Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée | K-11, E/B Uusi luku 28.12.2010  (Luettu 46264 kertaa)

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #40 : 09.09.2009 21:19:19 »
hyvä uus luku=) virheit en huomannu ja nyt vaan että

jatkoa :D:D<3
(kirjotat hyvin(=  )
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #41 : 10.09.2009 15:38:21 »
SÖPÖ!! Tosin en pidä tuosta snobi Edwardista, yhyy.. )--:
JATKOA, rakentava hajos ja lens kuuhun.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #42 : 10.09.2009 16:29:51 »
aika karmaisevaa jopa. Jotenki semmone 1700 luvun kartano mieninki. huiii. Mut tykkäsin kummiski. Suomennat hyvin ja kivasti^^ Yhyy. En tykkää Edwardista tommosena. :D

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #43 : 14.09.2009 17:14:55 »
Mä en nyt mitään  rakentavaa sanoa mutta mä oon niin koukussa tähän ficciin!
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #44 : 18.09.2009 21:31:35 »
Jatkoo!!!!!
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #45 : 19.09.2009 13:28:01 »
"En minä ole dramaattinen persoona. Olen kova jätkä, tiedäthän." tai jotain tommosta. Toi oli ihana kommentti Charlielta. VAuhtia nyt tolle Edwardin ja Bellan romanssille. OHO! tähän on käännös, mähän voisin lukee sen jo! Mutta taidan tyytyä odottamaan. annan sun suomentaa omaan tahtiin. Osaisinpa minäkin suomentaa tollain! mutta kun ei osaa niin se pitä jättää paremmille. Mä tykkäänm tosi paljon tästä. Eiks oo joku leffa että jokupyytää jotain näyttelemään sen puolisona? Mun muistaakseni on. En oo kyl ite nähny mut oon kuullu. Sori kun ei löydy rakentavaa. JATKA!!! Tää on mahtava. suositelen kavereillekkin! ;) Viäkerran:JATKA!!!
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #46 : 19.09.2009 16:52:15 »
Hahaha, tulipa tässä vain ohimennen mieleen, että voisit jatkaa tätä ficciä pian. ;)
to me you live in a world of chaos.

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #47 : 19.09.2009 21:43:40 »
Hahaha, tulipa tässä vain ohimennen mieleen, että voisit jatkaa tätä ficciä pian. ;)

Juu toivottavasti tulee pian jatkoa<3  :D!

UntenLaiva

  • A Musketeer
  • ***
  • Viestejä: 175
  • "Every man for himself"
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #48 : 23.09.2009 21:28:50 »
Niimpä! Mäki haluun jatkoo!! :D

Toi teksti on jotenki töksähtelevää, mut eihän se sun vikas kyl oo. Kivaa luettavaa toi kuiteski on, sellasta se julkkiksen elämä voi olla :)

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #49 : 24.09.2009 15:14:17 »
Vähä hyvä ficci  ;D
Millo jatkat?  :)

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #50 : 26.09.2009 22:04:10 »
A/N: Anteeksi ihmiset että jouduitte odottelemaan. Koneenkäyttökielto on hieman hankaloittanut kääntämistä, josta johtuen saatte tällä kertaa vain yhden luvun, lupaan yrittää toisen saamista mahd. pian. Näinkin nopeasta toiminnasta saatte kiittää läppäriä ja nettitikkua, jotka voi raahata mukanaan vaikkapa kouluun ja kääntää tekstiä sitten siellä hyppytunneilla.

-------------------------------------------------------------------------------------
8. Meet Emmett And Jasper

BPOV

Seuraavana päivänä heräsin Viktoren ääneen.

”Taivas sentään, Bella-neiti, on aika nousta. Rukoilen sinua avaamaan silmäsi ja menemään kylpyyn. Meillä on vielä paljon asioita tehtävänä ja aikaa on enää kolme tuntia.”
”Hei Viktore, hyvää huomenta”, tervehdin häntä.
”Oi kyllä, se olisi hyvä huomen minulle jos te toimisitte nyt Bella-neiti. Ole kiltti, toimitaan nyt.”

Viktore näytti ahdistuneelta. Hän vaikutti niin kireältä ja hermostuneelta. Minusta näky oli huvittava ja aloin nauraa.

