemmas ja alemmas. Rohkelikko kiemurteli tämän alla ja rukoili toimimaan nopeammin….


”Harry.. HARRY! Luojan tähden, sinähän voihkit! Näetkö taas painajaista!?” kuului tuttu ääni jostain kaukaa.
Poika palasi vihdoin takaisin omaan maailmaansa.
”En lähellek- tai siis, joo.” hän höpisi. Aikaisempi puhuja oli Ron.
Hän katsoi Harrya huolestuneesti. Lakanat olivat märät hiestä, kuten myös pojan hiukset,
jotka olivat liimautuneet otsalle peittäen salamanmuotoisen arven. Harry kurkisti varovaisen hitaasti peittonsa sisään.
”Saakeli! Joudun odottamaan vielä kauan, ennen kuin uskaltaudun mennä ihmisten ilmoille tämän kanssa..!” hän nurisi.

Kun Harry alkoi tarkemmin miettimään hänen oikeaa suhdettaan Draco Malfoyhin hän tuli ajatelleeksi,
että pojat eivät olleetkaan niin erilaisia, kuin aluksi saattoi olettaa. Olivathan he eri tuvista ja suvut olivat täysin erilaisia puhumattakaan siitä, olivatko he ``pimeyden´´ vai ``valon´´ puolella. He olivat fyysisestikin erilaisia.
Draco oli aina tyylitelty ja sopivan solakka treenattuineen rintakehineen kun taas Harry oli epäsiisti,
ehkä jopa sotkuinen ja liian laiha. Yksityiskohtaisestikaan pojista ei löytynyt sitten mitään samaa.
Toisella oli pikimusta paksu tukka ja toisella vaaleat tiukasti taakse sliipatut hiukset
 – jotka Harryn mielestä näyttivät paljon paremmilta sekaisina. - Kuin yö ja päivä tai suola ja sokeri.
Mutta silti kuin jin ja jang, jotka tarvitsevat ja täydentävät toisiaan.

Harryn ajatukset katkesivat Ronin huutoon:
”Mitä hittoa sinä vielä kuhnailet?! Äh, anna olla, minä menen jo Hermionen kanssa edeltä,”
”Tosiaan! Herm!” Harryllä välähti, kun tämä muisti edellisiltaisen keskustelun tytön kanssa.
Hänellä ei oikeastaan edes ollut nälkä, joten päätti suosiolla jättää aamiaisen väliin.
– Tosin Harryn teki jostain kumman syystä palavasti mieli kermavaahtoa…

~.~

”Käyttäydyt taas ihan kummallisesti!” punatukkainen poika huudahti kun hän löysi Harryn rohkelikkojen oleskeluhuoneesta.
”Hm.” hän hymähti vastaukseksi ja syventyi muka lukemaan ennustuksenkirjaa.
”Olen tosissani!” Ron tiuskaisi ja löi nyrkillä sohvatyynyä.
”Vau, ensimmäinen kertasi..” Harry sanoi välinpitämättömästi kirjan hiirenkorvaa nypläten.
”Mikä sinuun on oikeasti mennyt? Kohta on joulukin…”
”Entä sitten? Luuletko, että kaipaan lahjoja ’perheeltäni’ ?” poika sätti ja piiloutui uudestaan kirjansa taakse.
”En! Minä vain luulin, et-”
”No pidä sitten pääsi kiinni,” Harry sihahti liiankin nopeasti. Hänen ei todellakaan ollut tarkoitus esittää asiaa tuolla tavalla, eikä edes yrittää sanoa mitään sellaista.
”Ehkä pidänkin!” Ron murahti takaisin ja painui portaita pitkin makuusaliin kantapäät paukkuen.
”Hyvä!” poika huusi vielä hänen peräänsä.

Kun ovi oli kolahtanut kiinni, Harry hautasi pään käsiinsä.
”Oikeasti! Mitä helvettiä minä teen!? Ehkä minä en vain pidä Ronista enää.. Hitto, taas ajatukseni karkaavat..
Totta kai rakastan häntä.. Tai.. ÄH!”
Harry kiljui sisäisesti. Hän oli juuri aikeissa hakata otsaansa seinään,
kun muuan ensiluokkalainen rohkelikkotyttö tuli oleskeluhuoneeseen.
”Öh.. Niin, tuota. Joku poika seisoi oviaukossa ja käski antaa tämän sinulle.” lettipäinen tyttö sanoi hyvin hiljaa antoi rutistuneen paperinpalan Harrylle ja juoksi nopeasti takaisin ulos. Harry oli melko varma,
että lappu olisi Dracolta. Tai hän tiesi, että se olisi.

Poika oli osunut oikeaan. Lapussa oli tasan neljä sanaa ja allekirjoitus: Mitä aiot tehdä jouluna? D.M.
”EEIIIII!” juuri tuota Harry oli pelännytkin. Ei sillä, että hän haluaisi kieltäytyä…