”Viktore, rauhoitu. Meillä on vielä kolme pitkää tuntia. Oletko nukkunut?”, kysyin häneltä nauraen. Hänkin nauroi hieman.
”Minä olen niin hermostunut ja toisaalta sinä naurat täällä. Olet tosiaan hieman hullu, nuori neiti. Minulla on paineita koska tiedän kuinka tiukka herra Cullen on.”
”Okei, minä menen, sinä istut täällä hetken ja rauhoitat itsesi”, sanoin hymyillen.
”Kyllä, minä teen sen. Tiedätkö, olet oikeastaan erilainen kuin se tyttö jota herra Cullen viimeksi tapaili.”
”Otanko tuon kehuna?”, kysyin häneltä.
”Oi, kyllä. Olette erilainen hyvällä tavalla Bella-neiti.”

Sen jälkeen suuntasin kylpyhuoneeseen. Otin nopeasti kylvyn, ja sen jälkeen suunnistin kohti vaatehuonetta. Viktore oli jo siellä odottamassa minua. Nolostuin äkkiä ja punastuin, koska minulla oli ylläni vain kylpytakki.

”Älä ole hupsu, Bella-neiti, en tosiaankaan ole kiinnostunut tytöistä. Nyt, ole hyvä ja pue tämä ja tule ulos heti kun olet valmis.”

Aloin taas nauraa ja hän nauroi kanssani kävellessään ulos vaatehuoneesta. Hän pyysi minua pukemaan keltaisen halterolkaimisen kesämekon, joka ylettyi hieman polveni yläpuolelle. Siinä on helmistä tehty kukkakuvio vasemmalla puolella. Sain myös pienen sinisen olkalaukun joka sopi mekkoon. Minulla oli myös siniset ballerinat, hänen valitsemansa korvakorut, rannekoru ja kaulakoru. Asu näytti kauniilta. Kävelin ulos vaatehuoneesta ja menin sängylleni.

”Näytät upealta, Bella-neiti. Tiesin että tämä asu sopisi sinulle täydellisesti”, Viktore sanoi samalla kun kehotti minua tuolille joka oli vastapäätä peiliä. Ovelta kuului koputus ja Jean astui sisään jonkun miehen kanssa.

”Luojan kiitos olet täällä Hugo.”
”Hei Viktore, onko hän Bella-neiti?”, Hugo kysyi.
”Kyllä, minä olen Bella. Hauska tavata Hugo”, vastasin.
”Hyvää huomenta Bella-neiti, olen Hugo ja olen johdossa sinun hiustesi ja meikkisi suhteen.”
”Minä autan häntä koska tietenkin sinun meikkisi ja hiustesi tulee sopia vaatteisiisi”, Viktore keskeytti.
”Mutta hän ei auta minua paljoa koska olen jo ekspertti jos puhutaan näistä asioista ja voin varmasti valita mikä näyttää parhaalta sinulla”, Hugo sanoi nostaen toista kulmakarvaansa ja sivustakatsojana oli selvää että heidän välillään oli jännitettä. Viktore näytti siltä että voisi kuristaa Hugon ja Hugo näytti hieman ylpeältä ärsyttäessään Viktorea. Päätin puhua ennen kuin jotain pahaa tapahtuisi.

”Tehdään se sitten, meillä ei ole enää kuin puolitoista tuntia aikaa.”
”Oi, niin, melkein unohdin.  Hugo, minusta olisi kiva sitoa hänen hiuksensa poninhännälle”, Viktore sanoi.
”Minä kiharran hänen hiuksensa ja sidon ne korkealle poninhännälle jotta niskalenkin yksityiskohdat näkyvät.”
”Aivan. Se oli oikeastaan minun tarkoitukseni kun haluisin sitoa hänen hiuksensa poninhännälle”, Viktore tiuskaisi takaisin.

Jälkeen tunnin kestäneen kiistelyn ja väittelyn jälkeen olimme viimein valmiita.

”Vau, sinä näytät kauniilta”, Viktore sanoi pitäessään kiinni olkapäistäi peilin edessä.
”Näytät uskomattoman kauniilta, sitä varmaan tarkoitit”, Hugo sanoi kääntyen häntä päin.

Ennen kuin Viktore ehti sanoa mitään, Jean keskeytti.

”Bella-neiti, aamiaisenne on katettu.”
”Kiitos Jean. Mitä jos te kolme söisitte kanssani?”, kysyin heiltä.
”Se olisi mukavaa, mutta me olemme täällä palvelemassa sinua ja se ei olisi oikein työntekijöiden työskennellä työnantajansa kanssa”, Viktor sanoi.
”Jos Viktore ei halua syödä kanssasi, minä syön”, Hugo sanoi.
”Hei! Okei, hyvä on, minäkin syön kanssasi”, Viktore laukoi takaisin.
”Jean, syö meidän kanssamme. En ota vastaan kieltävää vastausta.”