”Tuota, sori se äskeinen.” matala ääni kuiskasi pojan takaa. Hän hätkähti ja sulloi nopeasti paperin taskuunsa.
Puhuja oli Ron.
”Älä.. Minun olisi pitänyt pitää suuni kiinni,” Harry vastasi varovaisesti.
”Miksi me edes riidellään?” punapää hymähti ja kosketti toisen pojan kättä. Harry kohautti olkapäitään ja hymyili pienesti.
”Olin kuitenkin yrittämässä kysyä sinulta, että onko sinulla menoa jouluna..?”
”SAATANA” Harry kirosi ääneti. ”No, en ole aivan varma. Minulla saattaa olla jo joitain suunnitelmia..”
Mitä?! Siis onko sinulla muita suunnitelmia..?” Ron kysyi hieman epävarmalla äänellä.
Juuri tuollaista reaktiota Harry oli odottanutkin.
”Niin, kun.. Minä lupasin jo jäädä Tylypahkaan.” tämä töksäytti. ”Siis.. Öh.. Lunakin jää tänne!” Harry keksi,
mutta yritti heti peruuttaa sanomansa.
”Olen ehkä maailman huonoin valehtelija.. Ja se tässä onkin ongelma! Valehtelen taas poikaystävälleni..””Sinä jäät tänne mieluummin Lööperin kanssa, kuin tulet meille?” Ron kysyi melkein huvittuneena.
”No sinähän tiedät, että hänellä ei ole paljonkaan ystäviä ja…” Harry yritti.
”Ai, no. Ei kai sille sitten voi mitään,” poika huoahti alakuloisesti. Harryn teki mieli purskahtaa itkuun.
Niin säälittävältä Ron näytti.

”Mutta tuletko sinä?”
”Häh? Mitä?” Harry säikähti, sillä ei ollut kiinnittänyt toiseen poikaan minkäänlaista huomiota,
vaan tuijotellut lasittunein silmin eri puolille huonetta.
”Tunnille. Meillähän on ennustusta..”
”Jaa, niin, joo.” tämä jatkoi pikaisesti ja nappasi kirjansa pikaisesti pöydän päältä.
Poika lähti nopeasti pinkomaan kohti portaikkoa punapää kintereillään.

”Oi! Anteeksi.. Harry!” huudahti Hermione, niin kuin se olisi maailman seitsemäs ihme,
samalla kun oli törmätä Harryyn. Poika pysähtyi siihen paikkaan melkein kuin kangistettuna ja Ron,
joka juoksi tämän takana törmäsi kovalla voimalla Harryn selkään.
”OUH!” he huusivat yhteen ääneen. Hermione katseli heitä huvittuneina kulmiensa alta.
”Jos me nyt vain mentäisiin sinne luokkaan,” Harry sujautti ja tuijotti kiinnostuneena kohti kattoa.
Hän alkoi taas kävellä niin ripeästi, etteivät Ron ja Hermione pysyneet tämän perässä.
Tyttö hymähti ja pudisteli päätään.
”Onko sinulla tietoakaan, että miksi hitossa Harry aikoo viettää joulunsa täällä Lööperin kanssa?” Ron kysäisi nopeasti kun tämän poikaystävä oli sopivalla kuuloetäisyydellä.
”Harry.. MITÄ?”
”Niin hän minulle sanoi. Ei kuulemma voi viettää joulua kanssamme Kotikolossa, sillä Harry a.k.a. Valittu aikoo jäädä koko loman ajaksi tänne sen idioot- ”
”Älä kutsu Lunaa idiootiksi, Ronald.” Hermione sanoi vakavalla äänensävyllä. Ron hörähti,
sillä tyttö muistutti vain yhä enemmän Molly Weasleytä.
”Mutta etkö siis tiennyt?” poika kysyi nopeasti huomatessaan bruneten katseen.
Hermione pudisteli päätään ja aukaisi samalla puisen oven. Ron ei ollut edes tajunnut,
että he olivat kävelleet koko ajan jutellessaan.

”Tässä on kyllä jotain mätää.” tyttö ajatteli istuutuessaan Ronin viereen. ”Harry ei vietä jouluaan Lunan kanssa. Sen verran hyvin minä hänet sentään tunne, mutta voisiko olla...””Öö, ikävä keskeyttää vakavat pohdiskelusi Herm, mutta mistä lähtien sinä olet osallistunut taas ennustuksen tunneille?” Ron kysyi,
vasta äsken tajutessaan, että tyttö istui tämän kanssa samassa pöydässä Punurmion luokassa.
”No, minä ajattelin, että Firenze voisi opettaa välillä joskus jotain kiinnostavaakin,”
”Mutta meillä on tänä vuonna Punurmio.” poika sihahti, mutta Hermione heristi pienesti etusormeaan ja hyssytteli Ronia.
”Missä Harry on?” Hermione kuiskasi.
”Tuolla se istuu Malfoyn kanssa.” Ron vastasi tyynesti ja kesti melkein kymmenen sekuntia ennen kuin pojan päässä välähti. ”MALFOYN!?”
”Ja juuri kun kaikki oli menossa niin hyvin…” Hermione – melkein – kirosi mielessään.
”Harry on varmasti pakotettu sinne, sillä ei ollut muita paikkoja vapaana..” hän keksi nopeasti ja yskäisi todella kuuluvalla äänellä, sekä tavoitti Harryn katseen. Poika katsoi tätä kysyvästi ja kun tyttö vinkkasi päällään Ronin suuntaan,
Harry kiskaisi tuolinsa nopeasti kauemmas ja yritti näyttää ärsyyntyneeltä, vaikka se oli hyvin hankalaa blondin silitellessä tämän sisäreittä..
”Katso nyt!” Hermione hihkaisi Ronille, joka kääntyi nopeasti salaa lääppivää paria kohti,
hymähti sitten ja jatkoi kynnenalusten kaiveluaan. Hermione ei voinut olla tuntematta pientä ällötystä,
mutta se meni nopeasti ohi vilkaistessaan punatukkaisen pojan lämpimän sinisiin silmiin.