Jean näytti yllättyneeltä mutta nyökkäsi sitten hitaasti. Meillä oli eläväinen aamiainen. Viktore ja Hugo puhuivat ja sanoivat hauskoja asioita ja Jean ja minä nauroimme. Ja sitten olikin jo aika tavata Edward.

”Pidä huolta itsestäsi Bella-neiti. Älä unohda korjata meikkiäsi kun kasvosi tuntuvat rasvaisilta. Tarkista aina hiuksesi”, Hugo muistutti minua.
”Istu kunnolla jottei mekkosi rypisty. Minulla on laastareita sinulle laukkusi sisällä jos jalkoihisi alkaa sattua. Soita meille jos tarvitset jotakin, tallensin jo numeromme puhelimeesi”, Viktore muistutti myös.
”Nenäliinasi on laukussasi, Bella-neiti. Laitoin myös karkkia jos sinun tulee nälkä. Pidä hauskaa”, Jean sanoi.
”Vau, kiitos. Olen varovainen, älkää huoliko. Menen nyt. Heippa.”

Kävelin alakertaan jossa Edward odotti minua. Hän näytti hyvältä. Okei, hän näytti kivalta noissa aurinkolaseissa jotka sopivat hänelle.

”Mennään”, hän sanoi lähtiessään kävelemään ulos.

Hän ei edes sanonut hyviä huomenia. Seurasin häntä hänen autolleen, sitten hän ajoi taas hiljaisuudessa. Hän käynnisti radion. Tunnin jälkeen hän pysäköi auton. Olemme golfkentällä.

”Ystäväni ovat sisällä”, hän sanoi ja nousi autosta.

Minä nousin myös ja kävelin hänen takanaan. Menimme sisälle ja näimme kaksi miestä jotka hymyilivät meille. Toinen oli pitkä ja hyvin lihaksikas ja toinen oli hoikka ja normaalin pituinen.

”Hei Edward”, lihaksikkaampi sanoi.
”Hei Emmett, hei Jasper”, Edward tervehti heitä.
”Vau, onko hän se, jonka palkkasit näyttelemään kihlattuasi? Hän näyttää kuumalta”, lihaksikas mies sanoi. Punastuin hänen kommentistaan.
”Sait hänet punastumaan, Emmett. Nyt hän näyttää vielä kuumemmalta”, vaaleahiuksien sanoi.

Nyt olen todella nolostunut.

”Päät kiinni te kaksi. Muistakaa, hän työskentelee kihlattunani joten hän ei ole tavoiteltavissa. Tämä on Isabella Swan. Bella, tässä ovat minun joskus idioottimaiset ystäväni Emmett ja Jasper”, Edward sanoi istuutuessaan.
”Hauska tavata, kutsukaa minua Bellaksi.”
”Hei, minä olen Emmett”, Emmett sanoi suudellen kättäni. Jasper tönäisi hänet sivuun ja teki samoin.
”Pyysin teitä tapaamaan jotta tutustuisitte Bellaan. Hän tulee meidän kanssamme Lontooseen”, Edward kertoi heille.

He puhuivat erilaisista asioista urheilusta työhön, tytöistä ja sitten taas urheilusta. Opin, että Emmett on rikkaan liikemiehen poika, he omistavat yhtiön joka tuottaa autoja. Jasperin perhe omistaa matkapuhelinyhtiön. Kolmen tunnin jälkeen Edward nousi ylös ja sanoi:

”Bella, minä jätän sinut heidän kanssaan. He auttavat sinua tutustumaan minuun paremmin. Minä tapaan nyt managerini koska hän haluaa nähdä minut. Tulen takaisin, älä huolehdi. Hei, pitäkää hänelle seuraa älkääkä tehkö mitään. Jasper, anna hänelle uusin puhelinmalli, minä maksan sen.”
”Ei ongelmaa”, Jasper vastasi.

Joten minut jätettiin yksin Emmetin ja Jasperin kanssa. Aluksi se oli hieman kiusaantunutta, mutta jännitys oli poissa heti kun he alkoivat laukoa vitsejä. Heidän kanssaan on todella hauskaa.