Lopputunti sujui todella leppoisasti, sillä Sibylla Punurmio oli joutunut yllättäen sairaalasiipeen vakavien mätäpaiseiden takia, joten oppilaat saivat luvan lukea koko tunnin juttuja Punurmion lukuisista ennustajasukulaisista.

~.~

”Ai, olet vielä valveilla.” Ron sanoi hiljaa laskeutuessaan portaat alas hämärään oleskeluhuoneeseen.
”Ron!” tyttö säpsähti. ”Ja kyllä. Ajattelin kirjoittaa vanhemmilleni pitkästä aikaa kirjeen, mutta miksi sinä olet täällä?”
”Ei se ole niin tärkeää,” tämä vastasi nypläten flanelliyöhousujensa lahjetta.
Hermione raapusti jotain todella tiuhaan tahtiin pergamentille.
”Minulla on ikävä heitä..” hän sanoi hiljaa uneksuvasti. Ron vilkuili vaivaantuneesti ympärillensä.
Poika kiinnitti huomiota takassa olevaan hiillokseen ja totesi huoneessa olevan todella viileä.
”Tuota noin.. Onko, onko sinun kylmä?” Ron kysyi vaivihkaa.
”Mitäh? No, onhan täällä aika vilpoinen..” Hermione sanoi ja kipristeli huomaamattaan varpaitaan.
Ja hänen ihonsa oli jo ennestään kananlihalla. Ron hieroi varovaisesti tytön molempia käsivarsia lämmittääkseen niitä. Hermione hymyili pienesti. Poika siirtyi – ilman mitään takaa-ajatuksia –
silittämään bruneten kylkiä ja kun hän oli päässyt lantion kohdalle, Hermione hätkähti ja vetäytyi hieman taaksepäin.
Ron vilkaisi tätä melkein anteeksipyytävästi, mutta tytön kasvot hehkuivat.

Parin minuutin tuskallisen hiljaisuuden jälkeen Ron uskaltautui taas puhumaan:
”Mitä sinä olet tuumaillut Harrystä viime aikoina?” Hermione nosti käsiään tietämättömyyden merkiksi.
”Ajattelin vain, että ehkä hän olisi kertonut sinulle jotain.. Tai siis, jos olette jutelleet..”
”Olemme me puhuneet.” tyttö vastasi rehellisesti. Ron katsoi tätä kysyvästi.
”No, siis. Ei kuitenkaan mitään kummempia.. Kai.”
”Aha.” poika sanoi tylysti, mutta päätteli kuitenkin, ettei tyttö ollut kertonut koko totuutta.
”Entäs, tiedätkö vieläkään kuka sinut kirosi?” Hermione pudisteli päätään hieman apeana.
”No menetkö kotiisi joululoman ajaksi?” Ron jatkoi kyselyään, kuin olisi tentannut toiselta kaiken mahdollisen.
”Tuskin. Tiedät varmaan, miten paljon lapset syövät karkkia jouluaikana.
Hammaslääkärin vastaanotolla kyllä riittää potilaita..” Hermione sanoi ja taitteli pergamentin siistiin kirjekuoreen
ja laittoi sen laukkuunsa. Ron nyökkäili pienesti.
”Joten.. Ajattelin kysyä, että kun Harry ei pääse, niin tulisitko…”
”Tietenkin tulen, Ron! Mielelläni!” tyttö hihkaisi ja halasi poikaa lämpimästi ja ehkä liiankin kauan.
”Mutta, taidan mennä nyt nukkumaan.. Hyvää yötä!”
”Öitä!” Ron huusi takaisin ja palasi makuuhuoneeseen.

A/N: Tässä oli nyt 6. luku. En henkilökohtaisesti erityisemmin pitänyt tästä, sillä itse tarvitsen enemmän actionia.. - Jos tiedätte mitä tarkoitan  :P
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Odota minua, K-13 6/?
« Vastaus #31 : 09.01.2010 00:04:56 »
Jatkoa pian!
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

amorgirl

  • Vieras
Vs: Odota minua, K-13 6/?
« Vastaus #32 : 09.01.2010 22:35:49 »
Vooih, tajushan se Harry mennä Dracon luokse... Sehän siis jää, eiks nii?

Hmm. Kivaku tuli jatkoo. ööh, ja lisää vaan. tänää on iha tyhjää mun pääs ni en saa mtn kunnon kommaa aikaseks...

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13 6/?
« Vastaus #33 : 09.01.2010 23:41:13 »
Sonjapoika: Kyllähän sitä on tulossa lisää! Hah, olen jo tehnyt A4-paperillisen muistiinpanoja epilogia varten :D

amorgirl: Jos tätä nyt "juonipaljastuksesi" voi kutsua, mutta en siltikään paljastele mitään..  8)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

EmppuxX

  • ***
  • Viestejä: 12
  • Drarry <3
Vs: Odota minua, K-13 6/?
« Vastaus #34 : 15.01.2010 17:30:58 »
Äkkiä lisää jatkoa!!
Tää on liian hyvä, etten jaksa oottaa 8)

Joo, ehkä voisit vähän lisätä sitä actionia :)

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13 6/?
« Vastaus #35 : 15.01.2010 19:00:06 »
EmppuxX: Kiitus. Minkähänlaista "actionia"? ; ))
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

JennaFelton

  • dracosexual
  • ***
  • Viestejä: 10
  • the basilisk does it for me
Vs: Odota minua, K-13 6/?
« Vastaus #36 : 17.01.2010 14:40:34 »
Oho, oho. Tää on aaaika hyvä!
Jatka ihmeessä vaan, ja nopiasti!

Rakentava kommentti on jossain kuusessa.
DRACO : "So, my father just disinherit me cuz he found out I was gay. So I figured we have something in common now, since you don't have any parents either."
HARRY: "And i'm gay."
DRACO: <3

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13 6/?
« Vastaus #37 : 23.01.2010 00:38:10 »
7. luku

”Mmmh, ohh, saakeli…!”
”Harry.. Harry! Mikä on? Sattuuko arpeen?” kysyi ääni, joka kuului Nevillelle.
”Öh, mitä- minä..?” Harry huudahti päätään pudistellen ja nousi liiankin ripeästi,
sillä häntä alkoi pyörryttää. Hän valahti nopeasti takaisin sängylleen.
”Oliko V-.. tiedät-kai-kuka taas unissasi?” Dean kysyi.
”Ei, oikeastaan,” Harry vastasi taas, ja tällä kertaa nousi kunnolla ylös. Nevillen korvat alkoivat hieman punoittaa, ja Seamus hörähti kuuluvasti:
”Vai niin. Että sellaisia unia!” tämän katse oli kuin lukittuna Harryn jalkojenvälissä.
Kun poika tarkemmin ajatteli, hän olikin tuntevinaan housuissa jotain ällöttävän tahmaista.
”Hitto! Ei taas!”
”No, me ei häiritä sinua enempää.” Dean virnuili. ”Tulkaa,” hän viittoi muita poikia lähtemään,
ja Harry kiinnitti huomiota, että Ron ei ollut makuusalissa. Sänky oli sekaisin ja peitteet sikin sokin sängyn päällä tai sen alla.

Olikohan Ron aavistellut jotain ennustuksentunnilla? Siihen kysymykseen Harry oletti saavansa pian vastauksen,
sillä kuuli oven kolahduksen alakerrasta. Hän rymisti kovalla vauhdilla portaat alas aamutakin helmat liehuen kuin Kalkaroksella. Harry esitti parasta teennäistä hymyään,
mutta se valahti hänen kasvoiltaan pian, kun tulija ei ollutkaan Ron, vaan Ginny.
”Moi,” punatukkainen tyttö sanoi hiljaa katsomatta Harryyn.
Tämä oli melkein yhtä pitkä, kuin Harry itse. Poika nyökkäsi ja istui sohvalle.
”Etkö mene aamiaiselle?”
”Näähh..” Harry vastasi poissaolevasti, repiessään huuliensa kuivunutta nahkaa.
”Tiedän, etten kuulu teidän… kolmikkoonne, mutta onko sinulla huolia?” Ginny kysyi hymyillen.
”Öh, ei kai.” Ginny kavensi silmiään, ja se tepsi.
”Okei, selvä. On!”
”En voi puhua Ginnylle minusta ja Dracosta.. Hän on sentään Ronin sisko..!”
”Miten teillä menee Ronin kanssa?”
”Tämä oli arvattavissa,” Harry mietti ääneti, ja huokaisi. ”Mutta minun täytyy nyt.. Oikeasti mennä.. jonnekin,”
sanat ryöppysivät pojan suusta, kun hän oli jo matkalla takaisin makuusaleihin
 ja hän harppoi kolme askelmaa kerrallaan.
Ginny jäi katsomaan Harryä huvittuneena.

~.~

Oli kulunut melkein kaksi samanlaista tylsää päivää. Tylsiä aineita ja tylsiä keskusteluja.
Oikeastaan, ei minkäänlaisia kunnon keskusteluja. Harry ei ollut puhunut Ronin,
eikä liioin Draconkaan kanssa näinä päivinä, muuta kuin sanonut pari sanaa ensin mainitulle.
Harry alkoi turhautua, sillä loma alkaisi jo seuraavana päivänä.
Hänen täytyisi ilmoittaa Dracolle, että voisi hyvin viettää joulun tämän kanssa,
mutta miten hän sen tekisi, siitä ei ollut aavistustakaan.

Parin tunnin harkinnan jälkeen, Harry päätti mennä puhumaan luihuspojan kanssa kasvokkain.
Hän odotti, että Draco lähti lounaalta – yllättävästi yksin, mikä teki Harryn suunnitelmasta paljon helpompaa –
ja sitten hän kipitti tämän perään.
”Hoi! Dra- Malfoy!”
”Potter!? Merlin, että sinä pelästytit minut..!” blondi huudahti ja hengitti raskaasti ulospäin.
”Minä-”
”Käy jo asiaan, en jaksa odotella.” Draco töksäytti.
”Minävainettävoinviettääjoulunkanssasijossiissinävielähaluat.” poika näytti ällistyneeltä ja kysyvältä.
”Siis sinä mitä..? Rauhallisesti vain, Potta, en minä sinua syö.” Draco sanoi irvistäessään Harrylle.
”Voin jäädä tänne kanssasi loman ajaksi.” Harry sanoi tahallaan liioitellun hitaasti.
”Öö, hyvä. Mitä sanoit Weasleylle?”
”Että olen täällä Lunan kanssa..” Draco räjähti nauramaan, mutta kun huomasi Harryn ilmeen, rauhoittui oitis.
”Siis, oikeastiko sanoit hänelle niin?” Harry nyökkäsi, ja ennen kuin poika ehti lisätä jonkun sarkastisen kommentin,
hän jatkoi:
”Mutta olin aika tukalassa tilanteessa silloin, enkä osaa valehdella, okei?” Draco pidätteli vieläkin naurua,
mutta nyökkäsi vaiteliaana.
”Niin, mitä sinä ajattelit, että tekisimme huomenna?” Harry vaihtoi puheenaihetta.
”Jos menisimme Tylyahoon, ja sitten Kolmeen luudanvarteen parille tuliviskille…”
”Minä en erityisemmin juo,”
”Älä nyt pilaa tätä, siitä tulee hauskaa!” Draco hihkui hyvin epä-Malfoymaisesti.
”Ja sen jälkeen voisimme mennä tarvehuoneeseen pitämään hauskaa,” Harry pyöritti silmiään.
”-ja käskeä kotitonttuja tuomaan lisää juotavaa ja niin edelleen.” hän muisti yhtäkkiä S.Y.L.K.Y:n,
ja alkoi hihittämään hervottomasti. Draco mulkaisi poikaa.
”Mietin vain tässä sylkyä..”
”Ai- mitä?”
”S.Y.L.K.Y. ’Samat yhteiset lait kotitontuillekin’ –yhdistys.” Harry sanoi lammasmaisesti.
”Et ole tosissasi!?” Draco naurahti ilottomasti.
”En olekaan. Tuo oli Hermionen idea viime vuonna…”
”Luojan kiitos..!”