”Okei, koska Edward sanoi että me auttaisimme sinua tuntemaan hänet paremmin, meidän kannattaisi alkaa kertoa sinulle asioita hänestä”, Emmett sanoi syöden 5. siivua suklaakakkua. Näillä tyypeillä on todella hyvä ruokahalu. Siitä lähtien kun Edward lähti, he ovat tilanneet erilaisia ruokia.

”Niin, okei, minä aloitan. Tiedätkö Bella, Edward on oikeasti ihan kiltti, vaikka hän näyttää ja kuulostaa ylimieliseltä”, Jasper sanoi.
”Älä viitsi, hän on todella ylimielinen. Edward pitää hyvästä ruoasta. Hän rakastaa sitä kun Tanya, hänen ex-tyttöystävänsä, kokkasi tai leipoi jotain hänelle”, Emmett lisäsi.
”Hän ei puhu paljoa. Hän on hulluna lukemiseen, hän on hieman tylsä mutta antelias. Teidätkö, kaikki mitä me tilaamme, hän saa maksaa ne”, Jasper sanoi samalla kun he nauroivat.
”Joten, siksi te vain syötte, te olette ilkeitä”, kommentoin.
”Älä huoli Bella. Hän on niin hemmetin rikas, ettei se merkitse mitään. Itse asiassa Edward on muuttunut sen jälkeen kun Tanya jätti hänet. Tiedätkö, hän on kylmempi kuin yleensä. Hän ei ikinä ole ollut se tyyppi, joka hymyilee tai nauraa usein, mutta silloin kun hän tekee niin, tiedät että hymy on aito, kun se tavoittaa hänen silmänsä. Nyt on ihan sama kuinka me yritämme piristää häntä, hän on aina samanlainen”, Emmett sanoi muuttuen äkkiä vakavaksi.
”Me tiedämme että hän käy läpi monia ongelmia mutta tietenkin me toivomme että hän palautuu takaisin omaksi itsekseen. Joten, jos hän kohtelee sinua kylmästi, yritä ymmärtää häntä, mutta jos et todellakaan voi sietää häntä, kerro meille ja me pidämme huolen hänestä”, Jasper sanoi katsoen minua silmiin.
”Jos Edward kohtelee häntä huonosti niin hakkaisimmeko hänet”, Emmett kysyi.
”Joo, meitä on kaksi ja hän on yksin. Luulisin että selviäisimme siitä, mutta jos voisimme vain puhua hänelle, niin se olisi parempi.”
”Mikä siinä muka on hauskaa? Ei puhumista Jazz.”
”Emmett, kasva aikuiseksi, okei? Tuolta tulee Edward.”
”Hei Edward, sinä olet meille velkaa. Pidimme seuraa kihlatullesi ja me pidimme hänet myös iloisena. Siksi sinä saat maksaa laskun. Muhahahahaa”, Emmett sanoi.
”Juuri niin kuin arvelinkin. Ei ongelmaa. Kun kerran tunnette jo toisenne, me lähdemme Lontooseen huomenna. ”
”Me lähdemme jo huomenna”, kysyin shokissa.
”Bella, siitä tulee hauskaa”, Jasper kertoi minulle.
”Luulisin että nyt meidän on aika lähteä kotiin”, Edward sanoi samalla kun pyysi laskun.
”On liian aikaista Edward. Mennään katsomaan elokuva tai juomaan hieman ”, Emmett vastusteli.
”Ei, sinä olet syönyt paljon Emmett. Menkää vain koteihinne ja me näemme teidät huomenna lentokentällä.”
”Sinä olet tylsä. Okei, moikka. Pidä huoli itsestäsi Bella”, Emmett sanoi samalla kun nousi ja antoi minulle halin.
”Me olemme ajoissa. Heippa Bella, nähdään huomenna”, Jasper antoi minulle suukon poskelle ja myös halasi minua.
”Hei, epäreilua, sinä annoit hänelle suukon ja minä vain halasin häntä”, Emmett protestoi.
”Lopeta Em, okei? Sinä sanoit hänelle jo hei ja me lähdemme”, Edward sanoi.
”Hmmmpphh.”

Emmett on todella iso mutta hänellä on lapsen sydän. Jasper kiusasi häntä ja leikkimielisesti tönäisi hänen kättään.

”Oli hauska tavata. Nähdään huomenna”, sanoin heille.

Menimme sisään Edwardin autoon enkä voinut estää pientä kikatusta karkaamasta suustani.