”Mutta missä näemme siis huomenna?” Harry kysyi.
”No, juna lähtee jo aikaisin aamulla takaisin, eli voin tulla Rohkelikkotuvan eteen noin puoli kymmenen?”
”Selvä, nähdään sitten..” Harry huikkasi, ja Draco hymyili irstaasti.

~.~

Harry heräsi jo kahdeksalta aamulla valmistautumaan. Hän kävi suihkussa,
ja vaihtoi omasta mielestään tyylikkäimmät vaatteensa päälleen. Poika jopa vaivautui sukimaan geeliä tukkaansa.
Ennen silmälasien asettamista nenälleen, Harryä olisi voinut kutsua melkein hyvännäköiseksi.

Hän vilkuili kymmenen sekunnin välein kelloa ja rummutti oleskeluhuoneen pöytää.
Outoa, että kukaan Rohkelikko ei ollut tänä vuonna jäänyt Tylypahkaan.
Kello mateli tuskallisen hitaasti. 10.28, nyt se oli jo tasan 10.30.

Harryn mielessä kävi pelokas aavistus; Entä jos poika ei tulisikaan? Mutta tämä oletus
osoittautui vääräksi, sillä tasan kolmen minuutin kuluttua oviaukolta huudeltiin vaimeasti.
Hän juoksi ovelle ja löi samalla jalkansa pöydänkulmaan.
”Huomenia vaan,” Draco hymähti. Tämäkin oli siistiytynyt näemmä viimeisen päälle.
Tummanharmaat tiukat farkut ja tummanvihreä melkein musta kauluspaita,
jonka kaksi ylintä nappia olivat huolettomasti auki, sekä rennosti geelillä sliipatut hiukset. Harry nielaisi.
”Muodikkaasti myöhässä, vai..?” hän kysyi happamasti.
”Tietenkin,” Draco iski takaisin. ”Mutta menemmekö?” Harry nyökkäsi vaiteliaana
ja lähti toisen pojan vanavedessä kohti pihaa.

Ulkona ei ollut mikään kylmä, mutta takin ja lapaset siellä tarvitsi silti.
”Eivätkö korvasi jäädy, kun sinulla ei ole pipoa?” Harry kysyi Dracolta tunkien kädet takintaskuunsa
lämmittääkseen niitä enemmän.
”Miksi helvetissä sotkisin tukkani turhaan?”
”Mutta entäs se karvalakki kolmannella lu-”
”Pää kiinni, Potter!” Harry pidätteli nauruansa yllättävän hyvin sisällään.

”Haluatko mennä Kolmeen Luudanvarteen?” Draco kysyi tarpoessaan lumessa.
”Draco Malfoy kysyy minun mielipidettäni?! Jo on aikoihin eletty…” Harry hihitti itsekseen.
”Hoi! Kuulitko?”
”Minä- joo, ihan sama.” Harry vastasi nopeasti olkiaan kohauttaen.

Paikassa oli huomattavasti lämpimämpi kuin ulkona, ja siellä oli enemmän porukkaa,
mitä he olivat olettaneet. Tosin suurin osa heistä oli Korpinkynsiä tai Puuskupuheja.
”Istutaan tuonne,” Draco sanoi ja osoitti vihreäraidallisella lapasellaan nurkkapöytää kohti.
Toinen poika nyökkäsi ja riisui päällysvaatteensa naulakkoon.
Hän huomasi oudoksuvat katseet muiden oppilaiden joukosta. ``Draco Malfoy ja Harry Potter yhdessä kahvilla?!´´
”Mitäs kyyhkyläisille saisi olla?” Matami Rosmerta kysyi hilpeällä äänellä, joka sai pojat säpsähtämään
ja Harryn myös naurahtamaan.
”Kaksi tuplatuliviskiä,” Draco sanoi kopeasti. Rosmerta katsahti heihin, kirjoitti tilaukset ylös,
tuhahti hieman ja lähti takaisin tiskin taakse.