”Näyttää siltä että ystäväni pitivät sinusta paljon”, hän sanoi.
”Ystäväsi ovat mahtavia. He ovat tosi hauskoja ja puheliaita. Kun olet heidän kanssaan, ei ole ikinä tylsiä hetkiä.”
”Voin lyödä vetoa siitä, vaikkakin he voivat myös ärsyttää sinut kuoliaaksi.”

Jatkoin nauramista ja huomasin että hän hymyili pienesti ja sitten hänen kasvonsa muuttuivat taas vakaviksi.

”Passisi ja visasi ovat valmiit. Olen jo käskenyt Viktoren, Hugon ja Jeannen pakata tavarasi. Huomenna siellä tulee olemaan paljon toimittajia odottamassa meitä. Huomisesta eteenpäin me alamme käyttäytyä kuin pari jotta ihmiset uskovat että olet todellakin kihlattuni.”
”Ei ongelmaa.”
”Oletko nälkäinen?”
”En, olen vieläkin täynnä siitä kaikesta jonka Emmett ja Jasper tilasivat. He vain lisäsivät ruokaa lautaselleni.”
”Okei sitten.”

Menimme kotiin ja minä menin yläkertaan. Minua tervehtivät Viktore, Hugo ja Jean. Kerroin heille Emmetistä ja Jasperista ja saimme hyvät naurut. Viktore vaati että menisin nukkumaan koska oli jo myöhä. Sanoimme hyvät yöt ja aloin rukoilla. Sen jälkeen nousin ylös ja hain muistikirjan, jonka olin tuonut kaappiin. Päätin kirjoittaa asioita joita olen oppinut tänään.

”Opin että Viktorella ja Hugolla on jonkinlainen kilpailu keskenään. He tappelevat mutta hetken päästä he ylistävät toisiaan. Opin etteivät rikkaat ihmiset olekaan niin pahoja. He voivat myös olla hauskoja ja ystävällisiä kuten Emmett ja Jasper. Opin että Tanyalla oli todella suuri vaikutus Edwardiin.”

Kun olin kirjoittanut asiat jotka olin oppinut, menin nukkumaan.
-----------------------------------------------------------------------------
A/N: Tuntuuko minusta vain siltä vai pitenevätkö nämä luvut? Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 18:53:28 kirjoittanut Lyn »
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #51 : 26.09.2009 23:02:16 »
Hmmm.... Varmasti on aika vaikeeta esittää rakastunutta, ku toinen osapuoli on tommone.
Mut joo. Tykkäsin hirmuisesti<3 Jatkoa vaan. Ja äkkiä^^
Hyvin kirjotettu eikä virheit löytyny. -ainakaan mä.^^
Jatkoa.!

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #52 : 26.09.2009 23:12:50 »
Jee, jatkoa! :) Niinkuin Rassermus jo sanoikin, niin on varmaan hankalaa esittää rakastunutta, kun toinen on ihan ku joku robotti! :o Itse en varmaan kestäisi. Ellei kyseinen henkilö oikeasti olisi Edwadr Cullen...
    Tää kohta oli jotenkin niin ihana. Tai siis kuvaus oli todella hellyyttävä.
Lainaus
Emmett on todella iso mutta hänellä on lapsen sydän.

Jatkoa, mikäli vain ehdit  :) Harmi tuon konekiellon takia :(
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Trickster

  • ***
  • Viestejä: 75
  • MMPH!
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #53 : 27.09.2009 12:41:35 »
Hyvä hyvä, sujuvaa tekstiä ja tosi hyvä luku.

Jatkoa :>s
And I can't eat, can't sleep, can't sit still or fix things
and I wake up and I wake up and you're still dead

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #54 : 27.09.2009 13:51:19 »
IHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LISÄLISÄÄLISÄÄ!!!!!!

Onko Rosy ja Alice täs mukana, vai onks Em ja Jasper sinkkuja?
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #55 : 27.09.2009 15:02:09 »
oioioioioioioio<3333 aivan ihana luku :D odotan innolla että bella rupeaa esittämään edwardin kihlattua. hyvä että sait tämän luvun tänne :)! mutta voisihan sitä nopeammin tulla. oletko vielä kuinka kauan konekiellossa?? Jatkoa<3 ;)

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #56 : 27.09.2009 15:48:25 »
Oi, Edward alkaa jo lämpenemään Bellalle!
Jatkoa ehdottomasti, pian. ;)
to me you live in a world of chaos.

vesimeloniAnkka

  • Aino-Tati
  • ***
  • Viestejä: 22
  • Lostpropherts - Rooftops
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #57 : 27.09.2009 19:17:39 »
Aah, tää on niin ihana <3 mä olen ihan rakastunut! 8) Emmett ja Jasper on jotenki niin sulosia <3
"The girl's best friend?"
"Pepperspray?"