”Minä.. tuota, minulla on sinulle lahja,” blondi sanoi hiljaa ja
Harry olisi voinut vaikka vannoa näkevänsä pienen hymyn pojan kasvoilla.
Hän otti kiitollisena vastaan pienen punaisen lahjakassin ja katsoi innostuneena sen sisään.
Siellä oli kaksi neliskanttista laatikkoa. Toinen oli hyvin pieni ja tehty valkoisesta muovista.
Harry katsoi Luihusta kysyvästi.
”Avaa se, varovaisesti.” Draco sanoi.
”Eikö pitäisi odottaa jouluun..?”
”Mitä turhia.. Avaa nyt!” tämä teki työtä käskettyä. Se sisälsi erikoiselta haisevaa nestettä,
sekä kaksi pientä, ohutta ja pyöreää kelmulta näyttävää palasta.
”Piilolinssit,” Draco myhäili jo melkein sarkastisesti. Harry virnisti. Hän otti viimeisen paketin kassista.
Se oli noin neljän tulitikkuaskin kokoinen kultainen rasia. Poika oletti, että sekin kuuluisi avata,
mutta Draco huudahtikin:
”Odota. Sulje ensin silmäsi ja avaa se samalla.. Noin.. Nyt, haista sitä.”
”Anteeksi mitä?!” Harry nauroi.
”Tee niin kuin sanoin, ja kerro mitä haistat.” Luihunen älähti melkein liiankin voimakkaasti.
”Ihan kuin.. Luudan kahvavaha! Ja, ja..” Harry ei ollut varma sanoisiko viimeistä ääneen,
mutta onneksi toinen poika ehti sanomaan:
”Kukkaistuoksu, tiedän.”
Harry olisi sanonut: ’Ginnyn tuoksu’, mutta luojan kiitos tämä jätti sen välistä.
”Sama tuoksu, kuin amortentiassa minun kohdallani! Miten sinä..”
”Villi veikkaus,” Draco sanoi ylpeästi, vaikkakin poika oli udellut ne Hermionelta.
”Saanko jo avata silmät?” Rohkelikko kysyi malttamattomana.
”Siitä vain.” Harry siristeli aluksi silmiään, mutta aukaisi ne sitten kunnolla.
”Helvetti, Malfoy.” poika sanoi kuivasti. Draco ei voinut olla peittämättä tirskahduksiaan.
Kultarasiassa oli nimittäin varta vasten tilattuja ja nimikoituja kondomeja.
Niissä luki punaisella ’H’, musta väliviiva ja vihreällä ’D’.
”Katso! Minä teetin samanlaisia itselleni, tosin luihusenhopeassa rasiassa, sekä oman lempituoksuni vastaisia.”
blondi huudahti hilpeästi ja kaivoi takkinsa taskusta samanlaisen rasian. Harry tunnisti tuoksut heti:
”Noissakin on kahvavahaa ja.. Onko, onko tuo minun tuoksuni, Malfoy?” poika kysyi ivaa äänessään.
Draco olisi varmasti punastunut, ellei olisi ollut Malfoy.
Hän vain tyytyi nyökkäämään. Harry sulki pojan lämpimään halaukseen,
johon molemmat olisivat halunneet jäädä ikiajoiksi.
”Söpöä, Malfoy, söpöä.” hän kuiskasi vielä.
”Emmekö me muka tunne jo tarpeeksi hyvin toisiamme etunimellä kutsumiseen, Potter?”
”Äh, hyvä on..!” Harry vastasi kuin pikkulapsi. ”Dracsu.”
”Tarkoitin oikeaa etunimeä, Hartza!” Draco sanoi samalla mitalla takaisin
ja sitten pojat repesivät raikuvaan nauruun, mikä sai omituiset katseet kääntymään ympäri kahvilaa.

Hetken hiljaisuuden jälkeen, ja kun viskit olivat saapuneet, Draco uskaltautui kysymään:
”Niin… oletko.. oletko jo eronnut Weasleystä?”
”Anteeksi mitä?” Harry sujautti suupielestään.
”Että-”
”Kuulin kyllä, mitä sanoit. En vain näe syytä siihen,” Draco tuijotti Harryä kuin järkensä menettänyttä.
”Käännä päätäsi hieman oikealle. Noin, ja vähän ylöspäin.. Näetkö nyt syyn siihen?” hän kysyi sarkastisesti.
Harry huomasi tuijottavansa blondia suoraan silmiin.
”Hah, hah. Hyvin hauskaa.”
”Olen tosissani! Sinun täytyy tehdä päätöksesi, Harry. Weasleyn on parempaa kuulla se sinulta, kuin joltain muulta…”
Draco sanoi vakavana ja otti ison kulauksen lasistaan.
”Sinä siis oletat, että valitsen sinut..?” Harry kavensi silmiään.¨
”No minä-”
”Sinä vain käsket minua jättämään poikaystäväni sellaisen syyn takia, jota ei edes ole olemassa!”
”Minä-”
”Sinä et ole yhtään sen parempi, kuin Ronkaan,”
”Minä-”
”Kakista jo ulos!”
”No kun sinä keskeytät minut! Olin vain sanomassa, että tietenkin päätös on sinun,
mutta miksi olisit kanssani, jos rakastaisit Weasleytä?” nyt oli Harryn vuoro olla sanattomana.
”Onko hän edes hyvä sängyssä?” Draco livautti. Harryn suussa olevat juomat pärskähtivät pöydälle.
”Si- häh- mitäh?” hän sai sanottua pyyhkiessään suupieliä. Luihunen katsoi häntä kulmat kohotettuina.
”No me ei…” Dracon silmät laajentuivat.
”Siis kyllä me… Mutta, emme siis, öh.. Ole… Itse asiassa harrastaneet seksiä, kunnolla.”
”Ai. Oletko siis-”
”Mmm,” Harry mumisi ja nyökkäsi. ”No?” hän jatkoi.
”Niin mitä?” Draco kysyi kulmat kurtistettuina.
”Oletko pettynyt?”
”Mitä helv- en tietenkään, tai siis..”
”Okei, kysyin vaan. Mutta, entäs sinun maineesi?” Harry kysyi ja nielaisi väkisin kulauksen tuliviskiä.
”Maine? Nojaa, en minäkään kovin monta tyyppiä ole kaatanut..”
”Määrä?” Luihunen näytti kysyvältä. ”Lukumäärä!”
”Aah, neljä.”
”Neljä? Vain neljä!? Mutta, hetkinen! Sinähän sanoit minulle silloin kylpyhuoneessa, että et ole ennen…
hyväillyt toista.”
”Niin. Ei sillä ole mitään tekemistä seksin kanssa, ja mikä sinä olet siitä lukumäärästä sanomaan, pikku-neitsyeni..?”
Draco virnisti ja viittoili tarjoilijaa tuomaan hänelle toisen samanlaisen viskin,
vaikka Harry ei ollut juonut ensimmäistäkään.
”Siis, minä luulin..”
”Poika-joka-elää voi joskus erehtyä,” tämä hymyili pienesti. Harry hymähti.
”Mutta puhutaan nyt sinusta. Eikö tämä haittaa sinua ollenkaan?”
”Siis meidän juttummeko? Miksi hitossa?”
”No ööh…” Harry näytti teennäisen mietteliäältä. ”Onko päässyt unohtumaan, että olet kuolonsyöjä?!”
”Ai, se.” Draco sanoi luoden katseensa pöydän tummaan pintaan. ”En minä oikein tiedä. Isäni on Azkabanissa,
ja äiti ei edes ole kuolonsyöjä. Hän ei haluaisi minulle samaa kohtaloa kuin isälle.”
Harry nyökkäsi ymmärtäväisesti. ”En ole oikeastaan valinnut puoltani vielä. Mutta- minusta tuntuu,
että en olisi hyvä kuolonsyöjä,”
”Kadun varmasti kysymystäni, mutta millä perusteella?” Harry suoristaen paitaansa.
”Miksi en olisi hyvä kuolonsyöjä? No, en ole kovinkaan halukas luovuttamaan sinua Pimeän Lordille...”
”Eihän sinun ole pakko! Ja miten Voldemort saisi tietää meistä? Vai oletko kenties kertonut perheellesi..?”
”En helvetissä! Mutta olen kuullut, että hänellä on yhteys sinuun.. tuon kautta,” Draco sanoi
osoittaen Harryn otsassa olevaa arpea.
”Niin joo,” tämä myönsi hiljaa.
”Mutta nyt on joululoma! Eikö voida puhua syvällisiä joskus toiste?” Draco hihkaisi melkein pelottavasti.
”Samaa mieltä. Mennään jo tarvehuoneeseen,” ja sitten pojat pukivat ylleen,
sekä lähtivät käsi kädessä kävelemään takaisin kohti Tylypahkaa.

”Mene sinä jo tarvehuoneeseen, niin minä haen juomat keittiöstä!” Draco huikkasi linnan ovelta.
”Oletko varma et-”
”Kyllä, kyllä. Mene jo!” Harry kohautti olkiaan, ja lähti sitten kohti seitsemättä kerrosta.

Huoneessa oli valtavan kokoinen sohvan ja sängyn yhdistelmä, sekä iso valkoinen marmoritakka.
Harry huomasi melkein pöydän kokoiset kaiuttimet ja jästiradion.
Hän väänsi varovaisesti yhtä nupeista, ja kaiuttimista alkoi kantautua kovaäänistä tanssimusiikkia.
”Toivottavasti se ei kuulu käytäville asti…” Harry mietti.
”Sain juomat! Kolme pulloa tuliviskiä, Harry, kolme!”
”Hienoa,” tämä sanoi epäuskoisesti.
”Mikä tuo meteli on?” Draco kysyi korviaan pidellen.
”Jästimusiikkia,” Harry virnisti, ja otti yhden pulloista, napsautti korkin auki ja siemaisi.
Draco tuhahti, mutta ei vaivautunut kiistelemään siitä enempää.