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #58 : 27.09.2009 19:35:26 »
A/N: Tässä luku 9. Sainpas suomennettua :D
------------------------------------------------------
9. The Plane Ride

BPOV

Minusta tuntui että ehdin hädin tuskin sulkea silmäni kun Viktore jo kehotti minua nousemaan.

”Herätys nuori neiti. Te lähdette Lontooseen tänään.”
”Hyvää huomenta Viktore. Olen nyt hereillä. Menen kylpyyn.”

Kylvyn jälkeen he alkoivat työskennellä kanssani. Minulla oli mustat shortsit, jotka olivat liian lyhyet minun makuuni, ja yksinkertainen valkoinen T-paita. Viktore pyysi minua laittamaan pörröiset bootsit jotka ylsivät vain puoleen väliin sääriäni. Minun on pakko sanoa, ne ovat todella mukavat. Hän ojensi minulle takin jos minulle tulisi kylmä, ja aurinkolasit. Hugo kiharsi hiukseni ja päätti vain antaa niiden olla alhaalla. Hän laittoi vain pinnin toiselle puolelle. Jean tarjoili meille aamupalan ja aloimme syödä. He eivät voi lakata muistuttelemasta minua.

”Bella-neiti, herra Cullen on jo kertonut meille tekemisenne Lontoossa, joten olemme jo laittaneet valmiiksi tavaranne. Pakkasin vaatteesi, olen asetellut ne niin, että tiedät mitä sinun pitäisi pukea. Ole kiltti ja noudata niitä. Muista että sinun on istuttava kunnolla ja vältettävä kaikkea, joka voisi pilata vaatteesi. Asusteesikin ovat tärkeitä. Pyydän sinua lähettämään minulle kuvan sinusta kun sinulla on päälläsi vaatteet jotka olen valinnut”, Viktore sanoi.
”Bella-neiti, tiedän että tämä on hankalaa sinulle. Olen jo puhunut eräälle ystävälleni joka asuu Lontoossa, hän ei ole yhtä hyvä kuin minä, mutta älä huolehdi, olen jo kertonut hänelle kuinka hän tekee hiuksesi ja meikkisi. Sanoisin silti että tulet näyttämään kauniilta kuin mikä koska minä valitsen hiustyylisi yms. Haluaisi myös sinun lähettävän kuvan siitä, miltä näytät.”
”Onko se todella tarpeellista”, kysyin.
”Kyllä”, he vastasivat yhteen ääneen.

Jean lopetti syömisen nopeasti ja teki toisen, kolmannen tai ehkä neljännen tarkistuksen tavaroilleni.

”Toivon, että sinulla on kaikki. Täällä on tarkistuslista jonka tein, Bella-neiti. Siinä on kaikki tavarat jotka olen pakannut ja mistä löydät ne. Jos et löydä jotakin, soita minulle niin autan sinua. Laiton myös hieman sipsejä ja karkkeja mukaasi.”
”Kiitos Jean.”
”Bella-neiti, älä unohda ottaa laukkua joka sopii asuusi, jos hämmennyt liikaa tekstaa minulle, tai vielä parempaa, voit soittaa minulle milloin vain.”
”Pidä aina mukanasi meikkiä ja harja.”
”Okei okei. Älkää huolehtiko liikaa. Muuten, haluaisitteko jotakin Lontoosta?”
”Luoja, hyvä että kysyit. Olen todella ujo, mutta tämä on kerran elämässä  -tilaisuus. Olen hulluna huiveihin, ja olisin todella onnellinen jos voisit ostaa minulle huivin, ei mitään kamalan kallista. Haluaisin vain yhden joka on tehty Lontoossa. Kiitos paljon.”
”Ei ongelmaa Viktore, ostan sen varmasti sinulle.”
”Ömmm… Kun VIktore jo pyysi huivia, minä haluaisin paidan. Tiedäthän, jonkun sellaisen joka sanoo ’minä sain tämän Lontoosta’, tai sinnepäin. Älä osta mitään kallista. ”
”Minä ostan sen, Hugo.”
”Kiva pinni hiuksiini olisi mukava Bella-neiti.”
”Pinni, hyvä on Jean. Joten, luulen että on aika mennä. Pitäkää huolta itsestänne.”
”Me saatamme sinut lentokentälle”, VIktore sanoi

Suuntasimme alakertaan jossa Edward puhui herra Johnsonille.

”Herra Johnson, me olemme poissa kaksi viikkoa. Pitäkää huolta talosta.”
”Selvä Edward-herra. Turvallista matkaa.”
”Kiitos. Bella, nopeasti sisälle autoon.”

Meillä oli kolme autoa matkalla lentokentälle. Ensimmäisessä olivat henkivartijat. Toisessa auto oli Edwardin Volvo, jossa me olimme. Kolmannessa olivat matkatavarat sekä Viktore, Hugo ja Jean. Aivan kuten Edward oli kertonut minulle, siellä oli valtavasti lehdistöä odottamassa meitä. He alkoivat ottaa kuvia vaikka olimme vielä auton sisällä.

”Minä pidän kädestäsi kiinni. Älä missään nimessä päästä irti, ihmiset voivat olla aika karkeita mutta vartijamme eivät päästä heitä lähellemme.”
”Okei, minä olen valmis.”

Heti kun pääsimme ulos autosta, lehdistö alkoi kysellä kysymyksiä. Me emme sanoneet sanaakaan, pidin vain Edwardin kädestä lujasti kiinni. Siellä oli myös paljon salamavalon välähdyksiä, se alkoi sattua silmiini. Vartijat tekivät parhaansa saadakseen pidettyä ihmiset poissa luotamme, jopa Viktore, Hugo ja Jean suojasivat meitä. Kun pääsimme sisälle lentokentälle, Emmett ja Jasper tervehtivät meitä. Edward päästi irti kädestäni ja käski heitä viemään minut jonnekin kauas lehdistöstä. Hän sanoi vastaavansa muutamaan kysymykseen ja tiedottavansa virallisesti että olin hänen kihlattunsa.

”Se oli hullua!”, sanoin.
”He todellakin ylireagoivat. On hyvä ettet saanut yhtään naarmua”, Jasper sanoi katsoen käsiäni.
”Me odotamme täällä muutaman minuutin kunnes yksityiskone joka vie meidät Lontooseen saapuu”, Emmett informoi minulle.

Muutaman minuutin kuluttua Edward saapui jäljessään Viktore, Hugo ja Jean.

”Mitä tapahtui”, kysyin häneltä.
”Selvitin asiat. Kerroin heille ettet ole vielä tottunut huomioon, mutta olen jo varmistanut että olet kihlattuni. Luulisin että tämä on paparazzi-hyökkäyksen alku. Olen aika varma että heitä on paljon Lontoossa.”
”En ikinä ajatellut että näyttelijät kokisivat tällaista.”

Emmett nauroi ja sanoi että tämä on vasta alkua koska olen Edward Cullenin kihlattu. Edward vain virnisti hänelle ja istui viereeni. Viktore, Hugo ja Jean sanoivat hyvästinsä, heillä oli vielä muutama viimeminuutin muistutus minulle. Emmett osti ruokaa ja söimme hieman, olen hieman hermostunut koska tämä on ensimmäinen kertani lentokoneessa. Edward huomasi sen ja kysyi, olenko kunnossa, olin yllättynyt, koska hän kuiskasi sen korvaani, toivoen etteivät muut kaksi kuulisi sitä; miten vain, Jasper huomasi hetken kun hän kuiskasi korvaani ja alkoi kiusata meitä.

”No tuo oli erittäin suloista”, Jasper kommentoi katsoen meitä.
”Mikä on suloista? Miksi, mitä tapahtui?”, Emmett kysyi.
”Ystävämme Edward juuri kuiskasi neiti Kauniille ja kysyi onko hän kunnossa. Olisitpa nähnyt sen, se oli kuin kohtaus elokuvasta”, Jasper kertoi tarinan Emmetille.

Emmett räjähti nauruun ja alkoi myöskin kiusata meitä. Toisaalta Edward vain jätti hänet huomiotta.

”Minä vain kysyin häneltä onko hän kunnossa koska hän näytti hermostuneelta. Minäkin olen huolissani lehdistön takia”, Edward selitti.
”Tuo on vielä suloisempaa. Hän on huolissaan! Tämä on hyvä merkki Jasper, tajusin juuri että Edwardilla on sydän”, Emmett sanoi jatkaen meidän kiusaamistamme.
”Bella, sinä teet hänestä taas ihmisen”, Jasper sanoi katsoen minuun. En tiedä vitsailiko hän vieläkin mutta hänen silmänsä olivat vakavat.
”Lopetetaan tämä. Kone on saapunut”, Edward sanoi ottaen laukkumme.