Pojat olivat loikoilleet satiinipeitteisellä sängyllä jo jonkin aikaa, ottaen vuorotellen huikkia pullosta.
”Parhaimmat juhlat, missä olen ikinä ollut,” Draco sanoi sarkastisesti.
”Tyhjä.” Harry ilmoitti kallistaen tyhjän viskipullon ylösalaisin.
Hän huojui hieman hakiessaan lattialta toisen. ”Hei, tämä on hyvä kappale!” poika huudahti alkaen hytkyä musiikin tahtiin.
”Sinä olet kuullut tämän ennenkin?” Draco naurahti.
”Joo, pari kertaa Dursleyillä viime kesänä,” Harry hymähti ja ketkutteli lantiotaan.
Draco huomasi, ettei Harry ollut niin huono tanssija, mitä oli kuvitellut.
Hän tajusi myös, että väljät mustat housut eivät antaneet tarpeeksi oikeuksia tämän kropalle.
”Ai! Mitä sinä-” Harry huudahti, huomatessaan, että hänen housunsa olivat yhtäkkiä kireät ja vartaloa myötäilevät,
sekä nahkaa.
”Korjailin vähän tyylimokiasi,” Draco virnuili irstaasti.
”Minun täytyy seuraavaksi varmaan stripata sinulle, vai?”
”Se olisi mukavaa,” blondi naurahti juoden taas pullosta, jättäen sen pystyyn sängylle.
”Jos niin sanot…” Harry hihitti, ja seuraavaksi hän olikin jo hypähtänyt Dracon viereen.
”Vittu, sinä kaadoit pullon! Meillä on enää yksi jäljellä…” Draco huudahti yrittäen puhdistaa nestettä haarojen välistään. Harry räjähti nauramaan.
”Anna kun minä,” hän sanoi, ja alkoi voimakkaasti hieroa toisen pojan housujen etumusta.
”Sinä- mmh.” Draco mumisi. Sitten Harry kapusi polvet levällään tämän vatsan päälle istumaan,
repien kauluspaidan nappeja auki. Hän piirteli kynsillään hellästi kuvioita tämän vartalolle.
”Älä vain lopeta..” Luihunen ynisi. Harry liukui alaspäin istumaan juuri Dracon alavartalon päälle.
Hän pyöritteli takamustaan.
”Ota… housuni… pois…” Draco sai sanottua hengittäen raskaasti.
Poika teki työtä käskettyä, mutta teki sen tuskallisen hitaasti.
Pelkän vetoketjun avaamiseen kului useita sekunteja, ja Draco vain tärisi tämän alla.
Farkut oli vedetty nilkkoihin ja Harry siirtyi boksereiden kuminauhalle,
sekä tahallisesti hipaisi kovuutta, mikä sai toisen pojan hätkähtämään rajusti.
”Nopeasti nyt!” hän sihahti. Harry riisui bokserit ja siirsi kasvonsa Dracon alavartalon kohdalle.
Kahden sekunnin hiljaisuuden jälkeen Harry upotti Dracon seisokin kokonaan suuhunsa, imaisten sitä voimakkaasti.
Juuri sillä hetkellä Draco tuli voimakkaasti huutaen.

Ehkä minuuttien jälkeen Dracon alitajunta oli jälleen palautunut.
Hän makasi velttona sängyssä sammuneen Harryn kainalossa, joka kuorsasi hieman.
Poika heilautti väsyneesti sauvaansa, ja peite, mikä oli heidän allaan, levisi pehmeästi molempien ylle.
Draco nukahti melkein heti siihen paikkaan.

~.~

”Ai hitto.. pääni,” Harry vaikersi.
”Huomenta. Sinulla taitaa olla harvinaisen huono viinapää, vai?”
Rohkelikko näytti Dracolle keskisormea.
”Minähän sanoin, että en yleensä juo. Ja mitä helvettiä minulla on päälläni!?” Harry huudahti
huomatessaan jalassaan kiiltävät nahkahousut.
”Sinun asusi tarvitsi mielestäni hieman muokkausta, kun strippasit,” blondi hymähti etsiessään boksereitaan jostain vällyjen välistä.
”Luoja…” Harry sanoi hieroen arpeaan. ”Oletko nähnyt lasejani?”
”Hmm, tuolla,” Draco mumisi osoittaen tarvehuoneen oven viereen.

Taas hetken päästä kuului lisää kiroamista, kun Harry astui tyhjän viskipullon päälle
”Ei Merlin.. Jalkanikin vuotaa verta ja- missä helvetissä taikasauvani on..?”
”Rauhoitu. Episkius!” Draco sanoi tyynesti ja korjasi haavan pojan jalassa.
”Kiitos. Olet todellakin parempi kuin Luna.. Mitä se tyttö edes tekee Korpinkynnessä?” Draco tirskahti.
”Mitä kello on?” hän kysyi työntäessään sauvansa farkkujen taskuun. Harry kohautti olkapäitään.
”Onko meillä jokin kiire?”
”Ei tietenkään,” Draco sanoi painaen pienen ja hellän suukon tämän otsalle.
”Aih!”
”Anteeksi, mitä minä…”
”Ei, kun arpeni vain.. Se ei ollut sinun syysi,” Harry henkäisi pidellen päätään.
”Niin, tai sitten sinulla vain on krapula,” Draco virnuili. ”Mitä jos lepäisit tämän päivän?” Harry nyökkäsi pienesti,
ennen kuin muuttui vihertäväksi ja antoi ylen.
”Hurmaavaa,” blondi mutisi ja sanoi nopeasti siivousloitsun nyrpistäen nenäänsä.
”Yyh,” Harry pyyhki suupieliään. ”Minä todellakin menen nyt takaisin rohkelikkotorniin.. Nukkumaan!”
”Ehkä se on sinulle parhaaksi..” toinen poika naureskeli,
ja Harry mulkaisi tätä lähtiessään ulos tarvehuoneesta päätään pudistellen.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2010 15:20:18 kirjoittanut Aquatulio »
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Odota minua, K-13 7/?
« Vastaus #38 : 23.01.2010 12:41:23 »
Jotenkin tämä oli erilainen kuin aikaisemmat. En tiedä mitä tapahtui, mutta jäi jotenkin kummallinen olo.  :-X

Jatkoa odotellessa

Sonja
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Odota minua, K-13 7/?
« Vastaus #39 : 23.01.2010 13:29:27 »
Sonjapoika: Tiedän. Johtuu varmaan, että käännän tuota Starts With a Spin -ficciä samaan aikaan :D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