Yritin auttaa häntä mutta hän sanoi hoitavansa sen itse. Koska kyseessä on yksityiskone, meitä oli vain neljä nousemassa koneeseen. Kysyin heiltä saisinko istua ikkunan vieressä ja he myöntyivät. Edward istui viereeni. Kun hän istuutui, kiusaaminen nousi taas esiin, mutta hetken jälkeen he lopettivat. Emmett oli jo nukahtanut, samoin Jasper. Yritin kurkkia Edwardia mutta hän näki sen ja katsoi minuun.

”Mitäs sinä nyt”, hän kysyi.

Kun kuulin sen, en tiedä mitä tapahtui mutta sydämenlyöntini kiihtyivät.

”Ai, minä vain tarkistin nukuitko sinä kuten ystäväsi. Niin juuri.”
”Luulin että halusit vain nähdä kasvoni. Kuulostat hermostuneelta.”

Olin järkyttynyt siitä mitä hän sanoi ja katsoin häneen. Hän virnisti, nyt hän kiusasi minua.

”Unelmoi, Edward.”
”Älä ole ujo, on normaalia tytölle tuntea niin. Olen tottunut siihen. Älä vain anna läheisyyteni vaikuttaa liikaa”, hän sanoi nauraen hieman.
”Vau, en tiennyt että olet noin nöyrä.” Nauroin hänen kanssaan. Lyhyen keskustelumme jälkeen päätin katsoa ikkunasta ulos. Oli vielä liian pimeää enkä voinut nähdä mitään. Huokasin.

”Miksi sinä huokasit”´, Edward kysyi.
”Luulin että näkisin joitain maisemia mutta näen vain pimeyttä.”
”Kun pääsemme Lontooseen, menemme katsomaan kauniita maisemia.”
”Se olisi hauskaa. Odotan sitä. Kunpa olisin ottanut kamerani mukaan, no, käytän vain puhelintani.”
”Nuku nyt, meillä on vielä pitkä matka.”

Etsin muistikirjani laukustani ja aloin kirjoittaa. Edward näki sen ja katsoi. Oli hyvä että sain suljettua sen ennen kuin hän sai luettua aloitukseni.

”Hei, minä yritin lukea”, hän protestoi.
”No, olen pahoillani herra Cullen, mutta tämä on päiväkirjani enkä anna kenenkään lukea sitä.”
”Minä tiedän että olet kirjoittanut sinne synkimpiä salaisuuksiasi.”
”Ehkä.”
”Ja sinä kirjoitat jotakin minusta.”
”Ehkä.”
”Älä viitsi Bella, anna minun lukea sitä. Minä osaan pitää salaisuuden.”
”Ei. Nuku nyt.”

Hän sulki silmänsä mutisten samalla jotakin siihen suuntaan kuin ”minä tulen saamaan sen käsiini”. Hän myös virnisti. Tuo tyyppi todellakin tietää kuinka ärsyttää. Varmistin että hän nukkui ennen kuin aloin kirjoittaa.

”Tänään opin kuinka lehdistö voi seota yrittäessään kysyä muutamia kysymyksiä. Tarkoitan että se oli kuin mellakka tai rynnäkkö. Oli hyvä että Edward piti kädestäni kiinni. En tiedä mitä tapahtui mutta sydämenlyöntini kiihtyivät kun hän sai minut kiinni katsomasta itseään. Minulla oli ensimmäinen ei työhön liittyvä keskusteluni hänen kanssaan. Hän sanoi että kävisimme muutamassa turistipaikassa Lontoossa ja olen hyvin innostunut siitä.”

Tyytyväisenä siitä, mitä olin kirjoittanut, minäkin nukuin.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
A/N: Olkaa hyvät. Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 18:54:09 kirjoittanut Lyn »
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

vesimeloniAnkka

  • Aino-Tati
  • ***
  • Viestejä: 22
  • Lostpropherts - Rooftops
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #59 : 27.09.2009 20:13:41 »
IIIIIIH!!! tää on ihana ficci! <3<33 mä olen 100% koukussa. Rakentavaa kommenttia en nyt oikein keksiny, kun istun täällä n____n' ilme kasvoillani  <3 että tää on ihana!
"The girl's best friend?"
"Pepperspray?"